adrem-keukens-ervaringen

Adrem keukens ervaringen? Bekijk hier alle Adrem keukens ervaringen. Gaat u binnenkort bij Adrem keukens langs in Merelbeke? Bekijk dan eerst de reviews en recensies over Adrem keukens.

Adrem keukens ervaringen? Hoe was uw ervaring met Adrem keukens
Uw ervaring met Adrem keukens plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over Adrem keukens.

 

Advertenties

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Uw keuken tekenen of berekenen?

Teken uw keuken zelf in 3D of bereken direct uw keukenprijs binnen 5 minuten geregeld!

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis

 

Adrem keukens algemene informatie

Adrem Keukens heeft vier vestigingen in Boortmeerbeek, Deinze, Eeklo, Zelzate, Wetteren en Bornem in België. De keukens van Adrem voldoen aan de eisen van vandaag en morgen. Het assortiment bestaat uit, landelijk, klassiek en modern.

Het team van Adrem keukens is een enthousiast team die slechts één ding voor het oog hebben en dat is “U de keuken van uw dromen aanbieden”. Adrem keukens maakt er een erezaak van om u optimaal en in alle vertrouwen te bedienen. Bent u benieuwd? Bekijk dan de website van Adrem keukens voor meer informatie, tips en de openingstijden.

Uniek aan Adrem keukens

Voor de aankoop van een keuken wordt altijd een uitgebreide kennismaking georganiseerd. De adviseur zal naar uw wensen vragen en uiteindelijk een vervolg afspraak plannen voor verdere uitwerking van uw keuken. Daarnaast biedt Adrem de mogelijkheid om thuis advies te krijgen. Op deze manier ziet de medewerker direct de keukenruimte en kan het plan hierop worden bijgesteld.

Openingsuren

maandag
09:30 – 12:30, 13:30 – 18:00
dinsdag
09:30 – 12:30, 13:30 – 18:00
woensdag
Gesloten
donderdag
09:30 – 12:30, 13:30 – 18:00
vrijdag
09:30 – 12:30, 13:30 – 18:00
zaterdag
09:30 – 12:30, 13:30 – 18:00
zondag
13:30 – 18:00

6 klantgetuigenissen

  1. Van Hulle Hilde
    | Beantwoorden
    We hebben nu 2 jaar onze keuken. De fronten zijn nog altijd niet goed gelakt, bij sommige komt de mdf er nog door.
    Na meermaals te mailen en zij ze te komen halen om opnieuw te spuiten is het probleem nog altijd niet opgelost.
    Ze vinden dat we te kieskeurig zijn….
    Nu is ook de spoelbak stuk….
    Wat gaat het volgende zijn……

    Van Hulle Hilde geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  2. Ann Van Bastelaere
    | Beantwoorden

    Wij hadden toch wel specifieke wensen in verband met onze keuken omdat wij eigenlijk een houtkookfornuis in onze veranda wilden integreren bij de min of meer open keuken. In de toonzaal werden we vakkundig geholpen door T. die met ons meedacht en de dampkapschouw van de landelijke keuken liet terugkomen rond het houtkookfornuis met een prachtig resultaat.
    Na het ondertekenen van het contract werden we uitgenodigd om alles nog eens definitief door te nemen en konden we nog een aantal wijzigingen in verband met deurknopjes en zo aanbrengen. Ik vond dit goed omdat we intussen ook meer zicht hadden op onze verbouwingen en toch hier en daar kleine dingen veranderden. Er werd toen ook een datum voor plaatsing afgesproken die stipt gehouden werd.
    Bij de plaatsing merkte de plaatser enkele dingen op die we zelf zelfs niet zagen en deze werden vervangen. Wat ons ook positief opviel was dat deze mensen dagelijk alles netjes achterlieten !
    Top service dus! Wij krijgen ook heel veel complimenten op het uitzicht en degelijkheid van onze keuken.
    Wij kunnen Adrem dan ook zeker aanbevelen !

  3. BW
    | Beantwoorden

    Via mail gevraagd naar info betreffend een keukenkast. Ik werd opgebeld door M. die meteen een afspraak regelde om ons verder te informeren. Eenmaal daar aangekomen vonden we de aanpak eerst vriendelijk, maar dat sloeg snel en enorm om naar het opdringerige. Wij wilden info over prijs en kwaliteit en wilden hier natuurlijk eerst over nadenken. Maar dat was buiten de wil van M. Hij vulde een bestelbon in en drong aan om te tekenen. Sprak zelfs van 6% btw aan te rekenen ipv 21%, liet 50€ vallen van de totaalprijs en vond dat we daar geen neen op konden zeggen en refereerde naar de auto waarmee we reden. Als we daarmee konden rijden, was de aankoop dan een keukenkast toch geen probleem, zei men (!). Omdat de aanpak ons niet lag en omdat ik een enorm kwaliteitsverschil opmerkte met m’n huidige keukenkast, hebben we vriendelijk gezegd dat we wilden passen. M. schoot recht, smeet met zijn bureaustoel en schreeuwde dat we het moesten afbollen. Zo gezegd zo gedaan, want bij zulke onprofessionele zaken weigeren we nog maar een seconde te blijven. Hij bleef schreeuwen, schelden en smijten met wat hij in z’n handen kon krijgen.
    NOOIT MEER ADREM IN MIJN LEVEN!!!!

    Toppunt: hij belde me enkele uren terug om te zeggen dat hij z’n pilleke vergeten nemen is & vroeg om de volgende dag te komen tekenen. -> buiten proportie!!!!!!!

  4. Elie van assche
    | Beantwoorden

    Adrem ons keuken geplaatst in maart.absolute topfirma!zou het iedereen aanbevelen!pracht van een volledig team tot in de perfectie!dank aan de ganse firma met een speciaal dank u wel aan de plaatser Wesley.topkerel no nonsens man!

    • Van Rijkevorsel
      | Beantwoorden
      Wij ook heel opdringerige verkoper gehad op renovatie beurs antwerpen. Hadden eerst een heel vriendelijke dame die goede info gaf. Dan verkoper tekende plan over van ons en paste toestellen in. Prijs vonden we wat we voor ogen hadden. Dan begon het. Prijs enkel geldig vandaag of max paar dagen ondanks we duidelijk hadden gezegd dat ons eerste bezoek was EN werk pas voor eind dit jaar is. Je verwacht toch dat je rustig samen thuis kan overleggen . K denk met andere aanpak dat ze zeker kans maakten .

      Van Rijkevorsel geeft 2 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

  5. Bart
    | Beantwoorden

    Heel erg tevreden! super service! Ik schrijf deze recensie omdat ik vind dat ze een aanbeveling verdienen.

    In oktober op zoek naar een keuken en bij voorkeur met spoed (woning gekocht waarin de keuken minder bruikbaar bleek dan aanvankelijk ingeschat, en dan met de verbouwing toch maar gelijk alles onder handen genomen).
    In regio Antwerpen zowat alle ketens bezocht. Chef keukens (opdringerige verkoop, voelde geen vertrouwen), Abdij keukens Lier en Merksem (agressieve verkoop en veel te duur!), Kvik (verkoop eerlijk maar materiaal niet mijn smaak), Ixina (kwalitatief niet overtuigend), Ikea (eerder gehad, kwalitatief niet overtuigend), Eggo (kon niet overtuigen), en ga zo maar door.
    Dan via een vriend de tip van Adrem keukens in Bornem. Afspraak op een zondag ochtend, verkoopster Sarah erg vriendelijk, nam ruim de tijd om het plan mee te bekijken en verschillende opties te overlopen. Ze gaf goed advies over keuzes van inrichting. Materiaal maakte erg degelijke indruk. En… het kon zelfs nog in december geplaatst worden. (Ik realiseer me dat het een uitzonderlijk toeval was, dat het nog in de planning kon passen, maar toch.)
    Levering en plaatsing op een week tijd, medio december. Heel degelijk werk! Vriendelijke service. Enkele weken later nog de plaatsing van het werkblad (aanvankelijk het gebruikelijke mdf geplaatst) en de spatplaat (teflon) door 2 andere firma’s, maar vlekkeloze coördinatie door Adrem.
    Anekdotes; ik werd nog opgebeld om een kastfrontje te vervangen, er zat namelijk schade op vanuit de levering (zo had de installateur opgemerkt). Ik wist het zelf niet, heb alle kastfrontjes onderzocht, niets gevonden. Maar inderdaad, toen hij langskwam om te vervangen kon hij het stukje aanwijzen. “Niet acceptabel” vond hij zelf, en terecht. Dat soort service zou ik nooit verwachten bij de grotere ketens.
    Ook was er een probleempje met de aansluiting van de elektriciteit voor de vaatwasser. Werd onmiddellijk opgelost!
    Alle vragen in het hele traject werden onmiddellijk beantwoord, en de installateur een vriendelijke en behulpzame kerel die fantastisch werk leverde.
    Nu super content van onze keuken!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

*

Optionally add an image (JPEG only)