augustijns logo

Augustijns keukens ervaringen? Vind ervaringen, reviews en beoordelingen. Zit u te denken om bij Augustijns  keukens langs te gaan? Bekijk direct alle reviews en recensies.

Augustijns keukens ervaringen? Hoe was uw ervaring?
Uw ervaring met Augustijns keukens plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring.

 

Over Augustijns keukens

Augustijns keukens is in 1954 opgericht door Jan Augustijns in Wuustwezel. De keukenwinkel staat er om bekend dat zij echt vakmanschap leveren. De naam Augustijns wordt dan ook gebruikt als kwaliteitslabel. Daarnaast wordt er in de keukens en overige projecten gebruik gemaakt van het het merk Corian®. Met Corian® krijgen de keukens en projecten een zeer strakke look en zijn ze van hoogstaande kwaliteit.

www.augustijnskeukens.be

Augustijns keukens toonzalen

Toonzalen zijn te vinden in Wuustwezel, Lochristi en Aartselaar.

Aartselaar
Kontichsesteenweg 35
2630 Aartselaar
03 877 96 00
Lochristi
Antwerpse Steenweg 84
9080 Lochristi
09 274 04 84
Wuustwezel
Kalmhoutsesteenweg 193
2990 Wuustwezel
03 669 60 84

 

Afspraak maken Augustijns keukens?

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Kom dan langs in één van de toonzalen. Maak een afspraak.


23 klantgetuigenissen

  1. Van den Broeck Lutgarde
    | Beantwoorden

    Bij het in gebruik nemen van onze nieuwe keuken bleek dat ik een foute keuze had gemaakt wat betreft de oven. Bij Augustijns hebben ze er werkelijk alles aan gedaan om me hierin tegemoet te komen. Ik ben super tevreden over de manier waarop zij dit opgelost hebben. Ik kreeg een heel mooi ruilvoorstel en beschik nu over een nieuwe oven en dit zonder extra kosten voor verplaatsing en werkuren. Kijk, dat noem ik nu pas klantenservice. Dank aan het team naverkoop en in het bijzonder aan de heer Volleman.

  2. Jan Claesen
    | Beantwoorden

    Via deze weg wil ik jullie van harte danken voor de mooie realisatie van onze keuken. We zijn zeer tevreden over het resultaat en kunnen er al volop van genieten. Ook aan de mensen van de planning dank om deze alsnog te hebben nageleefd conform de gemaakte afspraken bij verkoop, zelfs de plaatsing van het tablet is gebeurd wat toch niet evident is naar planning toe. Ook een dikke merci aan de plaatser (Herman)

  3. Johan Apers
    | Beantwoorden

    Sinds en goed jaar kunnen wij genieten van onze nieuwe keuken. Augustijnskeukens heeft deze mogen plaatsen. En wij zijn uiterst tevreden.
    Hoe zijn wij tewerk gegaan ? Hierbij onze bevindingen. Een keuken is niet goedkoop en daarom hebben wij er meerdere maanden over gedaan om een keuze te maken. Bij een zevental keukenbouwers hebben wij een ontwerp laten maken en hen op basis van een interieurplan en foto’s de volledige vrijheid gegeven. Een aantal elementen waaraan moest voldaan worden hebben wij wel vooraf meegegeven : 1. Moderne stijl 2. Licht van kleur 3. Apparatuurkeuze 4. Kasten op sokkel ivp op pootjes. Na telkens twee bezoeken was het vrij vlug duidelijk dat er twee categorieën bouwers zijn, de kwalitatief goede en de kwalitatief hoogstaandere, zonder dat het prijsverschil evenwel enorm groot was. Waar moet je op letten, dikte en hardheid van het hout, afwerkingsgraad, aantal laklagen.
    Door het feit dat we meerdere ontwerpen voor ogen kregen, was de keuze hoe onze keuken er moest uitzien, vlug gemaakt. Wij hebben zelfs gekozen voor een combinatie van twee ons voorgelegde ontwerpen. Met dat definitieve ontwerp zijn we dan naar de drie kwalitatief hoogstaandere bouwers gegaan en hen een duidelijke offerte laten opmaken. Dan wordt het afwegen en uiteindelijk hebben we gekozen voor Augustijnskeukens op basis van kwaliteit, prijs en gevoel. We hebben de fabriek in volle werking mogen bezoeken en wat ons zeker voor hen heeft doen kiezen is het gegeven dat zij hun frontpanelen zelf maken én zelf lakken. Dit in tegenstelling tot anderen die dat uitbesteden in het buitenland. Dat houdt in dat alle maten mogelijk zijn zonder telkens tussenstukken te moeten plaatsen. Wat de plaatsing betreft, want dit is zeker zo belangrijk, kunnen wij aan Augustijnskeuken het label onberispelijk meegeven.

  4. Bob Van de Wygaert
    | Beantwoorden

    Wij hadden een paar puntjes in na-service, maar ik moet Augustijns hartelijk bedanken voor de fijne regeling hiervan.
    Een perfecte na-service bij ons.

  5. Els Janssens
    | Beantwoorden

    Bij ons is alles klaar, ziet er echt goed uit. Gasten die bij ons zijn geweest waren echt top!

  6. Bogaerts
    | Beantwoorden

    Zeer slechte ervaring!
    Maken fouten en willen geen compromissen sluiten of toegevingen doen als dit wordt aangekaart.
    Klant draait dan maar op voor alle kosten.
    Koop hier nooit jullie keuken!

  7. Kim Helsen
    | Beantwoorden

    Graag laat ik nog eventjes weten dat de serviceman is langsgekomen om het defect aan dat magneetcontact na te zien en te herstellen.
    De deurtjes sluiten nu mooi aan.
    Bovendien heeft hij ook nog uitleg gegeven over enkele andere dingen, wat ik zeer vriendelijk vond van hem.
    Bedankt voor de opvolging en de goede service, waarop ik steeds kan rekenen bij jullie.
    gr, Kim

  8. San Lamot
    | Beantwoorden

    We hadden onze droomkeuken reeds op papier en met al ons wensen werd rekening gehouden om tot een heel mooi ontwerp te komen. Nu kan ik zo genieten van een tasje koffie op zaterdag met de krant erbij, op vrijdag van een aperitiefje wanneer de hele bende binnenvalt 💗. Zo content ! San

  9. Beckwee
    | Beantwoorden

    Zeer tevreden. Vriendelijke en professionele verkoper…mooi uitgewerkt concept.
    Goede plaatsers. Plaatsing duurde iets langer dan afgesproken termijn, maar het resultaat telt,
    Maatwerk tot in de puntjes…echt onze droomkeuken.

  10. Christel Kuypers
    | Beantwoorden

    Vandaag werden de laatste klusjes in de keuken uitgevoerd, behalve de schilderwerken. Het ziet er echt prachtig uit👌
    Ondertussen hebben we ook al vlijtig gekookt (lees: geëxperimenteerd 😊) met de nieuwe toestellen. We voelen ons er nu al goed bij. Wat een luxe!
    Bedankt en mochten jullie curieus zijn naar het resultaat van jullie creativiteit, altijd welkom. gr, Christel

  11. T. De Wispe
    | Beantwoorden

    Hier ook zeer slechte ervaringen. Inductievuur beschadigd bij plaatsing, niet vervangen. Keukenkast hangt scheef, niet gemaakt. Zo kan ik eindeloos doorgaan, echt schandalig voor die prijs. Ik was verplicht hier te gaan wegens sleutel op de deur, maar koop hier echt nooit bij. Ik denk dat dat ook hun enige klanten zijn, mensen die gedwongen worden!

  12. Meersschaut
    | Beantwoorden

    Zeer slechte ervaring! Door nieuwbouw met sleutel op de deur werden we ”verplicht” om de keuken door hun te laten plaatsen. Vanaf het begin liep het al mis: gootsteen vanaf eerste uur beschadigd, dampkap valt steeds open, kasten komen uit hun haak (al 4x voor geweest), leveringsprobleem besteklades, een serieus gat in onderkant van hangkast, enz.. Wegblijven hier!

  13. Druyts
    | Beantwoorden

    Super tevreden van deze firma. Werken correct en staan steeds op tijd voor de deur. Enorm vriendelijke plaatsers met oog voor detail. Ook op de planningsdienst staan ze je vriendelijk te woord. Alles is tot in de puntjes afgewerkt en een keer meer moeten komen om iets volledig in orde te maken was steeds met de glimlach. Wat door transport beschadigd is plaatsen ze niet of vervangen ze zonder problemen en binnen aanvaardbare tijd. Vanaf het ontwerp van de keuken in de toonzaal tot aan het eindresultaat bij ons thuis zijn we steeds vriendelijk, correct en met de glimlach verder geholpen.

  14. Ben Van Gils
    | Beantwoorden

    Prima service, echte vakmannen!

  15. Vanwesenbeeck f
    | Beantwoorden

    Vijf jaar geleden een keuken besteld. Plaatsing verliep volgens planning en correct. Heb wel zelf mee moeten helpen want ze stuurden de tweede dag nog maar 1 man. Kookeiland in Corian was doorgebroken bij plaatsing. Ondertussen al schuifgeleiders die kapot zijn, doorloopdeur al vier keer kapot, geen verluchting voorzien voor inductievuur (wat ze nadien hebben moeten aanpassen maar lelijk gedaan). Nadien nog een extra ijskast gevraagd op bij te zetten. Heb daar een paar maanden op moeten wachten voordat ik een prijs kreeg. Was meer dan 5000 euro!!! Corian moest daarvoor aangepast worden en nog van die zever… zeer slechte communicatie. Maten van opmeting waren ze kwijt… prachtige toonzaal maar slechte service. Slecht bereikbaar per telefoon. Ik zou het niet meer bij hen bestellen

  16. deckers
    | Beantwoorden

    Net voor de tweede maal contact opgenomen omdat ik volgens de bouwheer van mijn appartement bij hen moet bestellen. Wordt als achterlijk behandeld omdat ik : niet op het 13e verdiep heb gekocht en dus zijn de lagere appartementen een gunst die ze toestaan en nadat ik de opdrachtgever hierover heb gebeld en het euvel zogezegd zou zijn hersteld, ‘mevrouw u staat niet op onze lijst, wellicht moet u het pas in oktober doorgeven’. Ik heb alles behalve vertrouwen in deze benadering en blijkbaar hebben deze mensen nog nooit een opleiding in klantgericht denken gevolgd.

  17. Buyens M
    | Beantwoorden

    Slechte ervaring, lang moeten wachten tot keuken afgewerkt was, geen communicatie mogelijk altijd in vergadering alleen telefoniste van firma bereikbaar. Begin er niet aan met hun!!!!

  18. Anne Vermeersch
    | Beantwoorden

    Zeer slechte ervaring. Hele mooie keuken, maar ondertussen zijn ze al meer dan 10x moeten terugkomen om zaken aan te passen. Problemen met de koelkast, kookvuur, dampkap, deuren zijn beschadigd, panelen worden scheef gemonteerd en geplakt ipv gevezen. Vreselijke planningdienst: mensen staan gewoon ineens voor de deur zonder afspraak. Zeer slechte afwerking. Blijft maar duren en duren. Na 1 jaar is onze keuken nog steeds niet in orde en moeten we maar verlof blijven nemen om deze prutsers steeds binnen te laten. Zeer onprofessionele werknemers, lijken geen opleiding te krijgen. Ze prutsen maar wat en moeten daarom keer op keer blijven terugkomen. Zeer teleurstellende ervaring !!! Geen aanrader !!!

  19. C.Heylen
    | Beantwoorden

    Zeer slechte ervaring. Houden zich niet aan gemaakte afspraken.
    Lekkende afwastafels, beschadigd meubilair.
    Eens contract ondertekend zeer slechte service en begeleiding.

  20. B. De Schepper
    | Beantwoorden

    Slechte ervaring! Hier is de klant geen koning, enkel het eigengewin!
    Onprofessioneel van het begin tot het einde. Ik bespaar jullie de details.
    Maar indien info nodig vooraleer je beslist hiermee in zee te gaan, neem gerust contact met ons op door hieronder je mailadres na te laten.

  21. M. De Leu
    | Beantwoorden

    Slechte ervaring, van begin tot vroegtijdig eind. Ingestemd met HUN voorstel/CAD uitwerking, dat kon dan ineens niet meer uitgevoerd worden, vergeten maten bij opmeting, moesten daarvoor terugkomen, echter dit kon niet meteen, niet flexibel waardoor alles natuurlijk weer verlengd moest worden. Uiteindelijk nogmaals problemen met het ontwerp, wat enkel leek op drogredenen omdat misschien de opdracht niet groot genoeg was(?), nochtans wel voorgesteld, ondertekend en goedgekeurd. Ook de communicatie was onprofessioneel, en zonder in detail te treden. Een verhaal dat ons veel te veel tijd en moeite heeft gekost.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

*

Optionally add an image (JPEG only)