Boncquet

Boncquet keukens ervaringen? Bekijk hier alle Boncquet keukens ervaringen. Gaat u binnenkort bij Boncquet keukens langs in Waregem of Moeskroen? Bekijk dan eerst de reviews en recensies over Boncquet keukens.

Boncquet keukens ervaringen? Hoe was uw ervaring met Boncquet keukens in Waregem of Moeskroen
Uw ervaring met Boncquet keukens plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over Boncquet keukens in Waregem of Moeskroen.

 

Advertenties

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Uw keuken tekenen of berekenen?

Teken uw keuken zelf in 3D of bereken direct uw keukenprijs binnen 5 minuten geregeld!

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis

 

Boncquet keukens algemene informatie

Boncquet Keukens heeft één vestiging gevestigd in Waregem of Moeskroen, in België. Boncquet keukens heeft al meer dan 40 jaar ervaring en helpen u vakkundig tijdens uw aankoop van een keuken die het beste bij u past. Bent u benieuwd? Bekijk dan de website van Boncquet keukens voor meer informatie, tips en de openingstijden.

Uniek aan Boncquet keukens

Uw keuken wordt in eigen atelier van begin tot eind ontwikkelt. De keukens zijn er in diverse stijlen, kleuren en materialen. Boncquet is erg milieugericht, zo beschikken al hun fabrikanten over een PEFC-label. Al het hout komt dan uit duurzaam beheerde bossen.

9 klantgetuigenissen

  1. Gerda
    | Beantwoorden
    Spijtig genoeg heb ik geen goede ervaring met Boncquetkeukens. De plaatsing laat erg te wensen over! De dampkap was niet correct gemonteerd, de kookplaat fout aangesloten, de frigo niet goed geplaatst waardoor de deur niet goed sloot, vaatwasmachine niet goed geplaatst, … Verder, ventilatiesysteem achter keuken niet correct aangesloten en slordige afwerking tussen onderkasten en bovenkasten. Absoluut geen aanrader!

    Gerda geeft 2 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

  2. Marie Vantomme
    | Beantwoorden
    Heel tevreden van onze nieuwe keuken, van verkoop tot plaatsing! De verkoper heeft echt de tijd genomen om zo tot een mooie en toch ook wel praktische keuken te komen!

    Marie Vantomme geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  3. De Man - Vercleyen
    | Beantwoorden

    Hallo,
    Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken! Kwaliteitsvolle afwerking en materialen. Zeer professioneel en vakkundig van bestelling tot plaatsing. Zelfs wanneer we ongelukje hadden met de dekton werd deze spoedig hersteld.

  4. Pieter Lannoo
    | Beantwoorden

    Wij hebben jammer genoeg ook geen goede ervaring met Boncquet keukens. Onze keuken is geen kwaliteit zoals het zou moeten voor die prijs. Met kinderen is die keuken binnen het jaar voor het containerpark. Gelukkig zijn onze kinderen al de deur uit. De plaatser kent zijn vak echt niet. Verschillende zaken verkeerd geleverd en lang moeten wachten op de rechtzetting, wat uiteindelijk niet allemaal is gebeurd. De prijzen zijn gelijklopend met de concurrentie, maar de service is jammer genoeg 0. Voor ons geen aanrader.

    • Wim DE BOLSTER
      | Beantwoorden

      Geachte heer Lannoo,

      U heeft een gelijkaardige recensie geplaatst op Google. Kan u me laten weten onder welke naam deze keuken werd aangekocht? In ons klantenbestand vinden wij geen Pieter Lannoo terug.
      Graag neem ik dan contact op om uw opmerkingen te bespreken en waar nodig actie te ondernemen om de zaken te herstellen.
      U mag me eventueel rechtstreeks mailen : wim@boncquet.be

      Wim De Bolster
      Zaakvoerder

  5. Hans Baten
    | Beantwoorden

    De plaatsing van onze keuken is begonnen juni 2018 en moest vooraf volledig betaald worden ,wat wij dan ook gedaan hebben. Dit bleek al snel een vergissing te zijn. Dadelijk na de plaatsing bleek de keuken tal van gebreken te vertonen.
    Kastdeuren hingen niet recht ,een open nis was beschadigd, een paneel dat tussen de kasten en het plafond werd geplaatst was gebarsten en het deksel van een powerpoort in het werkblad was bekrast. Na het melden van onze klachten werden de kastdeuren al snel aangepast ,wat de rest van de gebreken betreft liet men ons op onze honger zitten. Ook de toonzaal in Middelkerke waar we de keuken gekocht hadden sloot zijn deuren ondertussen.
    Maanden later is er dan plots een nis geleverd, en het deksel van de powerpoort. Maar volgens de zaakvoerder kon de nis niet geplaatst worden door de afwerking van de aanpalende muur; dit bleek later nonsens te zijn. Het deksel van de powerpoort moesten we zelf maar plaatsen. Alle redelijke communicatie tussen de zaakvoerder en ons is toen weggevallen en gelukkig hadden we een uitgebreide rechtsbijstand verzekering. Na talloze mails in een poging om tot een oplossing te komen heeft de verzekering besloten een expertenbureau aan te schrijven om de gebreken vast te stellen. Dit is gebeurd in aanwezigheid van ons en de zaakvoerder waar dan overeengekomen is dat alles zou hersteld worden. De herstellingen zijn uiteindelijk uitgevoerd, maar toen bleek dat de eerder geleverde nis niet paste in de keuken en moest aangepast worden! En zo bleef onze keukenellende maar duren. Uiteindelijk op 15 oktober 2019 is onze keuken afgewerkt! Joepie! Dit meer dan een jaar en drie maand na de aanvang van de plaatsing.
    Hans en Hilde

  6. Mieke
    | Beantwoorden

    Men is heel sympathiek als je er een keuken koopt, dienst na verkoop laat echter serieus te wensen over! 1,5 jaar geleden was onze rolluikkast kapot, hiervoor eerst 100x moeten bellen. Nu krijg ik al ettelijke maanden te horen dat de kast in hun atelier klaarstaat maar dat men gaatje vindt in de planning om dit te komen installeren…

  7. Monique De Boter
    | Beantwoorden

    Ik heb een heel slechte ervaring met Boncquet keukens achter de rug. Koop hier geen keuken!

    • Wim
      | Beantwoorden

      Beste Monique,
      Kan je me aub wat meer duiding geven aub?
      Je mag rechtsstreeks naar wim@boncquet.be mailen.
      Mvg,
      Wim De Bolster

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

*

Optionally add an image (JPEG only)