deaplus-keukens-ervaringen

Deaplus keukens ervaringen? Bekijk hier alle Deaplus keukens ervaringen. Gaat u binnenkort bij Deaplus keukens langs? Bekijk dan eerst de reviews en recensies over Deaplus keukens.

Deaplus keukens ervaringen? Hoe was uw ervaring met Deaplus keukens 
Uw ervaring met Deaplus keukens plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over Deaplus keukens.

 

Advertenties

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Uw keuken tekenen of berekenen?

Teken uw keuken zelf in 3D of bereken direct uw keukenprijs binnen 5 minuten geregeld!

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis

 

Deaplus keukens algemene informatie

Deaplus Keukens heeft een vestiging gevestigd in Sint-Pauwels, Hasselt, Schoten, Boortmeerbeek, Roeselare in België. Deaplus is al bijna 30 jaar bezig met het ontwerpen en maken van kwaliteits keukens. Bent u benieuwd? Bekijk dan de website van Deaplus keukens voor meer informatie, tips en de openingstijden.

Uniek aan Deaplus keukens

Het bedrijf voorziet u van ontwerp tot montage. U wordt geadviseerd door adviseurs en interieurarchitecten. Deaplus produceert keukens aan de hand van bepaalde kwaliteitsnormen.

Openingsuren

maandag
10:00–18:30
dinsdag
10:00–18:30
woensdag
10:00–18:30
donderdag
10:00–18:30
vrijdag
10:00–18:30
zaterdag
10:00–17:00
zondag
Gesloten

 

29 klantgetuigenissen

  1. sofie
    | Beantwoorden
    Jammer dat je 1 ster moet geven, o was correct geweest.
    Na 6 maanden, wekelijks een mailtje en ook in de showroom onze klacht hebben gedaan nog steeds geen oplossing. Een werktablet dat meerdere barsten heeft van meer dan 1 cm opening. En dit na een installatie van 1 jaar.

    Naar de eigenaar van deze firma zeg ik: “schaam u”
    Naar de werknemer in deze firma zeg ik ” Ga ergens anders werken”

    sofie geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  2. Bonte
    | Beantwoorden
    Na amper 3 jaar en dit bij een beperkt gebruik (gezien 2de verblijf) zijn wij niet te spreken over de gebrekkige afwerkingsgraad van de waterafvoer spoelbakken. Het water ‘zeikt’ er gewoon door: slecht dichtingsmateriaal en gebrekkige montage zowel in de keuken als in de wasplaats. Waarschijnlijk tender gewonnen bij de al even amateuristische promotor Landbergh door te besparen op essentiële degelijke materialen. Ik zou met deze partijen nooit meer in zee gaan.

    Bonte geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  3. R C
    | Beantwoorden
    Ik wou dat ik deze site geraadpleegd had vooraleer Deaplus te contacteren; nu kan ik helaas alleen maar de (overwegend) slechte recensies bevestigen.
    We hebben een appartement gekocht met een maxi Deaplus keuken in en wilden graag 10 binnenschuiven bijbestellen voor de verhuis op 20 november.
    30 augustus informatie gevraagd, pas weken en meerdere reminders per mail en onbeantwoorde telefoonoproepen later een sluitend antwoord gekregen en eindelijk een offerte zodat we uiteindelijk op 13 oktober (6 weken later!) een bestelling konden plaatsen. Er volgende na die bestelling geen enkele reactie, geen orderbevestiging, geen (voorschot)factuur, geen afspraak voor levering van Deaplus.
    10 november eindelijk de contactpersoon telefonisch kunnen bereiken die een bizarre uitleg gaf en beloofde onmiddellijk het nodige te doen. 5 dagen later nog steeds geen enkele reactie van Deaplus. Het geduld is op, we hebben de bestelling nu geannuleerd. We verhuizen dan maar naar het appartement zonder schuiven in de keuken en gaan op zoek naar een bedrijf dat wel weet wat respect voor een klant betekent.

    R C geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    • Hansens
      | Beantwoorden
      Ik heb mijn keuken ongeveer 10 jaar, denk ik. Nooit problemen gehad, afwerking super. Plaatsing perfect gebeurd. En de verkoper, M., was zeer hulpvaardig. Ik spreek hier over Schoten. Ik heb na mijn bestelling ongeveer 6 weken moeten wachten, wat ik een aanvaardbare termijn vond. Ook alle afval is netjes meegenomen.

      Hansens geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  4. Manu
    | Beantwoorden
    Goh, ik weet zelfs niet waar te beginnen.
    10 jaar geleden een jaar moeten wachten vooraleer ze de keuken kwamen afwerken.
    Dan moet je weten dat ze de verkeerde offerte (!) hadden gebruikt om de keuken te maken, waardoor ze dus niet de afwerkingsgraad had die we hadden gekozen. Uiteindelijk de keuken behouden mits een fikse korting, maar het geschil heeft een jaar geduurd, waarna ze pas de keuken kwamen afwerken.
    Nu was er een plint beschadigd geraakt bij de vervanging van de vaatwas. 1 jaar geleden de offerte ontvangen en ondertekend terug gestuurd, sindsdien geen enkele reactie meer. Telefonisch onbereikbaar, geen reactie op mails, de plint ligt waarschijnlijk ergens te rotten achter niet afgewerkte keukens.
    Feitelijk kan ik maar 1 advies geven: blijf zo ver mogelijk weg van dit bedrijf, het is een stuurloos schip. Niemand heeft daar ook maar een idee wat klantenservice zou moeten betekenen.

    Manu geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  5. Philippe Gardin
    | Beantwoorden
    Echt niet tevreden. Problemen waar ze niet op reageren. Ze hebben simpelweg niet het juiste personeel in dienst om de plaatsing te realiseren. Ik vond een hoop stenen na plaatsing in mijn keukenkastjes als ik de plinten wegnam onder de kasten. Betere selectie van hun installateurs zou hun naam beter uitkomen. Niets van reactie op mijn klachten gekregen omdat ze weten dat ik doorvoer niet de moeite zal doen om er een advokaat voor in te schakelen. Geen serieuze firma die ervoor zou moeten staan om tevreden klanten te wil hebben.

    Philippe Gardin geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  6. Geert
    | Beantwoorden
    Service nihil.
    Al 6 maanden op vaatwasser aan het wachten. Tot dusver bleven 7 e-mails (zowel naar persoonlijk mailadres van verkoper als algemeen info mailadres) totaal onbeantwoord alsook 6 telefoontjes (in totaal 3 verschillende medewerkers aan de lijn gehad). Ze gingen mij een voor een op de hoogte houden. Echter: gewoon NIETS gehoord.

    Geert geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  7. Moira
    | Beantwoorden
    Zeer slechte ervaring. Zodra de offerte ondertekend was, werd de verkoper ronduit onbeschoft. Helaas op dat moment te laat om de bestelling te annuleren, had ik anders stante pede gedaan. Intussen wacht ik al drie maanden op het werkblad van m’n keuken, duurde ruim 2 maanden voor ik een koelkast en vaatwasser had. Pas op de dag van de plaatsing kreeg ik te horen dat die nog niet geleverd waren. Dikke dikke nul voor service. Wegblijven hier!

    Moira geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  8. Natuurlijk
    | Beantwoorden
    Zeer slechte ervaring. Nieuwbouwproject.

    Wat ik besteld had, werd niet geplaatst en tot op vandaag, na 6 huisbezoeken zijn nog steeds 9 fouten, zowel in de lak als kromme deuren, nog steeds niet in orde.

    Bij de facturatie heb ik zelf, als klant, de fouten er kunnen uithalen.

    Heeft iemand hier ervaring om dit op te lossen?

    Zeer gefrustreerde klant

    Natuurlijk geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  9. Frank Meyer
    | Beantwoorden
    Deaplus heeft voor ons een ruim badkamermeubel gerealiseerd (wand van muur tot muur).
    Het resultaat en de vakkundige afwerking beantwoorden perfect aan onze verwachtingen.
    Van bij het ontwerp werd er rekening gehouden met de specifieke noden.
    Dank zij een degelijke opvolging en overleg is er een oplossing gevonden voor specifieke problemen.

    Frank Meyer geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  10. Karel Van Britsom
    | Beantwoorden
    Zeer positieve ervaringen met het team van Deaplus!
    Vanaf de eerste kennismaking vonden we een luisterend oor bij de verkoper waarna de afwikkeling van opmeten, bestellen en het bepalen van de leveringstermijn snel volgden.
    Correct op tijd stonden de techniekersbij ons waarna de plaatsing zonder problemen plaatsvond. We zijn zeer tevreden over het afgeleverde werk van Deaplus !

    Karel Van Britsom geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  11. Sophie Audenaert
    | Beantwoorden
    Onze eerste indruk was dat Deaplus boven ons budget was, maar dit was totaal misleidend door de buitenzijde. Wij voelden ons zeer warm ontvangen in de toonzaal. De verkoper heeft ons eerst een rondleiding gegeven zodat we wisten wat onze opties waren. Bij het ontwerp was het meteen raak wat onze wensen waren. Tijdens het traject van aankoop tot plaatsing, zijn we steeds goed begeleid. Wij zijn zeker tevreden van de service. Top

    Sophie Audenaert geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  12. Karel Van Britsom
    | Beantwoorden
    Vanaf de eerste kennismaking met de verkoper en het daaropvolgende voorstel voelden we dat er echt naar onze wensen geluisterd werd.Toen we beslisten om met Deaplus in zee te gaan merkten we hoe soepel alles verliep en de beloofde leveringsdatum vooraf werd aangekondigd. Ook bij de plaatsing ademde het team deskundigheid uit want onze vragen werden uitvoerig behandeld. Ook de dienst naverkoop stuurde nog dezelfde dag een technieker toen we een lekkende afvoer vaststellen. We zijn dan ook erg tevreden met het resultaat én met onze keuze voor Deaplus !

    Karel Van Britsom geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  13. Natuurlijk
    | Beantwoorden

    Hoe was uw ervaring? Heeft u besteld?

  14. Natalie Van Meirvenne
    | Beantwoorden

    Een afrader op alle vlakken. Door de aankoop van een huis waar er reeds een nieuwbouwkeuken van Dea Plus was geïnstalleerd, zijn we helaas bij hen terecht gekomen voor een extra aanbouw.
    1) Ontwerp was moeizaam, doen hun eigen zin. Zeer gespannen sfeer in de winkel, was nooit gebleven als dit het eerste contact was geweest.
    2) Offertes tot 3 keer moeten terugsturen omdat ze niet klopten met hetgeen er was gevraagd/getekend. Werd telkens wel onmiddellijk in orde gebracht, maar eigenlijk niet onze taak om dit te controleren
    3) Afspraak voor installatie van de keuken: eerste telefoon om af te spreken en mededeling dat ze nog gaan bevestigen, niemand meer gehoord, plots installateur voor de deur, andere afspraak ..
    4) Installateur wel supervriendelijk!
    5) Ingewikkeld systeem van voorschotten en afrekening. Onmiddellijk aanmaning ipv misschien eerst eens te informeren over hoe en wat.En heel duur voor wat het is.
    Samengevat: zeer onpersoonlijke en chaotische ervaring!

    • Natuurlijk
      | Beantwoorden

      Beste,

      U schrijft wat ik exact hebt meegemaakt. Hoe heeft u dit aangepakt en opgelost.

      Nu een 6 maand later na de oplevering moet ik nog steeds wachten om de 9 fouten op te lossen die er nog steeds zijn na 5 huisbezoeken…

      Ik vind dit zeer betreurend.

  15. Sara Jacobs
    | Beantwoorden

    Bij de verkoop van onze keuken waren wij tevreden. Maar na enkele jaren zien onze witte keuken én badkamermeubel echt geel. Dea is komen kijken,zag duidelijk dat het een productiefout is én toch zouden wij het grootste deel zelf moeten betalen. Schandalig!!

  16. Stephane Minot
    | Beantwoorden

    Langs waar beginnen? Nieuwe keuken, daar verolicht te kopen met het project…werkblad had 2verschillende kleuren,kan gebeuren. Ze komen die veranderen, weeral 2verschillende kleuren en het was meer flagrant, en regen mij zeggen dat het normaal is als je een werkblad in 2 zaagt.wtf. 3 werkblad 9maand oud, 3luchtbellen en op 2 plaatsen komt het gewoon los. 2de ding, we zijn gaan vragen voor extra kasten re plaatsen, 3weken wachtrijd om 1 bestek te krijgen,… bellen bellen bellen en 7weken later nog geen offerte en die « verkoper » laat gewoon niks weten of wil niet opnemen… service een dikke 0/10!!

  17. Mario Leinders
    | Beantwoorden

    Deaplus Hasselt: van by het eerste contact ,tot na de plaatsing is alles zeer goed verlopen.
    wy hadden een degelyke keuken van merk beda.heel vriendelyk,voldeed aan al onze wensen.datum van levering en plaatsing perfect verlopen.heel tevreden over.

  18. christian
    | Beantwoorden

    Slechtste service ooit. Heb een keuken besteld, 4 maanden later nog altijd niets vernomen geen belletje terug. heb ze nog is 3 keer gebeld, ze zouden terug bellen maar niks vernomen. wil ze annuleren maar gaat niet omdat je verplicht bent 30% van het totale bedrag te betalen. ik raad jullie aan geen keuken hier te kopen!!!! Ik hoop dat ze met deze reactie minder klanten gaan aantrekken want dit kan echt niet! Zogezegd was er een probleem met hun systeem en 2 man ontslagen, ik vind dit bullshit!! Daar ben ik ook zelfs ni van op de hoogte gehouden. Ik ben zeer woest! ze geven een datum door wanneer ze zouden leveren terwijl ze zelfs niet zijn komen meten. Nu 6 maanden later nog altijd geen keuken ontvangen. Mensen bouwen een huis in 6 maanden. Alleen maar excuses, daar ben ik niks mee. Voila heb mijn zegje gedaan. Blijf weg van Deaplus keukens!!

  19. Philip
    | Beantwoorden

    Wij zijn meer dan een maand geleden bij Deaplus in Boortmeerbeek langsgegaan om info omtrent een badkamerrenovatie. Er werd ons toen gezegd dat wij meer info en foto’s moesten bezorgen wat wij vervolgens ook onmiddellijk hebben gedaan. Tot op heden hebben wij echter gewoon geen reactie ontvangen. We zijn dan zelf opnieuw naar de winkel in Boortmeerbeek gestapt maar na meer dan een uur wachten hebben we het voor bekeken gehouden. 1 persoon moet daar op een drukke zaterdag blijkbaar de hele boel draaiende houden. We hebben vervolgens dan maar meermaals naar de winkel gebeld en toen werd er ons simpelweg gezegd dat men nog geen tijd had gevonden om naar onze aanvraag te kijken omdat het te druk was. Nu zijn we ondertussen opnieuw een paar weken verder en er komt gewoon geen enkele reactie van Deaplus. De manier van werken daar is echt wel zorgwekkend, je zou bijna denken dat deze firma zo goed als failliet is. Met dergelijke non-service zou ons dat ook echt niet verwonderen. Ondertussen hebben wij een andere badkamerspecialist gevonden die ons wel wil en kan verderhelpen. Als je service wilt, blijft dan best weg bij Deaplus want het is daar hopeloos. Als ik de andere reviews lees mogen we van geluk spreken dat we daar niets hebben besteld.

  20. Paul
    | Beantwoorden

    eind 2017 keuken en kasten geplaatst.
    Voor zover ik kon inschatten werden de tekeningen van de keuken naar een firma in Nederland gestuurd, die de keuken in Duitsland lieten maken
    Voor de verdeling in schuif voor bestek was een plastic rekje voorzien, maar Deaplus werkte samen met iemand die nadien een voorstel van indeling schuif zou doen. Prijs 499€
    Verkeerde maten genomen, tot 3 keer terugkomen.
    Verschillende deurtrekkers scheef geplaatst dus deuren vervangen
    Stopcontacten verkeerd geplaatst, dus gaten boren in de rug van de kasten.
    Spoelbak uit te breken want verkeerd geplaatst.
    Zwart gelakte deurkasten stonden weken, zonder bescherming van folie, op de stoffige werf, verschillende deuren dus vervangen.
    Vandaag, bijna 2 jaar later,na weinig gebruik is vaatwasser stuk.
    Bij telefonisch doorgeven van de indicatie nummer van het toestel aan AEG,blijkt dat de tekst naast de gegevens Russisch of id is.
    Vertegenwoordiger van AEG vroeg verwonderd wie de leverancier wel was…Deaplus dus.

  21. Ontevreden klant
    | Beantwoorden

    GEEN KEUKEN BIJ DEAPLUS KOPEN!

    Meer dan een jaar bezig met een keuken te zetten. En nog niet af… Einde nog niet in zicht.
    -foute maten
    -verkeerde scharnieren
    -onderdelen voor afwerking niet geleverd (of als ze dan geleverd worden fout van uitvoering)
    -beschadigde onderdelen tijdens levering
    -slecht ontworpen kasten die verstevigd moeten worden om te voorkomen dat deze niet doorbuigen
    -onaangekondigde leveringen bvb tijdens je verlof), materiaal tegen achtergevel.. klaar
    -dreigbrieven/ aanmaningen/ telefoontjes om te betalen.
    -klantonvriendelijk
    -te gek voor woorden!

    Echt niet doen!!!!

  22. Marsha
    | Beantwoorden

    Zijn er personen die recentelijk een keuken hebben aangeschaft bij Dea keukens, St. Pauwels? Deze reviews zijn een beetje gedateerd..

  23. Bart Bollingh
    | Beantwoorden

    2 keukens laten plaatsen door Deaplus. 6 weken na plaatsing ligt er nog steeds geen blad op 1 van beide. Het door ons bestelde blad kan zogezegd niet geleverd worden door de Italiaanse steengroeve. Daarop zijn wij een ander blad gaan kiezen, dat vervolgens door de onderaannemer van Deaplus verkeerd gezaagd is (2cm dik ipv 3). Nu proberen ze ons dat toch te verlappen door er een ‘netje’ onder te plakken, zodat het ‘stevig genoeg’ is. Gelukkig nog niet betaald. Voorlopig ook niet van plan dat te doen…

  24. Jonas
    | Beantwoorden

    Wij hebben een Deaplus keuken van het merk Beda.
    Het was niet echt goedkoop, maar wel stevig.
    We zijn er heel tevreden over! 🙂

  25. Anisa
    | Beantwoorden

    Vandaag hebben ze bij ons een keuken geplaatst, we zijn zeer tevreden.
    De plaatsers waren heel behulpzaam en zorgde voor een mooie afwerking.
    Ze hebben ons achter gelaten met een glimlach en een nette keuken.
    Alles is ook verlopen volgens de afgesproken datums.
    Wij zijn heel erg tevreden over het team van Deaplus!

  26. Valerie
    | Beantwoorden

    Ondermaats op alle vlakken; onvoorstelbaar eigenlijk.
    Slagen er niet in te leveren en plaatsen wat door hen verkocht , en door mij besteld werd. Inmiddels dienen zij een 4e keer langs te komen om een ‘eenvoudige’ (voor hen duidelijk niet) dressoir te plaatsen.
    Zijn desondanks niet bereid een bestelling te annuleren. Ze blijven dus ‘proberen’ en kostbare tijd van hun klanten verdoen.
    Personeel verandert ook continu wat de communicatie en afhandeling er zeker niet makkelijk op maakt.

  27. Danielle Steurs - NV FAMIPA
    | Beantwoorden

    Mijn ervaring met Dea Plus was prima tot het , na 2 jaar fout liep met een kapotte keuken mengkraan !

    Het paraplu systeem van de dienst “herstellingen” was hilarisch met als resultaat dat wij zelf voor de herstelling hebben opgedraaid ! dus om iets te verkopen zijn er vele keuken leveranciers, om iets achteraf te herstellen, moet ik op zoek naar een “correcte” leverancier met “dienst na verkoop” !!! en niet bij DEA PLUS !

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

*

Optionally add an image (JPEG only)