Faes keukens ervaringen? Bekijk hier alle Faes keukens ervaringen. Gaat u binnenkort bij Faes keukens langs in Limburg? Bekijk dan eerst de reviews en recensies over Faes keukens.

Faes keukens ervaringen? Hoe was uw ervaring met Faes keukens in Limburg
Uw ervaring met Faes keukens plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over Faes keukens in Limburg.

 

Advertenties

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Uw keuken tekenen of berekenen?

Teken uw keuken zelf in 3D of bereken direct uw keukenprijs binnen 5 minuten geregeld!

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis

 

Faes keukens algemene informatie

Faes Keukens heeft één vestiging gevestigd in Lommel, in België. Dit bedrijf heeft al meer dan 60 jaar een vaste waarde op de keukenmarkt. Faes keukens doet alles zelf als het gaat van het ontwerpen tot aan de dienst na verkoop.

Het bedrijf werkt samen met merken als, Siemens, Smeg, Miéle, Atag, Borreti en Bosch. Bent u benieuwd? Bekijk dan de website van Faes keukens voor meer informatie, tips en de openingstijden.

 

3 klantgetuigenissen

  1. Gerits Marcel
    | Beantwoorden

    Beste

    Nieuwe badkamer besteld bij Faes Lommel
    Bij bestelling hebben we gevraagd het beste materiaal te gebruiken
    Plaatsing na 1 jaar liep er van alles mis en het was allemaal onze fout (volgens Faes)
    Goedkope Wc pot met een wegwerpbril (moesten we zelf maar vervangen??)
    Op de laden werden vingergreepjes geplaatst waarmee we de laden niet open kregen(zelf vervangen)
    De opbouwwasbak was zo klein dat je er amper je handen kon wassen(zelf vervangen)
    De kraan was zo gemonteerd achter de wasbak dat je die niet op warm water kon zetten(zelf vervangen)
    De led spotjeshouder zijn van blik zo dun (allemaal vervangen 10 stuks)
    De spotjes zelf kapot na 4 maand (allemaal vervangen 9stuks)
    De tegels waren niet volgens afspraak (hebben zelf uit stock geleverd)
    De stopcontacten werken alleen als het licht brand
    Het blad van kasten was kapot bij plaatsing onmiddellijk gemeld bij Faes
    Dit moesten we zelf regelen met de plaatser ????
    Deze had géén tijd dus dit wordt nooit opgelost
    Als je achteraf Faes belt is alles je eigen schuld (te weinig in de winkel geweest ??)
    Gelukkig ben ik wel tevreden over de plaatsingsploeg (hebben goed werk geleverd met de geleverde materialen)
    Op het einde heb ik bijna alles zelf vervangen bij een nieuw badkamer ???

    Ik geef faes een 2 op 10 plaatsing 8/10

  2. Ron
    | Beantwoorden

    Ze komen hun afspraken niet na, geven verkeerde voorlichting, zijn erg onduidelijk over hun producten en zijn zeer onprofessioneel. Onbegrijpelijk dat dit bedrijf al zo lang bestaat.
    Als je in de omgeving navraag doet over Faes, zegt iedereen dat je niet met ze in zee moet gaan (helaas kwamen we daar te laat achter).
    In de toonzaal is de mogelijkheid gegeven om voor de beste kwaliteit te kiezen, zonder dat dit later duidelijk op de bon was terug te zien (behalve de totaalprijs).
    Nadat er nog wijzigingen kwamen op de tekeningen en er een bad en kraan niet geleverd werden, kregen we nog geen 500 Euro daarvoor terug.
    De douche is er een die je bij elke bouwmarkt kan halen en toen bleek dat alle tegels van enorm slechte kwaliteit waren, kregen we nog maar een keer 500 Euro terug????
    De totaalprijs van de badkamer was meer dan 10000 Euro!!
    Achteraf is het enige dat voor die prijs is geleverd, is een toilet, 2 wastafels en een kast.
    Over de plaatsing kwam geen overeenstemming, omdat Faes besloot 5 maanden!! later dan afgesproken de badkamer te plaatsen.
    Tijdens telefonisch contact werd er door beide dochters van de onderneming geschreeuwd, omdat ze geen fatsoenlijke antwoorden konden geven over de vragen die we hadden.
    Op mail reageren ze sowieso niet, waarschijnlijk omdat ze anders hun slechte naam op papier waar maken.
    Op een melding van de ombudsman reageren ze ook niet, zodat de enige mogelijkheid om iets van hun wanprestaties te vinden, via de rechter moet lopen.
    Daar hadden we geen zin in, maar via deze weg hopen we toekomstige slachtoffers te kunnen waarschuwen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

*

Optionally add an image (JPEG only)