ikea-keukens-ervarigen

Ikea keukens ervaringen? Alle Ikea keukens ervaringen. Zit u te denken om bij Ikea  keukens langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over Ikea  keukens.

Ikea keukens ervaringen? Hoe was uw ervaring met Ikea keukens
Uw ervaring met Ikea keukens plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over Ikea keukens.

 

Advertenties

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Uw keuken tekenen of berekenen?

Teken uw keuken zelf in 3D of bereken direct uw keukenprijs binnen 5 minuten geregeld!

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis

 

Ikea keukens algemene informatie

Ikea is opgericht in 1943 door Ingvar Kamprad. Het is een Zweeds bedrijf dat meubels, keukens en accessoires verkoopt. Qua prijs horen de producten in het lagere marktsegment.

Het bedrijf heeft vestigingen in Anderlecht, Arlon, Gent, Hasselt, Hognoul, Mons, Wilrijk en Zaventem, België. Bent u benieuwd? Bekijk hier de website van Ikea keukens voor meer informatie, tips en openingstijden.

Uniek aan Ikea keukens

De keukens van Ikea zijn van goede kwaliteit voor een lagere prijs. Het bedrijf biedt keukens in verschillende stijlen en op maat. Uw keuken kan gemonteerd worden door Ikea of door uzelf.

33 klantgetuigenissen

  1. M Verdier
    | Beantwoorden
    Koop nooit een Ikea keuken;! Frontjes en werkblad binnen paar jaar al beschadigd, ze doen niks met de klacht!!!

    M Verdier geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  2. Dermaut Peter
    | Beantwoorden
    We hebben een keuken laten installeren van ikea. We hadden uitdrukkelijk gevraagd om de koelkast wat hoger te plaatsen dan op de grond. Wij zijn bijna 70 jaar en voor ons is het niet makkelijk om ons te bukken; Ze hebben alles genoteerd, drie medewerkers vanuit Gent en toch nog een verkeerde levering gedaan. Zodanig dat onze frigo nu te laag staat. De installateurs hadden begrip voor mijn probleem, maar konden het niet meer oplossen. De bovenafwerking van de keuken was niet in de prijs begrepen van de montage. De installateurs vroegen 350 euro om 2 à 4 planken te monteren.Ze beweerden dat ze 2 uur nodig hadden met 3 man voor die montage.

    Dermaut Peter geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  3. Katja
    | Beantwoorden
    Keuken van Ikea slecht 3 jaar in gebruik overal stukjes verf af de fronten en krast als je er nog maar naar kijkt. Zeer teleurstellend eigenlijk. Aangezien deze niet intensief gebruik wordt! Zonde!

    Katja geeft 2 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

  4. Muric
    | Beantwoorden
    Wij hebben een maatwerkblad gekocht bij Ikea en hebben een uitsnijding laten maken voor het kookblad en de wasbak, Ikea services hebben ook de wasbak geplaatst. Nu is er, met verloop van tijd steeds meer en meer, water onder het maatwerkblad terecht gekomen waardoor het nu naar boven is komen te staan en dit enkel rond de wasbak.ikea wil ze niet herstellen keuken is 3 jaar oud

    Muric geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  5. O. Van Ewijk
    | Beantwoorden
    Kastjes zijn prima, maar de service in de winkel is zeer slecht
    Personeel heeft geen ervaring als iets niet past of dat er geen voorraad is dan verval je in een drama!

    O. Van Ewijk geeft 3 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

  6. Demolder liliane
    | Beantwoorden
    Mijn vaatwasser is stuk, hij neemt water op enn dan stopt hij en doet niets meer. Ik sta reeds 50 minuten in wacht en heb al honderden keren gehoord ” u kan ervan op aan dat wij u zo snel mogelijk helpen”
    Wat moet ik doen? Blijven wachten?

    Demolder liliane geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  7. Ivo Figueira
    | Beantwoorden
    The worst service ever.
    This is unacceptable. We have an incomplete kitchen since August because of the poor job of IKEA, and now IKEA doesn’t contact us for already 20 days, even if we have been asking them to contact us through multiple channels.
    We should have had our kitchen counter top delivered at the of August, IKEA messed up on the measurements (yes, IKEA, not the contractor, because the contractor drawing was correct) and we notified them. They didn’t hear and we had to get the contractor to come to our house again to tell us “the measurement in the drawing are correct” and once again IKEA made the mistake of understanding the drawing wrong and we had to tell them the order measurements wrong. We had the contractor saying to us to order it and if it happen to be wrong we would start this process again. For a company that says it is sustainable, this is the least sustainable thing you can do: order wrong measurements when we know for a fact that those are wrong and more material will be needed to do a second order. After 3 weeks, we finally fixed the miscommunication and the right order with measurements was made. This delayed the order.
    This was only the beginning. Then, IKEA called us telling us that the back splash measurements were too short, all was fixed quickly but as a result the order was even more delayed.
    But wait, there is (sadly) more: since then we had at least 2 more times the date of delivery postponed without a detailed explanation. The contractor showed at our door one day to install it and no countertop had been delivered, telling us “IKEA didn’t notify us the delivery date was postponed”.

    And now here we are: we got an email 20 days ago postponing our order delivery date again (keep in mind we paid in advanced) and had been asking to be contacted via email and Facebook messenger and we have had no contact from IKEA yet. Facebook messenger tell us they moved my file to the right department and that I will be contacted, and nothing happens, no call, no email, nothing.

    Today we got another email saying they expect us to contact the assembly partner to plan a date of instalation when they should be the ones doing it. And once again I am not getting any answer from IKEA Barendrecht, and IKEA customer service just tells me there is nothing they can do. What about delivering a service I already paid for 2 months ago?!

    This is unacceptable, and all this could be avoided if IKEA just called us to discuss this topic.

    Ivo Figueira geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  8. Hentenrijk
    | Beantwoorden
    Mijn vriend heeft een Volledig nieuwe KEUKEN gekocht , met levering,! zijn er plots niet genoeg deuren en fronten te vinden in heel belgie , resultaat een halve keuken in voorraad , na 3weken wachten nog maar eens terug naar IKEA HASSELT , zeggen ze de deuren en fronten zijn nog altijd niet binnen en we weten ook niet wanneer ze binnenkomen!! Het afwasmachine werd ook niet geleverd na 3 weken ook het antwoord we weten niet wanneer ze terug binnenkomen !GEEN ENKEL AFWASMACHIEN VAN WELK BEDRAG DAN OOK BESCHIKBAAR IN DE IKEA , spatwanden ook niet op voorraad ,en weer weten ze niet wanneer ze terug binnenkomen . Waarom verkoop IKEA KEUKENS ALS ER MAAR DE HELFT van alles er is? Wanneer gaat deze keuken eindelijk!! kompleet zijn ? Veel reclame word er gemaakt door IKEA , ZORG DAN OOK DAT ALLES AANWEZIG IS VOOR JE DE MENSEN EEN KEUKEN VERKOOPT ,!

    Hentenrijk geeft 2 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

  9. Heleen
    | Beantwoorden
    Wij hebben een aantal jaar geleden een keuken van ikea aangekocht. Het werkblad zwelt op van het vocht. Met het vaatwas toestel hadden wij binnen het jaar al problemen.
    Wij zijn absoluut niet tevreden & de problemen vallen dan ook niet onder hun garantie. De klantendienst is ook zeer moeilijk bereikbaar.

    Heleen geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  10. Wim
    | Beantwoorden

    Een Ikea keuken online kopen, omdat dit niet anders kon door de Corona pandemie is een ramp. Daar men online koopt
    heeft men geen kasticket . D.w.z. indien men wil ruilen, dit omdat de verkoper(ster) zich vergist heeft kan men dus niet ruilen. Want de klanten dienst weigerde dit te doen. De balie medewerkers bij Ikea Wilrijk denken dat ze alles beter weten.
    Als vakman weet ik best wat ik besteld heb. Daar ik de documenten liet zien. Zeker geen aanrader om een Ikea keuken voor te stellen aan de potentiele aankoper(ster). Ook de getekende gebruiksaanwijzing, of assemblage tekeningen vertonen vele fouten.

  11. Giovanni
    | Beantwoorden

    Zeer onvriendelijk personeel en slechte kwaliteit.

  12. hakim
    | Beantwoorden

    In 2014 nieuwe keuken geplaatst, ondertussen zijn de deurtjes op verschillende plaatsen gebarsten waardoor vocht nog meer problemen veroorzaakt. Na meer dan een half jaar “communicatie” met de klantendienst gewoonweg opgegeven. In het begin was hun argument “spijtig, kunnen we niets aandoen aangezien deze niet meer in ons gamma zitten”… is daarna verder geëvolueerd naar “het is je eigen schuld, je hebt tegen de deurtjes gestoten”…mogen ze eens komen voordoen hoe we dat voor elkaar zouden krijgen… het toppunt was dat ze van ons een volledig expertiseverslag eisten… dat heet dan de rollen omkeren met als doel de klant volledig ontmoedigen om verdere actie te ondernemen… toegegeven, in mijn geval heeft dit wel gewerkt…

    25 jaar garantie, een mooie maar vooral loze belofte van Ikea!

    • Lovik
      | Beantwoorden

      Uit ervaring kan ik zeggen dat de rollen omdraaien niet alleen gebeurd naar klanten. Dit gebeurd ook naar ons personeel. Als ik een tip mag geven, probeer het bij een andere ikea klantenservice. Met de boodschap dat de service niet naar behoren was bij waar je het gekocht hebt. Succes!

  13. Marjan Heeres
    | Beantwoorden

    In oktober 2019 een keuken bij Ikea gekocht. Spijt, spijt spijt. Enorm snel krassen op de deurtjes, stellen vd laden is niet meer mogelijk omdat het metaal vd stelschroevrn erg zacht is en al door draaien. Door vocht gaat een from The al werken en vandaag is het draaiplateau in de koelkast kapot gegaan. Zucht. Nooit meer

    • sylvie onsea
      | Beantwoorden

      beste,

      welke keuken was het. ik sta ook op het punt een keuken te bestellen.

      mvg

  14. Bart B.
    | Beantwoorden

    I ordered a new kitchen at Ikea in april, I wish I had bought it somewhere else!

    Already at delivery there were several issues; the new dishwasher was damaged on one side, wrong fridge door, the kitchen worktop was missing, wrong hinges for several doors, the side panel has been delivered at a wrong address.

    The person where this panel was delivered contacted me, however the panel is too big to transport without a van. Still, this person was so kind to bring this panel to my house with his trailer (thank you!).

    On top of that, today I tried to contact customer service, waited 1hr09mins on the phone in vain, a second time again 45mins and last time 59mins in vain!!
    And of course all these phone costs are on you!

    Finally managed to speak to someone, they promised to call me back, till today not a single Ikea-ring on my phone.

    They were going to deliver the missing worktop this Saturday, I waited at home and saw…nobody! Again on hold at customer service without ever speaking to someone, just one automated mail, “Unfortunately, something went wrong. We are sorry…..”

    The guarantee on the kitchen appliances start from order date, this was 6 months ago and I cannot even install my kitchen! It is a disgrace.

    You would think that if they make mistakes, they would do everything possible to solve them and limit the damage instead of creating extra frustrations.

    And get this…they blame all of it on the Corona-crisis. Lame and easy excuse.

    And I’m posting this on as many review sites as I can, becouse,

    One advice for you all, if you want to cook a meal in the next 12 months, never ever order a kitchen from Ikea

  15. Johan
    | Beantwoorden

    In 2015 zelf een IKEA keuken geplaatst. We hebben gekozen voor grijze Bodbyn fronten. Allemaal zeer mooi. In 2019 de eerste fouten vastgesteld. Het laminaat van sommige fronten vertoont op de naden barsten waardoor er vocht in hetplaatmateriaal kan dringen. Contact genomen met IKEA. Zonder zever nieuwe fronten gekregen. Afgelopen voorjaar vertonen maar liefst 3 andere fronten hetzelfde probleem. In juli het probleem gemeld. Tot op heden heb ik zelfs nog geen dossiernummer ontvangen. Verleden jaar een IKEA keuken mee helpen verhuizen naar de berging. Deze dateert uit 1997. Niks fouten in dat materiaal. Van Zweedse degelijkheid zijn ze blijkbaar geëvolueerd naar Chinese rommel.

  16. Brausch
    | Beantwoorden

    volledige keuken gekocht bij IKEA op 20 februari 2020, incl levering met ladderlift tot op verdiep nieuwbouwappartement. Levering voorzien op 30 maart 2020. Door Coronacrisis schort IKEA de levering op, wat begrijpbaar is. Krijgen uiteindelijk bericht dat levering voorzien wordt einde mei 2020, wordt daarna verschoven naar begin juni en dan naar 16 juni 2020. We moeten via een omweg vernemen dat IKEA niet meer zou leveren op verdiep, zoals besteld en betaald. Na vele uren te hebben genoten van een “wachtmuziekje” op de telefoonlijn van IKEA, wordt dit bevestigd, met als opgegeven reden dat de maatregelen van de overheid verbieden dat er tot in een woning geleverd wordt. Ikea zou de volledige levering, 148 pakketten – 1.450 kg buiten aan de voordeur afzetten. De rest is het probleem van de klant. Als compromis wil IKEA wel 100 EUR terugbetalen voor het niet leveren tot binnen op verdiep met ladderlift. Het ministerie van binnenlandse zaken en het crisiscentrum van de federale overheid spreken deze vesie van IKEA tegen. Leveringen tot in de woning zijn wel degelijk toegelaten. Volgens interne informatie heeft het management van IKEA Belgie eenzijdig beslist om de afgesloten contracten, met levering tot in de woning of op verdiep, niet meer na te komen, dit om tijd en geld te besparen voor IKEA zelf. Dat de klant hierbij letterlijk met zijn aankoop in de kou blijft staan is hun zorg niet. En alles is toch al betaald, dus de winst is voor hun binnen. Tot op vandaag, 113 dagen na onze bestellin en betaling nog steeds niets geleverd. Mijn slechtste aankoopervaring ooit.

  17. Boussy Marc
    | Beantwoorden

    Keuken gekocht en laten plaatsen . Na half jaar dampkap defect , volgens hun site binnen de twee dagen zou er iemand komen , na 12 dagen nog altijd niemand gezien . Alles volgens het boekje gedaan ( gebeld en gemaild naar die Franstalige herstel firma) ze zouden komen , vergeet het zelfs een afspraak komen ze niet na !!!! Koken in pitje winter met de ramen open is geen pretje . En laat de verwarming maar draaien !! Na weer contact te hebben genomen met ikea Gent is het antwoord wij kunnen er niets aandoen , het is die firma. En maar bellen en mailen , jammer voor z’n grote firma en zo een slechte service .

  18. Van Houtven L.
    | Beantwoorden

    Volgens alle reacties , zal ik maar géén keuken en badkamer bestellen bij eender welke IKEA .

  19. Sandra
    | Beantwoorden

    Wij hebben onlangs een keuken besteld en inmiddeld geplaatst bij Ikea Hasselt. We hebben deze laten plaatsen door Franstalige plaatser. Keuken betrof 30 kasten incl eiland. Levering meer dan 350 artikelen. Alles was geleverd. Zeer vakkundig geplaatst. Resultaat een prachtige keuken. Zeer tevreden.

    • be
      | Beantwoorden

      Blij dat het bij jullie vlot liep. Hoe vonden jullie die plaatser aub?

  20. Bart Paelinck
    | Beantwoorden

    Mooie keuken voor een derde van de prijs. 4000€ ipv. 12000€. Kasten zijn inderdaad gevoelig voor krassen en blutsen. Maar voor die prijs onklopbaar. Gelukkig alles correct geleverd dus geen rompslomp met papieren. Zelf geplaatst 2000€ korting. Ga wel afvoer door loodgieter (geberit) laten plaatsen ipv ikea afvoer.

  21. Janusz Vanhellmont
    | Beantwoorden

    10 jaar garantie is fake news!

    We hebben 6 jaar geleden een ikea keuken gekocht, met 10 jaar garantie op. Nu is het bedekkingspaneel van de apotheekkast afgebroken, te wijten aan een ontwerpfout waardoor er te veel belasting op de aansluitpunten komt. Na navraag en 2 maand wachten op een antwoord weigert IKEA hier in tussen te komen of een vervangpaneel te voorzien. Conclusie; 10 jaar garantie is fake news want ze weigeren om hier gevolg aan te geven.

  22. Ann
    | Beantwoorden

    Ikea Gent:

    Zeer ontevreden!!!
    We wachten al sinds augustus 2018 op een herstelling. Geen opvolging, mails gaan verloren, geen communicatie. Het is gewoon weg schandalig dat zo een firma zo slecht georganiseerd is!!!

  23. Carine
    | Beantwoorden

    De witte deuren zijn na twee jaar vergeeld.
    De plinten bladeren af en als we ze willen vervangen, zijn ze “uit productie”, na twee jaar??
    De installateurs hebben tijdens de installatie twee tegels in mijn vloer gebarsten.
    Prulkeukens, bij het minste dat je er tegen botst met een pan ofzo, is er een serieuze kap in. En wij zijn al zowieso heel voorzichtige mensen.

  24. van Dijk
    | Beantwoorden

    De werkwijze bij Ikea Hasselt is om kwaad van te worden. In het voorjaar kregen wij de kasten van 2.40 m lang en de rest van lades extr. geleverd op twee karretjes bij de afhaalservice. Wanneer we nu voor de derde keer voor keukenkasten komen is de werkwijze weer veranderd. De eerste twee keer bestelde we de onderdelen van de kasten bij het inleveren/omruilen van geleverde keukenkasten bij de service-balie. Nu bleek dat we de medewerkster op de keukenafdeling moesten vragen voor keukenkasten te reserveren, hierna afrekenen bij de kassa en dan naar de afhaalbalie. Hier hebben wij zeer lang gewacht en er was al menig klant, waarvan het afhaalnummer later op het bord verscheen, eerder geholpen. Toen ik onze bestelling bij afhalen zag staan, vroeg ik voor deze bestelling. Deze blijkt bij de laadzone te staan. Ik gaf commentaar, hoe dit nu kon. Dit ligt aan het magazijn, kan ik niks aan doen, was het antwoord. Ik kreeg een stempel en werd nu voor een korter pakket naar de laadkant gestuurd om onze spulletjes, welke zij op een pallet gezet hadden af te halen. Wij zeiden nog dat wij het pakket in de winkel hadden besteld en niet volgens de website, dus er was geen sprake van clic & collect. Bij deze laadzone tochtte het abnormaal en je werd kletsnet van de regen. Bij overmaat van ramp wou de dame met oranje/rood haar ons de spullen niet geven, daar we volgens haar niet op het juiste vak stonden. Zij zei dat we op de goederen-taxi-plaats stonden. Er was ruimschoots plaats voor zelfs een vrachtwagen naast ons, maar ze wilde ons de goederen niet geven voordat we elders gingen parkeren. Ze vond het denkelijk normaal, dat wij onnodig, met zware pakketten ver zouden moeten lopen in de regen. Dit hebben we uiteindelijk dan ook niet gedaan. Mijn man zei tegen mij en haar; ” Dan laat de spullen maar staan.” We zijn beledigd naar de service-balie gegaan en hebben ons aankoop bedrag teruggevraagd.( Alles hebben wij teruggegeven, zelfs het kleingoed wat inmiddels in de auto lag. Principe kwestie.) De blonde dame met schouderlang haar bleef gelukkig zeer geduldig en rustig en heeft ons wel naar tevredenheid geholpen. Deze dame verdient dan ook alle lof. Maar wij vinden dan ook al voor de derde keer, dat er nergens personeel met zo uiteenlopend karakter en klantvriendelijkheid loopt, als bij Ikea Hasselt.
    Onze ervaring bij Ikea Heerlen is toch wel veel positiever.
    Daarom wil ik zeggen tegen Ikea Hasselt;” Indien jullie klanten verliezen aan andere vestigingen, dan zal dit grotendeels komen door deze eigenzinnige personeelsleden en de slechte instructies. Magazijnpersoneel mag beter geïnstrueerd worden om pakketten op dezelfde wijze aan te bieden. Een klant behoort pakketten van een bepaalde afmeting, ook op een gelijkaardige manier aangeleverd te krijgen. Clic & Collect mag niet verwisseld worden met een bestelling uit de winkel. Maak duidelijke afspraken hierover met het personeel en bij een missing, ben dan behulpzaam en niet zo stok stijfs. Voorlopig zullen wij in ieder geval geen aankopen meer doen bij Ikea Hasselt. Ik vind deze vestiging te teleurstellend. Er kan wel eens iets foutgaan, maar drie keer in een jaar, vind ik er te veel aan, dan kan je beter wat meer betalen en zelf je spullen uit de rekken pakken zoals bij Ikea Heerlen. Hier zouden we geen vier en half uur kwijt zijn, maar naar schatting tweetal uur.

  25. hilde
    | Beantwoorden

    november 2013 Ikea keuken laten plaatsen na verschillende bezoekjes aan Ikea Wilrijk.
    wij zijn nu bijna 5 jaar verder en enkele maanden geleden begonnen er problemen met ons combitoestel koelkast-diepvries.
    na het bezoek van enkele techniekers van Electrolux werd besloten dat het toestel niet meer te herstellen was.
    resultaat, sinds 2 dagen trotse bezitters van een nieuw toestel zonder 1 euro kosten.

    bedankt Ikea

  26. embee
    | Beantwoorden

    Keuken staat inmiddels 27 jaar! Is maar niet kapot te krijgen! Ladegeleiders,scharnieren,alles werkt nog uitstekend. In nieuw keukenconcept van Ikea ontbreken een aantal maten die wel in deze keuken nog aanwezig waren bv 30 cm brede bovenkastjes, Jammer!

  27. tom reumers
    | Beantwoorden

    beste , wij zijn ook van plan om een ikea keuken te bestellen , ook in hasselt , vrienden van ons hebben er ook een en de reacties daar zijn dezelfde , is da een ikea keuken? wow ! nu zij hebben deze zelf geinstalleerd en wij zouden willen laten installeren , mag ik vragen wat u verstaat onder dat de frima moeilijk deed? wij hebben ook een eiland en de afvoer komt niet exact onder de gootsteen uit , doen hun dit mss ook aanpassen of heb jij voor iets dergelijks iets moeten bijbetalen?

    mvg

  28. eri
    | Beantwoorden

    Slecht/niet geholpen. Hadden hulp nodig bij maten, maar er was niemand.

  29. Hilde
    | Beantwoorden

    Heb 5j geleden een Ikea keuken zelf geplaatst. Wel wat gepuzzeld en out-of-the-box gedacht, dus zeker geen kopie van een fotootje. Heb alleen maar positieve commentaren gekregen à la ‘wouw, is dit ikea?!’ Na 2j begon de plint wel wat af te blotten van er telkens met een natte dweil langs te gaan, maar geen probleem, gewoon losklikken en vervangen voor enkele luttele euro’s. Was na het uitpakken een zak schroeven kwijt; geen probleem, we sturen u die gratis op, ook al heb ik eerlijk gezegd dat ik ze kwijt had gedaan! Na 4j afwasmachine kapot; geen probleem, werd thuis onder garantie gerepareerd, enkel aankoopcode bij de hand houden. Qua gebruik is de keuken ongelooflijk praktisch. Alleen spijtig dat Faktum niet meer bestaat en ik dus nu niet meer kan aanpassen mits Method niet past op Faktum.
    Maar swat, moet na verhuis een nieuwe keuken (laten) plaatsen. Heb overal prijzen gevraagd voor hetzelfde ontwerp. DSM, Dovy, Ixina, Kitchen Suite,… Prijzen variëren van 27.000€ tot 53.000€. En weet je wat? Volgens de Ikea Home Planner kost deze keuken mij 11.300€. Ik steek ze zelf wel in elkaar…

  30. Breeke
    | Beantwoorden

    We hebben zopas een Ikea keuken laten installeren.De firma die kwam installeren voor Ikea heeft even moeilijk gedaan,maar Ikea Hasselt heeft dat onmiddellijk voor ons opgelost.De keuken staat er nu en is gewoon mijn droomkeuken.Alleen maar super leuke commentaren.Soms zeer verbaasd dat dit ‘maar’ Ikea is.Moesten we ergens anders geweest zijn voor deze keuken met eiland,we waren het dubbel kwijt geweest.Zeer tevreden,Kan zo in een landelijk wonen-brochure !

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

*

Optionally add an image (JPEG only)