krefel keukens ervaringen

Krefel keukens ervaringen? Alle Krefel keukens ervaringen. Zit u te denken om bij Krefel keukens langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over Krefel keukens.

Krefel keukens ervaringen? Hoe was uw ervaring met Krefel keukens
Uw ervaring met Krefel keukens plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over Krefel keukens.

 

Advertenties

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Uw keuken tekenen of berekenen?

Teken uw keuken zelf in 3D of bereken direct uw keukenprijs binnen 5 minuten geregeld!

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis

 

Krefel keukens algemene informatie

Krëfel werd in 1958 opgericht, de naam komt van de Duitse stad Krefeld. Deze stad is belangrijk voor de stichter Auguste Marcel Poulet, hij had hier jaren gewerkt. Het bedrijf staat voor duurzaamheid en kwaliteit. Krëfel is de afgelopen 60 jaar uitgegroeid tot een gezonde onderneming met meer dan 1.100 werknemers. Inmiddels zijn er circa 40 filialen verspreid over heel België. U kunt hier terecht voor keukenonderdelen en gehele keukens. Bekijk hier de website van deze keukenzaak.

Uniek aan Krëfel keukens

U kunt kiezen uit circa 60 verschillende modellen keukens, in meer dan 200 kleuren. De keukens stonden bekend onder het merknaam MFK, wat staat voor Made For Krëfel. Tegenwoordig heten de keukens “Krëfel keukens”.

33 klantgetuigenissen

  1. Oguz Sen
    | Beantwoorden
    De afspraken met de verkoper zijn niet nagekomen omdat te verkoper niet correct heeft genoteerd in het contract wat onze wensen waren. Krëfel beweert dat zij alles correct uitgevoerd hebben ondanks dat de verkoper zelf zegt dat hij zelf een fout heeft gemaakt in het contract. We vroegen hiervoor een compensatie maar zelfs dat werd ons niet gegund. Nu zitten we met een keuken van 18K die we niet eens mooi vinden.

    Oguz Sen geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  2. Schroyens
    | Beantwoorden
    Zeer tevreden over V., keukenverkoopster 2500 lier.

    Schroyens geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  3. Gertjan
    | Beantwoorden
    Koop hier nooit een keuken!

    In augustus 2021 een keuken laten optekenen en besteld.
    Bij de opmeting ter plaatste heeft de opmeter enkele fouten gemaakt (keuken in een u-ruimte, de hoeken niet gemeten maar er vanuit gegaan dat een hoek 90° graden is).

    Begin december 2021 ging de keuken dan geplaats worden. Bij aankomts van de plaatser (zelfde persoon die de opmetingen heeft gedaan) merkt hij dat er een aantal zaken niet kloppen, waarop hij doodleuk zegt: zo kan ik die keuken niet plaatsen. Plaatser is dan vertrokken.

    Na 10-tallen keren proberen info te krijgen bij de dienst na verkoop lukt het toch om een andere plaatser te sturen. Tot 2x toe komt deze niet opdagen waardoor de uiteindelijke plaatsing pas in Januari 2023 gebeurd. Echter merken zij op dat ze ook niet alles goed kunnen installeren door de foute opmetingen en is er schade aan enkele kasten/panelen, zijn er verkeerde fronten geleverd enz..

    De dienst na verkoop laat weten dat de foute/kapotte stukken bijbesteld worden en levering/plaatsing ong. een 10-tal weken later zal gebeuren. Echter wanneer ik in April contact opneem met Krefel blijkt het toch iets langer te duren. Intussen krijg ik wel rappels voor het betalen van de slotfactuur (ook al heb ik niet getekend voor oplevering).

    Wanneer ik begin Juni 2022 weer contact opneem met Krefel blijkt dat er een fout is gebeurd met de bestelling bij de fabrikant. Maw de stukken zijn nog steeds niet besteld. Uiteindelijk krijg ik berich in Augustus 2023 dat de stukken geleverd zijn. Enkele weken later komt de (3e) plaatser langs om alles af te werken en dan blijkt dat er weer een fout stuk geleverd is.

    Na een nieuwe lange wachttijd voor de stukken en plaatsing is de keuken uiteindelijk geplaatst in het voorjaar van 2023, ruim anderhalf jaar na het plaatsen van de bestelling.

    De dienst na verkoop van krefel keukens is verschrikkelijk slecht bereikbaar, zeggen aan de telefoon elke keer weer van het op mail te zetten of via hun online contact formulier door te geven maar vervolgens krijg je daar nooit een antwoord of reactie op.

    Ongeacht wanneer je ze telefoneert is jouw dossierbeheerder afwezig of niet bereikbaar. Ze sturen je van het kastje naar de muur en zijn ronduit onbeleefd.

    Gertjan geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  4. Victor
    | Beantwoorden
    Wat een slechte na service . Ik ben nog steeds aan het wachten van mei voor een oplossing omdat er een schuif onder de oven het materiaal gesmolten is . Al meerdere keren naar de winkel in Merksem geweest . Zonder Resultaat .

    Victor geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  5. Danielle
    | Beantwoorden
    Nooit geen keuken meer bij Krefel. Het geld moest wel zo snel mogelijk betaald worden maar de dienst na verkoop laat te wensen over. Altijd een excuus.

    Danielle geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  6. Hilde & Eddy
    | Beantwoorden
    Wij kochten onze Krëfelkeuken in Aalst. Bij ons eerste bezoek werden wij onmiddellijk heel vriendelijk ontvangen door S. Zij begeleidde ons perfect bij het kiezen van alle materialen, apparaten (incl. deskundige uitleg). Zij benaderde ons steeds op een respectvolle, professionele manier. Met al onze vragen konden wij op ieder ogenblik bij haar terecht. S. beloofde ons ook dat onze keuken zou geplaatst worden door de zeer ervaren en professionele plaatser M. En effectief wat een vakman is M.(qua opmetingen, installaties enz….). Ook de levering, service voor en na waren eveneens top. Bij elke foutje hoe klein dit ook was (bv klein krasje op een paneel bij de levering) werd dit na melding onmiddellijk zonder enig probleem vakkundig genoteerd, doorgegeven en opnieuw besteld wel met enige wachttijd. De oorzaak daarvan lag aan de productietijd bij de leverancier en niet bij Krëfel. De keuze om voor een Krëfelkeuken te kiezen, is een absolute aanrader. Bedankt aan het voltallige team.

    Hilde & Eddy geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  7. Jan Van der Poten
    | Beantwoorden
    In kalenderjaar 2021 heb ik een offerte ondertekend bij nv Krëfel.

    Het positieve:

    -Gedurende de offertefase werd ik goed begeleid en geholpen. De winkelbediende hielp me bij het uitkiezen van de materialen. -Er werd steeds snel gereageerd op bijkomende vragen.

    Het negatieve:

    -Na de ondertekening van de eerste offerte werd al snel een een tweede offerte ter ondertekening voor mij gebracht. De winkelbediende verklaarde dat er fouten waren ingekropen waartoe er circa 1.000,00 euro meerprijs diende te worden aangerekend.
    -Bij het plaatsen van sommige elektrotoestellen werd er tweemaal gefactureerd voor eenzelfde dienst: enerzijds nv Krëfel (definitieve oplevering) en anderzijds de plaatser.
    -Dienst na verkoop is zeer moeilijk telefonisch te bereiken; lange wachtrijen. Verder reageren zij per e-mail niet of naast de kwestie op klachten.

    Ter samenvatting:

    Mocht u opteren voor een keuken bij nv Krëfel zal u zeker moeten opletten voor foutieve offertes, dubbele aanrekeningen en matige tot slechte dienst na verkoop.

    Jan Van der Poten geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  8. Vandaele
    | Beantwoorden
    Je begint met een 1e prijsofferte. Daarna wordt een 2e afspraak gemaakt. Bij 2e afspraak gaat de prijs al drastisch naar omhoog, omdat details zogezegd vergeten zijn tijdens 1e gesprek. Door het vertrekken van de verkoper, krijg je een nieuwe verkoper toegekend die ook het dossier herbekijkt, met opnieuw een prijsverhoging . Daarna moet het dossier herbekeken worden bij het hoofdkantoor. Je krijgt na 4 weken telefoon dat het dossier verloren is. Uiteindelijk komt het dossier terug met een prijsverhoging van 7000 euro in vergelijking met het 1e contact. Kortom beloftes van levering en plaatsing worden niet nageleefd, men weet u te vertellen welk kleur je ook kiest dit niets veranderd aan de prijs, alhoewel 3000 euro extra wordt aangerekend. En daar je reeds 2 voorschotten hebt betaald, geraak je er niet meer af! Mijn keuken werd nog niet geplaatst. We hebben een afspraak gemaakt bij onze advocaat.

    Vandaele geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    • D
      | Beantwoorden
      Hebben ook offerte laten maken, daarna verschillende aanpassingen laten doen en bedragen veranderende nauwelijks, velen derden zelfs in sommige gevallen. Er zijn er anderen, bekendere, sommigen doen zelfs niet wat je vraagt en die hun prijzen stijgen wel na aanpassingen
      Krefel Boomsesteenweg, Aartselaar.

      D geeft 4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

  9. Recep Ilker Yigit
    | Beantwoorden

    Ik raad mensen aan om nooit of tenimmer een keuken bij Krefel te bestellen. Ze komen hun afspraken amper na i.v.m leveringen en bestellingen net zoals hun plannen die nooit voldoen aan de realiteit aangezien hun consultants ook op niks trekken. In maart 2020 een keuken bestelt bij Batibouw, het enige wat ze deden was ons dossier heen en weer sturen, uieindelijk bij de leveringen kregen we verkeerde kasten en ook de vaatwasmachine alsook de pompbak en het kraan werden niet geleverd. Krefel is niet de droom, maar de NACHTMERRIE van de keukens.

  10. Fam stevens
    | Beantwoorden

    Hadden afspraak gemaakt in Aalst wij hadden Robby een ongelooflijke vriendelijke geduldige persoon die onze keuken tekende zoals wij ze in gedachten hadden hij had ons belooft dat hij een goeie plaatser ging sturen en dat was niet gelogen Mark een echte stielman die op 2dagen onze keuken perfect geïnstalleerd had we zijn supper blij met de keuken en genieten er volop van

  11. Rani
    | Beantwoorden

    Ervaring Krëfel Keukens !

    Vorig jaar een keuken laten leveren door Krëfel Keukens. Voorgaand gesprek met de verkoopster super vlot & super vriendelijk daar kan zeker niets van gezegd worden. April 2018 keuken wordt geleverd, plaatser neemt contact op met ons & komt de keuken plaatsen. Zeer vriendelijk & geen problemen! Maar nu 4 maand geleden begint de misserie ! Probleem 1 vaatwasser werkt niet meer, Probleem 2 de muur waar onze dampkap hangt is volledig vet door olie ( dampkap verliest olie wat niet zou mogen ) ! Contact opgenomen met Krëfel keukens maar kregen als antwoord dat zij daar niets meer konden aandoen dat er naar de firma zelf moest gebeld worden ! Doen we dan ook, week zelf wordt er nog gebeld naar beide firma’s. Diezelfde week wordt van Whirlpool ( vaatwasser ) contact opgenomen , technieker komt kijken & wordt diezelfde week nog gemaakt. Firma BEKO van de dampkap komt ook technieker langs, maar kregen al snel de commentaar dat het ons fout was ( terwijl wij met de afmetingen van onze keuken wel naar krëfel geweest zijn ) ! 2 maand later wachten wij nog steeds op telefoon van BEKO , meermaals naar proberen bellen maar geraken niet meer binnen !! Vorige week vrijdag telefoon gekregen van KRËFEL KEUKENS met de melding dat BEKO geen intervensie team voor onze dampkap meer stuurt want dat de technieker de eerste keer 3 problemen heeft vastgesteld dat de dampkap stuk is door ons ! Bij deze SERVICE krëfel dikke 0 , service BEKO zeker dikke 0 & nog steeds een kapotte dampkap !!!
    Raad dan ook niemand aan een toestel van BEKO te kopen & keuken !!!

  12. Sebastien
    | Beantwoorden

    RAMP KEUKENS VAN KREFEL.

    Ons keuken geleverd op 03/04 , plaatsing 04/04.
    1 kast te kort, besteklade niet meegeleverd, kast geleverd met andere deuren en meerdere deuren deuren met schade , kleur wit besteld en gebroken wit ontvangen
    95 %voorschot betaald

    7juni plaatser komt om aanpassingen te doen en rest af te leveren.
    geen plaatser gezien ( uitleg was een andere keuken moeten plaatsen waar de architecte van krefel de nodige aanpassingen niet geeft gedaan.)

    8juni plaatser belt om 9u30 en komt af gestart om 11u en gestopt om 20 u
    Deuren weer met schade geleverd , andere panelen ook met schade geleverd, verkeerde afvoeren voor spoelbak( wel opgelost door plaatser)

    10juni nog altijd niet afgewerkt , service 0
    Reactie van de verkoper is verkocht is verkocht trek me niet van aan.

    De ene kant koud tegen de muur geplaatst waar we ons deur moeilijk open krijgen ander kant passtuk van 6,5 cm .
    Reactie van de plaatser we mogen de keuken niet verplaatsen.

  13. Anja
    | Beantwoorden

    Wij hebben onlangs een keuken aangekocht in de Krëfel te Aalst. Wij werden onmiddellijk vriendelijk ontvangen en de verkoper heeft ons perfect begeleid bij het kiezen van onze droomkeuken.
    De keuken is ondertussen geplaatst. Wij zijn heel tevreden over de service van Krëfel.
    Onze keuken werd op 1 dag geplaatst door een echte vakman.

    Bedankt Krëfel !

  14. Michiel
    | Beantwoorden

    Wij hebben een huis gekocht met een Krefel keuken, die is nog in perfecte staat, maar om onze toestellen er in te passen, hebben we een kleinere deur nodig. Die kan niet nabesteld worden, ik kreeg doodleuk het antwoord dat ik een nieuwe keuken zal moeten kopen als ik mijn toestellen wil houden…

    Mensen, u bent gewaarschuwd. Ze argumenteren in de winkel met dingen als, “je kan steeds de deurtjes wisselen als je het kleur beu bent”, maar dat kan dus niet. Als er een deurtje of een schuif stuk zou gaan, moet je het ook maar zelf zien op te lossen!

    • Krëfel Keukens Team
      | Beantwoorden

      Geachte heer,

      Na het lezen van uw bericht hebben we meteen contact met u opgenomen. Ook via ons contactformulier en per mail beantwoordden we uw bericht. Hieronder vindt u meer informatie over uw vraag betreffende uw huidige keuken van bij Krëfel Keukens.
      Wij garanderen steeds 10 jaar garantie op de meubels van uw keuken. Naast deze garantieregel kunnen we ook frontenwissels uitvoeren, gezien wij zowel met raster 13 als met raster 15 werken. Bovendien kan het materiaal voor onze fronten steeds op maat besteld worden, waardoor we kunnen garanderen dat een wissel mogelijk is. Deze informatie hebben we u ook meegegeven.

      Natuurlijk kunnen we niet garanderen dat we binnen 10 jaar nog steeds dezelfde kleuren kunnen leveren. Als Krëfel Keukens zijnde, hebben we dit niet in handen, maar dit is net zo bij onze collega’s, bv. wanneer een producent van de plaatmaterialen een kleur/print uit het assortiment neemt. Wanneer dit laatste het geval zou zijn, nemen wij steeds onze verantwoordelijkheid en kan de klant een andere print of kleur kiezen. Tenslotte kan qua maten en boringen alles aangepast worden.
      We hopen hiermee een antwoord te hebben gegeven op uw vraag betreffende uw keuken van bij ons. Indien u nog vragen heeft of liever een afspraak wil maken om uw specifieke situatie te bespreken, kan u ons altijd contacteren. Dit hebben we in onze vorige mailtjes ook voorgesteld.
      Als familiebedrijf dragen we het verwezenlijken van een keukendroom hoog in het vaandel. Het is dan ook niet onze bedoeling om onvrede of ongemakken, om welke reden dan ook, te bewerkstelligen. We streven ernaar om onze klanten zo goed mogelijk verder te helpen.
      Wij hopen hiermee u van informatie te hebben voorzien en kijken uit naar een uitnodiging van uw kant om uw persoonlijke situatie van naderbij te bekijken en u te kunnen verderhelpen.

      Met vriendelijke groeten,
      Het Krëfel Keukens Team

  15. Sarah
    | Beantwoorden

    Mijn keuken werdt op dinsdag 22/1/19 geleverd en op 24/1/19 geplaatst
    Op het eerste zicht leek alles oke maar nu ontdekt dat er op de muurbekleding een klein bobbeltje zit we hebben nog geen verdere stappen ondernomen maar zijn wel van plan om dit maandag te melden dus wordt vervolgd indien iemand tips heeft waar we best naartoe gaan met onze klacht laat maar weten

  16. AD
    | Beantwoorden

    27/08 onze keuken zou geleverd en geplaatst worden (orderbevestiging getekend op 05/06). Dag is geeindigd met onbruikbare keuken .
    – spoelbak = verkeerd model en verkeerd kleur, 6 tot 8 weken wachten voor die dat we willen . Gelukkig waren we thuis of deze (verkeerde) spoelbak ging geïnstalleerd zijn.
    – zijwanden barmeubel verkeerd kleur, 6 tot 8 weken wachten op juiste kleur
    – achterwand barmeubel tekort
    – werkblad thv barmeubel te diep
    – voor aanvang installatie vragen we aan de plaatser of de aansluiting voor de AEG kookplaat voldoet . Hij zegt ‘ja’. Hij zaagt gat voor kookplaat . Hij wil kookplaat aansluiten en dan stelt hij vast dat onze AEG kookplaat een trifase is . Noch bij verkoop noch bij opmeting is ons hier iets van uitleg over gegeven. Wij bellen naar onze contactpersoon bij krefel om te vragen of we kunnen verwisselen met een andere kookplaat. Er is maar 1kookplaat op de markt met de juiste minimum afmetingen (want gat is gezaagd) en aansluitbaar op monofase nl SIEMENS. Krefel verkoopt dit model ook . Wij zijn ook bereid om de meerwaarde van dit model te betalen. Maar het antwoord bleef ‘neen’. Wij moeten de AEG maar zelf zien te verkopen en de SIEMENS zelf aankopen.
    Eind van het verhaal :
    -doordat barmeubel (dat vasthangt aan keuken) niet kan geplaatst worden, kan het wandpaneel niet geplaatst worden, kunnen de hangkasten met dampkap niet geplaatst worden
    – geen spoelbak
    – geen kookplaat
    En dit nog voor een 6 à 8 weken.
    Na het lezen van de vele ervaringen denken we dat dit veel langer zal duren .

  17. Karin
    | Beantwoorden

    Neen Kathy. Onze keuken is in dec 2017 besteld ( een volledige ) en volledig betaald. Wel, … ik wacht nog steeds op verdere afwerking. Ze zijn NIET klantwaardig !!!! Ze hebben het minste respect, denken dat ze telkens een tegemoetkoming doen, en denken dat jij zelf niets anders te doen hebt, dan je telkens vrij te maken zodat de technieker kan langs komen, om nog wat extra fouten en je nog wat extra ellende te bezorgen. MENSEN, GOEDE RAAD, BLIJF WEG BIJ KREFEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  18. Kathy Van Lierde
    | Beantwoorden

    Een schande! Wij hebben in maart een keukeneiland besteld bij krefel keukens. Deze werd op 16 mei geleverd en op 18 mei geplaatst door een andere firma waar krefel mee samen werkt. De plaatser vertelde mij dat er kleine stukken ontbraken, dus hij kon het eiland niet volledig afwerken. Hij ging de stukken bestellen (door een foto te trekken en door te mailen van het ontbrekende stuk aangeduid in de handleiding zodat men zeker niet kon missen). We zijn nu bijna 3 maand verder en mijn keukeneiland is nog steeds niet verder afgewerkt! Ik heb op 29/6 al een mailtje gestuurd waarom het zo lang duurt om kleine stukjes te leveren die zij vergeten bij te voegen zijn?? Op 3/7 krijg ik een antwoord dat hun leverancier helaas de verkeerde stukken heeft geleverd, dus dat de juiste stukken opnieuw besteld zijn en van zodra ze die hebben dat ze met mij contact opnemen. Hoe kan dit in godsnaam 3 maanden duren??? Je moet alles op voorhand betalen, maar mijn eiland is nog niet volledig! Slechte reclame krefel keukens! Als ik van plan ben om mijn keuken ook te vernieuwen (wat ik normaal bij jullie wou doen om hetzelfde te hebben als mijn eiland) ben ik er nu al zeker van dat dit zeker niet bij krefel zal gebeuren! Krijg ik zo een slechte service omdat ik enkel een eiland heb besteld misschien??!!

  19. Dirk
    | Beantwoorden

    Ik herken al deze negatieve punten …
    Om een lang verhaal kort te maken ; BLIJF WEG BIJ KREFEL !!!!!!!!!!!

  20. René
    | Beantwoorden

    Veel mooie woorden, veel beloven, alles kan ….
    Uiteindelijk respectloos naar klanten, van beloftes komt niets, en niets kan ….
    Kortom, doe GEEN zaken met Krefel !!!
    Het wordt nooit de keuken van je dromen, maar de stress van je leven !!!

  21. Rutger
    | Beantwoorden

    Eind 2017 een keuken besteld bij krefel. Na enkele weken begon de leidensweg al. Hoek was zogezegd geen 90 graden (was 90,8 gemeten met digitale hoekmeter) daarvoor veranderde ze zonder toestemming en aantal kastjes omdat dat makkelijker voor hun uitkwam wat mij een hoop meer koste plus ze rekende plus minis 850 euro aan omdat het keukenblad gewoonweg schuin moest aangesneden worden. Gewoon absurd. Na lang mailen en langsgaan in de winkel het dan toch klaar gekregen om de eerste en juiste opstelling van de keuken terug te krijgen zonder meerkost. De opmeter is een amateur die zichzelf een vakman noemt. Hij zit een vals plafond en houd geen rekening met de bevestigingspunten, is te lui om even te checken waar er draagbalken zitten ofniet om de uitgan van de dampkap te voorzien, met gevolg ik volg de technische fiche van de dampkap waar opstaat uitgang 150, rekening houdende met het valse plafond constructie en de draagbalk kan ik hem niet tegen de muur boren maar 3 cm eraf. Gevolg is gat komt onder de dampkap uit. Bij krefel langsgeweest en daar krijg je dan te horen meneer het is uw fout, u had die berekening moeten doen om een kleiner gat te boren. Daar heb ik redelijk kwaad en geirriteerd op geantwoord dat dat het werk van de opmeter is om zulle dingen op te meten en te melden, daar betaal je uiteindelijk een kant en klare keuken voor die serieus wat geld kost. Conclusie, keuken is mooi, tot nu toe werkt alles nog, maar uit mijn ervaring ga erges anders kijken voor een keuken. Zodra krefel het grootste deel van het bedrag ontvangen heeft trekken zij zich volledig trug en steken de schuld volledig op plaatsen en koper, zelf doen zij niets voor hun klanten. Heel triestige zaak voor zo een winkel. Een keer en nooit meer, zulke slechte service heb ik nog nergens gehad en ik werk zelf in een winkel waar klanten bedoend moeten worden

  22. DVVMark
    | Beantwoorden

    De verkoper die wij hadden in Schoten (Kevin) zocht nog mee naar een oplossing voor de problemen bij de planning/uitwerking van de keuken.
    Maar de uitvoering/plaatsing laat veel te wensen over. Plaatser heeft amper verstand van schrijnwerk en nu na 2 maanden zijn er al 3 toestellen defect, sluit de pottenschuif niet mooi meer, sluit de koelkast slecht en springt vanzelf terug open. Op de naservice moet je telkens lang wachten. Fouten in hun plaatsing willen ze enkel verbeteren na enkele aangetekende brieven of juridische procedure

  23. Rik Van der Auwera
    | Beantwoorden

    Een absolute aanrader. Nochtans hadden wij zeer specifieke eisen, want mijn echtgenote zit in een rolstoel en de keuken diende dus aan dit gebruik aangepast te worden. Door vele negatieve commentaren hadden we de grootste voorbehoudendheid omtrent Krefel, maar geheel ten onrechte.
    De verkoopster – Lieve – etaleerde van de eerste moment af een zeer grote productkennis, was zeer behulpzaam bij het kiezen van de producten zonder iets op te dringen, dacht constructief mee voor oplossingen allerhande, en gaf zeer goede tips ivm zaken, waar wij zelf niet aan dachten. Verder verliep alles punctueel bij Krefel hoofdzetel. Afspraken werden 100 % correct en tijdig nagekomen. Ook de plaatser – Luc – was zeer correct en zeer professioneel.
    Toch verliep alles niet vlekkeloos zoals je misschien zou denken : op de hoofdzetel werd de vlakbouw spoelbak doorgegeven als onderbouw naar de keukenbladproducent. Een nieuw keukenblad diende dus gemaakt te worden en dit nam zo’n 14 dagen in beslag. Foutjes komen nu eenmaal voor bij mensen, maar als dit correct wordt rechtgezet heb ik daar geen probleem mee.
    Ook de kwaliteit is zeer degelijk zowel van meubels als van beslag en toebehoren, maar we moeten wel toegeven dat we kozen voor het duurste type.

    Kortom, wat mij betreft : na een débâcle van onze dochter bij Ixina is Krefel voor mij dik in orde !

  24. Ekeren
    | Beantwoorden

    Wel meer dan 5 maanden geleden een keuken besteld, om de keuken te verkopen doen ze bijna alles. Keukenprijs +/- 19.000€
    Levering op afgesproken tijdstip maar dan beginnen de problemen. Want er ontbreekt een stuk, er is een stuk beschadigd en de bodemplaat onder koelkast heeft uitsparingen voor verluchting en plaatser durft geen uitsparing maken voor een dampkap in de luifel. Op het ontbrekende en beschadigde stuk moet je opnieuw 5 weken wachten. De koelkast geen reactie al bezorg je hen het onderdeelnummer dat je zelf ontving via de fabrikant van de koelkast. En uw dampkap die plaats je maar zelf en je moet geen tussenkomst verwachten want de plaatsing was gratis.

  25. Andreas
    | Beantwoorden

    Ervaring Krefel keukens Genk: vriendelijk

  26. Jan
    | Beantwoorden

    Geen zaken doen met Krëfel voor keukens, zo simpel is het.

    Tenzij je graag maanden aan een stuk aan het lijntje wordt gehouden met loze beloftes, doorsturen van de sales naar de dienst na verkoop, naar de installateur, terug naar de dienst na verkoop, etc…

    We zijn intussen bijna 3 maanden na de installatiedatum en dit zijn de mankementen:
    – frigo past niet want ze hebben verkeerd gemeten. Frigo staat nu dus lekker gezellig in het midden van de keuken
    – afwasmachine nog steeds niet in gebruik kunnen nemen want er mankeert iets om dat machien op te zetten
    – onafgewerkt keukeneiland, ziet er ellendig uit
    – de vervangkeukenset heeft verder 2 maanden in onze living gestaan, omdat de installateur die zou komen halen (maar dat dus niet deed…)
    – last but not least…. de dampkap…. ongetwijfeld het grootste pijnpunt waar de mensen van Krefel en hun installateurs ofwel compleet incompetent zijn, ofwel van slechte wil. Of mogelijk beiden. We zijn intussen bijna 3 maand verder en nog steeds niet geplaatst. Eerst was het gat verkeerd geboord, moest 90 cm meer naar links terwijl daarover niets op het technisch plan stond. Reactie Krefel: “als we niet zeker waren, hadden we maar moeten vragen” tja… nu plots na bijna 3 maand wordt ook plots ontdekt dat er nog een prise mankeert. En nog een verstevigingsplaatje of zo….

    soit, probeer maar eens te zoeken naar een positieve evaluatie van Krefel keukens op het internet, je zal veel geduld moeten hebben, net zoals met de service van Krëfel zelf.

    Samengevat:
    – als je zin hebt om jezelf eens deftig te koeioneren, dan ben je bij Krëfel aan het juiste adres.
    – als je liever met professionals werkt en graag op tijd een keuken op maat wil, ga dan aub bij iemand anders langs !

    De slogan van die leuke Donald Muylle “ik maak keukens alsof ze voor mezelf zijn” gaat in elk geval niet op voor Krëfel.
    Bij Krëfel is het eerder “Ik maak keukens op papier, om dan veel geld te krijgen, en dan mijn klanten een paar maanden te kloten”

  27. Hulya
    | Beantwoorden

    Geen aanrader. Na de zoveelste mankementen blijkt nu een gaslek te zijn aan de leiding van de gasfornuis. Keuken is vorige jaar geplaatst

  28. Nina
    | Beantwoorden

    Ik heb mijn keuken ook bij Krëfel gekocht maar ben echt wel tevreden. Wel in Sint-Denijs, niet in Oudenaarde. De verkoopster heeft echt haar tijd genomen. Super geduldig, ook na de bestelling konden mijn man en ik daar steeds terecht met onze vragen, en dat waren er best veel omdat onze verbouwingen niet zonder problemen verlopen zijn. De plaatser was een beetje kort van stof maar eens de keuken af was waren wij heel erg blij, er was een greepje beschadigd maar na twee maanden heeft de verkoopster me zelf opgebeld, ik ben het gaan ophalen en zelfs dan heeft ze mij nog geholpen met mijn kleurenkeuze voor de muren in mijn keuken. Misschien had ik gewoon een heel gedreven verkoopster te pakken?

  29. Van Lancker A.
    | Beantwoorden

    Beste mensen,

    Na alle negatieve ervaringen die ik van anderen gehoord heb, heb ik toch mijn keuken bij krefel besteld waarvan ik echt spijt van heb! Ik heb voor de keuken die geen centje waard is -/+20.000 euro gegeven. De service is dikke 0! De werknemers vòor de contract zijn ze super lief en altijd bereid om de klant te helpen en nadat de klant de contract getekend heeft is de klant niet meer belangrijk. Ik versta niet hoe een grote winkel zoals krefel zo domme fouten kan maken?!

    Groetjes,

  30. fanke001
    | Beantwoorden

    Ervaring Krefel Oudenaarde: Helemaal niet tevreden. Na 5 maand is de keuken nog steeds niet in orde En het wordt weeral 6 weken wachten op zijn minst. En als je de klantendienst belt, kunnen ze je niet helpen of gooien ze de telefoon dicht. Mails worden gewoon niet beantwoord. We zijn zeker geen moeilijke mensen maar als klant ben je daar een dikke zero.

    • fanke
      | Beantwoorden

      Mijn keuken is vandaag volledig en naar behoren afgewerkt. Bedankt Krefel. Ik ben dik tevreden nu. En bedankt aan het team van Oudenaarde om het dossier goed op te volgen!! De plaatser heeft de aanpassing naar behoren uitgevoerd!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

*

Optionally add an image (JPEG only)