sjiben keukens ervaringen

Sijben keukens ervaringen? Alle Sijben Keukens ervaringen. Zit u te denken om bij Sijben Keukens langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over Sijben Keukens.

Sijben keukens ervaringen? Hoe was uw ervaring met Sijben keukens in Elen
Uw ervaring met Sijben keukens plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over Sijben keukens in Elen.

 

Advertenties

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Uw keuken tekenen of berekenen?

Teken uw keuken zelf in 3D of bereken direct uw keukenprijs binnen 5 minuten geregeld!

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis

 

Sijben Keukens algemene informatie

Sijben Keukens heeft één vestiging in Elen. In de jaren 50 is het familiebedrijf opgericht onder de firma M. Sijben en zoon. Bekijk hier de website van deze keukenzaak.

Uniek aan Sijben keukens

Het bedrijf is gespecialiseerd in design keukens, ook kunt u terecht voor andere stijlen.

6 klantgetuigenissen

  1. Mark en Yvonne
    | Beantwoorden
    We zijn super tevreden met onze nieuwe keuken van Sijben.
    Hele deskundige uitleg gehad door verkoper en heel goede opvolging.
    Goede prijs/kwaliteit.
    Keuken is geplaatst geworden door perfecte vakmannen.
    We willen iedereen Keukens Sijben aanraden.

    Mark en Yvonne geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  2. Van Noten
    | Beantwoorden
    Nooit meer een keuken bij Sijben!! Ze komen afspraken niet na. We hadden al een Sijben keuken in ons huis dat we gekocht hebben maar we wilden een nieuwere keuken. We zijn naar Sijben in Elen gegaan en hebben een keuken laten tekenen zoals wij het wilden. We hebben gevraagd of dat de lades van de oude keuken in de nieuwe keuken gezet konden worden omdat dat ook een Sijben keuken was, dat was geen probleem en dat zou de monteur voor ons doen. De monteur zou ook onze vaatwasser inplaatsen. De dag dat de keuken kwam en de monteur aan het werk ging kregen we al snel te horen dat de lades van de oude keuken niet in de nieuwe kast konden omdat de scharnieren niet klopten. De vaatwasser ook er niet ingezet al de rotzooi achter gelaten en meneer was vertrokken. Ik ben terug naar Sijben gegaan en heb mijn verhaal daar gedaan. Werd mij gewoon gezegd dat dat een fout van ons was dat die lades er niet in konden. ‘We hadden dat maar zelf moeten nakijken’ werd er gezegd. Ik heb daarop gezegd dat ik graag die scharnieren wilde hebben die ons beloofd waren, die kon ik krijgen tegen een prijs van 135 euro per stuk. Maar dat was de afspraak toch niet??? Ik heb gezegd dat ik die scharnieren niet ga betalen en dat ik ze niet wil hebben. Paar maanden later krijg ik een mail dat mijn scharnieren worden gebracht met de monteur, dus ik bel naar de service van Sijben en vraag of we die dan toch krijgen, ‘nee mevrouw die moet u betalen’. Ik deel mede dat ik ze niet wil als ik ze betalen moet, dus die mevrouw annuleert de bestelling die ik niet gedaan had. Krijg ik deze week weer een mail dat de scharnieren geleverd worden met de monteur, ik bel dus weer op met mijn verhaal en krijg gewoon een grote mond van deze dame! Ik was dat schuld dat ze de verkeerde scharnieren op de deur hadden geplaatst en ik moest er dan ook maar voor betalen en ook voor de monteur die terug moest komen!! Ik zeg tegen die dame dat ik niet met haar in discussie wil gaan en gewoon de bestelling wil annuleren. Ik heb in mijn leven nog niet zo een grote mond gehad van iemand die bij de service werkt!! Schandalig gewoon!! Beloftes niet nakomen! Slechte service en een grote mond krijgen?? En ik heb nog niet eens alles opgeschreven hoe het precies is gegaan want dan ben ik nog wel even bezig helaas… ik heb mijn les geleerd en ga nooit meer naar Sijben!!

    Van Noten geeft 2 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

  3. M
    | Beantwoorden
    Wij zijn naar de showroom in Elen gegaan voor inspiratie op te doen, waren bezig met verbouwingen in de zaak dus besloten op op een ander tijdstip terug te gaan bij het buitenwandelen vroeg de verkoper of hij ons kon helpen, en wij zeiden dat we alleen kwamen kijken, toch blijven aandringen in welke stijl we wouden gaan en hij zei we maken er een schets van enzo gedaan, het duurde te lang dat hij dat moest tekenen dus kwamen we terug op afspraak hoe hij dat wou, schets was gemaakt en erna vroeg ik om deze te printen voor te laten zien aan fam in welke stijl we een keuken zouden willen maar bij die papieren zei hij ook “ ik zet hier even een kribbel omdat ik verantwoordelijk ben voor de tekening, nu moeten jullie alleen ook even hier tekenen” komen tot de vaststelling dat dit een verkoopovereenkomst was waar niemand naar had gevraagd want wij kwamen gewoon inspiratie opdoen, dus met dit wil ik even zeggen dat het een bende opdringerige verkopers zijn die je snel een keuken willen verkopen zonder dat je er bij stil hebt gestaan! Een echte afrader mocht je het mij vragen.

    M geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  4. Van Daal
    | Beantwoorden

    WAAR-DE-LOOS! Koop nooit je keuken bij Sijben. Wij hebben zo’n enorme spijt van onze aankoop in 2018. Nu in 2020 is nog steeds niet alles naar behoren en reageren ze nergens meer op.
    – afspraak week mbt montage niet nagekomen,
    – greeplijst te kort,
    – passtuk te klein,
    – verkeerde kast geplaatst,
    – kookplaat scheef gemonteerd,
    – zijwand van de kast is een andere kleur.
    En van service hebben ze echt nog nooit gehoord.
    Ze beweerden zelfs dat de zijwand van de kastenwand wel dezelfde kleur was! Een grap!
    Dan heb ik het nog niet eens over de ellende met de apparatuur die erbij verkocht is. Onze Etna afzuigkap? Die doet het nu in 2020 nog steeds niet!
    Naast het feit dat je continu +/- 50 minuten in de wacht staat als je belt naar de klantenservice, staan ze je niet vriendelijk te woord en komen terug bel afspraken nooit na. Nergens geen tegemoetkoming en meedenken behoort ook nooit tot de mogelijkheden. ZO SLECHT! Wat een ellende!
    Als ik terug kijk ook naar alle dagen die ik vrij heb moeten pakken omdat er iemand langs moest komen om weer iets te komen maken dan had ik daar ondertussen al een mooie nieuwe keuken van kunnen kopen… Om te janken dit bedrijf!

  5. Aleida
    | Beantwoorden

    We hebben een geannuleerde toonzaalkeuken besteld bij Sijben Elen. Na het einde van mijn relatie ben ik genoodzaakt deze keuken te annuleren. Bij Sijben hebben ze geen werk gehad, zelfs de technische fiche was van de vorige kopers en toch spreken ze van annuleringskosten van 30%!! We hebben op 9 jaar tijd 3 keukens gekocht bij Sijben en heb mijn hele familie en vrienden gestuurd die ook allemaal gekocht hebben en toch blijven ze me van het kastje naar de muur sturen.
    Ik weet niet welk sterretje ik hierboven moet aanvinken, maar tot nu toe ben ik een erg ontevreden klant!!

  6. Sanne
    | Beantwoorden

    Niet tevreden.
    Vorig jaar een toonzaal keuken gekocht bij Sijben in Dilsen-Stokkem, éénmaal gekocht wordt je doorverwezen naar Nederland en kan je bij hen niet meer terecht.
    De Nederlandse installateur kwam langs en er werd een prijs afgesproken en ondertekend van 1000 euro (afbreken en meenemen van de oude keuken, nodige stopcontacten plaatsen, stukadoren van de muren, plaatsen en aansluiten van de nieuwe keuken).
    De stukadoren kwamen op een zondag werken, wat ik al raar vond.
    Het bleken Polen te zijn die voor een appel en een ei voor de Nederlandse installateur werkten en enkel gebroken Engels spraken.
    Ik heb hun zelf met handen en voeten moeten uitleggen wat ze moesten doen.
    De dag dat de keuken zou worden geïnstalleerd, was er gelijk een probleem met de nodige stopcontacten.
    Ondanks dat de prijs was afgesproken en ik dit ook op papier had, moest ik van de installateur ineens 500 euro bijbetalen omdat hij zich in het aantal stopcontacten vergist had.
    Deed ik dat niet, dan zou hij de keuken niet plaatsen.
    Ik heb dit uiteraard aan Sijben (in België en Nederland) gemeld en iedereen die ik aan de lijn kreeg zei dat dit niet kon. De heer echter zei mij met zalvende stem dat hij met de plaatsingsdienst niks te maken had en er zelf dus niets aan kon doen. Heel makkelijk!
    Zij zijn in zee gegaan met deze plaatsingsdienst en dus wel verantwoordelijk!!!
    Om van de misérie af te zijn heb ik dan maar die 500 euro betaald.
    Achteraf bleken de lampjes onder mijn bovenkasten niet te zijn aangesloten. De installateur vertelde mij doodleuk dat ik maar iemand anders moest vragen om 3 nieuwe stopcontacten te plaatsen.
    Waarom moest ik dan 500 euro bijbetalen??????
    Als alleenstaande vrouw ben je een makkelijk prooi en word je gewoon in het zak gezeten.
    Ik voel me zeker en vast opgelicht en in de steek gelaten door de heer van deze winkel !

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

*

Optionally add an image (JPEG only)