vervan keukens ervaringen

Vervan keukens ervaringen? Bekijk hier alle Vervan keukens ervaringen. Gaat u binnenkort bij Vervan keukens langs in Dilsen-Stokkem? Bekijk dan eerst de reviews en recensies over Vervan keukens.

Vervan keukens ervaringen? Hoe was uw ervaring met Vervan keukens in Dilsen-Stokkem
Uw ervaring met Vervan keukens plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over Vervan keukens in Dilsen-Stokkem.

 

Advertenties

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Uw keuken tekenen of berekenen?

Teken uw keuken zelf in 3D of bereken direct uw keukenprijs binnen 5 minuten geregeld!

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis

 

Vervan keukens algemene informatie

Vervan Keukens heeft één vestiging gevestigd in Ledegem, in België. Bent u benieuwd? Bekijk dan de website van Vervan keukens voor meer informatie, tips en de openingstijden.

Uniek aan Vervan keukens

Vervan keukens beschikt over een digitale showroom.

17 klantgetuigenissen

  1. Lucas
    | Beantwoorden
    We waren bij verschillende keukenzaken langsgeweest. Bij Vervan wordt niet met zotte kortingen in het rond gegooid, maar krijg je meteen een faire en volgens ons correcte prijs. Hier word je niet onder druk gezet, wat bij andere keukenzaken soms wel het geval is. De keuken staat er reeds en we zijn er heel tevreden mee!

    Lucas geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  2. Dewelter annemie
    | Beantwoorden

    Het is vandaag , juist 5 weken geleden dat mijn vaatwas niet meer werkt, het was geen goedkoop merk, een smeg, ze zij nu nog niet komen kijken, het apparaat is samen met de keuken juist 18 maanden oud en nog met waarborg, er werkten daar vroeger 2 vriendelijke mensen, ze noemden allebei Bert en zijn daar weggegaan , nu draait het daar vierkant , ze laten je gewoon vallen, ik moet daar nooit nog iets van kopen, en ze zijn hun smile kwijt als ze betaald werden, een zeer ontevreden klant,Annemie Dewelter

    • Keukens Vervan
      | Beantwoorden

      Beste, We hebben u steeds vriendelijk te woord gestaan.
      Het mankement aan uw toestel werd onmiddellijk doorgegeven aan Smeg zelf. (en na uw telefoontjes werd hen telkens een reminder verstuurd) Wegens de Coronaperikelen was en is er nog steeds een langere wachttijd op hun services aan huis. Dit is momenteel bij veel firma’s het geval. Dit is te wijten aan het uitvallen van techniekers wegens quarantaine of ziekte. We hebben u dit ook telkens uitgelegd aan de telefoon. We vinden het heel spijtig dat u geen begrip kan voor opbrengen voor deze uitzonderlijk situatie momenteel.

  3. M. L.
    | Beantwoorden

    Wij zijn heel tevreden van onze keuken en kasten. Keukens Vervan is een aanrader om langs te gaan. Heel veel keuze in hun ruime toonzaal, en doordat ze alle kasten zelf op maat maken, konden ze ons, met onze specifieke wensen heel goed helpen. Het plaatsen van de keuken zelf, tot het aansluiten van de toestellen, gebeurde in een korte tijd, zodat wij het niet lang zonder keuken moesten stellen.
    Een heel tevreden klant!

  4. Vandenbulcke Amélie
    | Beantwoorden

    Wij lieten enkele maanden geleden onze keuken plaatsen. We zijn heel tevreden over de service, de prijs, de kwaliteit, de voorstellen. Onze keuken werd getekend door een heel vriendelijke dame(Nathalie) , alles werd tot in de puntjes besproken en afspraken werden perfect nagekomen.
    Na enkele maanden hebben we extra lades laten bijmaken en dit werd ook perfect uitgevoerd.
    Wij zijn een heel tevreden klant.

  5. Lies
    | Beantwoorden

    Arrogante en oneerlijke firma. Zelfs geen 1 ster waard. Eerste bezoek ad toonzaal lachte verkoper mij uit dat ik zwarte keuken wou. Ze waren duidelijk nog niet op de hoogte vd laatste trend. Klein detail: het jaar erop stonden er meerdere zwarte keukens in hun toonzaal. Bij het eerste gesprek liet de verkoper ons weten dat we beter nog eens thuis gingen nadenken of we een keuken zoals we wensten ons wel konden permitteren. Achteraf gezien hadden we op dit moment al moeten doorhebben met welke firma we te maken hadden. Na aandringen tekende de verkoper uiteindelijk toch een plan.

    Uiteindelijk werd een keuken bij ons geplaatst op basis van een tussentijds plan. Bij plaatsing had ik onmiddellijk gemeld dat ik zoals op definitief plan vermeld 2 waterstenen had gevraagd en niet 1 zoals geplaatst door het natuursteenbedrijf waarmee Vervan samenwerkt. Hun antwoord: we hadden dit maar moeten gezien hebben dat Vervan de maten verkeerdelijk had doorgegeven aan het natuursteenbedrijf. Alles behalve professioneel. Als wij in samenspraak met Vervan het keukenplan wijzigen moet Vervan dit doorgeven aan het natuursteenbedrijf. Vervan heeft ook kastafmetingen op basis van een tussentijds plan geleverd.

    Roosters werden niet ingefreesd zoals gevraagd.
    Hun antwoord: oeps vergeten, sorry voor ongemak.

    Wij hadden besloten deel niet te betalen. Vervan stuurt brief naar ons met een wel heel gekke interpretatie van hun schadebeding. Zet met andere woorden mensen onder druk door hen bang te maken.

    1 raad, koop er niets, indien je dit toch doet, dateer hun plannen en controleer hen goed.

    Het is heel spijtig dat ze hun fout niet willen toegeven en allemaal leugens opwerpen. Als dit zakendoen is… Wilden ook geen enkele toegeving doen, toen we voorstelden de stok in twee te doen.

    We hebben nu achteraf van velen klachten gehoord over Vervan. Hadden we dit maar voordien geweten.

  6. Chris
    | Beantwoorden

    Meerdere keukenfabrikanten afgelopen (Xinina, Dovy, DMS, Eggo) met zelfde plan. Prima ideeën bij de meeste maar ofwel moest direct alles betaald worden (doen we nooit!) ofwel kwam de keuken uit Duitsland maar wat bij nabestellingen of garantie.

    Uiteindelijk terug bij onze eerste keukenlevancier van 18 jaar terug (andere locatie,) uittekenen voor de klant is voorlopig nog niet digitaal maar belangrijker is de uitvoering en de afspraken.

    Voorlopig geen enkel probleem! Zelfs geen voorschot moeten betalen. Dank aan Ruben de plaatser (beleefd, netjes en goede uitvoering)

  7. Bart
    | Beantwoorden

    25 jaar oud en verwachten dat er nog voorraad is?? Niet echt realistisch toch?

  8. Dieter
    | Beantwoorden

    Wij bestelden begin dit jaar onze tweede keuken bij Vervan voor in onze nieuwe woning. Na het pleisterwerk moesten we bellen voor opmeting naar de verkoper. Die mens wist ons heel vriendelijk te vertellen dat hij niet meer werkzaam is bij Vervan. DIt hadden we liever gehoord van Vervan zelf natuurlijk. Meerdere keren met Vervan contact gehad, niemand die van iets wist. Men belde ons terug op wanneer wij aan het werk waren, toen wij terug opbelden telkens hetzelfde, niemand die van iets wist. Uiteindelijk werd alles opgemeten, datum van oplevering nadert. Bij een laatste bezoek blijkt dat er een maat niet opgeschreven werd. Nu net voor een tweede maal de maat doorgemaild want de eerste mail is wel verloren gegaan zeker? De persoon die ons dossier “opvolgt” ziet echter het probleem niet van de gebrekkige communicatie en organisatie. Ik hoop dat de afwerking van de keuken zelf niet in dezelfde lijn ligt. Hoe een bedrijf op vijf jaar tijd kan veranderen zeg…

  9. Nathalie
    | Beantwoorden

    3 jaar geleden onze keuken laten plaatsen. Wij zijn nog steeds heel tevreden. Enige tijd geleden een hadden we een klein defect, en dit werd op een correcte en vlugge manier afgehandeld. Onze vrienden die vorig jaar op ons aanraden een keuken bestelden bij Keukens Vervan zijn ook tevreden.

  10. Coutigny Yoshi
    | Beantwoorden

    Wij hebben nu bijna 3 jaar een keuken van vervan. We hebben een mooie eikenfineer keuken, of dachten dat toch.. na 1 jaar was het fineer al beschadigt. Ondertussen komt heel de fineer in blazen en bladert deze af.
    , het keukenblad komt los, … Nogtans werd ons gezegt dat het een keuken voor het leven was. We hebben al meerdere malen contact opgenomen en werden altijd van de een naar de ander doorverwezen, formulieren moeten invullen enz… toen werd het altijd stil van hun kant.. service na verkoop, een dikke 0!

  11. Rudy
    | Beantwoorden

    Ik heb jaren voor keukens vervan gewerkt.
    Ik heb altijd alles op alles gezet om de keukens perfect afgewerkt te krijgen.
    Mijn hart doet pijn als ik dit lees 🙁

    • Kurt D.
      | Beantwoorden

      @Rudy uw hart deed wel geen pijn toen je onze keuken kwam plaatsen en wij afgesnauwd werden omdat er klachten waren…

  12. Kurt
    | Beantwoorden

    Onze keuken werd geplaatst met een keukenblad waar een stuk werd aangezet omdat ze niet de nodige breedte van keukenblad hadden. Gevolg een zichtbare naad in het keukenblad. Vervan beloofd “keuken op maat” . Op die manier kan iedereen een keuken op maat maken…foutje oplossen met een stuk aan te plakken.

  13. Hilde
    | Beantwoorden

    We lieten een paar maanden geleden onze nieuwe keuken plaatsen. Reeds de 3e keuken in onze familie en Keukens Vervan blijft een aanrader. We plaatsten een halfmassieve eiken keuken. Alles werd mooi op maat gemaakt en er is een goeie prijs/kwaliteit verhouding. Ook onze wandkasten zijn volledig volgens onze wensen gemaakt.

  14. Tenerife boy
    | Beantwoorden

    Keuken is 25 jaar oud. Nu wilde ik bijkomende inlegplankjes bestellen + enkele handgrepen. Dit kunnen ze niets meer leveren. Ze lieten me tussen de regels verstaan dat het tijd was om een nieuwe keuken te bestellen! 25 jaar geleden had ik wel 12000 euro betaald voor deze keuken zonder inbouwtoestellen. Onze familie heeft reeds in totaal bij hun 4 keukens besteld, maar geen enkel van hun zouden daar nog een keuken bestellen. Het is een arogante firma.

  15. Jeroen
    | Beantwoorden

    Een kastenwand was niet diep genoeg (+10cm) volgens de afgesproken afmetingen.

    Daarnaast werd de spoelbak ook verkeerd gemonteerd in het werkblad.

    Ik werd belachelijk afgescheept dat de fouten ‘onterecht’ waren.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

*

Optionally add an image (JPEG only)