Eggo keukens ervaringen
Eggo keukens ervaringen? Alle Eggo Keukens ervaringen. Zit u te denken om bij Eggo Keukens langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over Eggo Keukens.
Eggo keukens ervaringen? Hoe was uw ervaring met Eggo keukens
Uw ervaring met Eggo keukens plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over Eggo keukens.
Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.
Uw keuken tekenen of berekenen?
Ontwerp zelf je droomkeuken met de 3D keukenplanner of bereken je keuken prijs in 5 eenvoudige stappen.
Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?
Wilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis
Eggo Keukens algemene informatie
Het bedrijf is opgericht in 2007 door Philippe Taminiaux. Op dat moment had hij ruim 20 jaar ervaring op het gebied van distributie en elektronische huishoudapparatuur. Zoon Frédéric is werkzaam als operationele leiding binnen het bedrijf.
In nog geen 10 jaar tijd is deze keukenzaak uitgegroeid tot één van de grootsten van België, met haar 46 vestigingen. Daarnaast is het bedrijf nu ook gevestigd in Luxemburg en Spanje. Eggo maakt gebruik van diverse materialen als, laminaat, massief hout, kwartscomposiet, natuursteen, Keramiek en Fenix.
Eggo Keukens heeft vestigingen in Waver, Bouge, Oudergem, Ganshoren, Sint-Pieters-Leeuw, Sint-Stevens-Woluwe, Aarlen, Ath, Baileux, Bastenaken, Beauraing, Boix de Villers, Boncelles, Braine lÁleud, Ciney, Gembloers, Gosselies, Haccourt, Hoei,(Huy) Jemappes, La Louviere, Libramont, Malmedy, Philippeville, Marche en Famenne, Marcinelle, Erpent, Zinnik, Doornik, Borgworm, Aalst, Aartselaar, Brugge, Gentbrugge, Hasselt, Kortrijk, Leuven, Sint-Niklaas, Oostende, Roeselare, Merksem, Geel en Turnhout. Bekijk hier de website van deze keukenzaak.
Uniek aan Eggo keukens
Het bedrijf is gespecialiseerd in landelijke en trendy keukens. Alle keukens worden duurzaam geproduceerd in hun fabriek in Duitsland. Eggo investeert in de aanleg en het herstel van natuurgebieden, waar biodiversiteit wordt beschermd en tot stand komt. Daarnaast ondersteunt en neemt de keukenzaak deel aan het Namur Nature Festival. Dit is het grootste Europese festival rond natuur.
147 klantgetuigenissen
De Somviele
De Somviele geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Dieter
De led strip hing alsmaar door. Daarvoor zijn ze dat wat lijm komen tussen spuiten om deze te bevestigen want de clips leken niet te houden. Het vuur (3500€) hadden ze nog nooit geïnstalleerd en dus hadden ze maar 1 fase aangesloten. Dus hebben we weken zonder afzuiging gezeten. Tot op heden bijna 3 jaar na plaatsing nog steeds de correcte filters niet trouwens. Daarom zitten we met een schimmelprobleem onder de afdeklaat en in de hoekkast. Alle vocht komt immers gewoon in je kast uit. Nu gaan ze als “gegste” filters geven die zogezegd 219€ kosten)
Ondertussen laat ook de fineer los op de kasten. Die heb ik zelf moeten bijwerken met houtlijm.
Vorige week ging de oven stuk (1600€) Daarvoor hadden we speciaal extra garantie genomen. Maar ze nemen zelf geen verantwoordelijkheid en het is altijd iemand anders zijn schuld. Dus moesten we onmiddellijk 229€ betalen. Alleen voor een plastiek clipje die stuk is. We zouden met de deur gegooid hebben. Wat helemaal niet waar is.
Denk 2x goed na!!! Hier gaan wij nooit meer!! Er zijn nog dingen maar het ontbreekt mij nog aan moed alles op te lijsten.
Dieter geeft 2 uit 1 tot 5 sterren
Rob van Heteren
Rob van Heteren geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Dhaen
Dhaen geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Willy De Coninck
We hebben sinds begin 2024 een dressing – bureel en een tv-kast in bestelling
Deze zou op onze vraag welke we tweemaal per mail hebben gestuurd naar het filiaal in Sint-Denijs-Westrem , geplaatst dienen te worden februari 2025 indien dit in hun planning zou passen ?
Vragen is vrij , maar een antwoord krijgen van EGGO hoort er niet bij We hebben een datum +/- nodig om de andere aannemers te kunnen coördineren voor een vlot verloop van de nog uit te voeren werkzaamheden in onze nieuwbouw
Schijnbaar is na het verlaten van de firma door de contactpersoon welke we hadden ( Bruno ) alle efficiënte verdwenen in het filiaal Sint-Denijs-Westrem. Droevig en onprofessioneel !
chris
Warme ontvangst. Prijs/kwaliteit heel interessant! Doe absoluut zo verder!
chris geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Shana Van den Broeck
Shana Van den Broeck geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Els
Els geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
J Van Lee
Degelijke kennis van zaken en heeft inzicht in de wensen van de klant.
Tevens een goede opvolging van het dossier en hulp bij de verdere vragen die de klant heeft.
Het is onze tweede keuken bij Ego. Kwaliteit/Prijs is erg goed
J Van Lee geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Wim
Vandaag naar de toonzaal EGGO te Aalst geweest en er een wisselstukje gevraagd voor een inbouw koelkast.
De vertegenwoordiger was meteen bereid om nazicht te verrichten of dit stukje voorhanden was.
Na enig zoekwerk overhandigde deze me het gevraagde onderdeel. Ik hoefde niet te betalen voor een gunstige review.
Wim geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Mullens
10/10
Mullens geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Betty
Betty geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Marc Boschmans
Marc Boschmans geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Decroos
Decroos geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Franssen Annie
Zij had heel veel geduld en mij gesteund voor de juiste keuken te kiezen .
En de keukenplaatser S. K. is een top plaatser !!!
Franssen Annie geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Nischala smits
Maar we hadden een vochtprobleem met de kast onder de spoelbak. Eggo Turnhout gebeld of dit opgelost kon worden.
Al dezelfde dag wordt ik terug gebeld met de mededeling dat hij deze gaat bestellen en me belt als deze geplaatst kan worden. En dit geheel op kosten van Eggo. Wij zijn er echt super tevreden over, goede service. Ook de monteur die hier was heeft alles super vakkundig opgelost.
Nischala smits geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Cécile Crombez
Keuken is super mooi en van uitstekende kwaliteit.
Super goede service.
Keuken was op tijd geleverd en gemonteerd.
We kunnen èggo alleen maar aanraden en 5 * Geven 🙂
Cécile Crombez geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Vandenabeele
Vandenabeele geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
David Molenbeek
David Molenbeek geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Barbara
Barbara geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Frauke
Frauke geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Ed
Ik zou zeggen blijf daar weg!!! Onbekwaam personeel…
Ed geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Advice bv
In okt 2021 een keuken besteld bij Eggo Kortrijk met als plaatsing Evere (Brussel) Zou geplaatst worden in januari 2022 en het werd pas 10 mei 2022. De dampkap was beschadigd als ook het werkblad. Ook de kast verlichting was niet in orde.
Na herhaalde emails naar Kortrijk geen antwoord of een vaag gegeven wat er zou gebeuren. Weten wellicht zelf niet wat er mogelijk is in het hoofdkantoor van Eggo. Heden nog geen antwoord wanneer de nieuwe dampkap aankomt en straks is het verlof en wie zou hem dan plaatsen? Dit verhaal is nu bijna één jaar oud en toch nog geen oplossing of dat de werken in orde komen.
Betalen moest wel voor levering (wat wij direct vereffend hebben) en service achteraf is er niet
Die ene ster is net teveel en op zich geen aanrader om daar wat te kopen. Bij elke fout vergeet het dat je feedback krijgt met een directe oplossing.
Zoek zelf naar een keuken bouwer met goede reviews, dan heb je meer zekerheid.
Advice bv geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Matthieu Everaert
Matthieu Everaert geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Majid Amanzadeh
Majid Amanzadeh geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Koen V
Koen V geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Sneyers
Blijf hier weg, heel erg vriendelijk tot je koopt en dan loopt alles mis. Heel erg jammer dat je als klant dan zelf naar een oplossing wil zoeken maar dat de verantwoordelijke van Eggo Aartselaar je dan uitlacht, niet laat uitspreken, en tegen je begint te roepen.
Fouten kunnen gebeuren maar dan zoek je samen naar een oplossing. Dit is helaas niet gebeurd. Er werd een administratieve fout van 1450€ gemaakt en daardoor wordt mijn dampkap nu niet geleverd terwijl deze wel betaald is en ik alle bewijzen van de bank heb binnengebracht.
Liegen, jezelf tegenspreken, roepen, en kinderachtig gedrag , meer heb ik niet te zeggen over de verantwoordelijke van Eggo Aartselaar.
Een schande!!
Sneyers geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
De Decker
De Decker geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Marc De Poortere
Marc De Poortere geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Hatice
Alles is goed tot je getekend hebt, maar de klantenservice trekt op niets.
Nadien heb ik ook ontdekt dat ik niet genoeg informatie heb gekregen waardoor sommige dingen niet gelopen zijn zoals ik wou. Had ik het geweten, had ik veel dingen eruit gelaten.
Eind april was de plaatsing, ondertussen 7 maand verder en nu pas een deel van de gebreken inorde. Waarvan we eigenlijk een deel zelf hebben moeten oplossen. Plaatsing van de dampkap is zonder terugslagklep gebeurd blijkbaar. Nu pas ontdekt, ze mogen mijn gasfactuur ook betalen! Als je wacht op eggo, kan je lang blijven wachten, dus ik heb de firma van BEKO zelf laten komen.
Ik heb spijt dat ik met eggo heb gewerkt, ze verdienen mijn welverdiende geld niet.
Hatice geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Nadine
Nadine geeft 2 uit 1 tot 5 sterren
Lesly
Lesly geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
O.M
Jullie mogen de keuken komen halen wanneer jullie willen want dit is met de voeten van jullie klanten spelen. Ik kon zelf hout gaan kappen in een bos, leren hoe ik een keukenkast moet maken en plaatsen, tegen de tijd dat jullie iets kunnen rechtzetten.
Op 19/04/2021 melding gemaakt over kast die compleet krom hangt.
Interventie 1: 10/06/2021: voor de frigo deur zíjn er 2 stuks heb onderste maar moet ook bovenste deur
hebben – Verkeerde gedeelte bestelt.
Interventie 2: 25/08/2021: De voorziene interventie wordt geannuleerd vanwege de volgende reden :
Beschrijving : Mobiliteitsproblemen
Interventie 3: 06/10/2021: UITGEVOERDE WERKEN :
Geen nieuwe deur is ook krom zal de zelfde probleem geven.
Interventie 4: 29/10/2021: REDEN VOOR DE ANNULERING :
De voorziene interventie wordt geannuleerd vanwege de volgende reden :
Beschrijving : , , De deur is onderaan beschadigd
Interventie 5: 10/01/2022: UITGEVOERDE WERKEN :
Klant niet aanwezig – (niemand die de moeite doet om zelfs contact op te nemen om te laten weten dat ze zomaar voor je deur komen te staan 3 maanden later)
Interventie 6: 04/02/2022: UITGEVOERDE WERKEN :
De 2 meegekregen fronten van de koelkast zijn te erg kromgetrokken en door de te kleine
mecaniek achter in de deur, niet recht te krijgen
O.M geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Anouska
Beschadigingen hout en apparatuur.
Mis gemeten en geleverd tot paar x toe.
Totaal NIET tevreden.
Wel alles moeten betalen voor ze wilden starten.
Anouska geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Buisman Willy
We hebben het hoofdstuk Eggo na een half jaar eindelijk kunnen afsluiten en daar zijn we enorm blij voor. Onze planning was om nog een aanbouwkeuken te bestellen bij Eggo maar onze goesting is over .. kortom het hele gedoe heeft op mijn gezondheid gewerkt.
Buisman Willy geeft 2 uit 1 tot 5 sterren
Kay
Zodra de betaling is gedaan begint al de miserie.
Keuken zou een halfjaar geleden al afgewerkt moeten zijn.
Wij hebben vier foutieve kasten aangekregen halfjaar geleden ( zelf een kast waardig ze het koffietoestel onderaan hebben geplaatst en de oven boven dus nu kunnen we koffie op ons knieën zetten).
Nu zijn wij een halfjaar aan het wachten en wij hebben vorige week gebeld en niemand wist iets van onze keuken af. Kasten zijn spoorloos en onze oven weten ze helemaal niets van! Na heel lang bellen hebben ze beloofd dit vandaag inorde te komen brengen. Dus vandaag staan de heel toffe, vriendelijke plaatsers hier en ze vroegen ah waar staan de kasten? Nu blijkt dat eggo de kasten ging leveren voor die mannen maar dit is dus niet gebeurd. Dus stonden ze hier voor niets! Zo is dit al een halfjaar bezig. Klantenservice bellen? Begint er maar niet aan want die lachen u gewoon uit want alles is toch al betaald.
Eggo? Nooit meer.. 1 ster is zelf voor jullie te veel
Kay geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Natasa
Service slecht, kwaliteit slecht, …. Je krijgt alleen maar mooie woorden!
Maanden te laat met levering keuken, geen info, verkeerde leveringen,
Plannen afspraken met je om te komen werken of leveringen te brengen.. Je regelt verlof op werk, niemand komt.
Beschuldigingen dat je iets ontvangen hebt en komen het halen. Nooit ontvangen!
Uiteindelijk andere wastafel moeten gaan kiezen, want je wacht er al 2 jaar op!
Kwaliteit ook slecht!!! Keuken staat er nog maar net een half jaar en hebben al veel problemen!!
GEEN AANRADER!!!!!
Natasa geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Majid Amanzadeh
Na veel problemen hebben wij een nieuwe afspraak vastgelegd op 11 December. Zij komen langs op die datum maar er waren weer problemen: beschadigd werkblad en kasten.
Na dat ik een aantal keer gebeld heb naar Eggo sturen ze een inspecteur naar ons. Die meneer vond dat er heel grote fouten waren en zei dat ze een nieuw werkblad,… opnieuw moesten bestellen en geïnstalleerd worden.
Dus ik moest nog een keer wachten tot 2 December voor nieuwe materialen.
Op 2 December komen uw collega’s langs maar zij hebben niks gedaan omdat de materialen die besteld waren niet correct waren.
Tot nu ik heb nog niet nieuwe datum of andere oplossing van Eggo gekregen.
Wij hadden veel vertrouwen in jullie toen we de keuken bestelde maar nu zijn we die een beetje kwijt aangezien de problemen maar blijven duren.
Majid Amanzadeh geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
P. Hutsebaut
P. Hutsebaut geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Myriam Meesters
Nogmaals een dikke pluim voor het team van Eggo Genk. Zeker een aanrader !
Myriam Meesters geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Gwen Vleeschhouwers
Gwen Vleeschhouwers geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Cologne ludo
Van in het begin tot op het einde een zaligheid om met deze firma te werken .
Iedereen een dikke pluim.. zeer tevreden.
Prachtige keuken fijne samen werking en opbouw.
Cologne ludo geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Majid
Majid geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Devos-Windels
Devos-Windels geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Keysers van echelpoel
In de winkel heel vriendelijk behulpzaam.
Plannen goed getekend.
Betaling gedaan dan begind het de miserie!
Ze komen plaatsen omlijsting damkap beschadigd. Maanden moeten wachten eer dit vervangen werd !email heeft niet veel geholpen bellen volgende week terug niks van laten niks weten !dienst na verkoop zeer onvriendelijk
Overal komt de de lijm tussen de kasten uit!de koelkast was beschadigd woord tegen woord zeggen ze dan .!damkap waar je u doek vervangd,
Blijft hangen sluit niet goed af!dit sleept ook al maanden aan!expertise gevraagd is geweest ben al maanden op een verslag aan het wachten! Geen aanrader eggo !raad het iedereen af!
Kenny
Aan de start waren wij zeer tevreden. Zeer goeie verkoper, mooie keukens en fijne gesprekken. Maar…
Fout gebeurd door de verkoper. Alles wordt geleverd. Bij plaatsing merken we de fout op. Dus iets waar wij NIETS aan kunnen doen.
Ze willen dit NIET aanpassen.
Zeer lang met de gerant van de winkel gebabbeld maar daar kwam niets uit. Klacht naar het hoofdbureau haalt ook niets uit. Communicatie is ook zeer langzaam.
Tot op heden nog geen oplossing. (we zijn een half jaar verder)
Bij plaatsing van het stenen tablet kon men de kraan niet heraansluiten. Hier zouden wij een maand op moeten wachten voordat Eggo een medewerker kon sturen. (We hebben daardoor onze plaatser zelf gecontacteerd en deze kon ons uit de nood helpen.
Conclusie: We zitten hier met een keuken die wij NIET wouden en waarvan alles “te laag” staat (ijskast, over, microgolf). Zij geven hier geen gehoor aan en hun klantendienst is zeer teleurstellend.
De Coninck - Van Rillaer
Super blij met ons nieuwe keuken , vriendelijke verkoper en mooi geplaatst ❤️
Dirk Haelterman
Alles verliep prima tot de plaatsing. Afvoer gootsteen kon zogezegd niet aangesloten worden, ik moest zelf maar voor een dichting zorgen. Ook de waterleiding lekte. Tegen de muren niet afgekit..
Telefonisch contact resulteerde in niet meer dan wat excuses in naam van de plaatser.
Naar mijn mening geen aanrader.
M van Laak
Twee jaar na installatie ben ik met wat klachten en vragen teruggegaan. Mij wed beloofd contact op te nemen. Na 2 weken niets gehoord te hebben, ben ik teruggegaan. Weer beloofd, weer niets meer gehoord. Slechte dienst-na-verkoop!
Kenneth vanhaelewyn
Beste,
Ik heb een keuken op maat laten maken bij eggo roeselare,
Hen heel tevreden over de samenwerking en het plaatsen van de keuken.
Ik zou het direct aan familie en vrienden aanraden.
Alle toebehoren en led verlichting die ik wou is aanwezig en dik inorde.
De service na verkoop is top.
Kortom bij de volgende keuken dat ik zou plaatsen is het zeker terug één van eggo
Dank u wel voor de top keuken
Fam Devolder-Bocksoen Izegem
Wij zijn heel tevreden over onze samenwerking met Eggo. We kregen duidelijk advies, werden niet lastiggevallen met telefoontjes om ons te overtuigen toch voor hen te kiezen en er werd ook duidelijk gecommuniceerd (vorig jaar in november al) dat, als we zouden kopen, we rekening moesten houden dat verschillende leveranciers door corona problemen hadden met het leveren van toestellen. Onze oven was inderdaad niet op tijd binnen voordat de plaatser zou komen en een week voor de plaatsing kregen we de keuze: een duurder model voor dezelfde prijs die wel leverbaar was (van Siemens ipv Whirlpool), of een vervangtoestel gebruiken. Wij kozen voor het tweede omdat we graag wel al onze toestellen van hetzelfde merk wilden . Onze keuken staat er van vorige week en morgen komen ze de juiste oven al plaatsen. Tevreden klanten dus!
johan
Wij hebben een keuken van Eggo, mooi geplaatst, de after service is absoluut niet ok.
De lade gelijders zijn stuk en we hebben binnen de garantie recht op nieuwe geleiders.
Mijn vrouw is al 20 keer(en dit is geen grap) naar de winkel geweest, altijd flauwe excuses, maar wel geen geleiders, dit spelleke duurt ondertussen 9 maanden! we zitten met een gat in onze keuken.
Conclussie, ze plaatsen mooie keukens, maar krijg er geen probleem mee, want de garantie is maar een woord op papier, ze houden zoch er niet aan, helemaal niet ok.
ons advies naar vrienden en familie over eggo is dan ook 180 graden gekeerd… spijtig
Elisa Markey
Eggo keukens, geen goede ervaring met winkel Oostende. We zijn vorig jaar meerdere keren geweest met een probleem van ons ingebouwde vaatwas. De vaatwas schuift heel tijd naar achteren als we de deur toedoen. En werkt dus vervolgens niet. Na contact met eggo, lag het zogezegd aan AEG. AEG laten komen, alles bekeken, niets aan te merken. Hij was nog maar weg en het werkt te niet meer. Terug naar Eggo, zij gingen hun eigen technieker langs sturen. Of je het een technieker kon noemen? Dikkenek tot en met, met hemdje en een vijzemachine en die vroeg nog aan ons wat hij moest doen. Sorry als technieker weet je toch watje moet doen. Uiteindelijk weer het zelfde paadje het ligt zogezegd aan AEG. Raar als de keukendeur er niet aan hangt, dat de vaatwas perfect werkt. Na een lange rompslomp van op iedereen de schuld te steken. Is het nog steeds niet opgelost. Ondertussen is de garantie verlopen. We gebruiken de vaatwas nu zonder keukendeur. En gaan met tijd een nieuwe vaatwas insteken. Heel erg eigenlijk wanneer een toestel in garantie is dat ze de moeite niet doen om de klanten hun service te geven en het te repareren. Voor ons eerste en laatste keuken bij eggo. Ik raad het niemand aan. Allemaal goed om te verkopen, maar de service achteraf dikke 0!
Ann Fillieux
Zeer tevreden over de service bij Eggo! van het kiezen van de keuken tot het plaatsen van de keuken! Verkoper Lieven in Kuurne is super, prijs opgegeven en Lieven heeft er alles aan gedaan om keuken te vinden binnen mijn budget. Zeker aan te raden. Ook de plaatsing van de keuken is goed verlopen, dagen/uren werden gerespecteerd & alles netjes opgeruimd. Niet twijfelen! Prijs/kwaliteit zeker in orde.
peter
zeer goede ervaring met eggo,alles is volgens afspraak verlopen, de plaatser heeft de keuken zeer goed geplaatst en ook alle afval opgeruimd en meegenomen ,er was op voorhand gemeld dat de oven niet bij de levering was,deze zijn ze paar weken later komen plaatsen volgens afspraak. na het lezen van een paar reviews had ik wat schrik dat niet alles goed zou verlopen maar dat was niet nodig geweest.Eggo was dus een goede keuze.
Arthur
iemand goede ervaring met Eggo Brugge (B-Park)?
Fatma
Super goeie ervaring eggo sint niklaas ze zijn zeer vriendelijk en hulpzaam, ik had 10 jaar geleden een eiland keuken gekocht en ben zeer tevreden van ‘‘t kwaliteit en toestellen na 10 jaar lade afgevallen en ben naar eggo gegaan ze hebben mij meteen geholpen, na twee weken was mijn lade hersteld en moest niks extra betalen dus zeker een aanrader, een vriendin vroeg aan mij waar ze een goeie keuken kon vinden ik heb haar ook eggo keukens aangeraden ,zij is er nu super tevreden nu raad zij het ook aan anderen . Dus niet twijfelen
Wouter
onze ervaring met eggo keukens is zeer positief. Heb nu mijn 2de keuken daar gekocht omdat, vanaf ontwerp tot na plaatsing alles goed en perfect verloopt. Alleen wordt keuken geplaatst door professionele schrijnwerkers. Wij zijn supertevreden over eggo. Mijn stiefvader heeft ook zijn keuken daar gekocht op mijn verzoek, ook omdat hij onze keuken heel mooi vond. Wij hebben er ook onze inbouwkasten en tv-kast gekocht bij Eggo, en ik moet zeggen, dat het er heel prachtig uitziet.
Anke
Degoutant. Mijn schoonouders, mijn broer, en wij hebben achter elkaar een keuken besteld bij eggo. Bij ons alle 3 was de helft er bij levering niet bij. Dit was midden Augustus (levering gebeurd een dag voor plaatsing) tijdens de plaatsing bleek ons kookvuur stuk in de doos te zitten, kan de plaatser niet aan doen, is waarschijnlijk gebeurd bij levering, waar de plaatser dan weer wel aan kan doen is dat hij het niet aangaf bij eggo. Hij zei dat hij het onmiddellijk ging doorgeven en dat deze de week nadien wel inorde kwam, althans toch zeker het kookvuur, want er was nog vanalles dat ontbrak. aangezien wij een ingebouwde dampkap in ons vuur hadden, en die week nadien ook zouden verhuizen, was deze toch wel vrij dringend. Toen ik een week nadien een belletje deed naar eggo om eens te informeren, wisten ze van niks. De 1 stak het op de andere.. Wat ons geen reet interesseerde, wij wilden gewoon ons keuken inorde! We kregen de week nadien een telefoontje van AEG, ze zouden dit vuur ‘komen herstellen’, maar daar waren wij absoluut niet akkoord mee! Uiteindelijk na veel gediscussieer met eggo, is er toch een nieuw besteld. Na een hele tijd aanmodderen hebben we Uiteindelijk ons vuur zelf moeten gaan ophalen in 1 van de winkels aangezien die lamzakken geen zin hadden om het even te komen leveren en oplossen! Ah nee, een vuur van 3000eur is blijkbaar niet duur genoeg voor een beetje goede service?! Ook de plaatser die op dat moment bij mijn broer bezig was (een andere dan bij ons) hebben we zelf benaderd voor deze te installeren want daar deed eggo ook geen moeite voor. Diezelfde plaatser is de dag nadien ons vuur komen plaatsen, niet dankzij eggo. Voor al de rest (microgolf, warmhoudlade, een hoop plaatjes,..) waarvan ze ons gezegd hadden dat deze 5 weken ging duren, heb ik in Oktober gebeld, bleek dat alles er wel was,maar ze geen plaatser vonden. Ik ben er zeker van dat als ik zelf niet gebeld had, er ons nog weken of zelfs maanden in de waan hadden gelaten. Een week later hoorde we terug van eggo, nen dikke boer aan de telefoon, geen vriendelijk woord dat er uit kwam, 5 Januari zouden ze komen. Dus meer dan 5 maanden, een hoop telefoontjes en gezever heeft dit gekost. Een dikke 0 voor service!! Het probleem van eggo is dat ze met te veel verschillende externe firma’s werken, een bedrijf in chakamaka dat de keukens maakt, een ander firma dat het materiaal komt leveren, en andere zelfstandige plaatsers, en nog eens een hoofdkantoor met een hoop onvriendelijke boeren. Dus als er ergens iets misloopt, dan ben je vertrokken! Als wij dit hadden geweten, hadden we ons keuken bij een ander besteld. En mijn schoonouders en broer zijn van dezelfde mening!
Francy
Heb lang getwijfeld tussen eggo en ixina, uiteindelijk dan toch voor eggo gekozen en zeker geen spijt van gehad. Alles is netjes afgewerkt tot in de puntjes, zeer vriendelijk personeel in de winkel zelf en de plaatser is echt ne topper ..
Nadia
Ik Heb voor de zomer contact gehad bij Eggo in Sint-Niklaas waar ik een zeer vriendelijke professionele verkoper voor me had (de indruk die hij me op dat moment heeft gegeven). Na de sluiting van de deal en het betalen van de voorschot heb ik gevraagd om een opmeter te sturen die mij binnen de twee weken zou contacteren voor een afspraak te maken. Ondertussen zijn we al 8 weken verder en nog steeds geen afspraak. Ik bel gemiddeld twee keer per week naar de winkel in sint Niklaas met de vraag waar de opmeter blijft. Idere week krijg ik hetzelfde te horen ‘ we bellen u volgende week, beloofd’. Ik ben kwaad en razend van de klantenservice en loze beloftes die ze maken. Bovendien moet ik na de opmeting nog 3 maanden wachten voor de levering waardoor mijn verhuis met bijna 2 maanden is opgeschoven. Ondertussen mail gestuurd naar de klantendienst, geen reactie op mijn klacht!!!! Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Eggo heeft me tot het uiterste gekregen om voor de eerste keer een publieke klacht online te zetten , iets wat ik nog nooit in het verleden heb gedaan!
BULTE
Wij hebben gebouwd in 2012. Zeer strak design met een living met open keuken. Eerst was ik van zin om een Ikea keuken te plaatsen. Ik ken de kwaliteit van Ikea, want ik heb als aannemer interieur al enkele keukens van Ikea geplaatst. Maar omdat ik een drukke agenda had, zijn we toch maar eens langs geweest bij Eggo Aalst. We hebben keuken met een eiland van 300 x 130cm en een wand van 7 meter met 6 apothekerskasten en 5 gewone. Het blad op het eiland is in Corian van 5 cm dikte. Apparatuur van Siemens met stoomoven, gewone oven en micro. Inductie van Miele. Alles strakwit. Dampkap in hangeiland met afzuiging op ons platdak. Toen ik mijn eigen ikeaprijs maakte, kwam ik op 3000euro verschil. Maar dan had ik geen werkblad in Corian en moest ik alles zelf plaatsen. Een team van 2 arbeiders heeft er 3 dagen van 12 uren aan gewerkt. Als ik zie welke afwerkgraad mijn keuken heeft en welke dienstverlening ik kreeg achteraf, weet ik nu dat ik de volgende keer terug voor Eggo kies. Een kastgeleiding ging kapot en werd na een simpel telefoontje de volgende dag volledig opgelost. Uiterst deftig bedrijf. Spijtig dat ik geen foto’s kan posten. Groeten. Erik Bulté. Letterhoutem.
Tim
Vriendelijke verkoper bij Eggo Brugge. Plaatser werkte erg snel, maar misschien te snel. Afwerking bij plafond slordig afgezaagd. Toen plaatser vroeg om af te tekenen dat alles in orde was had hij niet eens getest als de toestellen werkten. De inductiekookplaat had hij verkeerd aangesloten en werkte niet. Ook stopcontact boven werkblad kreeg hij niet terug gemonteerd en heb ik zelf moeten monteren. In mijn koopovereenkomst waren 4 steunen voorzien voor een zwevend werkblad = 100 euro. Echter heeft plaatser slechts één steun geplaatst en de drie andere terug meegenomen = 75 euro in eigen zak? Na slechts 10 maanden komt een spatwand tussen vensterbank en werkblad los van de muur. Die plank blijkt helemaal geklemd erin geklopt te zijn. Nochtans lees je overal dat het hout niet geklemd mag zitten en dat er een siliconen voeg van 1 à 2 mm moet zijn. Eggo oordeelt op basis van foto dat het wel vochtschade zal zijn dus geen garantie.
Valentine
Zeer ontevreden met Eggo! 10 maanden na de “eerste poging” tot het plaatsen van de meubels, is alles nog niet in orde. De plaatsing en de dienst na verkoop werken gewoon niet goed! Er is geen coördinatie tussen die twee en ook geen communicatie tegenover de klant. Ik zou nooit nog voor Eggo kiezen.
karen
Helemaal niet tevreden over dienst na verkoop!!!Geven 10 j garantie op de keuken,maar na herhaardelijk mailen naar de klantendienst,geen oplossing of antwoord gekregen!Dossier is ondertussen 9MAANDEN lopende!!Ook de verkoper van de Eggo winkel krijgt geen antwoord op mijn dossier,terwijl hij zelf zegt dat het om een productiefout gaat en dit vergoed dient te worden.Mooie keukens voor weinig geld,maar als de folie van de deurtjes loskomen binnen garantie,krijg je geen gehoor of oplossing aangeboden!Ondertussen zijn we 9 maanden verder…zonder oplossing…en een keuken die aan vervanging toe is!!!!
Ongena
Wij kochten een toonzaalmodel in 2017. Folie van de deurtjes komt helemaal los. Garantie is na twee jaar voorbij. Kan vervangen worden als je het zelf betaald.
Dit is toch een fout van Eggo, heeft niks te maken met toonzaalmodel…
Dit is toch geen reclame voor zo’n bedrijf
Jan Ongena
Wij hadden hetzelfde pribleem
Nu is het eindelijk opgelost
Via DAS rechtsbijstand in te schakeken is het gelukt
In der minne geregeld
Geen kosten gehad
Jellen strobbe
Grtjs
Jellen strobbe geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
pieterjan
wij hebben een keuken gekocht en zijn tevreden van het materiaal maar helemaal niet van de dienst na verkoop. we moesten alles op voorhand betalen en bij het plaatsten zijn er 14 fouten gemaakt. na ongeveer 3 maanden is er eindelijk iemand komen kijken en heeft opgeschreven wat er moet gebeuren intussen zijn we 5 maanden later en hebben we niks meer gehoord en reageren ze niet als we contact zoeken
DUBOIS Jean
Wij moesten inderdaad ook alles vooraf betalen en hadden zelfs nog geen levering gehad. Plaatsing werd uitgesteld.
De onafhankelijke plaatser was een ramp !!!!! 6 dagen heeft hij hier gezeten, iedere dag te laat en altijd een reden om
vroeger te vertrekken. Wilde bovendien onmiddellijk zijn geld voor bijkomende zaken en dit zonder detail op zijn faktuur.
Moest contant betaald alvorens hij voortdeed aan zijn werk !!!! Nooit meegemaakt, wij bouwen voor de derde keer voor ons kinderen !!!!
Inge Quets
Iemand ervaring met Eggo Sint-Niklaas? En zo ja, positief of negatief? Graag een woordje uitleg.
Cv
Iemand ervaring met deze winkel
cv
Iemand goede ervaringen met Eggo Oudenaarde? We twijfelen…
Majid Amanzadeh
Majid Amanzadeh geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Tom Leece
Alvorens onze keuken te bestellen gingen we te rade bij verschillende leveranciers. Uiteindelijk twijfelden we nog tussen Eggo en Ixina om onze keuken te plaatsen. We kozen na lang beraad met een klein hartje voor Eggo omwille van de uiterst professionele houding van de verkoper.
De plaatser kwam langs om de keuken op te meten. We gingen nog een paar keer langs om kleine veranderingen te doen of kleine details te bespreken.
Een paar dagen voor de plaatsing kwam alles toe. Stress… De koelkast werd niet meegeleverd…. Ik belde naar de Eggo winkel. Stress was niet nodig want deze stond reeds te wachten in de winkel om meegenomen te worden door de plaatser.
De plaatser kwam langs. Het was een vriendelijke man met heel veel ervaring.
Hij was van maandag tot vrijdag bezig om de keuken te plaatsen (het was dan ook een vrij grote keuken). Het uiteindelijke resultaat was nog mooier dan wat we voor ogen hadden. Ik kan niets anders dan Eggo aan te raden want ze plaatsten effectief de (droom)keuken van ons leven.
Eggo Kortrijk is dan ook een echt toppertje als je het aan ons vraagt.
Mochten we ooit nog eens een keuken nodig hebben, zal deze zeker terug door Eggo verkocht en geplaatst worden.
Eggo Kortrijk krijgt van ons een dik verdiende 10/10.
Meert-De Brabanter
Ben niet tevreden maandag kwamen ze keuken plaatsen en ze wilden beginnen en er was een verkeerde kast bij de mensen dat ze kwamen plaatsen hebben geen schuld en ook waar we ze besteld hebben ook niet maar de kast was verkeerd gemaakt in fabriek waar door dat we zes weken moeten wachtenik persoonlijk vindt het niet kan dat zou veel rapper moeten kunnen.ondertussen zitten wij zonder keuken dat is niet gemakkelijk zou zeker niet aanbevelen aan mijn vrienden
Christophe en Liesbet
Wat een nachtmerrie, waren bovendien onze keuken ‘kwijt’ … maanden zonder keuken gezeten.
Dan denk je, finaal komt alles in orde… te ruim opgemeten… resultaat : wij moesten een nieuwe buitendeur plaatsen die naar buiten toe opendraait…
We zeiden dat de verkoper best eens mee gaat op verplaatsing om te ZIEN wat hij verkoopt.
Die schemaatjes op hun pc zien er altijd perfect uit.
Christophe en Liesbet geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Leentje
Wij hebben onze keuken besteld in de winkel te Roeselare. De verkoper was heel professioneel en had aandacht voor onze wensen. Door onze verhuis naar Limburg moest deze ook geplaatst worden door een installateur van de winkel van Turnhout. De installateur, genaamd Kristof, heeft onze keuken komen plaatsen en wij zijn ook heel tevreden. Alles is mooi afgewerkt tot in detail. Dankjewel Kristof
Jen
Eggo keukens Brugge:
Bij opmaken van de keuken heb ik een ijskast met diepvrieskast met 2 lades gekozen en ze hebben dan een keuken getekend en daar zou een lege vak boven de ijskast zijn. Toen ze de keuken geplaatst hebben is het lege vak van de kast waarin de frigo zit plots onderaan . Dat wil dus zeggen : ik kan niet aan het bovenste vak van de frigo. Als ik hun daarop aanspreek zeggen ze “ het komt door u gekozen frigo dat de kast er zo moet uitzien”. Daar is niets meer aan te veranderen. Dus samengevat : als er iets fout loopt bij het uittekenen van de keuken ligt het niet aan hun maar jou keuze van apparatuur. Dus wees gewaarschuwd. Ik heb dikwijls gekeken of er iets fout was en dingen gevonden en deze nog kunnen corrigeren maar dit kon ik niet zien. Ik ben momenteel een trotse bezitter van een Eggo keuken waar de frigo zo hoog staat dat ik een trapje nodig heb om in het bovenste vakje te komen!
Buiten de frigo( wat ik erg vind) is de rest wel ok.
Nick
Eggo keukens kuurne: Geen goede ervaringen…..heb een nieuw keukenblad besteld eind mei 2019. Een voorschot van 500€ moeten betalen in juni. Vandaag 1 december nog steeds geen datum gekregen wanneer ze dit komen plaatsen. Al verschillende keren gebeld en langs gegaan, maar steeds loze beloftes! Toen ik mijn keuken kocht 8 jaar geleden, had ik geen klachten, maar het zijn nu andere mensen die daar werken. Ik zou het helaas niemand aanraden om daar een keuken te bestellen.
Willy Joosten Dilsen-Stokkem
Beste,
Ik lees hier veel reviews maar ik moet zeggen dat er bij mij echt geen problemen waren.
Na een plaatsing bij mijn vriendin in Middelkerke was ik zo tevreden dat ik er ook eentje besteld heb in Oostende, maar deze moest in Dilsen-Stokkem Limburg geplaatst worden. Dit was geen probleem.
De verkoper Jan uit de winkel Oostende was zeer beleefd en beantwoorden al mijn vragen naar mijn nieuwe keuken toe.
Na ondertekening contract werd de datum van plaatsing en levering vastgelegd. Daar hebben ze duidelijk aan gehouden.
De keuken-plaatser is komen nameten en na enkele opmerkingen werd alles aangepast zonder meer kost. Waarvoor dank.
Een dikke proficiat aan de verkoper Jan uit Oostende voor de correcte afhandeling en ook voor de plaatser Kristof die heel goed werk geleverd heeft.
Enkel de combi kon niet tijdig geleverd worden maar in samenspraak hadden wij afgesproken dat dit geen probleem was. Na drie maanden konden ze deze nog niet leveren en in overleg hebben wij een andere gekregen en zelfs duurder en aan de zelfde voorwaarden en ook weer geplaatst op het afgesproken uur.
Fijn werk geleverd en zeer tevreden klant.
Vooral dank aan Eggo Oostende en Hasselt.
Dank u wel.
Danny
Wil een keuken bestellen bij Eggo op de Hasseltweg in Genk, iemand ervaring met de plaatsing hiervan?
Tom
Wij hebben een keuken aangekocht bij Eggo Aartselaar.
Voor verkoop lijkt alles vlotjes te gaan en goede service.
Vanaf het echter zo ver is, laten ze je eigenlijk letterlijk gewoon vallen.
De na-service is eigenlijk best schrijnend, mails, beloftes en telefoontjes blijven gewoon onbeantwooord tot je het op geeft.
Alle credits gaan naar de externe plaatser! Maar Eggo zelf kunnen wij niet aanraden.
Cathy
Slechtste keuze ooit. Het begin ging vlot bij het aangaan van de aankoop, tot de ondertekening… toen is de miserie begonnen.
Continu een verkeerd emailadres gebruiken dat we nooit hebben doorgegeven. Zogezegd dat ze ons per post iets hadden verstuurd of hadden gebeld maar ook nooit iets gehoord. Uiteindelijk na veel reclameren een datum van plaatsing afgesproken.
Een paar dagen voor plaatsing terug contact opgenomen met hun en blijkbaar zou er weer een mail gestuurd zijn voor de levering van de keuken… weer op het verkeerd mailadres terwijl we al contact hebben gehad met het juiste emailadres.
Vandaag de levering komt er geen plaatser verschijnen. Contact opgenomen met hen en blijkt dat ze er niks van afwisten. De verkoper had hiervan niks doorgegeven terwijl met 2 dagen geleden bij de levering van de keuken, wel al de volle pot moesten betalen.
Trekt echt op niks en ik raad dit iedereen af. Wij hadden nog getwijfeld om naar Ixina keukens te gaan. Was misschien veel beter geweest.
Maarten
Onze keuken laten plaatsen vorige week die we bij de eggo winkel in Leuven besteld hadden. We hadden verkoper Michel beloofd iets te laten weten als ook de plaatsing net zo perfect liep als alle uitleg en verkoop. De slechte opstelling waar wij eerst aan dachten heeft hij naar onze echte droomkeuken omgetoverd! Ook de toestellen echt prachtig! Bedankt voor alles. Hopelijk gaat onze keuken eeuwig mee maar vanaf dat wij plannen hebben voor een nieuwe keuken zien ze ons daar terug in de winkel. AAN TE RADEN!!!
Annelies Verbruggen
!!! KOOP NOOIT EEN KEUKEN BIJ EGGO !!!
Na verschillende prijs- en kwaliteit vergelijkingen besloten we onze keuken aan te kopen bij Eggo. Helaas hebben we ons hierin enorm vergist achteraf bekeken. Onderstaand een overzicht van fout gelopen zaken:
• Opmeting van de keuken: voorzien op 13 april 2019
o 13 april in de ochtend krijgen we een sms dat de opmeter niet komt wegens inbraak in zijn camionette. Hiervoor konden we natuurlijk alle begrip voor opbrengen en we namen de opmeter dus helemaal niet kwalijk.
• Nieuwe afspraak voor opmeting keuken vastgelegd op 23 april 2019
o Opmeter was goed op tijd aanwezig, maar merkte meerdere fouten op in het keukenplan. Deze fouten werden doorgegeven aan de verkoopster.
• Enkele dagen later moesten we naar Eggo gaan om deze fouten te bespreken
o Wijzigingen correct doorgevoerd
o 1 werkdag later kregen we een e-mail dat er nog enkele keukentoestellen gewijzigd werden omdat deze niet meer beschikbaar waren. Hiervoor werd zelfs niet eens naar onze goedkeuring gevraagd.
• Plaatsing keuken 5 en 6 juni 2019 – problemen:
o Werkblad keukeneiland beschadigd – waardoor kookvuur niet geïnstalleerd kon worden
o Keukentafel in foute kleur geleverd
o Stuk spatwand vergeten
o Stuk plint vergeten
o Op het vriesvak in de ijskast bevond zich een grote blaas
o Enkele kleinere mankementen
• Afwerking keuken 20 juli 2019
o Na enkele uren te wachten, hadden we nog niemand gezien dus bellen we naar de monteur. Hij vertelde dat hij niet kwam omdat de stukken nog niet af zouden zijn. Eggo heeft ons hier op voorhand helemaal niets van laten weten
o Hierna bellen we naar Eggo zelf dat dit een schande is dat ze niets hebben laten weten en vragen we wanneer we dan wel een monteur mogen verwachten. Het antwoord hierop was: 23 augustus 2019
o Natuurlijk waren we hier niet mee gediend en hebben we een klacht neergelegd met alles dat reeds is fout gegaan. Deze klacht zou doorgestuurd en behandeld worden door het hoger management en wij gingen hier snel reactie op bekomen. Helaas hebben ze wederom geen contact met ons opgenomen
• Afwerking keuken 23 augustus 2019 – problemen:
o Stuk plint in foute kleur geleverd
o Stuk spatwand opnieuw vergeten
o Naar de ijskast is helemaal niet gekeken
• Hierna hebben we naar Eggo gebeld om een opnieuw een klacht neer te leggen. Opnieuw werd deze klacht doorgestuurd naar het management en zouden we terug gecontacteerd worden op 26 augustus. Opnieuw hebben we geen telefoon of e-mail ontvangen.
Conclusie: voor alles betaald werd, verliep alles min of meer naar wens, maar vanaf de betaling zijn we van het bovenste schuifje in het onderste belandt en is er helemaal geen opvolging of service meer naar ons toe. De keuken had op 6 juni klaar moeten zijn, maar bijna 3 maanden later is deze nog steeds niet klaar. Wanneer de keuken wel klaar zal zijn? Geen idee, hier moeten we nog enkele weken/maanden op wachten volgens de verkoopster. Het enige waar we heel tevreden over zijn is de vriendelijkheid en professionaliteit van de opmeters en monteurs, maar dit is dan ook het enige.
Familie Degrijse
Ik lees hier heel veel klachten over slechte communicatie en opvolging, maar ik kan enkel zeggen dat dit bij ons niet het geval was. Maar omdat we van het principe zijn niet enkel te klagen als het niet in orde is, vinden we dat we ons verhaal hier ook mogen doen.
Wij waren niet van plan een nieuwe keuken te laten plaatsen in ons nieuwe huis, maar kort nadat we waren verhuisd bleek dit wel nodig te zijn! Dus we hadden onze keuken zo snel mogelijk nodig. Alles is heel snel en correct verlopen, de opmeter is de dag erna al langsgekomen om de maten te nemen en hij zei ook meteen welke dag hij zou plaatsen (maar dat wisten we al, want daarvoor had de verkoper gebeld toen we in de winkel waren om te weten wat het snelste kon).
We kregen een telefoon een smsje en een mailtje om te laten weten wanneer ze zouden leveren (3 opties) en we mochten zelf zeggen of er een dag of moment was dat voor ons niet lukte. Ze zijn correct komen leveren en hebben zelfs een half uur op voorhand gebeld dat ze er bijna waren. Zo moest ik niet een ganse morgen in dat huis zitten wachten terwijl we daar nog niet wonen, dus dat was wel leuk. Maar de verkoper zei dat dit altijd zo was.
De dag erna zijn ze komen plaatsen en ik was heel tevreden! Er was wel een deur waar een putje in was en de man die komen plaatsen is heeft dat opgeschreven. Hij zei dat het maximum 9 weken kon duren voor het binnen was, en hij dat als uiterste datum zou opschrijven wanneer hij langs kwam, zo waren we nooit ontgoocheld, want hij kon ook ziek worden zei hij, of het kon nog eens beschadigd geleverd worden en dan had hij tijd om het nog eens te bestellen. Maar dat wist ik al van in de winkel, de verkoper had gezegd dat de fabriek in Duitsland stond en het dus niet was ‘gewoon naar achter lopen om een nieuw stuk te halen’ en dan terug komen. Hij heeft wel het deurtje al gehangen en zou het dan vervangen.
De dag erna kreeg ik telefoon om te zeggen dat de deur opnieuw besteld was en ze me op de hoogte zouden houden. Drie weken erna heb ik opnieuw telefoon gekregen dat het deurtje binnen was en de plaatser me zou bellen om een datum af te spreken. Hij kon de dag erna al langskomen, maar ik kon overdag niet, dus is hij twee dagen later ’s avonds gekomen na mijn werk. En nu heb ik een perfect afgewerkte keuken 🙂
Ik kan dus zeker niet klagen over slechte communicatie, en kan zeggen dat ik heel tevreden ben met onze onverwachts nieuwe keuken! Ik ga hier ook nog eens een foto posten om hem te laten zien!
Birger
Ik had onze verkoopster beloofd om, wanneer ik tevreden was, dit ook even te vermelden. Je zou schrik krijgen om een keuken te kopen als je alles hier leest, maar wat ons betreft is dit helemaal niet nodig.
Wij hebben onze keuken vorig jaar al aangekocht omdat we een plan nodig hadden voor onze leidingen. We wisten toch exact wat we wilden qua ontwerp. Maar dan mag je mijn vrouw geen pinterest geven! Ondertussen dus al heel veel van idee veranderd. Maar voor de verkoopster in Roeselare was dit geen probleem. We tussen vorig jaar en twee maanden terug wel 5x teruggegaan om dingen te bekijken en te veranderen. Om uiteindelijk samen tot onze droomkeuken te komen (ook al dacht ik dat we die vorig jaar al hadden).
Bij het nemen van de maten heeft hun plaatser nog wat tips gegeven, dingen waar we zelf niet bij hadden stilgestaan. Dus wij nog eens naar de winkel om de laatste dingen aan te passen. De wijzigingen van mijn vrouw zorgden er wel voor dat onze keuken uiteindelijk goedkoper was dan toen we hem oorspronkelijk hebben aangekocht 🙂
Toen we de laatste keer zijn langs gegaan, hebben we dezelfde dag nog telefoon gekregen van Patricia om te zeggen dat onze keuken in productie was gegaan. Op twee dagen tijd hebben ze onze keuken geplaatst en we zijn super tevreden! Onze keuken is perfect afgewerkt en de plaatser heeft nadien ook al het vuil meegenomen. Hij is constant bezig geweest met zijn stofzuiger om te zorgen dat niet ons ganse huis in stof was, propere werker.
Ons volgende project is de dressing in onze slaapkamer en daarvoor gaan we zeker opnieuw terug naar Eggo Roeselare! Als het goed is mag het ook gezegd worden
Sara
Dag Birger
Lieten jullie al een dressing op maat maken door Eggo? Zo ja, hoe is dit verlopen?
Denis
Iets te vroeg mijn eerdere ervaring geplaatst! ik plaatste omdat ik toevallig op deze site botste toen ik naar de nazorg van Eggo zocht. Tijdens het stofzuigen hadden wij namelijk tegen de zijkant van het kookeiland gebotst…resultaat: de hoek was beschadigd. ofwel ben ik de Hulk… of anders is het prutskwaliteit want de hoek van de keuken was beschadigd!! een stuk van 2€ en 4mm diep!!! (kwaliteit???) ik belde eerst naar de winkel maar daar werd ik gevraagd dit op mail te zetten.
men gaf een indicatie van 300€ voor een glimmende plaat mdf van 107cm op 87cm. ik gaf aan dat dit eigenlijk niet in verhouding was met de kostprijs van de totale keuken. Vandaag belde men mij terug (dus eigenlijk wel snel) met de correcte prijs: 600€ exclusief transport en plaatsing!!!!!!! de vriendelijke juffrouw gaf aan dat nalevering altijd een pak duurder is. Ik heb dan ook vriendelijk bedankt en ga deze plaat op maat laten maken bij een schrijnwerker die deze ook zal verven en bakken… zover dus de Ikea prijs die ze pretenderen na te streven… mijn volgende keuken zal dus niet van Eggo komen (of hoe snel een mening kan veranderen)
Denis
ik lees hier veel dingen die steeds terugkomen. het betalen op voorhand, de lelijke oplossing voor het plaatsen van de vaatwasser,(en de bijhorende belofte van de plaatser om hier iets aan te doen)… de beschadigingen bij het plaatsen (kras dampkap en deur waarop je 3 maanden moet wachten…) maar om eerlijk te zijn: als de plaatser over de kras op de dampkap had gezwegen had ik ze zelf nooit gezien! de kras op de kast was aan de binnenkant dus….
Voor de rest kan ik enkel stellen dat Eggo een goed keuze was. De prijs is te vergelijken met die van Ikea met het verschil dat je ze zelf niet moet plaatsen. De kwaliteit ligt echter een pak hoger! Tijdens het samenstellen van de keuken bleek plots dat we de dubbele ijskast (normaal 1900€) gratis was. We hebben 4 grote spelers offerte laten maken en Eggo was een derde goedkoper dan de duurste. het enige verbeterpunt dat ik kan aangeven is dat Eggo meer navolging doet op de zelfstandige plaatsers die zij gebruiken. Alle klachten die ik lees gaan over de plaatsing en schadeopvolging door slechte plaatsing. Mijn volgende keuken zal ook komen van bij Eggo!
Klant van eggo kortrijk
Zeer slechte ervaring met eggo kortrijk , om te verkopen is alles dik ok maar achteraf na dat je getekend hebt en denkt dat je de volledige prijs hebt van je keuken kom je als dan nog serieus bedrogen uit want de plaatser vraagd nog eens een serieus bedrag om aftewerken en dat terwijl je betaald voor je keuken en afwerking bij eggo . Slecht is ook dat je 30% na ondertekenen moet betalen en de andere 70% bij het leveren van de keuken anders word ze terug meegenomen . In de hoek van mijn keuken sluit de kasten niet volledig en als je daarmee naar de winkel gaat in kortrijk zijn dat zogezegd standaard maten en dat terwijl je betaald voor een keuken op maat , totaal geen uitleg over de design toestellen terwijl de fabrikant van de toestellen eist dat ze uitleg geven en dzt weet ik zeker want heb de fabrikant aan de lijn gehad . Zeer ontevreden over eggo keukens kortrijk en plaatser ervan . Koop nooit een keuken bij eggo want gekloot ben je zeker
eric
Bij eggo-Hasselt/Kuringen langsgeweest, en whaauw prachtige winkel, geen opdringerige verkopers, vriendelijk en zeer geduldig. Verkoopster Kaya heeft ons zeer goed wegwijs gemaakt van hoe een smalle plaats met veel hoekjes en kantjes er een prachtige keuken kan ontworpen worden, het is geen gewone standaardkeuken. Ontwerp was nog niet klaar, maar we hadden een andere afspraak bij een andere firma. Bij die firma binnen geweest, keukens bekeken, en terplaatse afspraak geannuleerd. En dan terug naar Hasselt gereden om de verdere plannen van onze toekomstige keuken te laten ontwerpen. Het contact was zo goed, en we hadden een heel goed gevoel er werd tijd voor de klant genomen. Er werd geluisterd naar hoe wij het zagen maar kregen ook heel goede ideeën, dingen waar wij niet direct bij stilstaan maar wel belangrijk zijn. Kaya bedankt voor je creatieve meedenken en uitwerken van onze toekomstige keuken. We kijken er naar uit, en natuurlijk hopen we na de plaatsing ook 5 sterren te mogen geven. Veel succes verder, voor nog meer tevreden klanten.
Linda
We hebben onze keuken nu twee jaar, heel tevreden over..
Maar over de service na verkoop niet te spreken, wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Ondergetekende granieten tablet hebben we een lichtstrip. Na een klein jaar, werkte deze niet meer, bleef branden.. Na talloze telefoontjes, mails, interventies en dergelijke, werkt deze na een jaar nog steeds niet. Enkel onderdelen zijn vervangen, maar blijkbaar ligt t probleem bij de afstandsbediening. Dat kan nu toch niet moeilijk te bestellen zijn?? Dus, na een jaar lang brandend licht in de keuken, nog steeds geen concrete oplossing.
Vorige week zou er weer een monteur langskomen, niet gezien. Dan nog maar eens gebeld.. zeggen ze doodleuk dat er geen afspraak gepland stond, terwijl ik de dag ervoor wel een sms’je ontvangen had dat er iemand zou komen!
Wel krijgen we een interventierapport via mail dat het defect nog steeds niet is opgelost terwijl we niemand gezien hebben.
Een eggokeuken? Nooit meer! 🤬
Matton
Eggo Kortrijk: Wij zijn heel tevreden over onze eggo-keuken. Goeie kwaliteit, perfect afgewerkt. Bij Eggo keukens in Kuurne werden we heel goed begeleid. Hij heeft super werk verricht met als eindresultaat dat wij een perfecte keuken hebben. Bedankt!
Bjorn
Vlotte plaatsing en goeie service voor en na plaatsing. Afwerking mag gezien worden! Een aanrader voor iedereen die budget vriendelijke kasten wil plaatsen! Een droom dressing 🙂
Balemans dean
Onze keuken vol goede moed omstreeks maart 2018 besteld, in juni geplaatst en ….. in het ene na het andere mankement gevallen door een onprofessionele plaatsing. 9 maanden en een interventie of 6 (lees verlofdagen kwijt) later, blijven er maar mankementen opduiken. Iedereen die twijfelt om bij Eggo te kopen, nodig ik met plezier uit om een koffie te komen drinken in onze keuken.
Gaëlle Clercx
Wij zijn tevreden klanten! Van in de toonzaal reeds goed begeleid bij onze keuze, optekenen van het plan ging zeer vlot maar nauwkeurig. Ook een hele vriendelijke dame, Tessa, die onze keuken heeft ontworpen en ons bij elke stap met veel geduld alles toonde en uitleg gaf. De prijs vonden wij zeer schappelijk, prijs-kwaliteit is dit top! Ook een mooie korting gekregen, ook al was het geen beurs periode noch solden. Na een aantal weken was het dan tijd voor de plaatsing, maar de plaatser bleek ziek te zijn. Kan gebeuren, hoewel het lichte paniek was bij mezelf. Het was de week voor kerst en ik wou geen hele kerstvakantie zonder keuken zitten (de oude was reeds uitgebroken). Eggo, en met name Tessa, heeft enorm haar best gedaan om een vervanger te vinden, wat ook gelukt is uiteindelijk. Dus in plaats van maandag zijn ze dan donderdag gekomen, maar omdat het een groter plaatser-team was, ging het sneller vooruit, dus tegen het weekend stond de keuken er! De toestellen en de kasten zelf zijn topkwaliteit, we zijn echt tevreden van onze mooie nieuwe keuken. Er was nog een probleempje met een fout afgestelde draaikast, maar daar maakten we melding van en na een paar weken is onze plaatser even langs gekomen om het alsnog correct af te stellen. De hoekkast draait nu ook perfect, en eigenlijk is onze volledige keuken prima in orde. Nu nog schilderen, maar dat moeten we zelf doen helaas, haha!
Lieve Devolder
Wij zijn heel tevreden over onze aankoop. Als het goed is mag het ook gezegd. We waren wat argwanend na het lezen van alle reacties, maar vrienden van ons waren wel vertreden. Zij gingen langs in Roeselare, dus daar zijn we ook een kijkje gaan nemen. Niemand had tijd voor ons , maar de verkoopster nam toch de tijd ons even aan te spreken terwijl ze met een ander koppel bezig was en we mochten een uurtje later terug komen. Ze heeft ons goed geholpen in ons ontwerp. Zo legde ze ons uit waarom ze ons kruidenkastje aan de andere kant zou plaatsen dan we vroegen omdat we beiden linkshandig zijn. Iets waar we nog niet aan gedacht hadden. De prijs (kregen we direct mee en konden alles op groot scherm volgen)lag opvallend lager dan op andere plaatsen waar we prijs hadden gevraagd . Geen typische verkooppraatjes. Hun fabriek ligt niet in België maar Duitsland. Heel grote productie dus lagere productiekost. Ze zei wel dat dat ook een nadeel was. Met een fabriek om de hoek heb je een te vervangen deel sneller dan wanneer het in Duitsland moet gemaakt worden en dan naar hier gebracht. Onze keuken is ondertussen een jaar geplaatst en we kregen nog een leuke verrassing in de bus. Ik heb Eggo gemaild om te bedanken en beloofd ook eens wat positief te schrijven, want dat mag ook gezegd worden. Toen we onze keuken afgekuist hebben bij verhuis, twee weken na plaatsen, hebben we gezien dat er een kras in de deur was. Bijna niet te zien, maar ze hebben hem direct opnieuw besteld. We wisten dat we een paar weken moesten wachten, maar dat hadden ze op voorhand gezegd. We hebben gezegd dat we het deurtje wel zelf zouden plaatsen. Wij dus wel tevreden!!
Franky
Heb bij eggo aartselaar een keuken besteld bij een symphatieke verkoper.
Na het tekenen van het contract vraagt hij 30 procent voorschot.
2 weken later belt hij om te zeggen dat ik zo snel mogelijk de overige 70 procent moet betalen anders kan de keuken niet in productie gaan.
Dus bij eggo betaal je alles nog voor er iets gemaakt wordt.
Na het opmeten en plaatsen van de keuken zijn er enkele grove fouten gemaakt.
Een kast blijkt 30 cm korter dan gevraagd,de kraan is niet dezelfde als besteld,enkele deuren van de kasten beschadigd bij plaatsing.
De keuken sluit niet aan tegen de muren.
Als ik de verkoper wens te spreken heeft hij zogenaamd geen tijd.
Ik moet een afspraak maken met hem WANNEER HET HEM UITKOMT.
Ze gaan 6 weken later de mankementen komen vervangen.
Ben benieuwd.
Heb zelf jarenlang als verkoper gewerkt.
De service in eggo aartselaar is Ongelooflijk slecht na het tekenen van contract.
Veronique
Na het betalen van het voorschot ging het berg af… vraag je info over de toestellen dan krijg je als antwoord : op youtube vind je wel filmpjes.
De definitieve plannen werden te laat doorgemaild naar de loodgieter, die dan ook meermaals de vraag had gesteld waar ze bleven… werkblad moest verkort worden dus slechte opmeting… vaatwasser werkt niet sinds plaatsing. Pas 7jan kan iemand van whirlpool komen kijken? Ik vraag dan om de garantie te verlengen .. geen antwoord. Heb lang gezwegen maar mijn geduld is op.
Niet doen!
Ingrid
Keuken werd begin oktober geïnstalleerd, heb 8 weken moeten wachten op het definitieve dekton werkblad, dit was de schuld van de leverancier natuursteen, niets met eggo te maken, mijn keuken is prachtig alleen hebben ze in de plint onder de vaatwasser een opening moeten zagen om de deur van mijn vaatwasser te kunnen openen, dit is een afschuwelijk zicht, zeker nu de keuken en living een open ruimte Is, ze bieden geen oplossing noch een tegemoetkoming, mijn droom over een prachtige keuken ligt in duiken; ik ga het hoofdkantoor contacteren, ook Test-Aankoop, wat een amateurisme!
Rahmani
KOOP NOOIT keuken bij Eggo,slecht service,slecht in project beheer,amateur in keuken van A tor Z ,we hebben een keuken besteld 3 maal werkblad beschadigd geleverd,geen verantwoordelijkheid van de dient naverkoop,Plaatsing fout gegaan…
Ik raad niemand om bij eggo keuken te bestelen.
Eigenlijk zullke firmas moet gedagvaard worden
Tosca
Heel slechte plaatsing. Plaatser heeft geen respect in uw huis en staat steeds te roken en werkt niets deftig af.Beschadiging bij plaatsing van dampkap, leidingen, werkblad en spatgedeelte en nadien krijg je een heel slechte service. Weken moet je wachten op hulp en dan nog is niets opgelost. Onee keuken is onbruikbaar door hun slechte service.
Stephanie
Hallo, wij hebben lang getwijfeld na het lezen van negatieve reacties om een keuken te kopen bij Eggo. Uiteindelijk hebben we de stap toch gezet en ik moet zeggen dat bij ons echt alles verlopen is zoals het moet. Wij hadden voor de zwarte keuken met marmeren blad gekozen . Alles werd correct opgemeten en het is echt onze droomkzuken geworden. Ik had ook Eggo Gentbrugge een positieve commentaar beloofd wanneer alles zou goed gaan, bij deze… Dus mensen die ook twijfelen, niet doen!
Martine van laeken
Het materiaal is van goede kwaliteit
Maar dat is het dan ook heb keuken besteld in finaal Merksem
Bij samenstelling keuken liep het al fout ze luisteren niet naar klant
Levering is correct gebeurt maar dat je dan al het volledige bedrach moet betalen vindt ik kunnen want bij verkeerd leveren heb je geen poot om op te staan
En dan de plaatsing niet over te spreken verkeerd tafelblad na Derde keer juiste blad mits bijbetaling
Dan komt er en bemiddelaar om de klachten is da de zelfde persoon die de keuken heeft geplaatst
Dus nu zit ik met en tafelblad dat 20cm te groot is
Is zeker geen goede service
Anne
Problemen met plaatsing van vaatwasser. Al bijna 1, 5 jaar aan het wachten tot mijn vaatwasser correct geplaatst gaat worden. Al meermaals een technieker aan huis gehad maar probleem blijft zich voordoen. Afspraak die gemaakt is gewoon annuleren zonder mijn toestemming. Dag vrij gehouden om om technieker te wachten. Komt niet opdagen. Nieuwe afspraak maken. Fout in het systeem zeggen ze. Nu weer 2 weken wachten waarschijnlijk. Mensen, denk na voor je een leverancier kiest. Met een sorry koop je niets. Een compensatie kennen ze ook niet.
Dhondt Maarten
De slechtste service in heel mijn leven!!
Onze keuken moest oorspronkelijk geplaatst worden op 12/12/17. Door nalatigheid van Eggo daagde er gewoon NIEMAND op die dag. Na veel gebel, discussies en uitvluchten konden ze toch dezelfde week nog komen. 17/12/17 uiteraard na betaling van het volledige bedrag. (Anders zetten ze de keuken gewoon niet af!) de keuken werd die dag dus geplaatst. Sinds die dag wachten we nog steeds tot ze 2 nieuwe deurtjes komen plaatsen. 1 met schade en 1 die maar liefst 20cm te kort was door een fout in hun systeem.
We hebben al meermaal contact gehad met eggo, maar hun antwoord is steed… “uw probleem is in behandeling. Al bijna 5 maand???!!??? Verkopen en geld ontvangen, daar zijn ze goed in! En als ze hun geld hebben, laten ze hun klant achter met slecht afgewerkte keuken.
In raad eggo aan iedereen af!
Simon Westende
Zeer tevreden over onze Eggo keuken. Steffen Van Steenberge van Eggo Oostende ontwierp een mooie en praktische keuken.Dossierbeheerder Patricia was zeer vriendelijk en behulpzaam. Tom Decaesstecker die de keuken geplaatst heeft is een zeer bekwame vakman en Rik van de interne dienst die de oude koelkast kwam afhalen, bood spontaan zijn hulp aan om de nieuwe goed af te stellen.
Sansos
Boomsesteenweg: Zeer slechte ervaring met eggo keukens.zij vroegen de betaling voor de levering wat niet klantvriendelijk is.De plaatsing is zeer slecht gebeurd, stukken kapot en de wasbak was zelfs niet vast, toevallig door ons gezien.een controlleur is alles komen bevestigen, zelf de steen moest veranderd worden want met lijm geplakt dus grote vlekken die niet weggingen.deur zonder vijzen, slechte metingen en hoeken van deuren ingedeukt . In november 2017 gekocht en vandaag nog altijd niet in orde, herstellingen moeten nog altijd gebeuren.Na herhaalde mails, na herhaalde tel horen wij altijd : ik ga het verder vragen ik ga het nazien ik ga verder horen …….de dossiers worden absoluut niet gevolg en nooit een excuse van EGGO
Christine
Niet zo heel veel reacties over Eggo. Vraag mij dan af, zijn de mensen die bij Eggo gekocht hebben dan tevreden? Anders ging je hier toch veel meer klachten lezen …
Nu, ik heb vorige week getekend voor een nieuwe keuken. Hopelijk geen problemen bij de levering en plaatsing…
Van Dessel
Vandaag langs Eggo te Geel geweest. Ik ben verbolgen over de manier van betalen!
30% op voorhand en 70% bij levering!
Alles dient dus betaald te worden VOOR de plaatsing.
Iedereen weet dat het aartsmoeilijk is om bij problemen nog iemand bij je thuis te krijgen zeker als alles al betaald is en dan wetende dat ze met zelfstandige plaatsers werken….
Ik kan echt niet begrijpen dat iemand op deze basis in zee wil gaan met EGGO!
Mensen, denk aub twee keer na!
Kat
We zijn ongeveer 2 jaar geleden na het bezoeken van batibouw en dergelijke bij enkele keukenbouwers binnengesprongen. We vonden niet meteen onze zin en zijn dan toevallig nog bij Eggo binnengewandeld. Qua stijl en ontvangst zat het daar meteen goed, niet opdringerig, heel vriendelijk en behulpzaam. We hebben dan in een andere winkel dichter bij huis een afspraak gemaakt op een zaterdag (wat bij Kvik onmogelijk bleek want zaterdag is een drukke dag, dan doen we geen afspraken…). Geholpen door een zeer bekwame vriendelijke man, we hebben daar lang gezeten, veel opties bekeken, daarna nog eens teruggegaan een week later. Door wat vertragingen in onze bouw zijn we dan een jaar later nog eens teruggegaan voor de definitieve bestelling, nog veel aangepast, allemaal geen probleem. Plaatsing was via lokale schrijnwerkers waar ze mee samenwerkten, is heel erg vlot verlopen. Alles volgens afspraak, alles pico bello. Ondertussen gebruiken we de keuken al enkele maanden, en helemaal tevreden. Alles lijkt heel kwalitatief te zijn, nog geen mankementen gevonden, heel stevig en goed geplaatst en netjes afgewerkt. Aanrader!
Familie Spijkers
Bij diverse keukenboeren geweest en veel gelezen, al snel is duidelijk dat er altijd mensen zijn die pech hebben met hun keueken ongeacht waar deze gekocht werd.
We hadden een keuken besteld en getekend maar bij thuiskomst alles nog eens nagelopen en het voelde totaal niet goed dus hebben we deze geannuleerd de dag erop.
Vervolgens wilde we bij keukenchef gaan kijken in Turnhout maar op de vraag om een offerte werd er getekend met een telmachine en daar kwam dan een prijs uit, in onze ogen nergens op gebaseerd en totaal geen interesse om een keuken te verkopen, ik denk dat de zaken dan heel goed gaan maar keukenchef valt onder de Mandenmakergroep uit Nederland en daar is echt meer dan genoeg op internet over te vinden.
Met een vervelend gevoel naar buiten gekomen en toen zagen we dat Eggo hier langs zat dus daar ook maar binnen gelopen.
We moesten even wachten maar werden weldra te woord gestaan door Meike, wat een verademing als je een verkoper tegenover je krijgt die weet waar ze het over heeft en ook pro actief oplossingen aandraagt.
Ze heeft dezelfde dag nog de 3d tekeningen gestuurd met een extra variant uitgetekend in verband met de symmetrie.
Niet 1x het idee gehad dat de dame aan het pushen was om te verkopen, sterker nog er is met geen woord over gerept.
Alles nog eens overdacht en nog een aanpassing laten doen en vervolgens met een heel tevreden gevoel de koop gesloten.
Ze kreeg het zelfs voor elkaar om de opmeer een dag later langs te laten komen zodat alles op donderdag naar productie kon wat ook gelukt is.
De inmeter is ook de plaatser en komt echt over als een zeer ervaren persoon die zeker weet waar hij mee bezig is dus we zijn vol vertrouwen.
Tot nu toe zijn we heel tevreden en we zullen op 12 april de plaatsing beschrijven.
We danken in elk geval Meike voor het luisteren en meedenken en natuurlijk het geduld.
Wordt vervolgt.
UPDATE 12 April:
Hier de update van de plaatsing van de keuken op 12 april, de levering was stipt en alles met de grootste zorg behandeld.
De dag erna was de plaatser om 07:00 uur aanwezig en de ervaring zie je als je de man bezig ziet, een genot om naar te kijken.
Ook hier de grootste zorg voor deuren en dergelijke welke netjes op karton uit het voeten getrapt werden geplaatst.
Helaas is aanrechtblad niet juist gemaakt, de plaatser heeft hiervoor gelijk gebeld en het bleek dat de maten correct waren doorgegeven maar dat er bij het maken iemand een foutje heeft gemaakt, vervelend maar het is niet anders en fouten maakt iedereen wel eens dus wat dat betreft geen ramp, vervelend is enkel dat het nog een week of 5 duurt voordat het nieuwe blad er is maar voor nu is het foutieve blad toch geplaats zodat we de keuken gewoon kunnen gebruiken.
Alles is netjes en vlot gezet en alles werd meteen opgeruimd, wij waren echt super tevreden.
Komende vrijdag komt er nog iemand van Eggo kijken naar de kwaliteit van het plaatsen, het enige minpuntje wat we achter hebben ontdekt is da de vaatwasser iets teveel naar links is geplaatst maar ik ben er van overtuigd dat dit ook netjes wordt opgelost.
Voor nu enkel lof, ik kan geen slechte zaken benoemen maar enkel positieve.
Willy
Gentbrugge: Sinds half november probeer ik een probleem te melden bij eggo maar zonder resultaat. Het probleem is namelijk dat de lak van de kastdeurtjes begint te springen maar ja zoals we geregeld lezen of horen we zijn er mee bezig en daar is de kous af. Klantendienst adngesproken nog niemand gezien of gehoord
fam. Boon Halle vlaams brabant
keuken geplaatst eind oktober zoals afgesproken was een klein probleem met ons kastje voor de flessen en hebben dat moeten opnieuw bestellen alles onder garantie, ongeveer 4 weken daarna was alles in orde , controleur van eggo zelf 2 maal komen kijken of alles in orde was . wij zijn heel tevreden .
Yves
Goed advies, goede uitleg in de toonzaal, veel geduld voor de tal van wijzigingen en opties die wij in gedachten hadden!
Plaatsing en levering: alles zoals op voorhand afgesproken. Zeer degelijke installateur. Enkel probleem met de koolstoffilter van de dampkap die niet correct bleek te zijn. Stond verkeerde bestelnummer in de catalogus van de fabrikant. Fabrikant is dit zelf op vraag van Eggo komen oplossen.
Nazorg: Had plots geen spanning meer op de stopcontacten in het eiland. (Geplaatst door Eggo) Installateur is enkele dagen later langs gekomen en bleek dat we per ongeluk de stekker uit het stopcontact hadden getrokken onder in de kast. Probleem opgelost, niets voor moeten betalen.
Voor ons echt een TOP bedrijf.
Cuyvers viviane
Hallo,mensen maak mij niet bang…uit welke regio kwamen al die problemen ?heb een appartement gekocht en moeten bij eggo keukens kiezen…heb er niet op tegen maar ze volgens de regels van de kunst werken…geen vakwerk,geen geld…ik hoop dat ik meer geluk heb ,vind het heel erg voor jullie…Je werkt en spaart om iets mooi te kunnen kopen en dan hebben ze dat op 1,2,3 van je afgenomen,in ruil voor rommel…wens jullie het beste toe en hoop dat het allemaal inorde komt…
Wuyts_Peeters
Levering keuken op het afgesproken tijdstip. Plaatsing keuken ook op afgesproken tijdstip en zeer goed geplaatst en zeer goed afgewerkt door de ploeg van Sacha. En als er iets was ze verwittigde op tijd en doen er alles aan om het in orde te brengen.
Dus voor team Hasselt een dikke pluim
Wouters
Keuken geplaats in april, 6 maanden later nog altijd aan het wachten op de afwerking. Zou eggo aan niemand aanbevelen. Opvolging na levering 0/100. We worden echt aan het lijntje gehouden.
Strackx Gilbert
Herstelling scharnieren ingebouwde frigo.
Via het Immokantoor te Nieuwpoort werden op 8 augustus 2 scharnieren besteld bij de centrale onderhoudsdient van EGGO. Men bericht dat de levering +/- 3 weken op zich zou laten wachten maar dat de scharnieren gratis worden toegezonden. Na 4 weken neemt de technieker van het Immokantoor terug contact op met jullie dienst waar hij als antwoord krijgt dat de herstelling buiten de waarborgperiode valt, EGGO zich hier niet mee bezighoudt en men rechtstreeks moet contact opnemen met Whirepool.
Vraag: waarom belooft men initieel ons te helpen, laat ons dan gedurende 4 weken in het ongewisse om finaal mee te delen dat we het zelf moeten oplossen
Kaat
Heel goede, correcte service, zowel tijdens het plannen als tijdens het leveren en plaatsen.
Alles is volledig zoals afspraak verlopen.
Bedankt, Eggo!
Geert
De vriendelijke verkoopster (Hasselt) gaf ons alle uitleg die we nodig hadden, zonder zich op te dringen.
Heel snel hadden we een goed ontwerp en ook een prijsopgave. Zelfs de afmetingen kregen we door.
Bij de finale plannen/prijsopgave zijn er nog kleine aanpassingen uitgevoerd.
Beter kan je niet begeleid worden naar je ideale keuken.
Afwachten naar de installatie.
Koala
En content na levering ?
ontevreden klant
Onze aankoop bij eggo sleept ook alweer een heel verhaal achter zich mee…
de keuken is geplaatst op 7/6 (een vrouw aan de telefoon dreigde nog even met een meerprijs moesten wij er niet zijn…) ondertussen zijn we bijna vier weken verder.
Wij moesten ondertussen op 6 momenten tijd maken om mensen binnen te laten,.. en nog steeds is het niet in orde.
Ik voel me enorm in t zak gezet omdat we alles moesten betalen voor levering. Het is nu bang afwachten of het uiteindelijke in orde zal komen. Medewerkers blijven vriendelijk maar een compensatie zou ondertussen toch wel op zijn plaats zijn.
Gedupeerde klant
Keuken besteld in januari, vandaag 4/7 nog steeds niet afgewerkt. Ik heb al ontelbare mails met fotomateriaal gestuurd maar ik heb de indruk dat men ons aan het lijntje houdt. Wij overwegen een klacht want de keuken is al maanden geleden volledig betaald. Ik ken nog een aantal mensen die ik over onze problemen heb aangesproken en die hadden dezelfde afschuwelijke ervaring. Na 2 jaar wachten uiteindelijk de hoop opgeven en een andere keuken kopen. Misschien moeten alle ontevreden klanten overwegen om een groepsklacht tegen deze oplichters in te dienen. Ik doe alleszins mee.
Sanne
Inderdaad …. in het begin wat een service . Vriendelijk en dan onderteken je het contract . Dan begint de miserie .. verkeerde opmetingen halve keuken waar je moet in leven .verkeerde stukken die moeten vervangen worden … de miserie is dat elk stuk dat veranderd moet worden 3 maand duurt . De verkoper die je aan het lijntje houd .
Ik vind eigelijk niet dat ze het geld volledig mogen krijgen voor de keuken afbetaald is .
Voor mij staat eggo voor de mensen te laten ondertekenen en ze in miserie laten wentelen .had ik geweten op voorhand dar we bijna 2 jaar zouden sukkelen bij eggo …..nooit
van eynde jozef
vandaag keuken geplaatst zeer tevreden nette en zuivere afwerking alles tiptop
in orde plaatsers zeer behulpzaam en vlotte plaatsing samenwerking ok en alles
volgens afgesproken datums en uren
mag men ook laten weten dat we zeer tevreden zijn over eggo keukens met dank aan
het team van geel
ster
Ik heb net getekend voor een keuken bij eggo merksem. Iemand hier ervaringen?
Louis
Keuken geleverd en geplaatst midden januari nu 3 maanden later nog steeds niet afgewerkt. Reeds 4 maal kontakt genomen maar nog steeds volledig .
Van service gesproken
Sophie Devriese
Ze zouden maandag de keuken leveren en de mannen van de lift kwamen wel, maar EGGO was spoorloos.
Dinsdag weer van het zelfde
Woensdag kwam Eggo weer niet opdraven. En uiteindelijk onder het dreigement dat ik mijn geld terug wilde zouden ze zaterdag komen. Uiteraard was Eggo pas 1.5 u na afgesproken tijd pas aanwezig. Verder komen ze hun beloftes niet na,
ik kon kiezen tussen uitgang naar buiten afzuigkap of koolstoffilter, maar dat was normaal inbegrepen in de prijs. Blijkt dus dat ik weer op voorhand moet storten om de koolstof filters te bemachtigen. Echt waar wat een brol service…1/20
Sigrid Maertens
Gisteren werd onze Eggo-keuken geleverd. We moesten een document ondertekenen waarin we verklaarden dat de keuken compleet en er niets beschadigd was. Gelukkig stond er “onder voorbehoud van controle door de installateur ”
Deze morgen stelt de installateur quasi onmiddellijk vast dat 1 grote kast ontbreekt. Hij contacteert Eggo en daar zegt men dat de kast bij levering beschadigd werd en de arbeiders de kast dus weer meegenomen hebben. Wij hebben niets gezien en veronderstellen dat dit “ongeluk” tijdens het transport gebeurd is. Wat later stelt de installateur vast dat een tweede kast erg beschadigd is, waarschijnlijk tijdens hetzelfde transportongelukje maar dat de arbeiders dit niet gemerkt hebben. Waarom maakten ze ons dan wijs dat de levering van alle keukenonderdelen compleet was, goed wetende dat ze sowieso een beschadigde kast mee terug hadden moeten nemen? En dit voor ons verzwegen hadden! Je reinste bedrog!
Dit is echter nog niet alles: nog wat later stelt de installateur vast dat het werkblad verkeerd gezaagd is. De installateur verzekert ons dat de ontbrekende (beschadigde) kasten en nieuw werkblad binnen drie weken vervangen en geplaatst zullen zijn. Ik heb er eerlijk gezegd mijn twijfels over. Ondertussen moeten we het maar doen met een onafgewerkte keuken. Alles is al betaald, dus hebben we geen poot om op te staan en kunnen we niet anders dan kamperen in ons huis en hopen dat alles binnen drie weken in orde zal zijn maar ik geloof er niets van. Verkopen is allemaal goed en wel maar kwaliteit leveren…..
We zijn in elk geval zeer ontevreden over onze aankoop! Bovendien worden we verplicht om, hopelijk, binnen 3 weken opnieuw verlof te nemen. Een compensatie voor deze afschuwelijke ervaring zou hier zeker op zijn plaats zijn!
murray
keuken 2 jaar geleden geinstalleerd maar nog altijd niet afgewerkt.
ik ben het helemaal beu
onvriendelijke manager van de eggo keuken op de breda baan
Gerry
Vandaag eggo keuken geplaatst , door een echte vakman !!! Tot op de millimeter nog nooit gezien , als het goed is mag het ook gezegd , geen enkele negatieve opmerking , vanaf de winkel tot en met de plaatsing !!! Wa ne service !!!
Amanda
Als je een herstelde keuken wil waar ze 10 maanden hebben over gedaan (14 bezoekjes) dan ben je zeker bij Eggo op het goede adres.
Je vraagt een No frost koelkast, je krijgt een Low frost.
Damkamp ging los en gaat soms niet aan in stand 1.
Al 3 keer de vaatwasser laten herstellen. We hebben nu wel een andere gekregen (het enigste positieve, ik kan noemen).
Je besteld een keramieken werkblad met spoelbak en wandbekleding van 5172,51 euro. Wat krijg je bij levering. Een plastieken spoelbak en het werkblad pas na 4 weken geleverd. Hadden ze ons waarschijnlijk vergeten te melden.
Bij de spoelbak mocht je kiezen. Klein bak links of rechts. Bij levering verkeerd geleverd. Oei er is maar 1 mogelijk, waarom geven ze je dan de keuze?
Het ergste van al is dat de plaatser heel veel schade heeft aangebracht aan onze keuken. De keuken stond helemaal scheef. Kasten hangde scheef, raakten elkaar waardoor nog meer schade. Hier en daargaatjes misboord. Vezelplaat rond de geboorde vijzen afgesprongen. De 2 kasten waar de kookplaat in moest is verschrikkelijk uitgezaagd. Die mens had dat wss nog nooit gedaan, dat kan niet anders.
Wat is de oplossing van eggo: we plakken een plakkertje op de rand, zodat de kast niet voortdurend met zaagsel ligt.
De kolomkasten zijn standaard met schade.
De reden: ze boren plastiek op vanboven zodat ze tijdens het transport geen schade maken. Bij afkomst doen ze die er af en heb je lelijke gaten waar de vezelplaat bloot ligt. Ik kan zo nog een tijdje doorgaan…
Vanaf dat je betaald heb, word er gestopt met te luisteren. Klantenservice 0,0. Ik heb nog geschreven, gebeld naar Eggo zelf maar die stuurt de klacht door naar de winkel en er word niet meer gereageerd…
Als we ooit nog een keuken doen, ga ik zeker eens langs bij Dovy, al heel veel positieve reacties gehoord. En de plaatsers zijn van Dovy zelf ?
marc
koop nooit een keuken bij eggo onze keuken was besteld en volledig betaald en heb geen poot meer om op te staan keuken werd geplaatst maar niet volledig te weinig stukken 5 weken moeten wachten en daarbij komt nog dat de tafelpoot in inox 5centimeter te kort was ze hebben dan maar een houten blok van die dikte er onder gestoken dat doen ze altijd kreeg ik als antwoord want een poot van 92cm kunnen ze niet krijgen bij de leverancier alhoewel het zo allemaal getekend was op voorhand en besteld voor mijn part koopt er nooit nog iemand een eggo keuken
Guy Vandevelde
Beste, ik kan alleen maar beamen wat ik lees in de bovenstaande reacties: KOOP NOOIT EEN KEUKEN EGGO !!
Ik had mijn keuken besteld op 08/09/2016 … werd geplaatst op 10/02/2017.
De installateur was een Totale Ramp ! 1x heeft hij het gewoon opgegeven, 2x geknoeid tot en met.
EGGO heeft 2 troeven: zeer goed opgeleide verkopers + goede prijzen, maar daar stopt alles:
Je moet 100% betalen VOOR de plaatsing en eenmaal betaald stopt de service. Verschillend mails gestuurd: de verkoper antwoord niet meer en mijn mail naar het hoofdkantoor blijft onbeantwoord … EGGO zou moeten gedagvaard worden.
Francky fertein
Zeer tevreden van aankoop tot plaatsing alles tip top
Eggo klant
Betaal nooit iets volledig op voorhand voor het volledig in orde is. Bij ons is de plaatsing niet in orde wegens het ontbreken van enkele onderdelen en een volledige kast die fout was. Nu kunnen we 6 weken wachten op nieuwe onderdelen. Naservice verloopt zeer traag omdat de betaling al volledig in orde is. Klant heeft geen poot meer om op te staan…
van den borre etienne
Het probleem is de dampkap.airforce .De verdeler wil niet komen kijken omdat ze niet bij hen gekocht is.Ze heeft maar 2 dagen gewerkt.Duitsland doet niets.Kunnen jullie dit probleem oplossen aub.Ik heb een nieuwe keuken maar kan ze niet gebruiken.
Klant eggo
We hebben22juli een keuken besteld bij Eggo in Leuven.Ging geplaatst worden 29sept,Dat was volgens afspraak ongeveer gebeurt .Fout bij de opmeting,het zou binnen de twee weken opgelost worden. Na twee weken nog wat gewacht.Dan gebeld,gemaild.We moesten maar geduld hebben.Je moet alles vooraf betalen.Het is nu al november,en er is nog niets hersteld,ze antwoorden niet eens.Een goede raad koop geen keuken bij Eggo in Leuven ,want je blijf zitten met een onafgewerkte keuken .
Cindy
Slechte service! Wij zijn ondertussen al drie maanden( zou maximaal 5 weken duren) aan het wachten op afwerking van onze keuken. Bovenkast was beschadigd bij transport en onderplint kapot bij doorzagen.
Diny
Tot je de keuken bestelt gaat alles goed, heel vriendelijk, goede service, veel uitleg tot het moment dat je handtekening staat en de eerste betaling binnen is. De eerste technische fiche was volledig fout! De keuken werd geplaatst, dat ging goed. Het werkblad kwam 1 week later omdat dit op maat gemaakt werd opzich heel normaal en geen probleem. Na 2 weken nog niets gehoord. Uiteraard bel ik even om te informeren daar kreeg ik de nummer van de onderaannemer en daar moest ik zelf naar bellen (service?), 5 keer gebeld naar de onderaannemer maar geen gehoor. Dan maar terug naar eggo en zij zouden het voor mij opnemen. Uiteraard krijg ik pas een week later iets te horen, uiteindelijk een maand na de plaatsing van de keuken is het werkblad geplaatst. Nu 1 jaar later is er een schilfer van de spoelbak, ik krijg telefonisch bevestigd dat deze onder garantie vervangen wordt. Hij zou besteld worden. Ik vraag hier direct een bevestiging van via e-mail maar ik krijg deze niet. Na een maand wachten op mijn spoelbak en niets te horen besluit ik toch nog eens een mailtje te sturen. Daar krijg ik 4 dagen later antwoord op dat er weer iets mis is gegaan in de communicatie en dat het geen garantie is en dat ze mij wel zeker een offerte willen maken voor een nieuwe… Ik dacht het niet!!!
Hanne
Bij welke vestiging van Eggo was deze keuken besteld Diny?
Klant eggo
Over de service en de medewerker in de eggo winkel zelf zijn we tevreden. Hij nam uitgebreid de tijd voor een plan volgens onze wensen. De afhandeling nadien is echter GEEN AANRADER!
Er is de beloofd dat de levering en plaatsing van de keuken op zaterdag kan bij aankoop. Wat van belang is als je beide werkt en in bepaalde periodes geen verlof kan opnemen (zeker niet voor een keuken die blijkbaar steeds vòòr de plaatsing geleverd wordt i.p.v. op de dag van de plaatsing, dit kwamen we achteraf pas te weten).
Bij de opmeting door de plaatser is al het duidelijk dat plaatsingen op zaterdag not done zijn. Hier besluiten we ons bij neer te leggen.
Na de eindafspraak in de winkel ter finalisatie van het plan, volgt een telefoon van het hoofdkantoor van Eggo dat de levering zal plaatsvinden op 3 mogelijke aaneensluitende dagen, do-vrij-za. Hiervan mag je één dag laten vallen. Na meermaals aandringen dat enkel de zaterdag mogelijk is, blijft Eggo volharden dat het alsnog op een weekdag geleverd kan worden.
Aangezien deze boodschap 2 maanden (!!!) vòòr levering doorgegeven wordt, verwachten we toch enige flexibiliteit aangezien ze hoe dan ook leveringen doen op zaterdagen.
We wachten dus met een bang hard af wanneer ze besluiten te leveren.
Twee weken vòòr de levering volgt een telefoon met de exacte leverdatum, die niet wijzigbaar is. Bij de onmogelijkheid tot levering volgt er een boete als klant. DIT VINDEN WIJ GEEN SERVICE EN GEEN RECLAME VOOR EGGO!
Wordt vervolgd…
Chris
Degelijke service en uiterst behulpzame medewerker
Pieter Dejaeger
En als kers op de taart verzakt nu ook nog eens ons stenen werkblad.
Blijkbaar rust deze op een zwevende kast (wat niet mag!). Maar ja, 5 jaar is om dus wij mogen betalen.
Helaas prutswerk bij Eggo.
Pieter Dejaeger geeft 2 uit 1 tot 5 sterren