eazy keukens ervaringen

Eazy keukens ervaringen? Bekijk hier alle Eazy keukens ervaringen. Gaat u binnenkort bij Eazy keukens langs in Genk? Bekijk dan eerst de reviews en recensies over Eazy keukens.

Eazy keukens ervaringen? Hoe was uw ervaring met Eazy keukens in Genk
Uw ervaring met Eazy keukens plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over Eazy keukens in Genk.

 

Advertenties

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Uw keuken tekenen of berekenen?

Teken uw keuken zelf in 3D of bereken direct uw keukenprijs binnen 5 minuten geregeld!

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis

 

Eazy keukens algemene informatie

Eazy Keukens heeft één vestiging gevestigd in Genk, in België. Eazy keukens is opgericht door Dhr. Cees Brandwijk. Het familiebedrijf is 30 jaar geleden opgericht. Zoon en dochter Jim en Kim zijn ook werkzaam binnen het bedrijf.

Bent u benieuwd? Bekijk dan de website van Eazy keukens voor meer informatie, tips en de openingstijden.

Uniek aan Eazy keukens

Het bedrijf biedt budgetkeukens, landelijke keukens en design keukens. Eazy keukens maakt gebruik van graniet, laminaat, composiet of keramische werkbladen.

3 klantgetuigenissen

  1. A.T.
    | Beantwoorden
    Koop nooit een keuken bij easy keukens !
    Het begon al met het leveren van de keuken. Zij hadden een verkeerd adres op hun leveringsbon staan. Hij was al slecht gezind omdat hij had moeten zoeken en rondbellen. Duidelijk een fout van bij hun dus had geen boodschap aan zijn slecht humeur. Bij het plaatsen van de keuken ging het één na het ander mis. De oven en deel van de spoelbak ontbraken. De plaatser van de keuken is hier vertrokken zonder dat ook maar 1 toestel was aangesloten. Doordat de opmeter zijn werk niet goed had uitgevoerd kon het fornuis niet op de stroomtoevoer worden aangesloten. Ook de dampkap kon niet worden aangesloten aangezien het verluchtingsgat naar buiten niet groot genoeg was. Hebben langer dan een week zonder spoelbak gezeten omdat er een stuk om de spoelbak aan te sluiten niet bij de keuken zat. Hiervoor zouden ze dezelfde week nog terug komen. Speciaal verlof genomen op de afgesproken dag. Na het niet opdagen opnieuw contact opgenomen hadden ze zich van week vergist. Week nadien opnieuw verlof genomen. Kwam de plaatser met enkel de oven. Dus spoelbak nog altijd niet gemaakt. Toen hebben we zelf maar iets gemonteerd om toch onze spoelbak voorlopig te kunnen gebruiken. Je zou denken dat zij met een oplossing zouden komen om de klant toch voorlopig verder te helpen in afwachting tot het ontbrekend stuk geleverd werd. Niet dus. Nog een week later staat er plots weer een andere plaatser voor de deur zonder hiervoor eerst gebeld te hebben. Moet precies maar allemaal uitkomen. Alsof mensen niet moeten werken of andere plannen hebben. Uiteindelijk spoelbak met het voorziene stuk aangesloten. Ondertussen merken we bij het gebruik van de keuken dat de oven bij gebruik een zware kortsluiting geeft dat de hoofdschakelaar in huis uitvalt. Dit hebben we gemeld. Weken gaan voorbij. Er wordt eindelijk een nieuwe afspraak gemaakt. Ook op deze afspraak komt er niemand opdagen. Na contact op te nemen met het bureau konden ze me zeggen dat andere plaatsingen die dag waren uitgelopen en ze vandaag niet meer zouden kunnen komen. Alweer een dag verlof voor niks ingezet. Een week later krijg je weer telefoon dat ze de dag nadien kunnen langskomen voor de oven. Na een hele dag te wachten zelf opnieuw naar het bureau gebeld bleken ze zich van dag vergist te hebben en stond onze afspraak voor een dag later ingepland. Heb even duidelijk laten merken dat ik totaal niet ben opgezet met hun amateurisme. De vrouw aan telefoon zei me dat fouten gemaakt kunnen worden. Heb haar er even op gewezen dat meer dan 3 afspraken niet zijn nagekomen, er niks is gelopen zoals het zou moeten ze niet met dit excuus moest komen. Ze gaan vandaag nog iemand langssturen. Ben nog steeds aan het wachten en hoop er al nietmeer op dat alles nu in orde komt. Dus voor je een keuken bij hen koopt denk 2 keer na.

    A.T. geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  2. Paul
    | Beantwoorden

    Wil je in stress zitten en dat ze alles kapot maken koop dan bij eazy keukens ik heb er genoeg van die firma top verkoper maar dan komen de problemen keuken geplaats op 31 maart 2021 tot op vandaag zitten we nog altijd in de problemen lees op hun site naar de service na verkoop is echt een lachertje wel betalen het hele bedrag anders geen keuken.heb me lang genoeg ingehouden eerst maken ze mijn nieuw plafon kapot dan moeten ze keuken opschuiven want deur van oven komt tegen de deurklink dan leveren ze de vaatwasser met beam on the floor dan zie ik dat het niet het toestel is wat wij besteld en betaald hebben dus ik bel krijg ik als antwoord ja zanussi heeft een alternatief geleverd omdat die andere niet meer leverbaar is plaatser vaatwasser aangesloten voor te testen krijg ik antwoord kan niet geruild worden is gebruikt maar plaatser heeft getest niet wij dan plannen van keuken opgehangen tegen de living deur met plakband met plannen af te trekken verf mee afgekomen hebben dit hersteld op hun kosten maar plafon niet .21 mei zijn ze de keramiek komen plaatsen 23 mei zien wij dat blad vol krassen staat onmiddellijk mail gestuurd met het probleem krijg mail terug hebben het doorgeven en tot op vandaag niks meer gehoord van eazy keukens.nooit meer met zo een prutsers nog in zee ben 56 jaar maar dat ik me zo nog laat bezeiken dat neem ik me zelf kwalijk.tot besluit veel beloven mooie praatjes maar als het brand dan zie of hoor je ze niet dus ik zou zeggen allemaal kopen daar.ps als eazy keukens dit leest denk aan mijn kraan want hebben we ook nog niet…

    • ES
      | Beantwoorden
      Slechte service, onvriendelijk, komen absoluut niet tussen bij een probleem maar hun geld vragen doen ze absoluut heel goed. We hebben van begin tot heden altijd problemen ervaren met hun dienst. Ze hebben ons keuken altijd ofwel te laat ofwel verkeerd geleverd. Nu een probleem met ons werkblad en plotst komen ze niet tussen terwijl ze bij de verkoop vanalles garanderen.
      Schandalig!!!!! Absoluut niet tevreden met hun dienstverlening en absoluut afgeraden!!!!!

      ES geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

*

Optionally add an image (JPEG only)