lommelen-nv-keukens-ervaringen

Lommelen NV keukens ervaringen? Alle Lommelen NV Keukens ervaringen. Zit u te denken om bij MHK Lommelen NV Keukens langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over Lommelen NV Keukens.

Wat was uw ervaring met MHK Lommelen NV Keukens?

Zelf snel een recensie voor MHK Lommelen NV Keukens plaatsen? Makkelijk en zo gedaan. Help ons en anderen en schrijf uw ervaring.

 

Advertenties

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Uw keuken tekenen of berekenen?

Teken uw keuken zelf in 3D of bereken direct uw keukenprijs binnen 5 minuten geregeld!

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis

 

Lommelen NV Keukens vestiging

MHK Lommelen NV Keukens heeft één vestiging in Oostmalle, in België. Het bedrijf is sinds 1969 actief in de keukenbranche. Bent u benieuwd? Bekijk hier de website van deze keukenzaak.

Uniek aan MHK Lommelen NV keukens

Uw keuken wordt op maat gemaakt tot elk detail. De keuken wordt vlot geleverd.

13 klantgetuigenissen

  1. G van Barneveld
    | Beantwoorden
    I. L. als zaakvoerder van Lommelen nv heeft er plezier in mensen te benadelen en zich daarna te verschuilen achter zijn algemene voorwaarden. Beter niet bestellen en een andere shop pakken.

    G van Barneveld geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  2. idw
    | Beantwoorden
    Ook ik ben de grote dommerik geweest om niet vooraf de reviews te lezen. Ik ben het zoveelste slachtoffer van deze firma. Zocht een inbouw combi oven maar die was overal uitverkocht buiten bij hun. Levertijd 5dagen. Dus dacht fijn en ik bestel en betaal omdat we hem dringend nodig hadden. Krijg bevestiging maar hoor dan meer dan 14 dagen niets. Neem contact op via hun zeer klantvriendelijke manier van communiceren hun chatbox!!! Antwoord een veel langere leveringstermijn. Geef aan dat we het toestel dringend nodig hebben Ze stellen voor een andere te kiezen maar er is er enkel toestel dat de afmetingen heeft die ik nodig heb. Hun antwoord u kunt annuleren wat ik dan ook doe. Na meerdere berichten over wanneer ik de terugbetaling mag ontvangen en de creditfactuur krijg ik dus maar 75% terug. Meld dit op google reviews en krijg een mail om dit binnen de 24 uur te verwijderen. Verder hetzelfde verhaal als alle andere slachtoffers. Het is hun manier van werken korte leveringstermijnen aanbieden en dan niet kunnen leveren en de mensen dan 25% kosten aan te rekenen zonder er ook maar iets voor gedaan te hebben. Ze verwijzen naar hun algemene voorwaarden maar daar staat ook in dat ze als ze niet kunnen leveren na 8 maanden je terugbetaald wordt. Ik heb dus doorgegeven dat ik het toestel dus niet meer wil annuleren maar wel de bestelling wil laten leveren volgens die bewuste algemene voorwaarden. Helaas krijg ik nu als antwoord dossier gesloten!!! Nogmaals het zoveelste bewijs dat dit mensen zijn die er enkel op uit zijn dat klanten bestellen en dan annuleren om zo een groot bedrag in te houden. En zoals zovelen verwacht je dit niet hoe hun site is opgesteld als familiebedrijf en bestel je daar in volle vertrouwen en begint de ellende nadien en wordt je nog zieker als je zo stom bent geweest om alle reviews niet op voorhand hebt gelezen.

    idw geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    • La Monaca
      | Beantwoorden
      Beste
      Waar je lees op hun site dat je recht op terugbetaling hebt na 8 maanden niet levering. Zit ook in dergelijke situatie. Mvg

      La Monaca geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    • marco
      | Beantwoorden
      Exact hetzelfde….. en als je dan nog steeds netjes om een antwoord vraagt, dan merk je dat toonzetting in hun mails negatief verandert…..als of het mijn schuld is dat het bedrijf elektronica aanbiedt wat ze eigenlijk op voorhand niet kunnen leveren.

      Uiteindelijk 75 procent geld terug ontvangen, elders besteld, en binnen 2 dagen geleverd door een veel beter communicerend bedrijf.

      marco geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  3. Gwendolyn
    | Beantwoorden
    Niets kopen. Ik heb maanden geleden onderdelen besteld en betaald. Ben vervolgens eindeloos aan het lijntje gehouden, toen in m’n bestelling wilde annuleren beweerde Lommelen dat een deel van de bestelling was afgestuurd. Wederom niets ontvangen ( dit geeft Lommelen ook toe, een deel van de onderdelen zouden zoek geraakt zijn bij GLS?) Maar zolang de onderdelen niet terecht zijn krijg ik volgens Lommelen m’n geld niet terug. En… Lommelen beschuldigd mij vervolgens van diefstal?? Ik ben m’n geld kwijt en heb geen onderdelen Lommelen heeft mijn geld en de onderdelen (dat ze deels bij GLS zouden zijn geloof ik niet meer)

    Gwendolyn geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  4. Gocho
    | Beantwoorden
    Levertijden worden niet gehaald. Tot over de 12 weken voor een wasbak. Als je om die reden de order annuleert krijg je toch maar 75% van de betaling terug. Vervolgens reageren ze niet meer.
    Heel triest en jammer.
    Goedkoop is dan toch duurkoop….

    Gocho geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  5. Samantha
    | Beantwoorden
    Ook wij slechte ervaringen. Nadat wij een oven besteld hebben na 2 weken nov niks gehoord geen factuur niks. Maar gemaild want zou binnen enkele dagen geleverd worden. Kregen we een mail dat week 21 dus pas na 7 weken werd geleverd. De klant waar wij het voor hadden besteld wilde niet zolang wachten want hun zaten nu zonder. Wat logisch is. Telefonisch kan je het bedrijf niet bereiken op de mails reageerde ze niet. Dus dan WhatsApp. Krijg je onduidelijke informatie en geen alternatief aangeboden. Toen ik aangaf of ik het kon annuleren.
    Ja dat kan sturen ze, oke dan annuleren we en zie ik de creditfactuur tegemoet. Maar ook de factuur had ik nog niet ontvangen.

    Na 2 dagen weer mailen. En na een aantal dagen werd van de 1000 euro 750 terug gestort. Wat niet was medegedeeld dar we 250 euro annuleren kosten moesten betalen. Belachelijk. En uiteraard makkelijk geld verdienen.
    Reageerde nooit op mails wanneer ik de facturen zouu krijgen.
    Maar na een review op Google reageerde ze in no time.
    Inmiddels een dreigmail gekregen dat ik 24 uur had om het te verwijderen. Want anders zouden er gevolgen komrn. Nou Inmiddels niks gebeurd uiteraard. En na alle slechte review die ik lees zegt dat genoeg over het bedrijf.
    Hier nog NOOIT BESTELLEN!!!! Mits je van je geld af wil natuurlijk.

    Samantha geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  6. Ziani
    | Beantwoorden
    op 27 november een droogkast bestelt, ondertussen al twee keer te horen gekregen dat de levering opgeschoven moet worden omwille van corona. Toen ik mijn geld terugvroeg kwamen ze met het excuus dat ik een ici-paris bon heb aangevraagd met de droogkast aangezien deze onderdeel was van een of andere promotie bij deze droogkast. NOOIT een ici-paris bon aangevraagd en ik krijg mijn geld nu dus ook niet terug. Via whatsapp de klantendienst gecontacteerd en een onbeleefd persoon gesproken die er niet tegen kon dat ik hen oplichters noemde nadat ze met beweringen kwam (aanvraag ici-paris bon) die totaal niet klopte. 672 euro heb ik betaald, en die lijken ze niet van plan terug te geven, allemaal omdat zij beweren dat ik een bon heb geactiveerd, wat nooit het geval is. Heb haar een bewijs gevraagd van deze zogenaamde activering, maar die kon ze niet leveren. Na het posten van een review op trustpilot werd ik meteen weer via whatsapp gecontacteerd door eerdergenoemde onbeleefde medewerker met de boodschap dat is zelf AEG moet contacteren en een bewijs moet opvragen dat ik geen bon heb aangevraagd (plots kon annuleren dan wel?) Verder werd ik er ook van beschuldigd dat ik aan het dreigen ben (omdat ik mijn ervaring met hen online zet?) en dat ze een printscreen met mijn naam online gaan zetten (wat voor mij helemaal geen probleem is omdat ik volledig in mijn recht sta). En zelfs dat ze de laatste 4 cijfers van mijn telefoonnummer online gaat zetten (als dit geen chantage is?) Verder zouden ze ook mijn review aanvechten bij trustpilot en via mail werd er zelfs gedreigd met de rechtbank omwille van zogenaamde laster (ik heb zwart op wit bewijs dat ze mijn annulatie niet konden accepteren omwille van die bon). Nadat mij uitgelegd werd dat ik een annulatieformulier moest invullen en ik meermaals had gemaild waar ik dit annulatieformulier kon terug vinden, werd er niet meer gereageerd om mijn mails en whatsapp-berichten. na alle stappen gevolgd te hebben die op hun website staat hoe je een bestelling kon annuleren, kreeg ik geen bevestiging, maar eerder weer een mail dat ik de review moet verwijderen. Ik begin de indruk te krijgen dat dit een machtsspel aan het worden is en dat ze pas in actie gaan schieten wanneer ik de review verwijder. Echter is het nut van trustpilot om uw ervaring als klant te delen met anderen zodat andere potentiële klanten een goede afweging kunnen maken voor ze iets aankopen bij bepaalde bedrijven. Dit is mijn ervaring en het zwijgen zal me niet opgelegd worden om hun eigen hagje te redden. Ik eis mijn geld terug EN heldere communicatie hierover.

    Ziani geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  7. Chris Mandeville
    | Beantwoorden

    Lommelen NV
    Unprofessional and a disgrace to the retail sector.
    I paid €1300 for a cooker, which turned out to be defective in multiple ways (door, control knobs, drawer) and generally of extremely poor quality.
    Reporting the issues as soon as the item was unboxed (delivered Thursday evening, fitter came monday morning) and remains totally unused.
    Lommelen customer service just says “contact the manufacturer”, despite the item never having been used and me sending immediate notification.
    They avoid any personal contact by only having email contact, with no showroom.
    The attitude of this retailer is “now we have your money, you can go to hell”.
    Clearly, they take no responsibility whatsoever for the quality of products they supply.
    I hope other potential customers read this review – which is truthful of my experience with your service.
    Whatever you do, avoid this retailer like the plague – or Covid!

  8. Kenny Staelens
    | Beantwoorden

    Ook hier werd een fout gemaakt om te bestellen bij Elektro Lommelen. Ik was op zoek naar een vaatwasser en het gewenste model was enkel nog hier beschikbaar. De prijs was weliswaar lager dan gedacht, maar gezien dit een eindereeks product was, leek me dat aanvaardbaar. Wel had ik nagekeken of dit een bestaande winkel was; op Google Street View het pand gezocht en dit is een bestaande zaak. Koop Belgisch, nietwaar? Helaas ben ik zo dom geweest om niet naar de reviews te kijken…
    Op 22 november ’20 werd een vaatwasser van het merk Zanussi aangekocht (bestelnummer 136232). Na de onmiddellijke betaling met Bancontact, werd een bevestigingsmail verstuurd. Binnen de 5 dagen zou een datum worden meegedeeld voor de levering. Net zoals alle andere slachtoffers, heb ik zelf contact moeten opnemen met het bedrijf om te vragen wat de stand van zaken was, dit gebeurde op 2 december ’20. Telefonisch zijn ze niet te bereiken, dus je moet ze contacteren per mail en via een systeem dat de communicatie bij houdt.
    Fair is fair: de communicatie verliep beleefd; al was de inhoud niet correct. Er wordt geschermd met de coronacrisis als reden voor de laattijdige levering, als “bewijs” kreeg ik een brief van de producent, Bosch. Zanussi behoort echter niet tot de groep van Bosch maar tot AEG. Er werden me wel enkele alternatieven voorgesteld, maar tegen die tijd had ik de reviews wél gelezen.
    Op 4 december ’20 heb ik laten weten dat ik, conform de wetgeving, afzag van mijn aankoop. Je hebt immers tot 14 dagen na levering het recht om van je aankoop af te zien, ZONDER enige kost hiervoor te moeten betalen. Dezelfde dag nog werd bevestigd dat volgens “het economische wetboek VI” en volgens hun voorwaarden de verzendkost wél moest betaald worden. Een verzendkost van een toestel dat de fabriek nooit heeft verlaten… Bovendien is dit níet wettelijk; maar bij elktro Lommelen lijkt dit het verdienmodel te zijn. Volgens de vele reviews wordt bij iedereen geprobeerd dit trucje toe te passen, onder het mom dat dit voor zakelijke klanten wel zo is, ik laat in het midden of dit daadwerkelijk het geval is. Gezien ik intussen wel al wist hoe laat het was, heb ik toch ook per aangetekend schrijven naar Lommelen gestuurd dat ik afzag van mijn aankoop én een volledige terugbetaling eiste.
    Gelukkig ben ik in het bezit van een polis Globale Rechtsbijstand. Ik heb mijn verzekeraar gecontacteerd en ook zij hebben Lommelen aangeschreven, dit op 14 december ’20.
    Uiterlijk 14 dagen na de melding van de herroeping van een aankoop, moet de betaalde som worden terugbetaald. Gezien mijn aangetekend schrijven van 4 december, zou dit op 18 december moeten terugbetaald zijn, je kan het al raden, uiteraard had ik deze terugbetaling niet ontvangen.
    Op 15 december ’20 kwam er plots inzicht! Elektro Lommelen had de spijtige vergissing gemaakt om ‘mijn bestelling te switchen met een andere klant’. Ware het niet dat ik alle reviews had gelezen (weliswaar te laat); had ik het misschien nog geloofd…
    Op 28 december is mijn verzekeraar nogmaals tussenbeide gekomen; gezien de terugbetaling nog steeds niet was gebeurd. Op 29 december werd door Elektro Lommelen geantwoord dat de betaling werd uitgevoerd, máár dat er nooit sprake is geweest van enige verzendkost…
    Intussen is ook de aangetekende zending teruggestuurd; deze werd niet opgehaald…
    Wat mijn geval betreft, ik heb de terugstorting effetief ontvangen op 30 december.
    Als Malle in de Far West zou gelegen hebben, dan weet ik waar de Daltons werken…

  9. Viville jochen
    | Beantwoorden

    Online staat bij vrijwel alle toestellen 5 dagen levertijd, maar dit is foutieve informatie. Na 6 dagen heb ik zelf contact opgenomen met de firma en ze vinden,omdat ze elke +3000 nieuwe klanten hebben, het niet nodig de wachtenden iets te laten weten. Dit is bij andere firma’s ook zo klinkt het. Daarna kreeg ik te horen dat het toestel 3 weken later onder voorbehoud wordt geleverd.
    Ze verstoppen zich maar al te graag achter de wereldwijde pandemie, maar volgens Google reviews is dit reeds een probleem van jaren en komt dit meer dan herhaaldelijk terug.

    Hierbij neem ik opnieuw contact op met de klantendienst en ze willen de bestelling annuleren als ik 13.45 euro verzendingskosten betaal.

    Ronduit belachelijk. Hopelijk kan ik via deze weg mensen behoeden voor hun wanpraktijken.

    Wees voorzichtig met deze frauduleuze firma.

    Volgens de reviews hieronder ben ik zeker niet de enige die hiermee te maken gekregen heeft.

    Hun manier van werken is dat ze je het gevoel geven dat jij in fout bent en dat zij het wel beter zullen weten omdat ze reeds zoveel klanten hebben die wel akkoord zijn met wachten en dat ze reeds sinds 1963 bestaan en dus wel weten hoe de wet in elkaar zit.

    Nogmaals, wees voorzichtig met deze frauduleuze firma.

  10. LB
    | Beantwoorden

    Ik wil iedereen waarschuwen voor deze oplichterbedrijf , ze leveren niet binnen de aangegeven 5 werkdagen , nemen nooit het telefoon op , zijn nergens te pakken , geven dan aan , nadien de klant natuurlijk al betaald had , dat ze 6 maanden tijd hebben om te leveren , als jij annuleren wil , betaal jij belachelijk hoge annulatiekosten

  11. Mr. H.A.F. Hagemeijer
    | Beantwoorden

    Als je klantgerichtheid en servicegerichtheid verwacht , doe dan nooit zaken met lommelen N.V. in Oost malle. Eenmaal iets gekocht ben je overgeleverd aan de goden .Als je op de diverse concumentensites de klachten over deze firma leest( dat heb ik stom genoeg niet gedaan voordat ik iets kocht) begrijp je niet dat zo’n firma nog bestaat .

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

*

*

Optionally add an image (JPEG only)