lommelen-nv-keukens-ervaringen

Lommelen NV keukens ervaringen? Alle Lommelen NV Keukens ervaringen. Zit u te denken om bij MHK Lommelen NV Keukens langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over Lommelen NV Keukens.

Wat was uw ervaring met MHK Lommelen NV Keukens?

Zelf snel een recensie voor MHK Lommelen NV Keukens plaatsen? Makkelijk en zo gedaan. Help ons en anderen en schrijf uw ervaring.

 

Advertenties

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Uw keuken tekenen of berekenen?

Teken uw keuken zelf in 3D of bereken direct uw keukenprijs binnen 5 minuten geregeld!

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis

 

Lommelen NV Keukens vestiging

MHK Lommelen NV Keukens heeft één vestiging in Oostmalle, in België. Het bedrijf is sinds 1969 actief in de keukenbranche. Bent u benieuwd? Bekijk hier de website van deze keukenzaak.

Uniek aan MHK Lommelen NV keukens

Uw keuken wordt op maat gemaakt tot elk detail. De keuken wordt vlot geleverd.

5 Responses

  1. Chris Mandeville
    | Beantwoorden

    Lommelen NV
    Unprofessional and a disgrace to the retail sector.
    I paid €1300 for a cooker, which turned out to be defective in multiple ways (door, control knobs, drawer) and generally of extremely poor quality.
    Reporting the issues as soon as the item was unboxed (delivered Thursday evening, fitter came monday morning) and remains totally unused.
    Lommelen customer service just says “contact the manufacturer”, despite the item never having been used and me sending immediate notification.
    They avoid any personal contact by only having email contact, with no showroom.
    The attitude of this retailer is “now we have your money, you can go to hell”.
    Clearly, they take no responsibility whatsoever for the quality of products they supply.
    I hope other potential customers read this review – which is truthful of my experience with your service.
    Whatever you do, avoid this retailer like the plague – or Covid!

  2. Kenny Staelens
    | Beantwoorden

    Ook hier werd een fout gemaakt om te bestellen bij Elektro Lommelen. Ik was op zoek naar een vaatwasser en het gewenste model was enkel nog hier beschikbaar. De prijs was weliswaar lager dan gedacht, maar gezien dit een eindereeks product was, leek me dat aanvaardbaar. Wel had ik nagekeken of dit een bestaande winkel was; op Google Street View het pand gezocht en dit is een bestaande zaak. Koop Belgisch, nietwaar? Helaas ben ik zo dom geweest om niet naar de reviews te kijken…
    Op 22 november ’20 werd een vaatwasser van het merk Zanussi aangekocht (bestelnummer 136232). Na de onmiddellijke betaling met Bancontact, werd een bevestigingsmail verstuurd. Binnen de 5 dagen zou een datum worden meegedeeld voor de levering. Net zoals alle andere slachtoffers, heb ik zelf contact moeten opnemen met het bedrijf om te vragen wat de stand van zaken was, dit gebeurde op 2 december ’20. Telefonisch zijn ze niet te bereiken, dus je moet ze contacteren per mail en via een systeem dat de communicatie bij houdt.
    Fair is fair: de communicatie verliep beleefd; al was de inhoud niet correct. Er wordt geschermd met de coronacrisis als reden voor de laattijdige levering, als “bewijs” kreeg ik een brief van de producent, Bosch. Zanussi behoort echter niet tot de groep van Bosch maar tot AEG. Er werden me wel enkele alternatieven voorgesteld, maar tegen die tijd had ik de reviews wél gelezen.
    Op 4 december ’20 heb ik laten weten dat ik, conform de wetgeving, afzag van mijn aankoop. Je hebt immers tot 14 dagen na levering het recht om van je aankoop af te zien, ZONDER enige kost hiervoor te moeten betalen. Dezelfde dag nog werd bevestigd dat volgens “het economische wetboek VI” en volgens hun voorwaarden de verzendkost wél moest betaald worden. Een verzendkost van een toestel dat de fabriek nooit heeft verlaten… Bovendien is dit níet wettelijk; maar bij elktro Lommelen lijkt dit het verdienmodel te zijn. Volgens de vele reviews wordt bij iedereen geprobeerd dit trucje toe te passen, onder het mom dat dit voor zakelijke klanten wel zo is, ik laat in het midden of dit daadwerkelijk het geval is. Gezien ik intussen wel al wist hoe laat het was, heb ik toch ook per aangetekend schrijven naar Lommelen gestuurd dat ik afzag van mijn aankoop én een volledige terugbetaling eiste.
    Gelukkig ben ik in het bezit van een polis Globale Rechtsbijstand. Ik heb mijn verzekeraar gecontacteerd en ook zij hebben Lommelen aangeschreven, dit op 14 december ’20.
    Uiterlijk 14 dagen na de melding van de herroeping van een aankoop, moet de betaalde som worden terugbetaald. Gezien mijn aangetekend schrijven van 4 december, zou dit op 18 december moeten terugbetaald zijn, je kan het al raden, uiteraard had ik deze terugbetaling niet ontvangen.
    Op 15 december ’20 kwam er plots inzicht! Elektro Lommelen had de spijtige vergissing gemaakt om ‘mijn bestelling te switchen met een andere klant’. Ware het niet dat ik alle reviews had gelezen (weliswaar te laat); had ik het misschien nog geloofd…
    Op 28 december is mijn verzekeraar nogmaals tussenbeide gekomen; gezien de terugbetaling nog steeds niet was gebeurd. Op 29 december werd door Elektro Lommelen geantwoord dat de betaling werd uitgevoerd, máár dat er nooit sprake is geweest van enige verzendkost…
    Intussen is ook de aangetekende zending teruggestuurd; deze werd niet opgehaald…
    Wat mijn geval betreft, ik heb de terugstorting effetief ontvangen op 30 december.
    Als Malle in de Far West zou gelegen hebben, dan weet ik waar de Daltons werken…

  3. Viville jochen
    | Beantwoorden

    Online staat bij vrijwel alle toestellen 5 dagen levertijd, maar dit is foutieve informatie. Na 6 dagen heb ik zelf contact opgenomen met de firma en ze vinden,omdat ze elke +3000 nieuwe klanten hebben, het niet nodig de wachtenden iets te laten weten. Dit is bij andere firma’s ook zo klinkt het. Daarna kreeg ik te horen dat het toestel 3 weken later onder voorbehoud wordt geleverd.
    Ze verstoppen zich maar al te graag achter de wereldwijde pandemie, maar volgens Google reviews is dit reeds een probleem van jaren en komt dit meer dan herhaaldelijk terug.

    Hierbij neem ik opnieuw contact op met de klantendienst en ze willen de bestelling annuleren als ik 13.45 euro verzendingskosten betaal.

    Ronduit belachelijk. Hopelijk kan ik via deze weg mensen behoeden voor hun wanpraktijken.

    Wees voorzichtig met deze frauduleuze firma.

    Volgens de reviews hieronder ben ik zeker niet de enige die hiermee te maken gekregen heeft.

    Hun manier van werken is dat ze je het gevoel geven dat jij in fout bent en dat zij het wel beter zullen weten omdat ze reeds zoveel klanten hebben die wel akkoord zijn met wachten en dat ze reeds sinds 1963 bestaan en dus wel weten hoe de wet in elkaar zit.

    Nogmaals, wees voorzichtig met deze frauduleuze firma.

  4. LB
    | Beantwoorden

    Ik wil iedereen waarschuwen voor deze oplichterbedrijf , ze leveren niet binnen de aangegeven 5 werkdagen , nemen nooit het telefoon op , zijn nergens te pakken , geven dan aan , nadien de klant natuurlijk al betaald had , dat ze 6 maanden tijd hebben om te leveren , als jij annuleren wil , betaal jij belachelijk hoge annulatiekosten

  5. Mr. H.A.F. Hagemeijer
    | Beantwoorden

    Als je klantgerichtheid en servicegerichtheid verwacht , doe dan nooit zaken met lommelen N.V. in Oost malle. Eenmaal iets gekocht ben je overgeleverd aan de goden .Als je op de diverse concumentensites de klachten over deze firma leest( dat heb ik stom genoeg niet gedaan voordat ik iets kocht) begrijp je niet dat zo’n firma nog bestaat .

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Optionally add an image (JPEG only)