grando-keukens-ervaringen

Grando keukens ervaringen? Alle Grando keukens ervaringen. Zit u te denken om bij Grando keukens langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over Grando keukens.

Grando keukens ervaringen? Hoe was uw ervaring met Grando keukens
Uw ervaring met Grando keukens plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over Grando keukens.

 

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Teken zelf uw keuken in 5 minuten. Teken uw keuken zelf in 3D

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. Krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis 

 

Grando keukens algemene informatie

Grando keukens heeft vestigingen in Aartselaar, Brugge, Gent, Lier, Merksem, Roeselare, Zingem, Zaventem. In 1966 is Grando keukens opgericht. Grando keukens is een groep met ruim 50 winkels in België en Nederland met nog een eigen fabriek in Duitsland. Bent u benieuwd? Bekijk hier de website van deze keukenzaak.

31 klantgetuigenissen

  1. Marc
    | Beantwoorden

    Alle laminaat van mijn deuren komt los, zéér slechte kwaliteit, en fabriek die de keuken maakte is failliet. Onze keuken is nu 8 jaar oud en alle deuren moeten vervangen worden!! Zeer spijtig.. Voor een keuken van 12.000 €

  2. Stefanie
    | Beantwoorden

    Enorm positieve ervaring met Grando Keukens in Merksem. Bij het tekenen van de keuken zijn ze heel creatief en geven super veel tips. Ze zien echt wat er binnen uw budget past. Service na verkoop is top! Een echte aanrader!

  3. Annie
    | Beantwoorden

    Zelfde verhaal als Martine. Mijn advies koop nooit bij grando brugge. Ze leveren niet wat op de bestelbon staat en zijn niet bereid om er iets aan te doen. Daarnaast was de installatie ook een ramp. De afwerking van de plaatser was ondermaats waardoor ze verscheidene keren moesten terugkeren om hun geknoei op te lossen!

  4. ADV
    | Beantwoorden

    Hallo lieve mensen, ah wat vervelend dat negatief gestemde klanten nooit vermelden over welk Grando filiaal het gaat.
    Maar, dat ter zijde gelaten, want Grando België gaat er prat op een zéér hecht en sterk ondernemersteam te zijn, sommige mensen hebben er blijkbaar alleen maar behoefte aan hier hun gal te spuien zonder in dialoog te gaan. Dan zijn ze het lekker kwijt en hoeven ze geen tegenwind te verwachten.
    Vergis ik mij als ik zeg dat het een feit is, dat er aan elk verhaal twee kanten zijn ?
    Mevrouw Martine, “een leuk “folietje” ? Dan heeft u daar waarschijnlijk zelf voor gekozen omdat u niet meer wou spenderen aan uw GRANDO droomkeuken (daarom verwijst u allicht ook naar een IKEA keuken) want inderdaad zoals Frank het meldt hebben wij tal van andere kwaliteiten van folie tot poederlak tot eiken fineerfronten.
    GRANDO KEUKENS BELGIE is naar mijn mening, qua keten, nog één van de de enige keukenzaken die prijs/kwaliteit levert en vooral ! haar klanten niet om de tuin leidt met gigantisch dure reclamecampagnes, praatjes en cadeaus.
    Als klein zelfstandig ondernemer, want dat zijn wij allen, doelen wij op degelijke service, keukenadviseurs die sterk technisch en vakkundig onderlegd zijn en een persoonlijke aanpak. En last but not least : een scherpe prijs hiervoor !
    Klant is koning bij Grando dat is zeker maar helaas denken sommige klanten zélf de keukenspecialist te zijn en daar wringt het schoentje. Schoenmaker blijf bij uw leest en laat u bege(leiden) door ons.
    Heb vertrouwen want bij Grando krijgt u de beste prijs kwaliteit garantie mét service.
    Als laatste een tip van de week ; wil u toch offertes vergelijken ? doe dit dan samen met een écht technisch onderlegd keukenadviseur, dan weet u zeker dat het goed is !
    Dit gezegd zijnde, sluit ik af met “Altijd welkom : de koffie staat klaar !”
    Grando Keukens Merksem – A. De Vos (zaakvoerder, financieel en planning)

  5. Martine
    | Beantwoorden

    Zeven jaar geleden keuken gekocht bij Grando Brugge. Bij plaatsing bleek het verkeerde werkblad geleverd, we hadden geen verhaal want de verkoper was ondertussen ontslagen en Grando Roeselare (hoofdzetel) verschool zich achter het feit dat het soort werkblad op de offerte werd aangeduid door een code. Maar wij konden aan de hand van die code dus niet aantonen wat we exact besteld hadden (hoewel we die uit de toonzaal wilden). Grando wou de verkoper ook niet meer contacteren om ons verhaal te checken. We konden dus niet anders dan het blad behouden. Elk kringetje water, stukje brood, etc.. laat een vlek achter en als je een proper werkblad wil, dan ben je verplicht om minstens 1x per dag met een product je hele werkblad schoon en daarna droog te wrijven.
    Voor het kleine maatwerkkastje dat ze “nadien wel zouden opmeten”, vroegen ze het onwaarschijnlijke bedrag van 1500 €. Na 3 jaar begon de plank onder onze koelkast op te zwellen. Reactie (eerst via Grando Brugge, daarna van Roeselare): dit komt door verkeerd gebruik en omdat het in contact gekomen is met vocht. Lijkt me logisch dat er soms een beetje vocht op de kast komt als je de diepvries ontdooit, maar ook niet meer dan dat. Opnieuw geen oplossing dus. De kwaliteit van de scharnieren is ook slecht, sommige deurtjes hangen scheef.
    Nu, na 7 jaar, pelt de folie van de deur onder onze spoelbak af (zie foto). Oorzaak onbekend. Reactie (eerst via Grando Brugge, daarna van Roeselare): geen garantie. Ze kunnen hetzelfde deurtje niet meer naleveren, maar wel de folie er
    afhalen en lakken. Prijs: zo’n slordige 360 euro.

    Conclusie:
    1/ Ik wil eigenlijk niks meer met deze firma te maken hebben en zal zelf wel voor een oplossing zorgen.
    2/ Grando levert MDF met een leuk folietje op, niet meer dan dat. De kwaliteit is belabberd en de dienst-na-verkoop zo mogelijk nog meer. Je bent veel beter af met een Ikea-keuken (goedkoper, betere kwaliteit en superieure klantendienst). Mijn mama heeft zo’n keuken en na 10 jaar intensief gebruik nog nooit problemen mee gehad.
    3/ Ik raad iedereen aan niet in de val te lopen van de mooie showroom en de gladde praatjes. Eens ze je geld in handen hebben, is het gedaan met de klantvriendelijkheid.

    • FRANK
      | Beantwoorden

      ik ben het helemaal niet eens met bemerking van persoon Martine over grando keukens… in mijn familie zijn reeds 9 gezinnen zeer tevreden klanten van grando Brugge, ook ikzelf heb 15 jaar geleden een keuken daar gekocht en wij waren supercontent !! over het advies, de begeleiding, de planning en ook zeker over de zeer goede afwerking..nu hebben we in 2017 voor 2 de maal een keuken gekocht nu voor een nieuwe woning die we gekocht hebben als investering…en terug top hoor !! de keuze bij grando is zeer uitgebreid en bestaat zeker niet enkel uit foliedeuren..ze hebben alles dat er momenteel op de keukenmarkt bestaat..wij hebben voor onze 2 de keuken poederlak genomen en dit is echt een fantastische afwerking alles is zonder naden en zeer sterke platen die gebakken worden..dit is een afwerking die niet veel andere firma’s hebben..maar grando dus wel.. natuurlijk kan er altijd iets verkeerd gaan (dit is menselijk en gebeurt overal),bij mijn broer is er een 5-tal jaar geleden ook eens een probleem geweest met een foliedeur van zijn ,op dat moment 11-jarige, keuken…maar dan is er een expert van grando komen kijken en die had vastgesteld dat het probleem van de folie met verlijming te maken had..en heeft mijn broer GRATIS nieuwe fronten gekregen..enkel moest hij een klein bedrag betalen voor de werkzaamheden maar hij had wel een nieuwe gratis gekregen voor zijn 11-jarige keuken..EEN TOPSERVICE die je niet bij veel andere keukenfirma’s zou krijgen !! DUS VOOR MIJ ALSOOK VOOR HEEL VEEL MENSEN UIT MIJN FAMILIE IS GRANDO BRUGGE DE BESTE KEUZE DIE JE MAAR KAN MAKEN ALS JE EEN KEUKEN NODIG HEBT. Het is een firma met een hart met mensen in de showroom alsook in de plaatsing met zeer VEEL ERVARING. DUS VOOR ALTIJD DANK AAN GRANDO BRUGGE!!

  6. Frank
    | Beantwoorden

    Grando Brugge is absoluut top! Mooie winkel en een topverkoper en vakkenner !! We zeer tevreden met onze keuken.Superbedankt !!!!

  7. DIRK
    | Beantwoorden

    we hebben deze zomer een keuken gekocht bij grando Brugge.
    De verkoper die daar aanwezig is, is een ongelofelijk, ervaren topper ! Hij is een echte vakkenner en heeft de perfecte informatie.Nog niet veel mensen tegengekomen van dat kaliber… We zijn momenteel zeer blij met onze grando keuken uit Brugge !!! DANK U WEL !!!

  8. Leenhouwers
    | Beantwoorden

    Grando Aartselaar: Afgelopen week binnen gelopen voor vrijblijvend advies.
    Vriendelijk ontvangen en veel kennis van zaken.

  9. Danny
    | Beantwoorden

    Ik wil hier toch ook even een reactie achterlaten over Grando keukens.
    Want het is wel zeer makkelijk om een slechte ervaring te delen.

    Wij hebben 4 jaar geleden een keuken laten plaatsen door Grando en zijn hier zeer tevreden over.
    Zowel de kennis van de verkoper als de vakkundige plaatsing hebben ervoor gezorgd dat wij zeer tevreden zijn over onze aankoop.

    Ook hebben vrienden van ons een keuken laten plaatsen door Grando en deze zijn hierover ook zeer tevreden.

    Zeker een aanrader!

  10. Chris
    | Beantwoorden

    Recent een keuken gekocht bij Grando Zaventem.
    Zeer tevreden van de ontvangst, het creatieve ontwerp en de perfecte uitvoering.

    Zowel de communicatie, de opvolging en de installatie zijn vlekkeloos verlopen.

    Zeker een aanrader!

  11. Kenneth
    | Beantwoorden

    Keuken gekocht bij grando en mijn keukenblad is gebarsten.
    Ze hebben me maanden aan het lijntje gehouden. Dan hebben ze uiteindelijk een expert gestuurt die de breuk toeschrijft aan een ongekende externe oorzaak.
    Zonder enige verklaring of bewijsvoering.
    Ze hebben zelf niet het respect om telefonisch te bellen. Ze sturen enkel mail.
    Heb nu een expert gehad van verzekering en deze schrijft de breuk toe aan een foute plaatsing.
    Ik ben heel ontgoocheld in deze firma.

  12. frozen planet
    | Beantwoorden

    Grando Brugge: mooie toonzaal, gladde verkopers. Eens de bon getekend houdt het mooie verhaal op. Slechte afwerking, fouten, etc. Enfin, nooit meer !

  13. Yves
    | Beantwoorden

    We hebben een keuken gekocht bij Grando Brugge. De verkoper daar is een zeer ervaren persoon op gebied van interieurvorming, een echte topper ! We zijn supertevreden met het eindresultaat! Deze zaak kunnen we aan iedereen aanbevelen 100% !!!

  14. Cin
    | Beantwoorden

    Wij hebben meer dan anderhalf jaar geleden een keuken besteld bij Grando Keukens en we zouden het nooit meer opnieuw doen. Hadden we geweten wat we nu weten, waren we nog liever naar Ikea gegaan.
    Slechte service, onbeschofte mensen en ellenlange miserie met de installatie, dienst na verkoop en betalingen.
    Wij hebben een advocaat onder de arm moeten nemen om enigszins correct behandeld te worden door de mensen van Grando.
    Pas nu, anderhalf jaar later, zijn we eindelijk klaar met de samenwerking (die niet echt een samenwerking was).

    Ik zou iedereen aanraden ergens anders te gaan. Ik ben nog nooit zo onmenselijk behandeld als klant als bij Grando keukens.

    • Pascal
      | Beantwoorden

      Alle Grando winkels worden door zelfstandigen uitgebaat. Wij kennen uw probleem niet maar het is niet fair om alle Grando-winkels over dezelfde kam te smeren. Wij zetten ons dagelijks in voor elke klant. Heeft u een probleem of bent u over iets niet tevreden dan kan een duidelijke communicatie tussen beide partijen het ongemak oplossen. Neem de telefoon en spreek met mekaar !

  15. Annemie
    | Beantwoorden

    Laatst een bezoek gebracht aan Grando in Zingem !! Wat een schitterend aangeklede en verzorgde toonzaal !!! Dit is echt een leuk concept. Het voelt als thuiskomen vooral door het tot in de details aangeklede concept. Van keuken, badkamer, stoelen, gedekte tafel tot de juiste verlichting !! Voor de eigenaar, verkoper is niets teveel, uren professionele uitleg gekregen vervolgens een mooie voorstelling op plannen in 3D waar we niet veel dienden aan te veranderen. Dit is echt professionaliteit van de bovenste plank. Levering netjes aangekondigd en afwerking top. Pascal vertelde dat hij al 30j in de keukens werkte en sinds 2015 zijn eigen winkel in Zingem is opgestart. Ik ben echt een supertevreden klant en zou hem aan iedereen willen aanbevelen. Pascal van Grando Zingem N60 mijn badkamer en dressing staan ook al op de planning binnenkort !! Dikke Merci voor je engelengeduld en ik wens je nog veel klanten toe !

    • Pascal
      | Beantwoorden

      Dankjewel Annemie voor uw positieve feedback. Dit doet deugd en bewijst dat : “we echt wel alles van keukens en badkamers kennen” bij Grando in Zingem. Een goede communicatie van beide kanten resulteert in tevreden klanten.
      Mijn ervaring van +25j zal er ook wel iets mee te maken hebben zeker.
      Ik wens je nog veel gezellig familiemomenten in je keuken en we kijken uit naar je volgende project. mvg Pascal

  16. Fred
    | Beantwoorden

    Hey, Kan je meer specifiek uitleggen wat er fout ging? Wij denken er ook aan om daar een keuken te bestellen.

    Dag Kok, Heb je ondertussen je bestekbak al ontvangen? Wat gaven ze als verklaring dat het zo lang duurde?

  17. Walter Vanmechelen
    | Beantwoorden

    Onze slechtste investering ooit! De “keukenspecialisten”…???!!!!!! De keuken-knoeiers. Ook de na-verkoop is om te huilen!!!

    • Brandann
      | Beantwoorden

      Beste, kan u ons duiden over WELKE vestiging van Grando u spreekt ?

  18. Michèle
    | Beantwoorden

    Enkele jaren geleden een keuken gekocht bij Grando. Heel tevreden over ontwerp, plaatsing, kortom alles is correct verlopen.
    Nu echter een toestel die niet meer werkt. Grando heeft geen eigen hersteldienst en moet beroep doen, in ons geval op Siemens. Met als gevolg, je bent een nummer wat je bij Grando niet bent. 1 maand moeten wachten vooraleer men kon komen om het toestel te herstellen. Ik ben dan ook zoals zovelen maar in het weekend thuis of in de week vanaf 17u30 als het nodig is. Eindelijk langs gekomen voor herstelling. Indien je niet cash betaalt, 25 euro extra! Had ik het vooraf geweten dan kocht ik mijn toestellen bij een lokale handelaar waar de service toch heel wat beter is…. Ik hoop dat mijn andere toestellen het nog een tijdje doen…

  19. Luc
    | Beantwoorden

    Keuken gekocht bij de Grando in Temse.

    wij waren op zoek naar een keukenzaak die ons een keuken op maat kon aanbieden maar ook voor een nieuwe vloer, aanpassen van de leidingen etc. kon zorgen. We hadden al enkele winkels bezocht, maar meestal moet je daar zelf voor iemand zorgen of is het met onderaannemers. Op onze weg kwamen we de Grando tegen in Temse en zijn we ook daar even binnen gestapt op een van hun open zondagen. Leuke showroom met veel ideeën. Een vrouw sprak ons aan om te vragen naar wat we precies op zoek waren. Ze heeft ruim de tijd genomen om alles te bespreken. Bij een 2e afspraak had ze een ontwerp klaar en dat viel meteen in de smaak bij mijn vrouw. Het was eens iets anders dan de andere winkels die we hadden gedaan en helemaal op maat.

    De verbouwing is ondertussen achter de rug en ook de keuken is al geplaatst en van beiden zijn we zeer tevreden. Ze werken met eigen plaatsers zei de vrouw. En ze hebben zeer correct en netjes werk geleverd. Afspraken werden ook nagekomen bij het uitbreken van de oude keuken, aanpassen van de muren en de leidingen, vloeren,… Hun loodgieter heeft ook zeer netjes werk geleverd.

    Leuk aan hun showroom is dat ze ook nog een eigen afdeling hebben met badkamers, dressings, slaapkamer, wandmeubels etc.
    Daarom zijn we ondertussen terug langsgeweest om ook de badkamer door hen te laten uitwerken.

    Wij zijn echt tevreden over de aanpak en ze hebben daar een goed team.

  20. Kok
    | Beantwoorden

    Grando Zaventem: Als je een keuken koopt of wil kopen dan wordt er snel gereageerd, maar als deze helemaal afgehandeld is verandert het snel. Een simpel iets als een bestekbak al 3x contact opgenomen doen ze al maanden over en hoor maar niets.

    • Davy
      | Beantwoorden

      Beste Mijnheer Kok.

      Jij hebt inderdaad een keuken bij ons gekocht in Zaventem.
      Het betrof een showroom model dat we wegens vernieuwingen verkocht hebben.

      Wij hebben deze keuken aan een zeer scherpe prijs aan U verkocht.
      Bij de verkoop hebben we U zelfs nog een complete set voor kleine beschadigingen bij te werken aan de keuken cadeau gedaan.

      U heeft inderdaad wegens het model niet meer te verkrijgen was lang op de bestekindeling moeten wachten.
      Echter wanneer de bestekindeling dan eindelijk in onze toonzaal was op april 2016 hebben we niets meer van U vernomen.

      Ik vind het dan zeer spijtig dat U desondanks onze goede wil, goede service en zeer scherpe prijs zo een reactie achterlaat.
      Bijna al onze klanten in Zaventem zijn zeer tevreden over de keukens en de dienst na verkoop.

      Helaas kan het al eens voorvallen ( zeker wanneer men een showroomkeuken koopt) dat U wat langer dient te wachten op extra toebehoren die op maat van de keuken gemaakt dienen te worden.

      Met de meest beleefde groeten.
      Davy

  21. pieter
    | Beantwoorden

    daar wij van plan zijn een nieuwe keuken te steken en in de buurt waren besloten wij een kijkje te gaan nemen in roeselare alles wat we zagen viel mee naar onze smaak tot een verkoopster ons aansprak en vroeg of ze ons kon helpen mijn vrouw zei dat we in de buurt waren en verschillende zaken bezochten we kregen als antwoord dat we een kind meehadden en dat ze voor zo een clienteel niet werkten die verschillende zaken aandeden voor; welk clienteel ze wel werkten zei ze er niet bij in ieder geval we zijn 100 meter verder gegaan en daar waren ze supervriendelijk en vonden we onze gading in ieder geval zetten we nooit geen voet meer binnen in de vestiging van grando in roeselare

  22. delat lena
    | Beantwoorden

    graag katalogus keukens

  23. Engels
    | Beantwoorden

    Langs geweest in toonzaal te aartselaar eind januari. Heel vriendelijk tot als we gesproken hebben dat we een schrijnwerker kennen die eventueel de keuken zou plaatsen. 5 mails + 1keer nog langs geweest en 4 weken later nog steeds geen prijsofferte.

  24. Luc Lamproy
    | Beantwoorden

    Nieuwbouwappartement gekocht in een blok waar een contract met Grando Keuken/Roeselare was voor plaatsing.
    Tevreden over besproken ontwerp veel minder over plaatsing, niet echt professioneel (Voeg van composiet blad komt niet overeen met voeg in achterwand werkblad en daar een stuk stenen vloer voorzien was in het keukengedeelte, zou de keukenwand hier mooi op moeten eindigen… komt een 5 tal centimeter te kort, terwijl dit makkelijk had kunnen aangepast worden) Heeft dan nog 4 maanden geduurd voor keuken afgewerkt was !! (Blijkbaar hadden ze verkeerde dingen besteld)
    En dan is de fabrikant van het composietblad nog moeten langskomen om één en ander te polijsten en de slecht uitgevoerde voegen opnieuw in te voegen.
    De andere eigenaars kloegen al evenzeer over niet correcte uitvoering van hun keuken. Communicatie is evenmin een sterk punt (terugbellen kennen ze niet en antwoorden op mails al evenmin) Zeker geen aanrader als u vrije keuze heeft.

  25. Gunter
    | Beantwoorden

    @ Jos

    Idd de winkel is dicht.

    Wij hebben een toonzaal keuken gekocht bij grando Hasselt . Vandaag zijn
    we gecontacteerd geweest door het hoofdkantoor van grando.
    Om toch alles netjes af te handelen.

    Hebben ze jou niet gecontacteerd?

  26. jos
    | Beantwoorden

    Keuken besteld bij Grando in Hasselt.

    Al een poosje niets meer gehoord van hen en men beantwoorde ook geen enkel telefoontje.

    Uiteindelijk gaan kijken en is de winkel al een hele poos gesloten.

    Er hing aan de deur dat men gesloten was wegens verbouwingen en er stond ook een grote container voor de deur, maar binnen was er gewoon niets, maar dan ook niets veranderd.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Optionally add an image (JPEG only)