de abdij keukens ervaringen

De Abdij keukens ervaringen? Alle De Abdij keukens ervaringen. Zit u te denken om bij De Abdij keukens langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over De Abdij keukens.

De Abdij keukens ervaringen? Hoe was uw ervaring met De Abdij keukens
Uw ervaring met De Abdij keukens plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over De Abdij keukens.

 

Advertenties

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Uw keuken tekenen of berekenen?

Teken uw keuken zelf in 3D of bereken direct uw keukenprijs binnen 5 minuten geregeld!

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis

 

De Abdij keukens Algemene informatie

Het bedrijf is opgericht in 1980 door familie Van den Brande. Met meer dan 38 jaar ervaring bent u verzekerd van eerlijk advies en kwaliteitskeukens. Een adviseur en binnenhuisarchitect zullen met u meekijken naar de realisatie van uw keuken. Uw keuken wordt ontworpen in een fotorealistische 3D tekening.

De Abdij keukens heeft vestigingen in Ninove, Waasmunster, Zemst, Waregem en Boutersem. De missie van De Abdij keukens is om vanuit hun passie en kennis van pure kwalitatieve keukens te ontwerpen en de klanten de perfecte keuken die bij hun past.

Bekijk hier de website van deze keukenzaak.

Uniek aan De Abdij keukens

Het bedrijf levert uw keuken van top tot teen. Adviseurs helpen u bij het ontwerpen, meubelmakers maken uw keuken op maat en hun eigen servicedienst plaatst uw keuken bij u thuis.

140 klantgetuigenissen

  1. Van den Berckel
    | Beantwoorden
    Correcte prijs, goede kwaliteit en de plaatsing was ook goed !

    Groetjes Jolien

    Van den Berckel geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  2. Smets Michiel
    | Beantwoorden
    Meerdere keukenzaken gedaan en uiteindelijk na een goed en professioneel gesprek de keuken besteld bij keukens de abdij, de keuken is gisteren helemaal naar ons goesting geplaatst! Bedankt P. om onze droom te helpen finaliseren! Ge moogt eens komen kijken bij ons ,er staat een goei fleske champagne op u te wachten zoals afgesproken 😉

    Smets Michiel geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  3. Christine Watson
    | Beantwoorden
    Wij zijn uitermate tevreden over de hele gang van zaken!

    Christine Watson geeft 4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

  4. Goossens
    | Beantwoorden
    Keukens de Abdij Boutersem zeker een aanrader! In juni vorig jaar de aankoop gedaan,en gister perfect opgeleverd! Bedankt keukens de Abdij

    Goossens geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  5. Dirk Stouthuysen
    | Beantwoorden
    Wij hebben slechte ervaring gehad met Keukens De Abdij winkel in Sint Joris Winge.
    Twee bezoeken gehad aan de winkel, tijdens het tweede bezoek werd prijs mondeling medegedeeld, er werd ons tot tweemaal bevestigd dat offerte dezelfde avond zou doorgestuurd worden, doch nu 1 week later nog steeds geen schriftelijke offerte ontvangen.
    Als je dit soort afspraken al niet kan nakomen, dan maak ik me echt wel zorgen over het verdere verloop bij een eventuele bestelling.
    Voor ons hoeft het intussen niet meer!

    Dirk Stouthuysen geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    • Keukens De Abdij
      | Beantwoorden
      Beste Dirk,

      Wij vinden het jammer dat u bent achtergebleven met dit gevoel.
      Kunt u ons laten weten in welke toonzaal en bij welke collega u bent langs geweest?

      Met vriendelijk groeten,
      Keukens De Abdij

      Keukens De Abdij geeft 3 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

      • Stouthuysen Dirk
        | Beantwoorden
        In Sint Joris Winge.

        MVG,

        Dirk

        Stouthuysen Dirk geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  6. Maarten Galdermans
    | Beantwoorden
    Zeer aangename verkopers in Aartselaar. Luisteren goed naar wat je wilt en geven zelf ook wat inzichten. Hopelijk is plaatsing van keuken even fantastisch

    Maarten Galdermans geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  7. M
    | Beantwoorden
    Eerste keer in m’n leven dat ik een negatieve review neerpen en online zwier.. Maar wat was dit?! Wij zijn nog steeds in shock.
    We zijn weggestuurd omdat we niet op het eigenste moment onze handtekening wouden zetten.
    Een offerte? Die krijg je niet! Maar men wil wel dat je op 30 minuten tijd een beslissing maakt over 15.000 euro.

    Het enige positieve punt: het is een mooie toonzaal. Daar stopt het dan ook.

    Bij andere keukenzaken ben je minstens 2u binnen en neemt men z’n tijd om met jouw alle opties te overlopen. Bij Keukens De Abdij zijn wij welgeteld 30 minuten ‘in gesprek’ geweest vooraleer we zijn buiten gejaagd. En dan beweren dat zij de Ferraris’s zijn onder de keukens. Geen enkele keuken gaat 40 jaar mee (wat geclaimd wordt). De Ferrari’s onder de klantvriendelijkheid zijn ze alleszins zeker niet!
    Ik kan erin komen dat je als bedrijf een bepaalde policy hebt en verwacht dat je personeel aan ‘hard sales’ doet, maar dit tart alle verbeelding.
    Zo was er bijvoorbeeld een klant die belde met een reclamatie; de manier waarop zij te woord werd gestaan in het bijzijn van potentiële nieuwe klanten (wij), deed meteen onze wenkbrauwen fronsen. Verander jullie policy of doe iets aan uw personeel. Dit is het echt niet! Wij geven onze zuurverdiende centen elders uit.

    M geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    • Keukens De Abdij
      | Beantwoorden
      Beste M,

      Kunt u ons laten weten in welke toonzaal en bij welke collega u bent langs geweest? Dan nemen wij dit verder op met de persoon in kwestie.

      Met vriendelijk groeten,
      Keukens De Abdij

      Keukens De Abdij geeft 3 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

  8. Diana Gilis
    | Beantwoorden
    We hebben de keuken in maart besteld, de levering was beloofd juli-augustus.
    Bij de bestelling hebben we een voorschot betaald, 2 weken voor de levering op 10 september is de keuken volledig betaald.
    Op 13 september hebben ze alles uitgepakt over de hele living, een paar kasten geplaatst en vertrokken zonder uitleg.
    In oktober is er een tweede maal iemand langs geweest, een paar uren gewerkt en dan gezegd dat hij nog ergens anders werk had.
    20 december is de keuken praktisch afgewerkt, behalve de kast onder de afwasbak is niet toegemaakt.
    Heb gebeld, in Tielt-Winge weten ze van niets, moest naar de hoofdafdeling bellen, daar gingen ze het doorgeven…..
    Dus 4 maanden na betaling nog steeds niet af.

    Diana Gilis geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  9. drussaert
    | Beantwoorden
    Goed geholpen en 3 uur lang een goede uitleg gehad, ontwerp was naar ons goesting en de prijs ook. Zeker een aanrader!!!

    drussaert geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  10. Donald
    | Beantwoorden
    Volgens mij komen al die 5 sterren van personeel en hiervoor betaalde personen.
    Al die 1 sterren komen van klanten.
    Het kan niet dat je enkel 1 en 5 sterren krijgt???
    Ik zal hierom dan maar eens een 2 geven.
    Niet te begrijpen dat er nog klanten zich zo laten vangen.
    Een willekeurig plan tekenen met te spenderen budget op.
    Daarna wordt keuken uitgetekend volgens te spenderen budget 🙂 🙂 🙂
    Als je pech hebt tekenen ze 3 kasten 🙂 🙂 🙂

    Donald geeft 2 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

    • Keukens De Abdij
      | Beantwoorden
      Beste Donald,

      Kunt u ons laten weten op welke naam (volledige naam) de keuken besteld is?

      Met vriendelijke groeten,
      Keukens De Abdij

      Keukens De Abdij geeft 3 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

  11. jesper drost
    | Beantwoorden
    Van het begin tot het einde zeer goed geholpen, Verkoper P en Binnenhuisarchitecte J hebben uitstekend hun best gedaan en onze droom waar gemaakt, Keukens de Abdij Aartselaar is de schoonste winkel wat we in onze zoektocht naar keukens hebben ervaren. Ook een aardig en professioneel team daar. Onze kookplaat komt iets later omdat er een storing inzat, tot nu toe een zeer goede ervaring! We zullen jullie zeker aanraden bij ons famille en vrienden….

    jesper drost geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  12. Stevens-Bruyninckx
    | Beantwoorden
    Wij zijn super tevreden over Keukens De Abdij. Vanaf de Verkoop, tekenen en interieurarchitecten. Super sympathieke mensen 1 voor 1. Ook hun ideeën waren een aanvulling op de onze.We hebben wel even moeten wachten op de keuken door corona maar dit is ons duidelijk gezegd. Het eindresultaat mag er wezen . Wij zijn super tevreden .

    Stevens-Bruyninckx geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    • Uiterwaele Kristien
      | Beantwoorden
      Keuken aangekocht afgelopen Juli in Boutersem en is vandaag geplaatst. We zijn super content vanaf verkoop tot plaatsing! Verkoper Patrick, binnenhuisarchitecte Vicky en de plaatsers Johan en Ivan enorm bedankt voor het realiseren van onze droomkeuken. Ik raad jullie zeker aan!

      Uiterwaele Kristien geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  13. Jari
    | Beantwoorden
    De verkoper beloofde ons op 4 december 2020 een keuken volledig naar mijn wensen voor de prijs van 14500€ .Hij maakte er een 3D tekening van op computer en beloofde schriftelijk een plaatsing in april 2021. Nadat ik het voorschot van 4500€ betaald had kon ik in januari op afspraak bij een binnenhuisarchitecte. Het plan dat zij mij voorstelde klopte echter helemaal niet met dat van de verkoper. …er waren minder kasten en de hangkasten waren kleiner waardoor ik niet alleen minder bergruimte had maar ook nog eens een extern bedrijf moest aanspreken om de stopcontacten te verplaatsen. Ik vroeg om het plan aan te passen zoals de verkoper het had voorgesteld. Dat kon, maar dan moest de prijs herberekend worden ! Een dik halfuur wachten en dan zou ik de aangepaste offerte krijgen….maar er was een probleem met de computer en dus zou de herberekening mij de volgende dag per mail bezorgd worden…..11 weken heb ik hierop moeten wachten, ondanks ettelijke contactpogingen, mail, telefoon….men zou mij terugbellen…wat nooit gebeurde. Als ik dan na 11 weken eindelijk een mail kreeg bleek de nieuwe offerte 5000€ hoger te liggen dan die van de verkoper…..ik nam ondertussen contact op met de juridische dienst van testaankoop en daar werd mijn verhaal onthaald op hoongelach toen ze de naam DE ABDIJ hoorden ….ik was de zoveelste die ongeveer dezelfde klacht had bij onze’vrienden’ van de ABDIJ. Ze konden mij alvast vertellen hoe het verder zou verlopen…..of er iets aan te doen was ? De rechtbank was de enige optie. Ik heb dan maar mijn contract geannuleerd met een aangetekende brief, nadat ik eerst nog had voorgesteld om de door hen reeds gemaakte kosten ( opmeten, plan maken en berekenen) te vereffenen met een deel van mijn voorschot. Hierop kwam zoals te verwachten geen reactie….zelfs een simpele afrekening volgens de eigen contractuele bepalingen kwam er niet. Ik zou, volgens de kleine lettertjes van het contract, bij annulering 30% moeten betalen van de oorspronkelijke prijs….en dus zou ik minsten 150€ moeten terug krijgen van mijn voorschot…maar zelfs die moeite was teveel gevraagd. Waarom zouden ze hun eigen contractuele bepalingen navolgen, dat is toch nergens voor nodig ! Ik heb dan ook maar één advies : laat u niet vangen aan de vriendelijkheid van de gewiekste verkopers want dan loop je als een rat in de val !

    Jari geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  14. Nuria Van Autreve
    | Beantwoorden
    Twijfel je om naar binnen te gaan? Volg je instinct en keer direct om! Deze leverancier is de grootste nachtmerrie… De keuken werd één jaar op voorhand besteld. Een afspraak met de binnenhuisarchitecte (al zou prutser hier beter passen) is verplicht alvorens de aangekochte keuken in productie kan. Weken en maanden werden we afgewimpeld als we om een afspraak vroegen. Uiteindelijk kwam de afspraak te laat en kon de keuken niet meer tijdig geleverd worden. Geluk bij een ongeluk: onze woning werd twee weken later opgeleverd waardoor we er dus geen last van hadden. Als je De Abdij wil bereiken, zal je vooral teleurgesteld achterblijven: telefonisch blijf je uren in de wachtlijn staan en e-mails worden onbeantwoord. Als je toch iemand aan de lijn krijgt, haken ze af of willen ze je niet doorsturen. Bovendien zijn de medewerkers ongelikte beren die je kleinerend behandelen. Ze sturen je de laan uit met valse beloftes en doen alsof je naïef bent. Hun enige zorg is het aantrekken van nieuwe klanten zodat ze een cashflow hebben, maar het uitleveren van keukens doen ze niet. Wat ontbreekt er bij ons? We hebben geen functionerende kookplaat, geen grepen in de schuiven/kasten, een foutieve (en niet-aangesloten) oven, een foutieve koelkast, geen werkblad en bovendien zijn de afmetingen van de keuken helemaal verkeerd waardoor de toestellen niet passen. We wachten al drie weken en we worden niet geholpen. Er is zelfs nog geen oplossing in het vooruitzicht. Het is zelfs zo erg dat ik met de toeleveranciers van De Abdij in contact sta om zelf een oplossing te vinden. Wij hebben ons deel van de afspraak nagekomen door alles te betalen, maar De Abdij is niet van plan om op korte termijn zijn deel van de afspraak na te komen. Zet je alvast schrap voor de ‘kop in het zand’-mentaliteit van deze firma. Ik wou dat ik nul sterren kon geven.

    Nuria Van Autreve geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    • Emiliana
      | Beantwoorden
      Ze hebben een helemaal ander plan uitgevoerd, We kregen kleinere kasten en de vaatwasser werkt niet.Er zijn veel stukken los en de medewerker is het niet komen afwerken we wachten al langer dan 3 weken ook bij de plaatsing was er veel vertraging hij zei dat we een grotere vuilbak kregen en alles waarvan alles een leugen was.

      Emiliana geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

      • Keukens De Abdij
        | Beantwoorden
        Beste Emiliana,

        Kunt u ons laten wetten op welke naam de keuken is besteld?

        Alvast bedankt.

        Met vriendelijke groeten,
        Keukens De Abdij

        Keukens De Abdij geeft 3 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

    • Sevda karaca
      | Beantwoorden
      Niet werkende computers geen 3d vertoning na een betaling van voorschot.konden het niet annuleren of we waren ons voorschot kwijt dus nog met volle hoop erop vertrouwd. Maar bij levering ontbreekt vaatwasser zelf moeten achterna moeten lopen bleek nog niet besteld. Plaatsing keuken alle kasten vertonen beschadiging. Kasten hangen scheef. Verkeerde koelkast een ware nachtmerrie. Keer op keer bellen emailen door verwezen zo gezegd word het nodige gedaan volle zever. Ze doen alsof hun neus bloed. Winkel verantwoordelijke erkent het maar ze zal er voor zorgen weer liegen zodat we de toonzaal zullen verlaten. Medewerker heeft zelfs toegegeven dat we in zak genomen zijn eigen woorden er lopen nu 9 klachten met zelfde redenen. Medewerker zij zelf nog niets eens een ikea keuken waard. Zielig. Abdij 40 jaar ervaring in keukens zever ervaring in oplichten van mensen ja goede ervaring. Ten slot fronten zelfs niet wat we hebben gekozen. Ik wil dat ze hun waardeloze prul komen halen ik ga ervoor hoe lang het moge duren en anderen mogen het van belang van Limburg lezen dat anderen niet dupe van worden

      Sevda karaca geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

      • Keukens De Abdij
        | Beantwoorden
        Beste Sevda Karaca,

        Kunt u ons laten weten op welke naam (volledige naam) de keuken besteld is?

        Met vriendelijke groeten,
        Keukens De Abdij

        Keukens De Abdij geeft 3 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

  15. Ahmed
    | Beantwoorden
    Onlangs ons keuken gekocht bij Abdij. Ontzettend tevreden over de kwaliteit en de service. Ik raad ten zeerste W.J. aan. Een proffesioneel verkoper/ interieurarchitect dat echt zijn vak door en door kent! Hij neemt echt zijn tijd om samen tot een ideaal opstelling te komen. Niet alleen denkt hij mee na maar bied hij ook goede ideëen en oplossingen aan!
    Kortom wij waren verkocht!
    Zeker de moeite waard om Keukens De Abdij te bezoeken!

    Ahmed geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  16. Kurt en Elske
    | Beantwoorden
    Professioneel van het begin tot het eind, zeer kundige verkoper/ontwerper. Tevens kregen we een goede prijs kwaliteit! We hadden er al enkele bezocht maar toch het meest content bij de abdij. P, A. en de plaatsers J. en A. bedankt voor alles! Ik zal jullie zeker aanraden bij familie en vrienden!!

    Fam de Wael Aartselaar

    Kurt en Elske geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  17. Valentina scevchenko
    | Beantwoorden
    Our dream has come true, thank you Abdij Kitchen!!!!

    Valentina scevchenko geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  18. Tom
    | Beantwoorden
    De plaatsing van onze keuken gebeurde op 10 augustus 2020 en is nog steeds niet afgewerkt (4 oktober 2021)! Met de beste wil van de wereld en al het geduld dat je kunt samenrapen, maar dit is echt niet meer serieus.

    Alles verliep cool tot na de betaling. Bij de plaatsing werden fouten gemaakt, onderdelen niet geleverd, gediscussieerd over de plannen, er werden techniekers gestuurd die je niet konden helpen of nog meer fouten maakten, de lijst met problemen is lang, echt lang.

    Ondertussen werd ons werkblad al vervangen omdat de naad tussen de 2 onderdelen niet aansloot en water opzoog. Vandaag zou het gebeuren, de afwerking, eindelijk! Hun technieker kreeg 1 clipje (!) mee om een volledige spoelbak vast te zetten in het werkblad. Zelfs met een zeer vreemd gevoel voor humor, wil ik eraan twijfelen of je dit nog grappig zou vinden.

    Klantgerichtheid is zero. Bellen, mailen, je hoort niks voor weken, soms maandenlang. Er volgen nooit excuses, er is geen sprake van compensatie, ook al vraag je dat zeer duidelijk, men negeert je compleet!

    Die ‘levenslange servicegarantie’ waar ze zo graag mee uitpakken? Die visie herziet men best tot ‘je moet gegarandeerd een leven lang wachten op service’.

    Tom geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  19. Benjamin en Amber
    | Beantwoorden
    WAUW! wat een prachtige ervaring hebben wij beleeft doorheen ons 2-daags bezoek aan keukens de Abdij in waregem!!
    T. was degene die ons geholpen heeft en heeft de keuze voor een keuken bij hen enorm gemakkelijk gemaakt. Er is ontzettend veel keuze en zij hebben enkele materialen die je nergens anders kan vinden. Om de keuze te verfijnen heeft T. ons dingen laten zien hoe het beter zou zijn en slechter zou zijn. Hij wist echt wel waarmee hij bezig was en kon ons goed lezen naargelang onze verwachtingen en pastte zich perfect aan naargelang onze wensen.

    Verder Kregen wij een voorstel van een keuken tegen een hee lerg mooie prijs/kwaliteit verhouding!

    Wij zijn alvast supercontent dat we voor Keukens de Abdij gekozen hebben en kunnen het de mensen alleen maar 100% aanraden

    Benjamin en Amber geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  20. Kelly
    | Beantwoorden
    Als ik 0 sterren kon geven, dan deed ik dat. Wij zijn absoluut niet te spreken over Keukens De Abdij.
    Kort na opening langsgegaan bij de filiaalverantwoordelijke om onze nieuwe keuken te bespreken en tot een overeenkomst gekomen.
    In mei, al aanzienlijke tijd later, hadden we dan een afspraak met de binnenhuisarchitecte. Alles leek vrij goed te gaan. De plaatsing werd overeengekomen in week 34.
    Twee weken voor de normaal geziene plaatsing, krijgen wij plots een e-mail dat de plaatsing zal doorgaan in week 37, zonder verdere communicatie/uitleg. Hoezo week 37? Na een aantal keer bellen kwam aan het licht dat de binnenhuisarchitecte een andere datum had doorgegeven aan het hoofdkantoor! Slecht nieuws voor ons, want de voorbereidende werken waren al gepland en konden niet worden uitgesteld. i.p.v. 1 week zonder keuken, zouden we nu 3 weken zonder keuken zitten (met 2 kleine kindjes). Na nog wat bellen en mailen, kon de keuken één week vroeger geleverd & geplaatst worden (week 36). De leverancier komt aan en vertelt doodleuk dat er 2 toestellen niet bij zijn. Oké, daar valt nog mee te leven. Verder geen communicatie. 2 dagen later komen de plaatsers, komt er aan het licht dat er nog een wand ontbreekt, waardoor een volledige kast niet geplaatst kan worden. Verder werd er geen tijdelijk mdf-werkblad gelegd, zoals vooraf afgesproken, aangezien we 10-15 werkdagen na plaatsing nog zouden moeten wachten vooraleer het stenen werkblad geleverd zou worden. De plaatsers vertrekken en wij blijven achter met een ONBRUIKBARE keuken. Bellen, mailen, bellen, mailen, heeft allemaal geen zin, klantenservice is een totale FLOP bij Keukens De Abdij. Er wordt totaal geen moeite gedaan om klanten verder te helpen of enigszins op de hoogte te houden. Uiteindelijk wordt er gebeld met de melding dat ze 2 weken na plaatsing dan toch nog een werkblad gaan komen leggen, en oja, niet te vergeten zijn nog de lijmresten op de kastdeuren en de foutief geplaatste dampkap, die ze ook nog komen herstellen. Verder vroeg ik aandringend om ook een tijdelijke wand in de onvolledige kast te plaatsen, zodat we deze kast kunnen gebruiken. Helaas wordt dit weer niet gehoord, ze spelen dit weer door naar een andere partij, en zo komt er weer geen einde aan. Volgende week komen ze dus al een deel ‘oplossen’ maar blijven we nog steeds met een onvolledige keuken zitten.
    De klantenservice van deze firma is meer dan ondermaats, het is gewoon ronduit degoutant hoe je hier als klant behandeld wordt. Ik ben benieuwd of onze keuken eigenlijk ooit nog in orde komt.
    Keukens De Abdij is het zelfs nog niet waard dat je hun toonzaal bezoekt. Als ik één goede raad kan geven, blijf ver weg van deze firma!

    Kelly geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  21. Willems Linda/Dirk
    | Beantwoorden
    Deze morgen een bezoekje gebracht aan de winkel.
    Tot hier toe kunnen we enkel onze ervaring met de verkoper delen, en die was top.
    Goede uitleg over de materialen en toestellen, geen opdringerig gedoe, au contraire, alles verliep correct.
    En we beleefden onze keuken via een groot scherm, echt ferm.
    We twijfelen er niet aan dat de plaatsing in een zelfde sfeer zal verlopen, correct dus.
    Nogmaals hartelijk bedankt J.L. voor jouw deskundige uitleg en service.
    Vriendelijke groeten
    Willems Linda / Dirk

    Willems Linda/Dirk geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  22. Van Mechelen Broucke
    | Beantwoorden
    Onze keuken is nu meer als één jaar oud en we zijn er nog steeds super tevreden over .Het is onze lievelingsplaatsje in ons huis . Tijdens de planning en voorbereidingen was geen moeite te veel . Krisje , de binnenhuisarchitecte heeft heel veel geduld gehad om al onze wensen op papier te zetten en het resultaat was dan ook in één woord : SCHITTEREND . De kwaliteit is ook geweldig , een aanrader om naar de abdij te gaan als je plannen hebt om een keuken aan te schaffen . Het personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam .Zou zó weer met hen in zee gaan moest ik ooit nog een nieuwe keuken nodig hebben . Een dikke 10 voor de abdij !!!👍👍👍

    Van Mechelen Broucke geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  23. Dirk van Geneuchten
    | Beantwoorden
    Uiterst content van bestelling tot aan plaatsing. Enkel de vaatwasser werd wa later geleverd, maar dit kwam door corona en werd ook verteld tijdens het gesprek in de winkel. We zijn al met al zeer content en de fotos volgen nog indien de hele verbouwing klaar is 😉

    Dirk van Geneuchten geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  24. G_ P
    | Beantwoorden
    Wij kochten een keuken aan voor plaatsting voor het paasverlof. De eerste plaatser kwam 14 dagen te laat met de helft van de keuken. het duurde dan nog een maand voordat we de keukens deels konden gbruiken en we niet meer in de garage moetsen koken op een campingvuur. momenteel zijn we eind augustus en de keuken is nog steeds niet afgewerkt, we krijgen zelden of nooit feedback, als er al een technieker langskomt heeft hij niet alles bij, 4 kastdelen waren verkeerd of beschadigd maar een oplossing is nog niet in zicht. Wel hebben we alles 100% vooraf betalld. Ik kom daar nooit meer terug en zou iedereen willen behoeden. volgens hun eigen techniekers zijn we niet het enige adres waar alles zo mis loopt en is de klacht op gebrek aan feedback algemeen. ik zou ook nooit meer 100% vooraf betalen, dan ga ik nog liever elders want je hebt geen poot meer om op te staan

    G_ P geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  25. NA
    | Beantwoorden
    Heel vriendelijk, tot ze je geld hebben.

    Hun interne communicatie is een grap, en service en professionaliteit zijn ver te zoeken.
    Na dat de plaasters waren geweest waren er veel gebreken en een slechte afwerking.
    De luifel was zo scheef geplaatst dat je het met blote oog direct zag, stopcontacten fout uitgesneden, beschadigingen van panelen, kasten niet deftig uitgelijnd, vaatwasser niet geleverd.
    “Alles” wedt wel opgelost, maar je zit er toch weer mee (schilder moeten afbellen voor de scheve luifel, en schilders moet je al 6 maanden op voorrand reserveren of je vindt er geen) extra dagen vakantie moeten nemen.
    De vaatwasser werd 3 maand na de plaatsing pas geleverd, werd geïnstalleerd door een professional maar kreeg hem niet aan de praat, zijn ze nog eens voor moeten terugkomen.
    De missende besteklade werd ons meer dan 8 maanden later geleverd, net als onze BBQ.

    Het ergste blijft het gebrek aan communicatie.
    Het begon al na het betalen van het factuur, afspraken moet je zelf regelen. als je 3 mails stuurt krijg je er op 1 antwoord en deze lezen ze dan nog niet helemaal….. Meerdere herinnering voor de zelfde mail….
    En dan nog mijne favoriet, na de zoveelste herinnering kreeg ik een mail dat ze onze BBQ en besteklade zouden leveren op 27/07/2021 tussen 8u en 11u. Ambetant want wij moesten werken, maar dan toch maar een dagje verlof gepakt om deze aan te nemen. Om 13 uur niets, ik bel, en krijg doorleuk het antwoord “Neen das morgen” wat bleek? De bestekbak was nog niet binnen en hebben ze dit maar verzet zonder ons op de hoogte te stellen. en werd de schuld intern op iemand anders gestoken (wat nog is voorgevallen), waar ik als klant totaal geen behoefte aan heb.
    Wij hebben hiervoor gevraagd voor een compensatie, echter weer geen antwoord, doch zijn ze duidelijk in verzuim.

    Keuken voor mijn bedrijf aangekocht bij concurrent. Prijs was lager, kwaliteit zelfde en service en afwerking was top, zeker aanbevelen om eens rond te kijken en het risico niet te lopen. Just my 2 cents.

    NA geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  26. Van der vaart
    | Beantwoorden
    Ondanks de langere levertermijn toch super opgeleverd, wij zijn zeer tevreden!

    Van der vaart geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  27. Karel de Smet
    | Beantwoorden
    Keuken aangekocht te Waregem bij P., goede uitleg en dacht goed mee. Keuken is gisteren geplaats en zeer content!

    Groetjes Karel en Bruno.

    Karel de Smet geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  28. Ingrid Serron
    | Beantwoorden
    Wij hebben onze keuken aangekocht in het filiaal van Brugge bij de verkoper D.
    We hebben verschillende keukenwinkels afgezocht maar moeten toch wel zeggen dat deze toonzaal van een ander niveau was, een gezellige winkel met heel wat mogelijkheden.
    Omdat wij zelf twijfelaars zijn, was de hulp van de binnenhuisarchitecte meer dan welkom om zo tot een prachtig eindresultaat te komen.
    Keukens De Abdij is zeker een aanrader.

    Ingrid Serron geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    • Marnix Van Moeffaert
      | Beantwoorden

      Beste, ook wij zijn twijfelaars bij dergelijke aankoop. We hebben ons laten overhalen door de verkoper te sint-kruis Brugge met zijn mooie praat. Het aanbod was alleen die dag geldig! De keuken is besteld in okt 2020 en geplaatst in april 2021. Nu zijn we november en onze keuken is nog niet volledig afgewerkt. In september zijn ze voor de laatste keer langsgeweest. Nochtans moest alles op voorhand betaald worden! Het zijn een bende onbeschofte amateurs die op die bureau’s zitten, beleefdheid is ver te zoeken en excuses nog niet gehoord. Ze zullen terugbellen maar dat doen ze niet. We zouden het zeker aan niemand aanraden bij hen te kopen, een verwittigd persoon is er 2 waard.

  29. Maaike Janssens
    | Beantwoorden
    Wij hebben onze keuken gekocht in de toonzaal in Ninove enkele maanden geleden. Door tekorten aan materialen hebben wij ondanks de drukte die Keukens De Abdij daardoor had, mits even wachten op enkele toestellen toch een ontzettend mooi eindresultaat. Ik zou graag de verkoper(Maïté) en (Lise)binnenhuisarchitecte en heel het team willen bedanken voor de inspanningen.

    Maaike Janssens geeft 4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

  30. Borgers Patrick
    | Beantwoorden
    Wij hebben onze keuken gekocht in de toonzaal van Ninove bij Maïté, als we in de toonzaal toekwamen mochten we eerst op het gemak even rondkijken. Nadien heeft zij ons een zeer professionele uitleg gegeven over de keuken qua indeling en materialen. Wij kunnen zeker aanraden om hier eens langs te gaan.

    Borgers Patrick geeft 4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

  31. Michael van steenbergen
    | Beantwoorden
    Goe geholpen van koop tot plaatsing, wij zijn uiterst content! Echte aanrader. Bedankt keukens de Abdij!

    Michael van steenbergen geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  32. Johan Nelissen
    | Beantwoorden
    Goed geholpen, keuken gekocht

    Johan Nelissen geeft 4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

  33. Joenga
    | Beantwoorden
    5 Maanden geleden een keuken laten ontwerpen bij keukens de Abdij in Tielt- Winge bij de winkelverantwoordelijke , hij nam de tijd voor ons en dacht goed met ons mee. (we waren niet de gemakkelijkste 😉 ) Gister is onze keuken geplaatst en alles liep naar ons goesting. Super content met het eindresultaat en we kunnen alleen maar lof steken voor P en keukens de abdij. Bedankt voor ons te ondersteunen in onze keukendroom!!!!

    Joenga geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  34. Stephanie Malysse
    | Beantwoorden

    We zijn supergoed en vriendelijk ontvangen door J. Hij is met ons aan de slag gegaan voor een nieuwbouw keuken. Na een uur kregen we een ontwerp waar we beide verliefd op werden. Hij is niet alleen supergoed in zijn vak, maar ook zeer vriendelijk, behulpzaam en heeft een luisterend oor. We raden hem zeker aan!

  35. bruno letor
    | Beantwoorden

    Wij hebben in december een keuken gekocht bij Keukens De Adij in Zemst , in maart hebben we ze volledig betaald (32000euro) en de laatste week van maart zou ze dan volledig geplaatst worden. Bij levering en plaatsing ontbrak er de afwasmachine , de Bora kookplaat en verschillende onderdelen van de afzuiginstallatie. Ook werd er een foute kolomkast geplaatst en zijn er verschillende kasten beschadigd , sommige metalen delen zijn zo slordig gespoten dat er grote verflekken te zien zijn.
    Nu zitten we al 2 maanden met een onbruikbare half afgewerkte keuken , Keukens de Abdij hebben in een zeldzaam mailtje voorgesteld om een tijdelijke opstelling te komen plaatsen ,zonder dampkap en met een kookplaat van een ander merk maar dat hebben we geweigerd . We willen wat we besteld en voor betaald hebben.
    De communicatie met keukens de Abdij is echt een serieus probleem, ik heb er geen enkel idee van of onze keuken überhaupt nog afgeraakt , hoe het nu verder moet .
    Ik wordt hier echt niet goed van , we liggen hier echt van wel wakker van , 32000eur is voor ons heel veel geld , daar hebben we lang voor moeten sparen.

    update 14 juli:

    Ondertussen zijn we weeral 2 maanden verder en hebben we nog steeds geen bruikbare keuken , we worden aan vriendelijk aan t lijntje gehouden, al bijna 8maanden. Ik begrijp niet dat mensen hier een review plaatsen als hun keuken nog niet geplaatst is . Verkopen kunnen ze goed hoor!

    update 08 september:

    Update 8 september, nog steeds geen bruikbare keuken. Keukens de Abdij laat weten ergens eind oktober verder de komen doen , maar daarna moet het werkblad nog komen . Dit betekent dat de plaatsing van onze keuken minstens 8 maand zal geduurd hebben. Voor ons een ramp omdat ons renovatie project stil ligt met alle gevolgen vandien.

    Update 28 oktober ,

    Update 28nov
    keuken is eindelijk af geraakt en ik moet toegeven, het ziet er goed uit.
    De weg ernaartoe was echter heel moeilijk, ik heb ze 8x!!! laten terugkomen , en ze moeten nog 1x terugkomen om toch nog een greeplijst met verflekken te vervangen.De plaatsing duurde 8 maanden , ik heb 10-tallen mails gestuurd, gedreigd met een rechtzaak, en uren aan de telefoon gehangen om deze keuken geplaatst te krijgen. Voor ons is keukens de Abdij echt een slechte ervaring, totaal respectloos naar het cliënteel toe. Tot slot een pluim voor de plaatsers die alles moeten oplossen en de boze reacties van vele misnoegde klanten moeten incasseren.

  36. Guy en Silvia van Damme
    | Beantwoorden

    Na een aantal erg negatieve reviews gelezen te hebben, geef ik hierbij graag een positieve reactie. Wij bestelden vorig jaar, bij het begin van de coronacrisis onze keuken bij KDA. Tengevolge de lockdown (en dus volledig buiten de schuld van KDA) was het wachten tot oktober voor onze keuken geplaatst werd. Er werd 1 kastje foutief geleverd en het was wachten op het glazen deurtje, maar enkele weken later was dit volledig in orde. Onze keuken is naar onze grote tevredenheid geleverd en geplaatst en wij hebben dan ook enkel lof voor deze firma en haar medewerkers.

  37. Jo
    | Beantwoorden

    Begin september 2020 naar een KDA geweest in Aartselaar.
    Top ontvangen, er werd véél tijd voor ons genomen om onze wensen in realiteit om te zetten, althans in een ontwerp op architectenplan samengesteld met mijn de uitdrukkelijke vermelding dat andere keukenbouwers me vertelde dat een bepaalde kastencombinatie niet kon.
    Bij Keukens de Abdij kon dit wel.
    Uiteindelijk na een “beetje heen en weer ge-onderhandel” de bestelbon getekend, met de belofte dat we een beetje nadien de gedetailleerde offerte zouden krijgen, deze moest nog uitgewerkt worden. Je kan de keuken nog zoveel veranderen als je wil, maak je geen zorgen, een keuken koop je niet elke dag. Een keuken met een bureau volledig in granieten werkblad.
    Op 27/09 hebben we de eerste tekening gekregen, na lang aandringen.
    Ergens in die maand gaan we tegels kiezen vlak naast KDA en beslissen we om deze te matchen met de keukenkasten. Wij met de tegel naar KDA, om de kleuren nog eens naast elkaar te leggen. Een verkoper komt af met de kleur die in ons dossier stond. Totaal verkeerd. Dit werd rechtgezet.
    Ook beslissen we om het 3 m x 0,65m bureau gedeelte niet in graniet uit te voeren omdat dit te koud zou zijn om aan te zitten.
    Begin november hebben we na lang aandringen gevraagd om onze keuken te bespreken met de binnenhuisarchitecte echter kon dit enkel nadat we onze voorschotfactuur betaalde die we nog steeds niet gehad hadden.Zij merkt op dat de kastencombinatie inderdaad niet kan en dat het ontwerp danig herschikt moet worden, dus ander kasten, en efficiëntere (€€€) kasten om zoveel mogelijk ruimte onbenut te laten Ook heeft zij op de offerte, zijnde de graniet vervangen met de laminaat dezelfde prijs staan. 2m² graniet zou dezelfde prijs zijn als graniet, waarom? Omdat ze een volledige plaat, hout dienen aan te kopen en met de rest niks kunnen doen. Op de website van KDA staat letterlijk te lezen dat een keramsich werkblad 3x de prijs heeft van kunststof afwerking. Dit werd later rechtgezet, na veel praten. Uiteindelijk werd onze keuken duurder dan initiëel voor ogen gehouden vanwege efficiëntie-redenen. Een bureaukastje dat 50 cm breed is en 60 cm hoog 60 cm diep is was initiëel getekend met een scharnierende deur. Wij vroegen hier schuiven. Dit koste € 800 meer. Hout zou een deur blijven, dan.We hebben er ook alle accessoires uitgehaald. +- 5% meer budget na alle accessoires eruitgehaald te hebben.Deze zijn we nu veel billijker aan het aankopen.
    Bij ons zijn, afwasmachine, keukenkraan, voorinfrezing van spotjes, één legplank, niet geleverd. Ook zijn er toestellen anders. Hier had ik wat meer communicatie over verwacht.
    We hebben nu een oven zonder timer gekregen, wat onaanvaardbaar is. Bij navraag weet ik dat de Elektro-fabrikant dit niet zomaar autonoom beslist om andere types (opvolgers) toestellen leveren. Ik heb dit begin dit jaar reeds gemeld dat er toestellen uit roulatie gingen geraken en volgens KDA was er geen probleem. Ik ga er vanuit dat ze deze toestellen dan al gereserveerd hebben. Maar blijkbaar niet. Breng me op de hoogte en ik als klant zoek mee naar een juiste oplossing. Kost dit meer, dan is dit pech voor KDA, want ik tekende voor deze toestellen in januari/2021. Een minderwaardig toestel, daar ben ik niet mee akkoord.
    De installateurs 03/05/2021 hebben hun werk fantastisch gedaan tot nu toe maar ze is nog niet afgelopen. Indien men volgens plan de keuken geïnstalleerd zou hebben zou er een dure apothekerskast niet hebben kunnen opengaan. Na mijn opmerking hebben die mannen dat zonder morrelen opgelost.
    Er zijn bij ons nog veel vragen en een lange “oploslijst” gemaild naar KDA. waaronder; wanneer komt de steenkapper voor werkblad, wanneer komt afwasmachine, wat met de kastjes met spots,… Echter hier krijg ik geen respons over. Ons naverkoop-contact is onbereikbaar.
    Ondertussen meld de binnenhuisarchitecte dat de kraan niet meer te krijgen is, ik stel voor om ze dan via een ander kanaal aan te kopen met de reactie dat het ok is en dat ik ze dan zelf moet plaatsen, dit is aanvaardbaar en geeft blijk van medewerking.
    Afwachten is de boodschap, ik weet graag waar ik sta, vooral als alles al betaald is en ik eigenlijk alleen maar kan toekijken en aanvaarden wat er gebeurt.
    Ik blijf er tot nog toe rustig bij omdat weet dat dit opgelost geraakt. Alleen wil ik het gevoel krijgen dat iemand bezig is met mijn punchlijst en de tekorten die er zijn, lees communicatie erover. Ik ben niet meer tevreden over het antwoord, “ik zal het aan mijn overste vragen” of “ik stuur het door aan de besteldienst” of ik stuur uw vraag door aan de technische dienst”. Over het algemeen is er noch “ownership” noch een 1 aanspreekbaar contact dat binnen de 48 uur iets van zich laat weten (ook een belofte op de website van KDA).

  38. Van Thello
    | Beantwoorden

    Afgelopen zaterdag een keuken aangekocht bij P., In de mooie nieuwe winkel in Tielt- Winge… zeek vakkundig advies en professionele aanpak. We hebben reeds al 5 familieleden die gekocht hebben bij de Abdij en deze zijn allen zeer content. We kijken er naar uit!!! Met vriendelijke groet de fam. Van Thello

  39. Koen
    | Beantwoorden

    Op 22 April had ik een afspraak bij J. te Aartselaar. Een vriendelijke jongeman die ons heeft geholpen bij het uitwerken van onze droomkeuken.

    We waren reeds bij andere keukenzaken geweest, maar Keukens de Abdij sprong hier toch ver bovenuit.

    Op 2 uur tijd heeft hij onze bestaande tekenplannen aangepast en verbeterd naar al onze wensen. Hij heeft ons op een transparante manier de verschillen in werkbladen getoond, terwijl we bij de andere keukenzaken altijd richting Keramiek (Het duurste) werden gebracht.

    Op dezelfde dag nog hebben we getekend en onze afspraak bij de persoonlijke binnenhuisarchitect gepland.

    Nu volgt enkel de plaatsing nog, spannend !

  40. Dam. Altundag
    | Beantwoorden

    Wij zijn zeer goed ontvangen door R. in het filiaal van De Abdij keukens in Brugge. Hij heeft uitgebreid de tijd genomen en met ons meegedacht. Ook in de prijsstelling voelen wij ons goed geholpen.
    Wij hebben er vertrouwen dat ook de levering en de plaatsing goed zal verlopen. Wordt vervolgd!
    We houden contact met R.

  41. MANUEL VERVAEKE
    | Beantwoorden

    Wij hebben tot onze grote spijt gekozen voor Keukens De Abdij. Wij hebben in de toonzaal in Lier onze droomkeuken samengesteld samen met verkoper Patrick. Het was een veelbelovend traject dat we gingen doorlopen, tot de installatie van onze keuken in de eerste week van december. Daar liep alles mis (kastdeuren die niet recht zijn, schuiven die niet sluiten, afwerking niet in verstek, afval werd achtergelaten…). Dit hebben wij onmiddellijk gemeld aan Keukens De Abdij via mail en telefonisch. Keukens De Abdij heeft na !!2!! maanden de fouten komen rechtzetten na veelvuldig ge-email en getelefoneer. Intussen werd ons Dekton werkblad en spatwand geleverd op 1 maart. Spatwand werd niet afgewerkt volgens faktuur en de uitsparing voor onze spoelbak in Dekton was te groot, met als gevolg dat we na installatie van ons werkblad geen spoelbak noch kraan hadden, intussen is er een voorlopige spoelbak gemonteerd op houten balkjes en hebben we nog steeds geen definitieve oplossing gekregen van Keukens De Abdij. Beloftes van terug te bellen worden niet nageleefd noch wordt er geantwoord op e-mails… Wij beleven onze keuken niet zoals we hadden verwacht…

    • Keukens De Abdij
      | Beantwoorden

      Beste Manuel,

      Eerst en vooral onze excuses voor het ongemak.

      Wij doen er alles aan om onze klanten zo snel mogelijk verder te helpen.

      De feedback is doorgeven aan mijn collega’s, zij zullen zo snel mogelijk contact opnemen.

      Had u nog verdere vragen?

      • MANUEL VERVAEKE
        | Beantwoorden

        Goeie avond,

        Uiteindelijk is onze spoelbak geïnstalleerd en onze Quookerkraan (na 2 interventies) goed gemonteerd…

        wij hadden inderdaad nog enkele vragen, op 18 maart gingen jullie ons op de hoogte houden ivm een terugbetaling/tegemoetkoming ivm de afwerking van werkblad/spatwand en geleden schade, na enkele reminders per e-mail nog steeds geen feedback hierover. Het is een schande dat wij als klant het volledige bedrag moesten betalen alvorens de keuken werd geleverd, uiteindelijk wordt hij geleverd niet conform de factuur/bestelbon en wordt er niet gereageerd op de vraag van een tegemoetkoming / terugbetaling van de niet geleverde afwerking.

        • MANUEL VERVAEKE
          | Beantwoorden

          Er werd ons een commerciële tegemoetkoming beloofd op 22/6/2021, we zijn intussen bijna 2 maand later en hebben nog steeds niets ontvangen… KDA komt nogmaals zijn beloftes niet na!

  42. Mireille Michiels
    | Beantwoorden

    Wij zijn nog maar pas in het verhaal gestapt maar in elk geval al zeer tevreden over de manier waarop J. ( De Abdij Waasmunster) ons vakkundig en creatief advies gaf. Hij nam rustig de tijd en straalde vertrouwen uit. Als de rest van het verhaal zo verder gaat zijn wij dik tevreden.

  43. De Bruyne
    | Beantwoorden

    Onze keuken aangekocht te Merksem, zeer bekwaam en goed advies!!! Van het vervolg en de plaatsing waren wij uitermate content!!!

    Met vriendelijke groet,

    Jan De Bruyne en Inge Sweels

  44. Dom
    | Beantwoorden

    Vandaag een keuken laten uittekenen en echt een topervaring achter de rug. Zeer professionele, klantvriendelijke verkoper te LIER, William Jacobs. Volledig in lijn met onze verwachtingen, er werd echt geluisterd naar onze behoeftes en zijn er met tevreden gevoel buiten gegaan. Kunnen deze winkel alleen maar aanbevelen. Nogmaals TOP! Benieuwd naar de rest van het verhaal 🙂

  45. Rango Doorein
    | Beantwoorden

    Gisteren in De Abdij Merksem een keuken gekocht, zeer goede uitleg en een goede prijs kwaliteit. Wij hadden reeds onze toer gedaan, en kwamen uit in Abdij Merksem. We werden goe ontvangen door een nederlandstalige verkoper, later zei hij dat m unne halve belg was ;-);…Deze verkoper heeft goed meegedacht en ook onze keukendroom volledig kunnen verwezenlijken. So far,so good….als de montage even goed gaat als de verkoop, hebben wij er het volste vertrouwen in. Doe zo veurt!!!

    Met vriendelijke groet,

    Fam. Doorein

    • Cay
      | Beantwoorden

      Beste, zijn jullie tevreden van de keuken? En opvolging

  46. PETER VERSTREKEN
    | Beantwoorden

    Na vele bezoeken aan keukenwinkels zijn we bij keukens de Abdij terecht gekomen , wat een top service , Joost de verkoper weet echt alles over keukens .
    Leuke ideeen , hebben al prachtige 3D tekening meegekregen , we kijken al uit naar de plaatsing , hartelijk dank Joost

  47. Sandra Haeghens
    | Beantwoorden

    Super tevreden over filiaal te Waasmunster.
    Op amper 8 dagen al onze wensen en prijs waargemaakt.
    Foto’s, en andere documenten reeds ontvangen, na het ondertekenen van onze bestelling.
    Veel voorbeelden van werkbladen, fronten, modellen kunnen zien.
    Levering en plaatsing nog af te wachten, maar zien we momenteel geen problemen in.
    Fijn eindejaar aan het team van Waasmunster.

  48. thibaut ruysschaert
    | Beantwoorden
    Voor onze aankoop van de nieuwe keuken, zijn we bij Keukens de abdij in Brugge op een zeer leuke en profesionele manier geholpen door A. Zijn geduld en ruimtelijk inzicht heeft ons geholpen de juiste keuze te maken met de keuken die wij in gedachte hadden.

    thibaut ruysschaert geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  49. Pauwels- De Haes
    | Beantwoorden

    Wij hebben een heel goed ontvangst ..zijn goed verder geholpen , kunnen ten alle tijden langs gaan bij vragen of problemen!!! Nu is het afwachten tot de plaatsing ..maar we zijn er zeker van dat we heel content gaan zijn !!!

  50. Derycke Dirk
    | Beantwoorden

    Op dinsdag 12 mei 2020 hebben wij in de toonzaal te Waregem bij verkoper A. onze keuken mogen samen stellen. A. gaf ons deskundig en duidelijk welke mogelijkheden we hadden om bij ons een prachtige keuken te laten plaatsen. Bij elke keuze kregen we duidelijk de voor- en nadelen en ook de financiële gevolgen. De levenslange garantie op de keuken geeft aan dat dit prijs / kwaliteit een goed product is. Wij zijn meer dan tevreden over de service bij Keukens De Abdij.

  51. Timur
    | Beantwoorden

    Goede kwaliteit en een nog betere service! Zonder afspraak binnengewandeld en rondgekeken. Personeel was zeer vriendelijk en Nihat heeft ons, ondanks de drukke agenda, voor diezelfde dag nog een afspraak kunnen geven. Samen met hem hebben we onze keuken overlopen, voorbeelden bekeken, budget opgemaakt en volledig 3D uitgetekend. Dankzij zeer leuke ideeën van hem hebben we op 2 uurtjes echt een droomkeuken gerealiseerd. Echt een topservice, dankjewel Nihat!

  52. marc en edith
    | Beantwoorden

    Wij hebben een super ervaring gehad met het kiezen en bepalen van onze nieuwe keuken. Kristiaan heeft ons erg goed geholpen. Hij had ook erg veel geduld omdat wij omwille van moeilijke omstandigheden (Corona en sterfgeval) alles eerst lang uitgesteld hebben. Wij werden nog extra geholpen door een eveneens erg vriendelijke binnenhuisarchitecte.
    nu hopen we dat onze nieuwe keuken er snel in werkelijkheid gaat komen en dat ze ook mooi afgewerkt geleverd en gezet gaat worden.
    bedankt aan Kristiaan voor alle hulp en gezelligheid.

  53. Gauwloos
    | Beantwoorden

    Professionele aanpak. Keuze gemaakt in de winkel, keuken werd opgemeten en dan werd alles nog eens overlopen met binnenhuisarchitecte Charlotte.
    Zeer vriendelijke dame die nog een aantal goede tips heeft gegeven.
    Wij zijn heel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.

  54. Callaert
    | Beantwoorden

    Gisteren onze keuken besteld bij keuken de Abdij in Lier, de verkoper Patrick nam de tijd voor ons en zelfs na sluitingstijd bleef de verkoper fijn met ons zitten tot dat de keuken volledig naar ons goesting was. We hadden er al 3 keukenzaken gedaan, maar hier was het ons het beste bevallen. Veel keuze en een goede prijs kwaliteit. Enfin mooie zaak en een fijne verkoper!!! Dees is zeker een aanrader!!! Bedankt Patrick en Jutta( binnenhuisarchitecte) , we kijken er naar uit dat ze geplaatst wordt 😉

  55. De Soete
    | Beantwoorden

    Vandaag langs gegaan in Brugge bij Keukens De Abdij. Toevallig geholpen door zoon zaakvoerder. Eiroy heeft ons enorm geholpen om met ons beperkt budget een ideale keuken samen te stellen. Hier vindt je enkel kwaliteit en professionele uitleg met technische kennis. Om deze redenen hebben wij dan ook onmiddellijk een verkoopovereenkomst ondertekend. Wat betreft de toonzaal, hier kan je rustig eens rondneuzen en zie je veel nieuwe keuken ideeën, vb: het gasfornuis verwerkt in een granieten werkblad waar enkel de gasbekkens zichtbaar zijn, mooi!!! Bedankt, wij kijken al uit naar de toekomst wanneer de nieuwe keuken geplaatst zal worden. Wij verlieten met een heel goed gevoel en gelukkig de toonzaal. En ja, bedankt voor de lekkere koffie tijdens ons gesprek, jupjup

  56. Jackhellemans
    | Beantwoorden

    Wij hebben onze keuken 4 maanden geleden besteld bij keukens de Abdij Lier. Van het begin tot het eind zeer goed geholpen. Wij geven nu 1x in de week een workshop bij ons thuis voor hobby koks, iedereen is zeer tevreden over het ontwerp en gebruiksgemak van ons onze keuken! Goed gedaan keukens de Abdij!!!! We zijn en zullen jullie zeker adviseren bij vrienden en bekenden.

    Met vriendelijke groet,

    Familie Hellemans uit Lint

  57. S. Blanchaer
    | Beantwoorden

    Keuken gekocht in de vestiging Lier, Hele mooie showroom met veel nieuwigheden. Uitermate professioneel advies, we hadden al een toerke gedaan bij verschillende keukenbouwers. Abdij Lier voelde gelijk aan als een warm bad. Keuken in bestelling gedaan en is gister geplaatst! Meer dan een tevreden familie Blanchaer! Keukens de Abdij is een echte aanrader!!

  58. Gitta
    | Beantwoorden

    Wij zijn super tevreden over de service en vriendelijkheid van deze zaak. We voelden ons er meteen op ons gemak, er werd goede info gegeven en rekening gehouden met onze wensen en budget bij het samenstellen van de keuken. Ook de plaatsing verliep vlekkeloos. Wij zouden het iedereen aanbevelen om eens bezoekje te brengen aan Keukens De Abdij. In het bijzonder een dikke dankjewel aan Maité en Lauranne voor het bekomen van onze droomkeuken. Wij zijn tevreden klanten!

  59. Lenaerts
    | Beantwoorden

    Afgelopen Januari de keuken aangekocht in Lier, goede uitleg gehad en de verkoper had ons goed geholpen. Keuken is gister geplaatst en is heel mooi geworden. Vanmiddag barbecue met de familie, wie weet kunnen we nog mensen sturen naar jullie ;-)…We zullen jullie straks een vleesje komen brengen. Groetjesvan een zeer tevreden Fam Lenaerts!!!

  60. De Brouwer - Verhiest
    | Beantwoorden

    Afgelopen zondag langs geweest in de toonzaal in Brugge. Zeer mooie toonzaal met veel verschillende opstellingen en verschillende stijlen. Wij zien graag een moderne keuken en hebben onze keuze laten afhangen van de modellen in de toonzaal. goede uitleg gekregen en de keuken die we graag wouden zat binnen ons budget! wij kijken heel erg uit naar de plaatsing van onze keuken!

    Fam. De Brouwer – Verhiest

  61. De Hertog - Deborggraeve
    | Beantwoorden

    Wij hebben gisteren een keuken aangekocht bij Keukens De Abdij in Waregem. We hadden een jaar geleden al een droomkeuken gezien daar, en toen we nu weer gingen kijken, vonden we hem nog altijd even mooi.
    De toonzaalverkoper, Jeffrey, stelde ons voor om eens alles uit te tekenen, wanneer we klaar waren met rond te kijken. Dat hebben we dan ook gedaan. Jeffrey dacht echt met ons mee, vond het niet erg om tijdens het gesprek kleine aanpassingen te maken in het ontwerp. Hij gaf veel uitleg, wij kregen de keuze wat betreft de toestellen die we er in willen. Ook op financiëel gebied dacht hij met ons mee. Wij hadden nooit het gevoel dat hij ons het duurste van het duurste wou verkopen. Jeffrey was vriendelijk en meegaand, en gebruikte in onze ogen zeker geen aggressieve verkooptechnieken. Was dat het geval geweest, zouden we sowieso geen handtekening gezet hebben onder de bestelbon. Hij nam zijn tijd om de verschillende opties mooi uit te leggen, hij gaf ons een ‘full option’ prijs, en vanaf daar werden aanpassingen gemaakt tot de keuken binnen ons accepteerbaar budget was. Hele aangename ervaring.

    Ik lees hier en daar ervaringen van slechte plaatsing en slechte dienst-na-verkoop. Laat ons hopen dat de plaatsing en dienst na verkoop even positief zal zijn als het verkoopsgesprek met Jeffrey 🙂

  62. Nancy Switsers-Claes
    | Beantwoorden

    Onze keuken gekocht in Merksem,we zijn zeer tevreden , het is een pareltje. Bedankt Jutta en Lisa,en natuurlijk de fenomenale plaatsers Erik en François , super werk geleverd, bedankt

  63. Jens
    | Beantwoorden

    Onze keuken is gisteren geplaatst en we zijn hier zeer tevreden over. Wij weten dat het geen makkelijke opgave zou zijn om onze wensen in onze keuken te realiseren. Wij zijn zeer tevreden over de gang van zaken bij jullie firma!!! Wij willen verkoper Patrick, binnenhuisarchitecte Charlotte en de plaatsers Christof en Wim bedanken voor hun goede werk!!! Ik kan alleen maar zeggen dat we jullie zeker zullen aanraden in onze vriendenkring. Wij komen met kerst een cavatje in jullie nieuwe filiaal in Lier drinken….Fijne feestdagen!!!! Groetjes van Conny en Stefaan Schollaert

  64. van dijck
    | Beantwoorden

    Onze keuken afgelopen zondag aangekocht in de toonzaal in Lier. We hebben een zeer mooi ontwerp gekregen, we zien al uit naar onze mooie keuken! Chapeau team Lier. S6 met jullie nieuwe mooie toonzaal !

    Groetjes van de familie van Dijck 😉

  65. Protaer
    | Beantwoorden

    Goede heldere verkoop, goed advies binnenhuisarchitect, goede montage!! Groet van een zeer tevreden Familie Protaer!!

  66. Van den Eeckhout
    | Beantwoorden

    De keuken vorig jaar aangekocht bij abdij ninove in oktober, de bouw was vorige week klaar en de keuken is gister geplaatst. Ik wil jullie bedanken voor jullie goede advies en inzicht!! We hadden er al 4 bezocht maar content dat de keuken van jullie is gekomen! Ons gezin is er super tevreden van! Chapeau doe zo voort!!!
    Groet Fam. Van den Eeckhout uit Affligem

  67. Claessen
    | Beantwoorden

    Onze keuken is gisteren geplaats, we zijn content over de kwaliteit van de verkoop in Ninove. Goede en fijne plaatsers ! De afwerking is ook schoon!!! Bedankt voor de goede smanwerking 😉

  68. De Vosselaer
    | Beantwoorden

    Gisteren is onze keuken geplaatst, wij zijn hier heel tevreden over!! Alles verliep soepel en professioneel! Bedankt Patrick(verkoper), Lise(binnenhuisarchitect) en natuurlijk de plaatsers voor het realiseren van onze droomkeuken. Bedankt team Ninove!!! Wij zullen jullie zeker aanraden bij onze vrienden. Good Job!!!! @patrick….de stoofschotel komt er dit weekend aan 😉

  69. simone m
    | Beantwoorden

    ruime keuze en prima kwaliteit, tof personeel , zeer vriendelijk en gedienstig zij doen er alle moeite voor om de beste oplossing voor je te vinden een echte aanrader !!!!

  70. JOHNNY PEETERS
    | Beantwoorden

    Wij hebben een positieve ervaring met Keukens de Abdij in Boutersem waar we op 13/07/2017 een keuken bestelde het Team rond Mr Nihat Akgul en Mr Wim Schauwvlieghe hebben er alles aan gedaan om onze keuken op tijd af te leveren op 11/10/2017, ook wens ik het plaatsingsteam van VOF Den Ambacht te bedanken voor hun zeer professionele aanpak, deze zijn zeer goed in hun werk, dus keukens de Abdij is zeker een aanrader.

  71. Jan
    | Beantwoorden

    Keukens de Abdij / Boutersem heb jaar geleden keuken gekocht, is deze week geplaatst, moet zeggen dat ik inderdaad uiterst tevreden ben met de plaatsing van de keuken, wij wisten dat de plaatsing het belangrijkste is bij de aankoop van een keuken, dat je inderdaad geen prutser in huis krijgt,dus als het goed is mag het ook gezegd worden, dus keukens de abdij boutersem is dus een AANRADER voor iedereen, goeie kwaliteit en service

  72. Jimmy
    | Beantwoorden

    Wij hebben een goede 2 weken terug een keuken besteld bij Keukens De Abdij in Waasmunster.
    Achteraf gezien hanteren ze een vrij agressieve verkoopstechniek, wat hier in eerdere posts ook al aangehaald is geweest.
    Op zich is dat hun goed recht, maar aangezien we overtuigd waren van de kwaliteit hebben we dus ook getekend.
    Binnen de 5 dagen gingen we dan de gedetailleerde offerte ontvangen alsook enkele 3D tekeningen. Helaas niets ontvangen en daarop een mailtje gestuurd waar we vrijwel onmiddellijk een antwoord op kregen dat we dit ’s anderendaags zouden ontvangen.
    Ondertussen ook reeds een week geleden en nog steeds niets.
    Het enige dat we wel snel ontvangen hebben is de voorschotfactuur.
    Ik hoop dat dit niet de voorbode is van meer loze beloftes…. afwachten dus.
    Dus een goede raad : teken niets zonder de gedetailleerde offerte mee te krijgen.

    • Jimmy
      | Beantwoorden

      Ondertussen hebben wij een volledig gedetailleerde offerte ontvangen zoals beloofd, samen met de 3D tekeningen.
      Men heeft zich ook verontschuldigd voor de vertraging in het opstellen hiervan, en dit door omstandigheden.
      Zelfs de opmeting van onze keuken is ondertussen reeds gebeurd, de afspraak met de interieurarchitecte ligt vast voor volgende week, maw alles zit voorlopig op schema.
      Het ziet er naar uit dat onze schrik onterecht was en de conclusies voorbarig, ze hebben dit in Waasmunster terug goed opgepikt om er een positief verhaal van te maken.

      • Geert Haeghebaert
        | Beantwoorden

        Dag Jimmy
        Wij zijn afgelopen zaterdag bij hen geweest. Alles naar wens, een heel snelle prijsberekening, maar heel erg agessieve verkoopstechniek idd. Eigelijk teken je nog VOOR de de echte gedetailleerde offerte en wij hebben dat helaas (achteraf bekeken) ook gedaan.
        Kleine vraag : is jullie keuken dan volledig geworden wat het was EN voor het budget waarvoor jullie tekenden ? Of is er vanalles en nog iets bij gekomen. Want achteraf bekeken heeft die verkoper zich wel gebaseerd op goedkoopste toestellen enz… Dus hij kan alleen maar hoger uitkomen uiteindelijk.
        Dank voor uw reactie

      • dirk
        | Beantwoorden

        Dag Jimmy,
        Mag ik vragen welke tweede offerte je dan hebt ontvangen? Wat stond daar allemaal op? Kan je mij daarbij helpen aub?
        Dank voor je antwoord.

  73. van Bommel
    | Beantwoorden

    Dag beste mensen,

    Ik wil graag een positieve ervaring delen die ik heb gehad met Keukens de Abdij in Boutersem. Na een slopende renovatie die natuurlijk veel te lang heeft geduurd en te veel heeft gekost was het eindelijk tijd voor ons om de kers op de taart te zetten met een mooie keuken. Lang verhaal kort, een echt mooie keuken gekocht in Boutersem, goed begeleid geweest door de architect en reikhalzend uitgekeken naar de plaatsing. Bij de plaatsing ging niet alles zoals gewenst. Wij hadden wat schrik want de factuur was inmiddels betaald dus werden onze bedenkingen wel goed opgevolgd, vroegen wij ons af. Onze vrees was volledig ongegrond. Bij deze gaat onze speciale dank uit naar Nihat Akgul en bij gevolg ook aan Dirk Martens die er persoonlijk voor gezorgd hebben dat de dienst na verkoop zeer goed is opgevolgd. Al onze bemerkingen zijn zonder morren opgelost en weg gewerkt. Met als opmerking, NA het voldoen van de factuur.
    Men is natuurlijk altijd bang om in de steek gelaten te worden wanneer de firma de buit binnen heeft zogezegd.

    Dus ik kan maar één ding zeggen. Keukens de Abdij, jullie hebben een zeer mooi resultaat geleverd met nogmaals een speciale dank betuiging aan Nihat Akgul die geen moeite te veel was om dit project tot een goed einde te brengen.

    Het enige nadeel is dat ik hier geen foto bij kan plakken want jullie zouden jaloers zijn. :-)) Hoe dan ook, domweg goed werk.

  74. Vaessen
    | Beantwoorden

    Vorige maand onze keuken besteld bij Keukens de Abdij in Merksem. Zeer goed ontvangen door een verkoper die net uit zijn verlof was omdat hij papa was geworden. Onze kapoen was al 2 maandjes oud en het klikte direct natuurlijk op persoonlijk vlak. Goede uitleg gehad en er werd een mooi ontwerp gemaakt door de verkoper. We zijn op meerdere plaatsen geweest en we hadden hier het beste gevoel en hebben dan ook meteen een samenwerking gestart .Twee weken later stond de inmeter al voor de deur en we hebben vandaag een afspraak gemaakt met de binnenhuis architect….Zeer goede ervaring geweest voor ons en we kunnen niet wachten dat onze droomkeuken gezet wordt. Ga zo door zou ik zeggen.

  75. Janssen
    | Beantwoorden

    Wij zijn via mond op mond reclame bij keukens de abdij in Merksem terechtgekomen. (Nieuwe Toonzaal) We zijn erg aangenaam ontvangen. We konden daar rustig rondkijken, zonder gestoord te worden. Bij de meeste winkels word je niet met rust gelaten. We hebben veel mooie dingen gezien, wat ze bij de concurrenten zeker niet hebben. Er word door de adviseurs echt met je meegedacht om je droom keuken te realiseren. Ze doen alles stap voor stap. Eerst een adviesgesprek en word gekeken of er een samenwerking gestart kan worden. Daarna kwam de gespecialiseerde opmeter de ruimte opmeten en foto’s maken. Van hem hebben we ook goeie tips gekregen. Daarna zijn we bij de masterbinnenhuisarchitect van keukens de Abdij in Merksem terecht gekomen. Het gesprek duurde een halve dag, het was erg gedetailleerd. Waar we erg content over zijn. We hebben zelfs advies gekregen over hoe we het beste de ruimte kunnen verlichten. Warm licht, koud licht enz enz. Na de nodige wijzigingen wat we tegen een meer of minderprijs konden doorvoeren, kon de keuken besteld worden. Dit is precies waar wij naar op zoek waren. Professionaliteit!!! Binnenkort gaat ons keuken geplaatst worden, maar van onze vrienden weten we dat het zeker goed gaat komen. Want de monteurs zijn echte vakmensen hebben we gehoord. Keukens de Abdij we wensen jullie veel succes met jullie nieuwe toonzaal te Merksem!!!!
    De keuken gaat over 8 weken geplaats worden

  76. van wijmeersch
    | Beantwoorden

    We zijn naar daar geweesrt op aanraden van vrienden. Alles is heel goed verlopen, er was bij de plaatsing een kast beschadigd maar we hebben zeer snel een nieuw kast gekregen. Goeie service en Heel mooie keukens

  77. Bjorn de Neve
    | Beantwoorden

    Wij zijn in september 2015 langsgeweest in de toonzaal in Ninove. Zeer blij dat we dit gedaan hebben. Vriendelijke ontvangst, en zeer goede uitleg gekregen. Onze ruimte was niet echt gemakkelijk om in te richten maar we kregen enorm veel hulp van de binnenhuisarchitecte. Wij zijn heel blij dat ons keuken van bij de Abdij komt

  78. Bert
    | Beantwoorden

    Ons zoektocht naar ons droomkeuken is bij keukens de abdij te Boutersem begonnen. We zijn door de Toonzaal verantwoordelijke Nihat zeer vriendelijk ontvangen. Zijn advies was erg professioneel. Hij heeft dan ook ons droomkeuken ontworpen, en hebben meteen een samenwerking gestart. We hebben ook niet verder gekeken. Tot op de dag van vandaag hebben we er nog steeds, zeker geen spijt van. Alles is goed geregeld. Keukens de Abdij zeker een aanrader!!!!!

  79. Boudewijn
    | Beantwoorden

    In november 2016 hebben wij onze keuken besteld in het filiaal te Boutersem,wij werden zeer goed ontvangen en geholpen door Patrick. Wij waren al op meerdere plaatsen geweest en wisten al veel over keukens. Hij werkte samen met ons de keuken uit en luisterde goed naar onze wensen. De keuken is reeds geplaatst en we zijn zeer tevreden.mochten we ooit nog eens een keuken nodig hebben dan komt hij zeker van de Abdij. Prijs/kwaliteit/service is dik in orde.

  80. Merel
    | Beantwoorden

    Aanrader! Wij zijn ongeveer een jaar geleden zeer goed ontvangen geweest in de toonzaal in Boutersem. Nu een jaar later staat onze keuken en zijn we blij met het resultaat. Mijn vader ook langsgestuurd en ook hij was zeer tevreden met de samenwerking.

  81. Dieter S
    | Beantwoorden

    Zeer degelijke materialen en propere afwerking. Het lijkt wel of onze keuken een pak groter is geworden. Op twee weken was alles geklaard en vandaag zijn we al aan de grote kuis begonnen.

    Bedankt voor de goede samenwerking.

  82. Carl Withoek
    | Beantwoorden

    Bijna een jaar geleden bestelden we onze keuken. We hadden ze niet meteen nodig, maar met de prijsvastheid hoefde dit geen probleem te vormen.
    Vandaag zijn we onze bestelling definitief gaan goedkeuren. De architecte heeft op een budgetvriendelijke manier enkele persoonlijke toetsen toegevoegd en we kijken enorm uit naar het resultaat!

  83. Walter Desmet
    | Beantwoorden

    Onze zoektocht kwam al snel tot een einde na een bezoek aan de toonzaal te Waasmunster. Verkoper Jeffrey gaf ons een goede en professionele uitleg, goede kwaliteit, mooie prijs, ook nadien bij binnenhuis architecte Charlotte kregen we nog wat handige tips.
    Zeker een aanrader!

  84. Kevin Degraeve
    | Beantwoorden

    4 maand geleden onze keuken besteld. Vandaag is ze afgewerkt.
    We hadden de werken (electriciteit, water etc) laten uitvoeren door een onderaannemer die we zelf gekozen hadden.
    Helaas heeft deze aannemer ons in de steek gelaten en de werken niet uitgevoerd zoals op plan aangegeven.

    Hoewel er in de verkoopsovereenkomst vermeld staat dat bij dergelijke situatie er een schadevergoeding van 1000eu wordt aangerekend hebben ze bij Keukens De Abdij te Zemst absoluut niet vervelend gedaan.
    Sterker nog, ze hebben hun eigen aannemer langs gestuurd, 3 dagen later heeft die de leidingen aangepast, en vandaag 3 dagen na het aanpassen van de leidingen is de keuken geplaatst.

    Wat kan ik meer zeggen, service, kwaliteit, prijs.. Voor mij is alles ingevuld, en ik kan dus niet anders dan De Abdij aanraden als leverancier.

  85. Michael
    | Beantwoorden

    Wij zijn heel tevreden van onze nieuwe keuken en samenwerking met Keukens De Abdij. De binnenhuisarchitecte was zeer vriendelijk en heeft alles tot in detail met ons besproken. We kwamen met een bepaald idee naar Keukens De Abdij, maar samen met de binnenhuisarchitecte zijn we compleet van genre en concept veranderd. Uiteindelijk hebben we gekozen voor een open keuken met groot werkblad en veel werkruimte. Het is een super mooie keuken geworden en we zijn er zeer tevreden van. Ook de plaatsing verliep zeer vlot, de plaatser heeft zeer mooi werk geleverd. We zijn dus super tevreden van onze nieuwe keuken van Keukens de Abdij.

  86. Raf V.
    | Beantwoorden

    Manu tekende ons voorontwerp waarmee we meteen instemde. Binnenhuisarchitecte Sophie werkte vervolgens alles professioneel en tot in de puntjes uit. We zijn bijzonder tevreden met het eindresultaat.

  87. Sergoris
    | Beantwoorden

    Door familieleden waren wij bij Keukens De Abdij langsgegaan. We waren op zoek naar een landelijke keuken die in onze nieuwbouw zou passen. Na ons verkenningsgesprek met keukenadviseur Cedric wisten wij meteen dat wij met iemand gepraat hadden met liefde voor het vak. Onze keuken werd tot in de details besproken. We zijn dan ook op dit moment overgegaan tot de bestelling te plaatsen van onze keuken die volledig aan onze wensen voldeed. De keuken is een paar maanden nadien opgemeten door een binnenhuisarchitecte die ons ook nog geholpen heeft met de kleurkeuze van de binnenramen en deuren. Onze vloer hadden wij ook meegebracht bij onze tweede afspraak bij de binnenhuisarchitecte. Daar hebben we dan samen de kleurkeuze van onze deuren aangepast. De tijd die Sophie aan ons gespendeerd heeft is fenomenaal. Niets was haar te veel. Ook wat betreft de uitleg die wij gekregen hebben van onze stoomoven! Onze prachtige keuken is ondertussen al 4 maand geplaatst en wij zijn ongelooflijk tevreden. Zelfs mijn zus heeft ondertussen een nieuwe keuken aangekocht door mijn positieve ervaring bij Keukens De Abdij. Als het echt goed is mag het ook zeker en vast vermeld worden vind ik!

  88. Ben
    | Beantwoorden

    Misschien heeft verdraagzaamheid er ook wel iets mee te maken? Bij ons was de ontvangst alleszins erg hartelijk, we voelden ons meteen welkom.

  89. Michiel
    | Beantwoorden

    Druk bezig met bouwen, we hebben na verschillende keukenzaken te hebben bezocht, gekozen om onze keuken bij Keukens De Abdij te laten maken. We waren eigenlijk bijna meteen overtuigd van hun kunde dankzij het vriendelijke ontvangst van de verkoper, deze had ook direct door wat we verwachtten van onze keuken. Het voorstel dat we kregen van onze toekomstige keuken gaf ons ook een duidelijk beeld van hoe deze er ging uitzien in de toekomst. De binnenhuis architecten daar konden ons ook duidelijk advies geven over de indeling van de keuken en de do’s en don’ts. De levering en plaatsing van keuken verliep eveneens goed, de keukenplaatsers hebben dit zeer goed gedaan, elk detail klopt. Aan te raden!

  90. Charlotte V.
    | Beantwoorden

    Wij hebben onze keuken besteld bij Keukens De Abdij en ondertussen is ze ook reeds geleverd en geplaatst. Van begin tot einde zijn wij goed geholpen geweest door de mensen van Keukens De Abdij. We waren vooral aangenaam verrast door de keuzes die wij hadden in deze zaak, ook werden we goed geholpen door de keukenarchitectes en kregen we wat handige tips mee naar huis voor onze keuken. ik zou Keukens de abdij dus zeker wel aanraden, de keuzes die je er krijgt zijn echt top en de mensen zijn er zeer vriendelijk en steeds bereid je te helpen. Wij zijn alleszins super content met onze keuken!

  91. Ben
    | Beantwoorden

    Komen net van Keukens De Abdij waar we onze keuken besteld hebben.
    Fantastisch gesprek gehad met de interieurarchitecte die onze keuken met enkele kleine en goedkope aanpassingen een veel chiquere keuken bezorgd heeft.
    We zaten ook met vragen mbt onze leefruimte en onze hal (extra toilet of inmaakkast van maken) en ook hier heeft ze probleemloos haar ervaring en tips gedeeld.

    Hopen dat de plaatsing even goed verloopt, maar we hebben er alle vertrouwen in!

  92. Sofie
    | Beantwoorden

    Wij hebben onze keuken gekocht bij Keukens De Abdij. De keukens worden daar helemaal op maat gemaakt en het resultaat is volledig naar wens. we kregen professionele hulp van de keukenarchitecten en zij weten echt wel waarover ze spreken. Door het praatje van de verkopers moet je wel een beetje heen kijken, maar tja dat hebben we zo ervaren bij andere keukenbedrijven ook… Aangezien het een keuken op maat is, is het niet echt goedkoop maar de kwaliteit is wel heel goed; geen klachten van. De levering en plaatsing was ook zeer correct! blij dat we hebben gekozen voor Keukens de abdij

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

*

Optionally add an image (JPEG only)