De Keukenbouwer keukens ervaringen? Bekijk hier alle De Keukenbouwer keukens ervaringen. Gaat u binnenkort bij De Keukenbouwer keukens langs in Roeselare? Bekijk dan eerst de reviews en recensies over De Keukenbouwer keukens.

De Keukenbouwer keukens ervaringen? Hoe was uw ervaring met De Keukenbouwer keukens 
Uw ervaring met De Keukenbouwer keukens plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over De Keukenbouwer keukens in Roeselare.

 

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Teken zelf uw keuken in 5 minuten. Teken uw keuken zelf in 3D

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis 

 

De Keukenbouwer keukens algemene informatie

De Keukenbouwer Keukens heeft een vestiging gevestigd in Roeselare, Sint-Martens-Latem, Waregem, Zandhoven in België. Het familiebedrijf bestaat al enkele jaren. Bent u benieuwd? Bekijk dan de website van De Keukenbouwer keukens voor meer informatie, tips en de openingstijden.

Uniek aan De Keukenbouwer

Dit bedrijf steekt veel energie in persoonlijke aandacht. Door te kijken naar wensen en behoeften van klanten, helpt De Keukenbouwer jaarlijks 850 gezinnen bij de realisatie van hun nieuwe keuken. Het bedrijf verkoopt moderne, landelijke, houten en design keukens.

Openingsuren

maandag
13:00 – 18:00
dinsdag
10:00 – 18:00
woensdag
Gesloten
donderdag
10:00 – 18:00
vrijdag
10:00 – 18:00
zaterdag
10:00 – 18:00
zondag
13:00 – 18:00

 

24 klantgetuigenissen

  1. Coreynen
    | Beantwoorden

    In februari stapten wij bij de Keukenbouwer te Zandhoven binnen. Hier werden we zeer vriendelijk te woord gestaan door een medewerker en besloten we een afspraak te maken om onze keuken te laten uitteken. Naar al onze wensen werd geluisterd (veel opslagruimte, gemakkelijk te onderhouden werkblad, keukeneiland met eetruimte) . wij hadden dan ook een goed gevoel en besloten om met De Keukenbouwer in zee te gaan. In maart brak Corona uit, maar hadden we er nog alle vertrouwen in dat dit geen tot weinig effect zou hebben op onze keuken.

    Begin september werd onze keuken geleverd. Tot onze grote verbazing bleken er echter verschillende toestellen te ontbreken: ijskast, diepvriezen en microgolf. Hiervan werden wij niet op voorhand verwittigd! Als we dan belden was de reden dat ze tot de dag zelf probeerden om de toestellen geleverd te krijgen. Al een geluk dat we onze ijskast nog niet hadden weggedaan en onze microgolf nog hadden bijgehouden. De diepvries echter was al verkocht. Mits enkele maanden vertraging (met als reden ‘corona’) werden deze uiteindelijk geleverd.

    Op 28 september werd onze composietsteen (zeer onderhoudsvriendelijk en gemakkelijk) geleverd en geplaatst. Na 2 dagen stonden we al terug in de winkel.
    Onze steen vertoonde namelijk elke vingerafdruk/handpalm die je erop plaatste. En met een natte microvezeldoek (met afwasmiddel) konden deze vlekken niet verwijderd worden.
    Dit probleem werd ook aangekaart bij de projectleider. Hier werden we gerustgesteld want de plaatser ging geïnformeerd worden en zo spoedig mogelijk contact met ons opnemen. 1 week later echter nog geen gehoor (omwille van corona geven we bedrijven nog wat respijt) en contacteren we nog eens de projectleider bij De Keukenbouwer. Weer wordt ons gemeld dat de plaatser geïnformeerd werd en met ons contact zal opnemen. Een week later hebben we nog niets vernomen, dus beslissen we om zelf maar is contact op te nemen met de plaatser (Celis Natuursteen). Wat bleek: deze firma wist nog van niets.
    Het eerste advies dat we kregen was elke keer met vuiloplosser de werkbladen kuisen of elke keer met een sopje van CIF het hele werkblad kuisen. Tot zover het onderhoudsgemak van deze steen!
    Uiteindelijk werd onze mail doorgestuurd naar Diresco (eind oktober).

    Gedurende de maanden oktober/november blijven we wekelijks mailen naar de projectleider en De Keukenbouwer Zandhoven met foto’s van de afdrukken die zichtbaar blijven (ondanks om de 2 dagen de werkbladen kuisen met vuiloplosser). In november neemt Diresco telefonisch contact met ons op en wil alles afschuiven op onderhoud van de steen. Omdat uit de foto’s blijkt dat dit niet echt helpt en de afdrukken zichtbaar blijven, komt een vertegenwoordiger van Diresco eind november ter plaatse. Weer wordt alles afgewenteld op onderhoud en gaat zij gedurende 1,5u aan de slag om onze steen proper te krijgen. We moeten toegeven, gedurende 2 dagen zijn er geen vlekken zichtbaar maar is de chemische geur in huis ook niet te ontkennen.
    Begin december mailen we terug naar De Keukenbouwer en de projectleider om te melden dat we niet akkoord gaan met het feit dat dit op een onderhoudsprobleem wordt afgewenteld.
    Half december begeef ik mij terug naar de winkel (om nog maar is mijn beklag te doen) en wordt er mij beloofd, door de winkelverantwoordelijke, dat hij een huisbezoek zal doen om zelf de problemen waar te nemen. Wat blijkt: de dag zelf laat hij afbellen, met de boodschap dat hij de werfverantwoordelijke zal sturen. We zijn nu begin januari en we hebben nog steeds geen werfverantwoordelijke gezien en ook niets meer vernomen van De Keukenbouwer!
    Dit wil dus zeggen dat er tussen 4 oktober en 4 januari nog steeds geen oplossing is gevonden voor ons probleem met een steen die beschouwd wordt zeer onderhoudsvriendelijk te zijn.

    Hoe enthousiast wij waren aan het begin van dit avontuur, zo gedesillusioneerd zijn we nu.
    De Keukenbouwer is zeer goed in het verkopen van een keuken maar naar communicatie en opvolging toe laat het te wensen over. Als klant voel je je bij een probleem echt in de steek gelaten.
    Als je zelf niet belt of mailt blijf je in de kou staan. Wij zullen hen dan ook niet aanraden bij onze vrienden/kennissen omwille van de slechte service na verkoop.

    • Team de Keukenbouwer
      | Beantwoorden

      Beste,

      zou het mogelijk zijn om mij uw dossiernummer te bezorgen? Dan kijk ik dit even na en volgen wij dit intern verder op.

  2. Linda
    | Beantwoorden

    Uiterst tevreden. Mijn eerste ervaring was in Latem. Heel snel zaten we op eenzelfde denkpiste en een eerste voorstel werd getekend. Omdat er net een nieuwe keuken was geplaatst in de toonzaal te Waregem welke, volgens de verkoper te Latem, heel nauw zou aansluiten aan mijn smaak en wensen werden mijn plannen, na een bezichtiging te Waregem daar verder voltooid. Tijdens de verschillende fases van het ontwerp werd er steeds geluisterd naar mijn wensen en voorkeuren, plannen werden verbeterd en materiaalkeuze aangepast en werd ik altijd vriendelijk ontvangen. Uiteindelijk resulteerde dit tot een mooi ontwerp. Met de kortingen erbij was ik meer dan 100% tevreden. De levering gebeurde zoals gepland en de plaatsing verliep tot in de puntjes. Ik ben trots op de keuken waar ik van mijn passie kan genieten. De Keukenbouwer is een aanrader! Bedankt team!

  3. Anne Vanbesien, Eric Van de Geuchte
    | Beantwoorden

    Eind 2019 een keuken besteld in Roeselare, met de overeenkomst, dat we het meeste nog konden aanpassen, wat wel een voordeel is.
    In Januari 2020 kwam de architect alles opmeten en bekijken. Daarna werd er een afspraak gemaakt en werd de keuken in de winkel nogmaals besproken. Hier gaf de architect ons nuttige tips, waarvan we de meeste goedkeurden en waarvan we nu zeker geen spijt hebben. De plaatsing werd voorzien voor begin maart 2020. Ondanks de coronalockdown werd de keuken toch nog in de derde week van maart, slechts enkele weken later dan voorzien. Zijn tevreden over de keuken, alsook over de heel bekwame plaatsers. Alles is prima georganiseerd en wordt heel goed en precies uitgevoerd.Ook van de service nadien zijn we tevreden, alhoewel mits een beetje vertraging. Bestellen bij de keukenbouwer is een aanrader!

  4. Kaylee
    | Beantwoorden

    Wij hebben in augustus 2019 een keuken besteld bij de Keukenbouwer Roeselare.
    Dit na hen een offerte van concurrentie Ixina voor te leggen. We zijn tot de compromis gekomen om exact dezelfde keuken als bij Ixina te krijgen voor dezelfde prijs.
    Hiermee zijn wij akkoord gegaan en hebben wij onze handtekening gezet. In alle eerlijkheid hebben we dit op vertrouwen gedaan en dit hadden we niet moeten doen. De offerte bestond uit een document met allerlei codes. Omdat de afspraak zeer duidelijk was: dezelfde keuken als Ixina hebben wij getekend.
    Achteraf bleek dit helemaal niet te kloppen. Om enkele voorbeelden te geven: een zwarte kraan was plots een chrome kleur, een volledige koelkast was een kleinere koelkast + vriesvak geworden etc…
    Op dat moment waren we ons van geen kwaad bewust. De offerte was getekend en wij waren blij met onze nieuwe keuken. Gezien we in verbouwingen zitten hadden we gevraagd om de keuken in maart 2020 te leveren. Kregen we te horen dat we zeker ruim op tijd hadden besteld en dat we in december 2019 een telefoon gingen krijgen om de laatste opmetingen te doen.
    December 2019: geen telefoon gekregen
    In januari 2020 zelf contact opgenomen met de keukenbouwer. Wanneer de architect kwam opmeten kregen we echter het volgende te horen: leverdatum maart?! Dit zal zeker niet lukken. Ten vroegste in mei 2020 pas…
    Hier waren we echter niet mee akkoord aangezien we in maart ook effectief naar onze nieuwe woonst verhuizen en er dus een keuken moet staan. Maar dit kon niet lukken, ten vroegste mei…

    Uiteindelijk op afspraak gekomen in de winkel om de opmetingen van de architect te bespreken. Daar krijgen we dan te horen dat we een 700 tal euro moeten opleggen omdat de initiële getekende versie bij nader inzicht niet klopt. Onze zwarte kraan was verdwenen, er was plots een kleinere koelkast aanwezig en er moest een glazen paneel tegen onze keukenwand komen + de melding dat de levering in mei 2020 pas kan gebeuren.
    Wij hebben toegegeven dat we te enthousiast en op vertrouwen een handtekening hebben gezet maar dat dit absoluut niet kan. Ook het feit dat er niet geleverd kan worden in maart 2020 vonden wij onterecht.
    Na een lang gesprek kon de leverdatum plots wel begin maart.. En hebben wij uiteindelijk een 300-tal euro extra betaald dan de initiële overeengekomen prijs.
    Achteraf bekeken: gelukkig hebben we wat doorgezet want midden maart kwam de lockdown wegens covid op ons af en ging de plaatsing in mei al helemaal niet lukken…

    Tijdens de plaatsing waren wij tevreden van de plaatser. Buiten een vijs dat zichtbaar was hadden wij geen opmerkingen en uiteindelijk hebben we de vijs maar gelaten voor wat het was.
    Echter na een week kregen wij onuitwisbare vlekken in ons keukenblad. De kringen van onze glazen zag je permanent in ons blad. Zet een emmer op het keukenblad en de omranding ervan bleef er in staan, er kwamen vlekken op etc. Als we het product gebruiken dat we hebben meegekregen om ons blad te reinigen kregen we alleen maar vlekken….
    We hebben hiervoor gebeld naar de Keukenbouwer en kregen telefonisch te horen dat dit niet zou mogen gebeuren met zo’n keukenblad. Ze vroegen ons om het op mail te zetten en zij zouden de granitier contacteren om dit probleem op te lossen.
    Een tweetal weken later kregen we nog steeds geen tegenbericht. Uiteindelijk hebben we zelf teruggebeld naar de keukenbouwer en kregen we te horen dat er niet rechtstreeks door hen kan gebeld worden naar de granitier en dat het wachten is op een reactie van de mail.
    Twee maanden later: nog steeds geen reactie, zelfs na meerdere telefoontjes.
    Uiteindelijk dan maar opnieuw naar de winkel geweest en daar mijn beklag gedaan over de manier van werken en communiceren. Kan er na dit gesprek toch WEL plots rechtstreeks naar de granitier gebeld worden..
    Zegt de granitier dat ze in de loop van volgende week zullen langskomen en mij twee dagen op voorhand zouden contacteren om te verwittigen.
    Twee weken later: nog steeds niemand gehoord.
    Uiteindelijk weer naar de winkel geweest met de melding dat ik nog steeds niets gehoord heb en dat deze klacht eigenlijk een 4tal maanden geleden al moest afgerond zijn…
    Er werd opnieuw gebeld naar de granitier en deze keer kregen we een datum en uur. Deze afspraak hebben ze dan wel nagekomen..

    Wij waren een jong enthousiast koppel die trots was dat ze een keuken van de keukenbouwer konden kopen.
    Maar uiteindelijk hebben wij ons echt mispakt en hadden we het beter niet gedaan… Zo vaak is de communicatie misgelopen en zo vaak hadden wij het gevoel dat we aan het lijntje werden gehouden! Het waren mooie woorden en de dag dat we getekend hadden voor een nieuwe keuken waren we zo blij en vol lof over de keukenbouwer. Maar nu houd ik er jammergenoeg een slecht gevoel aan over en kan ik de keukenbouwer echt niet aanraden… Desondanks was het personeel (fysiek aanwezig) wel vriendelijk maar telefonisch iets bereiken was zeer moeilijk en het vertrouwen is geschonden..
    De zoektocht en plaatsing van een keuken is soms vermoeiender dan men denkt 😉

    • Team De Keukenbouwer
      | Beantwoorden

      Jammer om te horen dat u een minder goede ervaring had. Wij willen er uiteraard alles aan doen om onze klanten een goede dienstverlening te bieden. Daarom bekijken wij in dit geval zeker wat er fout gelopen is. Kan u ons laten weten onder welke naam deze keuken werd aangekocht?

      • Kaylee
        | Beantwoorden

        Beste,
        Dit werd onder de naam Dejonckheere aangekocht.

        • Kaylee
          | Beantwoorden

          Wij hebben nog steeds niets gehoord van jullie… Was bovenstaande een commerciële reactie?

  5. Joep
    | Beantwoorden

    We hebben begin van dit jaar het plan opgevat om een nieuwe keuken te kopen. De oude was echt aan vervanging toe. Na een aantal bedrijven te hebben bezocht kwamen we terecht bij de Keukenbouwer in Waregem. We hebben daar onze ideeën besproken en Dirk liet ons zien wat er allemaal mogelijk was. In een aangename sfeer en onder het genot van een kopje koffie hebben we besloten om de keuken aan te schaffen. We hadden afgesproken dat de plaatsing omstreeks Juni zou zijn. We zijn nog een aantal malen terug geweest om de puntjes op de i te zetten, zoals welke apparatuur, gootsteen, kranen etc. We werden altijd vriendelijk en professioneel behandeld.
    Toen was er ineens corona, de lockdown en alle beperkingen nadien. In mei ging de toonzaal weer open en kwam de binnenhuis architect om de maten op te nemen. We maakten een nieuwe afspraak om de keuken in Oktober te plaatsen. Dit was allemaal geen probleem. Nu is het dan Oktober en de keuken is gisteren zeer professioneel en mooi geplaatst. Zelfs kleine probleempjes werden door de plaatsers perfect opgelost.
    We zijn zeer tevreden over het hele traject, van informeren, offreren, aanschaf en plaatsing.

    De Keukenbouwer, je mag je naam eer aan doen. Bedankt.

  6. Jorien
    | Beantwoorden

    Mijn keuken werd onlangs geïnstalleerd.
    Ik ging hiervoor langs bij De Keukenbouwer in Latem. Ik werd fantastisch bediend door Thomas en hij maakte de keuken alsof het voor zichzelf was. Hij ging tot het uiterste om mijn droomkeuken te geven binnen mijn budget. Daarnaast was er geen moeite te veel en paste hij elke keer aan wanneer ik het vroeg.
    De levering en installatie ging bijzonder vlot en met oog voor detail.
    Ook na de levering blijft De Keukenbouwer beschikbaar voor opvolging.
    Leuk om iets te hebben binnen de verbouwingen dat zo vlot gaat! Dankjewel!

  7. Eddy De Vuyst - Gudrun Vansteenkiste
    | Beantwoorden

    Ons bezoek bij de Keukenbouwer in Waregem was zeer aangenaam en we hebben een goede uitleg met alle mogelijkheden gekregen door Mathieu die direct actie heeft genomen met een voorstel. Na de juiste afmetingen en foto’s vd bestaande keuken te hebben doorgeven heeft Mathieu ons de nieuwe keuken uitgetekend naar onze wensen en budget. Perfect.
    Na ons akkoord kwam binnen de week de binnenhuisarchitecte al langs vd juist opmetingen en enkele dagen later werden we opnieuw gecontacteerd door Mathieu om alles in de definitieve vormen te gieten..en opdracht te geven voor productie.
    Gisteren kregen we al een vriendelijk telefoontje om datum van levering en plaatsing te bespreken.
    Nu nog een paar weken wachten… tot nu al de punten vd service..
    bedankt Mathieu voor de zeer snelle opvolging en het direct handelen..een dikke pluim.

  8. Karel
    | Beantwoorden

    We zijn zeer tevreden over onze ervaring bij De Keukenbouwer. We zijn eerder toevallig bij hen binnengelopen, om wat tijd te doden tussen twee afspraken. Al snel werden we goed ontvangen door Mathieu die ons goede ideeën gaf voor de keuken in onze nieuwbouwwoning. Na enkele weken nadenken en vergelijken met andere keukenbouwers, kwamen we terug bij Mathieu. Dan hebben we samen alle details besproken, overwogen en vastgelegd en finaal hadden we een zeer ruime, high end keuken met zeer goede toestellen voor een competitieve prijs. Dikke aanrader!

  9. Bart
    | Beantwoorden

    Vandaag bij de keukenbouwer geweest in Latem super vriendelijk Michiel gaf ons de nodige info en we hebben een keuken gekocht super mooi en goede kortingen het aanraden waard

  10. Hannes
    | Beantwoorden

    Zeer tevreden over mijn nieuwe keuken.
    Van plan tot uitvoering verliep alles gesmeerd. Men nam voldoende tijd om naar mijn wensen te luisteren, zodat ik een keuken op maat kreeg voor mijn noden.

    Speciale dank naar Thomas van de keukenbouwer voor de vlotte samenwerking.

  11. Nicholas
    | Beantwoorden

    wij hebben inderdaad ook gevoeld dat er harde concurrentie is en je mag ook niet vergeten dat het verkopers zijn. hun naam liegt niet, ze proberen ons een keuken te verkopen. je moet hier wat doorkijken.
    er zijn andere zaken waar ik kwaad ben weggegaan maar bij de keukenbouwer hebben ze ons nog een mooie korting gegeven om te overtuigen en ik ben blij dat we gekocht hebben bij hen. ondertussen al opmetingen en aanpassingen gehad, ik hoop snel de keuken bij ons te hebben!

  12. Roos
    | Beantwoorden

    Ons gevoel zat direct goed van toen we de eerste keer binnen kwamen in de toonzaal.Als je uitleg vraagt staan ze onmiddellijk ter uwer beschikking. Bij het kiezen van de materialen Goeie uitleg en ze nemen écht hun tijd daarvoor! Nu op naar een goeie levering en plaatsing. Zie er naar uit!

  13. Bob De Groot
    | Beantwoorden

    In onze zoektocht naar een nieuwe keuken hebben we uiteindelijk voor De Keukenbouwer gekozen. Omdat we alletwee een druk leven hebben, was het gemakkelijk dat ze zondag open zijn.
    We hebben in de toonzaal een tip gekregen om onze oude keuken te verkopen.
    De plaatser heeft de keuken perfect geïnstalleerd. Erg leuk was dat hij proper werkte en ook alle afval meenam. Zo hadden we direct nadat hij klaar was een prachtig mooie nieuwe keuken waar we zeer trots op zijn.
    Kennissen van ons hebben daarna ook bij De Keukenbouwer hun nieuwe keuken besteld. Als cadeau hiervoor kregen wij en zij een handige keukenrobot.

  14. Bert
    | Beantwoorden

    ze werken open op zondag, handig!

  15. De Cabooter
    | Beantwoorden

    Bij ons eerste kontakt was het verrassend. Een grote toonzaal,zie je niet van op straat, Mooie toonzaal met veel mooie modellen.
    Vriendelijke verkopers en heel lieve Annelien, die haar werk als architect echt goed doet.
    Alles is volgens afspraak verlopen en de juiste datum geleverd en geplaatst,
    Een hele goeie monteur,is de perfekte stielman !
    Ons gevoel zat direkt goed van toen we binnen kwamen !

  16. Familie De luycker -Laporte
    | Beantwoorden

    Ons eerste bezoek bij de keukenbouwer was een zeer aangename ontmoeting mooie uitleg gehad over alles en zonder opdringerig te zijn zodat we op het gemak nog eens zijn langs geweest om te beslissen daarbij heeft Mathieu ons alles uitgetekend en alle voordelen en nadelen van de produkten uitgelegd waarna Annelien ook is komen opmeten en dat we samen nog wat gedachten uitgewisseld hebben en wat veranderd hebben om tot een mooi en gemakkelijk te onderhouden geheel gekomen zijn !
    De levering is perfect verlopen en de plaatsing is ook goed en degelijk uitgevoerd er werd een voorlopig werkblad en na 10 dagen zoals beloofd kwam de composiet erop perfect gemonteerd en toen daarna nog eens controle en eventueel aanpassing van de deuren enzo , dit is voor ons verlopen met een perfecte aangename betrouwvolle samenwerking waardoor wij deze firma dan ook zekers aanbevelen !!
    Wij hebben bij Keukenbouwer Waregem(Sint Eloois Vijve )gekocht maar zijn ook de andere toonzalen eens gaan bekijken .

  17. JC Van Acker
    | Beantwoorden

    Binnen de week hadden mijn vrouw en ik beslist om verder te werken met DeKeukenbouwer. Mathieu kreeg van ons de afmetingen en plan van de keuken en ook carte blanche om de nieuwe keuken uit te tekenen.
    Binnen een week hadden we een voorstel en rendering van de nieuwe keuken en … bonk erop !!!

    3 weken later werden de juiste opmetingen gedaan (terug zéér vriendelijk binnenhuisarchitect) en kort daarop terug gecontacteerd door Mathieu voor de volgende stap nml. het bekijken van de keuken in detail, bepalen van soort bovenblad (bij ons werd het een zwarte composiet) en keuze van de toestellen. Wij opteerden voor de blackline serie van AEG met onder andere een stoomoven/sous vide.

    Levering van de keuken was eind augustus. Er werd regelmatig gebeld door de keukenbouwer of deze datum nog steeds haalbaar was voor ons omdat we een de keuken totaal wilden renoveren.
    Op de afgesproken dag om 7H00 stipt kwam de monteur (terug héél vriendelijk) en na anderhalve dag stond onze droomkeuken er.

    Tien dagen later werd ook het bovenblad geleverd en geplaatst en ik kon beginnen met de laatste stap in ons renovatieplan …. schilderen.

    Binnen de maand werden we opnieuw gecontacteerd door DeKeukenbouwer voor een volledig nazicht van de keuken.

    DeKeukenbouwer: vriendelijke bekwame mensen, perfecte service en bovenal een prachtige keuken !!!!!!!!

  18. Royaert
    | Beantwoorden

    Wij kochten onze keuken bij DeKeukenbouwer. Alles ging vlot tot bij het moment van levering.
    We merkten toen op dat er een andere tekening in het werkblad zat dan wat zichtbaar was op het staal in de toonzaal.
    Hier zaten grotere nerven in en dat was storend en wij voelden ons hier niet goed bij.
    We zijn direct naar de toonzaal gereden maar daar werden we op ons gemak gesteld en kregen we gelijk.
    Wanneer we het blad echt niet mooi vonden mochten we een ander blad kiezen omdat het niet duidelijk was.
    We hebben het een paar dagen laten bezinken en vonden het blad toch passend bij de keuken en
    besloten dan om het te laten liggen.
    Wanneer we dit lieten weten aan DeKeukenbouwer kregen we nog een tegemoetkoming voor het misverstand en kregen we gratis antislipmatten nageleverd.
    We zijn blij dat we met hetzelfde gevoel geëindigd zijn zoals het beginproces en dat DeKeukenbouwer bereidt was om misverstanden recht te zetten.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Optionally add an image (JPEG only)