ervaringen dovy keukens

Dovy keukens ervaringen? Alle Dovy Keukens ervaringen. Zit u te denken om bij Dovy Keukens langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over Dovy Keukens.

Dovy keukens ervaringen? Hoe was uw ervaring met Dovy keukens?
Uw ervaring met Dovy keukens plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over Dovy keukens.

 

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Teken zelf uw keuken in 5 minuten. Teken uw keuken zelf in 3D

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis

 

Dovy Keukens algemene informatie

Dovy keukens is opgericht in 1980 door Dhr. Muylle en zijn echtgenote Mvr. Claeys. Dovy keukens biedt u de mogelijkheid voor uw ideale keuken te realiseren. Samen met u ontwerpen ze een keuken die goed bij u en uw persoonlijkheid past.

Bent u benieuwd? Bezoek hier de website van Dovy keukens voor meer informatie, tips en openingstijden.

Dovy Keukens vestigingen

Dovy Keukens heeft vestigingen in Ieper, Roeselare, Waregem, Brugge, Aalst, Maldegem, Oostakker, Sint-Niklaas, Geraardsbergen, Grimbergen, Herent, Sint-Genesius-Rode, Tienen, Waver, Schoten, Turnhout, Mechelen, Hasselt, Maasmechelen, Ham, Doornik, Awans, Naninne en Marche-en-Famenne.

Uniek aan Dovy keukens

Uw keuken wordt in de Dovy fabriek van 37.000 vierkante meter ontworpen. Door de hoogstaande kwaliteit van de keukens, krijgt elke klant 10 jaar garantie op haar keuken.

45 klantgetuigenissen

  1. Caroline
    | Beantwoorden

    heeft er iemand ervaringen met Dovy, nieuwe filiaal dendermonde aub – bedankt voor alle feedback

  2. Ann
    | Beantwoorden

    Wij hebben onze keuken bij Dovy Aalst besteld: een familiebedrijf dat fier is op zijn verwezenlijkingen zou zijn verkopers wel screenen op professionaliteit, dachten we. Voor onze eerste afspraak was de aangewezen verkoper tien minuten te laat; op het toilet; kan gebeuren. Voor onze tweede afspraak op een zekere voormiddag was dezelfde verkoper 25 minuten te laat en werd hij begroet met ‘goeiemiddag’ door zijn collega-verkoper, blijkbaar al een welbeproefde grap. Onze verkoper legde ons ook zelf voor om met externe vakmannen voor breekwerk, elektriciteit en sanitair te werken: verrassend, maar een aantrekkelijk voorstel toen de kostprijs lager bleek te liggen. We moesten ons geen zorgen maken over de kwaliteit van het werk, want hij ging alles monitoren: de voorgestelde vakmannen kwamen uit zijn vriendenkring. We kwamen bedrogen uit: niet omwille van het geleverde werk, wel door de overal ontbrekende coördinatie van de verkoper en de handigheid waarmee hij telkens de schuld doorschoof. Onze keuken kwam met vertraging hierdoor, de afwerking van de ruimte is nog steeds geen feit. De vakman van Dovy die de keuken plaatste deed zijn werk prima, de monitoring van de plaatsingsdienst was vlekkeloos. Jammer dat niet elke werknemer van Dovy zo gewetensvol omgaat met zijn job.

  3. Arlette
    | Beantwoorden

    Mijn Dovy keuken dateert van 2005 en ik ben altijd, en nu nog, over mijn keuken zeer tevreden geweest. Na al die jaren ziet ze er ook nog mooi uit. Maar met de dienst-na-verkoop heb ik zeer slechte ervaringen : door een stommiteit heeft een van de tafelpoten, destijds ook door Dovy geleverd, het begeven. Ik ging naar de toonzaal om informatie : 1. Zo’n poot kost, als je hem zelf opnieuw kan bevestigen om en bij de 250,00 €. Ik moest toch even slikken. Maar aangezien we het werk niet zelf kunnen uitvoeren komt er nu eerst iemand van Dovy langs. Dat is OK voor ons alleen kost dat langskomen alleen al 45 € verplaatsingskosten en 48 € per gewerkt uur. Nog eens slikken. En nu komt het : deze persoon komt niet eerder dan 28 november want er zijn 2 lange weekends in november. Dat noem ik het toppunt van GEEN SERVICE. De verkoop van onze keuken toentertijd is nochtans zeer vlot gegaan. Tja, nu zal het niet genoeg opbrengen zeker.

  4. JOOSSENS MARINA
    | Beantwoorden

    Wij werden zeer vriendelijk ontvangen, kregen een correcte uitleg en hulp bij het samenstellen van de keuken, zonder pushen ,dus bestelden we onze keuken, alles verliep ongelooflijk correct, super service, een echte aanrader dus. We zijn meer dan tevreden van het resultaat en de service. Petje af

  5. Steffen
    | Beantwoorden

    1. Enkele weken geleden langsgeweest in de nieuwe toonzaal, het was zeer druk en geholpen door een extern persoon. Deze mocht echter geen prijzen e.d. geven want was van een andere toonzaal. Maar alles genoteerd, zelfs een plan afgegeven en enkele dagen later zouden we gecontacteerd worden voor een afspraak te maken om het plan te komen bezichtigen en prijs te horen te krijgen.
    2. Na een week toch maar eens zelf langs geweest aangezien we nog niets gehoord hadden. Toonzaal was leeg, 4 designers/verkopers zaten achter hun bureau maar ik werd niet geholpen. Dan maar bij de receptie gaan vragen. Na heel wat gekibbel onderling wou 1 van de verkopers mij toch zien. Mijn plan stond voor de eerste weken nog niet op de planning. Wel vreemd, want hun acties zouden dan al afgelopen zijn. Dan toch maar een afspraak gemaakt voor vandaag 15/10 om 15:00 … Ik wou vroeger komen maar dat kon niet want hij zou zeker tot 15:00 de tijd nodig hebben om mijn plan te kunnen maken. Toen ik vroeg om me desnoods al een schets of prijs door te sturen werd me gemeld dat hij niet op deze manier werkte. Voor mij geen probleem, daarom dat we de afspraak hadden gemaakt.
    3. 15/10 14:50 kom ik aan, tot mijn verbazing was hij niet aan mijn plan bezig, maar was hij een uitgebreid een keuken aan het samenstellen met klanten. Tot daar zogezegd aan mijn plan bezig zijn. Nou goed, geen probleem, alles kan al eens uitlopen…. een collega van hem komt me nog aanspreken ” u kwam voor mijn collega zeker ” that’s it. Tot 16:00 heb ik rondgedwaald in de toonzaal en alle keukens 10x gezien, daarna ben ik in mijn wagen gestapt en naar huis gereden. Ze hebben me zien vertrekken, een uur zien ronddwalen in de toonzaal, maar niemand, maar dan ook niemand heeft mij verder aangesproken …

    In tussentijd was ik ook al bij de keukenbouwer langs geweest, daar kreeg ik wel onmiddellijk vrijblijvend een 3D ontwerp en een exacte prijs, en zelfs nog netjes doorgemaild. Daar hebben we ondertussen een verdere afspraak mee en gaan we de bestelbon tekenen volgende week.

  6. John en Nathalie
    | Beantwoorden

    riendelijk en beleefd en tijd hebben ze genomen, om die bestelbon te kunnen maken. Ze gingen het allemaal komen opvolgen, bijna hun bed bij ons thuis. We zijn nu straks een maand verder en kan nog steeds niet fatsoenlijk werken in de keuken. Heel vervelend met een hoop kinderen in huis. We hebben dan maar zelf even afwasmachine al geïnstalleerd en alle chance hebben we een gas bbq zodat we toch zo kunnen koken. De keuken opvolgen hebben we dan maar zelf gedaan met de planning. We wachten nog af.
    Als we dit mochten overdoen dan zou het nooit meer Dovy zijn!!!! Ze beloven veel maar het lukt ze niet.

  7. Jan
    | Beantwoorden

    Blijkbaar zag ik er niet kapitaalkrachtig genoeg uit want het enige wat die verkoper arrogant zei was dat ze in de hogere prijsklasse werken , nog voor ik iets kon zeggen
    Dan ben ik maar ergens anders een keuken van 26.000€ gaan bestellen.

  8. Baca
    | Beantwoorden

    Jammer, maar wij hebben geen positieve ervaring met Dovy Waregem. De werken bleken niet grondig voorbereid. Voor 25 000 euro verwacht je een professioneler aanpak. Drie kasten waren te hoog gemaakt, één vergeten maken. Sokkels werden ingekort. Standaardprocedure, zei Dovy. Wij hebben een keuken met drie verschillende sokkelhoogten! “De keuken is afgewerkt volgens de regels van de kunst”, was het antwoord op aangetekend schrijven. De fouten bleven maar komen : er was niet aan ventilatie voor koelkast gedacht (dan maar gat in de muur gemaakt), rekje slordig geplaatst,, kast 11 cm van de muur verwijderd geplaatst, te kleine luifel voor dampkap voorzien, enz… Verkoper wimpelde fouten af. Blijkbaar hangt loon af van goed verloop. Daarna rechtstreeks contact met fabriek Roeselare . Daar deden ze hun best om fouten recht te zetten. Zo werd er heel veel over en weer gereden en gingen 2,5 maand voorbij i.p.v. de geplande 3 weken. Nu snappen wij waarom Dovy keukens prijzig zijn… Nee, niet voor herhaling vatbaar.

  9. Paul en Marina
    | Beantwoorden

    Met dank aan DOVY Aalst. Pluim voor Gina en Nico (de plaatsers) en Werner Moonens (projectbegeleider) voor hun uitermate professionele aanpak. Wij hadden de raad gekregen van een tevreden klant om naar filiaal in Aalst te gaan. Gelukkig hebben wij dat gedaan.
    Als je een kwaliteitsvolle keuken wil met een professionele opvolging, ga naar filiaal Aalst, filiaalhouder met hart en ziel, die leeft voor zijn vak.

  10. Vrancken
    | Beantwoorden

    Bij de aankoop van onze keuken bij Dovy in Sint Genesius Rode zijn wij door een zeer vriendelijke verkoper ontvangen. Bij onze bestelling hebben wij een diepvriezer (Zanussi-Aeg) aan de halve prijs gekregen (promotie), vaatwasser gratis (promotie)
    De plaatsing van onze keuken is door 1 man geplaatst, hadden op z’n minst 2 man verwacht. Zeer capabele plaatser maar die had op dat moment persoonlijke problemen en heeft veel tijd doorgebracht met telefoneren, heel frustrerend. Eerste ontgoocheling bij Dovy. Daarna kregen wij problemen met onze diepvriezer die enorme veel lawaai maakte, 1ste technieker heeft een ventieltje vervangen, tweede technieker, dat lawaai was normaal, alle diepvriezers maken lawaai, derde technieker is zelfs niet gekomen en heeft dit per telefoon afgehandeld. Verscheidene telefoontjes gehad met Dovy Roeselare en daar vernemen wij dat Zanussi niet meer bij ons wilt komen. Kontakt opgenomen met de verkoper ST Genesius Rode. Waarop hij kontakt opneemt met Dovy in Roeselare. Zanussi wil een geste doen en de diepvriezer terug nemen aan de prijs die wij hem hebben aangekocht en ik ga hier niet mee akkoord (promotieprijs en nog onder garantie) ik wil geen geld ik wil gewoon een ander toestel dat geen lawaai maakt. Er werd mij beloofd dat de directie van Dovy in Roeselare mijn dossier zou behandelen, maar tot op heden (3 maanden later) nog steeds geen nieuws. Als dat niet commercieel is.

  11. Fam. Claes
    | Beantwoorden

    Hoe kan je op 20 minuten tijd ons keukenproject bespreken!? Terwijl ze ergens anders 2 u de tijd nemen? Maar wel zo rap mogelijk een bestelbon willen boven halen.

  12. Van der Borght
    | Beantwoorden

    Ondanks de zeer sterke mediacampagne die Dovy opzet, met mijnheer Muylle als boegbeeld, stonden wij op 5 minuten terug buiten bij ons bezoek in het filiaal in Sint-Niklaas. Een keuken voor minder dan 10.000 euro is blijkbaar niet mogelijk volgens de verkoper van dienst. (Hadden keuken nodig voor kleine studio.)
    Gemiste kans voor Dovy, keuken is ondertussen elders besteld.

    • Heidi Verstraeten
      | Beantwoorden

      Vergelijkbare ervaring gehad. Daaraan zie je ook alweer dat het zelfstandige verkopers zijn. Aan het uitwerken van keuken van 10.000 is even veel werk als 1 van 20.000 euro. Maar ze verdienen er niet genoeg aan.
      De verkoper was ook meer bezig met andere merken af te breken dan naar ons te luisteren. Tja, dat werkt bij mij averechts.
      Grtjs Heidi

  13. Enitram
    | Beantwoorden

    Deze namiddag de ganse toonzaal bekeken in Ham, op zoek naar nieuwe keuken. Er waren 3 heren van Dovy in de winkel en niemand heeft ons gevraagd of ze konden helpen! Hoe klantvriendelijk is dit? Verkoopcijfers zal zeker goed zijn met zo.n onbehulpzame verkopers

  14. Raf
    | Beantwoorden

    Composiet werkblad bij de minste aanraking vol vlekken (geen condsaat)slechts met veel moeite te verwijderen (of zelfs helemaal niet.) Ook niet na gebruik van “easy clean” Weinig reactie bij verkoper zegt dat het eigen is aan de soort werkblad. Kan toch niet dat we bij de minste aanraking van het werkblad de hele boel moeten cleanen. oplossing graag! Keuken geïnstalleerd 08/ 2017. Zeker geen reclame

  15. Guido en Gerd
    | Beantwoorden

    Wij zijn zeer tevreden met onze Dovy-keuken, nu jaar geleden geplaatst. Besteld bij Dovy Brugge, waar we door een zeer vriendelijke verkoper werden geholpen. Hij dacht zeer goed mee met ons en na een week stonden de plannen op papier -, netjes uitgetekend. Nog hier en daar wat wijzigingen aangebracht, allemaal zonder problemen.
    Alle elektrische toestellen zijn van AEG. We kregen 2 toestellen gratis.
    Wel zeer jammer dat we reeds onze koelkast, na 3 jaar, en de vaatwasser, na 5 jaar en net buiten garantie, hebben moeten vervangen.
    De koelkast is vervangen mits betaling, en terug een garantie van 5 jaar.
    De vaatwasser, buiten garantie, kon hersteld worden voor 480 euro, blijkbaar een defect aan de elektronica.
    We hebben niet laten herstellen en ook geen AEG toestel meer aangekocht. We hebben onze buik vol van AEG.
    Onze was- en droogmachine zijn 25 jaar oud en werken nog als de beste, MIELE!
    Jammer dat DOVY met AEG samenwerkt, het is echt geen goede reklame.

  16. Andre
    | Beantwoorden

    Jammer maar we hebben geen leuke ervaring met Dovy keukens Ham
    Wat eigenlijk een droomkeuken had moeten zijn is uitgedraaid op een nachtmerrie.
    Dan bedoel ik hiermee.

    1.Op de eerste dag van de plaatsing komt de plaatser tot de conclusie een ander plan te hebben als ik waarin de pottenladen bij hem opgegeven staan 900 mm en bij mijn plan 1000, gevolg de stopcontacten die ik had geplaats stonden verkeerd en wederom verplaatst moesten worden.
    2.De plaatsing wat 3 dagen had moeten zijn is 3 weken geworden.
    3.de frigo na 3 maal toe gevraagd te hebben bleek deze uiteindelijk toch niet te passen.
    4.produkten die niet geleverd zijn ‘spotjes’ waarbij de plaatser suggereert, deze zullen wel met het papier weggegooid zij door de vrouw.
    5.de oven ga ik ervan uit dat de verkoper ons op de hoogte stelt van de verschillende toestellen dit is niet gebeurt.
    6.afwerking heb ik nog iemand anders voor moeten laten komen (afkitten).
    Dus bij deze wil ik het dossier Dovy zo snel mogelijk afsluiten
    Als ik alle commentaren op voorhand had gelezen had ik nooit een Dovy keuken gekozen.
    MVG
    Andre

  17. Vancamp Benny
    | Beantwoorden

    Eerste keer bij Dovy binnengegaan en direct een zeer bekwame verkoper ontwerper( Dirk Hoste).
    We wisten totaal niet wat we wilden alleen dat het modern en strak moest zijn.
    Dirk kwam direct met een ontwerp dat ons zeer aansprak.
    Na de tweede afspraak zijn we alle materialen gaan kiezen en werd er een datum vadtgelegd.
    De afspraken werden correct nageleefd en we hadden een super plaatser MARC MARIS.
    Als er al een probleempje was werd dat direct opgelost
    Nu de keuken staat zijn we super tevreden dat we voor DOVY hebben gekozen.
    Bedankt Dovy voor de goede service

  18. rik en linda
    | Beantwoorden

    wij kochten een dovy sirius keuken via het filiaal in Waregem. Toen we de eerste keer in hun showroom kwamen, waren we al uiterst tevreden over de klantvriendelijkheid en de manier waarop ze ons hebben begeleid in het ontwerp van de keuken. In latere fase werden definitieve plannen en offerte gemaakt, volledig gedetailleerd. Tussen aankoop en uitvoering zat meer dan een jaar (nieuwbouwappartement) maar dit was geen enkel probleem. Een paar maanden voor de plaatsing van de keuken konden wij nogmaals met hen de plannen overlopen, eventueel kleine aanpassingen aanbrengen en daarna de materialen definitief kiezen. De plaatsing gebeurde ook feilloos, er werd onmiddellijk contact opgenomen toen bleek dat er een paar kleine aanpassingen moesten gebeuren ter plaatse zelf en deze werden in samenspraak ook onmiddellijk opgelost. Uiteindelijk staat de keuken er, wij wonen nu een maand in ons appartement en zijn uiterst tevreden, … mooie uitvoering, veel kastruimte en een strak resultaat zoals we wilden.
    De minieme service puntjes die we bij eerste gebruik constateerden werden al opgelost. Vanaf het eerste contact tot heden voelen wij ons goed bij Dovy Waregem, héél vriendelijke en behulpzame mensen die je van de eerste tot de laatste fase begeleiden, bijstaan en adviseren bij het kopen van een belangrijk onderdeel van je woonst.
    Bedankt Jean-Pierre, Frieda, Krist !!! Wij zijn zeer tevreden over jullie aanpak en onze keuken zelf. Wij durven Dovy aanraden.

  19. Mieke
    | Beantwoorden

    Onze keuken gekocht bij Dovy Maldegem. Zeer vriendelijke en professionele verkoper. Correcte offerte (prijs/kwaliteit). Van planning tot levering wordt alles ook telefonisch opgevolgd. Bij levering was er iets mis met graniet maar er kwam onmiddellijk een verantwoordelijke ter plaatse en dit werd na overleg met specialist in graniet opgelost. Ook oplevering en opvolging van verkoper Maldegem verliep zeer vlot en professioneel. We hebben keuken nu 3 maand en zijn zeer tevreden. Een aanrader!

  20. Fouquet-Sesier
    | Beantwoorden

    Bij Dovy Brugge eerst verkennend gesprek gehad. Verkoper was gehaast en kortaf, was kort voor zijn lunchtijd. Moesten voor alles snel ons gedacht opmaken, alles in telegramstijl. Hierna afspraak gemaakt met de verkoper voor de week nadien, waar hij ons plan en offerte zou voorleggen. Op dag van afspraak kwamen we in winkel op tijdstip van de afspraak, doch verkoper was bezig met andere klanten. Een halfuur hebben we gewacht ; verkoper zag ons doch we kregen geen woordje uitleg ivm hoelang hij nog zou bezig zijn, noch enig excuus waarom hij ons niet te woord kon / wilde staan. Na een dik halfuur zijn wij uit de winkel weggegaan. Voor ons is afspraak afspraak…. Als ze dit nog niet kunnen nakomen, wat wordt dat dan eens keuken zou besteld zijn ? Ons zien ze alvast bij Dovy Brugge niet meer. Het management zou toch een betere screening van hun verkopers mogen doen..

  21. DV
    | Beantwoorden

    Zijn hier binnengestapt’ om de keukens te bekijken. Hebben wat vragen gesteld aan iemand.Die kon ons niet helpen want was in opleiding. Dus terug buiten gegaan want daar ben je niets mee natuurlijk. 2e poging was al beter. Hebben een schets laten maken en gaan volgende week terug. Ben benieuwd…

  22. Karel
    | Beantwoorden

    Wij hebben een keuken gekocht bij dovy Brugge.
    Een zeer agressieve verkooptechniek, het is NU tekenen anders komt er 1000€ bij, en neen je mag de plannen niet eerst mee naar huis nemen.
    Uiteindelijk is het een mooie keuken maar alle problemen en braak wordt geminimaliseerd. En word op de lange baan geschoven.
    Tip: niet betalen zolang de keuken niet volledig is afgewerkt!

  23. Arrogant
    | Beantwoorden

    Bij Dovy Brugge een verkoper moeten vragen of hij ons kon helpen want zeer klantvriendelijk zijn ze niet. Teveel klanten misschien ? Antwoord : wel ja….. heb eigenlijk veel werk maar zeg maar.
    We hadden graag een keuken samengesteld voor een verhuurappartement.
    Antwoord: wij schrijven hier geen enkele bon uit onder de 11.000 euro zonder apparaten dus denk ik dat wij u niet kunnen helpen.

  24. JAJ_2
    | Beantwoorden

    DOVY Hasselt: Afspraak gemaakt en enkele dagen later naar DOVY gegaan. Eerst wat rond gelopen in de showroom en een bepaald model stond ons echt aan. Daarna mijn grondplan met een consulent gesproken. Dit veel helemaal niet mee, hij begon op basis van mijn grondplan te kriebel-krabbelen op een A4-tje en kwam na 5 minuten met een richtprijs van ongeveer 25000 EURO en begon een sales litanie af te steken hoe goed hun keukens zijn en dat een man van 80 kilo in de schuiven kan staan en hoeveel korting er gegeven wordt en heel veel gelul en gezever dat me geen moer interesseerde. Onze vraag was, wat is inbegrepen in de prijs, kregen we een antwoord, ALLES. Wij vroegen ons af of we een ontwerp en prijsofferte kregen en het antwoord was resoluut, NEEN. Hij stond erop dat we eerst een confirmatie moesten geven dat we een keuken gingen kopen en die bindend was. De reden is dat ze geen tijd hebben om voor elke afspraak een 3D tekening te maken. Mijn antwoord was of dat er misschien, IK BEN EEN IDIOOT, op mijn voorhoofd gegraveerd stond. Dus na 20 minuten terug buiten met niets en een absoluut wrang gevoel.

    Absoluut geen goede ervaring met zijn bedrijf. De keukens zijn wel mooi.

    • Gerard Akkermans
      | Beantwoorden

      U moet begrijpen dat de verkopers niet per uur betaald worden en in een ontwerp kruipt zeer veel tijd. Om zomaar even langs te gaan voor ‘even’ een 3d tekening te laten maken, zo werkt het niet. Bovendien wordt er elke keer eerst gewerkt met een ruwe schets op een kladblok met een richtprijs waardoor er een idee gegeven wordt van de richtprijs. Sommige mensen komen met de gedachte 5000 euro te besteden aan een keuken van 25000 euro, zonder dat men het budget wilt mededelen. Dat er dan verwacht wordt dat er 4 uur in een 3d tekening gestoken wordt zonder eerst een ruwe schets met een richtprijs is niet correct. Vanuit het standpunt van de klant is dit misschien ideaal, maar u bent niet alleen op de wereld, met alle respect.

  25. Donny
    | Beantwoorden

    Bij Dovy Oostakker keuken gekocht , eerste zicht leek mij een heel vriendelijke en bekwame verkoper diezelfde verkoper is ook komen opmeten , dus deze week werd de keuken geplaatst en wat bleek de maten klopten niet , kasten moesten verzaagd worden , passtuk van 17 cm waar een gordijn tegen kwam kon gewoon niet geplaatst worden door verkeerde opmetingen , tussen onze ijskast en de combioven zit een gat van 13 cm met als gevolg dat we een trapje moeten nemen om iets uit de combioven te halen . De keuken plaatser zegde dat het geen probleem zou zijn om alles aan te passen en dat het de fout van de verkoper is , nu bijna een week later mail gekregen van Dovy Oostakker dat wij voor de kosten van de aanpassing zouden moeten opdraaien . contact opgenomen met Dovy Roeselaere die gingen met de verkoper telefoneren
    Hopelijk wachtend op positief nieuws

  26. Huijben
    | Beantwoorden

    Dovy keuken gekocht en nu niet écht goedkoop. Ze zouden 5 september beginnen en 2 oktober was alles klaar. Tis nu 25 oktober en wij zitten nog steeds in de miserie. Koken in de garage, en service is gewoon nergens te vinden. Worden afgescheept als lastige klanten. PFF DOVY NEVER AGAIN.

  27. Marleen De Rycke
    | Beantwoorden

    We hebben een heel mooi degelijke keuken met verfrissende accenten .
    Kleine problemen werden direct opgelost , we kunnen Dovy keukens echt aanraden !!

  28. jurgen
    | Beantwoorden

    Ondertussen hebben wij onze dovy keuken een jaar in gebruik. We hebben een jaar gezocht en vergeleken. We wilden graag glazen fronten. Deze werden door dovy aangeboden in de vorm van een glasplaat gemonteerd op een alu deurframe met als naam sirius van Dovy. Strak en modern. Ook enkele andere keukenbouwers bieden dit aan maar dan in de vorm van een gelakte glasplaat gekleefd op een houten deurpaneel.
    Wat mij enigzins wat tegenhield om de sirius te kopen was het feit dat de lak aan de binnenzijde van de deuren onbeschermd was, maar…. volgens de verkoper hoefden we ons hier geen zorgen over te maken.
    Bij de lades werd de lak afgeschermd met een houten paneel zodat bij het openen en sluiten van de lade bestek en keukengerei niet tegen de lak kon stoten. Uiteindelijk kozen we dan maar wat ons het meest duurzame leek, sirius van Dovy. Wat een vergissing…

    Om de beginnen: wanneer je de lak aan de binnenzijde van de deuren goed bekijkt kan je hier en daar wat oneffenheden terugvinden. Waarschijnlijk stofdeeltjes die in de lak zijn terecht gekomen. Op het eerste zicht is dit niet storend aan de buitenzijde, alleen durven die stofdeeltjes hier en daar los komen en bijgevolg de lak ook.

    De binnenzijde van de lades zijn beschermd, lijkt logisch. Voor de deuren van de kasten vond men dit niet echt nodig.
    Tenslotte zet men geen gerei op de rand van de legplank…. tenzij de kast vol zit natuurlijk. Dan durft er al eens een handvat van een pot of een rand van een bord stoten tegen de lak met als gevolg … een put in de lak.

    Uiteindelijk hebben wij ook een aantal uitschuifbare voorraadlades gekozen in onze kasten. Deze zijn namelijk volgens de verkoper heel handig en STEVIG, in ieder geval steviger dan de lak van de kasten.
    Deze lades hebben een trage stop waardoor het eventjes duurt voor de lade volledig in de kast verdwijnt. Wanneer je dus snel iets uit de voorraadlade haalt, deze sluit en vervolgens net iets te snel de deur dicht doet komt de gelakte binnenzijde hard in contact met de scherpe metalen hoek van de voorraadlade. Gevolg een lange kras in de lak.

    Besluit: Mocht ik opnieuw kunnen kiezen nam ik zeker glazen fronten, maar dan gekleefd op houten deuren zodat de lak ten allen tijde beschermd was. Tenslotte dient een keuken voor dagelijks gebruik en moet die toch tegen (een klein) stootje kunnen. De Dovy Sirius lak is volgens mij niet geschikt voor gezinnen met kleinere kinderen. Hoewel het glas zelf veilig en stevig is, is de lak dat niet. Binnen de kortste keer heb je dus schade.
    Dovy het probleem eenvoudig kunnen oplossen door aan de binnenzijde van de kastdeuren een houten plaat te bevestigen net zoals ze aan de achterzijde van hun kasten gebruiken. Dit zou zeker geen grote meerkost zijn en de keuken stukken duurzamer maken.
    Nog een klein nadeel is ook dat het frame rond het glas, dus het dunne alu boordje nogal wat vuil durft verzamelen. Het zorg voor een strakke aflijning van de kasten maar is niet echt proper.

  29. lore
    | Beantwoorden

    na plaatsing dovy keuken niet in orde 2 keuken deuren te kort
    graniet onderste deel in 2 stukken
    bovenste deel in 4 stukken
    plaaster was verwonderlijk normaal zeg hij onderste deel moet in 1 deel zijn
    bovenste deel moet ook in een deel zijn
    en stopcontacten konen niet geplast worden in graniet omdat ze verouderd waren
    en nu maar afwachten zeker verkoper kan er niets aan doen zeg hij alles is in handen zeg hij van dovy zelf

  30. anita
    | Beantwoorden

    Dovy keukens in België.
    Ik werd als klant met een woekerprijs van 30.000,00 euro om de oren geslagen voor een keuken die amper een achttal standaardmaat kasten telde. In deze prijs zat geen enkel apparaat inbegrepen.
    Voor elke stap in de aankoop moest ik verplicht documenten ondertekenen.
    Deze firma vond ik echt niet te vertrouwen en dus hebben we de onderhandelingen zeer snel afgebroken.

  31. Martine & Stefaan
    | Beantwoorden

    Op 7 & 8 juni 2016 werd onze nieuwe Dovy keuken geplaatst. Waarschijnlijk NIET de goedkoopste, maar wel ZEER degelijke kwaliteit. Wij zijn hier uiterst tevreden over. De plaatser was een perfectionist, een beetje zoals ikzelf, dat klikte dus wel ! Qua planning, elektrieker en vloerder (verantwoordelijkheid Dovy) liep alles perfekt. De verkoper Jean-Pierre – Dovy Waregem – heeft ons ook geholpen qua bijkomende ideetjes, prima. Uitbreken van de oude keuken en afwerking nieuwe keuken, zoals verfwerk, bijplaatsen van één & ander, hebben we zelf gedaan. Drie en een halve week na de start van het uitbreken was de keuken geplaatst en volledig afgewerkt. Meer moest dat niet zijn. Van ons wege in elk geval een pluim voor Dovy.

  32. Steven & Dina
    | Beantwoorden

    Met dank aan DOVY Aalst. Project van informatiewinning over offerte tot uiteindelijke plaatsing perfect verlopen. Pluim voor Gina en Nico (de plaatsers) en Werner (projectbegeleider) voor hun uitermate professionele aanpak.

  33. anoniem
    | Beantwoorden

    Kan iemand mij vertellen wat de Batibouw condities voor 2016 waren?

    Ik vind deze nergens terug.

    Bedankt

  34. Lowiesje
    | Beantwoorden

    Verleden week onze keuken besteld bij Dovy Oostakker. Alles verliep naar wens er werd rekening gehouden met hetgeen wij wilden en oudere toestellen worden herplaatst in nieuwe keuken zonder meerprijs. We hadden geluk een supergoede met kennis van keukens en vriendelijke filiaalhouder gehad te hebben die ons de ruimte gaf om na te denken en niets forceerde, we kregen een heel correcte prijs, en de batibouw kortingen maakte dat onze keuken perfect in ons buget viel.In juni komen ze hem plaatsen.we zien het volledig zitten en graag stuur ik dan terug mijn ervaringen terug door.

  35. Dv
    | Beantwoorden

    Zeer goede en snelle offerte gekregen. Zeer vriendelijke en professionele verkoper. Absoluut niet opdringerig. Helaas was ze iets te duur voor ons. Bij andere keukenfabrikanten moet je eerst je handtekening zetten alvorens ze een ontwerp /offerte willen maken. Niets voor mij!

    • joske
      | Beantwoorden

      Dus wat je eigenlijk wilt zeggen is dat de verkoper veel van z’n tijd in jou geinvesteerd heeft, voor niets. En dat alle klanten die wél kopen dus eigenlijk de tijd moeten betalen die aan jou verspeeld is?

      Waar ik werk beginnen we ook niet aan een “gedetailleerde” offerte alvorens een overeenkomst te hebben.
      Let wel, een ganse keuken wordt besproken, de toestellen en sanitair in detail gekozen, en de nodige materiaalkeuzes gemaakt. Vervolgens duurt het voor mij 10 m om te weten wat de keuken moet kosten.
      Moeten wij dan 4u werken om U dezelfde informatie te bieden? Of verwacht U een prachtige tekening waarmee U langs alle andere keukenzaken kan gaan?

      Geen verwijt, ik stel me maar de vraag :)..

      • Carré Chris
        | Beantwoorden

        Klopt msschien ergens wel wat je zegt ivm bv een 3D ontwerp. Maar een correcte en volledige offerte kan toch verwacht worden alvorens men iets ondertekent?

    • Gerard Akkermans
      | Beantwoorden

      Ik ben het hier niet mee eens, uiteraard moet de tijd van de verkoper niet verspild worden, maar aan de andere kant mag de klant ook weten wat er precies verkregen wordt. Ik zie deze commentaar op de originele post dan ook als een uiting van frustratie van een tijdelijke negatieve tendens in de privé sfeer van de betreffende persoon. Men kan niet verwachten eerst een handtekening te krijgen voordat er een degelijke uitwerking is van wat beide partijen willen. Indien uiteindelijk blijkt dat de prijs iets te hoog ligt, dan is dit gewoon zo. Dit wilt niet automatisch zeggen dat de koper van slechte wil is/was.

  36. Peleman
    | Beantwoorden

    Wij hebben onze keuken laten plaatsen door Dovy in Schoten en wij hebben ervaren dat zij heel professioneel tewerk gingen. Alle werkzaamheden die moesten gebeuren (betegeling, elektriciteit, …tot en met het plaatsen zelf) was perfect op elkaar afgestemd. Dit is ondertussen 2 jaar geleden ongeveer en wij zijn nog elke dag super tevreden dat we met Dovy in zee zijn gegaan !

  37. Liesbet
    | Beantwoorden

    Hoge kwaliteit keukens. Gedetailleerde en volledige offerte.

  38. Ilse
    | Beantwoorden

    Onze “Dovy”-keuken is nu een jaar oud. Wij kozen voor een keuken waaruit de fronten bestaan uit glazen panelen ingelegd in een kader; mooi maar blijkbaar niet degelijk. Twee van de panelen vertonen reeds schade: twee hoekjes braken af. Waarschijnlijk zaten de panelen gekneld in het kader en door het gebruik kwamen de hoeken meer onder druk te staan waardoor de hoekjes (ongeveer 1 cm²) afbraken… Dovy beweert dat “de schade aan uw sirius deuren is geen gebrek die voortvloeit uit een productiefout of plaatsing van de keuken. De beschadigingen werden veroorzaakt door een externe factor: een hapering of een inslag van een vreemd voorwerp . Om die reden valt dit niet onder de garantieregeling en kan Dovy hier niet in tussenkomen”. Ik ging hier niet mee akkoord. Er is helemaal geen inslag geweest van een vreemd voorwerp of de één of andere hapering (?)… Ik ben nieuwsgierig of zij dit nog gaan rechtzetten. Indien ja, zal ik het hier ook vermelden. Momenteel ben ik helemaal niet tevreden over hun dienst na-verkoop….

  39. Niet tevreden
    | Beantwoorden

    Wij hebben een keuken laten plaatsen door Dovy en we zijn niet tevreden met de manier waarop zij met hun klanten omgaan. Vanaf dat ze hun geld hebben, wordt er weinig naar je omgekeken en eventuele mankementen worden genegeerd door de na service. 6 maanden later en onze keuken is nog niet in orde.

  40. Louise
    | Beantwoorden

    Bij dovy in Lochristi werden we goed geïnformeerd en de contacten verliepen vlot en volgens afspraak. Kwaliteit ok, prijs aan de dure kant, maar nog niet afgeschreven.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Optionally add an image (JPEG only)