ervaringen dovy keukens

Dovy keukens ervaringen? Alle Dovy Keukens ervaringen. Zit u te denken om bij Dovy Keukens langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over Dovy Keukens.

Dovy keukens ervaringen? Hoe was uw ervaring met Dovy keukens?
Uw ervaring met Dovy keukens plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over Dovy keukens.

 

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Uw keuken tekenen of berekenen?

Teken uw keuken zelf in 3D of bereken direct uw keukenprijs binnen 5 minuten geregeld!

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis

 

Dovy Keukens algemene informatie

Dovy keukens is opgericht in 1980 door Dhr. Muylle en zijn echtgenote Mvr. Claeys. Dovy keukens biedt u de mogelijkheid voor uw ideale keuken te realiseren. Samen met u ontwerpen ze een keuken die goed bij u en uw persoonlijkheid past.

Bent u benieuwd? Bezoek hier de website van Dovy keukens voor meer informatie, tips en openingstijden.

Dovy Keukens vestigingen

Dovy Keukens heeft vestigingen in Ieper, Roeselare, Waregem, Brugge, Aalst, Maldegem, Oostakker, Sint-Niklaas, Geraardsbergen, Grimbergen, Herent, Sint-Genesius-Rode, Tienen, Waver, Schoten, Turnhout, Mechelen, Hasselt, Maasmechelen, Ham, Doornik, Awans, Naninne, Marche-en-Famenne, Dendermonde, Gosselies en Oostende.

Uniek aan Dovy keukens

Uw keuken wordt in de Dovy fabriek van 41.000 vierkante meter ontworpen. Door de hoogstaande kwaliteit van de keukens, krijgt elke klant 10 jaar garantie op haar keuken.

Openingsuren

maandag
09:00–19:00
dinsdag
09:00–19:00
woensdag
Gesloten
donderdag
09:00–19:00
vrijdag
09:00–19:00
zaterdag
09:00–19:00
zondag
10:00–18:00

 

74 klantgetuigenissen

  1. Dominique Martens
    | Beantwoorden

    Ik heb een gelijkaardig probleem met de eindfactuur d.d. 14/6/19. Die klopt volgens mij niet en is ook niet gedetailleerd zodat ik dit moeilijk kan aantonen. De verkoper P.O. (filiaal Lochristi) heeft me eerst onterecht, zo bleek na een telefoontje, doorverwezen naar de facturatie dienst. Nadien telefonisch overeengekomen met P. dat er toch een kleine korting mogelijk is. Ik moest zo snel mogelijk de factuur betalen min het bedrag, hij zou zorgen voor een creditnota.
    Ik vermoede reeds dat hij dit niet zou doen, op 11/7/19 ontving ik een factuur van het bedrag dat zou worden afgetrokken.
    Vandaag is de facturatie dienst niet bereikbaar.
    Ik stuur zo snel mogelijk een aangetekend schrijven met alle fouten, slordigheden te wijten aan de verkoper.
    Van de plaatsers zelf ben ik heel tevreden, tot nu toe ook van de keuken al heb ik een super dure dampkap omdat dit niet anders kon volgens de verkoper?
    Ik hoop dat ik uiteindelijk een overzichtelijke en correct eindfactuur krijg.

  2. patrick
    | Beantwoorden

    Beste ik heb een keuken van dovy besteld in december na 3 maanden nog geen keuken te zien verkoper u st niklaas was vergeten op de knop van verzenden te duwen nu terug 3 maanden wachten ouden keuken er uit gedaan dan plaatsen van Keuken verliep goed enkele deuren die verkeerd draaiden. maar dan moest nog een muurpaneel geplaats worden dat was nog een vierweken wachten achterstand in fabriek nu is alles af gewerkt maar mijn rekeneng klop niet om dat wij met mede weten van verkoper een stuk minder muurpaneel hebben eind afrekening blijft het zelfde verkoper zegt betaal maar dat komt wel in orde heb ik niet gedaan nu heb ik naar het fabriek een mail gestuurd voor mijn factuur aan te passen maar daar krijg ik geen antwoord op

  3. jalissa kemps
    | Beantwoorden

    Wij zijn zeer ontevreden van de service die dovy keukens te Kwaadmechelen heeft gebracht.
    Het begon allemaal in oktober toen we voor een keuken gingen kijken bij dovy keukens Kwaadmechelen waar S.H. ons ging helpen. er word 1 getekend, opgemeten, een prijs bepaald en beloofd dat die in december zou staan.
    De afmetingen klopte niet, het was wel 60 cm verschil waardoor de keuken opnieuw getekend moest worden en een nieuwe prijs moest worden bepaald (die in begin totaal niet klopte) , na lang zoeken eindelijk gelukt maar nu zou ze pas in januari komen.
    Wij verkopen dus onze oude keuken 1 week voor geleverde datum, blijkt de binnenkleur niet juist te zijn en hebben we nog enkele weken moeten wachten op een nieuwe. Toen klopte de afmeting weer niet waardoor we de deur hebben moeten versmallen, hierdoor ook opnieuw moeten verven. mijn eiland had niet dezelfde hoogte als de rest, dus ook opnieuw moeten bestellen.
    Na 3 maand zonder keuken te zitten was onze keuken klaar. ik was aan het koken op mijn gasvuur toen plotseling de pilaar van mijn dampkap in brand schoot. Nu bleek dat deze te kort aan mijn gasvuur waren geplaatst. hier zijn ze een nieuwe komen plaatsen maar die hebben we zelf terug moeten verven en de muren terug moeten bij plakken en verven.
    Allemaal fouten van S. H. Heel onbeleefd toen ik hem wijsde op zijn fouten, nooit verder geholpen tenzij ik zelfde belde en dan heb ik het nog niet over alle kleine mankementjes die er ook waren. Na lang zagen een korting gehad van 800 euro op een keuken van bijna 25000 euro, een schande noem ik dit, laat staan de kosten die wij hebben gehad na al de fouten, het werk dat we er nog hebben moeten insteken en 3 maand zonder keuken te zitten, raad ik niemand Dovy keukens aan!

  4. AP
    | Beantwoorden

    Wij zijn van november 2018 bezig om een keuekn samen te stellen en hebben meteen aan de verkopen gemeld dat we deze graag geplaatst hadden de eerste week van juli 2019. Dit was geen probleem en hij zou deze datum vrij houden. Twee weken geleden stuurt hij via mail dat deze data niet meer vrij zijn en dat de keuken op 21 augustus zal geplaatst worden 🙁 Wij hebben alles in het werk gesteld om een loodgieter te vinden die nog snel de leidingen wilde verleggen voor de keuken zou komen en nu gaan we 3 maanden zonder keuken zitten door de nonchalance van de verkoper !!!! ik ben bluspoeder en zal Dovy nooit aanraden aan iemand !!!! ze doen alleen moeite tot je de handtekening hebt gezet en daarna laten ze je aan je lot over !!! door ZIJN fout moeten wij nu ons verlof verzetten en in een bouwwerf leven 3 maanden terwijl dit allemaal op mekaar was afgesteld… #pissedoff

    • Dovy keukens
      | Beantwoorden

      Beste, spijtig dit te horen. We nemen je feedback zeker ter harte en kijken om dit uit te klaren, alleen hebben we nu niet voldoende informatie om je verder te kunnen helpen. In welke toonzaal ben je langs geweest? Weet je ook wie je aanspreekpunt was op dat moment? Stuur ons gerust een mailtje met je klantennummer naar marketing @ dovy.be. Met vriendelijke groeten, het Dovy-team.

  5. Christophe
    | Beantwoorden

    We zijn dit weekend naar Oostakker geweest bij Koen.
    Ik moet zeggen dat we meteen een goed gevoel hadden en dat die persoon direct de keuken uittekende in tegenstelling tot elders.
    Mooi reclame maar na twee maand nog geen offerte.
    Ik,ben streng maar rechtvaardig.
    Een levend uithangbord als het goed gaat en anders …..
    De plaatsing is maar voorzien tegen eind van het jaar maar ben overtuigd dat alles wel
    goed zal verlopen.
    En anders horen jullie het wel allemaal hé.
    Ik zeg altijd mensen spreken mensen.
    Ben overtuigd dat goede communicatie leidt tot enkel en alleen maar oplossingen.
    Alles hangt af van de plaatser die je over de vloer krijgt uit ervaring geleerd.
    Kort op de bal spelen met de leverancier.
    Naar elkaar luisteren en samen tot een oplossing kopen.
    In plaats van op alle forums beklag te doen meer energie steken in oplossing zoeken met de leverancier.
    Denken jullie allemaal dat de mensen die dit forum bezoeken het probleem gaan oplossen ?
    Ben zeker dat Dovy liever zo veel mogelijk problemen oplost om slechte reclame te vermijden.
    Daarom zal ik niet meedoen aan deze spelletjes

  6. Vrancken
    | Beantwoorden

    Beste mijn man en ik hebben ongeveer 3 jaar geleden een Dovy keuken laten plaatsen licht grijs glas is ons gezegd overal gaan stukjes uit aan de binnenkant zodat we donkere vlekjes krijgen ik had een potje gekregen om bij te werken onder aan de kasten is een boordje tussen glas en kast daar komt vuil en krijg je niet meer uit frigo is aan buitendeur geplaatst afwasmachine in de hoek van woonkamer als je de deur moet opendoen kan je bijna niet meer binnen ik heb al eens gereclameerd maar dan moet je foto’s doorsturen wat ons niet lukt wij zijn zeer TELEURGESTELD als de mensen ze zien zeggen ze komt ze uit Ikea heeeel erg en zoveel geld ik ben er ondertussen ziek van

    • Dovy Keukens
      | Beantwoorden

      Dag mevrouw Vrancken, spijtig dit te horen. We nemen je feedback zeker ter harte en kijken om dit uit te klaren, alleen hebben we nu niet voldoende informatie om je verder te kunnen helpen. In welke toonzaal ben je langs geweest? Weet je ook wie je aanspreekpunt was op dat moment? Stuur ons gerust een mailtje met je klantennummer naar marketing @ dovy.be. Met vriendelijke groeten, het Dovy-team.

  7. Anita
    | Beantwoorden

    In 2018 keuken gekocht waar we heel blij mee zijn want ondertussen hebben we al 2 collega’s naar jullie gestuurd en die hebben ondertussen beiden een keuken besteld. Ondanks dat de plaatsing bij ons heel moeizaam verlopen is ,in plaats van 3 a 4 dagen heeft het 2 maand geduurd. Ondanks dit ongemak zijn we heel blij met onze keuken, behalve van de service achteraf ik heb begin februari gemaild of er iemand kon komen zien want we hebben een vlek op een deur,die we pas gezien hebben door de felle zon en er zou iemand langs komen maar tot hier toe niemand gezien. Daarna nog enkele malen gemaild naar de verkoper maar die reageert niet . Ik vind dit wel heel erg omdat dit toch wel om een een serieuze uitgave gaat.

    • Dovy Keukens
      | Beantwoorden

      Dag Anita, jammer om te horen dat je ervaring niet naar verwachting is verlopen. In welke toonzaal heb je jouw keuken gekocht? Weet je ook wie je aanspreekpunt was? Stuur ons een mailtje via marketing @ dovy.be en dan helpen we jou graag verder. Met vriendelijke groeten, het Dovy-team.

  8. Theo
    | Beantwoorden

    eerste afspraak voor opmeten werd door verkoper afgebeld wegens meetapparatuur niet bij. Dag erna zou hij weer komen maar heeft hij z’n kat gestuurd. Hij heeft ook zelf geen contact opgenomen met reden waarom. Heb dan zelf terug gebeld en nieuwe afspraak gemaakt. Derde keer kwam hij wel en heeft hij alles opgemeten. We hebben afspraak gemaakt om in het weekend alles uit te tekenen en materialen te kiezen. Toen we vorige weekend dan in de winkel kwamen bleek de verkoper eigenlijk vergeten te zijn dat we kwamen. De afmetingen bleken spoorloos dus kon hij ons niet verder helpen. Hij zou deze terugzoeken en ons begin deze week het schema doorsturen. Niks ontvangen, nog een sms gestuurd met de vraag of ik nog wat mocht verwachten, maar hier ook geen antwoord op.
    ‘wij bouwen uw keuken’ … enkel als hun hoofd ernaar staat zou ik zeggen.

    • Dovy Keukens
      | Beantwoorden

      Dag Theo, spijtig dit te horen. We nemen je feedback zeker ter harte en kijken om dit uit te klaren. In welke toonzaal ben je langs geweest? Weet je ook wie je aanspreekpunt was op dat moment? Stuur ons gerust een mailtje via marketing @ dovy.be. Met vriendelijke groeten, het Dovy-team.

  9. Tewissen
    | Beantwoorden

    Ik ben een tijd geleden super goed geholpen in de toonzaal te Maasmechelen.
    Verkoper die ons van begin af aan goed ontving en luisterde naar onze wensen heeft onze droomkeuken gerealiseerd!
    Alles is van begin tot eind goed verlopen.
    Niets meer als complimenten voor Jules.
    Ondertussen al 4 maanden tevreden klant.

  10. Tatjana
    | Beantwoorden

    Toen de keuken geplaatst was merkten we op dat er krassen in de kookplaat waren. Ik heb dit onmiddellijk doorgegeven en 3 dagen later werd deze al vervangen. In tussentijd mochten we de kookplaat niet gebruiken dus dit hebben we ook niet gedaan. Nu krijgen we de factuur en zouden we opeens voor de kookplaat moeten betalen omdat we de kookplaat volgens hun wel gebruikt hebben wat helemaal niet waar is. Zwaar teleurgesteld dus in Dovy door deze onterechte beschuldiging!

    • Dovy Keukens
      | Beantwoorden

      Dag Tatjana, spijtig om te vernemen dat je ervaring niet naar verwachting is verlopen. In welke toonzaal heb je jouw keuken gekocht? Weet je ook wie je aanspreekpunt was? Stuur ons gerust een mailtje via marketing @ dovy.be. Met vriendelijke groeten, het Dovy-team.

  11. De roeck Ellen
    | Beantwoorden

    Wij zijn bij dovy Geraardsbergen geweest , en door de uitleg en de ervaring van verkoper Pascal . Waren wij overtuigd om voor een dovy keuken tegaan . Pascal heeft ons over alles een hele goede uitleg geven en is ook eerlijk .. naar onze mening een top verkoper !!!! Als ooit iemand een keuken nodig heeft raad ik Dovy Geraardsbergen aan en vraag naar verkoper Pascal .

  12. Naeyaert Laurette
    | Beantwoorden

    Zeer goede ervaring met Dovy tot er van een ladenkast twee brokken afgesprongen zijn. Het is een gelakte keuken waarvan bij de aankoop gegarandeerd werd dat deze oersterk zijn (vier maal gebakken enz). Contact opgenomen met Dovy die een technieker langsstuurde. Deze beweerde ondanks de eerder gedane beloften dat dit niet onder de garantie viel. Vervolgens contact opgenomen met de verkoper die zijn “best” zou doen. Een paar dagen daarna een mail van de dienst naverkoop met hetzelfde verhaal als de technieker en een voorstel tot offerte voor een nieuw front aan deze ladenkast. Conclusie: mooie praatjes bij de verkoop en nadien aan uw lot over gelaten worden.
    Laurerre en Claude

    • Dovy Keukens
      | Beantwoorden

      Dag Laurette, spijtig dit te horen. We keken dit even na en hebben jou een mailtje gestuurd op het e-mailadres dat we in ons systeem hebben staan. Met vriendelijke groeten, het Dovy-team.

  13. Peter
    | Beantwoorden

    Bij zowel Dovy Ham als Hasselt een afspraak gehad de laatste weken, en het valt op hoe aggressief hun verkopers zijn opgeleid. De focus ligt bij hun op ‘wat is het budget?’ Dit is gegarandeerd de 1e of 2e vraag die ze stellen.

    Bij het tekenen van een eiland met een granietenblad tot op de grond weigerde de verkoper nog verder te tekenen, gezien dit 3500€ zou kosten. Bij de concurrenten (echte keukenbouwers, dus geen Ixina/Eggo/Ikea-brol) zitten we hier aan een meerprijs van 500€ dus qua framing kan dit wel tellen.

    De offerteprijs zat maar liefst 10000€ boven de concurrenten. Zeker geen aanrader en ver wegblijven gezien de kwaliteit van Dovy ook niet subliem is.

    • Dovy Keukens
      | Beantwoorden

      Dag Peter, spijtig om te vernemen dat je ervaring in twee van onze toonzalen niet naar verwachting is verlopen. Dovy Keukens draagt klantgerichtheid hoog in het vaandel. Stuur gerust jouw bevindingen naar marketing @ dovy.be. We nemen jouw feedback zeker ter harte en gaan er meteen mee aan de slag. Met vriendelijke groeten, het Dovy-team.

  14. Danny Juveyns
    | Beantwoorden

    Niets dan lof over de mensen van Dovy.
    – De afspraken werden keurig nageleefd.
    – Zeer bekwame vakmensen
    – Top kwaliteit
    – Vriendelijk & behulpzaam
    Onze volgende keuken komt zeker van Dovy.

  15. Niels
    | Beantwoorden

    Heel tevreden van Dovy keukens. Deze is geplaats in mei 2018 en nog altijd zeer tevreden. De keuken was vlug beslist en de offerte is 2 jaar prijsvast wat wel interessant is. Nu dag van vandaag nog altijd geen spijt van Dovy. Iedereen heeft wel eens negatieve ervaring met iemand maar dag van vandaag kan je voor iedereen ook nooit goed doen. Je bent tevreden met de persoon die u helpt daarbij. Ondanks sommige negatieve ervaringen mag positief ook eens gezegd worden!

  16. Eric en Martine
    | Beantwoorden

    Mijn vrouw en ik hebben tot op heden een zeer goede ervaring met Dovy Aalst.
    Bij ons eerste bezoek zijn we opgevangen door Dirk Pessemier, en die heeft uitgebreid de tijd genomen om onze vragen te beantwoorden.
    Hij heeft ons de werkwijze van voorlopige overeenkomst tot uiteindelijke verkoop duidelijk uitgelegd, en na een halve dag zijn we met een voorstel buitengewandeld,
    Wij hebben nooit het gevoel gehad dat alles gauw gauw moest afgewerkt worden…
    We wilden zijn voorstel toetsen bij verschillende keukenbouwers, en hebben daarvoor ruim de tijd genomen.
    Wij hebben geen opdringerige telefoons gehad, noch tijdsdruk gevoeld, in tegendeel, gaf hij zelf aan dat we op batibouw konden zien wat de voorstellen waren.
    Qua kwaliteit, mogelijkheden en maatwerk is Dovy koploper, wij hebben verschillende offertes naast elkaar gelegd, en om eerlijk te zijn, ze zijn zeker niet de goedkoopste, maar je voelt en ziet het verschil met bepaalde concurrenten….
    Aanpassingen zijn tot op de laatste moment mogelijk, in ons geval tussen de voorlopige ondertekening en heden, heb ik zeker 4x veranderingen aangevraagd, en steeds zijn we zeer vriendelijk door Dirk geholpen.
    Volgende maand wordt de keuken geleverd, en dan kom ik terug naar deze site om het verdere verloop toe te lichten.

  17. Bea en Gerrit
    | Beantwoorden

    Naar aanleiding van jullie reclame zijn wij langs gekomen,
    Wij moesten zelf vragen om informatie ?
    Was te veel dat hij moest opstaan van zijn bureau ! Zat liever te kletsen met de collega’s !
    En dan prijs maken of eventueel noties van maken! No way ! Zelf nog niet tot naar de keuken gaan die ons interesseerde !
    Waarom maken jullie reclame dat wij 2 jaar vooraf kunnen bestellen, als jullie de moeite niet nemen om een bestek op te maken !
    Dan maar een prijs uit zijn duim zuigen zonder te weten welke toestellen wij willen en of welke keuken!
    Prachtige toonzaal maar stop het want klantvriendelijkheid kennen jullie niet !
    Zijn dan maar bij Ixina Dendermonde gegaan die wel de moeite hebben genomen en blijkbaar goedkoper zijn!
    Wij weten waar wij gaan bestellen …zeker niet bij Dovy !

    • Dovy Keukens
      | Beantwoorden

      Dag Bea en Gerrit, spijtig dit te horen. We nemen jullie feedback zeker ter harte en kijken om dit uit te klaren. In welke toonzaal zijn jullie langs geweest? Weet je ook wie je aanspreekpunt was op dat moment? Stuur ons gerust een mailtje via marketing @ dovy.be. Met vriendelijke groeten, het Dovy-team.

  18. Nancy
    | Beantwoorden

    voor ons alleen maar heel pijnlijke ervaring door overmacht,zoveel mogelijk verkopen maar het menselijke kennen ze daar niet en dan maar met het leed op een ander gratis dit of gratis dat geven,denk 2x na voor je Dovy in huis neemt !Enkel op papier zonder enige productie,grapje van 1200 euro kwijt!!!Dus wees gewaarschuwd!

    • Dovy Keukens
      | Beantwoorden

      Dag Nancy, spijtig om te vernemen dat je ervaring in één van onze toonzalen niet naar verwachting is verlopen. Dovy Keukens draagt klantgerichtheid hoog in het vaandel. Stuur gerust jouw bevindingen naar marketing @ dovy.be. We nemen jouw feedback zeker ter harte en gaan er meteen mee aan de slag. Met vriendelijke groeten, het Dovy-team.

  19. Robby
    | Beantwoorden

    Slechte ervaring gehad in nieuwe toonzaal van Dendermonde. Verkoper maakt offertes die maar 5 dagen meer geldig zijn.
    Als ik de verkoper daar op wees, werd hij heel ambetant en wees hij erop dat dat de regels van Dovy zijn… Heel klantvriendelijk allemaal en heel hoog prijskaartje. Wij maken uw keuken, ik denk het niet!

  20. Steffen
    | Beantwoorden

    Aan Caroline, mijn vrij negatieve ervaring van 15/10 hier iets onder gaat over het filiaal van Dendermonde. Uiteindelijk nog niet het einde van het verhaal. Vanuit hoofdzetel in Roeselare zijn we uiteindelijk gebeld geweest met uitgebreide excuses en dat ze eventueel commercieel nog iets wouden doen voor mij, maar dit was al te laat. Zelfs al was de keuken goedkoper geweest dan ergens anders, dan was ik nog niet bij Dovy geweest. Na het lezen van de negatieve ervaringen hier achteraf, allemaal in dezelfde lijn van service en na-service, zijn we blij dat het zo gelopen is.

    Wij hebben kort daarna getekend bij de keukenbouwer waar we tot nu toe niets negatief kunnen opmerken. Er werd iedere keer tijd gemaakt en voor de “grotere” uitwerking hebben we wel een afspraak gemaakt, kregen zelfs al op voorhand ontwerpen mee. Buren hebben er recent ook keuken laten zetten en zijn zeer tevreden.

  21. Caroline
    | Beantwoorden

    heeft er iemand ervaringen met Dovy, nieuwe filiaal dendermonde aub – bedankt voor alle feedback

  22. Ann
    | Beantwoorden

    Wij hebben onze keuken bij Dovy Aalst besteld: een familiebedrijf dat fier is op zijn verwezenlijkingen zou zijn verkopers wel screenen op professionaliteit, dachten we. Voor onze eerste afspraak was de aangewezen verkoper tien minuten te laat; op het toilet; kan gebeuren. Voor onze tweede afspraak op een zekere voormiddag was dezelfde verkoper 25 minuten te laat en werd hij begroet met ‘goeiemiddag’ door zijn collega-verkoper, blijkbaar al een welbeproefde grap. Onze verkoper legde ons ook zelf voor om met externe vakmannen voor breekwerk, elektriciteit en sanitair te werken: verrassend, maar een aantrekkelijk voorstel toen de kostprijs lager bleek te liggen. We moesten ons geen zorgen maken over de kwaliteit van het werk, want hij ging alles monitoren: de voorgestelde vakmannen kwamen uit zijn vriendenkring. We kwamen bedrogen uit: niet omwille van het geleverde werk, wel door de overal ontbrekende coördinatie van de verkoper en de handigheid waarmee hij telkens de schuld doorschoof. Onze keuken kwam met vertraging hierdoor, de afwerking van de ruimte is nog steeds geen feit. De vakman van Dovy die de keuken plaatste deed zijn werk prima, de monitoring van de plaatsingsdienst was vlekkeloos. Jammer dat niet elke werknemer van Dovy zo gewetensvol omgaat met zijn job.

  23. Arlette
    | Beantwoorden

    Mijn Dovy keuken dateert van 2005 en ik ben altijd, en nu nog, over mijn keuken zeer tevreden geweest. Na al die jaren ziet ze er ook nog mooi uit. Maar met de dienst-na-verkoop heb ik zeer slechte ervaringen : door een stommiteit heeft een van de tafelpoten, destijds ook door Dovy geleverd, het begeven. Ik ging naar de toonzaal om informatie : 1. Zo’n poot kost, als je hem zelf opnieuw kan bevestigen om en bij de 250,00 €. Ik moest toch even slikken. Maar aangezien we het werk niet zelf kunnen uitvoeren komt er nu eerst iemand van Dovy langs. Dat is OK voor ons alleen kost dat langskomen alleen al 45 € verplaatsingskosten en 48 € per gewerkt uur. Nog eens slikken. En nu komt het : deze persoon komt niet eerder dan 28 november want er zijn 2 lange weekends in november. Dat noem ik het toppunt van GEEN SERVICE. De verkoop van onze keuken toentertijd is nochtans zeer vlot gegaan. Tja, nu zal het niet genoeg opbrengen zeker.

  24. JOOSSENS MARINA
    | Beantwoorden

    Wij werden zeer vriendelijk ontvangen, kregen een correcte uitleg en hulp bij het samenstellen van de keuken, zonder pushen ,dus bestelden we onze keuken, alles verliep ongelooflijk correct, super service, een echte aanrader dus. We zijn meer dan tevreden van het resultaat en de service. Petje af

  25. Steffen
    | Beantwoorden

    1. Enkele weken geleden langsgeweest in de nieuwe toonzaal, het was zeer druk en geholpen door een extern persoon. Deze mocht echter geen prijzen e.d. geven want was van een andere toonzaal. Maar alles genoteerd, zelfs een plan afgegeven en enkele dagen later zouden we gecontacteerd worden voor een afspraak te maken om het plan te komen bezichtigen en prijs te horen te krijgen.
    2. Na een week toch maar eens zelf langs geweest aangezien we nog niets gehoord hadden. Toonzaal was leeg, 4 designers/verkopers zaten achter hun bureau maar ik werd niet geholpen. Dan maar bij de receptie gaan vragen. Na heel wat gekibbel onderling wou 1 van de verkopers mij toch zien. Mijn plan stond voor de eerste weken nog niet op de planning. Wel vreemd, want hun acties zouden dan al afgelopen zijn. Dan toch maar een afspraak gemaakt voor vandaag 15/10 om 15:00 … Ik wou vroeger komen maar dat kon niet want hij zou zeker tot 15:00 de tijd nodig hebben om mijn plan te kunnen maken. Toen ik vroeg om me desnoods al een schets of prijs door te sturen werd me gemeld dat hij niet op deze manier werkte. Voor mij geen probleem, daarom dat we de afspraak hadden gemaakt.
    3. 15/10 14:50 kom ik aan, tot mijn verbazing was hij niet aan mijn plan bezig, maar was hij een uitgebreid een keuken aan het samenstellen met klanten. Tot daar zogezegd aan mijn plan bezig zijn. Nou goed, geen probleem, alles kan al eens uitlopen…. een collega van hem komt me nog aanspreken ” u kwam voor mijn collega zeker ” that’s it. Tot 16:00 heb ik rondgedwaald in de toonzaal en alle keukens 10x gezien, daarna ben ik in mijn wagen gestapt en naar huis gereden. Ze hebben me zien vertrekken, een uur zien ronddwalen in de toonzaal, maar niemand, maar dan ook niemand heeft mij verder aangesproken …

    In tussentijd was ik ook al bij de keukenbouwer langs geweest, daar kreeg ik wel onmiddellijk vrijblijvend een 3D ontwerp en een exacte prijs, en zelfs nog netjes doorgemaild. Daar hebben we ondertussen een verdere afspraak mee en gaan we de bestelbon tekenen volgende week.

  26. John en Nathalie
    | Beantwoorden

    riendelijk en beleefd en tijd hebben ze genomen, om die bestelbon te kunnen maken. Ze gingen het allemaal komen opvolgen, bijna hun bed bij ons thuis. We zijn nu straks een maand verder en kan nog steeds niet fatsoenlijk werken in de keuken. Heel vervelend met een hoop kinderen in huis. We hebben dan maar zelf even afwasmachine al geïnstalleerd en alle chance hebben we een gas bbq zodat we toch zo kunnen koken. De keuken opvolgen hebben we dan maar zelf gedaan met de planning. We wachten nog af.
    Als we dit mochten overdoen dan zou het nooit meer Dovy zijn!!!! Ze beloven veel maar het lukt ze niet.

  27. Jan
    | Beantwoorden

    Blijkbaar zag ik er niet kapitaalkrachtig genoeg uit want het enige wat die verkoper arrogant zei was dat ze in de hogere prijsklasse werken , nog voor ik iets kon zeggen
    Dan ben ik maar ergens anders een keuken van 26.000€ gaan bestellen.

  28. Baca
    | Beantwoorden

    Jammer, maar wij hebben geen positieve ervaring met Dovy Waregem. De werken bleken niet grondig voorbereid. Voor 25 000 euro verwacht je een professioneler aanpak. Drie kasten waren te hoog gemaakt, één vergeten maken. Sokkels werden ingekort. Standaardprocedure, zei Dovy. Wij hebben een keuken met drie verschillende sokkelhoogten! “De keuken is afgewerkt volgens de regels van de kunst”, was het antwoord op aangetekend schrijven. De fouten bleven maar komen : er was niet aan ventilatie voor koelkast gedacht (dan maar gat in de muur gemaakt), rekje slordig geplaatst,, kast 11 cm van de muur verwijderd geplaatst, te kleine luifel voor dampkap voorzien, enz… Verkoper wimpelde fouten af. Blijkbaar hangt loon af van goed verloop. Daarna rechtstreeks contact met fabriek Roeselare . Daar deden ze hun best om fouten recht te zetten. Zo werd er heel veel over en weer gereden en gingen 2,5 maand voorbij i.p.v. de geplande 3 weken. Nu snappen wij waarom Dovy keukens prijzig zijn… Nee, niet voor herhaling vatbaar.

  29. Paul en Marina
    | Beantwoorden

    Met dank aan DOVY Aalst. Pluim voor Gina en Nico (de plaatsers) en Werner Moonens (projectbegeleider) voor hun uitermate professionele aanpak. Wij hadden de raad gekregen van een tevreden klant om naar filiaal in Aalst te gaan. Gelukkig hebben wij dat gedaan.
    Als je een kwaliteitsvolle keuken wil met een professionele opvolging, ga naar filiaal Aalst, filiaalhouder met hart en ziel, die leeft voor zijn vak.

  30. Vrancken
    | Beantwoorden

    Bij de aankoop van onze keuken bij Dovy in Sint Genesius Rode zijn wij door een zeer vriendelijke verkoper ontvangen. Bij onze bestelling hebben wij een diepvriezer (Zanussi-Aeg) aan de halve prijs gekregen (promotie), vaatwasser gratis (promotie)
    De plaatsing van onze keuken is door 1 man geplaatst, hadden op z’n minst 2 man verwacht. Zeer capabele plaatser maar die had op dat moment persoonlijke problemen en heeft veel tijd doorgebracht met telefoneren, heel frustrerend. Eerste ontgoocheling bij Dovy. Daarna kregen wij problemen met onze diepvriezer die enorme veel lawaai maakte, 1ste technieker heeft een ventieltje vervangen, tweede technieker, dat lawaai was normaal, alle diepvriezers maken lawaai, derde technieker is zelfs niet gekomen en heeft dit per telefoon afgehandeld. Verscheidene telefoontjes gehad met Dovy Roeselare en daar vernemen wij dat Zanussi niet meer bij ons wilt komen. Kontakt opgenomen met de verkoper ST Genesius Rode. Waarop hij kontakt opneemt met Dovy in Roeselare. Zanussi wil een geste doen en de diepvriezer terug nemen aan de prijs die wij hem hebben aangekocht en ik ga hier niet mee akkoord (promotieprijs en nog onder garantie) ik wil geen geld ik wil gewoon een ander toestel dat geen lawaai maakt. Er werd mij beloofd dat de directie van Dovy in Roeselare mijn dossier zou behandelen, maar tot op heden (3 maanden later) nog steeds geen nieuws. Als dat niet commercieel is.

  31. Fam. Claes
    | Beantwoorden

    Hoe kan je op 20 minuten tijd ons keukenproject bespreken!? Terwijl ze ergens anders 2 u de tijd nemen? Maar wel zo rap mogelijk een bestelbon willen boven halen.

  32. Van der Borght
    | Beantwoorden

    Ondanks de zeer sterke mediacampagne die Dovy opzet, met mijnheer Muylle als boegbeeld, stonden wij op 5 minuten terug buiten bij ons bezoek in het filiaal in Sint-Niklaas. Een keuken voor minder dan 10.000 euro is blijkbaar niet mogelijk volgens de verkoper van dienst. (Hadden keuken nodig voor kleine studio.)
    Gemiste kans voor Dovy, keuken is ondertussen elders besteld.

    • Heidi Verstraeten
      | Beantwoorden

      Vergelijkbare ervaring gehad. Daaraan zie je ook alweer dat het zelfstandige verkopers zijn. Aan het uitwerken van keuken van 10.000 is even veel werk als 1 van 20.000 euro. Maar ze verdienen er niet genoeg aan.
      De verkoper was ook meer bezig met andere merken af te breken dan naar ons te luisteren. Tja, dat werkt bij mij averechts.
      Grtjs Heidi

  33. Enitram
    | Beantwoorden

    Deze namiddag de ganse toonzaal bekeken in Ham, op zoek naar nieuwe keuken. Er waren 3 heren van Dovy in de winkel en niemand heeft ons gevraagd of ze konden helpen! Hoe klantvriendelijk is dit? Verkoopcijfers zal zeker goed zijn met zo.n onbehulpzame verkopers

  34. Raf
    | Beantwoorden

    Composiet werkblad bij de minste aanraking vol vlekken (geen condsaat)slechts met veel moeite te verwijderen (of zelfs helemaal niet.) Ook niet na gebruik van “easy clean” Weinig reactie bij verkoper zegt dat het eigen is aan de soort werkblad. Kan toch niet dat we bij de minste aanraking van het werkblad de hele boel moeten cleanen. oplossing graag! Keuken geïnstalleerd 08/ 2017. Zeker geen reclame

  35. Guido en Gerd
    | Beantwoorden

    Wij zijn zeer tevreden met onze Dovy-keuken, nu jaar geleden geplaatst. Besteld bij Dovy Brugge, waar we door een zeer vriendelijke verkoper werden geholpen. Hij dacht zeer goed mee met ons en na een week stonden de plannen op papier -, netjes uitgetekend. Nog hier en daar wat wijzigingen aangebracht, allemaal zonder problemen.
    Alle elektrische toestellen zijn van AEG. We kregen 2 toestellen gratis.
    Wel zeer jammer dat we reeds onze koelkast, na 3 jaar, en de vaatwasser, na 5 jaar en net buiten garantie, hebben moeten vervangen.
    De koelkast is vervangen mits betaling, en terug een garantie van 5 jaar.
    De vaatwasser, buiten garantie, kon hersteld worden voor 480 euro, blijkbaar een defect aan de elektronica.
    We hebben niet laten herstellen en ook geen AEG toestel meer aangekocht. We hebben onze buik vol van AEG.
    Onze was- en droogmachine zijn 25 jaar oud en werken nog als de beste, MIELE!
    Jammer dat DOVY met AEG samenwerkt, het is echt geen goede reklame.

  36. Andre
    | Beantwoorden

    Jammer maar we hebben geen leuke ervaring met Dovy keukens Ham
    Wat eigenlijk een droomkeuken had moeten zijn is uitgedraaid op een nachtmerrie.
    Dan bedoel ik hiermee.

    1.Op de eerste dag van de plaatsing komt de plaatser tot de conclusie een ander plan te hebben als ik waarin de pottenladen bij hem opgegeven staan 900 mm en bij mijn plan 1000, gevolg de stopcontacten die ik had geplaats stonden verkeerd en wederom verplaatst moesten worden.
    2.De plaatsing wat 3 dagen had moeten zijn is 3 weken geworden.
    3.de frigo na 3 maal toe gevraagd te hebben bleek deze uiteindelijk toch niet te passen.
    4.produkten die niet geleverd zijn ‘spotjes’ waarbij de plaatser suggereert, deze zullen wel met het papier weggegooid zij door de vrouw.
    5.de oven ga ik ervan uit dat de verkoper ons op de hoogte stelt van de verschillende toestellen dit is niet gebeurt.
    6.afwerking heb ik nog iemand anders voor moeten laten komen (afkitten).
    Dus bij deze wil ik het dossier Dovy zo snel mogelijk afsluiten
    Als ik alle commentaren op voorhand had gelezen had ik nooit een Dovy keuken gekozen.
    MVG
    Andre

  37. Vancamp Benny
    | Beantwoorden

    Eerste keer bij Dovy binnengegaan en direct een zeer bekwame verkoper ontwerper( Dirk Hoste).
    We wisten totaal niet wat we wilden alleen dat het modern en strak moest zijn.
    Dirk kwam direct met een ontwerp dat ons zeer aansprak.
    Na de tweede afspraak zijn we alle materialen gaan kiezen en werd er een datum vadtgelegd.
    De afspraken werden correct nageleefd en we hadden een super plaatser MARC MARIS.
    Als er al een probleempje was werd dat direct opgelost
    Nu de keuken staat zijn we super tevreden dat we voor DOVY hebben gekozen.
    Bedankt Dovy voor de goede service

  38. rik en linda
    | Beantwoorden

    wij kochten een dovy sirius keuken via het filiaal in Waregem. Toen we de eerste keer in hun showroom kwamen, waren we al uiterst tevreden over de klantvriendelijkheid en de manier waarop ze ons hebben begeleid in het ontwerp van de keuken. In latere fase werden definitieve plannen en offerte gemaakt, volledig gedetailleerd. Tussen aankoop en uitvoering zat meer dan een jaar (nieuwbouwappartement) maar dit was geen enkel probleem. Een paar maanden voor de plaatsing van de keuken konden wij nogmaals met hen de plannen overlopen, eventueel kleine aanpassingen aanbrengen en daarna de materialen definitief kiezen. De plaatsing gebeurde ook feilloos, er werd onmiddellijk contact opgenomen toen bleek dat er een paar kleine aanpassingen moesten gebeuren ter plaatse zelf en deze werden in samenspraak ook onmiddellijk opgelost. Uiteindelijk staat de keuken er, wij wonen nu een maand in ons appartement en zijn uiterst tevreden, … mooie uitvoering, veel kastruimte en een strak resultaat zoals we wilden.
    De minieme service puntjes die we bij eerste gebruik constateerden werden al opgelost. Vanaf het eerste contact tot heden voelen wij ons goed bij Dovy Waregem, héél vriendelijke en behulpzame mensen die je van de eerste tot de laatste fase begeleiden, bijstaan en adviseren bij het kopen van een belangrijk onderdeel van je woonst.
    Bedankt Jean-Pierre, Frieda, Krist !!! Wij zijn zeer tevreden over jullie aanpak en onze keuken zelf. Wij durven Dovy aanraden.

  39. Mieke
    | Beantwoorden

    Onze keuken gekocht bij Dovy Maldegem. Zeer vriendelijke en professionele verkoper. Correcte offerte (prijs/kwaliteit). Van planning tot levering wordt alles ook telefonisch opgevolgd. Bij levering was er iets mis met graniet maar er kwam onmiddellijk een verantwoordelijke ter plaatse en dit werd na overleg met specialist in graniet opgelost. Ook oplevering en opvolging van verkoper Maldegem verliep zeer vlot en professioneel. We hebben keuken nu 3 maand en zijn zeer tevreden. Een aanrader!

  40. Fouquet-Sesier
    | Beantwoorden

    Bij Dovy Brugge eerst verkennend gesprek gehad. Verkoper was gehaast en kortaf, was kort voor zijn lunchtijd. Moesten voor alles snel ons gedacht opmaken, alles in telegramstijl. Hierna afspraak gemaakt met de verkoper voor de week nadien, waar hij ons plan en offerte zou voorleggen. Op dag van afspraak kwamen we in winkel op tijdstip van de afspraak, doch verkoper was bezig met andere klanten. Een halfuur hebben we gewacht ; verkoper zag ons doch we kregen geen woordje uitleg ivm hoelang hij nog zou bezig zijn, noch enig excuus waarom hij ons niet te woord kon / wilde staan. Na een dik halfuur zijn wij uit de winkel weggegaan. Voor ons is afspraak afspraak…. Als ze dit nog niet kunnen nakomen, wat wordt dat dan eens keuken zou besteld zijn ? Ons zien ze alvast bij Dovy Brugge niet meer. Het management zou toch een betere screening van hun verkopers mogen doen..

  41. DV
    | Beantwoorden

    Zijn hier binnengestapt’ om de keukens te bekijken. Hebben wat vragen gesteld aan iemand.Die kon ons niet helpen want was in opleiding. Dus terug buiten gegaan want daar ben je niets mee natuurlijk. 2e poging was al beter. Hebben een schets laten maken en gaan volgende week terug. Ben benieuwd…

  42. Karel
    | Beantwoorden

    Wij hebben een keuken gekocht bij dovy Brugge.
    Een zeer agressieve verkooptechniek, het is NU tekenen anders komt er 1000€ bij, en neen je mag de plannen niet eerst mee naar huis nemen.
    Uiteindelijk is het een mooie keuken maar alle problemen en braak wordt geminimaliseerd. En word op de lange baan geschoven.
    Tip: niet betalen zolang de keuken niet volledig is afgewerkt!

  43. Arrogant
    | Beantwoorden

    Bij Dovy Brugge een verkoper moeten vragen of hij ons kon helpen want zeer klantvriendelijk zijn ze niet. Teveel klanten misschien ? Antwoord : wel ja….. heb eigenlijk veel werk maar zeg maar.
    We hadden graag een keuken samengesteld voor een verhuurappartement.
    Antwoord: wij schrijven hier geen enkele bon uit onder de 11.000 euro zonder apparaten dus denk ik dat wij u niet kunnen helpen.

  44. JAJ_2
    | Beantwoorden

    DOVY Hasselt: Afspraak gemaakt en enkele dagen later naar DOVY gegaan. Eerst wat rond gelopen in de showroom en een bepaald model stond ons echt aan. Daarna mijn grondplan met een consulent gesproken. Dit veel helemaal niet mee, hij begon op basis van mijn grondplan te kriebel-krabbelen op een A4-tje en kwam na 5 minuten met een richtprijs van ongeveer 25000 EURO en begon een sales litanie af te steken hoe goed hun keukens zijn en dat een man van 80 kilo in de schuiven kan staan en hoeveel korting er gegeven wordt en heel veel gelul en gezever dat me geen moer interesseerde. Onze vraag was, wat is inbegrepen in de prijs, kregen we een antwoord, ALLES. Wij vroegen ons af of we een ontwerp en prijsofferte kregen en het antwoord was resoluut, NEEN. Hij stond erop dat we eerst een confirmatie moesten geven dat we een keuken gingen kopen en die bindend was. De reden is dat ze geen tijd hebben om voor elke afspraak een 3D tekening te maken. Mijn antwoord was of dat er misschien, IK BEN EEN IDIOOT, op mijn voorhoofd gegraveerd stond. Dus na 20 minuten terug buiten met niets en een absoluut wrang gevoel.

    Absoluut geen goede ervaring met zijn bedrijf. De keukens zijn wel mooi.

    • Gerard Akkermans
      | Beantwoorden

      U moet begrijpen dat de verkopers niet per uur betaald worden en in een ontwerp kruipt zeer veel tijd. Om zomaar even langs te gaan voor ‘even’ een 3d tekening te laten maken, zo werkt het niet. Bovendien wordt er elke keer eerst gewerkt met een ruwe schets op een kladblok met een richtprijs waardoor er een idee gegeven wordt van de richtprijs. Sommige mensen komen met de gedachte 5000 euro te besteden aan een keuken van 25000 euro, zonder dat men het budget wilt mededelen. Dat er dan verwacht wordt dat er 4 uur in een 3d tekening gestoken wordt zonder eerst een ruwe schets met een richtprijs is niet correct. Vanuit het standpunt van de klant is dit misschien ideaal, maar u bent niet alleen op de wereld, met alle respect.

  45. Donny
    | Beantwoorden

    Bij Dovy Oostakker keuken gekocht , eerste zicht leek mij een heel vriendelijke en bekwame verkoper diezelfde verkoper is ook komen opmeten , dus deze week werd de keuken geplaatst en wat bleek de maten klopten niet , kasten moesten verzaagd worden , passtuk van 17 cm waar een gordijn tegen kwam kon gewoon niet geplaatst worden door verkeerde opmetingen , tussen onze ijskast en de combioven zit een gat van 13 cm met als gevolg dat we een trapje moeten nemen om iets uit de combioven te halen . De keuken plaatser zegde dat het geen probleem zou zijn om alles aan te passen en dat het de fout van de verkoper is , nu bijna een week later mail gekregen van Dovy Oostakker dat wij voor de kosten van de aanpassing zouden moeten opdraaien . contact opgenomen met Dovy Roeselaere die gingen met de verkoper telefoneren
    Hopelijk wachtend op positief nieuws

  46. Huijben
    | Beantwoorden

    Dovy keuken gekocht en nu niet écht goedkoop. Ze zouden 5 september beginnen en 2 oktober was alles klaar. Tis nu 25 oktober en wij zitten nog steeds in de miserie. Koken in de garage, en service is gewoon nergens te vinden. Worden afgescheept als lastige klanten. PFF DOVY NEVER AGAIN.

  47. Marleen De Rycke
    | Beantwoorden

    We hebben een heel mooi degelijke keuken met verfrissende accenten .
    Kleine problemen werden direct opgelost , we kunnen Dovy keukens echt aanraden !!

  48. jurgen
    | Beantwoorden

    Ondertussen hebben wij onze dovy keuken een jaar in gebruik. We hebben een jaar gezocht en vergeleken. We wilden graag glazen fronten. Deze werden door dovy aangeboden in de vorm van een glasplaat gemonteerd op een alu deurframe met als naam sirius van Dovy. Strak en modern. Ook enkele andere keukenbouwers bieden dit aan maar dan in de vorm van een gelakte glasplaat gekleefd op een houten deurpaneel.
    Wat mij enigzins wat tegenhield om de sirius te kopen was het feit dat de lak aan de binnenzijde van de deuren onbeschermd was, maar…. volgens de verkoper hoefden we ons hier geen zorgen over te maken.
    Bij de lades werd de lak afgeschermd met een houten paneel zodat bij het openen en sluiten van de lade bestek en keukengerei niet tegen de lak kon stoten. Uiteindelijk kozen we dan maar wat ons het meest duurzame leek, sirius van Dovy. Wat een vergissing…

    Om de beginnen: wanneer je de lak aan de binnenzijde van de deuren goed bekijkt kan je hier en daar wat oneffenheden terugvinden. Waarschijnlijk stofdeeltjes die in de lak zijn terecht gekomen. Op het eerste zicht is dit niet storend aan de buitenzijde, alleen durven die stofdeeltjes hier en daar los komen en bijgevolg de lak ook.

    De binnenzijde van de lades zijn beschermd, lijkt logisch. Voor de deuren van de kasten vond men dit niet echt nodig.
    Tenslotte zet men geen gerei op de rand van de legplank…. tenzij de kast vol zit natuurlijk. Dan durft er al eens een handvat van een pot of een rand van een bord stoten tegen de lak met als gevolg … een put in de lak.

    Uiteindelijk hebben wij ook een aantal uitschuifbare voorraadlades gekozen in onze kasten. Deze zijn namelijk volgens de verkoper heel handig en STEVIG, in ieder geval steviger dan de lak van de kasten.
    Deze lades hebben een trage stop waardoor het eventjes duurt voor de lade volledig in de kast verdwijnt. Wanneer je dus snel iets uit de voorraadlade haalt, deze sluit en vervolgens net iets te snel de deur dicht doet komt de gelakte binnenzijde hard in contact met de scherpe metalen hoek van de voorraadlade. Gevolg een lange kras in de lak.

    Besluit: Mocht ik opnieuw kunnen kiezen nam ik zeker glazen fronten, maar dan gekleefd op houten deuren zodat de lak ten allen tijde beschermd was. Tenslotte dient een keuken voor dagelijks gebruik en moet die toch tegen (een klein) stootje kunnen. De Dovy Sirius lak is volgens mij niet geschikt voor gezinnen met kleinere kinderen. Hoewel het glas zelf veilig en stevig is, is de lak dat niet. Binnen de kortste keer heb je dus schade.
    Dovy het probleem eenvoudig kunnen oplossen door aan de binnenzijde van de kastdeuren een houten plaat te bevestigen net zoals ze aan de achterzijde van hun kasten gebruiken. Dit zou zeker geen grote meerkost zijn en de keuken stukken duurzamer maken.
    Nog een klein nadeel is ook dat het frame rond het glas, dus het dunne alu boordje nogal wat vuil durft verzamelen. Het zorg voor een strakke aflijning van de kasten maar is niet echt proper.

  49. lore
    | Beantwoorden

    na plaatsing dovy keuken niet in orde 2 keuken deuren te kort
    graniet onderste deel in 2 stukken
    bovenste deel in 4 stukken
    plaaster was verwonderlijk normaal zeg hij onderste deel moet in 1 deel zijn
    bovenste deel moet ook in een deel zijn
    en stopcontacten konen niet geplast worden in graniet omdat ze verouderd waren
    en nu maar afwachten zeker verkoper kan er niets aan doen zeg hij alles is in handen zeg hij van dovy zelf

  50. anita
    | Beantwoorden

    Dovy keukens in België.
    Ik werd als klant met een woekerprijs van 30.000,00 euro om de oren geslagen voor een keuken die amper een achttal standaardmaat kasten telde. In deze prijs zat geen enkel apparaat inbegrepen.
    Voor elke stap in de aankoop moest ik verplicht documenten ondertekenen.
    Deze firma vond ik echt niet te vertrouwen en dus hebben we de onderhandelingen zeer snel afgebroken.

  51. Martine & Stefaan
    | Beantwoorden

    Op 7 & 8 juni 2016 werd onze nieuwe Dovy keuken geplaatst. Waarschijnlijk NIET de goedkoopste, maar wel ZEER degelijke kwaliteit. Wij zijn hier uiterst tevreden over. De plaatser was een perfectionist, een beetje zoals ikzelf, dat klikte dus wel ! Qua planning, elektrieker en vloerder (verantwoordelijkheid Dovy) liep alles perfekt. De verkoper Jean-Pierre – Dovy Waregem – heeft ons ook geholpen qua bijkomende ideetjes, prima. Uitbreken van de oude keuken en afwerking nieuwe keuken, zoals verfwerk, bijplaatsen van één & ander, hebben we zelf gedaan. Drie en een halve week na de start van het uitbreken was de keuken geplaatst en volledig afgewerkt. Meer moest dat niet zijn. Van ons wege in elk geval een pluim voor Dovy.

  52. Steven & Dina
    | Beantwoorden

    Met dank aan DOVY Aalst. Project van informatiewinning over offerte tot uiteindelijke plaatsing perfect verlopen. Pluim voor Gina en Nico (de plaatsers) en Werner (projectbegeleider) voor hun uitermate professionele aanpak.

  53. anoniem
    | Beantwoorden

    Kan iemand mij vertellen wat de Batibouw condities voor 2016 waren?

    Ik vind deze nergens terug.

    Bedankt

  54. Lowiesje
    | Beantwoorden

    Verleden week onze keuken besteld bij Dovy Oostakker. Alles verliep naar wens er werd rekening gehouden met hetgeen wij wilden en oudere toestellen worden herplaatst in nieuwe keuken zonder meerprijs. We hadden geluk een supergoede met kennis van keukens en vriendelijke filiaalhouder gehad te hebben die ons de ruimte gaf om na te denken en niets forceerde, we kregen een heel correcte prijs, en de batibouw kortingen maakte dat onze keuken perfect in ons buget viel.In juni komen ze hem plaatsen.we zien het volledig zitten en graag stuur ik dan terug mijn ervaringen terug door.

  55. Dv
    | Beantwoorden

    Zeer goede en snelle offerte gekregen. Zeer vriendelijke en professionele verkoper. Absoluut niet opdringerig. Helaas was ze iets te duur voor ons. Bij andere keukenfabrikanten moet je eerst je handtekening zetten alvorens ze een ontwerp /offerte willen maken. Niets voor mij!

    • joske
      | Beantwoorden

      Dus wat je eigenlijk wilt zeggen is dat de verkoper veel van z’n tijd in jou geinvesteerd heeft, voor niets. En dat alle klanten die wél kopen dus eigenlijk de tijd moeten betalen die aan jou verspeeld is?

      Waar ik werk beginnen we ook niet aan een “gedetailleerde” offerte alvorens een overeenkomst te hebben.
      Let wel, een ganse keuken wordt besproken, de toestellen en sanitair in detail gekozen, en de nodige materiaalkeuzes gemaakt. Vervolgens duurt het voor mij 10 m om te weten wat de keuken moet kosten.
      Moeten wij dan 4u werken om U dezelfde informatie te bieden? Of verwacht U een prachtige tekening waarmee U langs alle andere keukenzaken kan gaan?

      Geen verwijt, ik stel me maar de vraag :)..

      • Carré Chris
        | Beantwoorden

        Klopt msschien ergens wel wat je zegt ivm bv een 3D ontwerp. Maar een correcte en volledige offerte kan toch verwacht worden alvorens men iets ondertekent?

    • Gerard Akkermans
      | Beantwoorden

      Ik ben het hier niet mee eens, uiteraard moet de tijd van de verkoper niet verspild worden, maar aan de andere kant mag de klant ook weten wat er precies verkregen wordt. Ik zie deze commentaar op de originele post dan ook als een uiting van frustratie van een tijdelijke negatieve tendens in de privé sfeer van de betreffende persoon. Men kan niet verwachten eerst een handtekening te krijgen voordat er een degelijke uitwerking is van wat beide partijen willen. Indien uiteindelijk blijkt dat de prijs iets te hoog ligt, dan is dit gewoon zo. Dit wilt niet automatisch zeggen dat de koper van slechte wil is/was.

  56. Peleman
    | Beantwoorden

    Wij hebben onze keuken laten plaatsen door Dovy in Schoten en wij hebben ervaren dat zij heel professioneel tewerk gingen. Alle werkzaamheden die moesten gebeuren (betegeling, elektriciteit, …tot en met het plaatsen zelf) was perfect op elkaar afgestemd. Dit is ondertussen 2 jaar geleden ongeveer en wij zijn nog elke dag super tevreden dat we met Dovy in zee zijn gegaan !

  57. Liesbet
    | Beantwoorden

    Hoge kwaliteit keukens. Gedetailleerde en volledige offerte.

  58. Ilse
    | Beantwoorden

    Onze “Dovy”-keuken is nu een jaar oud. Wij kozen voor een keuken waaruit de fronten bestaan uit glazen panelen ingelegd in een kader; mooi maar blijkbaar niet degelijk. Twee van de panelen vertonen reeds schade: twee hoekjes braken af. Waarschijnlijk zaten de panelen gekneld in het kader en door het gebruik kwamen de hoeken meer onder druk te staan waardoor de hoekjes (ongeveer 1 cm²) afbraken… Dovy beweert dat “de schade aan uw sirius deuren is geen gebrek die voortvloeit uit een productiefout of plaatsing van de keuken. De beschadigingen werden veroorzaakt door een externe factor: een hapering of een inslag van een vreemd voorwerp . Om die reden valt dit niet onder de garantieregeling en kan Dovy hier niet in tussenkomen”. Ik ging hier niet mee akkoord. Er is helemaal geen inslag geweest van een vreemd voorwerp of de één of andere hapering (?)… Ik ben nieuwsgierig of zij dit nog gaan rechtzetten. Indien ja, zal ik het hier ook vermelden. Momenteel ben ik helemaal niet tevreden over hun dienst na-verkoop….

  59. Niet tevreden
    | Beantwoorden

    Wij hebben een keuken laten plaatsen door Dovy en we zijn niet tevreden met de manier waarop zij met hun klanten omgaan. Vanaf dat ze hun geld hebben, wordt er weinig naar je omgekeken en eventuele mankementen worden genegeerd door de na service. 6 maanden later en onze keuken is nog niet in orde.

  60. Louise
    | Beantwoorden

    Bij dovy in Lochristi werden we goed geïnformeerd en de contacten verliepen vlot en volgens afspraak. Kwaliteit ok, prijs aan de dure kant, maar nog niet afgeschreven.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Optionally add an image (JPEG only)