adrem-keukens-ervaringen

Adrem keukens ervaringen? Bekijk hier alle Adrem keukens ervaringen. Gaat u binnenkort bij Adrem keukens langs in Merelbeke? Bekijk dan eerst de reviews en recensies over Adrem keukens.

Adrem keukens ervaringen? Hoe was uw ervaring met Adrem keukens
Uw ervaring met Adrem keukens plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over Adrem keukens.

 

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Teken zelf uw keuken in 5 minuten. Teken uw keuken zelf in 3D

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. Krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen.   Ontvang keukencatalogi direct in huis 

 

Adrem keukens algemene informatie

Adrem Keukens heeft vier vestigingen in Deinze, Eeklo, Zelzate en Bornem in België. De keukens van Adrem voldoen aan de eisen van vandaag en morgen. Het assortiment bestaat uit, landelijk, klassiek en modern.

Het team van Adrem keukens is een enthousiast team die slechts één ding voor het oog hebben en dat is “U de keuken van uw dromen aanbieden”. Adrem keukens maakt er een erezaak van om u optimaal en in alle vertrouwen te bedienen. Bent u benieuwd? Bekijk dan de website van Adrem keukens voor meer informatie, tips en de openingstijden.

Uniek aan Adrem keukens

Voor de aankoop van een keuken wordt altijd een uitgebreide kennismaking georganiseerd. De adviseur zal naar uw wensen vragen en uiteindelijk een vervolg afspraak plannen voor verdere uitwerking van uw keuken. Daarnaast biedt Adrem de mogelijkheid om thuis advies te krijgen. Op deze manier ziet de medewerker direct de keukenruimte en kan het plan hierop worden bijgesteld.

Openingsuren

maandag
09:30 – 12:30, 13:30 – 18:00
dinsdag
09:30 – 12:30, 13:30 – 18:00
woensdag
Gesloten
donderdag
09:30 – 12:30, 13:30 – 18:00
vrijdag
09:30 – 12:30, 13:30 – 18:00
zaterdag
09:30 – 12:30, 13:30 – 18:00
zondag
13:30 – 18:00

2 klantgetuigenissen

  1. Elie van assche
    | Beantwoorden

    Adrem ons keuken geplaatst in maart.absolute topfirma!zou het iedereen aanbevelen!pracht van een volledig team tot in de perfectie!dank aan de ganse firma met een speciaal dank u wel aan de plaatser Wesley.topkerel no nonsens man!

  2. Bart
    | Beantwoorden

    Heel erg tevreden! super service! Ik schrijf deze recensie omdat ik vind dat ze een aanbeveling verdienen.

    In oktober op zoek naar een keuken en bij voorkeur met spoed (woning gekocht waarin de keuken minder bruikbaar bleek dan aanvankelijk ingeschat, en dan met de verbouwing toch maar gelijk alles onder handen genomen).
    In regio Antwerpen zowat alle ketens bezocht. Chef keukens (opdringerige verkoop, voelde geen vertrouwen), Abdij keukens Lier en Merksem (agressieve verkoop en veel te duur!), Kvik (verkoop eerlijk maar materiaal niet mijn smaak), Ixina (kwalitatief niet overtuigend), Ikea (eerder gehad, kwalitatief niet overtuigend), Eggo (kon niet overtuigen), en ga zo maar door.
    Dan via een vriend de tip van Adrem keukens in Bornem. Afspraak op een zondag ochtend, verkoopster Sarah erg vriendelijk, nam ruim de tijd om het plan mee te bekijken en verschillende opties te overlopen. Ze gaf goed advies over keuzes van inrichting. Materiaal maakte erg degelijke indruk. En… het kon zelfs nog in december geplaatst worden. (Ik realiseer me dat het een uitzonderlijk toeval was, dat het nog in de planning kon passen, maar toch.)
    Levering en plaatsing op een week tijd, medio december. Heel degelijk werk! Vriendelijke service. Enkele weken later nog de plaatsing van het werkblad (aanvankelijk het gebruikelijke mdf geplaatst) en de spatplaat (teflon) door 2 andere firma’s, maar vlekkeloze coördinatie door Adrem.
    Anekdotes; ik werd nog opgebeld om een kastfrontje te vervangen, er zat namelijk schade op vanuit de levering (zo had de installateur opgemerkt). Ik wist het zelf niet, heb alle kastfrontjes onderzocht, niets gevonden. Maar inderdaad, toen hij langskwam om te vervangen kon hij het stukje aanwijzen. “Niet acceptabel” vond hij zelf, en terecht. Dat soort service zou ik nooit verwachten bij de grotere ketens.
    Ook was er een probleempje met de aansluiting van de elektriciteit voor de vaatwasser. Werd onmiddellijk opgelost!
    Alle vragen in het hele traject werden onmiddellijk beantwoord, en de installateur een vriendelijke en behulpzame kerel die fantastisch werk leverde.
    Nu super content van onze keuken!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Optionally add an image (JPEG only)