De Keukenboulevard ervaringen? Alle De Keukenboulevard keukens ervaringen. Zit u te denken om bij De Keukenboulevard keukens langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over De Keukenboulevard keukens.

De Keukenboulevard keukens ervaringen? Hoe was uw ervaring met De Keukenboulevard keukens in Hasselt
Uw ervaring met De Keukenboulevard keukens plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over De Keukenboulevard keukens in Hasselt.

 

Advertenties

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Uw keuken tekenen of berekenen?

Teken uw keuken zelf in 3D of bereken direct uw keukenprijs binnen 5 minuten geregeld!

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis

 

De Keukenboulevard keukens vestigingen

De Keukenboulevard keukens heeft vestigingen in Hasselt . Bekijk hier de website van deze keukenzaak.

Uniek aan De Keukenboulevard

Deze keukenzaak laat u kiezen tussen Belgisch, Duits of Frans vakmanschap. U kunt kiezen voor een Belgische, Duitse of Franse keuken. De Keukenboulevard biedt veel diverse apparaten.

5 op basis van 2 reviews

33 Responses

  1. Thony Geunes
    | Beantwoorden

    Zeer goede en professionele ontvangst en advies bij de aankoop van onze keuken. Levering en plaatsing helemaal ok. Kleine probleempjes worden snel en vakkundig opgelost. Proficiat aan de mensen waar wij contact mee hadden, vooral aan B. de commerciële man die het hele project perfect heeft opgevolgd.

    Wij hebben een mooie en zeer praktische keuken en durven de Keukenboulevard dan ook eerlijk en oprecht aan te raden.

  2. Familie V
    | Beantwoorden

    Graag willen wij onze ervaring delen.

    We werden bij de Keukenboulevard openlijk ontvangen.

    Een spontane jonge man stond ons te woord, het ijs was meteen gebroken.
    We dachten dat ons budget te klein was voor al onze ideeën.
    De verkoper Brandal werkte in no time de keuken uit.
    We vonden het wel even gek dat we geen 3D beeld te zien kregen.
    Wat in andere winkels wel werd gedaan.

    Hij maakt het grondplan met pen en lat. Vooraanzicht geen probleem de losse hand ging er netjes over.
    We kregen met het vooraanzicht een beter beeld van de keuken.
    Hij gaf ons de opmerking dat hij niet meteen op 3D werkt.
    We gaan dit in de verkoper zijn woorden rustig aanpakken. Niets brand, niets haast!
    Cava nog?

    De keuken werd berekend achteraan na 15min kwam hij terug ” proficiat ” .
    We zijn binnen het budget. Biefstuk, friet smaakt altijd.
    Wij bleven toch met een vraagteken zitten.
    alles werd netjes terug besproken.
    We konden niet anders dan toezeggen op deze keuken.
    Meteen haalde hij weer de cava boven.

    Die zelfde maandag kwam er een mail de foto .
    Alles klopte zoals besproken er was niet 1 ding dat we konden zeggen het is niet aanwezig.
    Mijn vrouw twijfelde over kleuren en belde meteen naar Brandal.
    GEEN PROBLEEM! luid het aan het mobiel, zet je de fles klaar?
    De zelfde avond stond hij bij ons aan de deur om samen de kleuren te bekijken.

    We willen deze jonge knaap hartelijk bedanken voor zijn geduld .
    Doe zo verder! Je persoonlijke aanpak werkt.

    1 tip voor de lezers van keuken ervaringen België .
    Hou je van een persoonlijk aanpak. Vraag zeker naar deze spontane man.
    Je komt letterlijk terecht met een verkoper met een positief hoekje af.

  3. Fatma & Cem
    | Beantwoorden

    Wij zijn heel tevreden met onze keuken. Alles is goed verlopen. De communicatie was supergoed.( je mailde met een vraag over de keuken-toestellen.,,, je kreeg meteen een correct antwoord.) De dag van montage hebben ze heel netjes gewerkt. Ook een dikke merci aan de monteurs, aan de verkoper B. ( die ons heeft geholpen door het process heen.En N. die de boekhouding,leveringen, in orde heeft gebracht. Een echte aanrader!

    • Brandel henot
      | Beantwoorden

      Hallo,

      Bedankt voor je leuke review!
      Het doet ons veel deugd om zo een goede relatie te lezen.
      Veel plezier in je nieuwe keuken.

      Groetjes
      Keukenboulevard

  4. Marc Mommen
    | Beantwoorden

    Al meerdere keukens gekocht bij de keukenboulevard.
    Van offerte tot plaatsing en dienst na de verkoop altijd zeer professioneel.

    Bij de laatste keuken voor een appartement was de kraan te hoog voor het raam.
    keukenboulevard heeft zonder kosten een andere kraan geleverd en geplaatst.

    Gewoon een top team en top kawliteit

    • Brandel
      | Beantwoorden

      Beste Marc,

      Fijn dat je een positieve reactie schrijft.

      We kijken er alvast naar uit om de volgende projecten waar te maken.

      Groeten,
      Keukenboulevard team.

  5. Christof
    | Beantwoorden

    Goed contact gehad met de verkopers en de levering en plaatsing is zeer vlot verlopen zonder noemenswaardige problemen, dit was het goede nieuws bij levering van het keuken tablet bleek er een barst in te zitten dit is nu meer dan 4 weken geleden en onmoglijk om nieuws te ontvangen over hoe dit opgelost zal geraken.
    Steeds hetzelfde antwoord ” wij zullen het navragen “.
    Zolang er geen problemen opduiken zit je goed met keukenboulevard, van de service moet je het niet hebben.
    Ze laten mij als klant zonder nieuws, mijn raad denk 2x na.

    • Brandel
      | Beantwoorden

      Beste Christof,

      Graag kom ik terug op uw review.

      We vinden het zeer jammer dat u zo weinig geduld vertoond. U verwijst naar een slechte service bij Keukenboulevard. Bij uw eerste melding aan Keukenboulevard werd er meteen contact opgenomen met u als met onze granietboer.

      Onze granietboer kwam ook ter plaatsen om de eerste vastellingen te doen.

      Kortom liet onze granietboer weten dat het niet om een barst gaat.

      Aangezien wij het stenen werkblad uitleveren aan onze granietboer zal hij de verdere opvolging doen.

      Als bedrijf volgen wij dit kort op.

      We vragen u vriendelijk met aandrang uw review aan te passen.

      Vriendelijk groeten ,
      Keukenboulevard.

      • Christof
        | Beantwoorden

        Beste Brandel,

        Dat u mij stuurt dat ik geen geduld heb vind ik een beetje kort door de bocht, ik ben als klant 4 weken in het ongewisse gelaten van wat het verdere verloop ging zijn.
        De granietboer is inderdaad ter plaatsen gekomen en na 5 min terug vertrokken wegens niet herstelbaar en dat was het, meer informatie heb ik niet gekregen.
        Dit moet ik ok vinden als klant ? zorg ervoor dat je communiceert dan zou ik meer geduld hebben getoond.

        Nu desalniettemin ben ik gecontacteerd geweest door jullie granietboer en er heeft zich een heel constructief gesprek plaatsgevonden, de steen zal vervangen worden.
        Ik merk dat er veel goede wil is van keukenboulevard en zijn onderleverancier (zoals ik al gewoon was bij mijn eerste keuken die ik bij jullie heb gekocht ).
        Dit probleem geraakt dus opgelost en kan dan ook op een possitieve manier terugkijken op mijn ervaring met keukenboulvard, ondanks dit probleem wat ik dan zal catalogeren onder werkdruk.

        De keuken , badkamers (2x ) en dressing zijn prachtig en de plaatsing is uitstekend verlopen kan niet meer tevreden zijn met het resultaat.

        Mvg

  6. ontevreden klant
    | Beantwoorden

    Als ik de reviews lees zijn er veel tevreden klanten maar toch ook vele klachten . Zo ook hier klachten omtrent afspraken die niet nagekomen zijn .
    In de toonzaal heel vriendelijk … Alles verloopt goed .
    Dan de plaatsing : fijne plaatser niks aan op te merken .
    Maar problemen gehad met van alles en nog wat.
    Eerst nog heel vriendelijk maar dat mindert heel snel .
    Ik zal niemand in mijn vriendenkring of familie de keukenboulevard aanbevelen !!!!
    We hebben ook nog een badkamer renovatie in het vooruitzicht maar dat zal NIET voor de keukenboulevard zijn !!!

    • Brandel
      | Beantwoorden

      Beste ,

      Vervelend om te horen . Mag ik jouw dossiernummer zodat ik je meteen kan doorverbinden met de juiste persoon?
      Het moet om een misverstand gaan.

      Ik help je graag verder.

      Vriendelijke groeten,
      Brandel

  7. Hanne
    | Beantwoorden

    Hallo,

    We vonden toch een review waard!

    We werden vriendelijk onthaald door verkoper B.
    Voldoende uitleg, zeer vlotte jonge man vol ideeën!

    We konden echter niet op zijn voorstel ingaan ons budget liet achteraf het niet toe.
    Langs deze weg willen we je toch bedanken voor alle info.

    We komen zeker terug.
    Eerst even door sparen.

    Groetjes,
    Hanne en koen.

  8. Roelends Rudy
    | Beantwoorden

    beste,

    ik heb reeds al 3 keukens gekocht bij de keukenboulevard topkwaliteit topmonteurs.
    Deze keukens staan nu ondertussen een 8 tal jaar nooit problemen mee gehad.
    Dus ik kan iedereen aanraden om daar zijn keuken te kopen.

    • Brandel H.
      | Beantwoorden

      Beste Rudy,

      Bedankt voor jouw feedback. fijn om te horen dat je een positieve ervaring had bij een van onze keukenadviseurs.
      We doen steeds ons uiterste best om elke klant met een goed gevoel te laten vertrekken uit onze winkels.
      Als familiebedrijf dragen we een goede service voor elke klant hoog in het vaandel.

      Vriendelijke groeten,

      De Keukenboulevard.

  9. Nick
    | Beantwoorden

    We hebben onlangs een keuken gekocht bij De Keukenboulevard in Hasselt.
    Eerst wil ik onze verkoper Brandel bedanken voor het goed advies en zijn prachtig ontwerp!
    door zijn vlotte babbel en zijn ruime kennis van keukens konden wij niet anders dan met hem in zee gaan.

    Onze keuken voldoet aan al onze wensen.
    De keuken is top van kwaliteit! de opvolging van de verkoper mogen we echt niets slecht van zeggen.
    Hij werkt zoals het voor zijn eigen keuken zou zijn.

    We hebben nog een aantal dingen te doen in onze woning.
    hier zullen we zeker terug beroep doen op De Keukenboulevard, we hopen dat Brandel ons weer helpt.

    wij raden De Keukenboulevard zeker aan!

    • Brandel H.
      | Beantwoorden

      Beste Nick,

      Bedankt voor jouw feedback. fijn om te horen dat je een positieve ervaring had bij een van onze keukenadviseurs.
      We doen steeds ons uiterste best om elke klant met een goed gevoel te laten vertrekken uit onze winkels.
      Als familiebedrijf dragen we een goede service voor elke klant hoog in het vaandel.

      Vriendelijke groeten,

      De Keukenboulevard.

      • Nick
        | Beantwoorden

        Beste Keukenfans
        Al meer dan 10j staar mijn keuken,
        Iets wat voor mij het belangrijke is in men woning..
        Ik ben namelijk chef kok
        Ze luisteren naar de wensen van de klant…
        Klant is daar niet koning ma ze behandelen u als een keizer…
        Top verkoper gehad toen praat niet voor eigen percent maar luisterd na de klant,
        Nog maar een ding moeten aanpassen is de stekker (te warm geworden door veelvoudig lang laten braden ze door gevolg geen licht) verlichting aan de transfo …
        Kortweg de normaalste kwaal
        De rest niets aan top als ik nog een keuken zet of nog kasten bij zet en of veranderd 1 adres
        DE KEUKENBOULEVARD 👍👍👍

  10. markske
    | Beantwoorden

    Stenen tablet scheef geplaatst, de sifon lekt tot en met , de rooster van de afzuiging valt ervan af, de stoppers deurtjes ontbreken, lades niet uitgekuist vol zaagsel , afval moogt ge zelf wegdoen, aangehaald fronten zonder kleurverschil alles was geen probleem.En ja wat krijg je deurfronten met kleurverschil , mail gestuurd geen reactie, probleem frigo aangehaald mail terug, ze gaan u opbellen toch geen reactie.Bel boos naar keukenboulevard maar krijg een boze reactie terug van de eigenaar en hangt hij de telefoon gewoon neer, heeft zijn geld gehad. Zegt hem nog het gaat om vertrouwen. Men zegt klant is koning maar daar in ieder geval niet. Service is gewoon een schande

    • Brandel H.
      | Beantwoorden

      Beste Markske,

      Vervelend om te horen dat je geen antwoord ontving . Mag ik jouw dossiernummer zodat ik je meteen kan doorverbinden met de juiste persoon?
      Het moet om een misverstand gaan.

      Ik help je graag verder.

      Vriendelijke groeten,
      De Keukenboulevard.

  11. Valerie Borgions
    | Beantwoorden

    Ik kan maar 1 raad geven: blijf er weg!
    Na 3 jaar, mijn kasten zijn scheefgetrokken. De keuken is verkleurd. De plinten zijn los en ga zo maar verder…. het budget was 25.000,00 wat toch niet niks is. Ik denk dat Ikea een stuk beter is.

    • Brandel H.
      | Beantwoorden

      Beste Borgions,

      Vervelend om te horen . Mag ik jouw dossiernummer zodat ik je meteen kan doorverbinden met de juiste persoon?

      Ik help je graag verder.

      Mvg,

      De Keukenboulevard.

  12. Mevrouw
    | Beantwoorden

    Keuken gekocht zeven jaar geleden, slechte verkoper die op eigen houtje ontwerp opeens omgooide, voor vanalles en nog wat moest er bijbetaald worden… Er kwam geen einde aan. Bij de plaatsing natuurlijk fouten, zaken te kort, ijskast heeft een half jaar vijf meter verder in de doos gestaan omdat de kast waarin ze moest geplaatst worden niet de juiste afmetingen had… En nadien dan bleek van wel!? Noem maar op! Je kon wel bellen, maar dat leverde niets op… Nu zijn we 7 jaar verder en bijna alle toestellen zijn aan vervanging toe. Voor het geld dat hier aan gegeven is, … schandalig! Ga daar niet je keuken kopen, bespaar je de stress van begin tot eind!

    • Brandel H.
      | Beantwoorden

      Vervelend om te horen .

      Ik help je graag verder.

      Mvg,

      De Keukenboulevard.

  13. hilde lauweryns
    | Beantwoorden

    Wij hebben een prachtige keuken van Keukenboulevard, contact met verkoper was top ! Onze droomkeuken……..
    Jammer genoeg bij het plaatsen was er een deur van een kast met een probleem, voor de installateur was dat geen probleem, een nieuwe deur werd besteld onder waarborg……..dit al weken geleden, bij telefonisch contact is er niemand op de hoogte van wanneer de deur geleverd zal worden, ” we gaan het eens nakijken, en houden u op de hoogte”, wij wachten nog altijd op een antwoord ! Een omlijsting boven aan de kast moet ook nog geplaatst worden, wanneer ze dat komen doen, we hebben er het raden naar !
    Jammer, maar ik denk niet dat ik Keukenboulevard zal aanprijzen !

  14. hilven nathalie
    | Beantwoorden

    3 jaar geleden een keuken aangekocht maar wegens verschillende fouten van de plaatser en de slechte afwerking zijn de niswanden en het werkblad nu aan het opsputten en aan het afbrokkelen ! We zijn nu al bijna een jaar naar een deftige oplossing aan het zoeken maar dankzij het onprofessionele en arrogant gedrag van Mr Epding aan de balie , die vond dat wij dit moesten aangeven aan de verzekering wegens WATERSCHADE ??, zijn wij nu genoodzaakt dit verder te zetten met een advokaat daar de verzekering NATUURLIJK geen bewijs vind van waterschade !!!
    JAMMER heb lang uitgekeken naar mijn nieuwe keuken !!

  15. Nele T.
    | Beantwoorden

    Ongeveer een jaar geleden onze keuken van de Keukenboulevard laten plaatsen.. Ik ben hier erg tevreden van! Vlot contact met de verkoper. (Met vragen kon ik direct terecht en werd ook steeds goed verder geholpen.) Ik kreeg advies op maat en niet zodat de prijs steeg maar naar gelang onze noden. Ook enorm tevreden over de kwaliteit van onze keuken. Wij zijn een jong koppel met meerdere vrienden die bouwplannen hebben en raden de Keukenboulevard absoluut aan!

    • Brandel H.
      | Beantwoorden

      Bedankt voor jouw feedback. fijn om te horen dat je een positieve ervaring had bij De Keukenboulevard.
      We doen steeds ons uiterste best om elke klant met een goed gevoel te laten vertrekken uit onze winkel.
      Als familiebedrijf dragen we een goede service voor elke klant hoog in het vaandel.

      Vriendelijke groeten,

      De Keukenboulevard.

  16. Karel
    | Beantwoorden

    2 jaar geleden ook bij keukenboulevard een keuken gekocht,alles volgens afspraak ook bij het plaatsen van de keuken was er geen probleem en nog geen enkel probleem gehad met de keuken .

    • Brandel H.
      | Beantwoorden

      Bedankt voor jouw feedback. fijn om te horen dat je een positieve ervaring had bij de Keukenboulevard.
      We doen steeds ons uiterste best om elke klant met een goed gevoel te laten vertrekken uit onze winkel.
      Als familiebedrijf dragen we een goede service voor elke klant hoog in het vaandel.

      Vriendelijke groeten,

      De Keukenboulevard.

  17. Patricia
    | Beantwoorden

    Wij hebben ongeveer 2 jaar geleden door de keukenboulevard een keuken laten plaatsen. Verschillende mankementen….
    Reeds meerdere keren gevraagd zowel persoonlijk als via email om te komen kijken….maar hier doen ze echt geen moeite voor. Ik heb het hier echt over de slechte plaatsing van de keuken en niet over de kwaliteit van het materiaal. Voor de service na verkoop krijgt de keukenboulevard van mij 0/10.

    • Brandel H.
      | Beantwoorden

      Vervelend om te horen . Mag ik jouw dossiernummer zodat ik je meteen kan doorverbinden met de juiste persoon?

      Ik help je graag verder.

      Mvg,

      De Keukenboulevard.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Optionally add an image (JPEG only)