De Keukenboulevard ervaringen? Alle De Keukenboulevard keukens ervaringen. Zit u te denken om bij De Keukenboulevard keukens langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over De Keukenboulevard keukens.

De Keukenboulevard keukens ervaringen? Hoe was uw ervaring met De Keukenboulevard keukens in Hasselt
Uw ervaring met De Keukenboulevard keukens plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over De Keukenboulevard keukens in Hasselt.

 

Advertenties

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Uw keuken tekenen of berekenen?

Teken uw keuken zelf in 3D of bereken direct uw keukenprijs binnen 5 minuten geregeld!

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis

 

De Keukenboulevard keukens vestigingen

De Keukenboulevard keukens heeft vestigingen in Hasselt . Bekijk hier de website van deze keukenzaak.

Uniek aan De Keukenboulevard

Deze keukenzaak laat u kiezen tussen Belgisch, Duits of Frans vakmanschap. U kunt kiezen voor een Belgische, Duitse of Franse keuken. De Keukenboulevard biedt veel diverse apparaten.

40 klantgetuigenissen

  1. Marie
    | Beantwoorden
    Een keuken aangekocht bij de Keukenboulevard.
    We zijn zeer tevreden over de keuken, tijdens de plaatsing liep iets mis maar werd meteen gemaakt en afgewerkt.

    Ondertussen staat onze keuken ook hun website, voor ons heel leuk om te zien dat ze ook genieten van deze keuken na plaatsing.

    Marie geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  2. Dany
    | Beantwoorden
    Ik heb lang gewacht op een reactie te geven op de plaatsing van onze keuken.
    Toch aardig wat zaken verkeerd gegaan bij de plaatsing, maar dat is allemaal ondertussen verholpen.
    Behalve het kitwerk, wat slecht is uitgevoerd. De acryl komt overal los. Geen reactie meer gehad ivm dit op te lossen, dus hebben we op eigen kosten, een andere kitter laten komen om dit te herdoen.
    Buiten een vriendelijke verkoper, is er weinig goed te vertellen ivm communicatie.
    En voor toekomstige kopers, let op met een keramisch werkblad dat gepolierd is. Wij werden over het delicate oppervlak niet op de hoogte gebracht, een korreltje maakt al onverwijderbare krassen.
    Wij hebben dus nu een werkblad dat deze naam niet waardig is.
    Geen oplossing voor, nooit een excuus gehad voor de slechte informatie, geen enkele tegemoetkoming voor deze dure miskoop, alsook niet voor het onprofessionele kitwerk.
    Zonde van de dure, nu onpraktische, keuken.

    Dany geeft 2 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

    • Brandel
      | Beantwoorden

      Beste Danny,

      Bedankt voor uw reactie.

      Jammer om te horen dat u ontevreden bent.
      U verwijst naar een slechte communicatie!
      Wat ik zeer raar vindt u beschikt over mijn privé nummer waarvoor en na plaatsing toch grondig gebruik werd van gemaakt.

      Een kruidenhouder die eerst niet moest voorzien worden in de overeenkomst werd na 1 telefoontje kosteloos aangeleverd, deurbegrenzers kosteloos, enz..
      Een kookplaat die niet wou werken, geen probleem Danny we lossen dit op! De zekering stond af, niet door ons maar uw persoonlijke aannemer had de stroom afgesloten.

      Maar hey! Danny! zo punten zullen we maar niet over hebben een review is makkelijker geschreven!

      Het werkblad moest een poli zijn zelfs na heel de uitleg in de showroom, bij opmeting krijgt iedere klant nog de uitleg van de opmeter van de steenboer.

      Een tegemoetkoming lijkt ons niet nodig.
      De verkoper Brandel H. heeft na afsluit van het dossier de keuken komen opleveren. Stelde vast dat de silicone vakkundig werd bewerkt (ook was het tegen een scheef onstabiel plafond en kromme muren).

      Verder wens ik je nog veel kookplezier toe!

      Vriendelijke groeten,
      Uw verkoper Brandel

      • Dany
        | Beantwoorden

        Dag Brandel,

        Om hier eindelijk en definitief meer duidelijkheid te scheppen, en vooral voor toekomstige kopers, moet ik toch enkele zaken verduidelijken. Daarna mogen de lezers zelf een conclusie trekken uit onze ontevreden reactie.

        Uw antwoord op onze ontevredenheid, slaat nergens op, en doet helemaal niet ter zake.
        Het handelt hier uiteindelijk maar over 2 grove nalatigheden uwentwege, die ons tot deze review hebben overhaald, waarover zo meteen onze correcte uitleg.

        Maar terug over jouw tegenantwoord.

        Wat betreft jouw privénummer.
        Vanaf onze eerste ontmoeting hadden we al meteen een goed gevoel bij jou als verkoper. Al onze vragen werden in de toonzaal geduldig en volledig beantwoord. Door ons jouw nummer te geven om een persoonlijke opvolging te garanderen, konden we met al onze vragen inderdaad meteen bij jou terecht, ook buiten de werkuren. Je doet dit trouwens met elk van jouw klanten, en dit werd ten zeerste geapprecieerd. Zo hoort een service ook te zijn, al zie je dat niet vaak.

        Over de kruidenhouder (een chromen reling die vooraan op een legger wordt gemonteerd, zodat de potjes niet naar voren kantelen) waren we inderdaad in de toonzaal niet overtuigd. Bij het in gebruik nemen van de keuken, bleek dan toch dat dit item handiger zou zijn, en dat jullie dit ons naderhand niet hebben aangerekend, zal wel een reden hebben zeker. Misschien dat die enkele 10 tallen euro voor jullie peanuts waren op een bedrag van € 15.000 …?

        Wat betreft de deurbegrenzers (openingshoek begrenzer voor de mensen die dit niet kennen), die waren wel nodig. Bij het openen van deurtjes van de bovenkasten, bleek dat die verder dan 90° opendraaiden, met als gevolg dat ze telkens tegen de voorkant van de andere deurtjes van de andere hoek van de keuken sloegen. Dit kon niet volgens ons, want dan ga je binnen de kortste keren krassen of beschadigingen krijgen op die aanpalende deurtjes, dus vroegen we naar een oplossing. Je kon moeilijk rubbertjes op de buitenkant van de deurtjes plakken. We dachten dat dit een aangepast scharnier zou worden, maar het waren enkel kunststoffen clipjes die je in het bestaande scharnier steekt, zodat die niet verder dan 90° draaiden. Zéér fragiele en breekbare oplossing, en je moet opletten dat je het deurtje niet een tikje verder opendoet dan 90°, of het is al stuk. Die kosten trouwens ong een 80 ct per stuk, en dit maal 6 !!!

        Dan de kookplaat. Die was getest tijdens de installatie, dat klopt. Maar in ons huis was een elektrieker aan het werk, die een volledig nieuw netwerk van stopcontacten, kabels, nieuwe zekeringkast, enz aan het installeren was voor onze toekomstige veiligheid.
        En toen we op een bepaald ogenblik het inductievuur zelf wilden testen, ging het niet.
        Dus bellen we B. op, en die zou het navragen of de plaatser een idee had waarom. Ondertussen belden we zelf onze elektrieker op, en die hielp ons meteen uit de nood. Na het installeren van de nieuwe zekeringen én kast, had hij de zekering van het vuur voorlopig uitgezet, omdat dat nog niet in gebruik was, te wijten aan het feit dat het keukenblad nog niet was geïnstalleerd.
        Hoe zei jij het B.? Géén probleem Dany, we lossen dit op ???

        Soit, zoals al eerder vermeld, doet dit alles niet ter zake.

        Wat ons achteraf vooral héél erg is tegengevallen is, en dat bedoelen we met communicatie, is de slechte én vooral onvolledige uitleg over ten eerste de plaatsings- en leveringsdatum van de keuken. Een verkoper dient hieromtrent duidelijke taal te spreken, zodat de klant er volledig kan op vertrouwen, en zijn eigen planning van alle eventuele andere werken kan naleven. Hier ging het grandioos mis.

        We kregen van jou de leveringsdsatum én plaatsingsdatum van onze keuken, en dat op dezelfde dag. Handig dachten we. Maar…
        Toen de keuken diezelfde dag was geïnstalleerd, bleek dat daar het blad en achterwand niet bij waren. Dus was de keuken niet bruikbaar. Daar werden wij NOOIT van op de hoogte gebracht, niet door jou bij de aankoop, of door iemand anders in de toonzaal.
        Dus… de opmeter van de steenboer moest nog eerst komen opmeten, dat bleek dan vrij snel te gebeuren, ong een week later. Die opmeter is dan 3 uur alles komen opmeten.
        Vanaf dan hebben we dan nog eens ong 7 weken moeten wachten voor de plaatsing van het blad en de achterwand. Er werd ons dan ook voorgesteld door jou om een voorlopig keukenblad in hout te plaatsen met een uitsparing voor de wasbak en het inductievuur. Dan konden we tenminste al gebruik maken van de keuken (dachten we). Het betrof hier echter om losliggende planken, met een uitsparing voor de wasbak (die daar scheef inlag) en eentje voor het inductievuur, maar nergens afgekit, en los tegen de muur. De wasbak kon je dus voorzichtig gebruiken voor het afwassen van een glas, ofzo, want iets morsen met water, resulteerde hierin ,dat al dat water langs de wasbak en achterkant gewoon in de kasten zou lopen. Idem voor het inductievuur, hoe kan je dat in godsnaam reinigen met water, dat loopt dan toch ook allemaal aan de zijkant en achterkant van het vuur gewoon in de kasten. Hier is dus blijkbaar nooit door iemand van jullie over nagedacht. We hadden nog geluk dat het die periode nog zomer was, en zo hebben we al die weken buiten op een elektrisch vuurtje moeten koken, onder een afdak.
        Dus 7 weken later werd dan eindelijk het blad en de achterwand gebracht en begonnen de werklui van de steenboer alles te monteren. Tot het blad er op lag en ze de achterwand wilden monteren, daar had de opmeter een grove fout gemaakt. De opening voorzien voor een stopcontact aan de rechterkant, stond zo maar eens eventjes bijna 10 cm abuis !!!!
        Met als gevolg, die wand moest opnieuw gemaakt worden, en dat duurde nog eens 4 weken.
        Maar we hadden dan toch het geluk, dat we het vuur en wasbak eindelijk konden gebruiken, door de overgang van het blad naar de achterwand dicht te plakken met een plastiek scherm, zodat er geen water achterin kon geraken en de achterwand niet nat werd.

        Dan deze repliek : ‘’ Het werkblad moest een poli zijn zelfs na heel de uitleg in de showroom, bij opmeting krijgt iedere klant nog de uitleg van de opmeter van de steenboer.’’
        Die gepolierde keramische wand en blad (poli), viel meteen in onze smaak, toen we die in de toonzaal zagen. De enige uitleg echter die je ons hebt gegeven, is hoe een keramische steen wordt geproduceerd en wat het verschil was tussen een gepolierde en een niet gepolierde versie. Wat op zich wel duidelijk was, maar NOOIT hebt U ons gezegd dat een gepolierd blad héél kwetsbaar en gevoelig is voor krassen !!!! Want dan hadden we ofwel voor een ander soort blad of een niet gepolierde versie gekozen. Een werkblad dient om op te werken en niet om naar te kijken. Maar dat hebben we pas gemerkt na het in gebruik nemen van de keuken. Na enkele dagen stonden er al krassen op, ook al zijn we héél voorzichtig. Zonde van het geld.
        De enige uitleg van een gepolierd blad, hebben we gekregen van de opmeter die foutief had gemeten. Hij vroeg of we op de hoogte waren van de eigenschappen van dit blad. Nee zeiden we, en dit was zijn uitleg, dit blad kan alles weerstaan, schuiven, schuurspons, zoutkorrels enz… behalve als je er rechtstreeks met een mes in snijdt, dan heb je een kras. Ongelooflijk, die werktte dus voor desbetreffende steenboer, en die was compleet fout !!!
        Dat zijn we dus later ook te weten gekomen, toen we de steenboer firma zelf hadden gecontacteerd. Die stuurde weken later iemand die niets anders deed dan herstellen (indien mogelijk) van krassen op een poli. In ons geval was daar niets meer aan te doen. Zijn manier van polieren zou niet te vergelijken zijn met de machinale manier van polieren in het fabriek, en dit zou nog harder opvallen. Hij zei ook met nadruk dat zij, de steenboer firma dus, altijd diegenen zijn, die reclamaties krijgen van de mensen, terwijl hij benadrukte dat zij bij elke keukenwinkel, de verantwoordelijken én de verkopers op de hoogte brengen van de NADELEN van een gepolierde versie. Hier gingen dus B. én de Keukenboulevard grandioos de mist in, wij kregen hierover geen enkele info !!!

        Vandaar deze lange uitleg door ons, naar toekomstige kopers toe. Iedereen is welkom bij ons om de schade te bekijken.

        Wat betreft de silicone. De kitter is na het afkitten van de keuken aan muurzijde en plafond, nog 2 KEER moeten terugkomen om vergeten stukken bij te kitten. Dat getuigt al van een onprofessionele aanpak. Dat muren in een huis nooit volledig waterpas of haaks zijn is geheel normaal, dat is nergens zo, zeker niet in huizen zoals het onze dat bouwjaar 1971 heeft. Wat betreft een scheef en onstabiel plafond (stond dat los dan ? ), dat plafond was weken ervoor volledig opnieuw machinaal gepleisterd en glad gepolierd door een ervaren vakman !! Maar deze respons van jou is wederom niet relevant : het probleem ontstond naderhand toen ik weken later de aangebrachte kit wou overschilderen (om verkleuring te vermijden), de keuken perfect eerst had afgeplakt met (gele) niet hard hechtende schilderstape, dan geschilderd en toen ik de tape opnieuw verwijderde, scheurde op vele plaatsen de acryl verhakkeld mee met de tape. Lag dit aan de zwakke kwaliteit van de kit, daar spreek ik me niet over uit (acryl wordt tegenwoordig niet of weinig meer gebruikt, wel polymeerkit). Feit is dat de fout zeker niet bij mij lag.

        Na dit te hebben meegedeeld aan B., zou hij dit doorgeven en ons op de hoogte brengen. Na 5 à 6 weken nog steeds geen antwoord. Vandaar onze review.
        Dan laten we het maar doen door een ervaren kitter die onze badkamer heeft gedaan. Op eigen kosten dus, want een tegemoetkoming voor al onze onze problemen is niet nodig.

        Een duidelijk excuus voor gemaakte fouten zou al een verademing zijn, maar zelfs dat niet.

        We hebben B. dus, (achteraf gezien) volledig verkeerd ingeschat. Spijtig, dat hij kiest voor vaak standaard replieken (zie de overige reviews), en steeds de kant kiest van zijn werkgever, terecht of niet ….
        Ik zou me in zijn plaats niet goed voelen met klachten van klanten, die, soms ook terecht, het gelijk aan hun kant hebben, maar daar nergens mee naar toe kunnen.

        Verder wens ik je nog veel werkplezier toe !

        P.S. Op een eventuele volgende repliek van jou gaan we écht niet meer reageren, het zou zonde zijn van de tijd.
        Onze eerlijke review houdt hier op. Mogen de lezers zelf een mening vormen.

        Groetjes

        Dany

  3. Marleen
    | Beantwoorden
    Onlangs een keuken laten plaatsen van De Keukenboulevard.
    Alles heeft goed verlopen.
    ik ben content van de keuken.

    Ik gebruik de keuken iedere dag en merk dat ik een foute keuze in toestellen heb gemaakt. Ik raad niemand een stoomoven aan.
    Moeilijk in gebruik.

    De Keukenboulevard wou de gebruikte stoomoven niet terug nemen.
    dat vond ik wel jammer, aangezien het over veel geld gaat.

    Marleen geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  4. Patrick
    | Beantwoorden
    We hebben onlangs onze keuken aangekocht bij De Keukenboulevard.
    De keuken is na 4 maanden wachten geplaatst (op aanvraag van ons).

    Graag melden wij dat over de hele lijn van ons project alles correct werd geleverd en geplaatst.
    De graniet kwam 3 weken later, alles werd aangesloten zodat we konden koken en spoelen met een voorlopig werkblad.
    Dit wisten we al voor dat we de keuken aankochten.
    de openlijke communicatie waarderen we echt.

    Een dikke merci aan de architect B. voor de vlotte opvolging.

    Patrick geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  5. Brandel Henot
    | Beantwoorden
    Beste Wim en Marie-José,

    We vinden het jammer uw review te lezen echter merken we op dat uw genoemde punten niet overeenstemmen met de werkelijkheid.
    Uw ondertekende overeenkomst waar u in kennis werd gesteld blijft u tot heden nog onbekend.
    Echter was zowel Mijnheer en Mevrouw aanwezig met de aankoop van de keuken.
    Alles werd uitgevoerd zoals in uw overeenkomst werd ondertekend.

    Het spreekt voor zich dat lampen, planten, stoelen niet in de overeenkomst zitten, tenzij anders werd vermeld.
    Helaas was dit niet van toepassing.
    De gevraagde betalende stukken die door Mevrouw Damen werden goed gekeurd op kantoor en per mail werden correct na 4 dagen betaald.
    Waarom ging u akkoord als u overtuigd bent dat alles in de overeenkomst zat?
    De aansluitingen werden voorzien door onze monteur en de kost hiervan werd door Keukenboulevard betaald.
    Afwijkend van uw overeenkomst en de ondertekende aansluitplannen.

    De Keuken werd niet op gemeten dit op vraag van jullie bij de verkoop. Bewust? Laten we dit in het midden houden.

    Men vraagt u vriendelijk om uw review aan te passen of te verwijderen.
    Als keukenwinkel doen wij dagelijks het uiterste voor onze klanten.

    Ik wil nog even vermelden dat de keuken werd afgewerkt en werd opgeleverd in samenspraak met onze monteur.

    Vriendelijke Groeten,
    De Keukenboulevard
    Brandel H.

    Brandel Henot geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  6. Thony Geunes
    | Beantwoorden
    Zeer goede en professionele ontvangst en advies bij de aankoop van onze keuken. Levering en plaatsing helemaal ok. Kleine probleempjes worden snel en vakkundig opgelost. Proficiat aan de mensen waar wij contact mee hadden, vooral aan B. de commerciële man die het hele project perfect heeft opgevolgd.

    Wij hebben een mooie en zeer praktische keuken en durven de Keukenboulevard dan ook eerlijk en oprecht aan te raden.

    Thony Geunes geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  7. Familie V
    | Beantwoorden
    Graag willen wij onze ervaring delen.

    We werden bij de Keukenboulevard openlijk ontvangen.

    Een spontane jonge man stond ons te woord, het ijs was meteen gebroken.
    We dachten dat ons budget te klein was voor al onze ideeën.
    De verkoper Brandal werkte in no time de keuken uit.
    We vonden het wel even gek dat we geen 3D beeld te zien kregen.
    Wat in andere winkels wel werd gedaan.

    Hij maakt het grondplan met pen en lat. Vooraanzicht geen probleem de losse hand ging er netjes over.
    We kregen met het vooraanzicht een beter beeld van de keuken.
    Hij gaf ons de opmerking dat hij niet meteen op 3D werkt.
    We gaan dit in de verkoper zijn woorden rustig aanpakken. Niets brand, niets haast!
    Cava nog?

    De keuken werd berekend achteraan na 15min kwam hij terug ” proficiat ” .
    We zijn binnen het budget. Biefstuk, friet smaakt altijd.
    Wij bleven toch met een vraagteken zitten.
    alles werd netjes terug besproken.
    We konden niet anders dan toezeggen op deze keuken.
    Meteen haalde hij weer de cava boven.

    Die zelfde maandag kwam er een mail de foto .
    Alles klopte zoals besproken er was niet 1 ding dat we konden zeggen het is niet aanwezig.
    Mijn vrouw twijfelde over kleuren en belde meteen naar Brandal.
    GEEN PROBLEEM! luid het aan het mobiel, zet je de fles klaar?
    De zelfde avond stond hij bij ons aan de deur om samen de kleuren te bekijken.

    We willen deze jonge knaap hartelijk bedanken voor zijn geduld .
    Doe zo verder! Je persoonlijke aanpak werkt.

    1 tip voor de lezers van keuken ervaringen België .
    Hou je van een persoonlijk aanpak. Vraag zeker naar deze spontane man.
    Je komt letterlijk terecht met een verkoper met een positief hoekje af.

    Familie V geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  8. Fatma & Cem
    | Beantwoorden

    Wij zijn heel tevreden met onze keuken. Alles is goed verlopen. De communicatie was supergoed.( je mailde met een vraag over de keuken-toestellen.,,, je kreeg meteen een correct antwoord.) De dag van montage hebben ze heel netjes gewerkt. Ook een dikke merci aan de monteurs, aan de verkoper B. ( die ons heeft geholpen door het process heen.En N. die de boekhouding,leveringen, in orde heeft gebracht. Een echte aanrader!

    • Brandel henot
      | Beantwoorden

      Hallo,

      Bedankt voor je leuke review!
      Het doet ons veel deugd om zo een goede relatie te lezen.
      Veel plezier in je nieuwe keuken.

      Groetjes
      Keukenboulevard

  9. Marc Mommen
    | Beantwoorden

    Al meerdere keukens gekocht bij de keukenboulevard.
    Van offerte tot plaatsing en dienst na de verkoop altijd zeer professioneel.

    Bij de laatste keuken voor een appartement was de kraan te hoog voor het raam.
    keukenboulevard heeft zonder kosten een andere kraan geleverd en geplaatst.

    Gewoon een top team en top kawliteit

    • Brandel
      | Beantwoorden

      Beste Marc,

      Fijn dat je een positieve reactie schrijft.

      We kijken er alvast naar uit om de volgende projecten waar te maken.

      Groeten,
      Keukenboulevard team.

  10. Christof
    | Beantwoorden

    Goed contact gehad met de verkopers en de levering en plaatsing is zeer vlot verlopen zonder noemenswaardige problemen, dit was het goede nieuws bij levering van het keuken tablet bleek er een barst in te zitten dit is nu meer dan 4 weken geleden en onmoglijk om nieuws te ontvangen over hoe dit opgelost zal geraken.
    Steeds hetzelfde antwoord ” wij zullen het navragen “.
    Zolang er geen problemen opduiken zit je goed met keukenboulevard, van de service moet je het niet hebben.
    Ze laten mij als klant zonder nieuws, mijn raad denk 2x na.

    • Brandel
      | Beantwoorden

      Beste Christof,

      Graag kom ik terug op uw review.

      We vinden het zeer jammer dat u zo weinig geduld vertoond. U verwijst naar een slechte service bij Keukenboulevard. Bij uw eerste melding aan Keukenboulevard werd er meteen contact opgenomen met u als met onze granietboer.

      Onze granietboer kwam ook ter plaatsen om de eerste vastellingen te doen.

      Kortom liet onze granietboer weten dat het niet om een barst gaat.

      Aangezien wij het stenen werkblad uitleveren aan onze granietboer zal hij de verdere opvolging doen.

      Als bedrijf volgen wij dit kort op.

      We vragen u vriendelijk met aandrang uw review aan te passen.

      Vriendelijk groeten ,
      Keukenboulevard.

      • Christof
        | Beantwoorden

        Beste Brandel,

        Dat u mij stuurt dat ik geen geduld heb vind ik een beetje kort door de bocht, ik ben als klant 4 weken in het ongewisse gelaten van wat het verdere verloop ging zijn.
        De granietboer is inderdaad ter plaatsen gekomen en na 5 min terug vertrokken wegens niet herstelbaar en dat was het, meer informatie heb ik niet gekregen.
        Dit moet ik ok vinden als klant ? zorg ervoor dat je communiceert dan zou ik meer geduld hebben getoond.

        Nu desalniettemin ben ik gecontacteerd geweest door jullie granietboer en er heeft zich een heel constructief gesprek plaatsgevonden, de steen zal vervangen worden.
        Ik merk dat er veel goede wil is van keukenboulevard en zijn onderleverancier (zoals ik al gewoon was bij mijn eerste keuken die ik bij jullie heb gekocht ).
        Dit probleem geraakt dus opgelost en kan dan ook op een possitieve manier terugkijken op mijn ervaring met keukenboulvard, ondanks dit probleem wat ik dan zal catalogeren onder werkdruk.

        De keuken , badkamers (2x ) en dressing zijn prachtig en de plaatsing is uitstekend verlopen kan niet meer tevreden zijn met het resultaat.

        Mvg

  11. ontevreden klant
    | Beantwoorden

    Als ik de reviews lees zijn er veel tevreden klanten maar toch ook vele klachten . Zo ook hier klachten omtrent afspraken die niet nagekomen zijn .
    In de toonzaal heel vriendelijk … Alles verloopt goed .
    Dan de plaatsing : fijne plaatser niks aan op te merken .
    Maar problemen gehad met van alles en nog wat.
    Eerst nog heel vriendelijk maar dat mindert heel snel .
    Ik zal niemand in mijn vriendenkring of familie de keukenboulevard aanbevelen !!!!
    We hebben ook nog een badkamer renovatie in het vooruitzicht maar dat zal NIET voor de keukenboulevard zijn !!!

    • Brandel
      | Beantwoorden

      Beste ,

      Vervelend om te horen . Mag ik jouw dossiernummer zodat ik je meteen kan doorverbinden met de juiste persoon?
      Het moet om een misverstand gaan.

      Ik help je graag verder.

      Vriendelijke groeten,
      Brandel

  12. Hanne
    | Beantwoorden

    Hallo,

    We vonden toch een review waard!

    We werden vriendelijk onthaald door verkoper B.
    Voldoende uitleg, zeer vlotte jonge man vol ideeën!

    We konden echter niet op zijn voorstel ingaan ons budget liet achteraf het niet toe.
    Langs deze weg willen we je toch bedanken voor alle info.

    We komen zeker terug.
    Eerst even door sparen.

    Groetjes,
    Hanne en koen.

  13. Roelends Rudy
    | Beantwoorden

    beste,

    ik heb reeds al 3 keukens gekocht bij de keukenboulevard topkwaliteit topmonteurs.
    Deze keukens staan nu ondertussen een 8 tal jaar nooit problemen mee gehad.
    Dus ik kan iedereen aanraden om daar zijn keuken te kopen.

    • Brandel H.
      | Beantwoorden

      Beste Rudy,

      Bedankt voor jouw feedback. fijn om te horen dat je een positieve ervaring had bij een van onze keukenadviseurs.
      We doen steeds ons uiterste best om elke klant met een goed gevoel te laten vertrekken uit onze winkels.
      Als familiebedrijf dragen we een goede service voor elke klant hoog in het vaandel.

      Vriendelijke groeten,

      De Keukenboulevard.

  14. Nick
    | Beantwoorden

    We hebben onlangs een keuken gekocht bij De Keukenboulevard in Hasselt.
    Eerst wil ik onze verkoper Brandel bedanken voor het goed advies en zijn prachtig ontwerp!
    door zijn vlotte babbel en zijn ruime kennis van keukens konden wij niet anders dan met hem in zee gaan.

    Onze keuken voldoet aan al onze wensen.
    De keuken is top van kwaliteit! de opvolging van de verkoper mogen we echt niets slecht van zeggen.
    Hij werkt zoals het voor zijn eigen keuken zou zijn.

    We hebben nog een aantal dingen te doen in onze woning.
    hier zullen we zeker terug beroep doen op De Keukenboulevard, we hopen dat Brandel ons weer helpt.

    wij raden De Keukenboulevard zeker aan!

    • Brandel H.
      | Beantwoorden

      Beste Nick,

      Bedankt voor jouw feedback. fijn om te horen dat je een positieve ervaring had bij een van onze keukenadviseurs.
      We doen steeds ons uiterste best om elke klant met een goed gevoel te laten vertrekken uit onze winkels.
      Als familiebedrijf dragen we een goede service voor elke klant hoog in het vaandel.

      Vriendelijke groeten,

      De Keukenboulevard.

      • Nick
        | Beantwoorden

        Beste Keukenfans
        Al meer dan 10j staar mijn keuken,
        Iets wat voor mij het belangrijke is in men woning..
        Ik ben namelijk chef kok
        Ze luisteren naar de wensen van de klant…
        Klant is daar niet koning ma ze behandelen u als een keizer…
        Top verkoper gehad toen praat niet voor eigen percent maar luisterd na de klant,
        Nog maar een ding moeten aanpassen is de stekker (te warm geworden door veelvoudig lang laten braden ze door gevolg geen licht) verlichting aan de transfo …
        Kortweg de normaalste kwaal
        De rest niets aan top als ik nog een keuken zet of nog kasten bij zet en of veranderd 1 adres
        DE KEUKENBOULEVARD 👍👍👍

  15. markske
    | Beantwoorden

    Stenen tablet scheef geplaatst, de sifon lekt tot en met , de rooster van de afzuiging valt ervan af, de stoppers deurtjes ontbreken, lades niet uitgekuist vol zaagsel , afval moogt ge zelf wegdoen, aangehaald fronten zonder kleurverschil alles was geen probleem.En ja wat krijg je deurfronten met kleurverschil , mail gestuurd geen reactie, probleem frigo aangehaald mail terug, ze gaan u opbellen toch geen reactie.Bel boos naar keukenboulevard maar krijg een boze reactie terug van de eigenaar en hangt hij de telefoon gewoon neer, heeft zijn geld gehad. Zegt hem nog het gaat om vertrouwen. Men zegt klant is koning maar daar in ieder geval niet. Service is gewoon een schande

    • Brandel H.
      | Beantwoorden

      Beste Markske,

      Vervelend om te horen dat je geen antwoord ontving . Mag ik jouw dossiernummer zodat ik je meteen kan doorverbinden met de juiste persoon?
      Het moet om een misverstand gaan.

      Ik help je graag verder.

      Vriendelijke groeten,
      De Keukenboulevard.

  16. Valerie Borgions
    | Beantwoorden

    Ik kan maar 1 raad geven: blijf er weg!
    Na 3 jaar, mijn kasten zijn scheefgetrokken. De keuken is verkleurd. De plinten zijn los en ga zo maar verder…. het budget was 25.000,00 wat toch niet niks is. Ik denk dat Ikea een stuk beter is.

    • Brandel H.
      | Beantwoorden

      Beste Borgions,

      Vervelend om te horen . Mag ik jouw dossiernummer zodat ik je meteen kan doorverbinden met de juiste persoon?

      Ik help je graag verder.

      Mvg,

      De Keukenboulevard.

  17. Mevrouw
    | Beantwoorden

    Keuken gekocht zeven jaar geleden, slechte verkoper die op eigen houtje ontwerp opeens omgooide, voor vanalles en nog wat moest er bijbetaald worden… Er kwam geen einde aan. Bij de plaatsing natuurlijk fouten, zaken te kort, ijskast heeft een half jaar vijf meter verder in de doos gestaan omdat de kast waarin ze moest geplaatst worden niet de juiste afmetingen had… En nadien dan bleek van wel!? Noem maar op! Je kon wel bellen, maar dat leverde niets op… Nu zijn we 7 jaar verder en bijna alle toestellen zijn aan vervanging toe. Voor het geld dat hier aan gegeven is, … schandalig! Ga daar niet je keuken kopen, bespaar je de stress van begin tot eind!

    • Brandel H.
      | Beantwoorden

      Vervelend om te horen .

      Ik help je graag verder.

      Mvg,

      De Keukenboulevard.

  18. hilde lauweryns
    | Beantwoorden

    Wij hebben een prachtige keuken van Keukenboulevard, contact met verkoper was top ! Onze droomkeuken……..
    Jammer genoeg bij het plaatsen was er een deur van een kast met een probleem, voor de installateur was dat geen probleem, een nieuwe deur werd besteld onder waarborg……..dit al weken geleden, bij telefonisch contact is er niemand op de hoogte van wanneer de deur geleverd zal worden, ” we gaan het eens nakijken, en houden u op de hoogte”, wij wachten nog altijd op een antwoord ! Een omlijsting boven aan de kast moet ook nog geplaatst worden, wanneer ze dat komen doen, we hebben er het raden naar !
    Jammer, maar ik denk niet dat ik Keukenboulevard zal aanprijzen !

  19. hilven nathalie
    | Beantwoorden

    3 jaar geleden een keuken aangekocht maar wegens verschillende fouten van de plaatser en de slechte afwerking zijn de niswanden en het werkblad nu aan het opsputten en aan het afbrokkelen ! We zijn nu al bijna een jaar naar een deftige oplossing aan het zoeken maar dankzij het onprofessionele en arrogant gedrag van Mr Epding aan de balie , die vond dat wij dit moesten aangeven aan de verzekering wegens WATERSCHADE ??, zijn wij nu genoodzaakt dit verder te zetten met een advokaat daar de verzekering NATUURLIJK geen bewijs vind van waterschade !!!
    JAMMER heb lang uitgekeken naar mijn nieuwe keuken !!

  20. Nele T.
    | Beantwoorden

    Ongeveer een jaar geleden onze keuken van de Keukenboulevard laten plaatsen.. Ik ben hier erg tevreden van! Vlot contact met de verkoper. (Met vragen kon ik direct terecht en werd ook steeds goed verder geholpen.) Ik kreeg advies op maat en niet zodat de prijs steeg maar naar gelang onze noden. Ook enorm tevreden over de kwaliteit van onze keuken. Wij zijn een jong koppel met meerdere vrienden die bouwplannen hebben en raden de Keukenboulevard absoluut aan!

    • Brandel H.
      | Beantwoorden

      Bedankt voor jouw feedback. fijn om te horen dat je een positieve ervaring had bij De Keukenboulevard.
      We doen steeds ons uiterste best om elke klant met een goed gevoel te laten vertrekken uit onze winkel.
      Als familiebedrijf dragen we een goede service voor elke klant hoog in het vaandel.

      Vriendelijke groeten,

      De Keukenboulevard.

  21. Karel
    | Beantwoorden

    2 jaar geleden ook bij keukenboulevard een keuken gekocht,alles volgens afspraak ook bij het plaatsen van de keuken was er geen probleem en nog geen enkel probleem gehad met de keuken .

    • Brandel H.
      | Beantwoorden

      Bedankt voor jouw feedback. fijn om te horen dat je een positieve ervaring had bij de Keukenboulevard.
      We doen steeds ons uiterste best om elke klant met een goed gevoel te laten vertrekken uit onze winkel.
      Als familiebedrijf dragen we een goede service voor elke klant hoog in het vaandel.

      Vriendelijke groeten,

      De Keukenboulevard.

  22. Patricia
    | Beantwoorden

    Wij hebben ongeveer 2 jaar geleden door de keukenboulevard een keuken laten plaatsen. Verschillende mankementen….
    Reeds meerdere keren gevraagd zowel persoonlijk als via email om te komen kijken….maar hier doen ze echt geen moeite voor. Ik heb het hier echt over de slechte plaatsing van de keuken en niet over de kwaliteit van het materiaal. Voor de service na verkoop krijgt de keukenboulevard van mij 0/10.

    • Brandel H.
      | Beantwoorden

      Vervelend om te horen . Mag ik jouw dossiernummer zodat ik je meteen kan doorverbinden met de juiste persoon?

      Ik help je graag verder.

      Mvg,

      De Keukenboulevard.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

*

Optionally add an image (JPEG only)