De Keukenboulevard ervaringen? Alle De Keukenboulevard keukens ervaringen. Zit u te denken om bij De Keukenboulevard keukens langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over De Keukenboulevard keukens.

De Keukenboulevard keukens ervaringen? Hoe was uw ervaring met De Keukenboulevard keukens in Hasselt
Uw ervaring met De Keukenboulevard keukens plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over De Keukenboulevard keukens in Hasselt.

 

Advertenties

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Uw keuken tekenen of berekenen?

Ontwerp zelf je droomkeuken met de 3D keukenplanner of bereken je keuken prijs in 5 eenvoudige stappen.

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis

 

De Keukenboulevard keukens vestigingen

De Keukenboulevard keukens heeft vestigingen in Hasselt . Bekijk hier de website van deze keukenzaak.

Uniek aan De Keukenboulevard

Deze keukenzaak laat u kiezen tussen Belgisch, Duits of Frans vakmanschap. U kunt kiezen voor een Belgische, Duitse of Franse keuken. De Keukenboulevard biedt veel diverse apparaten.

61 klantgetuigenissen

  1. Vanhamel Hubert
    | Beantwoorden
    Onze ervaring met de Keukenboulvard is kort samen te vatten: een aangenaam contact, een prima service en je merkt dat ze een jarenlange ervaring hebben.
    Onze keuken was toe aan renovatie. Er werd aandachtig geluisterd naar onze wensen. Door hun inzicht en vakkundigheid werd een verloren ruimte, grenzend aan de keuken, omgetoverd tot een praktische bureauruimte .
    Een onvoorzien probleem met de vloer werd door hen opgelost in overleg met ons.
    We krijgen heel veel mooie complimenten over de vernieuwing van onze keukenruimte.
    Hartelijk dank aan heel het team van de Keukenboulvard voor hun vakbekwaamheid, hun kwaliteit en de gemoedelijke warme communicatie.

    Vanhamel Hubert geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    • Brandel H.
      | Beantwoorden

      Hallo Hubert,

      Fijn dat u tevreden bent over de kwaliteit die De Keukenboulevard aanbied.

      De keuken is een echte parel!

      Vriendelijke groeten,
      De Keukenboulevard

  2. Kenny
    | Beantwoorden
    Hallo, wij zijn bezig met onze keuken bij de keukenboulevard en tot nu toe heb ik niks dan positieve woorden. Brandel en Christophe weten van aanpakken. We worden altijd hartelijk ontvangen en zijn allemaal zeer vriendelijk, je voelt je direct als een vriend aan huis. Je merkt dat ze veel ervaring hebben en delen deze ervaring graag met jullie, nog maar te zwijgen over het geduld dat ze hebben.
    Dank jullie wel en blijf zo verder doen. Mond op mond reclame verzekerd ; )

    Kenny geeft 2 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

    • Brandel H.
      | Beantwoorden

      Dag Kenny,

      Dankjewel om zo een leuke review te lezen.

      Tot binnenkort !

      Groetjes,
      De Keukenboulevard

  3. Anne Pauwels
    | Beantwoorden
    Ik ben zeer blij met mijn nieuwe keuken. Alles is naar wens uitgevoerd en het resultaat is prachtig. De contacten in de zaak verliepen altijd zeer gemoedelijk, vriendelijk en met het nodige geduld. Top service!

    Anne Pauwels geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    • Brandel
      | Beantwoorden

      Dag Anna,

      Hartelijk dank voor je leuke review!

      Vriendelijke groeten,
      De Keukenboulevard

  4. Kim l.
    | Beantwoorden
    Een keuken kopen bij Keukenboulevard is een echte beleving!

    Dikke merci aan het ganse team om ons zo goed te begeleiden in de zoektocht van en nieuwe keuken.

    Kim l. geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  5. Van Putten K.
    | Beantwoorden
    Een keuken laten plaatsen door de keukenboulevard
    Alles is vlot verlopen, we hebben onze keuken ruim een maand in gebruiken en merken dat de kwaliteit van de keuken TOP is!

    Bedankt iedereen van de keukenboulevard om ons zo goed mogelijk te helpen.

    Van Putten K. geeft 4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

  6. Stefania
    | Beantwoorden
    Onze ervaring met de keukenboulevard was niet aangenaam. .
    Want ja, dat is uiteindelijk het gevoel dat wij overhouden. Vandaar dat ze willen dat je het volledig bedrag op voorhand betaalt, want veel interesse in de naservice hebben ze niet.
    Alles verliep moeizaam.
    Liegen in je gezicht.
    Maken misbruik van hun MACHT.
    Verkoper weet er alles van, hij is zeer GELETTERD, praat zich overal onderuit. (ik verwacht hieruit ook)
    Doe vooral zo voort.
    Als ik met dit bericht maar 1 koppel kan overtuigen om niet voor jullie te kiezen dan is mijn missie geslaagd.
    Zo erg dat ze mij hiertoe hebben gedreven.

    Stefania geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    • Brandel H.
      | Beantwoorden

      Beste Stefania,

      Jammer deze review te lezen!

      In ons klantenbestand vinden wij onder de naam Stefania geen aankooporder terug.
      Kan u het ordernummer doorgeven zodat wij u alsnog kunnen verder helpen.

      Vriendelijke Groeten,
      De Keukenboulevard

  7. Put Gunther
    | Beantwoorden
    zeer oprechte mensen

    Put Gunther geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  8. José
    | Beantwoorden
    De keukenboulevard heeft ons verder geholpen in onze zoektocht naar een keuken.
    Wij zijn zeer content met de keuken tot nu toe.

    José geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  9. Ilse
    | Beantwoorden
    Super goede service en naservice. Dankjewel Christophe. Zeer tevreden klant. Ilse

    Ilse geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    • De Keukenboulevard
      | Beantwoorden

      Beste Ilse,

      Bedankt voor je review!

  10. Mohamed
    | Beantwoorden
    Ik ben zeker niet tevreden over keukenboulevard in Hasselt. Er werden mij dingen beloofd die dan niet werden nageleefd. De monteur wist niet dat hij ook moest tegelen, de dampkapgat moest ik ineens zelf maar boren of door iemand anders laten doen en dit werd mij niet op voorhand verteld, monteur weigerde eerst de sanitaire aansluiting te doen voor kraan en vaatwasser. Nu ben ik van februari 2023 aan het bellen en mailen om een probleempje aan de vaatwasser op te lossen en de keukenkasten bij te stellen maar elke keer werd mij beloofd dat dit in orde komt en dit is tot de dag van vandaag nog niet gebeurt. Dienst na verkoop is erbarmelijk.

    Mohamed geeft 2 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

    • De Keukenboulevard
      | Beantwoorden

      Beste Mohamed,

      Bedankt om de tijd te nemen voor een review.

      Wij hebben even je dossier geopend en merken op dat de monteur langs is geweest.
      Het probleem met het toestel-vaatwasser werd doorgegeven aan de leverancier van herkomst.
      Wij vinden het zeer vreemd dat u een vermelding maakt dat de dienst na verkoop erbarmelijk is?
      Tijdens het bezoek van de monteur werd het front vervangen van uw ladekast, een front dat u weliswaar heeft betaald door eigen schade .

      Deuren werden bijgesteld op de aangewezen deuren.

      Wat betreft de montage (17/11/2021) van de keuken, iedere klant krijgt een aansluitplan mee waarin men vermeld waar de aansluitpunten dienen geplaatst te worden, tot vaststelling de dag van plaatsing werden deze aansluitpunten niet gerespecteerd. Het niet naleven van deze afspraken zijn ten kosten voor de klant tenzij anders vermeld in de overeenkomsten die u opmaakt bij De Keukenboulevard.

      Op 17/7/2023 werd herhaaldelijk een mail verstuurd naar mo***ed.r***q@****.be tot op heden kregen we geen gehoor.

      Vriendelijke groeten,
      De Keukenboulevard

  11. K.S
    | Beantwoorden
    Zeer blij met de nieuwe keuken.

    K.S geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  12. Paul
    | Beantwoorden
    Alles is goed verlopen. We hadden wel even schrik om het volledige bedrag te betalen bij levering van de keuken.
    Dit was niet nodig, we werden op dit onrust gerust gesteld.
    Achteraf heeft de monteur een oplevering gedaan en merkte op dat er een lade beschadigd was.
    Deze lade werd vervangen.

    Keukenboulevard bedankt om onze keuken zo mooi te plaatsen. we zijn zeer blij met de keuken.

    Paul geeft 4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

  13. Jozef G.
    | Beantwoorden
    Keuken aangekocht 2021, op een actie die lopend was.
    Een jaar later hebben we de keuken laten installeren tot nu toe alles goed in de keuken.

    De steen hebben wij 6 weken op moeten wachten! dit hadden ze niet gezegd bij het ondertekenen van de keuken.
    De opmeter van de steen zei dat dit normaal is, wij hebben dan netjes gewacht tot de 6 weken om was.

    Jozef G. geeft 4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

  14. Wassim Ramadan
    | Beantwoorden
    Keuken aangekocht, zeer tevreden over de montage.

    Wassim Ramadan geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  15. Petra
    | Beantwoorden
    Top keuken!

    Alles verliep zoals gepland.
    Wij raden De Keukenboulevard aan.

    Petra geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  16. Marie
    | Beantwoorden
    Een keuken aangekocht bij de Keukenboulevard.
    We zijn zeer tevreden over de keuken, tijdens de plaatsing liep iets mis maar werd meteen gemaakt en afgewerkt.

    Ondertussen staat onze keuken ook hun website, voor ons heel leuk om te zien dat ze ook genieten van deze keuken na plaatsing.

    Marie geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  17. Dany
    | Beantwoorden
    Ik heb lang gewacht op een reactie te geven op de plaatsing van onze keuken.
    Toch aardig wat zaken verkeerd gegaan bij de plaatsing, maar dat is allemaal ondertussen verholpen.
    Behalve het kitwerk, wat slecht is uitgevoerd. De acryl komt overal los. Geen reactie meer gehad ivm dit op te lossen, dus hebben we op eigen kosten, een andere kitter laten komen om dit te herdoen.
    Buiten een vriendelijke verkoper, is er weinig goed te vertellen ivm communicatie.
    En voor toekomstige kopers, let op met een keramisch werkblad dat gepolierd is. Wij werden over het delicate oppervlak niet op de hoogte gebracht, een korreltje maakt al onverwijderbare krassen.
    Wij hebben dus nu een werkblad dat deze naam niet waardig is.
    Geen oplossing voor, nooit een excuus gehad voor de slechte informatie, geen enkele tegemoetkoming voor deze dure miskoop, alsook niet voor het onprofessionele kitwerk.
    Zonde van de dure, nu onpraktische, keuken.

    Dany geeft 2 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

    • Brandel
      | Beantwoorden

      Beste Danny,

      Bedankt voor uw reactie.

      Jammer om te horen dat u ontevreden bent.
      U verwijst naar een slechte communicatie!
      Wat ik zeer raar vindt u beschikt over mijn privé nummer waarvoor en na plaatsing toch grondig gebruik werd van gemaakt.

      Een kruidenhouder die eerst niet moest voorzien worden in de overeenkomst werd na 1 telefoontje kosteloos aangeleverd, deurbegrenzers kosteloos, enz..
      Een kookplaat die niet wou werken, geen probleem Danny we lossen dit op! De zekering stond af, niet door ons maar uw persoonlijke aannemer had de stroom afgesloten.

      Maar hey! Danny! zo punten zullen we maar niet over hebben een review is makkelijker geschreven!

      Het werkblad moest een poli zijn zelfs na heel de uitleg in de showroom, bij opmeting krijgt iedere klant nog de uitleg van de opmeter van de steenboer.

      Een tegemoetkoming lijkt ons niet nodig.
      De verkoper Brandel H. heeft na afsluit van het dossier de keuken komen opleveren. Stelde vast dat de silicone vakkundig werd bewerkt (ook was het tegen een scheef onstabiel plafond en kromme muren).

      Verder wens ik je nog veel kookplezier toe!

      Vriendelijke groeten,
      Uw verkoper Brandel

  18. Marleen
    | Beantwoorden
    Onlangs een keuken laten plaatsen van De Keukenboulevard.
    Alles heeft goed verlopen.
    ik ben content van de keuken.

    Ik gebruik de keuken iedere dag en merk dat ik een foute keuze in toestellen heb gemaakt. Ik raad niemand een stoomoven aan.
    Moeilijk in gebruik.

    De Keukenboulevard wou de gebruikte stoomoven niet terug nemen.
    dat vond ik wel jammer, aangezien het over veel geld gaat.

    Marleen geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  19. Patrick
    | Beantwoorden
    We hebben onlangs onze keuken aangekocht bij De Keukenboulevard.
    De keuken is na 4 maanden wachten geplaatst (op aanvraag van ons).

    Graag melden wij dat over de hele lijn van ons project alles correct werd geleverd en geplaatst.
    De graniet kwam 3 weken later, alles werd aangesloten zodat we konden koken en spoelen met een voorlopig werkblad.
    Dit wisten we al voor dat we de keuken aankochten.
    de openlijke communicatie waarderen we echt.

    Een dikke merci aan de architect B. voor de vlotte opvolging.

    Patrick geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  20. Brandel Henot
    | Beantwoorden
    Beste Wim en Marie-José,

    We vinden het jammer uw review te lezen echter merken we op dat uw genoemde punten niet overeenstemmen met de werkelijkheid.
    Uw ondertekende overeenkomst waar u in kennis werd gesteld blijft u tot heden nog onbekend.
    Echter was zowel Mijnheer en Mevrouw aanwezig met de aankoop van de keuken.
    Alles werd uitgevoerd zoals in uw overeenkomst werd ondertekend.

    Het spreekt voor zich dat lampen, planten, stoelen niet in de overeenkomst zitten, tenzij anders werd vermeld.
    Helaas was dit niet van toepassing.
    De gevraagde betalende stukken die door Mevrouw Damen werden goed gekeurd op kantoor en per mail werden correct na 4 dagen betaald.
    Waarom ging u akkoord als u overtuigd bent dat alles in de overeenkomst zat?
    De aansluitingen werden voorzien door onze monteur en de kost hiervan werd door Keukenboulevard betaald.
    Afwijkend van uw overeenkomst en de ondertekende aansluitplannen.

    De Keuken werd niet op gemeten dit op vraag van jullie bij de verkoop. Bewust? Laten we dit in het midden houden.

    Men vraagt u vriendelijk om uw review aan te passen of te verwijderen.
    Als keukenwinkel doen wij dagelijks het uiterste voor onze klanten.

    Ik wil nog even vermelden dat de keuken werd afgewerkt en werd opgeleverd in samenspraak met onze monteur.

    Vriendelijke Groeten,
    De Keukenboulevard
    Brandel H.

    Brandel Henot geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  21. Thony Geunes
    | Beantwoorden
    Zeer goede en professionele ontvangst en advies bij de aankoop van onze keuken. Levering en plaatsing helemaal ok. Kleine probleempjes worden snel en vakkundig opgelost. Proficiat aan de mensen waar wij contact mee hadden, vooral aan B. de commerciële man die het hele project perfect heeft opgevolgd.

    Wij hebben een mooie en zeer praktische keuken en durven de Keukenboulevard dan ook eerlijk en oprecht aan te raden.

    Thony Geunes geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  22. Familie V
    | Beantwoorden
    Graag willen wij onze ervaring delen.

    We werden bij de Keukenboulevard openlijk ontvangen.

    Een spontane jonge man stond ons te woord, het ijs was meteen gebroken.
    We dachten dat ons budget te klein was voor al onze ideeën.
    De verkoper Brandal werkte in no time de keuken uit.
    We vonden het wel even gek dat we geen 3D beeld te zien kregen.
    Wat in andere winkels wel werd gedaan.

    Hij maakt het grondplan met pen en lat. Vooraanzicht geen probleem de losse hand ging er netjes over.
    We kregen met het vooraanzicht een beter beeld van de keuken.
    Hij gaf ons de opmerking dat hij niet meteen op 3D werkt.
    We gaan dit in de verkoper zijn woorden rustig aanpakken. Niets brand, niets haast!
    Cava nog?

    De keuken werd berekend achteraan na 15min kwam hij terug ” proficiat ” .
    We zijn binnen het budget. Biefstuk, friet smaakt altijd.
    Wij bleven toch met een vraagteken zitten.
    alles werd netjes terug besproken.
    We konden niet anders dan toezeggen op deze keuken.
    Meteen haalde hij weer de cava boven.

    Die zelfde maandag kwam er een mail de foto .
    Alles klopte zoals besproken er was niet 1 ding dat we konden zeggen het is niet aanwezig.
    Mijn vrouw twijfelde over kleuren en belde meteen naar Brandal.
    GEEN PROBLEEM! luid het aan het mobiel, zet je de fles klaar?
    De zelfde avond stond hij bij ons aan de deur om samen de kleuren te bekijken.

    We willen deze jonge knaap hartelijk bedanken voor zijn geduld .
    Doe zo verder! Je persoonlijke aanpak werkt.

    1 tip voor de lezers van keuken ervaringen België .
    Hou je van een persoonlijk aanpak. Vraag zeker naar deze spontane man.
    Je komt letterlijk terecht met een verkoper met een positief hoekje af.

    Familie V geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  23. Fatma & Cem
    | Beantwoorden

    Wij zijn heel tevreden met onze keuken. Alles is goed verlopen. De communicatie was supergoed.( je mailde met een vraag over de keuken-toestellen.,,, je kreeg meteen een correct antwoord.) De dag van montage hebben ze heel netjes gewerkt. Ook een dikke merci aan de monteurs, aan de verkoper B. ( die ons heeft geholpen door het process heen.En N. die de boekhouding,leveringen, in orde heeft gebracht. Een echte aanrader!

    • Brandel henot
      | Beantwoorden

      Hallo,

      Bedankt voor je leuke review!
      Het doet ons veel deugd om zo een goede relatie te lezen.
      Veel plezier in je nieuwe keuken.

      Groetjes
      Keukenboulevard

  24. Marc Mommen
    | Beantwoorden

    Al meerdere keukens gekocht bij de keukenboulevard.
    Van offerte tot plaatsing en dienst na de verkoop altijd zeer professioneel.

    Bij de laatste keuken voor een appartement was de kraan te hoog voor het raam.
    keukenboulevard heeft zonder kosten een andere kraan geleverd en geplaatst.

    Gewoon een top team en top kawliteit

    • Brandel
      | Beantwoorden

      Beste Marc,

      Fijn dat je een positieve reactie schrijft.

      We kijken er alvast naar uit om de volgende projecten waar te maken.

      Groeten,
      Keukenboulevard team.

      • Mathijs Andy
        | Beantwoorden

        Wij zijn heel tevreden van onze aankoop bij de keukenboulevard bij de aankoop werd er geluisterd naar onze wensen en werd er praktisch meegedacht. Na plaatsing waren er enkele probleempjes deze werden na een vlotte communicatie snel opgelost. Wij hebben enorm plezier van onze keuken en raden de keukenboulevard zeker aan!

  25. Christof
    | Beantwoorden

    Goed contact gehad met de verkopers en de levering en plaatsing is zeer vlot verlopen zonder noemenswaardige problemen, dit was het goede nieuws bij levering van het keuken tablet bleek er een barst in te zitten dit is nu meer dan 4 weken geleden en onmoglijk om nieuws te ontvangen over hoe dit opgelost zal geraken.
    Steeds hetzelfde antwoord ” wij zullen het navragen “.
    Zolang er geen problemen opduiken zit je goed met keukenboulevard, van de service moet je het niet hebben.
    Ze laten mij als klant zonder nieuws, mijn raad denk 2x na.

    • Brandel
      | Beantwoorden

      Beste Christof,

      Graag kom ik terug op uw review.

      We vinden het zeer jammer dat u zo weinig geduld vertoond. U verwijst naar een slechte service bij Keukenboulevard. Bij uw eerste melding aan Keukenboulevard werd er meteen contact opgenomen met u als met onze granietboer.

      Onze granietboer kwam ook ter plaatsen om de eerste vastellingen te doen.

      Kortom liet onze granietboer weten dat het niet om een barst gaat.

      Aangezien wij het stenen werkblad uitleveren aan onze granietboer zal hij de verdere opvolging doen.

      Als bedrijf volgen wij dit kort op.

      We vragen u vriendelijk met aandrang uw review aan te passen.

      Vriendelijk groeten ,
      Keukenboulevard.

      • Christof
        | Beantwoorden

        Beste Brandel,

        Dat u mij stuurt dat ik geen geduld heb vind ik een beetje kort door de bocht, ik ben als klant 4 weken in het ongewisse gelaten van wat het verdere verloop ging zijn.
        De granietboer is inderdaad ter plaatsen gekomen en na 5 min terug vertrokken wegens niet herstelbaar en dat was het, meer informatie heb ik niet gekregen.
        Dit moet ik ok vinden als klant ? zorg ervoor dat je communiceert dan zou ik meer geduld hebben getoond.

        Nu desalniettemin ben ik gecontacteerd geweest door jullie granietboer en er heeft zich een heel constructief gesprek plaatsgevonden, de steen zal vervangen worden.
        Ik merk dat er veel goede wil is van keukenboulevard en zijn onderleverancier (zoals ik al gewoon was bij mijn eerste keuken die ik bij jullie heb gekocht ).
        Dit probleem geraakt dus opgelost en kan dan ook op een possitieve manier terugkijken op mijn ervaring met keukenboulvard, ondanks dit probleem wat ik dan zal catalogeren onder werkdruk.

        De keuken , badkamers (2x ) en dressing zijn prachtig en de plaatsing is uitstekend verlopen kan niet meer tevreden zijn met het resultaat.

        Mvg

  26. ontevreden klant
    | Beantwoorden

    Als ik de reviews lees zijn er veel tevreden klanten maar toch ook vele klachten . Zo ook hier klachten omtrent afspraken die niet nagekomen zijn .
    In de toonzaal heel vriendelijk … Alles verloopt goed .
    Dan de plaatsing : fijne plaatser niks aan op te merken .
    Maar problemen gehad met van alles en nog wat.
    Eerst nog heel vriendelijk maar dat mindert heel snel .
    Ik zal niemand in mijn vriendenkring of familie de keukenboulevard aanbevelen !!!!
    We hebben ook nog een badkamer renovatie in het vooruitzicht maar dat zal NIET voor de keukenboulevard zijn !!!

    • Brandel
      | Beantwoorden

      Beste ,

      Vervelend om te horen . Mag ik jouw dossiernummer zodat ik je meteen kan doorverbinden met de juiste persoon?
      Het moet om een misverstand gaan.

      Ik help je graag verder.

      Vriendelijke groeten,
      Brandel

  27. Hanne
    | Beantwoorden

    Hallo,

    We vonden toch een review waard!

    We werden vriendelijk onthaald door verkoper B.
    Voldoende uitleg, zeer vlotte jonge man vol ideeën!

    We konden echter niet op zijn voorstel ingaan ons budget liet achteraf het niet toe.
    Langs deze weg willen we je toch bedanken voor alle info.

    We komen zeker terug.
    Eerst even door sparen.

    Groetjes,
    Hanne en koen.

  28. Roelends Rudy
    | Beantwoorden

    beste,

    ik heb reeds al 3 keukens gekocht bij de keukenboulevard topkwaliteit topmonteurs.
    Deze keukens staan nu ondertussen een 8 tal jaar nooit problemen mee gehad.
    Dus ik kan iedereen aanraden om daar zijn keuken te kopen.

    • Brandel H.
      | Beantwoorden

      Beste Rudy,

      Bedankt voor jouw feedback. fijn om te horen dat je een positieve ervaring had bij een van onze keukenadviseurs.
      We doen steeds ons uiterste best om elke klant met een goed gevoel te laten vertrekken uit onze winkels.
      Als familiebedrijf dragen we een goede service voor elke klant hoog in het vaandel.

      Vriendelijke groeten,

      De Keukenboulevard.

  29. Nick
    | Beantwoorden

    We hebben onlangs een keuken gekocht bij De Keukenboulevard in Hasselt.
    Eerst wil ik onze verkoper Brandel bedanken voor het goed advies en zijn prachtig ontwerp!
    door zijn vlotte babbel en zijn ruime kennis van keukens konden wij niet anders dan met hem in zee gaan.

    Onze keuken voldoet aan al onze wensen.
    De keuken is top van kwaliteit! de opvolging van de verkoper mogen we echt niets slecht van zeggen.
    Hij werkt zoals het voor zijn eigen keuken zou zijn.

    We hebben nog een aantal dingen te doen in onze woning.
    hier zullen we zeker terug beroep doen op De Keukenboulevard, we hopen dat Brandel ons weer helpt.

    wij raden De Keukenboulevard zeker aan!

    • Brandel H.
      | Beantwoorden

      Beste Nick,

      Bedankt voor jouw feedback. fijn om te horen dat je een positieve ervaring had bij een van onze keukenadviseurs.
      We doen steeds ons uiterste best om elke klant met een goed gevoel te laten vertrekken uit onze winkels.
      Als familiebedrijf dragen we een goede service voor elke klant hoog in het vaandel.

      Vriendelijke groeten,

      De Keukenboulevard.

      • Nick
        | Beantwoorden

        Beste Keukenfans
        Al meer dan 10j staar mijn keuken,
        Iets wat voor mij het belangrijke is in men woning..
        Ik ben namelijk chef kok
        Ze luisteren naar de wensen van de klant…
        Klant is daar niet koning ma ze behandelen u als een keizer…
        Top verkoper gehad toen praat niet voor eigen percent maar luisterd na de klant,
        Nog maar een ding moeten aanpassen is de stekker (te warm geworden door veelvoudig lang laten braden ze door gevolg geen licht) verlichting aan de transfo …
        Kortweg de normaalste kwaal
        De rest niets aan top als ik nog een keuken zet of nog kasten bij zet en of veranderd 1 adres
        DE KEUKENBOULEVARD 👍👍👍

  30. markske
    | Beantwoorden

    Stenen tablet scheef geplaatst, de sifon lekt tot en met , de rooster van de afzuiging valt ervan af, de stoppers deurtjes ontbreken, lades niet uitgekuist vol zaagsel , afval moogt ge zelf wegdoen, aangehaald fronten zonder kleurverschil alles was geen probleem.En ja wat krijg je deurfronten met kleurverschil , mail gestuurd geen reactie, probleem frigo aangehaald mail terug, ze gaan u opbellen toch geen reactie.Bel boos naar keukenboulevard maar krijg een boze reactie terug van de eigenaar en hangt hij de telefoon gewoon neer, heeft zijn geld gehad. Zegt hem nog het gaat om vertrouwen. Men zegt klant is koning maar daar in ieder geval niet. Service is gewoon een schande

    • Brandel H.
      | Beantwoorden

      Beste Markske,

      Vervelend om te horen dat je geen antwoord ontving . Mag ik jouw dossiernummer zodat ik je meteen kan doorverbinden met de juiste persoon?
      Het moet om een misverstand gaan.

      Ik help je graag verder.

      Vriendelijke groeten,
      De Keukenboulevard.

  31. Valerie Borgions
    | Beantwoorden

    Ik kan maar 1 raad geven: blijf er weg!
    Na 3 jaar, mijn kasten zijn scheefgetrokken. De keuken is verkleurd. De plinten zijn los en ga zo maar verder…. het budget was 25.000,00 wat toch niet niks is. Ik denk dat Ikea een stuk beter is.

    • Brandel H.
      | Beantwoorden

      Beste Borgions,

      Vervelend om te horen . Mag ik jouw dossiernummer zodat ik je meteen kan doorverbinden met de juiste persoon?

      Ik help je graag verder.

      Mvg,

      De Keukenboulevard.

  32. Mevrouw
    | Beantwoorden

    Keuken gekocht zeven jaar geleden, slechte verkoper die op eigen houtje ontwerp opeens omgooide, voor vanalles en nog wat moest er bijbetaald worden… Er kwam geen einde aan. Bij de plaatsing natuurlijk fouten, zaken te kort, ijskast heeft een half jaar vijf meter verder in de doos gestaan omdat de kast waarin ze moest geplaatst worden niet de juiste afmetingen had… En nadien dan bleek van wel!? Noem maar op! Je kon wel bellen, maar dat leverde niets op… Nu zijn we 7 jaar verder en bijna alle toestellen zijn aan vervanging toe. Voor het geld dat hier aan gegeven is, … schandalig! Ga daar niet je keuken kopen, bespaar je de stress van begin tot eind!

    • Brandel H.
      | Beantwoorden

      Vervelend om te horen .

      Ik help je graag verder.

      Mvg,

      De Keukenboulevard.

  33. hilde lauweryns
    | Beantwoorden

    Wij hebben een prachtige keuken van Keukenboulevard, contact met verkoper was top ! Onze droomkeuken……..
    Jammer genoeg bij het plaatsen was er een deur van een kast met een probleem, voor de installateur was dat geen probleem, een nieuwe deur werd besteld onder waarborg……..dit al weken geleden, bij telefonisch contact is er niemand op de hoogte van wanneer de deur geleverd zal worden, ” we gaan het eens nakijken, en houden u op de hoogte”, wij wachten nog altijd op een antwoord ! Een omlijsting boven aan de kast moet ook nog geplaatst worden, wanneer ze dat komen doen, we hebben er het raden naar !
    Jammer, maar ik denk niet dat ik Keukenboulevard zal aanprijzen !

  34. hilven nathalie
    | Beantwoorden

    3 jaar geleden een keuken aangekocht maar wegens verschillende fouten van de plaatser en de slechte afwerking zijn de niswanden en het werkblad nu aan het opsputten en aan het afbrokkelen ! We zijn nu al bijna een jaar naar een deftige oplossing aan het zoeken maar dankzij het onprofessionele en arrogant gedrag van Mr Epding aan de balie , die vond dat wij dit moesten aangeven aan de verzekering wegens WATERSCHADE ??, zijn wij nu genoodzaakt dit verder te zetten met een advokaat daar de verzekering NATUURLIJK geen bewijs vind van waterschade !!!
    JAMMER heb lang uitgekeken naar mijn nieuwe keuken !!

  35. Nele T.
    | Beantwoorden

    Ongeveer een jaar geleden onze keuken van de Keukenboulevard laten plaatsen.. Ik ben hier erg tevreden van! Vlot contact met de verkoper. (Met vragen kon ik direct terecht en werd ook steeds goed verder geholpen.) Ik kreeg advies op maat en niet zodat de prijs steeg maar naar gelang onze noden. Ook enorm tevreden over de kwaliteit van onze keuken. Wij zijn een jong koppel met meerdere vrienden die bouwplannen hebben en raden de Keukenboulevard absoluut aan!

    • Brandel H.
      | Beantwoorden

      Bedankt voor jouw feedback. fijn om te horen dat je een positieve ervaring had bij De Keukenboulevard.
      We doen steeds ons uiterste best om elke klant met een goed gevoel te laten vertrekken uit onze winkel.
      Als familiebedrijf dragen we een goede service voor elke klant hoog in het vaandel.

      Vriendelijke groeten,

      De Keukenboulevard.

  36. Karel
    | Beantwoorden

    2 jaar geleden ook bij keukenboulevard een keuken gekocht,alles volgens afspraak ook bij het plaatsen van de keuken was er geen probleem en nog geen enkel probleem gehad met de keuken .

    • Brandel H.
      | Beantwoorden

      Bedankt voor jouw feedback. fijn om te horen dat je een positieve ervaring had bij de Keukenboulevard.
      We doen steeds ons uiterste best om elke klant met een goed gevoel te laten vertrekken uit onze winkel.
      Als familiebedrijf dragen we een goede service voor elke klant hoog in het vaandel.

      Vriendelijke groeten,

      De Keukenboulevard.

  37. Patricia
    | Beantwoorden

    Wij hebben ongeveer 2 jaar geleden door de keukenboulevard een keuken laten plaatsen. Verschillende mankementen….
    Reeds meerdere keren gevraagd zowel persoonlijk als via email om te komen kijken….maar hier doen ze echt geen moeite voor. Ik heb het hier echt over de slechte plaatsing van de keuken en niet over de kwaliteit van het materiaal. Voor de service na verkoop krijgt de keukenboulevard van mij 0/10.

    • Brandel H.
      | Beantwoorden

      Vervelend om te horen . Mag ik jouw dossiernummer zodat ik je meteen kan doorverbinden met de juiste persoon?

      Ik help je graag verder.

      Mvg,

      De Keukenboulevard.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

*

Optionally add an image (JPEG only)