De Keyzer keukens ervaringen
De Keyzer keukens ervaringen? Bekijk hier alle De Keyzer keukens ervaringen. Gaat u binnenkort bij De Keyzer keukens langs in Beveren? Bekijk dan eerst de reviews en recensies over De Keyzer keukens.
De Keyzer keukens ervaringen? Hoe was uw ervaring met De Keyzer keukens in Beveren
Uw ervaring met De Keyzer keukens plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over De Keyzer keukens in Beveren.
Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.
Uw keuken tekenen of berekenen?
Ontwerp zelf je droomkeuken met de 3D keukenplanner of bereken je keuken prijs in 5 eenvoudige stappen.
Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?
Wilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis
De Keyzer keukens algemene informatie
De Keyzer Keukens heeft een vestiging gevestigd in Beveren, Menen, Roeselare, Sijsele, Boortmeerbeek, Sint-Martens-Latem in België. De Keyzer keukens bestaat al ruim 40 jaar. Het familiebedrijf bestaat nu al drie generaties. Met meer dan 100 gedreven werknemers.
Bent u benieuwd? Bekijk dan de website van De Keyzer keukens voor meer informatie, tips en de openingstijden.
Uniek aan De Keyzer keukens
U krijgt één adviseur aangewezen die u bijstaat gedurende het proces. Het bedrijf is gespecialiseerd in houten keukens. Uw keuken wordt geproduceerd en bewerkt in eigen fabriek, van boom tot gelakte keuken.
Openingsuren
maandag
|
Gesloten |
dinsdag
|
10:00–12:00, 14:00–18:00 |
woensdag
|
10:00–12:00, 14:00–18:00 |
donderdag
|
10:00–12:00, 14:00–18:00 |
vrijdag
|
10:00–12:00, 14:00–18:00 |
zaterdag
|
10:00–12:00, 14:00–18:00 |
zondag
|
Gesloten |
43 klantgetuigenissen
Ann Declercq
Elke dag genieten we van de nieuwe keuken die in het voorjaar door jullie geplaatst werd.
Samen met M. hebben we al onze persoonlijke ideeën zo goed mogelijk geïntegreerd in haar ontwerp.
Het plaatsen gebeurde op de afgesproken datum.
Er werd ook goed samengewerkt met de mensen van de nieuwe ramen.
Het aanrecht werd gemaakt op maat door de steenkapper uit Kortemark, die werd voorgesteld door jullie.
Ook over hen zijn we perfect tevreden en zijn blij met de keuze; supermooi!
De binnenkant van de laden en kasten passen heel goed bij de buitenkant en zijn overzichtelijk, éénvoudig en toch enorm praktisch!
Bij problemen hadden we telefonisch contact en er werd iemand gestuurd die hielp oplossen.
We horen vele slechte ervaringen met andere keukenbouwers;
Maar, we zouden jullie zeker aanraden!
Oprechte dank!
Familie Braekevelt – Roeselare
Ann Declercq geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
De Keyzer Bart
Ann,
Wat een mooie complimenten! Het was een plezier om samen met jullie aan dit project te werken. We zijn blij dat jullie keuken helemaal naar wens is geworden.
Bedankt voor je vertrouwen!
Sophie Callens
Sophie Callens
Sophie Callens geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
De Keyzer Bart
Beste Sophie,
Bedankt voor jouw prachtige review! Het is heerlijk om te lezen dat je samen met je zus Nancy zo’n fijne ervaring hebt gehad bij ons. Het is duidelijk dat jullie allebei heel blij zijn met jullie nieuwe keukens.
We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om jouw positieve ervaring te delen. Het motiveert ons om ook in de toekomst onze klanten zo goed mogelijk te blijven bedienen.
Nogmaals bedankt!
De Keyzer Bart
Nancy Callens
Nancy Callens geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
De Keyzer Bart
Nancy,
We zijn ontzettend blij te horen dat je zo positief bent over je nieuwe keuken. Het was een complex project, maar dankzij jouw duidelijke wensen en onze expertise hebben we een keuken kunnen realiseren waar je jarenlang plezier van zult hebben. De maatoplossing die we samen hebben ontwikkeld, is een perfect voorbeeld van hoe we complexe ruimtes om kunnen toveren tot functionele en stijlvolle keukens.
Nogmaals bedankt voor jouw vertrouwen!
De Keyzer Bart
Dominique DB
Dominique DB geeft 2 uit 1 tot 5 sterren
De Keyzer Bart
Beste Dominique,
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ondervonden en dat de opvolging niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij nemen uw ervaring zeer serieus.
We willen graag met u in contact komen om uw situatie beter te begrijpen en een passende oplossing te vinden. Zou u bereid zijn om contact met ons op te nemen via 056.52.13.50. Misschien heeft u zich onder een andere naam aangemeld? Graag zouden we weten in welk dossier er een fout zou gemaakt zijn.
Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we streven ernaar om ervoor te zorgen dat u een positieve ervaring heeft met onze producten/diensten.
De Keyzer Bart
Beste Dominique,
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ondervonden en dat de opvolging niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.
We willen graag met u in contact komen om uw situatie beter te begrijpen en een passende oplossing te vinden. Zou u bereid zijn om contact met ons op te nemen via 056.52.13.50. Ik kan uw naam niet linken aan een van onze klanten daar u vermoedelijk onder aan andere naam bestelde dan een naam met de initialen DB? Graag zouden we weten in welk dossier er een fout zou gemaakt zijn.
Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we streven ernaar om ervoor te zorgen dat u een positieve ervaring heeft met onze producten/diensten.
Sylvana Neuville
Het begon allemaal met een warm welkom in de showroom.
Communicatie is voor mij essentieel, en het team heeft voortdurend mijn vragen beantwoord en me op de hoogte gehouden van de voortgang. Dit zorgde voor een geruststellend gevoel en een gevoel van vertrouwen in het bedrijf.
Wat de uiteindelijke keuken betreft, ben ik zeer tevreden met de kwaliteit. Elk detail is met zorg afgewerkt, en de gebruikte materialen zijn van hoogwaardige kwaliteit. De keuken straalt niet alleen esthetische pracht uit, maar is ook functioneel en praktisch ingericht.
Kortom, ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een nieuwe keuken. De combinatie van uitstekende service, nauwgezette opvolging en hoogwaardige kwaliteit heeft mijn verwachtingen overtroffen. Dank aan het hele team voor het leveren van een keuken waar ik elke dag met plezier in vertoef!
Sylvana Neuville geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
De Keyzer Bart
Beste Sylvana,
Hartelijk dank voor het delen van uw waardering en positieve ervaring. Het doet ons ontzettend veel plezier om te horen dat u tevreden bent met de service, opvolging en kwaliteit van ons werk.
Het is onze doelstelling om vanaf het allereerste contact tot aan de oplevering van het eindproduct een uitstekende ervaring te bieden, en het is geweldig om dit hier te mogen lezen. We hechten veel waarde aan tevreden klanten, en het is fijn om te weten dat u zich gerustgesteld voelde door onze voortdurende antwoorden op uw vragen en updates over de voortgang. We streven ernaar om niet alleen esthetisch de mooiste keukens te leveren, maar ook functionaliteit en praktisch gebruiksgemak te garanderen, en uw tevredenheid is een bevestiging hiervan.
Nogmaals, dank aan u voor uw vertrouwen in ons en voor het kiezen van ons bedrijf. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of verdere hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.
Met vriendelijke groet,
De Keyzer Bart
Tinneke
Jammer en helaas maar dik spijt over het vertrouwen in deze firma.
Bij elke ruimte was er wel een probleem. Tussen het vastleggen van de offertes en het plaatsen zijn er gemiddeld 12 plaatsbezoeken geweest om alles op te meten en te verifiëren.
Keuken: Ons kookvuur had opeens een levertermijn van +/- 9 maanden. Op de plannen werden verkeerde elektriciteit aansluitingen genoteerd. -> Ze erkennen de fout, tot wanneer de factuur komt voor de nieuwe aansluiting dan willen ze opeens niet betalen.
Praktijkruimte: Wanneer de kasten afgewerkt werden in mijn praktijk blijkt dat onze ramen niet open konden.
(Eerste reactie via telefoon -> je hebt toch kiep functie?)
-> alles opnieuw afbreken en opnieuw laten zakken.
Onze schuifdeuren konden niet eens geplaatst worden omdat ons plafond ‘niet sterk genoeg’ was.
Hier werden wij niet van op de hoogte gebracht.
Wij hebben dus geen idee wat er op al die plaatsbezoeken dus genoteerd is geweest.
Ondertussen wonen wij hier bijna 4maanden en is mijn praktijkruimte nog steeds niet af.
Wanneer je je vragen oplijst via mail wordt hiervan afgeweken. Een compensatie voor de klant wordt onmiddellijk afgeketst.
Het is duidelijk dat ze uit zijn op quick wins en alles op de lange baan schuiven. Jammer dat wij hiervan weeral het slachtoffer van zijn.
Tinneke geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
De Keyzer Bart
Beste mevrouw Van Der Slycken,
Hartelijk dank voor uw feedback. Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren.
Ik waardeer het dat u de tijd heeft genomen om mij samen met onze binnenhuisarchitect en plaatsingsverantwoordelijke te ontvangen.
Betreft uw keuken zijn er geen opmerkingen met uitzondering de discussie over de fout welke mijn binnenhuisarchitect maakte waarbij hij inderdaad vergat een stopcontact op zijn technisch plan aan te duiden. We hebben inderdaad opgegeven dat we de kost voor het plaatsen van dit stopcontact op ons zouden nemen. U stuurde ons echter een factuur van 1401 euro met een opsomming van allerlei elementen welke mogelijks wel zijn uitgevoerd in uw woning maar los staan van dit ene stopcontact of de extra werken om deze nadien te plaatsen.
Wat betreft het raam in de berging en de plaatsing van de kraan. We hebben ons best gedaan om dit tijdens ons bezoek uit te leggen.
Het raam in kwestie is een raam met een rechter vleugel met kruk en een linker vleugel zonder kruk. Zoals we dit ook op het uitvoeringsplan hebben opgenomen staat de kraan voor het linker raamdeel. Op deze manier kan het rechter raamdeel met kruk te volle open en het linker raamdeel zonder kruk open tot tegen de kraan.
Wat betreft uw opmerking van de schuifdeuren en het aanwezige plafond. Bij de start van de montage bemerkten we dat de uw aannemer welke het plafond voor u plaatste geen versteviging plaatste in het Gyproc plafond. Wij maakten inderdaad de opmerking dat er een versterking noodzakelijk was. Gezien we niet verder konden met de plaatsing hebben we dit zelf en zonder aanrekening voor u in orde gebracht. Ik zie hier toch ook geen reden om ontevreden te zijn over het leverde extra werk.
Bedankt voor het delen van uw ervaring. We betreuren het dat onze dienst niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Mocht u in de toekomst verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
De Keyzer Bart
Roseline deboosere
Roseline deboosere geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
De Keyzer Bart
Beste mevrouw Deboosere,
Roseline
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn zo blij te horen dat u super tevreden bent met de realisatie van uw nieuwe interieur en dat u tevreden bent met de afwerking en onze service na verkoop.
Mocht u in de toekomst nog verdere vragen, wensen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen en te zorgen dat u tevreden bent met uw interieur.
Nogmaals dank voor uw vertrouwen in ons en voor het delen van uw positieve ervaring. We waarderen uw steun.
Met vriendelijke groet,
De Keyzer Bart
Sofie Vanherweghe
Een keuken waar we lang hebben over nagedacht en gespaard en een kwaliteitsvol resultaat wensten. De prijs was minder belangrijk.
Dekeyzer levert op geen enkele manier de finesse die hun toonzalen, verkopers of reclame proberen uit te stralen.
Naar onze mening door een totaal gebrek aan beroepsfierheid.
Door de meerprijs die betaalt werd tegenover de collega keukenbouwers voelen wij ons ook ronduit bestolen.
Een schrijven werd gericht naar Dekeyzer met de beschrijving van 4 blijvende mankementen
Waardoor wij voor een dergelijk resultaat niet het volledige bedrag wilden overmaken.
Hun antwoord was een herinnering dat we binnen de 7 dagen moesten betalen.
De grootste ergernis bestaat in het feit dat niemand nog maar de moeite onderneemt om naar de klachten van de klanten te komen kijken.
We zien dat de directie vertrouwd is met dit kanaal, wij nodigen hen bij deze dan ook vriendelijk uit
om naar onze kant van het verhaal te luisteren.
De resterende gelden staan nu op jullie rekening maar U moet begrijpen dat ontevreden klanten heden ten dage vele kanalen hebben om hun ongenoegen te uiten.
Sofie Vanherweghe geeft 2 uit 1 tot 5 sterren
De Keyzer Bart
Beste mevrouw Vanherweghe,
Sofie,
We hebben uw klacht zorgvuldig onderzocht en ik ben persoonlijk bij u langs gekomen. Echter zijn we samen tot de conclusie gekomen dat er geen problemen zijn met de geleverde keuken. We begrijpen dat uw verwachtingen hoog waren en we streven ernaar om aan die verwachtingen te voldoen. We zijn trots op de kwaliteit van onze producten en services, en we besteden veel aandacht aan de tevredenheid van onze klanten.
Ons team heeft ook al tijdens de plaatsing uw keuken grondig geïnspecteerd en kon geen openstaande punten vaststellen.
We begrijpen echter dat klanttevredenheid belangrijk is voor ons en we streven er altijd naar om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn. Als er in de toekomst vragen, zorgen of problemen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te assisteren en te zorgen dat u tevreden bent met uw keuken.
Nogmaals dank voor uw feedback en voor het kiezen van Dekeyzer. We waarderen uw vertrouwen in ons bedrijf.
Met vriendelijke groet,
De Keyzer Bart
Sofie Vanherweghe
Geachte Heer,
Wij waarderen Uw bezoek waar wij onze mankementen konden voorleggen.
Het is uiterst teleurstellend dat U zaken als
Een losgekomen front van de vaatwas (die uiteraard ondertussen is afgevallen),
Een verkeerd geplaatst kookvuur (zie werkbon Novy), waarvan we de interventiekost van Novy dan nog zelf dienden te betalen
En een onvakkundige uitsparing van een houten balk.
Hier afdoet als “er geen problemen zijn met de geleverde keuken”.
U kon zelf de mankementen zien, Had U beroepsfierheid gehad, dan stuurde U Uw beste service technieker om deze zaken op te lossen en betaalde U ten minste de interventiekost terug.
De Keyzer Bart
Sofie,
Vaatwasdeur: U heeft ons zelf per mail laten weten dat uw schoonmaakster per ongeluk het deurlijstje boven de vaatwasser heeft losgetrokken. We begrijpen dat dit vervelend is. Daarom hebben we direct nieuwe bevestigingsmaterialen opgestuurd, zodat u het probleem zelf kon oplossen. Dit hebben we uiteraard zonder extra kosten voor u gedaan.
Kookplaat: Aangezien u zelf het werkblad heeft vervaardigd en geplaatst, bent u verantwoordelijk geweest voor het nauwkeurig maken van de uitsparingen voor de kookplaat. Om zeker te zijn van een correcte installatie, heeft u terecht een technicus van Novy laten komen. Hoewel een kleine afstelling van de bekkens nodig was, heeft Novy niet bevestigd dat de kookplaat overigens niet correct is geïnstalleerd.
Het is jammer dat er een negatieve sfeer is ontstaan rondom een keuken die technisch en visueel gezien uitstekend is uitgevoerd. We waarderen uw keuze voor een zelfgemaakte werkblad en de samenwerking. Desondanks betreuren we dat u zich niet volledig tevreden voelt.
De Keyzer Bart
Sofie,
Vaatwasdeur: U heeft ons zelf per mail laten weten dat uw schoonmaakster per ongeluk het deurlijstje boven de vaatwasser heeft losgetrokken. We begrijpen dat dit vervelend is. Daarom hebben we direct nieuwe bevestigingsmaterialen opgestuurd, zodat u het probleem zoals u het vroeg zelf kon oplossen. Dit hebben we uiteraard zonder extra kosten voor u gedaan.
Kookplaat: Aangezien u zelf het werkblad heeft vervaardigd en geplaatst, bent u verantwoordelijk geweest voor het nauwkeurig maken van de uitsparingen voor de kookplaat. Om zeker te zijn van een correcte installatie, heeft u terecht een technicus van Novy laten komen. Hoewel een kleine afstelling van de bekkens nodig was, heeft Novy niet bevestigd dat de kookplaat overigens niet correct is geïnstalleerd.
Het is jammer dat er een negatieve sfeer is ontstaan rondom een keuken die technisch en visueel gezien uitstekend is uitgevoerd. We waarderen uw keuze voor een zelfgemaakte werkblad en de samenwerking. Desondanks betreuren we dat u zich niet volledig tevreden voelt.
De Keyzer Bart
Sofie,
Vaatwasdeur: U heeft ons zelf per mail laten weten dat uw schoonmaakster per ongeluk het deurlijstje boven de vaatwasser heeft losgetrokken. We begrijpen dat dit vervelend is. Daarom hebben we direct nieuwe bevestigingsmaterialen opgestuurd, zodat u het probleem zoals u het vroeg zelf kon oplossen. Dit hebben we zonder extra kosten voor u gedaan.
Kookplaat: Aangezien u zelf het werkblad heeft vervaardigd en geplaatst, bent u verantwoordelijk geweest voor het nauwkeurig maken van de uitsparingen voor de kookplaat. Om zeker te zijn van een correcte installatie, heeft u terecht een technicus van Novy laten komen. Hoewel een kleine afstelling van de bekkens nodig was, heeft Novy niet bevestigd dat de kookplaat overigens niet correct is geïnstalleerd.
Het is jammer dat er een negatieve sfeer is ontstaan rondom een keuken die technisch en visueel gezien uitstekend is uitgevoerd. We waarderen uw keuze voor een zelfgemaakte werkblad en de samenwerking. Desondanks betreuren we dat u zich niet volledig tevreden voelt.
Ben Van Hier
Bij 4 telefonische meldigen en een jaar later , kwamen ze kijken van ” DeKEYZER ” en kregen de melding dat het van de zon kwam en hebben erop gewezen dat we geen zon hebben in de keuken .
wij hebben ook vermeld dat er een andere materie is geleverd dan op de offerte, in plaats van massief hebben ze gelakte materialen geleverd.
er werd mij gezegd dat ik dat eerder had moeten melden.
nochtans hadden wij 4 telefoontjes gedaan naar hun firma , MAAR ze wisten van niets
Ben Van Hier geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
De Keyzer Bart
Meneer Van Hier,
Blijkbaar ben je niet wie je schrijft die je bent. In ieder geval blijkt u geen klant te zijn of kunnen we uw naam nergens aan linken. Wij staan er steeds voor problemen op te lossen en dit willen we ook voor u doen mocht u ons met uw echte naam kenbaar maken. Indien u een concullega bent is dit inderdaad een goede manier om goedkoop uw concurrent pijn te doen. Jammer dat het zo moet.
Vriendelijke groet,
Ben Niet Van Gisteren
Hans en Ellen
Hans en Ellen geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
De Keyzer Bart
De Keyzer Bart geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Olivier De Coen
De huizen links en rechts van mij hebben ook een keuken van de Keyzer
Vorig jaar al tal van problemen met de heer T.d.S. die denkt dat hij de grote baas is. Om een lang verhaal kort te maken heb ik uiteindelijk een heleboel deuren (zoals die van de frigo welke enorm sleepte en voor beschadiging heeft gezorgd) zelf moeten goed hangen en heeft mijn elektricien mijn kookplaat moeten aansluiten.
Zelf bij de installatie van mijn inbouw microgolf, welke later geleverd, mocht ik heel de tijd helpen omdat de installateur alleen was en het niet alleen kon doen. Ik denk niet dat we betaald hebben om uiteindelijk te moeten helpen bij een installatie.
Nu sinds December 2021 is mijn inbouw vaatwasser losgekomen waardoor die continue kantelt.
Ik heb hiervoor al 4 MAAL de algemene dienst gecontacteerd om dit te komen herstellen.
Telkens: meneer we gaan u iets laten weten en we komen zo snel mogelijk langs. Natuurlijk krijg ik nooit reactie.
Ondertussen zijn de mensen van de Keyzer hier ook al paar maal langs geweest om de keuken van het huis naast mij af te werken. Telkens ik vroeg of ze iets wisten dat ze moesten langskomen was hun antwoord: we weten van Niets.
Zelf als ik vriendelijk vroeg om eens te komen kijken kreeg ik telkens het antwoord: we hebben geen tijd.
Ondertussen zit ik nu 3 á 4 maand met dit probleem en zijn de zijwanden van mijn keuken eiland aan de binnenkant goed beschadigd door al het kantelen.
Als dit probleem op korte termijn niet wordt gerepareerd ga ik verdere stappen ondernemen.
Olivier De Coen geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
De Winter
En lees vooral het eventueel antwoord van de firma niet want dat zal nergens op slaan (allicht vatten ze het samen dat frigo vertraging heeft omwille van Corona – maar dat is lachen met de feiten, van bij aanvang tot op heden, los van de frigo).
Ha ja, en die 1 ster is nog zwaar overdreven maar ik kon niet minder invullen….
De Winter geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Popelier
Zeer slechte ervaring met keukens De Keyzer, bij de plaatsing was er geen enkel element correct en ook nog slecht geplaatst. 3 verschillende ploegen waren er nodig om er iets van de maken …Voor de elementen die niet konden aangepast worden werden wij onder druk gezet met een mail waarbij wij 1 uur de tijd kregen om slechte afwerking te aanvaarden. Een keuken van 32.000 €, wij vragen voor het saldo van 2000 € een minnelijke schikking voor de niet herstelbare fouten. Spijts worden wij bedreigd met incasso en nu met advocaat. Een koppige zaakvoerder die verkeerde mails naar klant stuurt en verkeerd is ingelicht.
De Keyzer Bart
Meneer en mevrouw Popelier,
Ik heb deze reactie nu pas gezien. Het klopt dat er tijdens de plaatsing elementen waren waarop u terecht een opmerking maakte. De uitdrukking “dat er geen enkel element goed was” en “om er iets van te maken” zijn geen correcte weergave van de werkelijkheid. Uw binnenhuisarchitect is persoonlijk bij u langsgekomen om deze opmerkingen te evaluren. Bepaalde zaken werden verduidelijkt en inderdaad zijn bepaalde elementen na overleg aangepast. Het element welke niet werd aangepast was een MDF luifel. Deze was reeds door uw schilder van een vlies voorzien. Het voorstel van de interieurarchitect, om de luifel naar uw wensen aan te passen werd door de U geweigerd, en bijgevolg zoals voorzien aanvaard. Hierdoor waren alle opmerkingen opgelost. Nadien weigerde u ondanks de gemaakte aanpassingen om 2000 euro van de keuken te betalen. Ondertussen zijn de plooien gladgestreken en hopen we dat u tevolle geniet van uw keuken.
Isabel klok
Prima service bij de verkoop. Op papier alles mooi uitgewerkt, Diederik Beels doet zijn werk goed. Toch verdwijnt hij eens alles verkocht en betaald is. Tip: Betaal nooit alles voor oplevering, want keuken wordt nooit opgeleverd. Gaslek bij eerste ingebruikname fornuis door ondeskundige installatie door onervaren mensen (heeft onze eigen loodgieter moeten fiksen, gezien de keyzer gaslekken niet dringend en serieus neemt), rekening voor ons. Bijna 2 jaar na plaatsing zijn onze deuren nog steeds uit de haak, de scharnieren stuk, de dampkap zuigt niet af, kleur van de kastdeur is niet de juiste….en vooral geen gehoor van geen enkele medewerker of directielid. We werden in het begin van het kastje naar de muur gestuurd, maaaaanden tijd gaan hierover, geen enkele oplossing. Klant staat in de kou. We blijven en blijven aandringen, maar deze keukenspecialist heeft geen enkele oplossing voor voor de hand liggende problemen. Totaal gebrek aan communicatie, ervaring en kwaliteit voor een merk dat zich als high end profileert aan high end prijzen. Over de ganse lijn teleurgesteld. Hoge verwachtingen werden geschapen bij de verkoop, geen enkele is ingelost. De Keyzer, een teleurstelling op alle vlak.
Guy Jourquin
Uitstekend ontwerp van plan + voorstel aannemer voor de verbouwingswerken (Interreno )door Stefaan van Lerberghe .
De Plaatsingsdienst van de keuken ( vanuit Kortrijk ?) is beneden alle peil . Werken zijn gestart in November 2017. Alle verbouwingswerken zijn al maanden voltooid maar vandaag (half september 2018) is de keuken nog steeds niet afgewerkt. Of geen reactie of reeds verschillende malen werd een afspraak weer afgemeld . Af te raden als keukenbouwer .
De Keyzer Bart
Onze excuses dat u de samenwerking zo ervaarde. De zwakste schakel maakt inderdaad de ervaring.
Daarvoor is het goed dat we deze info mochten ontvangen. Zoals ik het begrijp is de planning twee maal aangepast wegens ziekte.Ik begijp bijgevolg uw schrijven.
Julie Gevaert
Van A tot Z een perfecte cominatie van de top- vakkennis door interieurarchitect Diederik Beel, alsook de correcte plaatsing door Robin en Christof,
En de correcte na- en tussenservice van Inge.
Wij raden Dekeyzer zeker en vast aan!
Julie, Jan Dadizele.
Julie Gevaert geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Guy Van de Velde
Onze nieuwbouw lieten wij inrichten door de firma DeKeyzer.
Keuken, dressing, wasplaats, badkamers, vestiaire, TV-meubel.
Wij zijn zeer tevreden zowel van de interieurarchitect Stefaan als van het atelier als van de plaatsers Pascal en Robin.
Iedereen heeft zich 100 procent ingezet met een perfecte afwerking als resultaat.
Wij kunnen dit bedrijf alleen maar aanraden.
Guy en Edith Van de Velde.
De Keyzer Bart
Meneer Van de Velde,
Guy,
Dank voor uw reactie.
Bianca
Hallo
Ik heb míjn keuken al 10 jaar via DeKeyzer laten plaatsen
( heb mijn budget medegedeeld en de medewerker heeft een keuken op maat voorgesteld.) Ben nog altijd zeer tevreden .
Wilde het gewoon eens mededelen.
De Keyzer Bart
Dank voor uw reactie. We zijn blij dat tevredenheid ook op deze site komt.
Faict
Keukens De Keyzer Beveren,
Zeker geen aanrader. De kwaliteit van de laminaat is zijn zeer dure prijs niet waard.
Zeer nonchalante en onrespectvolle plaatsing: hoeken van de planken afgebroken, vuil achterlaten, lade na 4 maanden gebruik al stuk, …
Enige compensatie of een herziening factuur en op een volwassen manier rond de tafel zitten wordt niet gedaan. Wel een advocaat op je afsturen was het antwoord.
Hopelijk zien ze ooit hun fouten in maar dat vrees ik.
Familie Faict, Beveren
Dekeyzer
Beste heer Faict,
Wij hebben onze dossiers nagekeken en uw dossier lijkt ons onbekend. Indien u echt klant bij ons bent, gelieve ons dan te contacteren .
Wij zijn verbaasd om uw reactie te lezen en willen eventuele problemen bespreken zodat we samen naar een gepaste oplossing kunnen zoeken. Wij staan steeds paraat om de nodige service te leveren.
Wij hopen snel iets van u te vernemen.
tel.: 056.52.13.40
Serroen & vermeersch
Tav. Keukens De Keyzer – Menen
Zekers geen aanraders, onze fronten zijn volledig opgezwollen boven de apparaten, ondertussen al meer dan 3 jaar, enkel krijgen wij een nieuwe offerte voor deze herstellingen? Zielig voor zo’n firma met welke materialen jullie werken.
De volgende reactie die wij zullen online plaatsen zullen met enkele foto’s zijn!
Nog steeds zij wij aan het wachten op een positieve reactie van jullie.
Mvg Serroen & Vermeersch
Dekeyzer
Meneer Serroen,
Jammer te vernemen dat u ons product als niet kwalitatief omschrijft.
Kunststofdeuren zijn goede basisproducten maar zijn door hun opgelijmde rand inderdaad gevoelig voor overvloedig vocht of dampen. Dit is zo bij ons en ook bij al de andere keukenleveranciers.
Bij ons bezoek ter plaatse constateerden we duidelijke waterschade aan de deuren boven de inbouwtoestellen.
Naast het vervangen van de beschadigde deuren verzoeken we ook voor om de oorzaak van het vocht te bekijken. Als mogelijke oorzaak zien wij een verlies van damp bij uw vaatwas.
Daar u indertijd verkoos om de inbouwtoestellen niet via ons aan te kopen raden we u aan uw leverancier hiervoor te contacteren.
Graag hadden we verder via normale communicatie tot een oplossing gekomen.
U mag me opbellen op 056.52.13.40.
De Keyzer Bart
van mechelen broucke
We hadden graag binnenkort een nieuwe keuken laten maken , voorkeur gaat uit naar landelijke stijl maar zijn er nog niet over uit. We hadden graag jullie keukencatalogi ontvangen ,. We hebben veel interesse voor jullie firma wegen de goede kwaliteit.
Eva De Mey
Goedemorgen, Mr. Van Mechelen,
Dank voor uw interesse in onze keukens.
Kunt u me uw gegevens doormailen zodat ik u een brochure kan toesturen aub?
Op onze website kunt u ook veel sfeerbeelden terugvinden.
Alvast dank,
Vriendelijke Groeten,
Eva De Mey.