diestse keukencentrale ervaringen

Diestse keukencentrale ervaringen? Bekijk hier alle Diestse keukencentrale ervaringen. Gaat u binnenkort bij Dkc keukens langs in Diest? Bekijk dan eerst de reviews en recensies over Dietse keukens.

Diestse keukencentrale ervaringen? Hoe was uw ervaring met Diestse keukencentrale in Diest
Uw ervaring met Diestse keukencentraleplaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over Diestse keukencentrale in Diest.

 

Advertenties

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Uw keuken tekenen of berekenen?

Teken uw keuken zelf in 3D of bereken direct uw keukenprijs binnen 5 minuten geregeld!

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis

 

Diestse keukencentrale algemene informatie

Diestse keukencentrale heeft één vestiging gevestigd in Diest, in België. Diestse keukens biedt u hulp bij het realiseren van uw nieuwe keuken. Bent u benieuwd? Bekijk dan de website van Diestse keukencentrale voor meer informatie, tips en de openingstijden.

Uniek aan Dkc keukens

Heeft een totaal service van ontwerp tot plaatsing van uw nieuwe keuken. Daarnaast levert het bedrijf ook montageservice. U heeft tijdens het proces één contactpersoon.

Openingsuren

maandag
10:00–18:00
dinsdag
10:00–18:00
woensdag
10:00–18:00
donderdag
10:00–18:00
vrijdag
10:00–18:00
zaterdag
10:00–18:00
zondag
Gesloten

 

8 klantgetuigenissen

  1. Sloddervos
    | Beantwoorden

    Hallo
    Wij kochten circa 3 jaar geleden een nieuwe keuken bij DKC
    En zijn zeer tevreden over het resultaat. Nu is er een kasje losgekomen. Na meermaals contact nog geen herstelling. En zou het onze fout zijn.
    Amaai wa een dienst na verkoop.
    Blijf er AUB weg.
    Je komt bedrogen uit.

    • DKC
      | Beantwoorden

      Beste Sloddervos,

      Kan U ons aub uw gegevens bezorgen op afspraak@dkc-interieur.be; dan kunnen we uw dossier opzoeken en kijken wat er fout is gegaan. Zo kunnen we samen tot een oplossing komen.

      Met vriendelijke groet,

      Het DKC-team

  2. Johan Sanctorum
    | Beantwoorden

    Twee jaar geleden een keuken laten plaatsen door de Diestse Keukencentrale, met Atag-toestellen. Vrij spoedig kwam de dampkap los, overduidelijk slecht gemonteerd. Verzoeken om dit grondig te herstellen haalden niets uit.
    Uiteindelijk kwam heel de dampkap naar beneden en beschadigde de kookplaat. De DKC gaf niet thuis en had geen interesse om het euvel op te lossen. Uiteindelijk heeft een vakman uit de streek dat gedaan, prima werk.
    Diestse Keukencentrale: absoluut af te raden, geen kwaliteitsvolle plaatsing, slechte dienst na verkoop.

    • dkc
      | Beantwoorden

      Sta mij toe om even te reageren.
      2 jaar geleden, moet zijn 3 jaar en 4 maanden geleden. Plaatsing gebeurde op 4 en 5 augustus 2014!!!
      “vrij spoedig kwam de dampkap los” = dus na 3 jaar en 4 maanden. Wij hebben er het raden naar wat hier gebeurd is.
      Het is natuurlijk makkelijk te zeggen dat hij slecht gemonteerd is.
      Wij werden hierover gecontacteerd in de drukste periode van het jaar. Iedere klant wenst zijn nieuwe keuken geplaatst en afgewerkt voor de feestdagen. Wij gingen trachten te schuiven in de agenda om toch voor een interventie te kunnen zorgen. Op 11 december was er dan nog de langste file ooit door slechte weersomstandigheden. Dus even van Diest naar Overijse rijden zat er niet in. De vakman, slotenmaker Vandevijver is dan op vraag van de klant de dampkap komen monteren. Men wou niet wachten op onze interventie en had geen begrip voor de omstandigheden.
      Even om te kaderen: als mensen een probleem hebben met hun internetleverancier vinden ze het normaal te wachten in functie van de planning. Wij zouden al ons werk moeten laten vallen om een interventie te gaan doen. Dat wij op deze manier een andere klant in de steek laten is blijkbaar voor klant Sanctorum niet belangrijk.

  3. Verbeek-Huegaerts
    | Beantwoorden

    De Diestse Keukencentrale – DKC – kan ik iedereen aanraden.
    Van het eerste tot het laatste contact verliep alles vlot.
    Nooit was er sprake van enige opdringerigheid, wel van betrokkenheid en persoonlijke service.
    Er werd meermaals tijd uitgetrokken om te overleggen over de keuze van de apparaten, de kleur, de schikking enz.
    We ondertekenden een duidelijke verkoopovereenkomst met een correcte prijs. Binnen de vooropgestelde termijn werd de keuken geplaatst. Enkele kleine probleempjes werden correct, snel en professioneel opgelost.
    Het resultaat overtreft werkelijk onze verwachting!
    Wij zijn zeer tevreden met onze keuze.

    • Honnepon
      | Beantwoorden

      Wa en prutser.
      totaal geen vakkennis.
      😡😡😡

      • Sara
        | Beantwoorden

        Beste,
        Kan u ons vertellen waarom u van oordeel bent dat er totaal geen vakkennis is. Als u ons uw naam en contactgegevens bezorgt kunnen wij uw dossier erbij nemen om te zien wat het eventuele probleem is dat zich bij u heeft voorgedaan.
        Mvg, DKC

  4. Reynders martinne
    | Beantwoorden

    Keuken van DKC 3 maanden geleden gekocht . De keukendeuren passen niet mooi aan . De deurtjes zijn niet goed afgeregeld Een keuken installateur die geen koelkast kan installeren . Mensen van de firma zijn dat komen doen . De vuilbak die nog steeds ontbreekt . De mededeling dat medewerker foto’s komt maken van de keuken zonder vragen is ronduit onbeschoft en inbreuk op mijn privé . Het antwoord dat medewerker geeft op mijn eerste commentaar zegt veel over medewerker Medewerker minimaliseert alles tot een prul . Bezint eer je begint en ga zeker ook naar andere winkels kijken . De service is 0 Iemand anders heeft de keukenkasten naar behoren bijgeregeld gratis en voor niets

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

*

Optionally add an image (JPEG only)