ervaringen dsm keukens

DSM Keukens ervaringen? Alle Dsm Keukens ervaringen vindt u op deze pagina. Zit u te denken om bij Dsm Keukens langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over Dsm Keukens.

Vestigingen : Aartselaar, Beveren-Leie, Erembodegem, Genk, Kampenhout, Nevele, Olen, Oostende, Oudenaarde, Roeselare en Sint-Niklaas.

 

www.dsmkeukens.be

 

DSM Keukens algemene informatie

 

DSM Keukens is een Vlaams familiebedrijf opgericht in 1919 door Honoré De Geetere. Het familiebedrijf is nu al vier generaties bezig met het realiseren van de perfecte keukens voor de consument en heeft meerdere vestigingen verdeeld over Vlaanderen. Met 99 jaar ervaring bieden zij kwaliteitskeukens in verschillende stijlen, eigen opmeting en montagedienst. De keukens worden ongecompliceerd en voor dagelijks gebruik gemaakt. Uw wensen en behoeften worden verwerkt in uw keukens door de hoogwaardige materialen en kwalitatief goede producten, voor een aantrekkelijke prijs.

 

Van landelijk tot modern en greeploos, DSM biedt een brede keuze aan ontwerpen. Deze winkelketen heeft toonzalen waar u op uw gemak rond kunt kijken, daarnaast zijn er keukenadviseurs die u graag verder helpen. Keukens kunnen hier worden ontworpen naar eigen smaak en u kunt uw creativiteit de vrije loop laten. Wenst u een kleur als goud, marmer, wit of toch liever zwart? Er zijn veel verschillende materialen beschikbaar in talloze kleuren. Neem een kijkje in een toonzaal of ontwerp zelf online. Samen met DSM Keukens wordt de planning gemaakt naar uw droomkeuken.

 

De keukens bieden een persoonlijk design met een buitengewone uistraling, door uniek vakmanschap van bijna 100 jaar. DSM Keukens zijn keukens voor het leven en geschikt voor iedereen die een keuken beschouwt als belangrijke leefruimte.

 

Bent u benieuwd? Bekijk de prachtige keukencollectie van Dsm keukens

 

www.dsmkeukens.be

 

 

22 klantgetuigenissen

  1. Fam. Miny
    | Beantwoorden

    Dsm Genk:
    Vanaf het eerste contact met de verkoper, hadden we al meteen een goed gevoel. Een perfecte uitleg, niet opdringerig en alles werd correct afgehandeld. Je krijgt kwaliteit voor je geld!

  2. Els
    | Beantwoorden

    DSM Genk. Winkel waar je niet meteen wordt lastiggevallen door een verkoper. Je krijgt de tijd om rond te kijken.
    Verkoper Christiaan was rustig en beleefd en gaf duidelijke uitleg.
    Tuurlijk verkoopt men graag een keuken en moet je je als klant bewust zijn van verkoopstechnielen. Keuken goed uitgetekend en aangepast na meting. Goed advies en ook niks bij opgedrongen. Prijs bleef wat ie was.
    Afspraken duidelijk nageleefd en prima plaatsing. Meerdere keren terug naar de showroom geweest en telkens goed ontvangen. Voor het kiezen van de kleur stalen meegekregen omdat men aangaf dat lichtinval een groot verschil kan maken.
    Heel tevreden!

  3. E
    | Beantwoorden

    Dsm Oostende: Wij zijn zeer tevreden van de verkoper, hij heeft veel tijd besteed om alles uit te leggen en uit te werken naar onze kwaliteitsnormen en smaak. Dank uw wel

  4. De Graeve Nathalie
    | Beantwoorden

    Zeer vriendelijk onthaal en goede uitleg.

  5. Hanne
    | Beantwoorden

    Onze keuken is van DSM, via mijn broer ben ik er terecht gekomen. heel tevreden, maar ze werd wel geplaatst door mensen in onderaanneming dus geen ervaring met plaatsing door dsm zelf. En van de toestellen zijn we niet tevreden, dat is allemaal AEG wat ze daar nogal aangeraden hebben. Alles is al kapot geweest, maar allé, binnen garantieperiode en binnen de paar dagen hersteld.

  6. Anoniem
    | Beantwoorden

    DSM Keukens: goede uitleg, correcte afspraken.
    Enkel de dampkap hebben we enkele keren moeten uitleggen en nadruk op leggen, want verkoper wilde ons een telescopische dampkap opdringen om wille van de hoogte bovenkasten, etc …
    Daarnaast wel een correct gevoel bij de technische kennis van de verkoper. 2 afspraken gehad vooraleer de beslissing gevallen is.
    Uitvoering van DSM is bezig, we wachten op de composiet.
    Afspraken en planning zijn “impressive”.
    Telefoontjes op voorhand met bevestiging, vlotte afhandeling.
    Goeie opvolging tijdens de plaatsing.

  7. Louise
    | Beantwoorden

    Ze waren zeker niet de goedkoopste. Achteraf wel blij van onze beslissing.

  8. Marie
    | Beantwoorden

    DSM Keukens Aartselaar
    Goeie ontvangst en vriendelijk team
    Zijn komen opmeten bij ons thuis
    Levering en plaatsing zijn goed verlopen
    1 deurtje was beschadigd maar werd opnieuw bestelt en vervangen
    Prijs-kwaliteit goed

  9. Sabine
    | Beantwoorden

    Bedankt aan het ganse team van Nevele.
    Ik ben erg tevreden van mij keuken. In 2 dagen was mijn keuken volledig afgewerkt!
    Dat mag ook eens gezegd worden he.
    Groeten Sabine

  10. An
    | Beantwoorden

    Enkele jaren geleden een keuken gekocht bij DSM. Heel tevreden over opvolging, ontwerp en plaatsing. Nu werkt onze oven niet meer.
    DSM heeft geen eigen hersteldienst en we moeten alles rechtstreeks regelen met Bauknecht. Met als gevolg dat alles wel wat langer duurt dan verwacht. Had DSM een eigen reparatiedienst gehad ben ik zeker dat alles vlotter was verlopen.
    Hopelijk gaan mijn andere toestellen nog een eind mee.

    • Carl Withoek
      | Beantwoorden

      Een leverancier van keukens mag nooit aan toestellen sleutelen. Als je een 2de hands wagen koopt doe je hem ook niet in onderhoud bij de verkoper maar het merk van de wagen.

  11. Francis
    | Beantwoorden

    Voor de plaatsing liep alles goed. We hadden goed contact met onze contactpersoon in DSM Roeselare. Ook van de interieurarchitect die kwam opmeten waren we tevreden.
    Spijtig genoeg is er het een en ander misgelopen erna. Men vertelde ons dat het granieten werkblad maximum 14 werkdagen na de keuken zou geplaatst worden, dit ifv een opmeting. Maar na een maand waren we nog steeds aan het koken op een tijdelijk werkblad in MDF !
    Toen ik DSM belde bleek dat ze werken met onderaannemers voor de natuursteen. Die waren ons vergeten op te bellen voor een afspraak voor opmeting, spijtig..!
    Gelukkig is alles dan wel snel goed gekomen en uiteindelijk zijn we wel tevreden over de prijs/kwaliteit.

  12. Valera
    | Beantwoorden

    Zeer vriendelijke ontvangst en hulpvaardige binnenhuisarchitect. Waren meteen beschikbaar voor hulp en uitleg te bieden.

  13. Jessie
    | Beantwoorden

    DSM Keukens – Mijn Miserie, Mijn Keuken

    In november 2015 bood DSM Keukens een “uitzondelijke korting” aan omdat ze een nieuwe toonzaal in Roeselare openden. Later leerden we dat deze “actie” permanent loopt en enkel een trucje is om mensen sneller te doen beslissen. Voor ons geen probleem want we wisten toch al goed wat we wilden en hadden al een resem zaken afgeschuimd, maar het kan misschien een waarschuwing zijn voor mensen die gewoon een kijkje gaan nemen en dan uiteindelijk tot een aankoop worden gepusht.

    Bij DSM Nevele vonden we een keuken die we mooi vonden en spraken zelf een verkoper aan om voor ons een plan te laten uittekenen. In tegenstelling tot Molecule en Eggo Keukens, wou een verkoper ons onmiddelijk helpen (in de andere gevallen moesten we een afspraak maken).
    Achteraf bekeken, was het goed dat we al wisten wat we wilden, want de verkoper raasde door het ontwerp en mogelijk opties alsof zijn pattaten stonden over te koken in 1 van de vele glimmende keukens die de toonzaal rijk is.
    Ik vond het een beetje vreemd dat hij eerst vroeg welk budget we voor ogen hadden en op basis daarvan bood hij ons een keuken aan. Nu moet je weten dat we een nogal “standaard” nieuwbouwwoning hebben gekocht, dus veel andere ontwerpen dan hetgene dat hij ons aanbood, waren er niet mogelijk. Maar goed, hij bleef tenminste binnen de opgelegde prijs. We moesten echter zelf nog voorstellen om een stekkerdoos en witte korpuslatten (in een witte keuken) te voorzien. Hadden we dat niet gedaan, hadden we een witte keuken gekregen met alumunium korpuslatten. Dus op veel input of advies moet je niet rekenen, maar geen probleem als je al een afgewerkt plan in je hoofd hebt.

    Het was geen probleem om de toestellen zelf ergens anders aan te kopen (want DSM bied enkel een paar basismodellen aan van 2 à 3 verschillende merken) maar dan moesten we ze wel zelf plaatsen. Hierbij zijn ze dus wel wat flexibeler dan de zaken die we al eerder hadden bezocht. De verkoper gaf ons trouwens een korting van meer dan €1500 als we de keuken zelf plaatsten. Dat was helemaal niet zo moeilijk volgens hem, want er zou een duidelijk stappenplan worden voorzien. Zelfs hij, met zijn 2 linkerhanden waar alle toonzaalverkopers met trots schijnen over te beschikken, kon dat.
    Het enige wat we moesten doen, was tijdig de afmetingen van de toestellen doorgeven zodat ze de nodige ruimte en uitsparingen konden voorzien. Dus we zetten onze krabbel en de verkoper ging snel over naar mijn schoonmoeder die ook een bestelling wou plaatsen.

    Het eerste probleem dook al op toen we een paar maanden later moesten teruggaan om na opmeting de definitieve plannen te bespreken. Een accuut geval van vergetelheid over het feit dat er uitsparingen zouden worden voorzien voor de kookplaat en lavabo (waarom moesten we dan de afmetingen doorgeven?). Maar goed, mijn vader is een echte handige harry, dus gingen we toch akkoord om verder te gaan met zelfplaatsing, want de volgens de verkoper was dat ook weer heel eenvoudig.

    Uiteindelijk werd de keuken mooi op tijd geleverd, hierop niks aan te merken. Het “stappenplan” bestond echter uit een lijst van onderdelen met een nummering die niet terugkwam op de onderdelen zelf. Ik heb dus 3 uur zitten puzzelen om zoveel mogelijk onderdelen van een juist nummer te voorzien. Er zat ook een gigantische hoeveelheid schroeven en dergelijke bij, waar gewoon niet bij vermeld stond waar deze moesten worden gebruikt. De optie zelfplaatsing is dus gewoon een manier mensen nog meer geld uit hun zakken te kloppen, want hadden we onder meer tijdsdruk gezeten of geen hulp gehad van familie die daar toch aardig wat vanaf weten, hadden we moeten bellen naar DSM om toch iemand te laten langstkomen om de keuken te plaatsen. DSM weet dat en maakt daar handig gebruik van.

    Ongeveer halfweg door de bouw, bleek dat er een plankje te weinig was geleverd. Door het niet-bestaande stappenplan, hebben we echter eerst 2 uur lopen zoeken achter dat plankje, in de overtuiging dat wij wel moesten mis zijn. Toen we er van overtuigd waren dat het niet aan ons lag, belde ik naar DSM om dit te melden. Het is duidelijk schering en inslag dat stukken niet worden geleverd (ook bij mijn schoonmoeder die haar keuken eerder liet plaatsen ontbrak er 1 onderdeel en heeft ze 2 maanden moeten wachten op de nalevering van haar koelkast) want er werd ons onmiddelijk beloofd dat er een nieuw stukje zou worden opgestuurd, en het zou binnen 2 weken beschikbaar zijn (net als de koelkast van mijn schoonmoeder).
    Aan het eiland konden we voorlopig niet verderwerken, dus plaatsten we de koelkast om te ontdekken dat de kast te hoog en te ondiep was gemaakt, waardoor de deur van de diepvries (onderaan) geblokkeerd werd door de kastdeur erboven. Ondertussen volledig vertrouwenloos in DSM, braken we zelf de achterwand en onderplank van de kast uit. Het past niet perfect, maar de deur kan tenminste wel open (opnieuw de vraag, waarom moeten we dan de afmetingen doorgeven). Eens dit euvel was verholpen, plaatsen de ovens. Wat raad je? Het plankje boven de microgolfoven was te groot, waardoor de kast niet meer dichtkon eens die was geplaceerd (het budget is blijkbaar volledig opgegaan naar reclames in prime time met Nathalie, zodat er geen meetlat meer vanaf kan voor de werknemers).
    Ik belde onmiddelijk naar DSM Nevele, waar ik werd geholpen en gerustgesteld door een vriendelijke verkoper.
    Ik moest foto’s trekken van het te grote paneel en er zou iemand langstkomen om dit te fixen. Voor de zekerheid vermelde ik ook de foute afmetingen van de koelkast, het ontbrekende plankje, en de afmetingen die de plank wel had moeten hebben (dat scheelde trouwens meer dan 1 cm!!!).
    Ik vroeg ook dat als die mens zou langstkomen om dat plankje te fixen, hij dan onmiddelijk de rest van het eiland kon afwerken, want de kans dat er bij de volgende stap weer iets verkeerd is, is meer dan bestaand.
    Ik kreeg echter een nogal onvriendelijk mail terug, waarin het probleem van de koelkast gewoon werd genegeerd, de levertijd van het ontbrekende plankje plots op 3 weken kwam en ons werd uitgelegd dat we voor zelfplaatsing hadden gekozen dus dat ze dat eiland zelf niet kunnen afwerken.

    Met andere woorden: “Je hebt al alles betaald, dus we kunnen niks meer aan je verdienen, laat ons zo snel mogelijk met rust.”

    Nu is het dus wachten tot de foutieve en ontbrekende plankjes worden geleverd, hopelijk verloopt alles nu toch al beloofd… Al heb ik er maar heel weinig vertrouwen in…
    Had ik toen geweten wat we nu wisten, hadden we gewoon bij de Ikea onze keuken gekocht. Voor het kwaliteitsverschil moesten we het zeker niet doen…

    • Annick
      | Beantwoorden

      Geachte heer en mevrouw De Cramer

      Na het lezen van dit verhaal heb ik onmiddellijk telefonisch contact opgenomen met dhr. De Cramer.

      DSM Keukens verkoopt dikwijls keukens op zelfplaatsing. Meestal gaat het hier om mensen die zelf schrijnwerkers zijn of een kennis of familielid hebben die dit beroep uitoefenen of een handige harry is. Het is inderdaad niet zo eenvoudig om een keuken zelf op te bouwen.

      Doch hebben wij veel klanten die op zelfplaatsing een keuken aankopen om die extra plaatsingskost te vermijden.

      De beschadigde of ontbrekende stukken heeft u ondertussen in uw bezit.

      Telefonisch werd er afgesproken dat u nu eerst de ontbrekende materialen monteert. Indien er dan nog iets aan de keuken moet gecorrigeerd worden mag u mij contacteren en regel ik een DSM monteur. Hij zal dan bij u langskomen om de keuken volledig na te kijken en te overlopen met u.

      Het is niet onze werkwijze om onze klanten in de kou te laten, wij wensen alleen dat een klant zich goed voelt in een DSM keuken en trachten altijd onze klanten te helpen waar nodig. Het is wel een feit dat er altijd een wachttijd is op de stukken die opnieuw dienen geproduceerd te worden.
      Ook wij als keukenhandelaar staan af en toe eens met onze rug tegen de muur en hebben rekening te houden met leveringstermijnen, verlofperiodes, beschadigde stukken, …

      Hopende hiermee uw ongenoegen te kunnen verhelpen.

      Met vriendelijke groeten

      DSM KEUKENS

  14. Michel
    | Beantwoorden

    Wij zijn van plan een nieuwe keuken te plaatsen, dus de zondag eens wat keukens gaan bekijken, komen aan bij dsm keukens in Genk zeer vriendelijk ontvangen en dadelijk een drankje aangeboden… zijn rond aan het kijken komt dadelijk een verkoper op ons af , niet dat ik daar een probleem met heb want ken er toch niet veel van . Maar dan begint het wij zien een keuken staan wat onze stijl is juist de kleur niet maar dat konden we kiezen voor dezelfde prijs en moest iets aangepast worden en vragen dan voor een prijs te maken. Zonder rekening dadelijk een bedrag van 25000 euro en wou dadelijk een contract opstellen ik zeg nee dank u ik kwam om informatie en dat de werken pas binnen een 3 maand beginnen… ja maar als je vandaag beslist krijg je 5 huishoudtoestelen gratis erbij ! Enz… wij zeggen nee moeten er nog over nadenken en willen buiten gaan zegt hij wacht eventjes ik ga het aanbod van de huishoudtoestelen met een week verlengen wat eerst niet mogelijk was ! Nu kom ik thuis en de reclame steekt in de bus natuurlijk dsm reclame erbij in heel dat blaadje is de duurste keuken rond de 22000 euro en is deze een stuk groter dan die wat ik wou ! En de gratis huishoudtoestelen is een actie wat nog 2 weken geldig is !!

  15. Johan Vanderlinden
    | Beantwoorden

    Er werd een afspraak gemaakt om de keuken te plaatsen, hiervoor moest ik verlof nemen, geen probleem. Blijkt op het einde van de dag dat verschillende onderdelen, deuren, deurgrepen, niet bij de levering waren en dat deuren moesten gebruikt worden om de dampkapkast in elkaar te moeten klungelen. Dampkapkast die niet werd afgewerkt zoals wij het wensten en ook ons zo werd beloofd in de toonzaal. Er zou spoedig met ons contact opgenomen worden om de zaak af te werken. Na 2 weken radiostilte, wij zelf teruggebeld, maar nog niet alles binnen maar men ging ons terugbellen zo vlug mogelijk. 2 weken later zelf teruggebeld en ja hoor alles was binnen maar vonden het niet nodig ons te contacteren. Opnieuw een afspraak gemaakt, verlof genomen. Na 15′ stelde de schrijnwerker vast dat opnieuw niet alles was geleverd. Hij liet ons achter na amper 2 uur met opnieuw een onafgewerkte keuken, maar men ging ons zo vlug mogelijk terugbellen…. waar hadden we dit nog gehoord? En daar sta je dan met je dag verlof! 4 weken van geen enkele reactie van DSM, later zelf teruggebeld naar de hoofdzetel met ons grieven en opnieuw was alles binnen maar niet dringend genoeg blijkbaar om ons op te bellen. Nooit heeft men ons zelf opgebeld, nooit excuses, nooit interesse in de klant (toch niet nadat de handtekeningen gezet waren).

  16. Kimberly
    | Beantwoorden

    Niet tevreden!
    Heel opdringerig (tijdens het bekijken van de offerte moesten we op dat moment beslissen of we het gingen nemen of niet of de acties telden niet meer, zelfs ons antwoord ‘s avonds nog laten weten mocht ook niet )

    Na het plaatsen vele dingen ontdekt dat nog los stonden (plinten aan de onderkant, niet overal de schroeven in gedraaid en dergelijke)

    Op 1 jaar tijd is ons schuif onder de oven al 2x stuk gegaan.

    Verkeerde informatie meegekregen over de grootte van het gat voor de buis van de dampkap met als gevolg dat ons dampkap niet voldoende werkt!!

  17. Marcel D.
    | Beantwoorden

    voor een grote keuken in een Villa hebben wij uiteindelijk gekozen voor DSM. De meeste keukenboeren zijn die hard verkopers. Dat stoort maar ik kan dat wel smaken. Ik kijk er door heen en onderhandel zakelijk. Ik wens een keuken te kopen dus maak ik redelijk duidelijk dat ik kom voor verkoopspraatjes maar voor een keuken. Men wil een handtekening voor het project en uiteindelijk blijkt later duidelijk dat het hun geen moer intereseerd wat op het blaadje staat, behalve dan een bedrag. Dus geef ik de raad om wanneer je een keuken van 10.000 voor ogen hebt, teken dan een contract voor een keuken van 5000 Euro, egaal wat voor keuken het is kwa vorm kleur of materialen. Zodra men een contract heeft kan je eindeloos met hun onderhandelen, tekenen en overleggen. DSM komt meten en maakt duidelijke en degelijke plannen. Alle aannemers waren tevreden met de ontwerpen. Het gaat hier om een staaltje van bijzondere professionaliteit. Ook kwa overleg rond levertijden is er brede marge. Enig reden tot discussie was dat DSM het volledige bedrag wenste te ontvangen voor de plaatsing van de keuken. Ik heb daarvoor gepast en we zijn uiteindelijk wel tot een vergelijk gekomen. Plaatsing gebeurt door zelfstandige monteurs en door personeel van DSM. De keuken staat en ik ben bijzonder tevreden van het geheel. Bijzonder fijn en goed afgewerkt.

  18. Anja Maes
    | Beantwoorden

    Ik heb destijds samen met mijn ex een contract getekend voor een keuken voor in zijn huis.
    Enkel mijn handtekening stond op het contract.

    Nu zijn we gescheiden en ben ik ontslagen op mijn werk, zonder dopgeld.
    Alsof ik nog niet genoeg miserie heb, vindt DSM dat ik geen aanspraak kan maken op ‘overmacht’.
    In het begin waren ze meelevend en werd er gesproken over dat ze geen onmensen zijn.
    Nu krijg ik telefoons waarin ik afgeblaft word en waarin er gedreigd wordt met advocaten. Ik krijg niets van geld binnen, maar het weinige dat ik heb zou moeten naar hen gaan.

    Hoe die mensen ‘s nachts kunnen slapen versta ik niet.

  19. Bernard Baeten
    | Beantwoorden

    Mijn ervaring met DSM keukens: goede communicatie

  20. Mevr
    | Beantwoorden

    In Olen , de mooi verzorgde winkel binnen gelopen. Direct, vriendelijk een glaasje te drinken aangeboden gekregen. We wilden nog wat rondkijken. Dan stelden we enkele vragen en kregen een stormloop van voordelen van DSM- keukens. ,Maar dit ging gepaard met uit de pan swingende overtuigingsvoorbeelden zoals: de verkoper die tot 2 x toe IN de lade van een keuken ging staan, met een brandende aansteker aantonen dat het stuk werkblad tegen vuur kan , met een voorwerp kraste op een werkblad om aan te tonen dat het werkblad ertegen kan, maar helaas krassen achter liet en daarbovenop een deurscharnier zo instelde dat ze met een knal dicht viel, zodat we ons een hoedje schrokken…..om aan te tonen dat de scharnieren softclose zijn!
    Daarenboven irriteerde het hem dat ik mijn wensen van laden ipv deuren bleef voorop stellen. Hij wilde dadelijk gaan tekenen ,maar stuntelde hierin erg, raakte nerveus, en stopte uiteindelijk omdat hij niet echt tegen info-vragen kon en MIJ liever , zag opgaan in rook! we maakten nog een afspraak maar deze annuleerde ik. De keuken kon er niks aan doen maar deze verkoper…..?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Optionally add an image (JPEG only)