elst keukens ervaringen

Elst keukens ervaringen? Bekijk hier alle Elst keukens ervaringen. Gaat u binnenkort bij Elst keukens langs in Rijkevorstel? Bekijk dan eerst de reviews en recensies.

Elst keukens ervaringen? Hoe was uw ervaring met Elst keukens in Rijkevorstel
Uw ervaring met Elst keukens plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over Elst keukens in Rijkevorstel.

 

Advertenties

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Uw keuken tekenen of berekenen?

Teken uw keuken zelf in 3D of bereken direct uw keukenprijs binnen 5 minuten geregeld!

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis

 

Elst keukens algemene informatie

Elst Keukens heeft één vestiging gevestigd in Rijkevorstel, in België. Het bedrijf is opgericht in 1996 door Dhr. Elst en Mvr. De Gruyter. Het bedrijf werkt samen met Blum op het gebied van scharnieren en meubelen.

Bent u benieuwd? Bekijk dan de website van Elst keukens voor meer informatie, tips en de openingstijden.

Uniek aan Elst keukens

Uw keuken wordt van A tot Z tot leven gebracht door eigen ontwerpers, meubelmakers en plaatsers. In eigen atelier wordt uw keuken vervaardigd.

2 klantgetuigenissen

  1. Klockaerts
    | Beantwoorden

    Verkoop en ondertekening gaan zeer vlot, maar hebben blijkbaar geen kennis van hun eigen materiaal. Wij bestelden een keukentafel in Silestone gepolijst maar kregen een Suede uitvoering (= mat). Ondanks het feit dat dit bij bestelling en opmeting tot 3X toe werd bevestigd en ook door de mensen van de planning werd bevestigd dat er een fout werd gemaakt, was de enige commerciële tegemoetkoming het aanbod dat de vervanging slechts voor 50% zou aangerekend worden, wat een opleg van 640 euro betekende. Directie K. E. heeft blijkbaar geen gevoel voor commerciële samenwerking met z’n klanten, want weigert tot op heden te communiceren en laat z’n personeel de slechte boodschappen brengen. Ondanks 3 vriendelijke vragen, blijven wij opdraaien voor de ganse factuur voor foutief materiaal.
    Niet voor herhaling vatbaar en denk 3X na voor je hier bestelt!

    • Elst
      | Beantwoorden

      We vinden het zeer jammer dat u deze aankoop zo heeft ervaren.
      Op de schets met beschrijving van uw wensen, die wij van u mochten ontvangen, staat uitdrukkelijk een Silestone tafel met suède uitvoering vermeld. Dit hebben wij overgenomen op onze offerte, dewelke wij samen met u hebben besproken en dewelke uiteindelijk door u werd goedgekeurd. De tafel werd dan ook als dusdanig bij u geleverd.
      Ons team probeert steeds te luisteren naar de exacte wens van onze klanten. We vinden het dan ook erg jammer dat dat in uw geval niet gelukt is.
      Omdat wij klantentevredenheid hoog in het vaandel dragen zijn wij, zoals u zelf al aangeeft, bereid u hierin tegemoet te komen en een groot deel van de kosten op ons te nemen, om u alsnog een gepolijste tafel te bezorgen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

*

Optionally add an image (JPEG only)