Faes keukens ervaringen? Bekijk hier alle Faes keukens ervaringen. Gaat u binnenkort bij Faes keukens langs in Limburg? Bekijk dan eerst de reviews en recensies over Faes keukens.

Faes keukens ervaringen? Hoe was uw ervaring met Faes keukens in Limburg
Uw ervaring met Faes keukens plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over Faes keukens in Limburg.

 

Advertenties

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Uw keuken tekenen of berekenen?

Teken uw keuken zelf in 3D of bereken direct uw keukenprijs binnen 5 minuten geregeld!

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis

 

Faes keukens algemene informatie

Faes Keukens heeft één vestiging gevestigd in Lommel, in België. Dit bedrijf heeft al meer dan 60 jaar een vaste waarde op de keukenmarkt. Faes keukens doet alles zelf als het gaat van het ontwerpen tot aan de dienst na verkoop.

Het bedrijf werkt samen met merken als, Siemens, Smeg, Miéle, Atag, Borreti en Bosch. Bent u benieuwd? Bekijk dan de website van Faes keukens voor meer informatie, tips en de openingstijden.

 

17 Responses

  1. Helen
    | Beantwoorden

    Bad gekocht. Nu na een paar maanden ( dit op ons verzoek i.v.m. Diegene die het moet plaatsen had eerder geen tijd) werd het geleverd maar enorm verkleurd.
    De reactie van zowel de zaak als de fabriek was behoorlijk agressief.Wij zouden akkoord zijn gegaan met het showmodel. Dit was zeker niet het geval en nadat we zeiden dat we juridische stappen zouden ondernemen als het niet opgelost werd, werd de toon anders. Binnen een half uur teruggebeld, nu vriendelijk, met het bericht dat ze een nieuw bad zouden leveren. Deze is dezelfde dag geleverd. Merkwaardig dat er dus wel een bad zonder mankementen aanwezig was. Slechte reclame, resultaat is deze reactie en nooit meer daar iets kopen.

  2. Guy
    | Beantwoorden

    Bij de levering moest de volledige keuken onmiddellijk betaald worden, anders werd de keuken niet gelost, anders had ik een paar duizend euro achter gehouden.
    Bij de montage van onze keuken was er 1kast niet gemaakt volgens de afspraken.
    Ik had Faes al gebeld hierover alvorens de productie gestart was.
    Ik had dit opgemerkt op de plannen die ze ons doorstuurde per mail.
    Toen de kast niet paste wilde Faes dit in mijn schoenen schuiven.
    Ik had dit pas gemeld nadat de keuken al klaar was zei C. Faes.
    Ik had dit al gemeld de volgende dag het ontvangen van de schema’s, een paar dagen na het ondertekenen van de bestelbon.
    De keuken zou pas na 3 maanden geleverd worden.
    Dank zij hun plaatser hebben ze de kast aangepast.
    Nu is er een kleurverschil duidelijk zichtbaar.
    Faes zegt dat ze geen kleurverschil zien.(ze willen het niet zien).
    De deur van de kast zou nog volgen en zou 4 á 5 weken op zich laten wachten.
    We zijn nu al 5 maanden verder en de deur is nog steeds niet geleverd.
    Er is altijd wel een smoesje om me af te schepen.
    De LED verlichting werkte niet, die hebben ze meegenomen en nog steeds niet terug gebracht.
    Er is een deur die niet past.
    Je kan door een spleet in de kast kijken als als de deur dicht is.
    Cv buizen moeten nog afgekast worden.

    Als ik mail krijg ik geen antwoord.
    Als ik bel wordt ik afgescheept.

  3. Guido
    | Beantwoorden

    Na 5 maanden is onze keuken nog steeds niet afgewerkt.
    We worden steeds aan het lijntje gehouden.
    Deur ontbreekt door foute meting.
    Led verlichting werkt nog steeds niet.
    Een spleet tussen de deur en de kast.
    Lichtlijst scheef geplaatst.
    Kleurverschil bij een herstelde kast
    Afwerking rond cv buizen niet gedaan zoals beloofd.
    Je moet wel Betalen bij levering of anders nemen ze de keuken terug mee.
    Faes, NOOIT MEER.

    Kwaliteit en Service is 0/10

  4. Gerits Marcel
    | Beantwoorden

    Beste

    Nieuwe badkamer besteld bij Faes Lommel
    Bij bestelling hebben we gevraagd het beste materiaal te gebruiken
    Plaatsing na 1 jaar liep er van alles mis en het was allemaal onze fout (volgens Faes)
    Goedkope Wc pot met een wegwerpbril (moesten we zelf maar vervangen??)
    Op de laden werden vingergreepjes geplaatst waarmee we de laden niet open kregen(zelf vervangen)
    De opbouwwasbak was zo klein dat je er amper je handen kon wassen(zelf vervangen)
    De kraan was zo gemonteerd achter de wasbak dat je die niet op warm water kon zetten(zelf vervangen)
    De led spotjeshouder zijn van blik zo dun (allemaal vervangen 10 stuks)
    De spotjes zelf kapot na 4 maand (allemaal vervangen 9stuks)
    De tegels waren niet volgens afspraak (hebben zelf uit stock geleverd)
    De stopcontacten werken alleen als het licht brand
    Het blad van kasten was kapot bij plaatsing onmiddellijk gemeld bij Faes
    Dit moesten we zelf regelen met de plaatser ????
    Deze had géén tijd dus dit wordt nooit opgelost
    Als je achteraf Faes belt is alles je eigen schuld (te weinig in de winkel geweest ??)
    Gelukkig ben ik wel tevreden over de plaatsingsploeg (hebben goed werk geleverd met de geleverde materialen)
    Op het einde heb ik bijna alles zelf vervangen bij een nieuw badkamer ???

    Ik geef faes een 2 op 10 plaatsing 8/10

  5. Gys
    | Beantwoorden

    wij hebben pas onze nieuw keuken, badkamer boven en onder, dressing, slaapkamer, wasplaats en toiletruimte door deze firma laten uitvoeren.
    wij hebben van elke ruimte elk detail besproken, rustig over nagedacht en uiteindelijk bij hen besteld en laten uitvoeren.
    de materialen die we hebben gekozen zijn ook degene die geplaatst zijn.
    de afwerking – zowel de leidingen van water en electriciteit, het plaatsen van de vloer, plafonds en het maatwerk is van uitzonderlijke kwaliteit!
    dikke duimen voor iedereen; van ontwerp tot afwerking.
    vriendelijke groeten
    fam Gys-Swinnen

  6. Ron
    | Beantwoorden

    Wat een oplichters zijn deze mensen!
    Ze komen hun afspraken niet na, geven verkeerde voorlichting, zijn erg onduidelijk over hun producten en zijn zeer onprofessioneel. Onbegrijpelijk dat dit bedrijf al zo lang bestaat.
    Als je in de omgeving navraag doet over Faes, zegt iedereen dat je niet met ze in zee moet gaan (helaas kwamen we daar te laat achter).
    In de toonzaal is de mogelijkheid gegeven om voor de beste kwaliteit te kiezen, zonder dat dit later duidelijk op de bon was terug te zien (behalve de totaalprijs).
    Nadat er nog wijzigingen kwamen op de tekeningen en er een bad en kraan niet geleverd werden, kregen we nog geen 500 Euro daarvoor terug.
    De douche is er een die je bij elke bouwmarkt kan halen en toen bleek dat alle tegels van enorm slechte kwaliteit waren, kregen we nog maar een keer 500 Euro terug????
    De totaalprijs van de badkamer was meer dan 10000 Euro!!
    Achteraf is het enige dat voor die prijs is geleverd, is een toilet, 2 wastafels en een kast.
    Over de plaatsing kwam geen overeenstemming, omdat Faes besloot 5 maanden!! later dan afgesproken de badkamer te plaatsen.
    Tijdens telefonisch contact werd er door beide dochters van de onderneming geschreeuwd, omdat ze geen fatsoenlijke antwoorden konden geven over de vragen die we hadden.
    Op mail reageren ze sowieso niet, waarschijnlijk omdat ze anders hun slechte naam op papier waar maken.
    Op een melding van de ombudsman reageren ze ook niet, zodat de enige mogelijkheid om iets van hun wanprestaties te vinden, via de rechter moet lopen.
    Daar hadden we geen zin in, maar via deze weg hopen we toekomstige slachtoffers te kunnen waarschuwen.

  7. vansanden
    | Beantwoorden

    keuken en badkamer besteld, levering en plaatsing zijn verlopen volgens afgesproken tijdstippen.
    opmeting door hen zelf, 3D en technische tekeningen volgens uitvoering.
    tevreden van kwaliteit; de verschillen tussen de kwaliteiten werden duidelijk gemaakt in hun toonzaal en je kiest als klant uiteindelijk zelf voor de kwaliteit die je wilt/kan betalen.
    op maat gemaakte keuken, details voor badkamer en keuken, … juiste manier van handelen.
    super tevreden van het eindresultaat!

    Fam. vansanden

  8. christiaan
    | Beantwoorden

    veel flauwe grappen en gezever maar hun producten zijn de grootste brol die je kunt vinden(ik ben professioneel installateur)

  9. Kerkhofs
    | Beantwoorden

    Wat een prachtige zaak en supervriendelijk mensen! een échte familiezaak zoals er tegenwoordig nog maar weinig bestaan. je voelt je als klant tenminste “klant” en geen nummer. wij hebben ondertussen al meerdere malen bij hen gekocht, zowel keuken, badkamer, ingemaakte kasten, bureau, dressing en noem maar op! alles werd zeer praktisch ontworpen, het maximale uit de minieme ruimte werd benut,wat ben ik blij met al deze opbergruimte en het praktisch meedenken van de verkopers!! een aanrader voor iedereen!
    Fam. Kerkhofs

  10. Els
    | Beantwoorden

    wij zijn al verschillende jaren trouwe klant bij hen, zowel voor onze prive woning als de woningen die we verhuren. ik denk ondertussen 15 jaar. steeds opnieuw gaan we naar hen voor de goede uitleg en ontwerpen. ze plaatsen de keukens telkens zoals afgesproken. ondertussen gaan ook onze kinderen naar Faes, zij hebben pas gebouwd en kregen bij hun ook een zeer goede prijs, zowel keuken als badkamer. deze zijn ondertussen ook geïnstalleerd en mooi verzorgd zoals afgesproken werd.

  11. Lieven
    | Beantwoorden

    heel tevreden van keuken en badkamer
    ik kan niet zeggen dat ik ergens iets ben tegengekomen waar ik niet tevreden over ben.
    een mooi ontwerp voor mijn kleine badkamer, waar ik al jaren naar op zoek was voor een goede indeling, kreeg ik van hen een goed ontwerp.
    mijn keuken is ook niet extreem groot, deze werd ook functioneel ingedeeld
    werken werden correct afgesproken en uitgevoerd
    ook de afwerking is in orde
    ik had nadien nog enkele vragen over het onderhoud, en ook deze werden beantwoord

  12. francine
    | Beantwoorden

    keuken 3/04/2015 van 16.190,00 euro
    badkamer 08/04/2015 van 8946,00 euro
    badkamer 12/06/2015 340 euro,
    faes heeft de keuken geplaatst voor€1708.72 +€1500

    voor dit bedrag hebben we een keuken met:
    – een fornuis dat bol staat
    – scharnieren die stuk gaan als je de kast open doet
    -keukenkasten de ene licht de andere donkerder.
    -schuifjes met een asymmetrisch patroon
    -is de afkitting geel geworden
    -hangen de handvatten met te korte schroefjes (even) vast
    -als ze komen kijken draaien ze rond de pot, maar bieden geen duurzame oplossingen.
    -na lang zeuren is pa faes de laatste keer komen kijken. ik dacht die moet toch een beroepsfierheid hebben
    Hij heeft elke kastdeur bekeken . ja hij heeft gezien dat er van elke witte deur een stukje weg was. De zwarte binnenkant is te zien. Bij de laatste deur haalt hij nieuwe gratis scharnieren uit maar als we t uitproberen om ze te vervangen spurt pa naar buiten, slaat de deur achter zich dicht en blijven we achter met scharnieren di niet passen in de vorig scharniergaten
    na drie jaar is de beplakte bovenlaag aan het barsten/sputten. de keuken en badkamer kastdeuren kunnen blijkbaar niet tegen vocht.

    De reclame aan hun raam klopt niet , laat je niet vangen en wil je geen maagzweer ga dan niet met faes in zee.
    Ikea ’s keukens passen altijd en je weet wat je betaald. je moet niet zelf oplossen of aanpassingen zoeken.

    • F.S
      | Beantwoorden

      Ze geven een afspraak maar komen zelf de afspraak niet na,we hebben 1 uur gewacht toen we aankwamen! en te oordelen naar de commentaren, hadden we daar geen zaken, niemand is tevreden! Ik zal het niemand aanbevelen!

  13. Kurt
    | Beantwoorden

    Als je eens kritisch door hun toonzaal in Lommel loopt zie je al genoeg.
    Afwerking is niet hun grootste troef.
    Ook in het nakomen van afspraken blinkt men bij Faes niet uit.
    Afspraken die hier misliepen:
    – Voorziene aansluitkranen waterleiding uit goedkoop niet-kwalitatief materiaal, Laten vervangen door een eigen sanitairman
    – Plaatsing keuken 2 weken te laat
    – Inductievuur met 5 zones besteld, bij levering een uur met 4 zones, uiteindelijk zelf een vuur gekocht en van de pprijs af mogen halen.
    – Bestelde oven niet meer te leveren, andere oven gekozen (later kwam ik er achter dat ik de oorspronkelijke oven zelf wel kon aankopen)
    – Een nieuw gat voorzien voor de afzuigkap, Niet gedaan. In plaats zonder het aan ons te melden koolstoffilters geplaatst (geen afvoer naar buiten)
    – Werkblad graniet wordt 3 dagen na de plaatsing van de keuken geplaatst, uiteindelijk na 4 weken
    – Afwerking granieten wandbekleding doet ook vragen reizen, naden die een halve centimeter verspringen
    – Handvatten vaatwasmachine na enkele keren gebruiken al kapot. Vervanging kan je naar fluiten.

    Ze doen zich bij Faes heel professioneel voor met oog voor kwaliteit, maar laat je zoals ik gedaan heb niet vangen.
    Hun gegeven garantie heeft 0,00 waarde.

  14. hilde
    | Beantwoorden

    heel tevreden over de badkamer omdat we een hele goede loodgieter hadden die nog het een en ander heeft aangepast,maar voor de naservice worden we van het kastje naar de muur gestuurd en moeten het zelf maar oplossen en dat houd hun zaak niet recht want nadienst is toch wel belangrijk vind ik , is heel erg jammer

  15. Frank
    | Beantwoorden

    Laat je kiezen tussen 3 prijzen. Kies de goedkoopste, De kwaliteit kan niet slechter zijn dan zijn duurste offerte. Afwerking en kwaliteit trekken op niets.

  16. steve
    | Beantwoorden

    goed voor huurappartementen maar nu we er zelf gaan wonen gaan we een andere winkel opzoeken

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Optionally add an image (JPEG only)