the kitchen company ervaringen

Kitchen Company ervaringen? Bekijk hier alle Kitchen Company ervaringen. Gaat u binnenkort bij Kitchen Company langs? Bekijk dan eerst de reviews en recensies over Kitchen Company.

Kitchen Company ervaringen? Hoe was uw ervaring met Kitchen company 
Uw ervaring met Kitchen Company plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over Kitchen company in Sint-Genesius-Rode.

 

Advertenties

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Uw keuken tekenen of berekenen?

Teken uw keuken zelf in 3D of bereken direct uw keukenprijs binnen 5 minuten geregeld!

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis

 

Kitchen Company algemene informatie

Kitchen Company heeft 4vestigingen. U vind ze in Antwerpen (Schelle) Brussel (Sint-Genesius-Rode) Luik, (Alleur) Gent (Drongen) en La Louvière (Houdeng- Goegnies) in België.

Het bedrijf is opgericht in 2002, tot 2010 bekend als AD productions. Uw keuken wordt op maat gemaakt in eigen atelier. Bent u benieuwd? Bekijk dan de website van Kitchen Company voor meer informatie, tips en de openingstijden.

Uniek aan Kitchen Company

Het bedrijf heeft een uitgebreid assortiment betreft stijlen en materialen. Na het ontwerpen van uw keuken samen met een interieurarchitect, kunt u virtueel in 3D door uw nieuwe keuken lopen.

2 klantgetuigenissen

  1. Geert Rogiers
    | Beantwoorden
    Perfecte service om de keuken te kiezen! Oog voor detail, toestellen, indeling, keuze, enz…
    Wij moesten deze firma kiezen van de bouwfirma (nieuwbouw appartement)

    Helaas is de naservice onbestaande: keuken werd geplaatst in juni 2023:
    A. zonder gevraagde stopcontacten blok in werkblad (enkel het gat is aanwezig)
    B. werkblad werd gebroken tijdens plaatsing maar is wel “voorlopig” gelegd en de breuk werd dichtgelijmd,
    3. Waterdoorlatende voegen (gaten in voegwerk) tussen de werkbladen

    8 maanden later in februari 2024, na tientallen melding bij de bouwfirma, staan bovenstaande tekortkomingen nog steeds open en is er zelfs nog geen enkel bezoek geweest van de Kitchen Company. Alleen de bouwfirma heeft hiervan tientallen keren foto’s genomen en gezegd dat ze het gingen doorgeven.

    Als wij (klant) direct contact opnemen, krijgen we als antwoord dat dit via de bouwfirma moet gebeuren…
    Wij wensen een functionele keuken en geen lapwerk en een naservice die luistert.
    Dit is geen aanrader!

    Geert Rogiers geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  2. Jilmen
    | Beantwoorden
    Omwille van een aankoop in een nieuwbouwproject was ik verplicht om via The Kitchen Company mijn keuken te bestellen, zo niet was ik 30% van het gealloceerde budget kwijt. Soms vraag ik me af of ik niet beter die optie had gevolgd, want mijn ervaring met TKC is niet anders dan abominabel te noemen. Tijdens het toonzaalbezoek zullen ze snel zijn om de factuur te vullen met de duurste prijscategorieën. Het is immers maar een eerste factuur, en we kunnen er later nog aan veranderen. Maar voor verdere opvolging moet je niet hopen: als ze je lang genoeg negeren zal de klant wel plooien en tekenen zeker?

    Na afronding van het toonzaalbezoek wordt me expliciet gevraagd niet te telefoneren, maar alles via mail te communiceren. De factuur die ik pas helemaal op het einde te zien kreeg en ik tijdens het bezoek niet kon inschatten was voor mij te hoog. Die avond stuur ik nog een mail met een eerste vraag om te kijken wat mogelijk is. Geen reactie. Na meer dan een week stuur ik een reminder. Geen reactie. Als ik dan toch maar bel (en éindelijk ook effectief binnen geraak) lezen ze de mail voor de eerste keer! Ik krijg die dag nog een antwoord, waarop ik onmiddellijk terug reageer. Geen reactie. Een week later stuur ik opnieuw een reminder. Geen reactie. Ik bel opnieuw, en kan eindelijk telefonisch een online videogesprek plannen om de apparaten te overlopen. Ik maak me vrij doorheen de dag, bel in, en niemand komt opdagen, zonder enige verwittiging.
    Op dit moment heb ik het helemaal gehad. Ik heb tot twee keer toe gevraagd dat iemand anders mijn dossier kan overnemen, maar TKC weigerde dit pertinent, en is tot geen enkele tegemoetkoming bereid.

    De inhoud van de mailconversaties ging over het feit of ik al dan niet verplicht ben om alle elektronische apparatuur bij TKC te kopen of niet. TKC beweert dat ze contractueel verplicht zijn om afgewerkte keukens te leveren, maar mensen met meer kennis van recht (waaronder Testaankoop) beweren dat niemand dat kan eisen van de koper. Mogelijks zou ik dit dus inderdaad bij de bouwpromotor moeten aankaarten, mijn klacht hier gaat dan ook eerder over de communicatie, dan over de inhoud van het geschil. Hoe het ook zij, de apparaten hier zijn significant duurder dan bij andere winkels, dus ze zullen er zeker niet rauwig om zijn geweest om ze ‘verplicht’ aan mij te moeten verkopen.

    Nadat ik me nu heel kwaad heb gemaakt aan de telefoon, word ik eindelijk wat serieuzer genomen. Plots bestaan er wel alternatieve toestellen die dezelfde specificaties hebben, maar ettelijke 100’en euro goedkoper zijn, en die ik niet heb gezien tijdens het toonzaalbezoek. Vreemd. We komen tot een soort van oplossing. TKC probeert me wel nog twee kranen te verkopen op hun factuur, wat ik gelukkig opmerk, want anders hadden ze daar ook nog op kunnen cashen.
    En eerlijk, ik had het echt afgesloten. Ik had nachten wakker gelegen van de stress, ik kon niet verder met andere afwerkingskeuzes van mijn appartement, ik was blij dat het gedaan was, ondanks het wrange gevoel waarmee ik ernaar terug kijk. Tot ik vorige week een afspraak met de aannemer had om de elektriciteit te overlopen. Ze merken op dat ik een inductievuur heb genomen, en wanneer ik zeg dat dat volgens TKC het standaard inbegrepen model was, grinnikt hij veelzeggend en zegt dat ze me dan iets duurder hebben aangesmeerd. Aangezien ik een inductievuur heb moet ik nu ook nog eens een toeslag voor de elektriciteit betalen. In elke mailconversatie met TKC beweren ze dat er slechts één beschikbare kookplaat was, ze laten altijd uitschijnen dat dat de standaard was. Blijkbaar toch niet. Ik heb hier maar één woord voor: boerenbedrog.

    Ik kan deze firma echt aan niemand aanraden. Als u het budget heeft om de meest luxueuze keuken te bouwen, ga dan naar een bedrijf dat uw belangen echt behartigt; als u (zoals mij) op uw budget moet letten, bedenk dan dat de Ikea ook mooie keukens heeft.

    Jilmen geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

*

Optionally add an image (JPEG only)