kvik keukens ervaringen

Kvik keukens ervaringen? Alle Kvik keukens ervaringen. Zit u te denken om bij Kvik keukens langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over Kvik keukens.

Kvik keukens ervaringen? Hoe was uw ervaring met Kvik keukens
Uw ervaring met Kvik keukens plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over Kvik keukens.

 

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Teken zelf uw keuken in 5 minuten. Teken uw keuken zelf in 3D

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. Krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis 

 

Kvik keukens algemene informatie

Kvik is een Deens bedrijf dat gespecialiseerd is in keukens, badkamers en gaderobes op maat. Met meer dan 130 filialen in 10 verschillende landen, kan het bedrijf slim inkopen waardoor de prijzen laag blijven. Al meer dan 30 jaar heeft het bedrijf ervaring op het gebied van keukens op maat, uw keuken wordt in Denemarken geproduceerd. Bekijk hier de website van deze keukenzaak.

Uniek aan Kvik keukens

Alle keukens voldoen aan een FSC-keurmerk. Er zijn veel slimme oplossingen in uw keuken mogelijk, waardoor u de beschikbare ruimte effectief benut. Denk aan voetpedalen, binnenbakken, dubbel uittreksysteem (apothekerskast), binnenlades en lades onder de oven.

48 klantgetuigenissen

  1. Sarah
    | Beantwoorden

    Kvik Lier ik had een online afspraak gemaakt waarin duidelijk stond dat ik een budgetvriendelijke keuken wou zelfs het bedrag stond erin toen ik eenmaal op mijn afspraak aankwam en nogmaals zei dat ik een budgetvriendelijke keuken zocht begon de verkoper al te zuchten en te blazen weigerde een plan te tekenen en probeerde mij een toonzaslmodel aan te smeren dat ik helemaal niet wou toen ik bleef weigeren zei hij u gaat voor dat budget nooit geen keuken vinden terwijl ik al 3 offertes had volledig binnen mijn budget ben dus vertrokken en denk dat ik daar niet slecht aan heb gedaan klantvriendelijk dikke dikke nul

  2. Isabelle Meuwissen
    | Beantwoorden

    Zeer tevreden over de keuken, van zeer goede kwaliteit. De verkoper heeft ons zeer geholpen om een keuze te maken. Niets op aan te merken. De plaatsing is zeer vlot gegaan. Voor onze renovatie van de badkamer, zijn we terug naar de winkel gegaan, hebben we een badkamermeubel gekocht. Wij werden heel vriendelijk ontvangen, echt top!!!!

  3. Jens m
    | Beantwoorden

    Kvik lier. Verschrikelijk! Geen goed woord over te zeggen. Ze raden ons aan om voor zelfplaatsing te kiezen (het is zoals en ikea kast zeiden ze) aangezien ik nogal veel zelf kan geen probleem tot dat we het materiaal kregen… Meer verkeerde stukken dan de juiste. En dan nog een heel deel te weinig.
    Zeker 10 keer trug naar de winkel moeten truggen en daar vertelt en andere verkoper mij dat de keuken die wij gekozen hebben de moeilijkste keuken is om zelf te plaatsen (wisten we niets van…) Maanden aan en stuk hebben we slechte tot geen comunicatie gehad met huh tot er uiteindelijk iemand is komen kijken… Kasten die opvoorhand in elkaar waren gezet door hun waren voledig verkeerd afwerkpanelen die de verkeerde maat hadden enz enz… Dan sturen ze na lange tijd iemand om aan te passen wa ze zelf verkeerd hebben gedaan. Is dit nog altijd niet voledig inorde…
    Ook hadden wij en badkamermeubel besteld dit was ook voor 1/3 verkeerd daar hebben ze ook 3 maanden na dat we dit hebben gekocht pas iets aan komen doen…
    Ondertussen is ons badkamermeubel gewoon van de muur gevallen alles was volgens het plan dat wij hebben geplaats.
    Slechtste ervaring dat ik ook heb gehad.
    Conclusie. De oven en het badkamermeubel zijn nog steeds kapot en de verkopen die ons dit alles heeft aangesmeerd werkt er niet meer en wij zitten met de problemen!

  4. Pieter Janssen
    | Beantwoorden

    Mooie keuken maar Verschrikkelijke klantenservice:

    1. De monteur die de keuken kwam plaatsen begreep de instructies op het plan niet. Degene die het plan getekend had was niet bereikbaar, ook geen enkele andere medewerker in de winkel snapte het plan.
    Terwijl de monteur dan expliciet werd geïnstrueerd om te wachten met de installatie van dat deel van de keuken tot we de verantwoordelijke kunnen bereiken negeert hij dit en installeert het toch op de foute manier terwijl we een half uurtje weg zijn. De meerkost van de afwerking van deze foute plaatsing willen ze dan nog aan ons aanrekenen, afbreken en opnieuw laten maken kost weken tijdverlies.

    2. 3 weken na plaatsing van de keuken nog steeds de kookplaat niet geïnstalleerd ondanks meerdere telefoons en e-mails, verantwoordelijken zijn meermaals niet rechtstreeks bereikbaar. Uiteindelijk na veel moeite net op tijd iemand kunnen laten komen om de plaat aan te sluiten vlak voor de stroom gekeurd werd.

    3. Monteur die de kookplaat kwam aansluiten had geen tijd meer om ook de keukenkraan aan te sluiten. We hebben zwart op wit de bevestiging van een van de medewerkers van de winkel dat dit een week later zal gebeuren. We regelen hier een dag verlof voor zodat een van ons zelf aanwezig kan zijn. Wanneer we de dag voor de geplande datum bellen om te vragen rond welk uur ze zullen langskomen blijkt dat ze zogezegd van niets weten en niemand kunnen sturen. Spelen ping-pong met de verantwoordelijkheid hiervoor. Weer een week vertraging dus een maand na plaatsing van de keuken is deze nog steeds niet volledig functioneel.

    4. Dit terwijl het volledige bedrag op voorhand betaald dient te worden. Logisch want met deze manier van werken vraag je om wanbetalers.
    Nooit wordt in de vele telefoons en e-mails melding gemaakt van enige compensatie of schadevergoeding.

    Laatste keer dat we hier iets kopen.

  5. Francis
    | Beantwoorden

    Kvik Lochristi: Tijdje geleden onze nieuwe prachtige keuken met Kvik lochristi team uitgewerkt en geplaatst. Voor de samenstelling hebben ze goed begrepen wat we willen en op echt alles een oplossing kunnen geven. zo zorgen ze ook voor een prachtig inox keukenblad, perfect op maat gemaakt tot in alle hoekjes. de kasten zijn gewoon fantastisch met super grote schuiven. massa’s plaats!! het plaatsingsteam werkt niet alleen heel secuur maar denkt ook mee. ook de na-service, (er was een blutske in 1 van de apparaten) was perfect. alles zonder zever opgelost. dikke aanrader.

  6. Sophie
    | Beantwoorden

    Kvik Lochristi, zeer tevreden. Na aankoop van mijn nieuw appartement ging ik op zoek naar een goede keukenverkoper. Mijn keuze viel direct op kvik lochristi. De reden hiervoor was vooreerst het mooie plan dat werd gemaakt, de vriendelijkheid en de stijl van de keukens . Daarna verliep alles zeer vlot, levering en plaatsing . Resultaat is dat ik super tevreden ben met mijn mooie en praktische keuken. Met dank aanhet team Kvik Lochristi

  7. Niels
    | Beantwoorden

    Er vallen vooral slechte reviews hier te lezen over Kvik. Uiteraard worden vooral mindere ervaringen online gepost. Het mag ook eens omgekeerd. Wij zijn heel tevreden over Kvik Lochristi. Verkoopsproces, opmeting, levering en plaatsing verliepen heel vlot. Ook worden vragen heel snel beantwoord (zowel via mail als telefoon). Wij kunnen het filiaal in Lochristi zeker aanraden!

  8. Windels
    | Beantwoorden

    Wij zijn super blij met de keuken. Van aankoop tot plaatsing, alles verliep zelf tot boven onze verwachtingen, super mega goed. Kvik kuurne werkt niet met onderaannemers maar met eigen opgeleid personeel, en daar kan iedereen wel een lesje van leren, voor uw keuken of badkamer kies KVIK KUURNE Beste team dat er is . dank u .

  9. B. Gregory
    | Beantwoorden

    Eenmaal offerte getekend en gekocht , is de communicatie en service RAMPZALIG en respectloos naar de klant toe.
    Op de eerste plaatsingsdag waren de toestellen niet meebeleverd , waardoor men niet aan de slag kon .
    Na de tweede plaatsingsdag van de onderbouw , krijgen we een vuil tijdelijk werkblad – opdat ons werkblad op maat diende gemaakt te worden.
    3 keer is men komen opmeten (met tussenpozen van 2 a 3 weken en door 2 verschillende personen ).
    Uiteindelijk komen ze leveren en plaatsen – blijkt men alsnog de verkeerde maten gebruikt te hebben ??? Hoe lang moet dit nog duren ? En wat krijgen wij ter compensatie ?? Nog géén excuses , of beter nog – voorlopig enkel communicatie tussen kvik en onderaanneming .
    Telkenmale zij ons gaan contacteren , horen wij NIETS ….
    Triest… héél triest.
    Reeds 3 dagen verlof kwijt , voor NIETS .
    En dat voor zo’n prijs ?
    Start werken oktober 2017 – einde werken maart-april 2018 ??
    Ik wens het niemand toe !

    • Marc
      | Beantwoorden

      Beste Gregory,

      Erg jammer om te horen , dramatische ervaring bij kvik.

      Mijn vraag is welk kvik filiaal betreft deze slechte ervaring?

      Gr Marc

  10. caroline
    | Beantwoorden

    Keukens kvik kuurne, het is een droom die in vervulling is gegaan. Prachtige mano met eiken blad. Goede maar dan echt goede service bij de aankoop als bij de plaatsing. Super en echt super blij. De plaatsers namen de tijd van drie dagen alles perfect lijn recht, super mannen. Ons jaar kan niet meer stuk. Dank u kvik kuurne.

  11. Mieke
    | Beantwoorden

    Nooit meer een keuken of badkamer bij klik Brugge en fit door de franchisenemer peter.v. Totaal onbekwame mens. Onze vorige keuken werd door een andere medewerker uitgetekend en werd probleemloos geleverd. Deze keer hebben we de badkamer en onze werkbladen bij Peter besteld en alles liep fout: uren daar besteed vooraleer hij het uitgetekend kreeg want hij kan niet werken met het programma, verkeerde offerte gekregen, stukken vergeten aan te rekenen, verkeerde stukken aangerekend, verkeerde kortingen… Bij afhaling was hij vergeten het badkamer werkblad te bestellen, dus kregen we één mee uit stock. Deze bleek dan op de verkeerde diepte afgedaan te zijn. De lades werden verkeerd geleverd en we kregen stukken teveel mee. Het werkblad bleek dan nog eens beschadigd te zijn. Ze wachten al van half september op het vervangend werkblad… Erna nog problemen gehad met onze keuken werkbladen ook. Opnieuw verkeerde offerte en kortingen en toen we de definiet6maten doorgaven per mail kregen we een offerte met compleet andere maten en graad van afwerking. Toen hebben we beslist om de samenwerking te stoppen. Totale onkunde! Heel jammer want ze leveren wel mooie producten. Ik zou nog terug gaan naar kvik maar nooit meer naar brugge. Je krijgt van hem ook nooit antwoord op je mails of vragen en jij vindt van zz dat hij goed werk levert, ook al was zo goed als alles fout bij ons

  12. Sofie
    | Beantwoorden

    Kvik Lier:

    Aanvankelijk aangename indruk. Verkoper leek vriendelijk en goed op de hoogte van de materialen en mogelijkheden.
    Na overlopen van onze wensen kregen we een afspraak mee om het ontwerp verder te bespreken, alsook de details zoals de keuze van de toestellen. Kregen nog een bon mee van ‘Black Friday’, een korting van -20%, maar het was snel te beslissen, want het was maar een beperkt aanbod.

    Enkele dagen later langsgegaan om het uitgetekende ontwerp verder te bespreken.
    Op het moment dat we aangaven dat we het toch nog samen wilden bespreken, vond de verkoper dit niet aanvaardbaar en dwong ons om dit in zijn bijzijn te doen zodat hij ‘feedback’ kon geven. We hebben meerdere malen proberen aan te geven dat we deze beslissing niet diezelfde dag wilden maken. Dit kon voor hem echter niet. We hebben zeker 10 minuten moeten verdedigen waarom wij vonden dat we bedenktijd nodig hadden.
    Toen hij doorhad dat zijn tactiek eerder averechts werkte, sloeg hij het over een andere boeg en werd opeens familiair. We mochten de winkel echter niet verlaten zonder een nieuwe afspraak te maken om de verkoop vast te leggen. Toen we aangaven via mail iets te laten weten rond onze beslissing, wilde hij dit echter niet aanvaarden. Na lange tijd dan toch naar buiten geraakt.

    De volgende dag een mail gestuurd dat wij onze droomkeuken niet bij hen zouden kopen en een mail terug gehad met opnieuw de vraag naar verduidelijking. Ondertussen ook reeds 4x telefoon gekregen hoewel we duidelijk hebben aangegeven dat we niet met hen in zee zouden gaan.

  13. Maes Fran
    | Beantwoorden

    Wij hebben afgelopen zomer een keuken aangekocht bij KVIK LOCHRISTI. Deze werd afgelopen week geleverd en staat zelf al 🙂
    Verkopers zijn heel vriendelijk en wij hadden totaal niet de indruk dat ze spelletjes spelen.
    Door ons misschien beperkt budget, plaatsten we de keuken zelf en hebben zelfs onze montagehandleidingen en extra plannen direct meegekregen.
    Een positief berichtje en dank aan de verkopers en ook de opvolging mag hier ook eens opstaan.

  14. Antje Straten
    | Beantwoorden

    Kvik Sint Niklaas
    We zijn super tevreden met onze nieuwe keuken. We hadden een paar eisen die niet aansloten aan de standaard keuken, maar hier werd altijd een oplossing voor gezocht. De service was van begin tot eind zeer goed, er werd goed naar ons geluisterd bij het plannen en ook na de handtekening konden wij met al onze vragen en bijkomende wensen bij hen terecht.

  15. Nauwelaers
    | Beantwoorden

    Goede start in samenwerking maar eens er problemen zijn, en dat is bij ons een kast die geplaatst is met een gebarsten plank,, zijn ze niet meer bereikbaar en weigert de filiaalmanager en de logistiek manager je te woord te staan. Weinig respect voor de klant en wat ze op papier zetten, namelijk het vervangen van de kast, heeft geen waarde want het gebeurt gewoon niet. Ze plakken wel even een plank op de beschadigde plank en that’s it. Zeker geen aanrader om op die mannen te vertrouwen.

  16. Leys sigrid
    | Beantwoorden

    Kvik Lier
    Zeer ontevreden!!
    Keuken in april geplaatst.
    Vanaf dag 1 zijn er problemen geweest.
    We hebben eerst offerte laten opmaken. De verkoper was zeer opdringerig en we kregen 1 week bedenktijd. Na 1 week even terug gegaan. Het een beetje uitgespeeld met hem. De prijs viel ruim binnen ons budget voor onze keuken. Dus we stemde toe. En alles ondertekend.
    Hebben we hier dik spijt van!
    Voorschot betaald. Alles leek nog inorde. Na 2 weken kregen we telefoon, met een smoesje dat we even moesten langskomen
    Om alles nog eens te checken. Plots was het werkblad wat wij gevraagd hadden niet meer inorde en moest dit veranderd worden. Er kwamen een bedrag van bijna 250€ bij. Wat toch niet kan, want wij hebben getekend voor iets anders!
    Trekken ze zich niets van aan blijkbaar. Uiteindelijk na lange discussie en vele telefoontjes te doen. Dit bedrag hebben we niet bijbetaald.
    Dag van plaatsing komt eraan, wel zoals afgesproken.
    Blijkt dat onze oven er niet bij is, de deuren van ijskast en diepvries zijn verkeerd en de schrijnwerker had zelf 2 kasten stuk gedaan met het installeren en de hoekkast zou normaal een draaisysteem hebben maar dat had die nu dus niet en was het een gewone legplank geworden zonder overleg met ons. Weer even wachten dus…
    Ze verwachten wel dat je de dag van levering onmiddelijk betaald.
    Wij hebben dit via 2 bankcheques gedaan. Zodat we nog een bankcheque over hadden voor het laatste deeltje dat nog afgewerkt moest worden, de oven en de deuren.
    2weken later komen ze dit inorde maken.
    Laatste Bankcheque afgegeven en daar ook een bewijs van gemaakt en laten ondertekenen door de schrijnwerker.
    Voor ons was het eindelijk inorde!! Geen samenwerking meer met Kvik Lier.
    Dachten we….
    Sinds april tot augustus hebben we meerdere malen een mailtje gekregen met de vermelding dat die laatste betaling nog steeds niet inorde was.
    Telkens de bewijzen in kopie mee doorgestuurd in het antwoord dat we daarop gaven. Dat wij wel betaald hebben en dat het geld ook van onze rekening is.
    Ondertussen heb ik onze bank gecontracteerd en zij hebben ook contact gehad met Kvik Lier. Nu blijkt dat die laatste cheque plots verdwenen is. Ze zijn hem kwijt gespeeld! ??
    Nu moeten wij dus moeite gaan doen , doordat Kvik lier die cheque kwijt speelt!
    Eerst naar politie pv laten opmaken van verlies en dan naar de bank ons geld weer gaan terugvorderen.

    Oohja en toegeven dat zij in fout zijn gebeurd ook niet. Alles in onze schoenen schuiven.

    Dikke prutsers zijn het!!!
    Ik raad Kvik Lier dan ook aan NIEMAND aan.

  17. Evy
    | Beantwoorden

    Kvik Brugge: helemaal niet tevreden over kwaliteit!!!
    Keuken staat hier inmiddels een half jaar: verkleuring in kasten, kleurverschil in handvat en keukenfront, keukeneiland al wat losgekomen ter hoogte van de vaat! En dit voor ons toch een dure aankoop….

  18. Annelies
    | Beantwoorden

    Ervaring Kvik Mersem, Lier:
    Mooie keuken, prijs helemaal ok. Maar daar stopt het. De service is abominabel. Keuken besteld, leverings- en plaatsingstermijn afgesproken, dan heel lang niets gehoord. Vervolgens uitstel na uitstel. Wil je iemand spreken, dan is die toevallig bezig en zal die wel terugbellen, wat dan niet gebeurt. Maanden daarna een nieuwe afspraak voor plaatsing. Alles uitgebroken en weg en dan komt er alsnog uitstel, weer met een flauw excuus. Als dan uiteindelijk de plaatsers komen, blijken allerlei onderdelen van de bestelling fout te zijn besteld: verkeerd kookvuur, verkeerde kasten etc. Alles dus opnieuw op de lange baan. Overigens hadden wij geluk met onze plaatsers die duidelijk zeer capabel waren, maar intussen hebben we ook wel andere kvik-keukens gezien met zeermpovere afwerking vanwege de plaatsers. Laatst moesten we nog 1 werkbladje bijkopen. Toch terug naar kvik dus, maar nu naar lier, om hetzelfde te hebben als wat ze al lag. We communiceren over onze vorige slechte ervaringen en krijgen de belofte dat alles perfect zal verlopen. Ipv na 3 weken zoals beloofd, is het werkblad na 6 weken binnen en blijkt de foute afwerking te hebben- veel minder afwerking terwijl er betaald is voor volledige afwerking. De verkoper probeert vervolgens de interpretatie door hun diensten nog in mijn schoenen te schuiven en zegt dat het spijtig is dat ik die herintrpretatie niet heb ondertekend. Opnieuw wordt levering afgesproken tss 2 en 3 weken. Intussen 4 weken. Verder. Ik hoop dat dit de laatste wee is in een uiterst moeilijke bevalling. Mijn eindoordeel: mooie, functionele keuken tegen een gepaste prijs, maar die service kort je leven in met verschillende jaren. Van weg blijven dus…

  19. patricia
    | Beantwoorden

    prima ontvangen. ontwerp en prijsofferte tot in detail direct meegekregen!
    de keuken net besteld reken erop dat de nalevering zo vlot en zorgvuldig verloopt als onthaal!

  20. Lis
    | Beantwoorden

    Eersteklas prutsers. Onbetrouwbare service, afspraken worden niet nagekomen, werken met onderaannemers waardoor iedereen met vinger naar elkaar wijst en niemand verantwoordelijkheid opneemt, geen oog voor detail, niet klantvriendelijk, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Kortom: zeer slechte ervaring met aankoop keuken Kvik Merksem. Ik kan het iedereen ten zeerste afraden.

  21. Joost Michels
    | Beantwoorden

    Waardeloze service! Heb een KVIK keuken gekocht en door KVIK laten installeren. Geen enkele afspraak (juiste keuken, tijdige en volledige rekening, tijdige levering, zorgvuldige instaklatie door KVIK) is nagekomen. Na 7 bezoeken van KVIK monteurs hebben we de handdoek in de ring gegooid.

    KVIK Nederland moest eraan te pas komen. Die was tegelijk van mening dat er een nieuwe keuken moest komen, maar dat dat niet zou gebeuren. Het was oplappen of de deurwaarder, zo kregen we te horen van KVIK. Dus nu zitten we met een opgelapte ‘nieuwe’ keuken van KVIK, waar we geen plezier meer aan beleven. TRAP NIET IN DE MOOIE PRAATJES EN PLAATJES VAN KVIK, laat je niet belazeren: KOOP JE KEUKEN ELDERS !

  22. Luc
    | Beantwoorden

    De dienst na verkoop is een grote nul.Heel slechte ervaring mee gemaakt.

  23. JAJ_2
    | Beantwoorden

    Voor onze nieuwe keuken hebben we verschillende keukenzaken bezocht, met veel slechte ervaringen maar ook met goede.
    Uiteindelijk terecht gekomen bij KVIK Genk en we vonden de Tinta keuken een zeer mooi design. De consulente was zeer professioneel en heeft met ons samen een ontwerp gemaakt. Na mijn veelvuldige e-mailtjes en telefoontjes, werd mijn plan elke keer zonder problemen aangepast. Het verkoop proces was aangenaam en zeer goed, veel informatie, vriendelijk en altijd klaar als je een vraag had. Geen gegoochel met kortingen en allerhande goocheltoeren, ook niet proberen om aan de prijs te pingelen, de prijs is de prijs en dat vinden wij het eerlijkst.
    Uiteindelijk hebben we dan de keuken besteld bij KVIK Genk, met zelf-installatie maar wel alles voor gemonteerd door KVIK Genk. Een weekje later is er iemand langs gekomen voor de opmeting. Twee weken later kregen we de gedetailleerde technische en installatie plannen. Alles was tot in de puntjes uitgewerkt. Al de documentatie voor installatie van de website gedownload en we konden beginnen aan de voorbereiding.

    De leveringsdatum was afgesproken op 28 januari en werd ook nageleefd.
    De kastjes en deuren waren netjes verpakt, niets was beschadigd en alles was correct geleverd volgens de bestelbon.

    Begonnen aan de installatie en enkele malen contact gehad met de consulente voor technische vragen en die werden altijd beantwoord. Niets was teveel en altijd een zeer vriendelijke en professionele helpende hand.
    De keuken is nu volledig klaar en wij zijn zeer tevreden van onze nieuwe keuken maar ook van de service van KVIK Genk. We geven zeker 5 sterren plus voor deze zaak en zeker een aanrader.

  24. vandervoordt
    | Beantwoorden

    Na plaatsing van keuken bleek dat de dampkap die men ons verkocht niet geschikt was voor onze keuken opstelling.de technicus van het dampkap merk kwam ter plaatse en gaf dit ook aan.deze dampkap is niet geschikt!!was allemaal onze fout.we moesten deksels op onze potten zetten zei men bij kvik.na veel gezeur en ruzie andere dampkap.ze zetten een nieuwe dampkap gewoon in opening die voor zien was voor de vorige dampkap.niet in kast gehangen zoals leverancier dit aan geeft.gevolg ,dampkap staat schuin,kast is aan het door hangen. Drama!!!dit is een keuken van augustus 2015,we zijn nu februari 2017 en nog steeds niet in orde!!! Een keuken kopen met Kvik Genk is geen feest.

    • vandevoordt
      | Beantwoorden

      na lang aandringen,mails sturen naar hoofdkantoor is er een oplossing gekomen.ik was in Kvik Genk niet meer welkom.mijn dossier ging naar Kvik Geel.Deze mensen bellen mij en we maken afspraak.Paar weken later komen 2 plaatsers langs,enkele uren later is het opgelost.deze vakmannen losten dat prima op.na bijna 2 jaar in onafgewerkte keuken kunnen we eindelijk verder.Kvik Geel dank u om dit dossier correct af te werken.Met de mensen van Kvik Geel werken is wel een aanrader.

  25. Hanne
    | Beantwoorden

    Vorig jaar heb ik een keuken gekocht bij Kvik Geel. Bij het ontwerp en opstellen van de offerte was er geen enkel probleem. De offerte werd dan ook na enkele weken getekend. Ik was superblij met de bestelde keuken. Bij de opmeting kwamen echter de eerste problemen. Blijkbaar plaatsen zij geen keuken wanneer de leidingen op de muur liggen. Bij het ontwerp van de keuken was wel doorgegeven aan hen dat het ging om een renovatie van een oud appartement waarbij zelfs foto’s van de ruimte getoond werden aan de verkoper. Zij waren er dus goed van op de hoogte. Er werd voorgesteld om een MDF muur te plaatsen waartegen de keuken kon geplaatst worden. Prima! Maar.. hiervoor zou wel een bedrag van € 630 extra worden aangerekend. Uiteindelijk ben ik hiermee akkoord gegaan omdat anders mijn keuken nu nog niet had geplaatst geweest. De keuken werd dan begin november geplaatst. De plaatser was vriendelijk maar gaf me absoluut geen vertrouwen. Hij was vrij bruut in zijn werk waardoor er al kastjes beschadigd zijn bij de plaatsing. De kookplaat durfde hij zelf niet aansluiten. De stopcontacten heeft hij ook niet uit het spatpaneel gehaald. De kastdeuren werden niet recht gehangen. Eén kastje heeft geen drukclip waardoor deze kast niet opengaat. Het spatpaneel werd achterstevoren geplaatst. Hiervoor werd een nieuw spatpaneel geleverd maar dit werd tegen het foutieve paneel geplaatst waardoor mijn wandkraan (niet van Kvik) meer naar voren komt. Er zou een spoelbak zonder kraangat geleverd worden omdat ik een wandkraan heb. Er werd een spoelbak met kraangat geleverd. Dit werd uiteindelijk opgelost met een afdekplaatje (wat eigenlijk niet de afspraak was). Tussen de bovenkastjes en het plafond werd een afkasting gemaakt zodat dit mooi afgewerkt is. Bij het ontwerp was dit geen probleem. Bij levering wou de plaatser dit in eerste instantie niet doen omdat hij deze opdracht niet had doorgekregen. Uiteindelijk is dit wel in orde gebracht, maar deze afwerking laat ook te wensen over. Uiteindelijk is de plaatser 4x teruggekomen en is nog niet alles in orde. Terwijl er toch een aanzienlijk bedrag werd betaald voor de plaatsing. Dit alles heeft me een hoop kopzorgen gegeven. Het factuur met de extra kosten heb ik momenteel nog achter de hand. Ik hoop dat zo veel mogelijk nog in orde wordt gebracht zodat ik fier kan zijn op mijn keukentje. “Iedereen heeft recht op een coole keuken”… had ik toch net iets anders geïnterpreteerd. Ik zou iedereen dan ook aanraden om goed na te denken alvorens met Kvik Geel in zee te gaan. Spijtig, maar helaas.

  26. Hilde Van Kerkhove
    | Beantwoorden

    Ik kan de slechte ervaringen alleen maar bevestigen (kvik winkel Sint-Niklaas). Service na verkoop is onbestaande. Bellen, mailen. Het haalt allemaal niets uit. Garantie op ‘bewegende delen’ zoals in het contract vermeld. Vergeet het. Als je zegt dat je een klacht gaat indienen bij het moederbedrijf is de commentaar: doe wat je niet kunt laten. Nooit meer een kvik keuken voor ons.

  27. Alexander
    | Beantwoorden

    Ook ik ben totaal géén tevreden KVIK- klant! Voor mij nooit nog een KVIK- keuken!
    KVIK heeft nog nooit van het woord klantgerichtheid gehoord. Alleen de verkoop ging goed, maar eenmaal een handtekening gezet word je van het kastje naar de muur gestuurd. De keuken zelf is uiterlijk behoorlijk mooi, maar daar is dan ook alles (wat positief is) mee gezegd.
    Service na verkoop laat echt te wensen over! Ik contacteerde meermaals de country-manager voor mijn Amerikaanse koelkast die NOOIT aangesloten werd op het waternet! “Meneer, u hebt de plaatsingsfiche ondertekend en daarin staat dat deze wel aangesloten werd…” Tot ik vroeg om dit ‘document’ te zien, was nergens mijn handtekening te bespeuren… Een echte schande! Bij KVIK gaan ze echt met leugens om, die ze zelf op de duur geloven! Ik ben mijn vertrouwen in KVIK volledig kwijt. En geloof het, of geloof het niet; ik werd door de winkelverantwoordelijke verweten voor slechte klant. KVIK, echt geen aanrader!!!

  28. Marc
    | Beantwoorden

    Vroeg offerte voor 5 keukens voor appartementsblok. Ik moest 2.500 € per keuken plaatsingskosten betalen of totaal 12.500 €. Als je rekent aan 40 € per uur, 8 u per dag betekent dit 39 werkdagen. Sorry Kvik, dit is gewoon schandalig.
    Als je dit allemaal meetelt is Kvik heeeeeeel duur !!!!

  29. patricia
    | Beantwoorden

    mooie keuken, prima prijs, goede toestellen, goed afgewerkt, meer moet dat niet zijn!

  30. zamzam
    | Beantwoorden

    boete gekregen van 250€ omdat we een maand te laat waren met de werken !
    alles moet vantevoren betaald worden maar je moet wel zelf de factuur uitrekenen en zeker niet vergeten voorschot af te trekken en boete zelf bijrekenen graag of ze komen niet af. We zullen zien of de keuken goed is of niet. ben benieuwd,
    klantservice dikke nul, je moet maar eens bellen het is net alsof hij uit bed komt, met een diepe zucht van “halo kvik roeselare, geeuw…”

    • zamzam
      | Beantwoorden

      ok keuken staat er, ok voor de prijs, maar installateur moest vanalles bijbestellen, maar goed, ben anders best wel tevreden,
      veel keuken voor weinig geld van redelijke kwaliteit. toestellen 10/10 keukendeuren 8/10 keukengeraamte 5/10 verkopers 2/10
      boete 0/10 !!

  31. Jos Gooris
    | Beantwoorden

    Kvik is ernorm duur voor voormontage, plaatsing en elektrische toestellen. Als je dit achterwege laat en zelf voor de plaatsing zorgt krijg je een goede keuken voor prijsje. De meeste mensen laten zich hieraan vangen. Ze maken reclame met de prijs van de keuken zonder plaatsing. In ons geval ging het over een keuken van rond de 3000 Euro maar het totaal kwam op 12000 Euro. Hierin zat wel een houten werkblad in Amerikaanse notelaar van 3000 Euro. Electrisch toestellen (alles Siemens) en plaatsing 6000 Euro. Veel te duur. We hebben gezocht en een onafhankelijke plaatser deed het voor 1500 Euro (blad in eik inbegrepen).

  32. Tom
    | Beantwoorden

    Wij zijn naar KVIK Roeselare geweest en kregen de reactie u zou beter later eens terugkomen. Onze keuken wordt binnen het jaag geplaatst maar de heer in kwestie wilde geen tijd vrij maken, ook al was er niemand in de winkel. Kom eens terug in februari, dan zijn er betere voorwaarde. Maar dit is niet onze bedoeling. Hier komen we niet meer terug!

  33. Kim
    | Beantwoorden

    Hulp bij aankoop = goed
    Plaatsing = slecht
    Hulp na plaatsing = nog slechter dan slecht

    1 jaar na plaatsing nog steeds niet allemaal in orde, KVIK probeert er vanaf te komen en steekt schuld op anderen
    werk in de bouw en nog nooit zo slechte service meegemaakt!

    keuken zelf vertoont na 1 jaar gebreken die niet zouden mogen!

  34. ivo Peeters
    | Beantwoorden

    Kvik Genk: Meerdere panelen zijn gelig verkleurd van grote witte keuken KVIK . Vervanging wordt geweigerd niettegenstaande 5 jaar garantie ( oplevering september 2011 )

    • Ivo Peeters
      | Beantwoorden

      Na aanvankelijke weigering ter vervanging van verkleurde deuren van mijn Kvik keuken Genk ,4 jaar na plaatsing , is Kvik nu bereid om alle verkleurde deuren gratis te vervangen . Mijn vorige geplaatste ‘ervaring’ mag u vergeten ! Met dank voor deze
      correcte afhandeling .

  35. Kimberly
    | Beantwoorden

    Verkopers zijn wel vriendelijk, maar daar stopt het dan ook.
    We hadden gekozen om de keuken zelf te plaatsen, bleek dat wij niet de volledige handleidingen gekregen hadden, en wij maar vloeken dat het niet ging. Eens je dan de handleidingen hebt, is het nog steeds zeer onduidelijk om in elkaar te plaatsen.
    We hadden een technisch plan meegekregen maar dit klopte niet.
    De afwasbak was op voorhand gemonteerd, bleek dat dit ook compleet fout was waardoor we hier ook mee gepruld hebben.
    De kwaliteit zelf trekt op niets. Bij de afwasbak bv. voordien zij geen steun onder het werkblad, waardoor dit na een jaar weleens zou kunnen breken. We hebben hiernaar gevraagd, dit was geen probleem…
    We hebben het grootste deel van de keuken nog zelf moeten verstevigen.
    We hebben ook een nieuwe front besteld, blijkt na 3 keer dat wij nog steeds niet de juiste hebben.
    Nee, ik ben extreem teleurgesteld, het heeft mij een hele hoop frustraties gegeven

  36. sofie
    | Beantwoorden

    Wij zijn van plan een keuken te bestellen bij kvik Gent en maken ons nu toch wel een beetje zorgen.We hebben gehoord dat dit nieuwe eigenaars heeft, was dit van jullie al de nieuwe eigenaar of weet je dit niet?

  37. jennifer
    | Beantwoorden

    we kochten een keuken bij Kvik Roeselare, de afspraak was plaatsen in januari voorschot betalen in november we kregen telefoon de voorschot moet binnen de 5 dagen nu betaald zijn en die werknemer die ons contract heeft opgemaakt werkt er niet meer hij had in stylo geschreven voorschot betalen in november en niet op hun blad en nu mogen wij al direct afdokken echt geen goeie klantenservice

  38. Natalie
    | Beantwoorden

    Kvik Gent: korte reactie: De keukens zien er mooi uit maar de plaatsing is een ramp. Er werd ons beloofd dat de keuken op 9 mei geleverd ging worden maar ondertussen wonen we al bijna een maand in een halve keuken en is er nog altijd geen nieuwe datum vastgelegd wanneer het tweede deel van onze keuken zal geleverd worden.

  39. Lisa
    | Beantwoorden

    Geen keuken gekocht bij Kvik, maar wel afspraak gemaakt om offerte te laten opstellen.
    Ten eerste vind ik dat Kvik weinig keuze heeft qua materialen en kleuren, niet mijn ding, maar dat ligt aan mij.
    De vrouw die ons geholpen heeft was wel vriendelijk, maar wist zelf niet veel van de materialen die ze verkochten.. Ze heeft een keuken waar ik al maanden voor aan het zwoegen, tekenen, vergelijken, stressen was op 1 uur uitgetekend.. Sommige afmetingen klopten niet, er zaten open ruimtes tussen de keukenkasten op de 3D-tekening (dat passen we later wel aan!). Het hele plaatje was echt gewoon teleurstellend. Ze gaf me dan een boekje, met een paar pagina’s toestellen, waar ik onmiddellijk toestellen uit moest kiezen (ik spendeer gemiddeld een halve dag aan het kiezen van toestellen, dit alleen en thuis: vergelijken, vergelijken, vergelijken en nog eens vergelijken). Wanneer de tekening afgerond was, kregen we ook geen boekjes met toestellen mee om nog aanpassingen door te voeren, helemaal niks eigenlijk. Ze zei dat ze ons binnen twee weken ging bellen om te vragen of we al iets beslist hadden, maar dat is ook niet gebeurd. Als leek ga je daar dus binnen met een heleboel vragen en kom je buiten met het tienvoudige aan vragen. Hun motto is volgens mij: ‘Zoek het maar zelf uit!’.

  40. Ben
    | Beantwoorden

    Wij hebben onze keuken gekocht bij Kvik Gent. Geen klantvriendelijkheid en vooral veel afspraken die niet nageleefd worden, echt schandelijk! Hou er ook rekening mee dat een ondertekende offerte niets betekent voor hen, op het einde kwamen er bij ons nog ongeveer 60 euro kosten voor zogezegd allemaal kleine onderdelen. Je kan niet anders dan braafjes betalen of ze komen de keuken gewoon niet leveren!

  41. Boris
    | Beantwoorden

    Wij zijn in het zak gezet geweest bij Kvik Sint-Pieters-Leeuw. Er was een korting beloofd die zou afgetrokken worden van de eindfaktuur. Als de keuken geleverd werd moest er eerst betaald worden vooraleer ze de keuken wouden afzetten. Alles moest rap rap gaan en ik heb de faktuur niet onmiddelijk nagekeken. De korting was niet verrekend! Ben dan terug naar de winkel gegaan! We hebben dan tevergeefs Kvik Belgie proberen te contacteren. Ik kan maar 1 contact terugvinden op internet en die neemt niet op en beantwoord onze mails niet. En daar sta je dan. Eigen domme fout dat is waar maar toch, dit is helemaal niet correct. De kwaliteit is ook niet dat maar dit even terzijde.

  42. Lennart
    | Beantwoorden

    Kvik Gent bezocht,maar 1 verkoper, die onvriendelijk , onbeleefd en kortaf was en zij dat hij geen tijd had, volgende dag ondanks dat toch terug gegaan, zelfde verkoper, die duidelijk maakte niet veel zin te hebben om ons te helpen en ons wou een afspraak laten maken om een 3de keer terug te komen, terwijl winkel voor de rest leeg was.

  43. Marc Ervinck
    | Beantwoorden

    Wij hebben een nieuwe keuken geplaatst en zijn zeer tevreden, In het begin liep het wat stroef door een intern probleem, maar dit werd al snel opgelost.
    Wij hebben de keuken(mano) gekocht in Roeselare en moet zeggen het team dat er nu is wel een dikke proficiat,alles verliep zoals gepland en alles werd perfect afgeleverd en afgewerkt zoals het hoort.
    Bedankt team Roeselare.

  44. Kirby
    | Beantwoorden

    KVIK Geel: Geen goede service, kapotte kraan gekregen en ‘reserve’kraan gekregen om door keuring te geraken, standaardkraan terwijl wij een speciale hadden besteld/gekocht en na 2 jaar nog steeds niet in orde.
    ik word gewoon genegeerd, ze laten mij niks weten
    Niet blij

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Optionally add an image (JPEG only)