kvik keukens ervaringen

Kvik keukens ervaringen? Alle Kvik keukens ervaringen. Zit u te denken om bij Kvik keukens langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over Kvik keukens.

Kvik keukens ervaringen? Hoe was uw ervaring met Kvik keukens
Uw ervaring met Kvik keukens plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over Kvik keukens.

 

Advertenties

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Uw keuken tekenen of berekenen?

Teken uw keuken zelf in 3D of bereken direct uw keukenprijs binnen 5 minuten geregeld!

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis

 

Kvik keukens algemene informatie

Kvik is een Deens bedrijf dat gespecialiseerd is in keukens, badkamers en gaderobes op maat. Met meer dan 130 filialen in 10 verschillende landen, kan het bedrijf slim inkopen waardoor de prijzen laag blijven. Al meer dan 30 jaar heeft het bedrijf ervaring op het gebied van keukens op maat, uw keuken wordt in Denemarken geproduceerd. Bekijk hier de website van deze keukenzaak.

Uniek aan Kvik keukens

Alle keukens voldoen aan een FSC-keurmerk. Er zijn veel slimme oplossingen in uw keuken mogelijk, waardoor u de beschikbare ruimte effectief benut. Denk aan voetpedalen, binnenbakken, dubbel uittreksysteem (apothekerskast), binnenlades en lades onder de oven.

134 klantgetuigenissen

  1. jean
    | Beantwoorden
    Kvik heeft al minstens twee verkopen gemist dankzij onze tevredenheid.
    Keuken van 25.000 eur is gemonteerd door één persoon die in onderaaneming werkt voor Kvik.
    Ik heb zelf die persoon moeten helpen voor het monteren van onze keuken (grote frigo en vriezer, werkblad, kasten enz…)
    Bij dienst na verkoop toe gaat het echt om de puntjes op i te zetten. Doen geen toegeving bij dingen die door hen over het hoofd gezien zijn. Voor een eventuele aanpassing moet klant voor het volledige bedrag opdraaien.
    De verkoop is voor ons vlot verlopen maar na ondertekening stopt het verhaal.

    jean geeft 2 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

  2. De Vos Inge
    | Beantwoorden
    Prachtige keuken, ben super tevreden.

    De Vos Inge geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  3. Maurissen-Sax
    | Beantwoorden
    Wij hebben een bestaand appartement volledig vernieuwd en ook een nieuwe keuken geplaatst. Zoek niet langer naar een goede prijs/kwaliteitsvolle keuken. Je vindt ze bij KVIK. Van prijs, kwaliteit, uitwerking, plaatsing, afwerking, timing tot opvolging, alles is hier aanwezig. Als ik enkele namen mag citeren: contactpersoon Emiel👍 plaatser en afwerker Walter👌.

    Maurissen-Sax geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  4. Tara
    | Beantwoorden
    NOOIT maar dan NOOIT een keuken bij KVIK kopen.
    Wij hebben zwart op wit staan dat de keuken foutief is ingemeten (zelfs het paneel op de inbouwvaatwasser) en zelfs dat is onze fout volgens KVIK Woerden.
    Kortom, wij zitten nu met een te kort aanrechtblad en een vaatwasser die niet meer functioneel is omdat ie volledig uit zijn fatsoen is.

    Tara geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  5. Van Hoegaerden Wendy
    | Beantwoorden
    Keuken gekocht bij KVIK Lier…
    Ze wilden eerst een toonzaalmodel verkopen aan mijn dochter, tot mijn dochter zelf concludeerde dat deze toch in spiegelbeeld stond en niet geschikt was om bij haar te plaatsen. Oei foutje ??? Kan gebeuren!
    Daarna vriendelijk een plan uitgetekend voor een keuken op maat, na eerst alles persoonlijk op te zijn komen meten bij haar thuis!
    Na plaatsing merken we dat de achterdeur NIET meer opengaat als je aan het keukeneiland zit …
    Onze fout volgens de verkoper !!! Wij hadden op het tekenplan moeten zien dat de deur naar buiten getekend was, alhoewel ze naar binnen opengaat ?????
    Laat ons nu net daarom niet naar Ikea gaan voor een keuken, omdat we geen technisch tekenaars en/of kenners zijn!
    Als we hier een vergoeding voor vragen ( om een nieuwe deur te kunnen plaatsen die WEL , zoals op het plan staat, naar buiten toe opengaat , krijgen we zeer onbeschofte reacties! Ten eerste hebben wij het plan goedgekeurd en hadden we dat maar moeten zien en ten tweede … de mensen die op bezoek komen, moeten niet langs achter binnenkomen hé mevrouw !!! ??? Jullie hebben daar toch een voordeur voor???
    Na een tweede keer ons ongenoegen te uiten per mail , met de vraag mee een oplossing te bedenken, gewoon geen reactie meer gekregen … het geld is binnen, is hun leuze !!! .
    Geen aanrader dus, alhoewel de monteurs, die zelfstandig werken, hun job wel super doen! Bedankt daarvoor!
    Misschien tegen beter weten in, maar we gaan hier toch met onze rechtsbijstand een zaak van laten maken.
    WORDT VERVOLGD !!!

    Van Hoegaerden Wendy geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  6. Xavier
    | Beantwoorden
    Slecht kwaliteit!!!!Alle planken van kasten buigen door mits weinig gewicht. Sifon niet meegeleverd en meneer showroom stuurt ons naar de gamma terwijl we een keuken gekocht hebben van 17000 euro. Lavabo meerdere roest plekken. Kvik stuur ons door naar fabrikant en fabrikant steekt de schuld op ons. Nooit een keuken kopen bij kvik aub!!!! Enige positieve, goede ervaring met Keukenplanner Marnix!!! Groeten xavier

    Xavier geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  7. Geerts marc
    | Beantwoorden
    Beste mensen,
    Blijf uit deze winkel aub weg slechtste ervaring ooit in mijn leven diens na verkoop dikke vette nul verkopers onbekwaam
    Vanaf aankoop keuken tot 4 jaar later niks anders als miserie gehad nog liever een keuken van de kringloop winkel !!!!
    DUS 1 ADVIES WEG BLIJVEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Geerts marc geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  8. Marijke
    | Beantwoorden
    Heel tevreden.

    Wij kochten een Kvik keuken in Boortmeerbeek en werden erg goed geholpen door verkoopster L.
    Zij antwoordde steeds snel en duidelijk op onze vragen.
    De levering en plaatsing van de keuken gebeurde volgens afspraak.
    Bij de montage waren er enkele problemen (onder andere een onnauwkeurig verzaagd werkblad). Maar de servicedienst (Antwerpen) ging hier onmiddellijk mee aan de slag en heeft die problemen 1 voor 1 vakkundig & binnen een redelijke termijn opgelost. Zo kregen we een nieuw en perfect afgewerkt werkblad. Ook met de dienst na verkoop liep de communicatie vlot en werden oplossingen meteen aangereikt.

    De keuken is prachtig en van goede kwaliteit.

    Erg tevreden klanten hier.

    Marijke geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  9. Maurice
    | Beantwoorden
    Super geholpen in zwolle door verkoopster K.
    Alles is vlekkeloos verlopen .
    Goede en aardige monteur (H.) die tot in de details afwerkt echt super gedaan allemaal heel tevreden en zeker een aanrader

    Maurice geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  10. Leo & Gre Baas
    | Beantwoorden
    Al ruim vijf jaar hebben we inmiddels naar alle tevredenheid een KVIK keuken. Onlangs ontdekte we dat het plastificeer van drie ladefronten los liet waardoor er bubbels ontstonden. Na een mailtje met foto’s van de bubbels naar mevr. N. H.(vestiging Barendrecht) kregen wij vandaag bericht dat alle drie de ladefronten gratis zullen worden vervangen. Omdat de huidige ladefronten van het type keuken Mano iets zijn gewijzigd worden er speciaal voor onze oudere keuken nog drie nieuwe ladefronten van het oude model gemaakt.
    Waar vind je nog deze service ? Complimenten voor de firma Kvik en zijn medewerkers. U zult begrijpen dat mochten we in de toekomst nog een nieuwe keuken nodig hebben we zeker terug zullen gaan naar Kvik.
    Kortom; we blijven klant….

    Leo & Gre Baas geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  11. Roegiers Patrick
    | Beantwoorden
    onlangs een nieuwe keuken laten plaatsen door Kvik sint niklaas en ben er heel gelukkig mee ,stipte afspraken die ook nagekomen worden ,heel goeie prijs kwaliteit en heel tevreden van de plaatsing ,echt een aanrader

    Roegiers Patrick geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  12. Henk en Hella
    | Beantwoorden
    Zeer content met onze Kvik keuken Ombra groen. Een eye-opener was de kastenwand naar de achterliggende ruimte te plaatsen. M.S. heeft ons prima begeleid in het aankoopproces. De kookplaat met een geïntrigeerde afzuigsysteem gaf aanvankelijk wat problemen met het plaatsen maar is zeer service gericht opgelost.
    Mooi moderne uitstraling vinden wij, zeer blij mee.

    Henk en Hella geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  13. jacqueline & jean pierre
    | Beantwoorden
    Bijzonder tevreden over keukens Kvik Aalst. Zowel qua flexibiliteit als afwerking een echte aanrader. TOP!

    jacqueline & jean pierre geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  14. Frans Huys
    | Beantwoorden
    Vandaag langs geweest bij Kvik Oostende.Toen ik zei dat mijn budget maar 6000€ bedraagt,konden zij niets doen.Ik vroeg een gewone keuken zonder frigo en vaatwas.Had plan mee met de afmetingen oude keuken.Maar ze hebben geen enkele moeite gedaan om iets naar voor te brengen of een keuken uit te werken.vond dat ook niet meer nodig omdat mijn budget te klein was.Ga eens langs bij de concurentie en kom nadien nog even langs.Misschien is er dan na Black Friday,een actie dat de keuken gratis wordt geplaatst. Van service gesproken moet je zeker niet bij Kvik zijn.

    Frans Huys geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  15. Goossens Marc
    | Beantwoorden
    Opmeten was fout,foute gegevens voor fabricage,niet nakomen van afspraken,fouten bij het plaatsen (gedeeltelijke keuken),al een maand nu met niet afgewerkte keuken,extra kosten aanrekenen voor fouten die zij gemaakt hebben .
    Kortom “miserie-miserie”,zelfs 1 ster is te veel.Zelfs het verwijt gekregen dat ik beter moest controleren terwijl ik en mijn vrouw dachten dat alles zou verlopen zoals afgesproken.Kun je vandaag niemand meer vertrouwen???

    Goossens Marc geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  16. Ann-Sophie
    | Beantwoorden
    Al 2 x een KVIK keuken bestel in Merksem. Heel goede service en goede uitvoering. Altijd bereid om uw vragen te beantwoorden en mee te denken wat mogelijk is met de ruimte die je hebt.

    Ann-Sophie geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  17. Jonas Bach
    | Beantwoorden
    Super goede ervaring gehad bij Kvik Lochristi!

    Van in het begin een goed contact, steeds makkelijk bereikbaar bij vragen, goede en snelle opvolging en tot slot een vlotte plaatsing!

    Hier merk je dat de klant op 1 staat!

    Jonas Bach geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  18. Karin
    | Beantwoorden
    Ik heb in januari ’22 een keuken besteld bij KVIK Merksem. In april stond ze er. De verkoper in de winkel heeft me zeer goed geholpen, bijna 2u tijd voor me uitgetrokken, naar al mijn wensen geluisterd, alle opties overlopen en suggesties gegeven. Een week later, na opmeting, hebben we het ontwerp veranderd, nog eens 2u tijd uitgetrokken.
    Zeer goede service, van begin tot einde goed begeleid geweest, alles op schema, alles goed geregeld. Ook de levering en plaatsing niets op aan te merken.
    Ben tevreden van het resultaat.

    Karin geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  19. Verhellen Dominique
    | Beantwoorden
    Kvik Kuurne en Waregem
    Allereerst heb ik een super ervaring met het filiaal waregem. Zowel bij de aankoop als de levering, na drie jaar een klein probleempje meegemaakt. Op dinsdag gebeld, op vrijdag opgelost. Ik bedoel maar top service.

    Verhellen Dominique geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    • Rowena
      | Beantwoorden
      Ik raad kvik zeker niet aan. Januari keuken besteld heel vriendelijk en de planning samen met ons overlopen.. keukenplan die meegegeven is klopt totaal niet me de realiteit eletriek staat verkeerd genoteerd.. plan voor de frigo duur klopt niet voor te plaatsen. Werkblad niet meegeleverd was blijkbaar wel in het magazijn.. 5 x verschillende mensen aan de telefoon gekregen.. om telkens weer mijn verhaal uit te leggen mijn wasbak zat er niet bij.. koop nooit een keuken bij kvik ikea is nog een beter service

      Rowena geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  20. Linda De Maesschalck
    | Beantwoorden
    Na maanden wachten eindelijk de levering keuken.Geen kookitem,geen deuren ,geen kranen. Sommige delen kapot. Ontbrekende delen zullen binnen anderhalve maand geleverd worden.Shame on you.Nooit meer !Volgende X Ikea

    Linda De Maesschalck geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  21. C. V.
    | Beantwoorden
    KVIK Genk: VERSCHRIKKELIJKE ervaring. Ik zou niemand deze partij aanraden. Het bestellen en ontwerp ging allemaal heel vlot en vriendelijk, maar eens ondertekend hoor je niets meer. Na opmeting niets meer gehoord en onze bleek keuken niet besteld te zijn door de dossierbeheerder. Deze had het dossier niet opgevolgd. Zelf herhaaldelijk contact opgenomen, maar ze reageerden zeer onvriendelijk en arrogant. Bieden geen oplossingen. Na veel telefoneren en mailen eindelijk toch wat vooruitgang. Daarna zijn ze veranderd van franchisemanager, maar dit was een nog grotere ramp. De manager N.C. reageert op geen mails, telefoons worden niet opgenomen of elke keer beantwoord door de nieuwste collega die niet op de hoogte is met ‘ik schrijf het op en hij zal terugbellen’. We worden nooit teruggebeld. Bij plaatsing bleek heel veel niet in orde door de enorm slechte communicatie van KVIK. Voor hen was het dan ook alsof het onze fout was. Ik heb het uitgelegd aan de monteurs en ze beaamden dat er inderdaad veel was misgelopen. Helaas nooit oplossingen van de manager of verkopers, laat staan tegemoetkoming voor alle zaken die mislopen, ontbreken, … Monteurs waren de enige die vriendelijk waren, probeerden mee te denken en communiceren. NOOIT MEER KVIK VOOR ONS.

    C. V. geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    • R.R.
      | Beantwoorden
      Wisseling van Franchisemanager is augustus 2021 geweest volgens het Staatsblad. Sindsdien drama!

      R.R. geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

      • Damoiseaux
        | Beantwoorden

        Wij zitten nog steeds met na sleep van gebreken.
        Nieuwe franchiser kwam persoonlijk effe alles oplossen….geen resultaat uiteindeijk.
        Veel geld voor goede keuken maar support en aftersales waardeloos .
        Zitten nu met een doorgezakte pannen lade…ga dat maar voorleggen….
        Fam D. Uit Lanaken

  22. Gregory
    | Beantwoorden
    Heel tevreden van mijn keuken. Verkoopster P. heeft kennis bij hopen, veel uitleg gekregen, mooie ontwerpen en eventuele aanpassingen waren geen probleem, ze speetl direct in wat de voor- en of nadelen waren bij sommige zaken.
    Plaatsers W. en K. echte vakmensen: secuur, gemotiveerd, klantgericht die ook te tijd namen om met een lach de nodige uitleg te geven bij de plaatsing! Toppers

    Gregory geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    • Philippe
      | Beantwoorden
      om welk KVIK filiaal gaat het in jouw geval, Gregory?

      Philippe geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  23. Sean
    | Beantwoorden
    Bijzonder tevreden over de planning, levering, installatie en na service van mijn KVIK keuken, altijd een goede samenwerking gehad van begin tot einde. Zou het meteen opnieuw doen. (KVIK Oostende)

    Sean geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  24. Karen H
    | Beantwoorden
    Van bij de eerste kennismaking, een ongelooflijke eerlijk, correct een meezoekende verkoopster-ontwerpster, luisterend en psychologisch in benadering tot het concretiseren van onze nieuwe keuken, de opvolging en het de beloofde afspraak voor levering, tot en met de plaatsing. De plaatsing werd uitgevoerd door 2 zeer efficiënte en professionele mannen die werken met precisie en dezelfde vriendelijkheid. Wat is is dit een strak geoliede organisatie, waar vriendelijkheid, advies centraal staan! Uiteraard een prachtige design.

    Karen H geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    • Tom
      | Beantwoorden
      Mag ik weten welke Kvik vestiging uw keuken heeft geïnstalleerd aub ? Blijkbaar is de tevredenheid afhankelijk van de vestiging aangezien alle Kvik verkooppunten franchisees zijn (en dus in wezen concurrenten) … Ben geïnteresseerd in een Kvik keuken en ben wel bereid om een omweg te maken als ik zeker ben van een goed ontwerp/plaatsing en naverkoopdienst. mvg Tom , Brugge.

      Tom geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

      • Chris
        | Beantwoorden
        Bij Kvik Oostende keuken gekocht. Zeer goede service van verkoopster. Maar de plaatsing is een ramp.Niet uitgevoerd zoals op plan beschreven. Prutser.
        Veel malen gebeld en gemaild, niet volledig opgelost. Dus een raad,betaal niet het volledige bedrag.

        Chris geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  25. Dina
    | Beantwoorden
    Kvik: schelle ik denk niet dat die verkopers zin hebben om te verkopen ! Ik vroeg voor een offerte te maken voor een badmeubel . De verkoopster had geen tijd zei ze terwijl dat de winkel leeg was !.ze ging dan een offerte laten maken en me iets laten weten na 2 dagen . Na 2 weken terug te bellen . Vragen hoe het zit met de offerte zeggen ze .we zullen het bespreken met mijn collega. Dan Laten we wat weten . Na een paar dagen nog steeds niets gehoord . Ik die daar nog een keuken wou bestellen. Mij zien ze daar niet meer!!!!

    Dina geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  26. Gert
    | Beantwoorden
    Offerte werd in verschillende stappen gedaan, met tijdens het verloop van de tijd nog wel wat aanpassingen, van beide kanten, steeds correct gecommuniceerd. Ook tijdens de opmeting (na betaling voorschot), waren er nog opmerkingen die nog een aanpassing van de offerte vereisten, ook duidelijk en correct. Plaatsing was volgens afspraak maanden later, en (misschien daarom), alles was er en werd op 2 dagen geplaatst. Daarna hadden we graag nog een aanpassing gedaan aan een kastdeur (draairichting), geen probleem en gewoon geruild, zonder extra kosten. Goeie ervaring.

    Gert geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  27. Zoourak Y
    | Beantwoorden
    Bij Kvik Aalst ging alles heel goed en vlot tot alles ondertekend en betaalde was. Daarna waren de reacties van KVIK Aalst betreurenswaardig, commercieel verstoken en beledigend. Tijdens de installatie is zowel het werkblad als een deur beschadigd. Er ontbraken ook enkele items en de installatie werd niet voltooid Eerste verrassing, de installateur zal terug komen om de klus te klaren wanneer het nieuwe werkblad wordt afgeleverd. Dus om te voorkomen dat u meerdere keren terugkomt, laten we u achter met een onvolledige installatie. Geen proactief contact vanuit Kvik Aalst, we moesten meerdere berichten sturen om een ​​reactie te krijgen. We hadden echter veel geluk dat na 2 weken het nieuwe werkblad werd afgeleverd. We hadden bij bestelling afgesproken, een afwerking tot aan het plafond. Tweede verrassing, de afwerking is gemaakt in een vulgaire en vreselijke groene MDF (voor een witte Mano-keuken) en daar krijg ik te horen dat het zo is en dat ik het ben die moet schilderen. Toch is dit niet wat ons werd getoond, verkocht.. Toen ik contact opnam met KVIK Aalst werd ik simpelweg verwezen naar de algemene voorwaarden. Dat het zo is en niet anders. En ik geef je de shenanigans door bij het ondertekenen van het contract waarin je wordt gevraagd een niet-aangegeven deel te betalen. Een grote fout van mijn kant om deze mensen te hebben vertrouwd. Vermijd alsjeblieft !! Er zijn zoveel aanbiedingen op de markt.

    Zoourak Y geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  28. Ew
    | Beantwoorden
    Al wat problemen gehad met kvik. Tot nu toe redelijk opgelost geraakt. Maar nu zitten we al een hele tijd met een beschadiging aan 2keukenkasten. Kvik schuift probleem naar AEG, zij komen vervolgens 2 x kijken. Want na de 1ste keer was het probleem zogezegd niet duidelijk genoeg omschreven door AEG. Nadien horen er dan niets meer van.
    En daar zit de klant dan met vochtschade aan zijn dure nieuwe keuken! En dat omdat ze besparen op een waterbestendig afdekplaatje…
    Een vriendin van mij ook in Genk bij Kvik geweest en ook niks dan problemen. Is daar ook zeer onbeleefd benaderd geweest.

    Ew geeft 2 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

  29. Bavo Theunis
    | Beantwoorden

    Zoals vele ervaringen die ik (spijtig genoeg te laat) lees, is deze van ons gelijkaardig.
    Dit is een firma waar je gewoon niet mee wilt in zee gaan. Het relaas strekt zich uit over slechte (of geen?) communicatie en onkunde tot zelfs een zweem van oplichting.
    Wij hebben een advocaat onder de arm genomen, maar juridisch was hun plaatje uiteindelijk sluitend. Well played, moet je dan toegeven. Hopelijk krijgen ze door dergelijke reviews echter de kans niet meer om nog consumenten in het zak te zetten. Aanbod genoeg op de markt, blijf dus weg van deze, hoe mooi het ook lijkt of klinkt in het begin!
    (deze gaat over Kvik Genk, maar blijkbaar is het dezelfde armoede bij de andere franchises)

  30. Sent Auwers
    | Beantwoorden

    KVIK Genk:
    Ik hoop dat ik deze review snel zal kunnen bijwerken.
    Bij KVIK Genk ging alles heel goed en vlot tot alles ondertekend en betaald was.
    Helaas is er dan nog maar zeer weinig opvolging.
    Tweemaal beloofde men mij na een telefonisch contact bepaalde zaken op mail te zetten. Tweemaal geen mail ontvangen.
    Vandaag brengen ze de werkbladen en wat blijkt. De installatie is pas voor een week later. Dit was niet gecommuniceerd vanuit KVIK. En ook jetstone de leverancier van het werkblad dacht dat KVIK aanwezig zou zijn. Nu liggen de werkbladen zodanig in de weg dat de keuken onbruikbaar is.
    Op mijn telefoontje of ze nog iemand kunnen langsturen werd er negatief geantwoord. Aan de andere kant van de lijn werd er nog niet de minste moeite gedaan om te zoeken naar een oplossing.

    Eerlijk is eerlijk. Na enkele mails is er toch iemand geweest om het blad te verplaatsen.
    In principe had ik dit ook zelf kunnen doen. Maar als het valt, of ergens tegen tikt en breekt of barst dan ben ik het wel geweest.
    Nu is het nog 5 dagen wachten.

    • Sent Auwers
      | Beantwoorden

      Gisteren zijn ze de werkbladen komen plaatsen. De problemen geraken geleidelijk opgelost. Ik denk dat het wel normaal is dat bij zo een werken niet alles van de eerste keer perfect is, of dat er een beschadiging gebeurt bij installatie. Tot nu toe beloven ze alles in orde te brengen.
      Ik wil nog opmerken dat de installateurs van KVIK wel steeds heel vriendelijk zijn geweest en hun werkplek proper (op een detail bij de installatie en een beetje stof niet te na) achter laten.

  31. Stephane Francis
    | Beantwoorden

    Kvik Arlon was snel voor opmaken van een bestek en plaatsen van de keuken , nu echter bij een probleem onder garantie schuift men alles van zich af .”eerst betalen en dan komem we herstellen ”
    Ondertussen lekt het water rustig verder ……
    Kvik : “bezin eer je begin”
    Jammer mooie keukens maar service en garamtie na verkoop onbestaande .

  32. Caroline van wiele
    | Beantwoorden

    Opgelet met wood oil van kvik om uw eiken werkblad in te wrijven !!
    De doek waarmee ik het product heb mee ingewreven is een dag later spontaan beginnen branden. Geval van chemische zelfontbranding. Gelukkig was ik thuis of de gevolgen waren niet te overzien. Ik had de doek bewaard om de volgende dag nog eens in te wrijven. Eerlijk gezegd staat er iets van vermeld op de fles maar dit had ik toch niet verwacht. Opletten dus en gebruikte doek in plastic zak doen ben weggooien.

  33. Suzanne DIERCKX
    | Beantwoorden

    Heeft iemand ervaringen met KVIK Schelle + of – ?
    Als ik ALLE reviews lees, zijn er meer – dan + en dat doet me twijfelen om door te gaan met KVIK.

    • Caroline van wiele
      | Beantwoorden

      Opgelet met wood oil van kvik om uw eiken werkblad in te wrijven !!
      De doek waarmee ik het product heb mee ingewreven is een dag later spontaan beginnen branden. Geval van chemische zelfontbranding. Gelukkig was ik thuis of de gevolgen waren niet te overzien. Ik had de doek bewaard om de volgende dag nog eens in te wrijven. Eerlijk gezegd staat er iets van vermeld op de fles maar dit had ik toch niet verwacht. Opletten dus en gebruikte doek in plastic zak doen ben weggooien.

    • Hervé Van Caudenberg
      | Beantwoorden

      Goeie morgen Suzanne,
      Ik heb HÉÉL slechte ervaringen met Kvik Genk.
      Alles wat fout kon lopen is fout gelopen.
      Dat ging van geen volledige levering van wat besteld was. Tot vandaag 13/3 is onze keuken nog niet compleet, terwijl dit voorzien was voor 8 september vorig jaar.
      Onhandige installateur: te lange vijzen voor ladenfronten, waardoor vijs aan buitenkant eruit kwam, opnieuw weken wachten op nieuw onderdeel.
      Verkeerde maten bij vele onderdelen.
      En het ergste van, alles dient op voorhand betaald te zijn, anders geen levering. Bekijk goed de kleine lettertjes in uw contract. Bij uw bestelling wordt ook geen datum van afwerking gezet, wel mondeling.
      Heel veel mooipraterij tot voorschot betaald is en dan kan je de *** op.
      Aĺs ik alles moet vertellen is mijn voormiddag voorbij.
      Voor mij, nooit meer Kvik

      Hervé Van Caudenberg, Zonhoven.

  34. Karel
    | Beantwoorden

    Ik ben bij Kvik Sint-Niklaas 2 keer geweest om een keuken te laten tekenen en offerte op te stellen. Na enig onderhandelen werden er een aantal praktische afspraken gemaakt; waaronder de toekenning van een aantal kortingen. Op het ogenblik van daadwerkelijke ondertekening van de offerte vroeg ik de verkoper om de (mondeling) gemaakte afspraken toe te voegen op het bestellingsorder alvorens over te gaan tot ondertekening. De toevoeging werd uiteindelijk geweigerd door de zaakvoerder. Blijkbaar ben je een niet-gewilde klant wanneer je gemaakte afspraken schriftelijk wenst op te nemen in het bestellingsorder…

    • Peter
      | Beantwoorden

      Beste,
      Het ging zeker niet om afspraken over kortingen, dat is gewoon gelogen. Het ging wel om allerlei andere voorwaarden die u eigenhandig bijgeschreven had op uw bestelbon waar geen enkele zichzelf respecterende keukenzaak zich zou toe verbinden. Desondanks wil ik u heel graag veel succes wensen in uw zoektocht naar een nieuwe keuken.

  35. Gv
    | Beantwoorden

    Na een paar maanden te moeten wachten op ons resultaat van de plekken op de deuren hebben we een antwoord gekregen van Denemarken en wij hebben nieuwe deuren gekregen. Het was een top oplossing bedankt hiervoor voor de goede service
    Mvg gv

  36. Gino
    | Beantwoorden

    Klantvriendelijkheid : dikke nul!!!!
    We hadden een afspraak gepland in de winkel om 14u, na een half uur in de winkel rond te kijken kwam “de gerant” nog wel, vragen of hij ons kon helpen, ik zei dat we een afspraak hadden om 14u, maar zei me dat zijn collega met zijn afspraak bezig was en erdus geen tijd is voor ons. Nog een prettige zondagmiddag gewenst! En we konden oprotten! Topzaak hoor! Als je nog geen moeite wil doen om een keuken te verkopen, waarom ben je dan zaakvoerder van een keukenwinkel! Mijn advies: blijf weg uit Sint-Niklaas!!!

    • Peter
      | Beantwoorden

      Beste klant,
      Helaas klopt uw verhaal niet helemaal. U was in de winkel met drie personen terwijl we nu door de Covid 19 maatregelen slechts twee personen tegelijk mogen ontvangen, wat ook duidelijk vermeldt staat op de webpagina. Toen ik u daarop wees hebt u er voor gekozen om terug te vertrekken. Alleszins mijn excuses voor het ongemak.

      • Gino
        | Beantwoorden

        We hadden ons keukenplan netjes vooraf doorgestuurd om het u al wat duidelijker/makkelijker te maken. Bij het binnenkomen heeft u ons eerst gewoon voorbij gelopen zonder te begroeten, ook niet echt klantvriendelijk. U heeft ons nog een hele tijd laten rondlopen waarna u ons heeft aangesproken (versie 26 januari). Op deze manier wil je echt niet als klant behandeld worden. De reden waarom we met 3 waren is omdat onze dochter hulpbehoevend is maar omdat we op deze manier behandeld werden vonden we het niet nodig dat aan u mee te delen. Onze ‘honger’ was over. Spijtig maar op deze manier hebben we direct het gevoel dat we niet goed geholpen gaan worden om tot een goed resultaat te komen. Hieraan willen we niet onze centen spenderen! We hebben momenteel een keuken besteld bij de concurrent waar we zéééééér goed onthaald werden en ook onze dochter was er zéééééééééér welkom!
        Onze dochter was héél blij dat ze toch nog mee heeft kunnen beslissen want het wordt ook haar keuken.

  37. G v
    | Beantwoorden

    De winkel in sint niklaas is top.ze zoeken mee voor een oplossing want wij hebben namelijk plekken op onze deuren die de verkoper zelf bij ons thuis is komen proberen op te lossen,maar tevergeefs.
    Nu moet de hoofdzetel in Denemarken er over beslissen wat er mee moet gebeuren en gaan ze het eerst testen en dit is ondertussen toch al 3 a4 maanden geleden en we hebben nog geen nieuws. Wij vinden het eigenlijk schandalig voor een keuken van rond de 25000 euro

    • Peter
      | Beantwoorden

      Beste klant,

      Gelieve uw review te updaten aub. U heeft een ontzettend goed voorstel gekregen waar mee u erg tevreden was.
      Kvik Denemarken heeft er inderdaad enige tijd over gedaan om een beslissing te nemen omdat het een uitzonderlijk geval was.

  38. katrien en david
    | Beantwoorden

    Wij namen in de loop van mei de beslissing om een nieuwe keuken te laten plaatsen en we contacteerden verschillende keukenwinkels om een afspraak te maken. Christophe van KVIK Geel contacteerde ons iets later en via een eerste video afspraak konden we al kennismaken met KVIK geel en hun aanbod. Dat was voor ons al dadelijk een eerste meevaller! Geen ingestudeerde verkoopspraatjes, maar to the point, zeer duidelijke info, fantastisch advies en een samen zoeken naar oplossingen… Onze video-afspraak werd even later omgezet in een concrete afspraak waar uit de voorstelling bleek dat er ontzettend goed geluisterd was naar wat we wilden in onze nieuwe keuken. Na hier en daar wat aanpassingen, werd onze bestelling concreet.
    Zoals je vaak in reviews leest, loopt het daar dan mis en begint de miserie met het niet nakomen van afspraken, problemen bij plaatsing MAAR NIETS IS MINDER WAAR BIJ DEZE PROFESSIONALS! Het is ongelofelijk fijn om op die manier te kunnen verbouwen! De stiptheid, hulpvaardigheid, flexibiliteit die deze mensen aan de dag leggen is onwaarschijnlijk. Ook de plaatser Tjenn is er 1 uit de duizend. Een vakman pur sang, voor wie niets teveel was. Kortom, wij zijn gelukkige mensen met een prachtige, nieuwe, betaalbare keuken die volledig beantwoordt aan al onze wensen en die zonder enige zorg bij ons geplaatst is. We kunnen enkel iedereen aanraden om met deze mensen in zee te gaan!

    • PD
      | Beantwoorden
      Beste GV, wij hebben een gelijkaardig probleem dat volledig genegeerd wordt door Kvik. Mag ik u vragen welk type keuken u heeft?

      PD geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  39. Kristof K
    | Beantwoorden

    Omdat ons verhaal niet gehoord werd nadat we contact opnamen met Kvik, moet het helaas via deze weg.
    We bestelden bij Kvik een keuken voor zelf-installatie. De keuken zou na x weken afgehaald kunnen worden na bevestiging. Na enkele weken niets te horen, beweerde men dat men mijn mail niet gehad heeft.
    We kregen dan toch een datum waar we ons konden op richten, ondertussen braken we de oude keuken af tegen deze datum. Intussen kreeg ik ook geen antwoord meer op mijn mails.
    Bij afhalen van de keuken bleek deze niet compleet te zijn, dat was voor ons erg vervelend.
    Maar toen … werden we verbaal agressief aangevallen door de winkeleigenaar. Het wat shockerend!
    In de weken hierna moesten wij koken met een microgolf en afwassen in de badkamer. Begrip voor onze situatie was er niet, integendeel, mails werden niet beantwoord.
    Hierna zijn we nog 3x moeten langs gaan voordat we alle stuks hadden.
    In het ontwerp van de keuken zat ook een fout waardoor we onze lades niet konden open doen. Omdat we een papier hebben getekend waar zij hun verantwoordelijkheid afstaan kunnen we niets maken. Maar, men dacht wel na over een oplossing, echter bleek deze achteraf nog eens niet technisch mogelijk te zijn.
    De bediening van het kookvuur werkte niet, pas na weken wachten kregen wij een technieker over de vloer die zelfs geen Nederlands verstond.
    Ik moet dus helaas de andere reviews bijtreden: eenmaal getekend = miserie.

  40. Joeri bruggeman
    | Beantwoorden

    Bij ons ging de bestelling en plaatsing van de keuken zeer vlot, de problemen beginnen 2,5 jaar later..
    Plots is er een barst in ons composiet werkblad, aan de spoelbak bij het zitgedeelte. Er is 5 jaar garantie op werkbladen dus contacteren Kvik en zij sturen iemand van jetstone (hun Werkbladleverancier). Die persoon zegt letterlijk “ik weet niet hoe die barst hier kan komen” en vertrekt. Een maand later moet ik Kvik zelf contacteren want ze laten niets van hun horen. Krijg ik als bericht : het komt door externe druk, u bent op het werkblad gaan zitten of hebt er iets zwaar opgelegd. TOTAAL NIET WAAR !!! Wat voor een slechte service is dit, we weten niet hoe het komt dus gaan we de klant maar beschuldigen. Ze doen er alles aan om hun garantieplicht te ontlopen. Ik moet nu zelf nog bekijken hoe we verder gaan, verzekering, advocaat,… Maar om dus een hoop miserie te besparen, ga NOOIT een keuken kopen bij KVIK !!!

  41. Chris
    | Beantwoorden

    Keuken aangekocht in KVIK lier, zeer ONTEVREDEN!!!! Ge kunt beter een keuken kopen bij de Ikea. De folie van de deur liet al los na 6 maanden, De kasten hangen scheef dit komt omdat de scharnieren van mindere kwaliteit zijn heb ik van anderen gehoord. Tot nu toe nog niks opgelost! Voor ons NOOIT meer een kvik keuken!!!

    Mvgr Chris Evers

    • Ries
      | Beantwoorden

      Beste Chris, vreemd, ik ken u niet, vind u ook niet terug in ons klantenbestand…. Ik kan ook niets terugvinden van een mogelijke reclamatie. En wat betreft de scharnieren, wij werken uitsluitend met de volwaardige Blum scharnieren, in tegenstelling tot Ikea die werken/werkte met een product waar Blum op staat, maar een lagere kwaliteit heeft. Zoals hun toestellen met het label Electrolux, maar daar ook een aparte lijn speciaal voor Ikea. Mocht u zich desondanks toch kenbaar willen maken, u bent van harte uitgenodigd u grieven aan ons te melden, wij bieden tenslotte 10 jaar garantie op onze keukenmeubelen (en 25jaar op de scharnieren…) MvG Ries Mobach, zaakvoerder Kvik Lier

  42. Chistophe
    | Beantwoorden

    Ongeacht de vele negatieve reacties, is dit bij ons zeker niet het geval.
    Wij kochten bij Kvik in Geel onze volledige inrichting, Keuken, wasplaats, badmeubels en garderobe. Dit is allemaal keurig besproken, gecommuniceerd en geplaatst. Met Kvik in Geel is dus zeker een aanrader om samen te werken!

  43. Cris
    | Beantwoorden

    Amai! Morgen heb ik een afspraak met kvik Braschaat. Maar na alle reakties die ik gelezen heb….. ben ik bang……

  44. Freddy N. ( Brussel)
    | Beantwoorden

    Vorig jaar een grote inloopdressing en een vestiarekast laten ontwerpen en installeren.
    Alles werd perfect uitgevoerd. Mooi resultaat. Zeer tevreden.

  45. Claude B
    | Beantwoorden

    Héél gedienstig personeel.

  46. Kathleen
    | Beantwoorden

    Zeer slechte ervaring bij Kvik. We gingen eerst eens langs en kregen toen spontaan redelijk goede uitleg. We maakten een afspraak, namen verlof, reden er speciaal naartoe, toen bleek dat ze ons niet wilden helpen omdat de keuken die we nodig hebben voor Gent is. We moesten dus een afspraak maken bij Kvik in Gent. Dat staat nergens, niet op de website, werd niet vermeld in het persoonlijke contact dat we al hadden, en er werd heel cru duidelijk gemaakt dat men geen tijd wilde verspillen aan een Gentse keuken in Aartselaar. Hoezo 1 kvik overal, 1 website enz???? En dan zo’n groffe reactie en zozeer mensen hun tijd verspillen om gewoon niets behulpzaam te zijn. Voor ons heeft kvik volledig afgedaan.

  47. Katrien Vanhove
    | Beantwoorden

    Slechtste servies ooit. Veel klachten maar niemand beantwoordt de klachten. Niemand kan het iets schelen. Ze hebben hun geld en dat is het. Nieuwe keuken en in het eerste jaar frigo kapot en nieuwe moeten kopen. Ook vaatwas moeten herstellen. Het schijnt waren de toestellen al enkele jaren oud!!!!!

  48. Christiane
    | Beantwoorden

    Keuken gekocht bij Kvik Korbeek-Lo. Goed ontvangen en geholpen tot we de keuken gekocht hebben. Foute metingen, keukenblad fout geplaatst, kastdeuren omgekeerd geplaatst,…
    Het probleem is dat je alles op voorhand moet betalen. Wanneer er dan een probleem is krijg je een vrij arrogant antwoord en ben je volledig uitgehaald. Mijn advies: nooit meer Kvik Korbeek-Lo.

    • Kvik Leuven
      | Beantwoorden

      Beste Christiane,

      Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de installatie van je keuken. Wij doen nochtans steeds al het mogelijke om onze keukens tot in de puntjes af te werken.
      Het klopt inderdaad dat het werkblad niet volledig aansluitend gemaakt kon worden aan de ongelijke muur en dat het wat moeite gekost heeft om dit op te lossen met de spatwanden, maar uiteindelijk is dat toch goed gekomen?
      Wij geven 10 jaar garantie op onze kasten en installatie, 5 jaar op de werkbladen en 25 jaar op de scharnieren en ladegeleiders.
      Als er dus nog iets is wat niet in orde is nodigen wij je graag uit om contact op te nemen met de winkel, dan lossen wij dit graag zo snel mogelijk voor je op.

      Mvg,
      Kvik Leuven

    • MH
      | Beantwoorden

      wij keuken gekocht in ZAVENTEM ! eens gekocht en voorschot betaald moet je niet nog enige service verwachten. ze bellen zelfs nog niet terug als je iets wilt vragen. zal er niet meer kopen !

  49. Mila
    | Beantwoorden

    Zeer slechte ervaring met Kvik Genk, vooral door het pest gedrag van S.Wij zijn dan ook het grondig beu en hebben besloten om een advocaat in handen te nemen! Het word hoog tijd dat men gaat inzien bij Kvik dat de franchisers nemen ook fouten maken en dat ze de fouten niet moeten door spelen aan de klant !

  50. Hilde
    | Beantwoorden

    Heel slechte ervaring bij KVIK GENK. Raad NIET aan. Eenmaal offerte getekend en gekocht , is de communicatie en service RAMPZALIG en respectloos naar de klant toe.
    Ronald lokt de klanten door false informatie te geven zoals spoedlevering te doen. Mijn eeste voorwaarde was dat ik mijn keuken binnen 6 weken zou hebben omdat ik binnen 6 weken moet verhuizen. Na tekenen was hij moeilijk te bereiken. Heeft 3 weken gekost tot ik de definitief de overeenkomst ging tekenen. Ook dat verliep moeilijk door de pestgedrag van de zaakvoerder. Ik kreeg achteraf te horen dat ik 10 tot 14 weken moest afwachten vanaf de datum vandaag. Ik weigerde te tekenen en kreeg een bedreiging dat ik toch vast stond en dat zij zelfs mijn tekening niet nodig hadden en kon hij gewoon de opdracht geven om uit te voeren. Eventueel ektra vertraging te brengen bij de plaatsingdatum.
    Heel arrogant en pest gedrag van de verkopers na tekenen van de offerte.
    Ik twijfel nu dat mijn levering niet vlot zou gaan. Foei! Geen correcte handelsethiek.

  51. Michiel
    | Beantwoorden

    Keuken verkoop proces gaat allemaal top! Snelle levertijd ook maar dan begint de ellende. Inmiddels zijn ze 6x teruggeweest om het af te maken maar elke keer hadden ze iets niet bij zich of was iets niet geleverd. Keuken plaatsings proces is echt een drama.

  52. Gerard
    | Beantwoorden

    Ik moet het allemaal vooraf een beetje kunnen zien.
    In de winkel werd tijd gemaakt om rustig via een 3D tekenprogramma de keuken te gaan uittekenen, tot in detail, volledig naar onze wensen. Later nog eens een afspraak voor wat aanpassingen. Zoveel maanden later staat de keuken er, en in ons geval stap je gewoon binnen in de 3D tekening van destijds, met ramen, deuren, vloer, keukeneiland enz..
    Men maakt ook technische plannen op die moeten gevolgd worden, dit om correcte plaatsing en aansluiting mogelijk te maken.
    Tijdens de plaatsing zijn er soms wat dingen die niet voorzien zijn. Het ging om kleine problemen in de aansluitingen, die snel en correct zijn opgelost.
    Verbouwen geeft altijd wat stress, maar wij zijn uiteindelijk zeer blij met onze keuken.

  53. pascal
    | Beantwoorden

    zoals hierboven te lezen zelfde ervaringen bij kvik lochristi ,prima ontvangst prima plan goede prijs ,goede afspraken gemaakt over levering ,betaling en opvolging opmeting werkblad plus de garantie van de verkoper dat de vooropgestelde data vlot na te leven waren,hadden zelfs nog veertien dagen extra gerekend voor onvoorziene tegenslagen om de verhuis vlot te halen,het begon al bij de levering van de keuken, twee dagen voor levering nog niets gehoord van kvik zelf gebeld voor factuur te verkrijgen (keuken moet betaald zijn bij levering)afspraak was drie a vier weken van tevoren de betaling verliep via lening bij de bank natuurlijk was het bedrag niet op tijd bij kvik met dank aan ing bank .even bijvermelden dat de beide verkopers van het filiaal intussen niet meer bij kvik werkten en gemaakte beloften en afspraken niet meer van tel waren nieuwe verkopers wisten nergens vanaf ,bij afhaling keuken moest eerst betalingsbewijs in orde zijn logisch maar onmogelijk voor ons door hun eigen nalatigheid na veel gepalaver keuken toch meegekregen.vervolgens zoals afgesproken week later toch gebeld dat keuken klaar stond voor opmeting werkblad als zekerheid gelukkig. terug week later zijn ze komen opmeten dikke week later mail van verkoper ze twijfelden aan opmeting of ik wou controleren of afmetingen klopten en dit bevestigen,terug dikke week verder bericht dat ze het niet vertrouwden en een tweede opmeting zou plaatsvinden nog een week later opmeting nummer twee met de belofte dat het werkblad nu binnen 6 a 8 weken zou geleverd worden en niet na 3 a 4 weken zoals beloofd bij de verkoop ,waren intussen al drie weken ver ,mails die zouden verzonden zijn om ons op de hoogte te houden zijn nooit toegekomen en als we zelf geen navraag deden hoorden we niets.uiteindelijk kon het werkblad afgehaald worden maar natuurlijk was het werkblad na twee opmetingen toch te groot ,intussen alweer dikke week verder en de verantwoordelijke die het werkblad moet aanpassen heeft kontakt opgenomen met de melding dat hij pas over drie weken tijd heeft om het werkblad aan te passen ,een karwei van dik half uur .keuken afgehaald op 7/08 zijn intussen 11/10 plus drie weken voor aanpassing blad dus klein drie maand voor plaatsing keuken als alles verder goed gaat ,gelukkig is de woning nog niet in gebruik ,verhuis is al met een maand en half uitgesteld dankzij kvik het spreekt voor zich dat ik veel negatieve reclame en bij een volgend project zeker niet meer bij kvik zal langsgaan tenzij ik terug in de problemen wil raken ,.vrienden en kennissen zijn reeds op de hoogte van de werkwijze van kvik en zullen daar zeker geen keuken bestellen

  54. Tinkelbel
    | Beantwoorden

    Heeft iemand ervaringen met de KVIK winkel in Korbeek-Lo? Zowel goed als minder goede?
    We overwegen daar een keuken te kopen. Mijn eerste gevoel was positief, maar na wat ik hier allemaal lees over andere KVIK winkels krijg ik twijfels…

  55. to be continued
    | Beantwoorden

    Kvik kuurne: Zoals velen hieronder:
    zeer slechte ervaring.
    Zeer vriendelijke ontvangst, doen alsof ze jou vriendjes zijn maar zodra je betaald hebt nul service.
    Zeer arrogante incapabele verkoopster, ja ze kan heel goed met haar tekenprogrammaatje werken…
    Keuken onvolledig geleverd, betaal je niet op voorhand dan plaatsen ze gewoon niet, deuren trekken krom en ze weten van het probleem maar willen gewoon niet toegeven. Plastic beschermfolie (productiefout)in de deur gebakken.ze zullen een nieuwe komen plaatsen maar wanneer???
    Reserveonderdelen nemen ze gewoon terug mee terwijl je ervoor betaald hebt.waarde om en beide 60€.
    verkeerde model vaatwasser geleverd
    Warmte afvoerrooster heb ik zelf mogen plaatsen terwijl we voor plaatsing betaald hadden, zijplint mag ik ook zelf voorzien want paste niet ,ze hebben deze maat niet en dat noemen ze dan een maatkeuken.mails worden meestal pas weken erna beantwoord, bel je dan wimpelen ze je af met ‘ik zal dat eens moeten bekijken’
    Zeer betaalbare keukens maar je moet blijkbaar geluk hebben nadat ze hun centjes ontvangen hebben, zoniet dan heb je dikke pech

  56. Nick De Smet
    | Beantwoorden

    Heel tevreden over de aankoop bij KVIK keukens Lochristi. Alles is correct verlopen. Bedankt An & Lode!

  57. Ludwig VDP
    | Beantwoorden

    Keuken laten plaatsen door Kvik Oostende – eerder al langsgeweest bij DSM en
    Dovy maar ontwerp sprak mij niet echt aan – Hartelijke ontvangst in Oostende en een ontwerp van de ontwerpster Ann totally out of the ordinary… ontwerp verbleekte gewoon met de andere – prijs een heel stuk lager – uitvoering tot in de puntjes – gewoon fantastisch ! Ontzettend bedankt KVIK Oostende 🙂

  58. Dirk
    | Beantwoorden

    Wij zijn zeer tevreden over onze KVIK keuken die we na Batibouw besteld hebben bij KVIK st Niklaas .De planningsdatum konden we zelf bepalen en werd ook gevolgd ,idem voor levering .De verkoper luisterd naar de wensen van de klant .
    De eigen plaatser is ook een echte vakman en legt de lat zeer hoog wat betreft de afwerking ,wat tot een schitterend resultaat leide .
    Wat de kwaliteit betreft zal de toekomst wel uitwijzen ,maar gezien de garantie zal men bij KVIK wel weten waar men mee bezig is .Alvast bedankt aan Peter Bols en zin team (KVIK st Niklaas ) .

  59. Charlotte
    | Beantwoorden

    Zeer slechte ervaring, koop hier nooit een keuken.
    Het duurt maanden voordat de keuken volledig in orde.
    Ze vergeten gewoon de bestelling door te geven, hierdoor wordt keuken veel te laat geleverd, allerlei onderdelen niet mee geleverd. Communicatie binnen het bedrijf bestaat niet, net zoals de opvolging van de bestelling.
    Deze keukenbouwer raad ik echt aan niemand aan.

  60. Luc
    | Beantwoorden

    Zeer teleurstellende ervaring met KVIK Genk. Vriendelijk als je er bent, maar zodra je gekocht hebt verandert alles. Arrogant is nog zacht uitgedrukt. Levering niet compleet, betalen voor montagerichtlijnen maar dat zijn enkel standaard boekjes. Beloofde Levertijd van 4 weken wordt 10 weken. En dit voor een standaard wandkeuken van 3,20m lang. Tenzij je interpreteert dat van 1 kastje van 50cm 2 kastjes van 25cm maken, maatwerk noemt. Want dan hebben we inderdaad een maatkeuken! Je krijgt foute instructie om kast te monteren. Als je hen er op wijst, willen ze probleem tegen betaling komen oplossen. En alles op voorhand betalen, anders krijg je de keuken niet mee. Geen enkele tegemoetkoming voor geleden schade, tijdverlies, kosten om 3 keer opnieuw zelf naar de winkel te rijden… Kortom, je wordt als klant volkomen genegeerd en respectloos behandeld. Mijn advies: KOOP ERGENS ANDERS!!!

  61. Karolien
    | Beantwoorden

    Best goed geholpen geweest in Kvik Aalst (ondanks enkele kleine misverstanden). Na een jaar nog altijd heel tevreden van mijn keuken en ik zou deze zo opnieuw kiezen.

  62. Christophe
    | Beantwoorden

    Kvik Lochristi nog nooit zo een slechte ervaring meegemaakt!! Showroom verkoopster heel vriendelijk maaaaaaar nadien niks klopte paste en was dan nog zogezegd niet hun fout!! Plinten vergeten luifel damkamp vergeten en werkblad /tafelblad zo krom als maar kan!! Als je belt of mailt krijg je heel arrogante antwoorden en beledigen ze je ook nog!! Conclusie Nooit meer KVIK
    Onbeleefd/arrogant en werken boel niet af!!!

  63. Beri
    | Beantwoorden

    Wij waren al een tijdje opzoek naar een keuken en al enkele keukenwinkels gedaan. Helemaal op het einde kwamen we uit bij KVIK Aalst. Zeer aangenaam verrast door Filip en de medewerkers. Zo vriendelijk en correct. Zeker de moeite om hier binnen te gaan. Bedankt Kvik Aalst

  64. Berckmans Sint Niklaas
    | Beantwoorden

    Kvik Sint Niklaas :

    Wij zijn absoluut heel erg tevreden van Kvik Sint Niklaas. Gedurende het hele proces van aankoop tot plaatsing verliep alles vlot en werden we correct geïnformeerd. Wij zijn erg tevreden.

  65. Aline DP
    | Beantwoorden

    Wij hebben de grootste spijt dat we onze keuken bij KVIK Merksem hebben gekocht en ze is nog niet geplaatst.
    Wat een ongelofelijk onvriendelijke service is me dat!!
    Om de keuken de verkopen is men vriendelijk tot de bestelling geplaatst is, dan houdt het op. Wij worden zo goed als afgedreigd om de volledige som te betalen alvorens er 1 stuk geleverd wordt. Ze veranderen hun algemene voorwaarden zoals het hun uitkomt. We hebben ondertussen al meer dan 70% van de totaalprijs betaald maar zijn niet zeker of er iets geleverd gaat worden want zij willen 100% betaald worden alvorens te leveren en te plaatsen. Wij vinden 70% meer dan voldoende gezien de negatieve commentaren we overal lezen. De keuken wordt eerst geleverd en ze zouden ze dan enkele dagen later komen plaatsen. We houden hier met z’n allen ons hart vast en hopen op een goede afloop…

  66. Carine
    | Beantwoorden

    BLIJf DAAR WEG!!!!
    NIKS DAN MISERIE!!!!
    😡😡😡😡😡

  67. Dominique D'Haene
    | Beantwoorden

    Zeer aangename ontvangst, deskundig en professioneel advies van An Helsen. Gedetailleerde offerte.Perfecte plaatsing. En nu volop genieten van onze nieuwe keuken.Top winkel!!

  68. Kenny stevens
    | Beantwoorden

    KVIK Lochristi
    Wij waren blij toen we de recensies lazen op het internet dat we een keuken bij KVIK Lochristi hebben besteld.

    We gingen zelf de keuken plaatsen, dus alles werd voorgemonteerd bij KVIK.

    Het tegendeel werd weliswaar bewezen. Dat er miscommunicatie kan verlopen dat kunnen wij goed begrijpen, maar zoals het bij ons is verlopen na aankoop keuken wens ik niemand toe.

    Enkele punten:
    Geen duidelijke uurregeling wanneer de keuken werd geleverd.
    Zelfs de transporteur wist niet welk uur er zou worden geleverd…
    Stukken tekort: ventilatierooster, deel van een deur, scharnieren, verkeerde koppelstukken voor het monteren van het werkblad, geen installatieplan.

    Een hele dag bellen (op een dinsdag) maar telkens op het antwoordapparaat uitkomen, antwoordapparaat lag nog aan van de zaterdagavond…

    We zijn nu een maand verder is nog m’n keuken niet in orde en dat is jammer.

    Andere mensen kunnen een heel andere ervaring met KVIK gehad hebben. Goed voor hen maar jammer dat deze klant er niet bij is dan.

  69. Sarah
    | Beantwoorden

    Kvik Lier ik had een online afspraak gemaakt waarin duidelijk stond dat ik een budgetvriendelijke keuken wou zelfs het bedrag stond erin toen ik eenmaal op mijn afspraak aankwam en nogmaals zei dat ik een budgetvriendelijke keuken zocht begon de verkoper al te zuchten en te blazen weigerde een plan te tekenen en probeerde mij een toonzaslmodel aan te smeren dat ik helemaal niet wou toen ik bleef weigeren zei hij u gaat voor dat budget nooit geen keuken vinden terwijl ik al 3 offertes had volledig binnen mijn budget ben dus vertrokken en denk dat ik daar niet slecht aan heb gedaan klantvriendelijk dikke dikke nul

  70. Isabelle Meuwissen
    | Beantwoorden

    Zeer tevreden over de keuken, van zeer goede kwaliteit. De verkoper heeft ons zeer geholpen om een keuze te maken. Niets op aan te merken. De plaatsing is zeer vlot gegaan. Voor onze renovatie van de badkamer, zijn we terug naar de winkel gegaan, hebben we een badkamermeubel gekocht. Wij werden heel vriendelijk ontvangen, echt top!!!!

  71. Jens m
    | Beantwoorden

    Kvik lier. Verschrikelijk! Geen goed woord over te zeggen. Ze raden ons aan om voor zelfplaatsing te kiezen (het is zoals en ikea kast zeiden ze) aangezien ik nogal veel zelf kan geen probleem tot dat we het materiaal kregen… Meer verkeerde stukken dan de juiste. En dan nog een heel deel te weinig.
    Zeker 10 keer trug naar de winkel moeten truggen en daar vertelt en andere verkoper mij dat de keuken die wij gekozen hebben de moeilijkste keuken is om zelf te plaatsen (wisten we niets van…) Maanden aan en stuk hebben we slechte tot geen comunicatie gehad met huh tot er uiteindelijk iemand is komen kijken… Kasten die opvoorhand in elkaar waren gezet door hun waren voledig verkeerd afwerkpanelen die de verkeerde maat hadden enz enz… Dan sturen ze na lange tijd iemand om aan te passen wa ze zelf verkeerd hebben gedaan. Is dit nog altijd niet voledig inorde…
    Ook hadden wij en badkamermeubel besteld dit was ook voor 1/3 verkeerd daar hebben ze ook 3 maanden na dat we dit hebben gekocht pas iets aan komen doen…
    Ondertussen is ons badkamermeubel gewoon van de muur gevallen alles was volgens het plan dat wij hebben geplaats.
    Slechtste ervaring dat ik ook heb gehad.
    Conclusie. De oven en het badkamermeubel zijn nog steeds kapot en de verkopen die ons dit alles heeft aangesmeerd werkt er niet meer en wij zitten met de problemen!

  72. Pieter Janssen
    | Beantwoorden

    Mooie keuken maar Verschrikkelijke klantenservice:

    1. De monteur die de keuken kwam plaatsen begreep de instructies op het plan niet. Degene die het plan getekend had was niet bereikbaar, ook geen enkele andere medewerker in de winkel snapte het plan.
    Terwijl de monteur dan expliciet werd geïnstrueerd om te wachten met de installatie van dat deel van de keuken tot we de verantwoordelijke kunnen bereiken negeert hij dit en installeert het toch op de foute manier terwijl we een half uurtje weg zijn. De meerkost van de afwerking van deze foute plaatsing willen ze dan nog aan ons aanrekenen, afbreken en opnieuw laten maken kost weken tijdverlies.

    2. 3 weken na plaatsing van de keuken nog steeds de kookplaat niet geïnstalleerd ondanks meerdere telefoons en e-mails, verantwoordelijken zijn meermaals niet rechtstreeks bereikbaar. Uiteindelijk na veel moeite net op tijd iemand kunnen laten komen om de plaat aan te sluiten vlak voor de stroom gekeurd werd.

    3. Monteur die de kookplaat kwam aansluiten had geen tijd meer om ook de keukenkraan aan te sluiten. We hebben zwart op wit de bevestiging van een van de medewerkers van de winkel dat dit een week later zal gebeuren. We regelen hier een dag verlof voor zodat een van ons zelf aanwezig kan zijn. Wanneer we de dag voor de geplande datum bellen om te vragen rond welk uur ze zullen langskomen blijkt dat ze zogezegd van niets weten en niemand kunnen sturen. Spelen ping-pong met de verantwoordelijkheid hiervoor. Weer een week vertraging dus een maand na plaatsing van de keuken is deze nog steeds niet volledig functioneel.

    4. Dit terwijl het volledige bedrag op voorhand betaald dient te worden. Logisch want met deze manier van werken vraag je om wanbetalers.
    Nooit wordt in de vele telefoons en e-mails melding gemaakt van enige compensatie of schadevergoeding.

    Laatste keer dat we hier iets kopen.

  73. Francis
    | Beantwoorden

    Kvik Lochristi: Tijdje geleden onze nieuwe prachtige keuken met Kvik lochristi team uitgewerkt en geplaatst. Voor de samenstelling hebben ze goed begrepen wat we willen en op echt alles een oplossing kunnen geven. zo zorgen ze ook voor een prachtig inox keukenblad, perfect op maat gemaakt tot in alle hoekjes. de kasten zijn gewoon fantastisch met super grote schuiven. massa’s plaats!! het plaatsingsteam werkt niet alleen heel secuur maar denkt ook mee. ook de na-service, (er was een blutske in 1 van de apparaten) was perfect. alles zonder zever opgelost. dikke aanrader.

  74. Sophie
    | Beantwoorden

    Kvik Lochristi, zeer tevreden. Na aankoop van mijn nieuw appartement ging ik op zoek naar een goede keukenverkoper. Mijn keuze viel direct op kvik lochristi. De reden hiervoor was vooreerst het mooie plan dat werd gemaakt, de vriendelijkheid en de stijl van de keukens . Daarna verliep alles zeer vlot, levering en plaatsing . Resultaat is dat ik super tevreden ben met mijn mooie en praktische keuken. Met dank aanhet team Kvik Lochristi

  75. Niels
    | Beantwoorden

    Er vallen vooral slechte reviews hier te lezen over Kvik. Uiteraard worden vooral mindere ervaringen online gepost. Het mag ook eens omgekeerd. Wij zijn heel tevreden over Kvik Lochristi. Verkoopsproces, opmeting, levering en plaatsing verliepen heel vlot. Ook worden vragen heel snel beantwoord (zowel via mail als telefoon). Wij kunnen het filiaal in Lochristi zeker aanraden!

  76. Windels
    | Beantwoorden

    Wij zijn super blij met de keuken. Van aankoop tot plaatsing, alles verliep zelf tot boven onze verwachtingen, super mega goed. Kvik kuurne werkt niet met onderaannemers maar met eigen opgeleid personeel, en daar kan iedereen wel een lesje van leren, voor uw keuken of badkamer kies KVIK KUURNE Beste team dat er is . dank u .

  77. B. Gregory
    | Beantwoorden

    Eenmaal offerte getekend en gekocht , is de communicatie en service RAMPZALIG en respectloos naar de klant toe.
    Op de eerste plaatsingsdag waren de toestellen niet meebeleverd , waardoor men niet aan de slag kon .
    Na de tweede plaatsingsdag van de onderbouw , krijgen we een vuil tijdelijk werkblad – opdat ons werkblad op maat diende gemaakt te worden.
    3 keer is men komen opmeten (met tussenpozen van 2 a 3 weken en door 2 verschillende personen ).
    Uiteindelijk komen ze leveren en plaatsen – blijkt men alsnog de verkeerde maten gebruikt te hebben ??? Hoe lang moet dit nog duren ? En wat krijgen wij ter compensatie ?? Nog géén excuses , of beter nog – voorlopig enkel communicatie tussen kvik en onderaanneming .
    Telkenmale zij ons gaan contacteren , horen wij NIETS ….
    Triest… héél triest.
    Reeds 3 dagen verlof kwijt , voor NIETS .
    En dat voor zo’n prijs ?
    Start werken oktober 2017 – einde werken maart-april 2018 ??
    Ik wens het niemand toe !

    • Marc
      | Beantwoorden

      Beste Gregory,

      Erg jammer om te horen , dramatische ervaring bij kvik.

      Mijn vraag is welk kvik filiaal betreft deze slechte ervaring?

      Gr Marc

  78. caroline
    | Beantwoorden

    Keukens kvik kuurne, het is een droom die in vervulling is gegaan. Prachtige mano met eiken blad. Goede maar dan echt goede service bij de aankoop als bij de plaatsing. Super en echt super blij. De plaatsers namen de tijd van drie dagen alles perfect lijn recht, super mannen. Ons jaar kan niet meer stuk. Dank u kvik kuurne.

  79. Mieke
    | Beantwoorden

    Nooit meer een keuken of badkamer bij klik Brugge en fit door de franchisenemer peter.v. Totaal onbekwame mens. Onze vorige keuken werd door een andere medewerker uitgetekend en werd probleemloos geleverd. Deze keer hebben we de badkamer en onze werkbladen bij Peter besteld en alles liep fout: uren daar besteed vooraleer hij het uitgetekend kreeg want hij kan niet werken met het programma, verkeerde offerte gekregen, stukken vergeten aan te rekenen, verkeerde stukken aangerekend, verkeerde kortingen… Bij afhaling was hij vergeten het badkamer werkblad te bestellen, dus kregen we één mee uit stock. Deze bleek dan op de verkeerde diepte afgedaan te zijn. De lades werden verkeerd geleverd en we kregen stukken teveel mee. Het werkblad bleek dan nog eens beschadigd te zijn. Ze wachten al van half september op het vervangend werkblad… Erna nog problemen gehad met onze keuken werkbladen ook. Opnieuw verkeerde offerte en kortingen en toen we de definiet6maten doorgaven per mail kregen we een offerte met compleet andere maten en graad van afwerking. Toen hebben we beslist om de samenwerking te stoppen. Totale onkunde! Heel jammer want ze leveren wel mooie producten. Ik zou nog terug gaan naar kvik maar nooit meer naar brugge. Je krijgt van hem ook nooit antwoord op je mails of vragen en jij vindt van zz dat hij goed werk levert, ook al was zo goed als alles fout bij ons

  80. Sofie
    | Beantwoorden

    Kvik Lier:

    Aanvankelijk aangename indruk. Verkoper leek vriendelijk en goed op de hoogte van de materialen en mogelijkheden.
    Na overlopen van onze wensen kregen we een afspraak mee om het ontwerp verder te bespreken, alsook de details zoals de keuze van de toestellen. Kregen nog een bon mee van ‘Black Friday’, een korting van -20%, maar het was snel te beslissen, want het was maar een beperkt aanbod.

    Enkele dagen later langsgegaan om het uitgetekende ontwerp verder te bespreken.
    Op het moment dat we aangaven dat we het toch nog samen wilden bespreken, vond de verkoper dit niet aanvaardbaar en dwong ons om dit in zijn bijzijn te doen zodat hij ‘feedback’ kon geven. We hebben meerdere malen proberen aan te geven dat we deze beslissing niet diezelfde dag wilden maken. Dit kon voor hem echter niet. We hebben zeker 10 minuten moeten verdedigen waarom wij vonden dat we bedenktijd nodig hadden.
    Toen hij doorhad dat zijn tactiek eerder averechts werkte, sloeg hij het over een andere boeg en werd opeens familiair. We mochten de winkel echter niet verlaten zonder een nieuwe afspraak te maken om de verkoop vast te leggen. Toen we aangaven via mail iets te laten weten rond onze beslissing, wilde hij dit echter niet aanvaarden. Na lange tijd dan toch naar buiten geraakt.

    De volgende dag een mail gestuurd dat wij onze droomkeuken niet bij hen zouden kopen en een mail terug gehad met opnieuw de vraag naar verduidelijking. Ondertussen ook reeds 4x telefoon gekregen hoewel we duidelijk hebben aangegeven dat we niet met hen in zee zouden gaan.

  81. Maes Fran
    | Beantwoorden

    Wij hebben afgelopen zomer een keuken aangekocht bij KVIK LOCHRISTI. Deze werd afgelopen week geleverd en staat zelf al 🙂
    Verkopers zijn heel vriendelijk en wij hadden totaal niet de indruk dat ze spelletjes spelen.
    Door ons misschien beperkt budget, plaatsten we de keuken zelf en hebben zelfs onze montagehandleidingen en extra plannen direct meegekregen.
    Een positief berichtje en dank aan de verkopers en ook de opvolging mag hier ook eens opstaan.

  82. Antje Straten
    | Beantwoorden

    Kvik Sint Niklaas
    We zijn super tevreden met onze nieuwe keuken. We hadden een paar eisen die niet aansloten aan de standaard keuken, maar hier werd altijd een oplossing voor gezocht. De service was van begin tot eind zeer goed, er werd goed naar ons geluisterd bij het plannen en ook na de handtekening konden wij met al onze vragen en bijkomende wensen bij hen terecht.

  83. Nauwelaers
    | Beantwoorden

    Goede start in samenwerking maar eens er problemen zijn, en dat is bij ons een kast die geplaatst is met een gebarsten plank,, zijn ze niet meer bereikbaar en weigert de filiaalmanager en de logistiek manager je te woord te staan. Weinig respect voor de klant en wat ze op papier zetten, namelijk het vervangen van de kast, heeft geen waarde want het gebeurt gewoon niet. Ze plakken wel even een plank op de beschadigde plank en that’s it. Zeker geen aanrader om op die mannen te vertrouwen.

  84. Leys sigrid
    | Beantwoorden

    Kvik Lier
    Zeer ontevreden!!
    Keuken in april geplaatst.
    Vanaf dag 1 zijn er problemen geweest.
    We hebben eerst offerte laten opmaken. De verkoper was zeer opdringerig en we kregen 1 week bedenktijd. Na 1 week even terug gegaan. Het een beetje uitgespeeld met hem. De prijs viel ruim binnen ons budget voor onze keuken. Dus we stemde toe. En alles ondertekend.
    Hebben we hier dik spijt van!
    Voorschot betaald. Alles leek nog inorde. Na 2 weken kregen we telefoon, met een smoesje dat we even moesten langskomen
    Om alles nog eens te checken. Plots was het werkblad wat wij gevraagd hadden niet meer inorde en moest dit veranderd worden. Er kwamen een bedrag van bijna 250€ bij. Wat toch niet kan, want wij hebben getekend voor iets anders!
    Trekken ze zich niets van aan blijkbaar. Uiteindelijk na lange discussie en vele telefoontjes te doen. Dit bedrag hebben we niet bijbetaald.
    Dag van plaatsing komt eraan, wel zoals afgesproken.
    Blijkt dat onze oven er niet bij is, de deuren van ijskast en diepvries zijn verkeerd en de schrijnwerker had zelf 2 kasten stuk gedaan met het installeren en de hoekkast zou normaal een draaisysteem hebben maar dat had die nu dus niet en was het een gewone legplank geworden zonder overleg met ons. Weer even wachten dus…
    Ze verwachten wel dat je de dag van levering onmiddelijk betaald.
    Wij hebben dit via 2 bankcheques gedaan. Zodat we nog een bankcheque over hadden voor het laatste deeltje dat nog afgewerkt moest worden, de oven en de deuren.
    2weken later komen ze dit inorde maken.
    Laatste Bankcheque afgegeven en daar ook een bewijs van gemaakt en laten ondertekenen door de schrijnwerker.
    Voor ons was het eindelijk inorde!! Geen samenwerking meer met Kvik Lier.
    Dachten we….
    Sinds april tot augustus hebben we meerdere malen een mailtje gekregen met de vermelding dat die laatste betaling nog steeds niet inorde was.
    Telkens de bewijzen in kopie mee doorgestuurd in het antwoord dat we daarop gaven. Dat wij wel betaald hebben en dat het geld ook van onze rekening is.
    Ondertussen heb ik onze bank gecontracteerd en zij hebben ook contact gehad met Kvik Lier. Nu blijkt dat die laatste cheque plots verdwenen is. Ze zijn hem kwijt gespeeld! ??
    Nu moeten wij dus moeite gaan doen , doordat Kvik lier die cheque kwijt speelt!
    Eerst naar politie pv laten opmaken van verlies en dan naar de bank ons geld weer gaan terugvorderen.

    Oohja en toegeven dat zij in fout zijn gebeurd ook niet. Alles in onze schoenen schuiven.

    Dikke prutsers zijn het!!!
    Ik raad Kvik Lier dan ook aan NIEMAND aan.

  85. Evy
    | Beantwoorden

    Kvik Brugge: helemaal niet tevreden over kwaliteit!!!
    Keuken staat hier inmiddels een half jaar: verkleuring in kasten, kleurverschil in handvat en keukenfront, keukeneiland al wat losgekomen ter hoogte van de vaat! En dit voor ons toch een dure aankoop….

  86. Annelies
    | Beantwoorden

    Ervaring Kvik Mersem, Lier:
    Mooie keuken, prijs helemaal ok. Maar daar stopt het. De service is abominabel. Keuken besteld, leverings- en plaatsingstermijn afgesproken, dan heel lang niets gehoord. Vervolgens uitstel na uitstel. Wil je iemand spreken, dan is die toevallig bezig en zal die wel terugbellen, wat dan niet gebeurt. Maanden daarna een nieuwe afspraak voor plaatsing. Alles uitgebroken en weg en dan komt er alsnog uitstel, weer met een flauw excuus. Als dan uiteindelijk de plaatsers komen, blijken allerlei onderdelen van de bestelling fout te zijn besteld: verkeerd kookvuur, verkeerde kasten etc. Alles dus opnieuw op de lange baan. Overigens hadden wij geluk met onze plaatsers die duidelijk zeer capabel waren, maar intussen hebben we ook wel andere kvik-keukens gezien met zeermpovere afwerking vanwege de plaatsers. Laatst moesten we nog 1 werkbladje bijkopen. Toch terug naar kvik dus, maar nu naar lier, om hetzelfde te hebben als wat ze al lag. We communiceren over onze vorige slechte ervaringen en krijgen de belofte dat alles perfect zal verlopen. Ipv na 3 weken zoals beloofd, is het werkblad na 6 weken binnen en blijkt de foute afwerking te hebben- veel minder afwerking terwijl er betaald is voor volledige afwerking. De verkoper probeert vervolgens de interpretatie door hun diensten nog in mijn schoenen te schuiven en zegt dat het spijtig is dat ik die herintrpretatie niet heb ondertekend. Opnieuw wordt levering afgesproken tss 2 en 3 weken. Intussen 4 weken. Verder. Ik hoop dat dit de laatste wee is in een uiterst moeilijke bevalling. Mijn eindoordeel: mooie, functionele keuken tegen een gepaste prijs, maar die service kort je leven in met verschillende jaren. Van weg blijven dus…

  87. patricia
    | Beantwoorden

    prima ontvangen. ontwerp en prijsofferte tot in detail direct meegekregen!
    de keuken net besteld reken erop dat de nalevering zo vlot en zorgvuldig verloopt als onthaal!

  88. Lis
    | Beantwoorden

    Eersteklas prutsers. Onbetrouwbare service, afspraken worden niet nagekomen, werken met onderaannemers waardoor iedereen met vinger naar elkaar wijst en niemand verantwoordelijkheid opneemt, geen oog voor detail, niet klantvriendelijk, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Kortom: zeer slechte ervaring met aankoop keuken Kvik Merksem. Ik kan het iedereen ten zeerste afraden.

  89. Joost Michels
    | Beantwoorden

    Waardeloze service! Heb een KVIK keuken gekocht en door KVIK laten installeren. Geen enkele afspraak (juiste keuken, tijdige en volledige rekening, tijdige levering, zorgvuldige instaklatie door KVIK) is nagekomen. Na 7 bezoeken van KVIK monteurs hebben we de handdoek in de ring gegooid.

    KVIK Nederland moest eraan te pas komen. Die was tegelijk van mening dat er een nieuwe keuken moest komen, maar dat dat niet zou gebeuren. Het was oplappen of de deurwaarder, zo kregen we te horen van KVIK. Dus nu zitten we met een opgelapte ‘nieuwe’ keuken van KVIK, waar we geen plezier meer aan beleven. TRAP NIET IN DE MOOIE PRAATJES EN PLAATJES VAN KVIK, laat je niet belazeren: KOOP JE KEUKEN ELDERS !

  90. Luc
    | Beantwoorden

    De dienst na verkoop is een grote nul.Heel slechte ervaring mee gemaakt.

  91. JAJ_2
    | Beantwoorden

    Voor onze nieuwe keuken hebben we verschillende keukenzaken bezocht, met veel slechte ervaringen maar ook met goede.
    Uiteindelijk terecht gekomen bij KVIK Genk en we vonden de Tinta keuken een zeer mooi design. De consulente was zeer professioneel en heeft met ons samen een ontwerp gemaakt. Na mijn veelvuldige e-mailtjes en telefoontjes, werd mijn plan elke keer zonder problemen aangepast. Het verkoop proces was aangenaam en zeer goed, veel informatie, vriendelijk en altijd klaar als je een vraag had. Geen gegoochel met kortingen en allerhande goocheltoeren, ook niet proberen om aan de prijs te pingelen, de prijs is de prijs en dat vinden wij het eerlijkst.
    Uiteindelijk hebben we dan de keuken besteld bij KVIK Genk, met zelf-installatie maar wel alles voor gemonteerd door KVIK Genk. Een weekje later is er iemand langs gekomen voor de opmeting. Twee weken later kregen we de gedetailleerde technische en installatie plannen. Alles was tot in de puntjes uitgewerkt. Al de documentatie voor installatie van de website gedownload en we konden beginnen aan de voorbereiding.

    De leveringsdatum was afgesproken op 28 januari en werd ook nageleefd.
    De kastjes en deuren waren netjes verpakt, niets was beschadigd en alles was correct geleverd volgens de bestelbon.

    Begonnen aan de installatie en enkele malen contact gehad met de consulente voor technische vragen en die werden altijd beantwoord. Niets was teveel en altijd een zeer vriendelijke en professionele helpende hand.
    De keuken is nu volledig klaar en wij zijn zeer tevreden van onze nieuwe keuken maar ook van de service van KVIK Genk. We geven zeker 5 sterren plus voor deze zaak en zeker een aanrader.

  92. vandervoordt
    | Beantwoorden

    Na plaatsing van keuken bleek dat de dampkap die men ons verkocht niet geschikt was voor onze keuken opstelling.de technicus van het dampkap merk kwam ter plaatse en gaf dit ook aan.deze dampkap is niet geschikt!!was allemaal onze fout.we moesten deksels op onze potten zetten zei men bij kvik.na veel gezeur en ruzie andere dampkap.ze zetten een nieuwe dampkap gewoon in opening die voor zien was voor de vorige dampkap.niet in kast gehangen zoals leverancier dit aan geeft.gevolg ,dampkap staat schuin,kast is aan het door hangen. Drama!!!dit is een keuken van augustus 2015,we zijn nu februari 2017 en nog steeds niet in orde!!! Een keuken kopen met Kvik Genk is geen feest.

    • vandevoordt
      | Beantwoorden

      na lang aandringen,mails sturen naar hoofdkantoor is er een oplossing gekomen.ik was in Kvik Genk niet meer welkom.mijn dossier ging naar Kvik Geel.Deze mensen bellen mij en we maken afspraak.Paar weken later komen 2 plaatsers langs,enkele uren later is het opgelost.deze vakmannen losten dat prima op.na bijna 2 jaar in onafgewerkte keuken kunnen we eindelijk verder.Kvik Geel dank u om dit dossier correct af te werken.Met de mensen van Kvik Geel werken is wel een aanrader.

  93. Hanne
    | Beantwoorden

    Vorig jaar heb ik een keuken gekocht bij Kvik Geel. Bij het ontwerp en opstellen van de offerte was er geen enkel probleem. De offerte werd dan ook na enkele weken getekend. Ik was superblij met de bestelde keuken. Bij de opmeting kwamen echter de eerste problemen. Blijkbaar plaatsen zij geen keuken wanneer de leidingen op de muur liggen. Bij het ontwerp van de keuken was wel doorgegeven aan hen dat het ging om een renovatie van een oud appartement waarbij zelfs foto’s van de ruimte getoond werden aan de verkoper. Zij waren er dus goed van op de hoogte. Er werd voorgesteld om een MDF muur te plaatsen waartegen de keuken kon geplaatst worden. Prima! Maar.. hiervoor zou wel een bedrag van € 630 extra worden aangerekend. Uiteindelijk ben ik hiermee akkoord gegaan omdat anders mijn keuken nu nog niet had geplaatst geweest. De keuken werd dan begin november geplaatst. De plaatser was vriendelijk maar gaf me absoluut geen vertrouwen. Hij was vrij bruut in zijn werk waardoor er al kastjes beschadigd zijn bij de plaatsing. De kookplaat durfde hij zelf niet aansluiten. De stopcontacten heeft hij ook niet uit het spatpaneel gehaald. De kastdeuren werden niet recht gehangen. Eén kastje heeft geen drukclip waardoor deze kast niet opengaat. Het spatpaneel werd achterstevoren geplaatst. Hiervoor werd een nieuw spatpaneel geleverd maar dit werd tegen het foutieve paneel geplaatst waardoor mijn wandkraan (niet van Kvik) meer naar voren komt. Er zou een spoelbak zonder kraangat geleverd worden omdat ik een wandkraan heb. Er werd een spoelbak met kraangat geleverd. Dit werd uiteindelijk opgelost met een afdekplaatje (wat eigenlijk niet de afspraak was). Tussen de bovenkastjes en het plafond werd een afkasting gemaakt zodat dit mooi afgewerkt is. Bij het ontwerp was dit geen probleem. Bij levering wou de plaatser dit in eerste instantie niet doen omdat hij deze opdracht niet had doorgekregen. Uiteindelijk is dit wel in orde gebracht, maar deze afwerking laat ook te wensen over. Uiteindelijk is de plaatser 4x teruggekomen en is nog niet alles in orde. Terwijl er toch een aanzienlijk bedrag werd betaald voor de plaatsing. Dit alles heeft me een hoop kopzorgen gegeven. Het factuur met de extra kosten heb ik momenteel nog achter de hand. Ik hoop dat zo veel mogelijk nog in orde wordt gebracht zodat ik fier kan zijn op mijn keukentje. “Iedereen heeft recht op een coole keuken”… had ik toch net iets anders geïnterpreteerd. Ik zou iedereen dan ook aanraden om goed na te denken alvorens met Kvik Geel in zee te gaan. Spijtig, maar helaas.

  94. Hilde Van Kerkhove
    | Beantwoorden

    Ik kan de slechte ervaringen alleen maar bevestigen (kvik winkel Sint-Niklaas). Service na verkoop is onbestaande. Bellen, mailen. Het haalt allemaal niets uit. Garantie op ‘bewegende delen’ zoals in het contract vermeld. Vergeet het. Als je zegt dat je een klacht gaat indienen bij het moederbedrijf is de commentaar: doe wat je niet kunt laten. Nooit meer een kvik keuken voor ons.

  95. Alexander
    | Beantwoorden

    Ook ik ben totaal géén tevreden KVIK- klant! Voor mij nooit nog een KVIK- keuken!
    KVIK heeft nog nooit van het woord klantgerichtheid gehoord. Alleen de verkoop ging goed, maar eenmaal een handtekening gezet word je van het kastje naar de muur gestuurd. De keuken zelf is uiterlijk behoorlijk mooi, maar daar is dan ook alles (wat positief is) mee gezegd.
    Service na verkoop laat echt te wensen over! Ik contacteerde meermaals de country-manager voor mijn Amerikaanse koelkast die NOOIT aangesloten werd op het waternet! “Meneer, u hebt de plaatsingsfiche ondertekend en daarin staat dat deze wel aangesloten werd…” Tot ik vroeg om dit ‘document’ te zien, was nergens mijn handtekening te bespeuren… Een echte schande! Bij KVIK gaan ze echt met leugens om, die ze zelf op de duur geloven! Ik ben mijn vertrouwen in KVIK volledig kwijt. En geloof het, of geloof het niet; ik werd door de winkelverantwoordelijke verweten voor slechte klant. KVIK, echt geen aanrader!!!

  96. Marc
    | Beantwoorden

    Vroeg offerte voor 5 keukens voor appartementsblok. Ik moest 2.500 € per keuken plaatsingskosten betalen of totaal 12.500 €. Als je rekent aan 40 € per uur, 8 u per dag betekent dit 39 werkdagen. Sorry Kvik, dit is gewoon schandalig.
    Als je dit allemaal meetelt is Kvik heeeeeeel duur !!!!

  97. patricia
    | Beantwoorden

    mooie keuken, prima prijs, goede toestellen, goed afgewerkt, meer moet dat niet zijn!

  98. zamzam
    | Beantwoorden

    boete gekregen van 250€ omdat we een maand te laat waren met de werken !
    alles moet vantevoren betaald worden maar je moet wel zelf de factuur uitrekenen en zeker niet vergeten voorschot af te trekken en boete zelf bijrekenen graag of ze komen niet af. We zullen zien of de keuken goed is of niet. ben benieuwd,
    klantservice dikke nul, je moet maar eens bellen het is net alsof hij uit bed komt, met een diepe zucht van “halo kvik roeselare, geeuw…”

    • zamzam
      | Beantwoorden

      ok keuken staat er, ok voor de prijs, maar installateur moest vanalles bijbestellen, maar goed, ben anders best wel tevreden,
      veel keuken voor weinig geld van redelijke kwaliteit. toestellen 10/10 keukendeuren 8/10 keukengeraamte 5/10 verkopers 2/10
      boete 0/10 !!

  99. Jos Gooris
    | Beantwoorden

    Kvik is ernorm duur voor voormontage, plaatsing en elektrische toestellen. Als je dit achterwege laat en zelf voor de plaatsing zorgt krijg je een goede keuken voor prijsje. De meeste mensen laten zich hieraan vangen. Ze maken reclame met de prijs van de keuken zonder plaatsing. In ons geval ging het over een keuken van rond de 3000 Euro maar het totaal kwam op 12000 Euro. Hierin zat wel een houten werkblad in Amerikaanse notelaar van 3000 Euro. Electrisch toestellen (alles Siemens) en plaatsing 6000 Euro. Veel te duur. We hebben gezocht en een onafhankelijke plaatser deed het voor 1500 Euro (blad in eik inbegrepen).

  100. Tom
    | Beantwoorden

    Wij zijn naar KVIK Roeselare geweest en kregen de reactie u zou beter later eens terugkomen. Onze keuken wordt binnen het jaag geplaatst maar de heer in kwestie wilde geen tijd vrij maken, ook al was er niemand in de winkel. Kom eens terug in februari, dan zijn er betere voorwaarde. Maar dit is niet onze bedoeling. Hier komen we niet meer terug!

  101. Kim
    | Beantwoorden

    Hulp bij aankoop = goed
    Plaatsing = slecht
    Hulp na plaatsing = nog slechter dan slecht

    1 jaar na plaatsing nog steeds niet allemaal in orde, KVIK probeert er vanaf te komen en steekt schuld op anderen
    werk in de bouw en nog nooit zo slechte service meegemaakt!

    keuken zelf vertoont na 1 jaar gebreken die niet zouden mogen!

  102. ivo Peeters
    | Beantwoorden

    Kvik Genk: Meerdere panelen zijn gelig verkleurd van grote witte keuken KVIK . Vervanging wordt geweigerd niettegenstaande 5 jaar garantie ( oplevering september 2011 )

    • Ivo Peeters
      | Beantwoorden

      Na aanvankelijke weigering ter vervanging van verkleurde deuren van mijn Kvik keuken Genk ,4 jaar na plaatsing , is Kvik nu bereid om alle verkleurde deuren gratis te vervangen . Mijn vorige geplaatste ‘ervaring’ mag u vergeten ! Met dank voor deze
      correcte afhandeling .

  103. Kimberly
    | Beantwoorden

    Verkopers zijn wel vriendelijk, maar daar stopt het dan ook.
    We hadden gekozen om de keuken zelf te plaatsen, bleek dat wij niet de volledige handleidingen gekregen hadden, en wij maar vloeken dat het niet ging. Eens je dan de handleidingen hebt, is het nog steeds zeer onduidelijk om in elkaar te plaatsen.
    We hadden een technisch plan meegekregen maar dit klopte niet.
    De afwasbak was op voorhand gemonteerd, bleek dat dit ook compleet fout was waardoor we hier ook mee gepruld hebben.
    De kwaliteit zelf trekt op niets. Bij de afwasbak bv. voordien zij geen steun onder het werkblad, waardoor dit na een jaar weleens zou kunnen breken. We hebben hiernaar gevraagd, dit was geen probleem…
    We hebben het grootste deel van de keuken nog zelf moeten verstevigen.
    We hebben ook een nieuwe front besteld, blijkt na 3 keer dat wij nog steeds niet de juiste hebben.
    Nee, ik ben extreem teleurgesteld, het heeft mij een hele hoop frustraties gegeven

  104. sofie
    | Beantwoorden

    Wij zijn van plan een keuken te bestellen bij kvik Gent en maken ons nu toch wel een beetje zorgen.We hebben gehoord dat dit nieuwe eigenaars heeft, was dit van jullie al de nieuwe eigenaar of weet je dit niet?

  105. jennifer
    | Beantwoorden

    we kochten een keuken bij Kvik Roeselare, de afspraak was plaatsen in januari voorschot betalen in november we kregen telefoon de voorschot moet binnen de 5 dagen nu betaald zijn en die werknemer die ons contract heeft opgemaakt werkt er niet meer hij had in stylo geschreven voorschot betalen in november en niet op hun blad en nu mogen wij al direct afdokken echt geen goeie klantenservice

  106. Natalie
    | Beantwoorden

    Kvik Gent: korte reactie: De keukens zien er mooi uit maar de plaatsing is een ramp. Er werd ons beloofd dat de keuken op 9 mei geleverd ging worden maar ondertussen wonen we al bijna een maand in een halve keuken en is er nog altijd geen nieuwe datum vastgelegd wanneer het tweede deel van onze keuken zal geleverd worden.

  107. Lisa
    | Beantwoorden

    Geen keuken gekocht bij Kvik, maar wel afspraak gemaakt om offerte te laten opstellen.
    Ten eerste vind ik dat Kvik weinig keuze heeft qua materialen en kleuren, niet mijn ding, maar dat ligt aan mij.
    De vrouw die ons geholpen heeft was wel vriendelijk, maar wist zelf niet veel van de materialen die ze verkochten.. Ze heeft een keuken waar ik al maanden voor aan het zwoegen, tekenen, vergelijken, stressen was op 1 uur uitgetekend.. Sommige afmetingen klopten niet, er zaten open ruimtes tussen de keukenkasten op de 3D-tekening (dat passen we later wel aan!). Het hele plaatje was echt gewoon teleurstellend. Ze gaf me dan een boekje, met een paar pagina’s toestellen, waar ik onmiddellijk toestellen uit moest kiezen (ik spendeer gemiddeld een halve dag aan het kiezen van toestellen, dit alleen en thuis: vergelijken, vergelijken, vergelijken en nog eens vergelijken). Wanneer de tekening afgerond was, kregen we ook geen boekjes met toestellen mee om nog aanpassingen door te voeren, helemaal niks eigenlijk. Ze zei dat ze ons binnen twee weken ging bellen om te vragen of we al iets beslist hadden, maar dat is ook niet gebeurd. Als leek ga je daar dus binnen met een heleboel vragen en kom je buiten met het tienvoudige aan vragen. Hun motto is volgens mij: ‘Zoek het maar zelf uit!’.

  108. Ben
    | Beantwoorden

    Wij hebben onze keuken gekocht bij Kvik Gent. Geen klantvriendelijkheid en vooral veel afspraken die niet nageleefd worden, echt schandelijk! Hou er ook rekening mee dat een ondertekende offerte niets betekent voor hen, op het einde kwamen er bij ons nog ongeveer 60 euro kosten voor zogezegd allemaal kleine onderdelen. Je kan niet anders dan braafjes betalen of ze komen de keuken gewoon niet leveren!

  109. Boris
    | Beantwoorden

    Wij zijn in het zak gezet geweest bij Kvik Sint-Pieters-Leeuw. Er was een korting beloofd die zou afgetrokken worden van de eindfaktuur. Als de keuken geleverd werd moest er eerst betaald worden vooraleer ze de keuken wouden afzetten. Alles moest rap rap gaan en ik heb de faktuur niet onmiddelijk nagekeken. De korting was niet verrekend! Ben dan terug naar de winkel gegaan! We hebben dan tevergeefs Kvik Belgie proberen te contacteren. Ik kan maar 1 contact terugvinden op internet en die neemt niet op en beantwoord onze mails niet. En daar sta je dan. Eigen domme fout dat is waar maar toch, dit is helemaal niet correct. De kwaliteit is ook niet dat maar dit even terzijde.

  110. Lennart
    | Beantwoorden

    Kvik Gent bezocht,maar 1 verkoper, die onvriendelijk , onbeleefd en kortaf was en zij dat hij geen tijd had, volgende dag ondanks dat toch terug gegaan, zelfde verkoper, die duidelijk maakte niet veel zin te hebben om ons te helpen en ons wou een afspraak laten maken om een 3de keer terug te komen, terwijl winkel voor de rest leeg was.

    • Joris Caron
      | Beantwoorden
      Wij hadden een keuken besteld bij Kvik Leuven. Nog voor de plaatsing ging de zaakvoerder in faling. Sindsdien zijn we op de sukkel. We werden afhankelijk van een paar personen die de opvolging doen, wisten pas heel laat dat de plaatsing toch door ging, zij het met een dagje vertraging. Er ontbreekt een deur, de handgrepen van de deur boven en de lade onder de ovens staan verkeerd georiënteerd waardoor normaal openen niet lukt. De plaatsers hadden de plint op 8,5 cm geplaatst ipv 7 cm op plan waardoor het tablet te hoog kwam en het raam niet meer open kon. Dit werd op onze vraag wel rechtgezet. De plaatsing van het tablet door Jetstone verliep wel tot onze grote tevredenheid. De pompbak en de inductieplaat zijn sindsdien echter nog niet aangesloten. Het contact met de ‘opvolgers’ loopt heel stroef. Zij antwoorden niet op onze vragen. Wij weten niet wanneer onze keuken wordt afgewerkt en kunnen ze nog niet in gebruik nemen. Het is dus wachten op nieuws.

      Joris Caron geeft 2 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

  111. Marc Ervinck
    | Beantwoorden

    Wij hebben een nieuwe keuken geplaatst en zijn zeer tevreden, In het begin liep het wat stroef door een intern probleem, maar dit werd al snel opgelost.
    Wij hebben de keuken(mano) gekocht in Roeselare en moet zeggen het team dat er nu is wel een dikke proficiat,alles verliep zoals gepland en alles werd perfect afgeleverd en afgewerkt zoals het hoort.
    Bedankt team Roeselare.

  112. Kirby
    | Beantwoorden

    KVIK Geel: Geen goede service, kapotte kraan gekregen en ‘reserve’kraan gekregen om door keuring te geraken, standaardkraan terwijl wij een speciale hadden besteld/gekocht en na 2 jaar nog steeds niet in orde.
    ik word gewoon genegeerd, ze laten mij niks weten
    Niet blij

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

*

Optionally add an image (JPEG only)