Locas keukens ervaringen? Bekijk hier alle Locas keukens ervaringen. Gaat u binnenkort bij Locas keukens langs in Maldegem? Bekijk dan eerst de reviews en recensies over Locas.

Locas ervaringen? Hoe was uw ervaring met Locas in MaldegemLocas keukens ervaringen
Uw ervaring met Locas plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over Locas in Maldegem.

 

Advertenties

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Uw keuken tekenen of berekenen?

Teken uw keuken zelf in 3D of bereken direct uw keukenprijs binnen 5 minuten geregeld!

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis

 

Locas algemene informatie

Locas heeft één vestiging gevestigd in Maldegem in België. Locas is opgericht in mei 2014 in Maldegem door Christophe Loontjes. Christophe Loontjes is huidige zaakvoerder met zijn dochter Ann-Sophie Loontjes. Na lang werkzaam te zijn geweest in de keukenbranche, besloot Christophe zijn eigen onderneming op te starten. Locas biedt diverse merken aan, er is voor elk budget een keuken te vinden.

Het bedrijf is naar keukens ook gespecialiseerd in dressings, haardmeubelen, bureaus en dressoirs. Voor landelijk tot modern kunt u slagen bij Locas keukens. Bent u benieuwd? Bekijk dan de website van Locas voor meer informatie, tips en de openingstijden.

Uniek aan Locas keukens

Onder het motto “teamwork makes the dream work” zitten veel enthousiaste, ambitieuze medewerkers. Uw keuken wordt ontworpen aan de hand van uw wensen door een keukenexpert. Een eigen team van monteurs plaatst de keuken bij u thuis.

7 klantgetuigenissen

  1. Nick van haele
    | Beantwoorden

    Ondertussen al 2 jaar op en top tevreden van mijn Locas keuken ! Van verkoop tot afwerking correcte service,aanrader!

  2. Djordy
    | Beantwoorden

    Onze woning werd volledig door Locas ingericht. Van keuken tot badkamer tot dressing.
    Wij zijn heel tevreden.
    Prachtig eindresultaat en vlotte service.
    Bedankt Locas

  3. Kenneth dobbelaere
    | Beantwoorden

    Heel goede ervaring met het locas team. Ik had van het eerste bezoek een goed gevoel! Heel goede ideeën en ze nemen de tijd om te luisteren. Ik kan het alleen maar aanraden prachtig eindresultaat.

  4. Magali en Thomas
    | Beantwoorden

    Uiterst tevreden over de service bij Locas, van begin tot eind! Bouwen/verbouwen brengt heel wat kopzorgen met zich mee, maar wat betreft onze keuken konden we gelukkig op beide oren slapen. Een professioneel maar toch hartelijk contact, vlotte plaatsing en correcte opvolging.
    Een welgemeende dankjewel aan Ann-Sophie, Christophe en het volledige Locas-team!

  5. Sedeyn Kurt - Den Hert Kathy
    | Beantwoorden

    Locas Maldegem: Heel goede ervaring. Niet alleen keuken laten plaatsen maar geheel ons huis laten voorzien van inbouwkasten ed. Alles heel mooi uitgevoerd en wij zijn super tevreden over de volledige service.

  6. Tom
    | Beantwoorden

    Wat een ramp… Nu weet ik waarom men alles op voorhand dient te betalen.. zowel deuren, zijkanten en lichtlijst hebben zichtbaar groot kleurverschil, na 3x aanpassen (en 3 dagen extra verlof nemen..) bleek de oplossing erger dan de oorzaak.. sleuven tussen kasten weken ook serieus af, deurdempers op verkeerde plaats, frigo die meer lawaai maakt dan een industriele, waarvoor ik btw 400eu meer voor diende te betalen dan de gangbare prijs op i-net shops.. (mijn fout…) Etc etc… Na paar keren deuren opsturen en zelfs huisbezoek van fabrikant waarin ze zelf toegeven dat dit idd niet kan heb ik het opgegeven, dit is reeds de 2e keuken die ik via zaakvoerder aangekocht heb, dan verwacht je toch ook wel iets terug.. helaas.. is op 1min van mijn deur en zelfs dat is nog teveel om es polshoogte te nemen, nadat ik eerst werd afgewimpeld… Nooit meer dus..

    update: 5 -10-2019

    Dus jullie vinden dit normaal dat na 5 pogingen en jaar verder er nog steeds geen oplossing is voor alle problemen die er waren betreft afwijkingen keuken (duidelijk kleurverschil voorkant, zijkant, lichtlijst. Deurdempers op verkeerde hoogte, afwijkingen in sleuven (wat als enige perfect bijgewerkt is door laatste bezoek monteur) geluid koelkast, electrolux op aanraden van jullie, afwerkig onderkant lichtlijst etc etc.. Heb nog steeds alle mailverkeer waarin u zelf beweerd dat dit alles niet mogelijk was zonder zelfs eens polshoogte te willen komen nemen, dit op nog geen 2km van de vestiging.. Meer dan excuses kunt u in dit geval niet doen?? Daar ben ik vet mee… We waren meer dan een jaar verder en dan heb ik het inderdaad opgegeven, je zou voor minder… Ik ben de eerste om te zeggen dat iets goed is, maar indien niet goed zal je het ook horen, in dit geval was het jammergenoeg het laatste en dan moet je ( zoals in de talrijke reclamepublicaties..) van je woord zijn en zo snel mogelijk oplossingen zoeken om toch alles tot een goed einde te brengen, wat hier zeker niet het geval was… De enige oplossing was gans die keuken er terug uit en opsturen naar fabrikant, daar moet je ook niet voor naar school geweest zijn.. Nooit meer dus…Nog iets vergeten melden, dus u beweerd dat indien ik dezelfde koelkast had aangekocht via ‘hollandse’? website er geen garantie is??? Bent u wereldvreemd??

    • Ann-Sophie
      | Beantwoorden

      Beste Tom,

      Heel jammer om te horen van uw slechte ervaring met ons.
      We gaan zeker niet onder stoelen of banken steken dat de afwerking van uw keuken omtrent kleurverschillen helemaal niet gelopen is zoals we het voor ogen hadden en niet de manier is waarop we normaal ons werk afleveren.
      Niettegenstaande hebben wij wel alles in het werk gesteld om de gemelde problemen op te lossen. Niet zonder slag of stoot, maar nooit hebben we uw dossier verwaarloosd of u afgewimpeld. Het feit dat we onze fabrikant sturen geeft ook aan dat wij de fout erkennen en willen oplossen. Ik heb zelf voorgesteld om uw keuken te komen afwerken op een moment dat u daarvoor geen verlof hoefde te nemen en aangegeven dat wij graag uw keuken willen afwerken zoals al onze andere keukens en ik heb sindsdien niks meer mogen vernemen van u.
      Ik vind het dan wel jammer dat u aangeeft dat wij uw dossier verwaarloosd hebben terwijl wij telkens alles in het werk gesteld hebben om alles in orde te krijgen. Niet zo vlot als gewenst, maar we bleven wel moeite doen.
      U heeft alle recht om aan te geven dat het niet vlot verlopen is, maar verwaarlozing van uw dossier en niet opvolging is nooit aan de orde geweest. Wij hebben onze verschillende keren oprecht geëxcuseerd en meer kunnen wij ook niet doen in dergelijke situaties.

      Voor elektrische toestellen volgen wij de boekprijzen zoals ook al onze collega keukenbouwers dit doen, indien u dit goedkoper op een Hollandse website vindt dan houden wij u niet tegen om deze ook aan te kopen. Maar voor een zekere garantie kan u dan niet bij ons terecht noch bij de fabrikant zelf die de verkoop aan lagere prijzen op websites wil tegengaan door geen garantie te verlenen op die producten.

      Mocht u toch graag terug willen ingaan op onze laatste mail omtrent de laatste afwerking van de lichtlijst dan mag u ons altijd contacteren.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

*

Optionally add an image (JPEG only)