sjiben keukens ervaringen

Sijben keukens ervaringen? Alle Sijben Keukens ervaringen. Zit u te denken om bij Sijben Keukens langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over Sijben Keukens.

Sijben keukens ervaringen? Hoe was uw ervaring met Sijben keukens in Elen
Uw ervaring met Sijben keukens plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over Sijben keukens in Elen.

 

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Teken zelf uw keuken in 5 minuten. Teken uw keuken zelf in 3D

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis 

 

Sijben Keukens algemene informatie

Sijben Keukens heeft één vestiging in Elen. In de jaren 50 is het familiebedrijf opgericht onder de firma M. Sijben en zoon. Bekijk hier de website van deze keukenzaak.

Uniek aan Sijben keukens

Het bedrijf is gespecialiseerd in design keukens, ook kunt u terecht voor andere stijlen.

3 klantgetuigenissen

  1. Van Daal
    | Beantwoorden

    WAAR-DE-LOOS! Koop nooit je keuken bij Sijben. Wij hebben zo’n enorme spijt van onze aankoop in 2018. Nu in 2020 is nog steeds niet alles naar behoren en reageren ze nergens meer op.
    – afspraak week mbt montage niet nagekomen,
    – greeplijst te kort,
    – passtuk te klein,
    – verkeerde kast geplaatst,
    – kookplaat scheef gemonteerd,
    – zijwand van de kast is een andere kleur.
    En van service hebben ze echt nog nooit gehoord.
    Ze beweerden zelfs dat de zijwand van de kastenwand wel dezelfde kleur was! Een grap!
    Dan heb ik het nog niet eens over de ellende met de apparatuur die erbij verkocht is. Onze Etna afzuigkap? Die doet het nu in 2020 nog steeds niet!
    Naast het feit dat je continu +/- 50 minuten in de wacht staat als je belt naar de klantenservice, staan ze je niet vriendelijk te woord en komen terug bel afspraken nooit na. Nergens geen tegemoetkoming en meedenken behoort ook nooit tot de mogelijkheden. ZO SLECHT! Wat een ellende!
    Als ik terug kijk ook naar alle dagen die ik vrij heb moeten pakken omdat er iemand langs moest komen om weer iets te komen maken dan had ik daar ondertussen al een mooie nieuwe keuken van kunnen kopen… Om te janken dit bedrijf!

  2. Aleida
    | Beantwoorden

    We hebben een geannuleerde toonzaalkeuken besteld bij Sijben Elen. Na het einde van mijn relatie ben ik genoodzaakt deze keuken te annuleren. Bij Sijben hebben ze geen werk gehad, zelfs de technische fiche was van de vorige kopers en toch spreken ze van annuleringskosten van 30%!! We hebben op 9 jaar tijd 3 keukens gekocht bij Sijben en heb mijn hele familie en vrienden gestuurd die ook allemaal gekocht hebben en toch blijven ze me van het kastje naar de muur sturen.
    Ik weet niet welk sterretje ik hierboven moet aanvinken, maar tot nu toe ben ik een erg ontevreden klant!!

  3. Sanne
    | Beantwoorden

    Niet tevreden.
    Vorig jaar een toonzaal keuken gekocht bij Sijben in Dilsen-Stokkem, éénmaal gekocht wordt je doorverwezen naar Nederland en kan je bij hen niet meer terecht.
    De Nederlandse installateur kwam langs en er werd een prijs afgesproken en ondertekend van 1000 euro (afbreken en meenemen van de oude keuken, nodige stopcontacten plaatsen, stukadoren van de muren, plaatsen en aansluiten van de nieuwe keuken).
    De stukadoren kwamen op een zondag werken, wat ik al raar vond.
    Het bleken Polen te zijn die voor een appel en een ei voor de Nederlandse installateur werkten en enkel gebroken Engels spraken.
    Ik heb hun zelf met handen en voeten moeten uitleggen wat ze moesten doen.
    De dag dat de keuken zou worden geïnstalleerd, was er gelijk een probleem met de nodige stopcontacten.
    Ondanks dat de prijs was afgesproken en ik dit ook op papier had, moest ik van de installateur ineens 500 euro bijbetalen omdat hij zich in het aantal stopcontacten vergist had.
    Deed ik dat niet, dan zou hij de keuken niet plaatsen.
    Ik heb dit uiteraard aan Sijben (in België en Nederland) gemeld en iedereen die ik aan de lijn kreeg zei dat dit niet kon. De heer echter zei mij met zalvende stem dat hij met de plaatsingsdienst niks te maken had en er zelf dus niets aan kon doen. Heel makkelijk!
    Zij zijn in zee gegaan met deze plaatsingsdienst en dus wel verantwoordelijk!!!
    Om van de misérie af te zijn heb ik dan maar die 500 euro betaald.
    Achteraf bleken de lampjes onder mijn bovenkasten niet te zijn aangesloten. De installateur vertelde mij doodleuk dat ik maar iemand anders moest vragen om 3 nieuwe stopcontacten te plaatsen.
    Waarom moest ik dan 500 euro bijbetalen??????
    Als alleenstaande vrouw ben je een makkelijk prooi en word je gewoon in het zak gezeten.
    Ik voel me zeker en vast opgelicht en in de steek gelaten door de heer van deze winkel !

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Optionally add an image (JPEG only)