Trybou keukens ervaringen? Bekijk hier alle Trybou keukens ervaringen. Gaat u binnenkort bij Trybou keukens langs in Staden? Bekijk dan eerst de reviews en recensies over Trybou keukens.

Trybou keukens ervaringen? Hoe was uw ervaring met Trybou keukens in Staden
Uw ervaring met Trybou keukens plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over Trybou keukens in Staden.

 

Advertenties

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Uw keuken tekenen of berekenen?

Teken uw keuken zelf in 3D of bereken direct uw keukenprijs binnen 5 minuten geregeld!

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis

 

Trybou keukens algemene informatie

Trybou Keukens heeft vestigingen gevestigd in Staden, Oostkamp, Dworp en Sint Niklaas in België. Het bedrijf is sinds 1933 actief in de keukenbranche. Bent u benieuwd? Bekijk dan de website van Trybou keukens voor meer informatie, tips en de openingstijden.

Uniek aan Trybou keukens

Er wordt eens in de zoveel tijd een kijkmoment georganiseerd, waarbij u een kijken kan nemen de villa in Tielt. Uw keuken wordt ontworpen door een binnenhuisarchitect.

1 op basis van 2 reviews

16 Responses

  1. Nancy
    | Beantwoorden

    In november 2020 ben ik langs geweest in de winkel in Staden. Ik had alle plannen mee waarmee ze aan de slag konden gaan voor een offerte. Ik had oog op een moderne keuken voor de nieuwbouw woning. Na bespreking zou ik een voorstel krijgen die ik achteraf nog kon wijzigingen. Na een 2e maal ter plaatse ging alles vlot. Eind december 2020 nam ik telefonisch contact op om te vragen waar de offerte bleef en daar had ik een vrouw aan de lijn. Totaal onvriendelijk. Zelfs arrogant. Tot nu 23/8/2021 geen offerte gekregen. Misschien beter zo…als je alle negatieve recensies leest, ben ik blij dat ik niet in zee ben gegaan met Trybou keukens.

  2. Frédérique
    | Beantwoorden

    Zeer slechte ervaring met Trybou. Het eerste punt waar het al misloopt is communicatie. Telkens als ik bel naar de showroom word ik doorverwezen naar Staden, hier nemen ze dan nooit de telefoon op. Als ik een e-mail stuur moet ik, zonder overdrijven, altijd 1 week wachten op antwoord. Er is mij een marmerkeukenblad verkocht waarover ik gerust mocht zijn dat er geen vlekken op kwamen zelfs niet door citroen. Resultaat na 1 week? Overal plekken die ik niet meer verwijderd krijg, zelfs plekken van waar wij niet weten van waar ze komen. Ten tweede hebben wij betaald voor een marmerblad van 2cm uitgedikt naar 3cm. Nu is er toch een keukenblad van 2cm geplaatst maar wij hebben wel betaald voor 3cm. Ik ben al 4 maanden op een antwoord aan het wachten. Ik heb zelfs nog steeds geen reactie op mijn klacht mogen ontvangen! Ik heb deze keuken gekocht via een bouwfirma. Als ik rechtstreeks klant was kocht ik NOOIT maar dan ook NOOIT een keuken bij Trybou.

  3. Bas Dost
    | Beantwoorden

    In nieuwbouwproject appartementen was dit de keukenbouwer. Initieel enthousiast omdat de naam toch wel enige faam heeft.
    Helaas, de faam is lang passé. Het begon al bij onze eerste bezoek aan de showroom. Met het budget van de bouwheer was alleen het meest basische bereikbaar. Naar ideeën toe van de tekenaar: een grote 0. Wijzelf hebben alle type kasten, indeling, kleurencombinaties, etc bedacht.
    Gevolg: budget X 2,5.
    Bij de oplevering volgende mankementen: oven was niet aangesloten, vaatwasser kon niet volledig open door de plint van het eiland die ervoor zat. Rubber frigo dicht niet, loszittende kranen onder gootsteen. De laatste 2 zijn nog steeds niet opgelost want dit is volgens Trybou niet hun verantwoordelijkheid.
    Conclusie: NOOIT meer, zelfs zou ik in een volgend project een afkoopsom moeten betalen voor een andere keukenplaatser!!!

    • trybou nazorg team
      | Beantwoorden

      Dag Meneer Dost,

      Bedankt voor uw feedback. Op een andere website noemt u zichtzelf Bavo Dost. Uw beide namen komen niet voor in ons klantenbestand. Mocht u reageren voor iemand anders die klant is bij ons, graag dit laten weten zodat we hen kunnen contacteren om dit zo spoedig mogelijk uit te klaren. Graag een seintje.

      Met vriendelijke groeten,
      het trybou nazorg team

      • Beo
        | Beantwoorden

        Ik ken dat gevoel. Wij zitten nu met hetzelfde probleem. Die mannen scheppen geld wanneer men iets extra vraagt. Schandalig is het, en met hun uitleg dat wij de enige zijn die zagen, wel langs de ene kant ben ik blij dat wij niet alleen deze opmerkingen maken. En dan nu als reactie krijgen dat men de klant wil contacteren!!!! TRYBOU ik denk dat deze mensen, net als wij, alles hebben gedaan wat ze konden. Nu het op een review site staat gaan jullie iets ondernemen? Laat me niet lachen🤣

  4. Monique Olbrechts
    | Beantwoorden

    Heel slechte ervaring met TRYBOU.
    In ons 2e verblijf appartement in Middelkerke stond een TRYBOU keuken. Geen probleem.
    In onze nieuwbouw villa Koksijde kozen wij dan ook voor TRYBOU. Gezien de mooie reclame.
    Op aanraden van de verkoper en de toonzaalkeukens kozen wij voor een witte keuken in “poederlak”.
    Onze vraag dat dit kleurbestendig was werd positief beantwoord.
    Geen correcte opmeting. Kasten te hoog.
    Kookeiland geplaatst maar terrasdeur kon niet meer open. Alles werd door TRYBOU opgemeten.
    2x lift moeten betalen verkeerde kasten.
    Na 3-4 jaar enorme verkleuring van de kasten. GEEL ipv wit enorm verschil met binnenkant kasten. Reactie van TRYBOU : dat kan gebeuren. Zijn hiervoor niet verantwoordelijk en opnieuw schilderen geen garantie. Zeer negatieve (onklantvriendelijke) reactie van TRYBOU.
    Wij zitten nu met een gele ipv witte keuken en TRYBOU geeft toe dat dit kan gebeuren.
    Alles op onze kosten herschilderen!
    De persoon met wie wij contact hadden uiterst onvriendelijk en toen ik hem er op wees dat zij in de fout waren werd de telefoon gewoon neergelegd.
    TRYBOU dus nooit meer.
    TRYBOU heeft zeer mooie realisaties. Prachtige toonzaal maar bij plaatsing en klantvriendelijkheid verschrikkelijk slecht of hebben wij pech gehad ??
    Graag had ik hier nog een reactie van TRYBOU op gehad.

    • Tommy Brecht
      | Beantwoorden

      Jammer dit allemaal te lezen maar wij hadden eigenlijk geen klagen. Akkoord een antwoord krijgen duurt wel lang maar ze komen wel altijd met een oplossing. In de bouw is er altijd wel iets zolang dat het maar opgelost wordt. Wij hebben ons interieur laten inrichten voor onze nieuwe villa in 2016. Ook onze woning in verhuur hebben ze de keuken voorzien.

    • trybou nazorg team
      | Beantwoorden

      Beste mevrouw Olbrechts,

      Helaas komt uw naam niet in ons klantenbestand voor. Zou u daarom kunnen aangeven wanneer u bij ons uw maatwerkmeubilair zou gekocht hebben? Of onder welke naam? Wij zorgen ervoor dat u zo spoedig mogelijk geholpen wordt.

      Met vriendelijke groeten,
      het trybou nazorg team

    • trybou nazorg team
      | Beantwoorden

      Geachte mevrouw Olbrechts,

      Helaas komt uw naam niet in ons klantenbestand voor. Zou u daarom kunnen aangeven wanneer u bij ons uw maatwerkmeubilair zou gekocht hebben? Of onder welke naam? Wij zorgen ervoor dat u zo spoedig mogelijk geholpen wordt.

      Met vriendelijke groeten,
      het trybou nazorg team

  5. Audrey Meganck
    | Beantwoorden

    Heel slechte ervaring zowel bij plaatsing als achteraf door fout bij ventilatie ingebouwde koelkast. Koelkast kapot, ventilatie moet aangepast worden en Trybou niet te bespeuren.

  6. Slachtoffer
    | Beantwoorden

    Moet verplicht bij Trybou keuken kiezen voor appartement in nieuwbouwproject aan de kust. Blijkt familie van bouwheer.
    Krijg tot 2 maal toe een luidruchtige en iets wat agressieve verkoper, die me de grootste rotzooi van kasten opdringt. De maatkeuken waar ik recht op heb, weigert hij uit te tekenen en er een offerte van te maken.
    Ik krijg slechts 70% van mijn budget, indien ik elders koop. Maar met wat ik zie bij Trybou, gaan mijn dure toestellen, binnen de 3 jaar door de kasten heen zakken. Uw ervaringen lezende, ben ik vastbesloten dat ik niet meega in het Trybou verhaal

    • trybou
      | Beantwoorden

      Geachte klant,
      Beste,

      Uw review hebben we vandaag pas gezien en is goed ontvangen.
      Via onze website of google review is dit ook mogelijk, hiervan krijgen we dan melding.

      Sta ons toe als vakmannen ons werk te verdedigen en uw eventueel ongemak op te lossen. Aangezien trybou maatwerk in grote omvang aankan werken we ook voor de professionele sector: onder ander sleutel-op-de-deur woningen. De sterkte van het merk trybou is dat men alles kan aanpassen indien gewenst; in het kort: maatwerk. Onze maatwerk keukens en maatwerk interieurs zijn bijgevolg steeds van uitstekende kwaliteit; iets dikker plaatmateriaal met hogere densiteit. Alles wordt ook steeds in België vervaardigd. Zowel professioneel als voor hun privé komen klanten terug bij ons aankloppen voor hun nieuwe keuken of keukens. Vele particuliere klanten komen terug omdat ze hun 35 jarige trybou keuken wensen te vervangen door een nieuw exemplaar. Niet voor niets bestaan wij 85 jaar.

      Indien u oprecht geïnteresseerd bent geven wij u graag enkele klanten door als referentie. Graag dan ook de omvang van uw eigen project vermelden. Dit kan van keuken met inbegrip van alle kasten zoals vestiaire en dressing. Maar kan ook haardwand, slaapkamer, bureau, berging, badkamer, tot volledige uitvoering van maatwerk interieurarchitectuur.

      Wij kijken uit naar aangename kennismaking.

      • Slachtoffer
        | Beantwoorden

        Trybou,
        Ik blijf uw slachtoffer en zal nooit klant worden.
        Had u toen ik in uw toonzaal stond, mij onmiddellijk het maatwerk waar ik expliciet om vroeg getoond, voorgesteld en me een keuken ontworpen in het door mij gevraagde design. Dan had u naast de keuken mogelijks ook alle maatwerk kasten mogen maken. Uw verkoper verkoos om me de rotzooi uit de jaren stilletjes voor te stellen. Voor de prijs van een gouden keuken. Niet mijn stijl, buiten budget. Ik ben ondertussen een tevreden klant van een echt A-merk keukenbouwer. De toon van uw reactie die u blijkbaar op iedere vorm van kritiek geeft, zoals ik hier op het forum lees, is die van iemand die weet dat hij niet recht in zijn schoenen staat. Oplossingen moeten bij een eerste vraag aangeboden worden, niet nadat uw negatieve review op een keuken ervaringen forum verschijnt. Ik zie u bij enkele recensies namen en persoonlijke gegevens van uw particuliere klanten bekent maken? Bent u vertrouwd met de GDPR wetgeving die Europa vorig jaar invoerde? Ik zou deze is nakijken. Kan u veel besparen. En dat is een gratis tip.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Optionally add an image (JPEG only)