Vanden Borre kitchen ervaringen? Bekijk hier alle Vanden Borre kitchen ervaringen. Gaat u binnenkort bij Vanden Borre kitchen langs? Bekijk dan eerst de reviews en recensies over Vanden Borre kitchen.Van den Borre keukens

Vanden Borre kitchen ervaringen? Hoe was uw ervaring met Vanden Borre kitchen
Uw ervaring met Vanden Borre kitchen plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over Vanden Borre kitchen

Advertenties

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Uw keuken tekenen of berekenen?

Teken uw keuken zelf in 3D of bereken direct uw keukenprijs binnen 5 minuten geregeld!

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis

 

 

Vanden Borre kitchen algemene informatie

Met 12 toonzalen is deze keukenzaak een grote speler in België. Zij doen er alles aan om samen met u een unieke keuken te creëren. Toonzalen in: Gent, Maldegem, Jemappes, Drogenbos, Aartselaar, Diest, Herstal, Froyennes, Wierde, Waterloo, Gosselies en Boncelles. Website Van den Borre Kitchen

20 klantgetuigenissen

  1. Oana Stan
    | Beantwoorden
    We are yet another victim of Vandenborre kitchen, in Drogenbos this time. We have ordered our kitchen first week of December 2021 and fully paid it end of March. We have still the dishwasher, extractor and even full pieces of the cupboards missing; at no point were we informed about the fact the delivery was not complete and still we get no solution when we contact them. Stay away from this company ! We will pursue legal action as this seems to be the only way.

    Oana Stan geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  2. Esma
    | Beantwoorden
    Jammer genoeg hetzelfde verhaal. In maart heb ik de bestelling geplaatst en het voorschot betaald, de keuken had op 9 mei geleverd moeten worden. Volgens de curator kan ik vaarwel zeggen tegen mijn voorschot en de keuken is precies ook niet in productie gegaan.
    Er is idd een mogelijkheid dat de klanten toch geholpen worden door andere filialen, maar dit staat nog niet vast. Hopelijk komt hier snel duidelijkheid in.

    Daarbij is het ook opmerkelijk dat het nieuws over het faillissement nog niet bekendgemaakt is op het regionale nieuws/in het krant. Ze zullen waarschijnlijk proberen om naamverlies zo veel mogelijk te beperken, maar als dit te lang aansleept zal ik wel zelf stappen naar HLN of elk ander sensatiegazet dat ik kan vinden :/

    Is het mss geen idee om een facebookgroep aan te maken waar de gedupeerden elkaar kunnen verderhelpen?

    Esma geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  3. Benjamin Bertels
    | Beantwoorden

    Benjamin Bertels geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    • XDB
      | Beantwoorden
      Beste,

      wij hebben het nieuws gisteren ook vernomen.
      Het was vooraf doorgegeven dat ongeveer deze periode de keuken geplaatst mocht worden. We wilden vandaag een mail sturen dat alles voorzien was en de keuken geplaatst mocht worden, maar ze waren ons voor met het bericht omtrent het faillissement.

      Net na ons eerste bezoek aan de toonzaal in Diest hadden we zware twijfels (heel onaangenaam gevoel bij de verkoper). We zagen toen de melding dat 4 weken later de vestiging in Leuven zou openen. Uiteindelijk toch in Diest blijven gaan met dit als gevolg. We hadden ons gevoel moeten volgen…

      Voorschot van 30%, oftewel 10k, waar we heel waarschijnlijk niets van zullen terugzien.
      Een grote streep door de rekening.
      Ook voor onze verhuis die gepland staat voor augustus…

      Heel veel succes iedereen.
      Hopelijk kunnen alle gedupeerden toch nog wat recupereren.

      Mocht er nieuws zijn, dan kan/mag dat altijd hier gemeld worden.

      XDB geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  4. Burcin
    | Beantwoorden
    Ik zit hier met hetzelfde probleem. 15 duizend euro betaald voor een keuken die ik zelfs niet heb aangekregen zou half mei geleverd worden!? Telefoontjes hier en daar maar zonder respons.

    Ik vrees dat we ermee verder moeten gaan met het vredegerecht

    Burcin geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  5. Dorien Elsen
    | Beantwoorden
    Wij kochten onze keuken bij Vanden Borre Kitchen Diest. Wij hebben het volledige bedrag betaald voor plaatsing.
    Volgens contractafspraak zou de levering alleen na betaling plaatsvinden.
    Op 23 februari werden de kasten en toestellen geleverd en op 22 april het keukenblad.
    STAVAZA keuken: er ontbreekt een kast, een microgolf/oven, het blad is niet de juiste dikte en de volledige afwerking moet nog gebeuren.
    Sinds 22 april, op de dag van plaatsing blad hebben wij geen contact meer gehad met VDBK Diest omdat de zaak plots definitief gesloten is. Wij waren hiervan niet op de hoogte en zijn hier zelf achter gekomen.
    Wij hebben ondertussen al meermaals contact gehad met de Vanden Borre klantendienst via mail en telefoon. En elke keer opnieuw krijgen wij te horen dat ze begrip hebben voor de situatie en dat er een oplossing komt.
    Na meer dan een maand weten wij nog altijd niet wat er gaat gebeuren. Wij hebben nog steeds geen oplossing.
    Wij hebben een volledige keuken betaald en hebben een onafgewerkte keuken gekregen met meerdere tekortkomingen.

    Dorien Elsen geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    • Frederickx Monique
      | Beantwoorden
      Hallo Dorien
      Wij zitten met dezelfde problemen, de keuken werd geplaatst op 25 maart 2022. Ik heb geen toestellen in de keuken. Enkel een afwasmachine en een warmhoudplaat. Ik heb geen pompbak, geen kraan, geen oven, geen microgolf, geen koelkast en de dampkap daar ontbreken nog stukken van. Alle schuiven zijn verkeerd, mijn handvaten passen er niet op. Begin mei kreeg ik te horen, dat ze met verlof waren tot 9 mei. Nadien bleven ze gesloten. Ook contact genomen met de klantendienst en daar wimpelen ze ons af. Ondertussen weet ik dat ze failliet zijn. Ik wil via deze weg in contact komen met nog gedupeerden, samen staan we sterk.

      10-06: Hallo gedupeerden van Diest, op het vredegerecht gaven ze mij de raad om samen te bundelen en een advocaat aan te stellen

      Frederickx Monique geeft 2 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

      • Benjamin Bertels
        | Beantwoorden
        Dag Monique,

        Ik heb reeds een voorschot van €6.000,- betaald, maar kom nu net als jullie tot de vaststelling dat ze gestopt zijn.
        De keuken liet ik in productie gaan, maar ik vrees dat ze vlak erna gestopt zijn, waardoor ik niet zeker ben of de keuken nu reeds geproduceerd werd of niet. De keuken had volgens overeenkomst (10 weken na in productie gaan) in de week van 25 mei geplaatst moeten zijn, maar helaas. Vandaag weet ik enkel dat ze gestopt zijn (ook zelf moeten achterkomen gelijk u), ik €6.000,- heb betaald en niet weet of er überhaupt een keuken zal komen, laat staan binnen welke termijn. Inhuizen kan ik niet vermits ik niet zal investeren in andere toestellen om ze later aan de helft van de prijs te moeten verkopen wanneer de bestelde apparaten mogelijks toch nog geleverd worden.

        De afgelopen twee weken heb ik drie keer contact opgenomen met de klantendienst, maar ze herhalen gewoon “We nemen zo snel mogelijk contact met u op zodra er een oplossing is gevonden.”

        Vandaag stuur ik een aangetekend schrijven naar de hoofdzetel. Vervolgens hebben ze 8 dagen om te antwoorden. Indien ik geen of hetzelfde antwoord krijg als de klantendienst me geeft, stap ik naar het vredegerecht.

        Sturen jullie ook een aangetekend schrijven?
        Ik zal hierop terugkomen zodra ik reactie heb gehad op mijn aangetekend schrijven.

        Veel succes alvast,

        Benjamin

        Benjamin Bertels geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

        • Burcin
          | Beantwoorden
          Ik heb na een paar telefoontjes hier en daar wel een antwoord gekregen.

          De klanten van vandenborre diest gaan verdeeld worden, ze weten het zelf ook maar pas 2 3 dagen en zijn hier blijkbaar mee bezig.

          Zodra ze er zelf uitkomen, worden we opgebeld vanuit de hoofdzetel (als het waar is natuurlijk)

          Burcin geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

          • Benjamin Bertels
            |
            Erg om te horen dat je ook gedupeerd bent.

            Echter, ze weten dit wel al langer dan 2 à 3 dagen.
            Ik zag op Google Reviews een review van 2 maanden geleden dat er ook al contact werd opgenomen zonder respons.

            Mag ik vragen met wie je allemaal al contact hebt opgenomen opdat je dit antwoord kreeg?

            Benjamin Bertels geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  6. Rahela habibi
    | Beantwoorden
    Zeer ontevreden zowel voor eerlijkheid, afspraken, als kwaliteit, hier ons verhaal:
    – in onze eerste afspraak hebben ze gezegd als jullie nu bestelen, einde volgende maand hebben jullie de keuken, het was einde december ‘21, week later hebben wij keuken gekozen, plots werd dat half maart, dan half april. Uiteindelijk 6/5 werd de werkblad geplaatst, maar het al lang nog niet voorbij.
    – een kast is al defect voordat wij dat kunnen gebruiken.
    – kookplaat is defect, werkt niet!
    -pombak afvoer water is defect dus 100 percent onbruikbaar.
    -microgolf is nog niet geleverd
    -plinten zitten niet goed-
    – erger nog moet je 10 keer bellen om defect door te geven, je altijd hoort smoesjes, wordt uitgesteld.
    -ik raad VDB Kitchen aan niemand

    Rahela habibi geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  7. Tessa
    | Beantwoorden
    Vanaf onze eerste kennismaking tot de levering van onze keuken zijn we zeer tevreden over R. en S. Wat een toppers. Ze nemen uitgebreid de tijd om samen met jou je droomkeuken uit te zoeken. Ze denken mee met de inrichting van de kastjes en zoeken de apparaten uit die bij jou en je budget passen. Ze houden je op de hoogte van de levering en ze zijn bereikbaar indien nodig. Onze keuken is vandaag op tijd geleverd en het ziet er gewoon weg top uit. Wij zijn erg bij dat onze keuze op van den Borre Genk is gevallen, hier is klant nog echt koning. S. en R. hartelijk bedankt voor jullie goede service en we nodigen jullie binnenkort graag uit om de keuken te komen bewonderen! Liefst van Tessa en Santiago

    Tessa geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  8. Alex en brenda hoedeman-van goethem
    | Beantwoorden
    Wij hebben vorig jaar in maart onze keuken besteld bij vdborre kitchen maar nog steeds is onze jeuken niet afgewerkt !!! Steeds opnieuwmeldt zich een probleem waardoor alles wordt vertraagd en niet kan worden afgewerkt !!! In 1ste instantie zou onze keuken geleverd worden 1 oktober 21 ! Enkele dagen v de 21ste belden men ons dat de keuken niet geleverd werd wegens bestelling niet doorgegeven aan leverancier !! Uiteindelijk kwam de keuken 25 oktober 21 maar zonder novy kookplaat e neff microwave . Ondertss is de microwave geïnstalleerd maar de novy kookplaat en de splash wand met balk e eveneens een steunbalk in de hoekkast die gebroken is zijn nog steeds niet in orde ! Nu beloven ze weer dat alles wordt geïnstalleerd e hersteld 29 januari !!! Niet te geloven zoiets en onaanvaardbaar !!! Ik raad een keuken kopen bij vandenborre kitchen dan ook iedereen af !!!

    Alex en brenda hoedeman-van goethem geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  9. Seb
    | Beantwoorden
    Al verschillende keren bij Vanden Borre gekocht maar dit is de laatste keer. Ik heb een headphone gekocht die voorradig was op hun website. Aangezien deze voorradig was heb ik via een ander platform een cadeaubon twv 100 euro gekocht om deze headset aan te kopen.
    De dag van de levering sturen ze mij een mail dat het product niet geleverd kan worden.
    Ik bel naar de klantendienst dat ik mijn geld terug wil, gestort op mijn rekening, omdat ik niets meer ben met een cadeaubon omdat ik enkel die specifieke headphone wou kopen. Ik krijg bevestiging van de call agent dat iemand mij zal opbellen om mijn rekeningnr te vragen zodat het geld proper teruggestort kan worden.
    De dag nadien krijg ik een mail met een waardebon. Ik bel met een call agent genaamd Julius die me doodleuk en bijdehand zegt dat dit logisch is en dat het geld teruggestort is op mijn cadeaubon dus dat er geen probleem is.
    Ik heb een aankoop gedaan met de veronderstelling dat als iets voorradig is en aangebied wordt op de website dat het ook geleverd kan worden. Ik heb hierdoor een cadeaubon gekocht om de betaling te doen, en nu kan Vanden Borre niet leveren, en zit ik met een cadeaubon van 100 euro waar ik niets meer mee ben omdat ik niets meer nodig heb. Dat is gemakkelijk geld verdient voor hen. Gaan jullie zo om met klanten?
    Ik verwacht nog steeds een gepaste oplossing. Indien jullie dit willen rechtzetten. Bestelbonnummer: 415918228.

    Seb geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  10. Romy
    | Beantwoorden
    Helaas, zoals de rest het hier al bevestigd. Heel veel beloftes en heel vriendelijk tot alles betaald is. Wij zitten ook met een onafgewerkte keuken en hebben oa betaald voor planken waar we nu dus niets mee zijn. De plaatsers hebben een paar legplanken niet opgehangen omdat ze “het juiste materiaal” niet meehadden. Ze zeiden ons dat het simpelweg een kwestie was van langere pluggen te gebruiken om ze op te hangen en dus hebben wij op goed vertrouwen gezegd dat wij hiervoor dan wel konden kijken. Dit was echter niet opgelost met langere pluggen (de planken zijn te zwaar en het gewicht raar verdeeld waardoor ze niet vast /recht aan de muur bevestigd kunnen worden).. Na een paar keer opnieuw mijn uitleg te doen en foto’s door te sturen word er door onze contactpersoon (die *eerst* heel sympathiek was) F. zelfs niet meer gereageerd. De dampkap buis was ook niet aangesloten omdat ze dit niet correct konden doen omdat hier nog een oudere buis zat, hier was ook niets over gecommuniceerd op voorhand en er werd ook geen suggestie gedaan om dit op te lossen. Er was beloofd dat ze stap voor stap met ons mee gingen kijken hoe we de keuken het beste konden aanpakken (er moesten eerst ook nieuwe muren en vloer gelegd worden) en bij het bezoek van de “extra persoon” die hier mee ging advies in geven en ook, volgens F., sommige werken kon uitvoeren was het duidelijk dat die daar geen zin en tijd voor had. Hierdoor heb ik nog eens een extra aannemer aangenomen zodat alles toch op voorhand netjes in orde zou staan en vandenborre gewoon de keuken moest komen plaatsen. Behalve het uitgetekende plan van F. in het begin is er nul komma nul inzet geweest wat meedenken/helpen betreft. Om eerlijk te zijn heb ik spijt dat ik niet gewoon voor een ikea keuken gegaan ben.

    Romy geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  11. Dirk Schepens
    | Beantwoorden
    Uw droomkeuken, maar een nachtmerrie is ook een droom!
    Voor een potentiële klant wordt gretig een toneeltje klantvriendelijkheid opgevoerd.
    Dit eindigt wel bij het tekenen van de bestelbon.
    Had ik eerst de reviews gelezen, dan hoefde ik nu niet zelf deze review te schrijven!
    In volle coronatijd hebben we ons laten overhalen om een keuken te bestellen bij Vanden Borre kitchen in Oostakker.
    Na het tekenen van de bestelling, heb je nog de mogelijkheid om heel wat aan te passen. Maar bij iedere aanpassing tikt de teller: een toestel vervangen door een met een goedkopere catalogusprijs resulteert zelfs in een meerprijs.
    Er waren ook wat aanpassingen nodig om afvoerleidingen weg te werken die in een hoek zitten: dit werk mooi aangepast op de 3D weergave en zou dus passen in het geheel van de keuken.
    Het komen tot de finale versie is niet echt vlot verlopen, maar uiteindelijk lag alles vast en kon de keuken opgemeten worden.
    De opmeting is gebeurd voor het bijwerken van de bepleistering, om geen tijd te verliezen.
    Het opmetingsverslag was vrij summier en gaf enkel melding dat enkele lengtes wat afweken t.o.v. het oorspronkelijke plan.
    Dus alles leek klaar om een mooie keuken te hebben.
    Op de dag van de plaatsing begon de ellende:
    1. Er was geen omkasting rond de afvoerleidingen geplaatst en daardoor kon de hoekkast niet geplaats worden. Deze omkasting had ik moeten laten voorzien, dus het was mijn schuld dat deze er niet was.
    Hierover was eerder nooit iets gezegd, ook niet bij de opmeting.
    Op de 3D van de keuken, was er een omkasting voorzien in het materiaal van de keuken.
    Doch ook dit wordt niet uitgevoerd, ondanks uitdrukkelijk gevraagd voor de bestelling.
    Het staat niet in de stukkenlijst van de keuken en ik had dit moeten zien. De 3D illustratie is niet bindend voor de inhoud!
    2. Onze keuken is in L-vorm. Bij de plaatsing bleek dat de hoek tussen de muren slechts 88.8° is en geen 90°.
    De opmeting in opdracht van Vanden Borre, heeft hiervan nooit enige melding gemaakt, waardoor ik er niet van in kennen ben gesteld om eventuele correcties te laten uitvoeren.
    Hierdoor ontstaat er een spleet van ongeveer 5 cm tussen het werkblad en de muur.
    Zaakvoerder T.B. maakte mij duidelijk dat dit mijn fout was: de klant moet zelf zorgen dat alle muren haaks staan. Een mogelijke oplossing, is een nieuw werkblad dat mij €605 zou kosten.
    Op enige goodwill moest ik niet rekenen.
    Volgens de zaakvoerder T.B., had ik maar een architect moeten nemen om mijn keukenproject te begeleiden.
    3. De levering van de combioven werd steeds uitgestel en er kon zelfs geen datum gegeven worden.
    We hebben dan uiteindelijk beslist om deze uit de bestelling te nemen zodat ik hem zelf kon bestellen. Ik heb hem dan zelf besteld en binnen de week was hij geleverd.
    4. Er was €104.02 meer gefactureerd dan op de bestelbon.
    Om de levering niet in gevaar te brengen, hebben we het volledige bedrag betaald.
    Het heeft echter heel wat voeten in de aarde gehad om daarna dit bedrag teruggestort te bekomen.
    5. “De laagste prijs, alles inbegrepen” is hun leuze.
    Dit is dus een lege doos, want zelfs een flexibel voor de waterkraan of voor de dampkap aan te sluiten is niet inbegrepen.
    Het resultaat is echt bedroevend.
    Nog meer bedroevend is dat Vanden Borre geen enkele verantwoordelijkheid neemt voor hun werk en voor alles wat misgaat zeggen ze onomwonden dat u als klant in fout bent.
    Alles wordt afgeblokt met de “algemene voorwaarden”, die zodanig opgesteld zijn dat zij nergens verantwoordelijkheid hoeven te nemen.
    Ook de algemene klantendienst van Vanden Borre Kitchen geeft geen enkele ondersteuning om tot een compromis te komen, citaat “Al onze franchise-winkels zijn verantwoordelijk voor hun acties en hun beslissingen.”
    Het ontbreekt dit bedrijf aan enige vorm van ethische code naar zijn klanten

    Ik besef maar al te goed dat mijn beweringen allemaal zullen weerlegd worden door T.B., maar ik beschik over de nodige bewijzen om dit allen te staven.

    Dirk Schepens geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  12. Vandezande
    | Beantwoorden

    Ook hier tevreden klanten van Vanden Borre kitchen in Diest. Er werd rekening gehouden met onze wensen en er werd ons niets opgedrongen.
    Zo kwamen wij tot onze perfecte keuken.
    Ook voor onze plaatser Bert niets dan lovende woorden. Top!

  13. Christel Van de Velde
    | Beantwoorden

    Hallo, wij zijn bij van den borre kitchen in Diest geweest voor onze keuken. We werden daar door Lien geholpen, die dat op zeer goede en rustige manier gedaan heeft. Zij heeft veel geduld met ons gehad omdat we moeilijk konden beslissen wat we wilden. Zij heeft ons 3 keer ontvangen om zo tot onze droomkeuken te komen. Een dikke proficiat aan jullie en bedankt voor de fijne en goede samenwerking (topteam). Christel en Philippe

    • Vanden Borre Kitchen Diest
      | Beantwoorden

      Beste Christel,

      Hartelijk dank voor de leuke recensie.

      Mvg Lien en Steve

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

*

*

Optionally add an image (JPEG only)