Vanden Borre kitchen ervaringen? Bekijk hier alle Vanden Borre kitchen ervaringen. Gaat u binnenkort bij Vanden Borre kitchen langs? Bekijk dan eerst de reviews en recensies over Vanden Borre kitchen.Van den Borre keukens

Vanden Borre kitchen ervaringen? Hoe was uw ervaring met Vanden Borre kitchen
Uw ervaring met Vanden Borre kitchen plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over Vanden Borre kitchen

Advertenties

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Uw keuken tekenen of berekenen?

Teken uw keuken zelf in 3D of bereken direct uw keukenprijs binnen 5 minuten geregeld!

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis

 

 

Vanden Borre kitchen algemene informatie

Met 12 toonzalen is deze keukenzaak een grote speler in België. Zij doen er alles aan om samen met u een unieke keuken te creëren. Toonzalen in: Gent, Maldegem, Jemappes, Drogenbos, Aartselaar, Diest, Herstal, Froyennes, Wierde, Waterloo, Gosselies en Boncelles. Website Van den Borre Kitchen

1 op basis van 1 reviews

5 Responses

  1. Dirk Schepens
    | Beantwoorden

    Uw droomkeuken, maar een nachtmerrie is ook een droom!
    Voor een potentiële klant wordt gretig een toneeltje klantvriendelijkheid opgevoerd.
    Dit eindigt wel bij het tekenen van de bestelbon.
    Had ik eerst de reviews gelezen, dan hoefde ik nu niet zelf deze review te schrijven!
    In volle coronatijd hebben we ons laten overhalen om een keuken te bestellen bij Vanden Borre kitchen in Oostakker.
    Na het tekenen van de bestelling, heb je nog de mogelijkheid om heel wat aan te passen. Maar bij iedere aanpassing tikt de teller: een toestel vervangen door een met een goedkopere catalogusprijs resulteert zelfs in een meerprijs.
    Er waren ook wat aanpassingen nodig om afvoerleidingen weg te werken die in een hoek zitten: dit werk mooi aangepast op de 3D weergave en zou dus passen in het geheel van de keuken.
    Het komen tot de finale versie is niet echt vlot verlopen, maar uiteindelijk lag alles vast en kon de keuken opgemeten worden.
    De opmeting is gebeurd voor het bijwerken van de bepleistering, om geen tijd te verliezen.
    Het opmetingsverslag was vrij summier en gaf enkel melding dat enkele lengtes wat afweken t.o.v. het oorspronkelijke plan.
    Dus alles leek klaar om een mooie keuken te hebben.
    Op de dag van de plaatsing begon de ellende:
    1. Er was geen omkasting rond de afvoerleidingen geplaatst en daardoor kon de hoekkast niet geplaats worden. Deze omkasting had ik moeten laten voorzien, dus het was mijn schuld dat deze er niet was.
    Hierover was eerder nooit iets gezegd, ook niet bij de opmeting.
    Op de 3D van de keuken, was er een omkasting voorzien in het materiaal van de keuken.
    Doch ook dit wordt niet uitgevoerd, ondanks uitdrukkelijk gevraagd voor de bestelling.
    Het staat niet in de stukkenlijst van de keuken en ik had dit moeten zien. De 3D illustratie is niet bindend voor de inhoud!
    2. Onze keuken is in L-vorm. Bij de plaatsing bleek dat de hoek tussen de muren slechts 88.8° is en geen 90°.
    De opmeting in opdracht van Vanden Borre, heeft hiervan nooit enige melding gemaakt, waardoor ik er niet van in kennen ben gesteld om eventuele correcties te laten uitvoeren.
    Hierdoor ontstaat er een spleet van ongeveer 5 cm tussen het werkblad en de muur.
    Zaakvoerder T.B. maakte mij duidelijk dat dit mijn fout was: de klant moet zelf zorgen dat alle muren haaks staan. Een mogelijke oplossing, is een nieuw werkblad dat mij €605 zou kosten.
    Op enige goodwill moest ik niet rekenen.
    Volgens de zaakvoerder T.B., had ik maar een architect moeten nemen om mijn keukenproject te begeleiden.
    3. De levering van de combioven werd steeds uitgestel en er kon zelfs geen datum gegeven worden.
    We hebben dan uiteindelijk beslist om deze uit de bestelling te nemen zodat ik hem zelf kon bestellen. Ik heb hem dan zelf besteld en binnen de week was hij geleverd.
    4. Er was €104.02 meer gefactureerd dan op de bestelbon.
    Om de levering niet in gevaar te brengen, hebben we het volledige bedrag betaald.
    Het heeft echter heel wat voeten in de aarde gehad om daarna dit bedrag teruggestort te bekomen.
    5. “De laagste prijs, alles inbegrepen” is hun leuze.
    Dit is dus een lege doos, want zelfs een flexibel voor de waterkraan of voor de dampkap aan te sluiten is niet inbegrepen.
    Het resultaat is echt bedroevend.
    Nog meer bedroevend is dat Vanden Borre geen enkele verantwoordelijkheid neemt voor hun werk en voor alles wat misgaat zeggen ze onomwonden dat u als klant in fout bent.
    Alles wordt afgeblokt met de “algemene voorwaarden”, die zodanig opgesteld zijn dat zij nergens verantwoordelijkheid hoeven te nemen.
    Ook de algemene klantendienst van Vanden Borre Kitchen geeft geen enkele ondersteuning om tot een compromis te komen, citaat “Al onze franchise-winkels zijn verantwoordelijk voor hun acties en hun beslissingen.”
    Het ontbreekt dit bedrijf aan enige vorm van ethische code naar zijn klanten

    Ik besef maar al te goed dat mijn beweringen allemaal zullen weerlegd worden door T.B., maar ik beschik over de nodige bewijzen om dit allen te staven.

  2. Vandezande
    | Beantwoorden

    Ook hier tevreden klanten van Vanden Borre kitchen in Diest. Er werd rekening gehouden met onze wensen en er werd ons niets opgedrongen.
    Zo kwamen wij tot onze perfecte keuken.
    Ook voor onze plaatser Bert niets dan lovende woorden. Top!

  3. Christel Van de Velde
    | Beantwoorden

    Hallo, wij zijn bij van den borre kitchen in Diest geweest voor onze keuken. We werden daar door Lien geholpen, die dat op zeer goede en rustige manier gedaan heeft. Zij heeft veel geduld met ons gehad omdat we moeilijk konden beslissen wat we wilden. Zij heeft ons 3 keer ontvangen om zo tot onze droomkeuken te komen. Een dikke proficiat aan jullie en bedankt voor de fijne en goede samenwerking (topteam). Christel en Philippe

    • Vanden Borre Kitchen Diest
      | Beantwoorden

      Beste Christel,

      Hartelijk dank voor de leuke recensie.

      Mvg Lien en Steve

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Optionally add an image (JPEG only)