Vanden Borre kitchen ervaringen? Bekijk hier alle Vanden Borre kitchen ervaringen. Gaat u binnenkort bij Vanden Borre kitchen langs? Bekijk dan eerst de reviews en recensies over Vanden Borre kitchen.Van den Borre keukens

Vanden Borre kitchen ervaringen? Hoe was uw ervaring met Vanden Borre kitchen
Uw ervaring met Vanden Borre kitchen plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over Vanden Borre kitchen

Advertenties

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Uw keuken tekenen of berekenen?

Teken uw keuken zelf in 3D of bereken direct uw keukenprijs binnen 5 minuten geregeld!

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis

 

 

Vanden Borre kitchen algemene informatie

Met 12 toonzalen is deze keukenzaak een grote speler in België. Zij doen er alles aan om samen met u een unieke keuken te creëren. Toonzalen in: Gent, Maldegem, Jemappes, Drogenbos, Aartselaar, Diest, Herstal, Froyennes, Wierde, Waterloo, Gosselies en Boncelles. Website Van den Borre Kitchen

43 klantgetuigenissen

  1. greet
    | Beantwoorden
    Ik droomde van een keuken, en belande in een nachtmerrie.
    Alles wat verkeerd kon gaan ging fout.
    Fout plan, fouten in het opmeten, waardoor de keuken niet paste, meerdere planken tot 10 cm tekort, ook de afdekplaten pasten niet, of waren niet aanwezig. De indeling van de keuken klopt trouwens nog altijd niet.
    Afspraken hebben met plaatsers die tegen dat de datum er was, niet meer voor deze winkel werkten.
    Niemand van de mensen die er werkten toen ik mijn keuken bestelde werkt er vandaag nog.
    Mijn project duurde ongeveer twee jaar.
    Het zal nooit mijn droomkeuken worden, het hart van mijn keuken is immers verminkt.
    Een van de plaatsers boorde tijdens het plaatsen op verschillende plaatsen door de muur waardoor ik schade in een andere kamer heb.
    Dit raakt niet opgelost.
    Van elke stap in dit project heb ik foto’s, elke fout staat op mail beschreven.
    Als ik hun reclames lees, hebben die voor mij een heel wrange nasmaak, ik wilde, droomde van een mooie keuken, zoals deze die in de toonzaal staan, of zoals ze beloven, niet meer, maar zeker niet minder.

    greet geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  2. Jan Leenaerts
    | Beantwoorden
    NIET DOEN!!!
    Alles wat tegen kan vallen, valt tegen, incompetente filiaalhouder. Laat je volledig aan je lot over. Al meer dan 4 maanden zonder keuken. Alles vooraf moeten betalen of geen levering. Eerste ploeg van plaatsers (Neo Freelance in onderaanneming van VDB) regelrechte ramp. Door afvoer en elektriciteitsleidingen geboord en weggestopt met silicone. Gevolg volledig vochtige muur en elektriciteitsproblemen. Zelf op eigen kosten problemen moeten zoeken en herstellen zonder enige hulp van VDB! Keuken staat nu al maanden half en verkeerd gemonteerd en VDB geeft geen enkel perspectief! Totaal onaanvaardbaar!

    Jan Leenaerts geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  3. Nico Wuytack
    | Beantwoorden
    Mijn keuken was besteld bij vandenborre Sint niklaas. Na plaatsing april 2023 is de winkel helaas gestopt.
    Bij plaatsing bleek een corpus van mijn eiland en een deur beschadigd bij levering. Ik probeer al sinds mei 2023 al iemand te bereiken in Brussel. Daar wordt ik van Piet naar pol verwezen. Tot op heden December 2023 is dit euvel nog steeds niet opgelost. Voor hetzelfde geld is het type kleur/patroon niet meer beschikbaar of zit er al een kleurverschil op. Wat gaan ze dan doen?Contact 0,0% ze bellen nooit terug, we gaan het doorgeven is het steeds. De verantwoordelijke die de nieuwe winkel in Sint Niklaas zou openen heb ik al 2 maand niet meer gehoord. Service 0,0% en dit voor een keuken van 26.000€ zonder btw. Als je een review schrijft antwoorden ze met we contacteren u spoedig. Helaas zijn dit loze beloftes en proberen ze de schijn hoog te houden. In Januari is het geduld op en zal ik genoodzaakt zijn om het via een advocaat te doen. Mijn geduld is alleszins op.

    Nico Wuytack geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  4. Peter
    | Beantwoorden
    VDK Brugge is failliet. Onze voorschot (7000 euro) zijn we kwijt en worden momenteel volledig in het ongewisse gelaten over hoe het nu verder moet :-(. Waren misschien toch beter naar een vaste marktwaarde geweest. Hebben gegokt en blijkbaar dik verloren bij VDK.

    Peter geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    • Sj
      | Beantwoorden
      Dag Peter

      Hier hetzelfde. Keuken is half geplaatst, afwerking was voorzien voor eind augustus. Na vele telefoontjes de laatste week, uiteindelijk te weten gekomen dat het over een faillissement gaat. Klantendienst helpt je inderdaad niet verder…..

      Sj geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  5. Katrien Maerens
    | Beantwoorden
    Vorig week is mijn nieuwe keuken door Vande Borre Oostende geplaatst. Prima service en perfecte afwerking in 3 dagen. Echt een aanrader. Zeer tevreden.

    Katrien Maerens geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  6. Jeroen D'Haeyer
    | Beantwoorden
    Vreselijke ervaring! We hebben vorig jaar onze keuken laten plaatsen door Vanden Borre Kitchen Oostakker, maar er waren enkele kleine opmerkingen:
    – De frigodeur sleept tegen de mdf aan, die schuin geplaatst is.
    – Er is een brokje uit één van de deuren
    – Er zit een spleet van 5cm tussen de oven en de schuif eronder
    – De afwerking van de mdf is gewoonweg slecht
    Op zich makkelijk op te lossen puntjes, ware het niet dat de communicatie volledig in het honderd loopt. We ontvangen amper antwoord op tientallen mails, beloftes worden gemaakt maar niet ingelost, we worden constant aan het lijntje gehouden…
    Resultaat: meer dan 1 jaar later zijn deze opmerkingen nog steeds niet opgelost, en is er geen einde in zicht.

    Jeroen D'Haeyer geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  7. Arnold
    | Beantwoorden
    Wij kochtten een Miele vaatwasser welke Vandenborre zou installeren. Op de dag van de plaatsing kregen wij de boodschap dat de installatiekit van ons toestel werd gebruikt bij een vorige klant (?!?) en de levering moest worden uitgesteld. Ondanks dat we voor niets een dag verlof hadden aangevraagd en dit opnieuw moesten doen, was er van enige tegemoetkoming geen sprake.
    Nu het toestel uiteindelijk is geïnstalleerd, blijkt het frontpaneel maar gedeeltelijk te zijn gemonteerd waardoor we de vaatwasser nog steeds niet kunnen gebruiken. Dus moeten we opnieuw een dag verlof aanvragen voor een nieuwe interventie.
    Benieuwd of er deze keer wel een tegemoetkoming volgt.
    Van de “akte van vertrouwen” mag men toch meer verwachten.

    Arnold geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  8. f.s.
    | Beantwoorden
    Kroniek van onkunde

    Een jaar na ondertekening bestelbon
    100 % afwerking, tot in detail, (dacht ik…)
    Zelfs met een, weliswaar virtueel,.. potje retoucheer lak erbovenop…

    Een keuken kopen doe je in vertrouwen. Als koper geef je aan wat je wilt van design en de voorziene ruimte. Dan vertrouw je op de skills en ervaring van de “keuken-expert”. Zodoende wordt er een keuken ontworpen en geïnstalleerd, volgens de meest logische indeling en ergonomie.
    Omdat we na de installatie wat verbaast waren ivm sommige zaken, kan het misschien toch mogelijk zijn dat wij het verkeerd inzien? Dat er hier wel degelijk revolutionair of zelfs visionair werd ontworpen?
    Het lijkt me enigszins tragikomisch. Zeker omdat, mocht het betreffende potje retoucheerlak voorhanden zijn, de fouten hiermee niet kunnen worden uitgewist
    De gevraagde greeploze kasten zijn inderdaad greeploos. Bij één kast is dit wel heel letterlijk genomen, quasi niet te openen. Een volwassene kan deze kast met moeite openen, dus kinderen al zeker niet. Ofwel is hier de bedoeling om gevaarlijke producten in onder te brengen, of misschien gewoon als plaats opvulling? Voor een decorkeuken kan dit voldoende zijn maar niet om dagelijks mee te werken. Waarschijnlijk is hier een andere type serie kast gemonteerd, waarop wel degelijk een greep moet komen.
    De kraanopstelling, welke met hendel tegen achterwand komt, de kookplaat waar achteraan bijna geen plaats is om een deftige kookpot op te zetten, de greep van ladekast onder de oven… Het zijn slechts enkele voorbeelden van de pennentrekken welke mooi het visitekaartje afgeven van de meester ontwerper.
    Het woord is nogmaals gevallen: “ontwerp” Een keuken ontwerpen en verkopen vergt nu eenmaal wat meer skills en inspanning dan pakweg een paar schoenen. Het kan niet dat met slechts enkele muisklikken op een standaard keuken ontwerp programma, zonder nacalculatie of opzoekwerk van gebruikte materialen, het toch tot een volledig goed einde kan komen.
    Een simpele accessoire, zoals een besteklade, vergde toch zoveel zweet, moeite en tijd om toch maar simpelweg wat info hierover te verkrijgen, iets wat snel lukte in een ander VDB kitchen filiaal.
    Het leerde ons dat de kwaliteit van service sterk filiaal gebonden is en afhankelijk van de wil en kunde van de winkel uitbater
    We beseffen ook wel dat we niet anders kunnen dan ons berusten in deze situatie. We verzoenen ons met de gedachte, dat het mogelijk nog vervelender moet zijn, als men beseft, dat een primaire slordige werkwijze van kwantitatief zo veel en snel mogelijk keukens verkopen op lange termijn niet loont tegenover deftig keuken ontwerpen.
    De opmerkingen hier hebben niets te maken met de kwaliteit van de materialen, kunde of onkunde van de plaatsters (die hebben alles zo goed als mogelijk geïnstalleerd). Maar veel hangt af van de kennis over comptabiliteit, ergonomie, ruimtelijk inzicht en ook technische skills van de expert/adviseur.
    Het bovengenoemde potje retoucheerlak zal vermoedelijk, gezien de reeds lang geleden beloofde levering, nog in – of net uit ontwikkelingsfase zijn. Ofwel dient er een koerier dit te voet vanuit Compostella naar de winkel in Oostakker te brengen?
    Dus, Beste keuken expert, CEO, Secretaris generaal van de kastwinkel in Oostakker; als het potje witte retoucheerlak toch nog ter plaatse zou komen, mogen jullie het houden en gebruiken als soort tipp-ex. Hiermee kan eventueel bij toekomstige klanten, de bestelbonnen aangepast worden aan de werkelijk uitgevoerde situatie.
    100 % gepersonaliseerde droomkeuken…tja.. niet voor ons. Je krijgt beter advies/service bij Ikea, Ik krijg al pijnlijke voeten bij de gedachte dat onze expert/CEO ooit in een schoenenwinkel zou werken. .

    Acta fabula est

    Opmerkingen:

    -Verkeerd samengestelde kasten, waarvan er een paar bijna niet open te krijgen zijn.
    -Keukenkraan waarvan de hendel tegen achterwand schuurt
    -Kookpotten welke bijna niet op de achterste kookzones passen.
    -Kastdeuren met onlogische openingswijze..
    -sommige kastdeuren welke bij openen tegen andere kasten komen..
    – lade achteraan uitgezaagd met scherpe kanten, voor montage gasleiding aan kookvuur
    – plinten die uit elkaar vallen als je er tegen komt.
    – doorsturen van pdf met info accessoires lukt maar niet
    – verkeerd kleur doorgegeven aan firma van werkblad, gelukkig op tijd door ons gezien.
    – verweten van leugenaar door “CEO”-
    -opvolging project is nihil.
    – lange wachttijden / deelleveringen/ geen info
    er zal wel standaard geantwoord worden met”… we hebben dit met de grootste aandacht gelezen en klantentevredenheid is onze grootste zorg…patati en patata… s.”
    maar reeds verschillende keren de klantendienst hierover interpelleert, maar er wordt geen gevolg aan gegeven

    frank steenwinckel geeft 1 uit 1 tot 5 sterren

    f.s. geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  9. Sven
    | Beantwoorden
    Heel positieve ervaring vorige week. De keukenconsulente is een vriendelijke dame die ons (klant) een heel fijn gevoel gaf. Ze luisterde naar onze wensen (binnen ons te besteden budget) gaf professioneel advies. Wat VDB Oostakker onderscheidt van andere winkels die keukens aanbieden is de persoonlijke benadering. De keukenconsulente gaf advies, zonder haar mening op te dringen, over materiaalkeuze, inrichting, functionaliteit en vooral praktische keuzes die wij als klant niet altijd nemen. Uiteraard is het esthetische aspect ook niet te verwaarlozen;-) Want ook daar zit je goed in de toonzaal. De kwantiteit van toonzaal keukens mag dan niet zo ruim zijn wat er tentoongesteld is is degelijk en vooral heel gezellig ingericht. Een fijne ervaring en beleving bij VDB Oostakker. Spannend wachten op de plaatsing.

    Sven geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  10. frank steenwinckel
    | Beantwoorden
    Kroniek van onkunde

    Een jaar na ondertekening bestelbon
    100 % afwerking, tot in detail, (dacht ik…)
    Zelfs met een, weliswaar virtueel,.. potje retoucheer lak erbovenop…

    Een keuken kopen doe je in vertrouwen. Als koper geef je aan wat je wilt van design en de voorziene ruimte. Dan vertrouw je op de skills en ervaring van de “keuken-expert”. Zodoende wordt er een keuken ontworpen en geïnstalleerd, volgens de meest logische indeling en ergonomie.
    Omdat we na de installatie wat verbaast waren ivm sommige zaken, kan het misschien toch mogelijk zijn dat wij het verkeerd inzien? Dat er hier wel degelijk revolutionair of zelfs visionair werd ontworpen?
    Het lijkt me enigszins tragikomisch. Zeker omdat, mocht het betreffende potje retoucheerlak voorhanden zijn, de fouten hiermee niet kunnen worden uitgewist
    De gevraagde greeploze kasten zijn inderdaad greeploos. Bij één kast is dit wel heel letterlijk genomen, quasi niet te openen. Een volwassene kan deze kast met moeite openen, dus kinderen al zeker niet. Ofwel is hier de bedoeling om gevaarlijke producten in onder te brengen, of misschien gewoon als plaats opvulling? Voor een decorkeuken kan dit voldoende zijn maar niet om dagelijks mee te werken. Waarschijnlijk is hier een andere type serie kast gemonteerd, waarop wel degelijk een greep moet komen.
    De kraanopstelling, welke met hendel tegen achterwand komt, de kookplaat waar achteraan bijna geen plaats is om een deftige kookpot op te zetten, de greep van ladekast onder de oven… Het zijn slechts enkele voorbeelden van de pennentrekken welke mooi het visitekaartje afgeven van de meester ontwerper.
    Het woord is nogmaals gevallen: “ontwerp” Een keuken ontwerpen en verkopen vergt nu eenmaal wat meer skills en inspanning dan pakweg een paar schoenen. Het kan niet dat met slechts enkele muisklikken op een standaard keuken ontwerp programma, zonder nacalculatie of opzoekwerk van gebruikte materialen, het toch tot een volledig goed einde kan komen.
    Een simpele accessoire, zoals een besteklade, vergde toch zoveel zweet, moeite en tijd om toch maar simpelweg wat info hierover te verkrijgen, iets wat snel lukte in een ander VDB kitchen filiaal.
    Het leerde ons dat de kwaliteit van service sterk filiaal gebonden is en afhankelijk van de wil en kunde van de winkel uitbater
    We beseffen ook wel dat we niet anders kunnen dan ons berusten in deze situatie. We verzoenen ons met de gedachte, dat het mogelijk nog vervelender moet zijn, als men beseft, dat een primaire slordige werkwijze van kwantitatief zo veel en snel mogelijk keukens verkopen op lange termijn niet loont tegenover deftig keuken ontwerpen.
    De opmerkingen hier hebben niets te maken met de kwaliteit van de materialen, kunde of onkunde van de plaatsters (die hebben alles zo goed als mogelijk geïnstalleerd). Maar veel hangt af van de kennis over comptabiliteit, ergonomie, ruimtelijk inzicht en ook technische skills van de expert/adviseur.
    Het bovengenoemde potje retoucheerlak zal vermoedelijk, gezien de reeds lang geleden beloofde levering, nog in – of net uit ontwikkelingsfase zijn. Ofwel dient er een koerier dit te voet vanuit Compostella naar de winkel in Oostakker te brengen?
    Dus, Beste keuken expert, CEO, Secretaris generaal van de kastwinkel in Oostakker; als het potje witte retoucheerlak toch nog ter plaatse zou komen, mogen jullie het houden en gebruiken als soort tipp-ex. Hiermee kan eventueel bij toekomstige klanten, de bestelbonnen aangepast worden aan de werkelijk uitgevoerde situatie.
    100 % gepersonaliseerde droomkeuken…tja.. niet voor ons. Je krijgt beter advies/service bij Ikea, Ik krijg al pijnlijke voeten bij de gedachte dat onze expert/CEO ooit in een schoenenwinkel zou werken. .

    Acta fabula est

    Opmerkingen:

    -Verkeerd samengestelde kasten, waarvan er een paar bijna niet open te krijgen zijn.
    -Keukenkraan waarvan de hendel tegen achterwand schuurt
    -Kookpotten welke bijna niet op de achterste kookzones passen.
    -Kastdeuren met onlogische openingswijze..
    -sommige kastdeuren welke bij openen tegen andere kasten komen..
    – lade achteraan uitgezaagd met scherpe kanten, voor montage gasleiding aan kookvuur
    – plinten die uit elkaar vallen als je er tegen komt.
    – doorsturen van pdf met info accessoires lukt maar niet
    – verkeerd kleur doorgegeven aan firma van werkblad, gelukkig op tijd door ons gezien.
    – verweten van leugenaar door “CEO”-
    -opvolging project is nihil.
    – lange wachttijden / deelleveringen/ geen info
    er zal wel standaard geantwoord worden met”… we hebben dit met de grootste aandacht gelezen en klantentevredenheid is onze grootste zorg…patati en patata… s.”
    maar reeds verschillende keren de klantendienst hierover interpelleert, maar er wordt geen gevolg aan gegeven

    frank steenwinckel geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  11. Marleen
    | Beantwoorden
    Met de nieuwe aanpak van de nieuwe eigenaars N. en P., heb ik het volste vertrouwen in deze nieuwe start, ben er heel goed ontvangen, goede en duidelijke uitleg over onze aankoop van nieuwe keuken, ook veel keuze in de winkel, een aanrader om eens langs te gaan

    Marleen geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  12. Isabelle
    | Beantwoorden
    – heel professionele aanpak van de medewerkers
    – mooi gamma om uit te kiezen
    – flexibel in aanpassen naar onze wensen

    Isabelle geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  13. steenwinckel
    | Beantwoorden
    Een jaar na ondertekening bestelbon
    100 % afwerking, tot in detail.
    Zelfs met een, weliswaar virtueel,.. potje retoucheer lak erbovenop…

    Een keuken kopen doe je in vertrouwen. Als koper geef je aan wat je wilt van design en de voorziene ruimte. Dan vertrouw je op de skills en ervaring van de “keuken-expert”. Zodoende wordt er een keuken ontworpen en geïnstalleerd, volgens de meest logische indeling en ergonomie.
    Omdat we na de installatie wat verbaast waren ivm sommige zaken, kan het misschien toch mogelijk zijn dat wij het verkeerd inzien? Dat er hier wel degelijk revolutionair of zelfs visionair werd ontworpen?
    Het lijkt me enigszins tragikomisch. Zeker omdat, mocht het betreffende potje retoucheerlak voorhanden zijn, de fouten hiermee niet kunnen worden uitgewist
    De gevraagde greeploze kasten zijn inderdaad greeploos. Bij één kast is dit wel heel letterlijk genomen, quasi niet te openen. Een volwassene kan deze kast met moeite openen, dus kinderen al zeker niet. Ofwel is hier de bedoeling om gevaarlijke producten in onder te brengen, of misschien gewoon als plaats opvulling? Voor een decorkeuken kan dit voldoende zijn maar niet om dagelijks mee te werken. Waarschijnlijk is hier een andere type serie kast gemonteerd, waarop wel degelijk een greep moet komen.
    De kraanopstelling, welke met hendel tegen achterwand komt, de kookplaat waar achteraan bijna geen plaats is om een deftige kookpot op te zetten, de greep van ladekast onder de oven… Het zijn slechts enkele voorbeelden van de pennentrekken welke mooi het visitekaartje afgeven van de meester ontwerper.
    Het woord is nogmaals gevallen: “ontwerp” Een keuken ontwerpen en verkopen vergt nu eenmaal wat meer skills en inspanning dan pakweg een paar schoenen. Het kan niet dat met slechts enkele muisklikken op een standaard keuken ontwerp programma, zonder nacalculatie of opzoekwerk van gebruikte materialen, het toch tot een volledig goed einde kan komen.
    Een simpele accessoire, zoals een besteklade, vergde toch zoveel zweet, moeite en tijd om toch maar simpelweg wat info hierover te verkrijgen, iets wat snel lukte in een ander VDB kitchen filiaal.
    Het leerde ons dat de kwaliteit van service sterk filiaal gebonden is en afhankelijk van de wil en kunde van de winkel uitbater.

    We beseffen ook wel dat we niet anders kunnen dan ons berusten in deze situatie. We verzoenen ons met de gedachte, dat het mogelijk nog vervelender moet zijn, als men beseft, dat een primaire slordige werkwijze van kwantitatief zo veel en snel mogelijk keukens verkopen op lange termijn niet loont tegenover deftig keuken ontwerpen.

    De opmerkingen hier hebben niets te maken met de kwaliteit van de materialen, kunde of onkunde van de plaatsters (die hebben alles zo goed als mogelijk geïnstalleerd). Maar veel hangt af van de kennis over comptabiliteit, ergonomie, ruimtelijk inzicht en ook technische skills van de expert/adviseur en/of winkel verantwoordelijke
    Het bovengenoemde potje retoucheerlak zal vermoedelijk, gezien de reeds lang geleden beloofde levering, nog in – of net uit ontwikkelingsfase zijn. Ofwel dient er een koerier dit te voet vanuit Compostella naar de winkel in Oostakker te brengen?

    Dus, Beste keuken expert en ook CEO, Secretaris generaal van de kastwinkel in Oostakker; als het potje witte retoucheerlak toch nog ter plaatse zou komen, mogen jullie het houden en gebruiken als soort tipp-ex. Hiermee kan eventueel bij toekomstige klanten, de bestelbonnen aangepast worden aan de werkelijk uitgevoerde situatie.
    100 % gepersonaliseerde droomkeuken…tja.. niet voor ons. Ik krijg al pijnlijke voeten bij de gedachte dat onze expert/CEO ooit in een schoenenwinkel zou werken

    Acta fabula est

    Opmerkingen:

    -Verkeerd samengestelde kasten, waarvan er een paar bijna niet open te krijgen zijn.
    -Keukenkraan waarvan de hendel tegen achterwand schuurt
    -Kookpotten welke bijna niet op de achterste kookzones passen.
    -Kastdeuren met onlogische openingswijze..
    -sommige kastdeuren welke bij openen tegen andere kasten komen..
    – lade achteraan uitgezaagd met scherpe kanten, voor montage gasleiding aan kookvuur
    – plinten die uit elkaar vallen als je er tegen komt.
    – doorsturen van pdf met info accessoires lukt maar niet
    – verkeerd kleur doorgegeven aan firma van werkblad, gelukkig op tijd door ons gezien.
    -opvolging project is nihil.
    – lange wachttijden / deelleveringen/ geen info

    steenwinckel geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  14. Sylvia
    | Beantwoorden
    Na een aantal andere firma’s van keukens bezocht te hebben heb ik uiteindelijk voor Vanden Borre kitchen Leuven gekozen.
    Ik kwam er binnen en had direct een goed gevoel bij de verkopers. Ook niet opdringerig voor direct te beslissen, waarbij de meesten waar ik ging precies direct getekend moest worden. De werkzaamheden verliepen super vlot en heel professioneel.
    Geen vraag voor hen was te veel.
    Alvast bedankt voor de leuke samenwerking!!!

    Sylvia geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  15. Fam. Van Vaerenbergh
    | Beantwoorden
    Twee weken geleden werd onze keuken geplaatst via Vanden Borre Kitchen Leuven. We zijn heel blij met het resultaat.

    We hebben onze keuken gekocht in november vorig jaar en normaal was de installatie voorzien in februari dit jaar. Onze nieuwbouw liep vertraging op. Het was voor de winkel in Leuven geen probleem om de installatie enkele maanden uit te stellen. We waardeerden dat dit vlot en zonder probleem kon gebeuren.

    We zijn altijd vriendelijk geholpen geweest en de mensen stonden altijd klaar om onze vragen te beantwoorden. Extra dank aan de installateur D. voor zijn vakwerk en oog voor detail! Een aanrader.

    Fam. Van Vaerenbergh geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  16. Carine
    | Beantwoorden
    Zeer vriendelijk maar met een hoop leugens ,eerst keuken te groot getekend en (besteld?)plan met maten gekregen ,helemaal opnieuw dan leveren eind maart dan april en dan eind mei juni anders was het half juli omdat ik een deel wou betalen bij levering door al die fouten ,eiland schuin geplaats zwarte en inox afwerking van de onderkant keuken door elkaar (deze zijn hersteld ondertussen),een vaatwasser gekocht aeg en heb een bauknecht gekregen antwoord was ,ze was niet meer in stock en dan plaatsen ze een ander merk (dus je koop een audi en je krijgt een vw )zonder vooraf een mail en dan liegen dat ze dit telefonisch besproken hadden wat een klucht echt waar !!!

    Carine geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  17. Benjamin Bertels
    | Beantwoorden
    Werd er tot op heden al iemand gecontacteerd door Vandenborre Kitchen met betrekking tot het faillissement van Vandenborre Kitchen Diest en de mogelijks verdere afhandeling van het order door een andere franchiser?

    Zelf heb ik een maand geleden de belofte gekregen van hun klantendienst dat ze mij binnen uiterlijk twee weken zouden contacteren, maar nog steeds geen reactie gekregen. Bijgevolg heb ik contact opgenomen via telefoon en mail, maar telkens weer:”wij nemen contact met u op zodra wij meer weten”.

    Benjamin Bertels geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  18. Van Haren Stien
    | Beantwoorden
    Geweldige ervaring bij verkoper H, die van in het begin alle tijd voor ons nam en zelf een bezoek bij ons thuis bracht na de installatie van de keuken, eergisteren. Bedankt Vanden Borre Kitchen Leuven voor deze geweldige ervaring!!
    Groetjes, Stien en Brian uit Heverlee

    Van Haren Stien geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  19. Brigitte Hendrieckx
    | Beantwoorden
    Beste VDB Diest ramp nationaal. Keuken besteld vorig jaar April voor levering juni. De opmeting was fout. Verschillende type kasten die niet pasten. De splash wand was ipv 1 geheel in 3 stukken. De toestellen werden over de verschillende maanden geleverd. De plinten, de spots alles fout. 5 keer is er een plaatser gekomen met ook de verkeerde bestelde items door Steve. Bottom line mijn keuken is nu een jaar later nog niet af. Mis nog altijd een frontje.
    Erg vind ik dat de laatste plaatser zelfs zijn geld niet heeft gekregen en uiteraard gaat die geen moeite doen voor de afwerking. gangterpraktijken zijn dit.
    Nooit betaal ik nog op voorhand voor iets want je wordt gewoon opgelicht en je kan geen weg meer uit.

    Brigitte Hendrieckx geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    • Busschaert
      | Beantwoorden
      Ik heb een verbouwing in het vooruitzicht maar 1 ding weet ik zeker …. Mijn keuken zal niet van VANDENBORRE ZIJN ! MIjn zoon er één aankocht en wat een miserie . Ik ga het hier zelfs allemaal niet beginnen opnoemen. Tot op heden maanden later nog steeds geen werkblad en wachten op iemand voor de dampkap enz enz … niet anders dan problemen en stress door hun. Schande dat een mens moet opvoorhand alles betalen zonder dat alles is afgewerkt of ze leveren zelfs geen keuken. Kortom GEEN positieve ervaring

      Busschaert geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  20. Rik
    | Beantwoorden
    Onze nieuwe keuken staat er nu ongeveer 1 maand, en wat zijn wij tevreden!!!
    We hebben onze keuken in het Filiaal van Brugge gekocht.
    We zijn bijgestaan door O. die voor ons alle tijd heeft genomen en niet alleen ivm de keuken en het design maar ook elk toestel hebben we in detail bekeken.
    Na de opmeting hebben we nog vlot wat dingen kunnen aanpassen en nu staat er een perfecte keuken naar onze wensen.
    Echt een aanrader om in Brugge op bezoek te gaan, ze gaan daar alle tijd voor u nemen.
    We waren ook bij andere gegaan (Ixina, Eggo, kvik, …) maar de level van service en product kennis heb ik bij geen andere meegemaakt.
    Ook was de verkoper veel minder opdringerig dan bij de andere, we hebben zeker 3-4 keer gegaan zonder dat we gepushed werden om te kopen, alles moest eerst naar onze zin zijn voor ze onze handtekening vroegen.
    Dit was echt een verademing want we kregen echt schrik om een keuken te kopen want overal waar we kwamen waren ze meer geinteresseerd in onze handtekening op een contract dan in een keuken naar onze zin te maken.

    Ik beveel het iedereen aan om toch eens naar het filiaal in brugge te gaan voor dat je ergens tekent, je gaat echt een verschil merken.

    Rik geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  21. Vranken
    | Beantwoorden
    Net via de klantendienst ook te horen gekregen dat het filiaal in Diest definitief gesloten is. Wij wachten al een half jaar op een oven van Miele. Ze gingen ons op de hoogte houden. Na wat surfen, kwam ik op deze site terecht. Als ik de onderstaande berichten lees, heb ik weinig hoop op een goede afloop.
    Mvg
    Marc en Kathleen

    Vranken geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  22. Oana Stan
    | Beantwoorden
    We are yet another victim of Vandenborre kitchen, in Drogenbos this time. We have ordered our kitchen first week of December 2021 and fully paid it end of March. We have still the dishwasher, extractor and even full pieces of the cupboards missing; at no point were we informed about the fact the delivery was not complete and still we get no solution when we contact them. Stay away from this company ! We will pursue legal action as this seems to be the only way.

    Oana Stan geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  23. Esma
    | Beantwoorden
    Jammer genoeg hetzelfde verhaal. In maart heb ik de bestelling geplaatst en het voorschot betaald, de keuken had op 9 mei geleverd moeten worden. Volgens de curator kan ik vaarwel zeggen tegen mijn voorschot en de keuken is precies ook niet in productie gegaan.
    Er is idd een mogelijkheid dat de klanten toch geholpen worden door andere filialen, maar dit staat nog niet vast. Hopelijk komt hier snel duidelijkheid in.

    Daarbij is het ook opmerkelijk dat het nieuws over het faillissement nog niet bekendgemaakt is op het regionale nieuws/in het krant. Ze zullen waarschijnlijk proberen om naamverlies zo veel mogelijk te beperken, maar als dit te lang aansleept zal ik wel zelf stappen naar HLN of elk ander sensatiegazet dat ik kan vinden :/

    Is het mss geen idee om een facebookgroep aan te maken waar de gedupeerden elkaar kunnen verderhelpen?

    Esma geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  24. Benjamin Bertels
    | Beantwoorden

    Benjamin Bertels geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    • XDB
      | Beantwoorden
      Beste,

      wij hebben het nieuws gisteren ook vernomen.
      Het was vooraf doorgegeven dat ongeveer deze periode de keuken geplaatst mocht worden. We wilden vandaag een mail sturen dat alles voorzien was en de keuken geplaatst mocht worden, maar ze waren ons voor met het bericht omtrent het faillissement.

      Net na ons eerste bezoek aan de toonzaal in Diest hadden we zware twijfels (heel onaangenaam gevoel bij de verkoper). We zagen toen de melding dat 4 weken later de vestiging in Leuven zou openen. Uiteindelijk toch in Diest blijven gaan met dit als gevolg. We hadden ons gevoel moeten volgen…

      Voorschot van 30%, oftewel 10k, waar we heel waarschijnlijk niets van zullen terugzien.
      Een grote streep door de rekening.
      Ook voor onze verhuis die gepland staat voor augustus…

      Heel veel succes iedereen.
      Hopelijk kunnen alle gedupeerden toch nog wat recupereren.

      Mocht er nieuws zijn, dan kan/mag dat altijd hier gemeld worden.

      XDB geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  25. Burcin
    | Beantwoorden
    Ik zit hier met hetzelfde probleem. 15 duizend euro betaald voor een keuken die ik zelfs niet heb aangekregen zou half mei geleverd worden!? Telefoontjes hier en daar maar zonder respons.

    Ik vrees dat we ermee verder moeten gaan met het vredegerecht

    Burcin geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  26. Dorien Elsen
    | Beantwoorden
    Wij kochten onze keuken bij Vanden Borre Kitchen Diest. Wij hebben het volledige bedrag betaald voor plaatsing.
    Volgens contractafspraak zou de levering alleen na betaling plaatsvinden.
    Op 23 februari werden de kasten en toestellen geleverd en op 22 april het keukenblad.
    STAVAZA keuken: er ontbreekt een kast, een microgolf/oven, het blad is niet de juiste dikte en de volledige afwerking moet nog gebeuren.
    Sinds 22 april, op de dag van plaatsing blad hebben wij geen contact meer gehad met VDBK Diest omdat de zaak plots definitief gesloten is. Wij waren hiervan niet op de hoogte en zijn hier zelf achter gekomen.
    Wij hebben ondertussen al meermaals contact gehad met de Vanden Borre klantendienst via mail en telefoon. En elke keer opnieuw krijgen wij te horen dat ze begrip hebben voor de situatie en dat er een oplossing komt.
    Na meer dan een maand weten wij nog altijd niet wat er gaat gebeuren. Wij hebben nog steeds geen oplossing.
    Wij hebben een volledige keuken betaald en hebben een onafgewerkte keuken gekregen met meerdere tekortkomingen.

    Dorien Elsen geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    • Frederickx Monique
      | Beantwoorden
      Hallo Dorien
      Wij zitten met dezelfde problemen, de keuken werd geplaatst op 25 maart 2022. Ik heb geen toestellen in de keuken. Enkel een afwasmachine en een warmhoudplaat. Ik heb geen pompbak, geen kraan, geen oven, geen microgolf, geen koelkast en de dampkap daar ontbreken nog stukken van. Alle schuiven zijn verkeerd, mijn handvaten passen er niet op. Begin mei kreeg ik te horen, dat ze met verlof waren tot 9 mei. Nadien bleven ze gesloten. Ook contact genomen met de klantendienst en daar wimpelen ze ons af. Ondertussen weet ik dat ze failliet zijn. Ik wil via deze weg in contact komen met nog gedupeerden, samen staan we sterk.

      10-06: Hallo gedupeerden van Diest, op het vredegerecht gaven ze mij de raad om samen te bundelen en een advocaat aan te stellen

      Frederickx Monique geeft 2 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

      • Benjamin Bertels
        | Beantwoorden
        Dag Monique,

        Ik heb reeds een voorschot van €6.000,- betaald, maar kom nu net als jullie tot de vaststelling dat ze gestopt zijn.
        De keuken liet ik in productie gaan, maar ik vrees dat ze vlak erna gestopt zijn, waardoor ik niet zeker ben of de keuken nu reeds geproduceerd werd of niet. De keuken had volgens overeenkomst (10 weken na in productie gaan) in de week van 25 mei geplaatst moeten zijn, maar helaas. Vandaag weet ik enkel dat ze gestopt zijn (ook zelf moeten achterkomen gelijk u), ik €6.000,- heb betaald en niet weet of er überhaupt een keuken zal komen, laat staan binnen welke termijn. Inhuizen kan ik niet vermits ik niet zal investeren in andere toestellen om ze later aan de helft van de prijs te moeten verkopen wanneer de bestelde apparaten mogelijks toch nog geleverd worden.

        De afgelopen twee weken heb ik drie keer contact opgenomen met de klantendienst, maar ze herhalen gewoon “We nemen zo snel mogelijk contact met u op zodra er een oplossing is gevonden.”

        Vandaag stuur ik een aangetekend schrijven naar de hoofdzetel. Vervolgens hebben ze 8 dagen om te antwoorden. Indien ik geen of hetzelfde antwoord krijg als de klantendienst me geeft, stap ik naar het vredegerecht.

        Sturen jullie ook een aangetekend schrijven?
        Ik zal hierop terugkomen zodra ik reactie heb gehad op mijn aangetekend schrijven.

        Veel succes alvast,

        Benjamin

        Benjamin Bertels geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

        • Burcin
          | Beantwoorden
          Ik heb na een paar telefoontjes hier en daar wel een antwoord gekregen.

          De klanten van vandenborre diest gaan verdeeld worden, ze weten het zelf ook maar pas 2 3 dagen en zijn hier blijkbaar mee bezig.

          Zodra ze er zelf uitkomen, worden we opgebeld vanuit de hoofdzetel (als het waar is natuurlijk)

          Burcin geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

          • Benjamin Bertels
            |
            Erg om te horen dat je ook gedupeerd bent.

            Echter, ze weten dit wel al langer dan 2 à 3 dagen.
            Ik zag op Google Reviews een review van 2 maanden geleden dat er ook al contact werd opgenomen zonder respons.

            Mag ik vragen met wie je allemaal al contact hebt opgenomen opdat je dit antwoord kreeg?

            Benjamin Bertels geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  27. Rahela habibi
    | Beantwoorden
    Zeer ontevreden zowel voor eerlijkheid, afspraken, als kwaliteit, hier ons verhaal:
    – in onze eerste afspraak hebben ze gezegd als jullie nu bestelen, einde volgende maand hebben jullie de keuken, het was einde december ‘21, week later hebben wij keuken gekozen, plots werd dat half maart, dan half april. Uiteindelijk 6/5 werd de werkblad geplaatst, maar het al lang nog niet voorbij.
    – een kast is al defect voordat wij dat kunnen gebruiken.
    – kookplaat is defect, werkt niet!
    -pombak afvoer water is defect dus 100 percent onbruikbaar.
    -microgolf is nog niet geleverd
    -plinten zitten niet goed-
    – erger nog moet je 10 keer bellen om defect door te geven, je altijd hoort smoesjes, wordt uitgesteld.
    -ik raad VDB Kitchen aan niemand

    Rahela habibi geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  28. Tessa
    | Beantwoorden
    Vanaf onze eerste kennismaking tot de levering van onze keuken zijn we zeer tevreden over R. en S. Wat een toppers. Ze nemen uitgebreid de tijd om samen met jou je droomkeuken uit te zoeken. Ze denken mee met de inrichting van de kastjes en zoeken de apparaten uit die bij jou en je budget passen. Ze houden je op de hoogte van de levering en ze zijn bereikbaar indien nodig. Onze keuken is vandaag op tijd geleverd en het ziet er gewoon weg top uit. Wij zijn erg bij dat onze keuze op van den Borre Genk is gevallen, hier is klant nog echt koning. S. en R. hartelijk bedankt voor jullie goede service en we nodigen jullie binnenkort graag uit om de keuken te komen bewonderen! Liefst van Tessa en Santiago

    Tessa geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  29. Alex en brenda hoedeman-van goethem
    | Beantwoorden
    Wij hebben vorig jaar in maart onze keuken besteld bij vdborre kitchen maar nog steeds is onze jeuken niet afgewerkt !!! Steeds opnieuwmeldt zich een probleem waardoor alles wordt vertraagd en niet kan worden afgewerkt !!! In 1ste instantie zou onze keuken geleverd worden 1 oktober 21 ! Enkele dagen v de 21ste belden men ons dat de keuken niet geleverd werd wegens bestelling niet doorgegeven aan leverancier !! Uiteindelijk kwam de keuken 25 oktober 21 maar zonder novy kookplaat e neff microwave . Ondertss is de microwave geïnstalleerd maar de novy kookplaat en de splash wand met balk e eveneens een steunbalk in de hoekkast die gebroken is zijn nog steeds niet in orde ! Nu beloven ze weer dat alles wordt geïnstalleerd e hersteld 29 januari !!! Niet te geloven zoiets en onaanvaardbaar !!! Ik raad een keuken kopen bij vandenborre kitchen dan ook iedereen af !!!

    Alex en brenda hoedeman-van goethem geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  30. Seb
    | Beantwoorden
    Al verschillende keren bij Vanden Borre gekocht maar dit is de laatste keer. Ik heb een headphone gekocht die voorradig was op hun website. Aangezien deze voorradig was heb ik via een ander platform een cadeaubon twv 100 euro gekocht om deze headset aan te kopen.
    De dag van de levering sturen ze mij een mail dat het product niet geleverd kan worden.
    Ik bel naar de klantendienst dat ik mijn geld terug wil, gestort op mijn rekening, omdat ik niets meer ben met een cadeaubon omdat ik enkel die specifieke headphone wou kopen. Ik krijg bevestiging van de call agent dat iemand mij zal opbellen om mijn rekeningnr te vragen zodat het geld proper teruggestort kan worden.
    De dag nadien krijg ik een mail met een waardebon. Ik bel met een call agent genaamd Julius die me doodleuk en bijdehand zegt dat dit logisch is en dat het geld teruggestort is op mijn cadeaubon dus dat er geen probleem is.
    Ik heb een aankoop gedaan met de veronderstelling dat als iets voorradig is en aangebied wordt op de website dat het ook geleverd kan worden. Ik heb hierdoor een cadeaubon gekocht om de betaling te doen, en nu kan Vanden Borre niet leveren, en zit ik met een cadeaubon van 100 euro waar ik niets meer mee ben omdat ik niets meer nodig heb. Dat is gemakkelijk geld verdient voor hen. Gaan jullie zo om met klanten?
    Ik verwacht nog steeds een gepaste oplossing. Indien jullie dit willen rechtzetten. Bestelbonnummer: 415918228.

    Seb geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  31. Romy
    | Beantwoorden
    Helaas, zoals de rest het hier al bevestigd. Heel veel beloftes en heel vriendelijk tot alles betaald is. Wij zitten ook met een onafgewerkte keuken en hebben oa betaald voor planken waar we nu dus niets mee zijn. De plaatsers hebben een paar legplanken niet opgehangen omdat ze “het juiste materiaal” niet meehadden. Ze zeiden ons dat het simpelweg een kwestie was van langere pluggen te gebruiken om ze op te hangen en dus hebben wij op goed vertrouwen gezegd dat wij hiervoor dan wel konden kijken. Dit was echter niet opgelost met langere pluggen (de planken zijn te zwaar en het gewicht raar verdeeld waardoor ze niet vast /recht aan de muur bevestigd kunnen worden).. Na een paar keer opnieuw mijn uitleg te doen en foto’s door te sturen word er door onze contactpersoon (die *eerst* heel sympathiek was) F. zelfs niet meer gereageerd. De dampkap buis was ook niet aangesloten omdat ze dit niet correct konden doen omdat hier nog een oudere buis zat, hier was ook niets over gecommuniceerd op voorhand en er werd ook geen suggestie gedaan om dit op te lossen. Er was beloofd dat ze stap voor stap met ons mee gingen kijken hoe we de keuken het beste konden aanpakken (er moesten eerst ook nieuwe muren en vloer gelegd worden) en bij het bezoek van de “extra persoon” die hier mee ging advies in geven en ook, volgens F., sommige werken kon uitvoeren was het duidelijk dat die daar geen zin en tijd voor had. Hierdoor heb ik nog eens een extra aannemer aangenomen zodat alles toch op voorhand netjes in orde zou staan en vandenborre gewoon de keuken moest komen plaatsen. Behalve het uitgetekende plan van F. in het begin is er nul komma nul inzet geweest wat meedenken/helpen betreft. Om eerlijk te zijn heb ik spijt dat ik niet gewoon voor een ikea keuken gegaan ben.

    Romy geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  32. Dirk Schepens
    | Beantwoorden
    Uw droomkeuken, maar een nachtmerrie is ook een droom!
    Voor een potentiële klant wordt gretig een toneeltje klantvriendelijkheid opgevoerd.
    Dit eindigt wel bij het tekenen van de bestelbon.
    Had ik eerst de reviews gelezen, dan hoefde ik nu niet zelf deze review te schrijven!
    In volle coronatijd hebben we ons laten overhalen om een keuken te bestellen bij Vanden Borre kitchen in Oostakker.
    Na het tekenen van de bestelling, heb je nog de mogelijkheid om heel wat aan te passen. Maar bij iedere aanpassing tikt de teller: een toestel vervangen door een met een goedkopere catalogusprijs resulteert zelfs in een meerprijs.
    Er waren ook wat aanpassingen nodig om afvoerleidingen weg te werken die in een hoek zitten: dit werk mooi aangepast op de 3D weergave en zou dus passen in het geheel van de keuken.
    Het komen tot de finale versie is niet echt vlot verlopen, maar uiteindelijk lag alles vast en kon de keuken opgemeten worden.
    De opmeting is gebeurd voor het bijwerken van de bepleistering, om geen tijd te verliezen.
    Het opmetingsverslag was vrij summier en gaf enkel melding dat enkele lengtes wat afweken t.o.v. het oorspronkelijke plan.
    Dus alles leek klaar om een mooie keuken te hebben.
    Op de dag van de plaatsing begon de ellende:
    1. Er was geen omkasting rond de afvoerleidingen geplaatst en daardoor kon de hoekkast niet geplaats worden. Deze omkasting had ik moeten laten voorzien, dus het was mijn schuld dat deze er niet was.
    Hierover was eerder nooit iets gezegd, ook niet bij de opmeting.
    Op de 3D van de keuken, was er een omkasting voorzien in het materiaal van de keuken.
    Doch ook dit wordt niet uitgevoerd, ondanks uitdrukkelijk gevraagd voor de bestelling.
    Het staat niet in de stukkenlijst van de keuken en ik had dit moeten zien. De 3D illustratie is niet bindend voor de inhoud!
    2. Onze keuken is in L-vorm. Bij de plaatsing bleek dat de hoek tussen de muren slechts 88.8° is en geen 90°.
    De opmeting in opdracht van Vanden Borre, heeft hiervan nooit enige melding gemaakt, waardoor ik er niet van in kennen ben gesteld om eventuele correcties te laten uitvoeren.
    Hierdoor ontstaat er een spleet van ongeveer 5 cm tussen het werkblad en de muur.
    Zaakvoerder T.B. maakte mij duidelijk dat dit mijn fout was: de klant moet zelf zorgen dat alle muren haaks staan. Een mogelijke oplossing, is een nieuw werkblad dat mij €605 zou kosten.
    Op enige goodwill moest ik niet rekenen.
    Volgens de zaakvoerder T.B., had ik maar een architect moeten nemen om mijn keukenproject te begeleiden.
    3. De levering van de combioven werd steeds uitgestel en er kon zelfs geen datum gegeven worden.
    We hebben dan uiteindelijk beslist om deze uit de bestelling te nemen zodat ik hem zelf kon bestellen. Ik heb hem dan zelf besteld en binnen de week was hij geleverd.
    4. Er was €104.02 meer gefactureerd dan op de bestelbon.
    Om de levering niet in gevaar te brengen, hebben we het volledige bedrag betaald.
    Het heeft echter heel wat voeten in de aarde gehad om daarna dit bedrag teruggestort te bekomen.
    5. “De laagste prijs, alles inbegrepen” is hun leuze.
    Dit is dus een lege doos, want zelfs een flexibel voor de waterkraan of voor de dampkap aan te sluiten is niet inbegrepen.
    Het resultaat is echt bedroevend.
    Nog meer bedroevend is dat Vanden Borre geen enkele verantwoordelijkheid neemt voor hun werk en voor alles wat misgaat zeggen ze onomwonden dat u als klant in fout bent.
    Alles wordt afgeblokt met de “algemene voorwaarden”, die zodanig opgesteld zijn dat zij nergens verantwoordelijkheid hoeven te nemen.
    Ook de algemene klantendienst van Vanden Borre Kitchen geeft geen enkele ondersteuning om tot een compromis te komen, citaat “Al onze franchise-winkels zijn verantwoordelijk voor hun acties en hun beslissingen.”
    Het ontbreekt dit bedrijf aan enige vorm van ethische code naar zijn klanten

    Ik besef maar al te goed dat mijn beweringen allemaal zullen weerlegd worden door T.B., maar ik beschik over de nodige bewijzen om dit allen te staven.

    Dirk Schepens geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  33. Vandezande
    | Beantwoorden

    Ook hier tevreden klanten van Vanden Borre kitchen in Diest. Er werd rekening gehouden met onze wensen en er werd ons niets opgedrongen.
    Zo kwamen wij tot onze perfecte keuken.
    Ook voor onze plaatser Bert niets dan lovende woorden. Top!

  34. Christel Van de Velde
    | Beantwoorden

    Hallo, wij zijn bij van den borre kitchen in Diest geweest voor onze keuken. We werden daar door Lien geholpen, die dat op zeer goede en rustige manier gedaan heeft. Zij heeft veel geduld met ons gehad omdat we moeilijk konden beslissen wat we wilden. Zij heeft ons 3 keer ontvangen om zo tot onze droomkeuken te komen. Een dikke proficiat aan jullie en bedankt voor de fijne en goede samenwerking (topteam). Christel en Philippe

    • Vanden Borre Kitchen Diest
      | Beantwoorden

      Beste Christel,

      Hartelijk dank voor de leuke recensie.

      Mvg Lien en Steve

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

*

Optionally add an image (JPEG only)