vasco keukens ervaringen

Vasco keukens ervaringen? Alle Vasco Keukens ervaringen. Zit u te denken om bij Vasco Keukens langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over Vasco Keukens.

Vasco keukens ervaringen? Hoe was uw ervaring met Vasco keukens
Uw ervaring met Vasco keukens plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over Vasco keukens.

 

Advertenties

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Uw keuken tekenen of berekenen?

Ontwerp zelf je droomkeuken met de 3D keukenplanner of bereken je keuken prijs in 5 eenvoudige stappen.

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis

 

Vasco Keukens vestigingen

Vasco Keukens heeft vestigingen in Kalmthout & Wilrijk . Bekijk hier de website van deze keukenzaak.

Uniek aan Vasco keukens

Van ontwerp tot productie en van transport tot plaatsing van de keuken. Uw keuken is in handen van vakbekwame mensen. Hun ervaren vakmensen maken alles in hun eigen atelier en lakkerij.

9 klantgetuigenissen

  1. Peeters
    | Beantwoorden
    Via matexi een keuken gekozen bij Vasco
    Zeer professioneel ontvangen en begeleid
    Bij opmeting en bestelling toestelen bleek dat aeg een nieuw model van oven had uitgebracht wel 300 euro duurder maar toch gekregen aan prijs van oude toestel
    Echt klasse van Vasco keukens 😃😃😃

    Peeters geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  2. Katrien
    | Beantwoorden
    Volledige keuken, ingemaakte kast, dressoir en tafel laten maken. Door corona heeft het langer geduurd bij de productie door materialen van leveranciers die niet binnenkwamen, maar het eindresultaat mag er zijn! Kwaliteit en mooie afwerking, wij zijn alvast content.

    Katrien geeft 5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  3. Dimi
    | Beantwoorden
    Niet stoppen bij Vasco – rij gewoon verder naar een andere keukenbouwer ! We kochten 6jr geleden een keuken en al na 1 jaar begon de miserie met ons keukenblad (in Dekton). Of dit een slecht product is of slecht geplaatst is laat ik voorlopig in het midden, daar voeren we tot op vandaag nog discussie met hen. De service om iets op te lossen bij Vasco is absoluut rampzalig. Steeds discussiëren, bijna procederen om iets op te laten lossen, afspraken niet nakomen… misselijkmakend ! Als je de servicedienst laat komen is het bijna intimidatie en kruisverhoor. Bijna alles is “gebruiksschade”, zelfs als hele stukken werkblad je om de oren vliegen wanneer je er iets lichts tegenstoot… Ze durven zelfs boos te zijn als je commentaar geeft op een Facebook reclame van hen en lieten me goed verstaan dat “goede klanten (lees minder mondig) beter worden geholpen dan slechte klanten”

    Dimi geeft 1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    • Keukens VASCO
      | Beantwoorden

      Beste Dimi,

      Spijtig om uw verhaal te vernemen.
      We hebben u met spoed gecontacteerd en zijn momenteel het nodige aan het doen om uw ontevredenheid op te lossen.

      Onze excuses voor het ongemak.

  4. De beuckelaer Patrick
    | Beantwoorden

    4 jaar geleden hebben we via een Matexi project een Vasco keuken laten installeren. Over de keuken op zich zijn we min of meer wel tevreden. Enkel over enkele kasten die niet horizontaal staan, 1cm verschil over een lengte van 1 meter. Tijdens de verkoop, promoten ze hun huismerk toestellen Electrolux. Jammer genoeg zijn we hierin enorm teleurgesteld. Stoomoven was na 2 jaar al defect. Ondanks de 5 jaar garantie, diende we 55 € te betalen voor de vervanging van de stoompijp. Komt omdat er teveel kalk aanwezig is, ondanks we nauwlettend het ontkalkingsprogramma volgende. Voor zo’n zeer dure oven van 2000 €, zou die dit veel sneller moeten aangeven. Verder hebben we nog een 2de warme lucht -microgolf oven. Tussen de glasplaat komt vocht. De glasplaat kan niet open om vocht te verwijderen, duurt 1 dag alvorens dit vocht er terug uit is. Hebben dit gemeld, maar reactie was, we kunnen er niks aan doen. Het irriteert mij enorm. De ijskast van Electrolux maakt ook heel veel lawaai. Echt geen aanraders, zeer dure toestellen, waarop Matexi en Vasco veel geld op verdienen, maar een ondermaatse service leveren naar de eindgebruikers . Dat heb je met die sleutel op de deur projecten! Pure oplichterij, jammer voor onze duur verdiende centen, waar we alle dagen nog heel hard voor moeten werken. Maar zo’n grote maatschappijen liggen daar spijtig genoeg niet wakker van.

  5. Marthe Vervoort
    | Beantwoorden

    De afgelopen dagen heeft uw bedrijf bij ons een nieuwe keuken geïnstalleerd. Deze om te zeggen dat we zeer tevreden zijn over het geleverde werk. Tijdens de voorbereiding, het meet- en rekenwerk, was de vakkennis van uw mensen ons al opgevallen. De afgelopen dagen kwam dan de realisatie. De ploeg bestond uit één persoon, soms bijgestaan door een collega. Deze jeugdig ogende medewerker, hij heet Remco hebben wij ons laten vertellen, verdient hier een uitdrukkelijk compliment. Hij verscheen elke dag heel stipt, werkte secuur, leek altijd goed gehumeurd, en het eindresultaat was fantastisch. Op die manier is het een plezier “werkvolk” in huis te hebben! Wij zijn heel tevreden met de prachtige nieuwe keuken. Even leek de vaatwasser het niet te doen, maar een telefoontje met een andere Vasco-medewerker, een zekere Bart, loste het probleem meteen op.
    Dat wilden we u toch even laten weten in deze wereld waarin zoveel geklaagd wordt over van alles en nog wat!
    5 sterren wat ons betreft!

  6. Marc Bouwens
    | Beantwoorden

    de plaatsing is zeer vakkundig verlopen. we hadden enkel kleine probleempjes. na het contacteren werden deze zonder meer opgelost zodat de koper een tevreden mens is. aan te raden

  7. Peggy B
    | Beantwoorden

    Voor Vasco zijn klanten duidelijk een ‘ongemak’. Wij vullen het ‘maak een afspraak’ formulier in online, krijgen een bevestiging dat we binnen de 24 uur zullen gecontacteerd worden, maar helaas … geen antwoord. Dan toch maar na 2 dagen zelf telefonisch contact opgenomen, maar dan krijg je te horen dat het ‘kort dag is’ om nog een afspraak in te plannen (want blijkbaar is onze aanvraag nog niet behandeld door Aartselaar … ook al vinkten wij ‘Wilrijk’ aan in het formulier). Dus helaas, afspraak niet mogelijk … met andere woorden: als potentiële klant met een project van +100K ben je niet welkom bij Vasco. Teleurstellend, maar tegelijk blij met deze ‘zelfreinigende’ filter, want wij willen ons project geven aan een bedrijf waar service wordt geleverd en waar je vertrouwen kan en mag hebben dat je als klant goed wordt opgevolgd.

  8. Peeters E.
    | Beantwoorden

    Het blijkt onmogelijk om iemand van het bedrijf te contacteren : na de plaatsing
    ( wel met de verkoper , en ook met een zogezegde “controleur (?) ” maar niemand
    voor een ernstig gesprek) indien je bv iets over de verkoper wil melden , en over de plaatser , en nog wat ….
    (hebben dezelfde keuken voor 55% in een andere toonzaal zien staan … ………)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

*

Optionally add an image (JPEG only)