Boncquet keukens ervaringen
Boncquet keukens ervaringen? Bekijk hier alle Boncquet keukens ervaringen. Gaat u binnenkort bij Boncquet keukens langs in Waregem of Moeskroen? Bekijk dan eerst de reviews en recensies over Boncquet keukens.
Boncquet keukens ervaringen? Hoe was uw ervaring met Boncquet keukens in Waregem of Moeskroen
Uw ervaring met Boncquet keukens plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over Boncquet keukens in Waregem of Moeskroen.
Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.
Uw keuken tekenen of berekenen?
Ontwerp zelf je droomkeuken met de 3D keukenplanner of bereken je keuken prijs in 5 eenvoudige stappen.
Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?
Wilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis
Boncquet keukens algemene informatie
Boncquet Keukens heeft inmiddels 2 toonzalenn, gevestigd in Waregem of Moeskroen, in België. Deze keukentoonzaal heeft al meer dan 40 jaar ervaring en helpen u vakkundig tijdens uw aankoop van een keuken die het beste bij u past. Bent u benieuwd? Bekijk dan de website Boncquet keukens >>> voor meer informatie, tips en de openingstijden.
Uniek aan Boncquet keukens
Uw keuken wordt in eigen atelier van begin tot eind ontwikkelt. De keukens zijn er in diverse stijlen, kleuren en materialen. Boncquet is erg milieugericht, zo beschikken al hun fabrikanten over een PEFC-label. Al het hout komt dan uit duurzaam beheerde bossen.
11 klantgetuigenissen
LAUWERS
LAUWERS geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Goossens
Mooi gebaar, maar als hij een aanzoek doet, biedt hij aan om meer dan 800€ + BTW te betalen om het werk te doen! Kast van 20 cm met schuiflade niet verkrijgbaar bij de fabrikant. Heb gevraagd een andere voorstel, maar sinds 2 weken geen reacties!!!!
Kortom, ik laat mijn keuken zo achter en accepteer niet dat de baas zegt, geïnstalleerd zoals ondertekend op de bestelbon en heb nooit een klacht gehad voor mijn ‘top’ verkoper… Om te weten dat ik geen kookspecialist ben en naar mijn mening zijn ze geen verkopers of handelaren… Denk er 3 keer over na voordat je door hun deuren gaat…
Goossens geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Gerda
Gerda geeft 2 uit 1 tot 5 sterren
Marie Vantomme
Marie Vantomme geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
De Man - Vercleyen
Hallo,
Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken! Kwaliteitsvolle afwerking en materialen. Zeer professioneel en vakkundig van bestelling tot plaatsing. Zelfs wanneer we ongelukje hadden met de dekton werd deze spoedig hersteld.
Pieter Lannoo
Wij hebben jammer genoeg ook geen goede ervaring met Boncquet keukens. Onze keuken is geen kwaliteit zoals het zou moeten voor die prijs. Met kinderen is die keuken binnen het jaar voor het containerpark. Gelukkig zijn onze kinderen al de deur uit. De plaatser kent zijn vak echt niet. Verschillende zaken verkeerd geleverd en lang moeten wachten op de rechtzetting, wat uiteindelijk niet allemaal is gebeurd. De prijzen zijn gelijklopend met de concurrentie, maar de service is jammer genoeg 0. Voor ons geen aanrader.
Wim DE BOLSTER
Geachte heer Lannoo,
U heeft een gelijkaardige recensie geplaatst op Google. Kan u me laten weten onder welke naam deze keuken werd aangekocht? In ons klantenbestand vinden wij geen Pieter Lannoo terug.
Graag neem ik dan contact op om uw opmerkingen te bespreken en waar nodig actie te ondernemen om de zaken te herstellen.
U mag me eventueel rechtstreeks mailen : wim@boncquet.be
Wim De Bolster
Zaakvoerder
Hans Baten
De plaatsing van onze keuken is begonnen juni 2018 en moest vooraf volledig betaald worden ,wat wij dan ook gedaan hebben. Dit bleek al snel een vergissing te zijn. Dadelijk na de plaatsing bleek de keuken tal van gebreken te vertonen.
Kastdeuren hingen niet recht ,een open nis was beschadigd, een paneel dat tussen de kasten en het plafond werd geplaatst was gebarsten en het deksel van een powerpoort in het werkblad was bekrast. Na het melden van onze klachten werden de kastdeuren al snel aangepast ,wat de rest van de gebreken betreft liet men ons op onze honger zitten. Ook de toonzaal in Middelkerke waar we de keuken gekocht hadden sloot zijn deuren ondertussen.
Maanden later is er dan plots een nis geleverd, en het deksel van de powerpoort. Maar volgens de zaakvoerder kon de nis niet geplaatst worden door de afwerking van de aanpalende muur; dit bleek later nonsens te zijn. Het deksel van de powerpoort moesten we zelf maar plaatsen. Alle redelijke communicatie tussen de zaakvoerder en ons is toen weggevallen en gelukkig hadden we een uitgebreide rechtsbijstand verzekering. Na talloze mails in een poging om tot een oplossing te komen heeft de verzekering besloten een expertenbureau aan te schrijven om de gebreken vast te stellen. Dit is gebeurd in aanwezigheid van ons en de zaakvoerder waar dan overeengekomen is dat alles zou hersteld worden. De herstellingen zijn uiteindelijk uitgevoerd, maar toen bleek dat de eerder geleverde nis niet paste in de keuken en moest aangepast worden! En zo bleef onze keukenellende maar duren. Uiteindelijk op 15 oktober 2019 is onze keuken afgewerkt! Joepie! Dit meer dan een jaar en drie maand na de aanvang van de plaatsing.
Hans en Hilde
Mieke
Men is heel sympathiek als je er een keuken koopt, dienst na verkoop laat echter serieus te wensen over! 1,5 jaar geleden was onze rolluikkast kapot, hiervoor eerst 100x moeten bellen. Nu krijg ik al ettelijke maanden te horen dat de kast in hun atelier klaarstaat maar dat men gaatje vindt in de planning om dit te komen installeren…
Monique De Boter
Ik heb een heel slechte ervaring met Boncquet keukens achter de rug. Koop hier geen keuken!
Wim
Beste Monique,
Kan je me aub wat meer duiding geven aub?
Je mag rechtsstreeks naar wim@boncquet.be mailen.
Mvg,
Wim De Bolster