Deba keukens ervaringen? Bekijk hier alle Deba keukens ervaringen. Gaat u binnenkort bij Deba keukens langs in Belsele? Bekijk dan eerst de reviews en recensies over Deba keukens.

Deba keukens ervaringen? Hoe was uw ervaring met Deba keukens in Belsele
Uw ervaring met Deba keukens plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over Deba keukens in Belsele.

 

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Teken zelf uw keuken in 5 minuten. Teken uw keuken zelf in 3D

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. Krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures.Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis 

 

Deba keukens algemene informatie

Deba Keukens heeft één vestiging gevestigd in Belsele, in België. Deba keukens is opgericht door Alfons De Belie in 1950 als een meubelwinkel in Sint-Niklaas. Alfons verkocht eerst alleen stoelen, tafels en Kasten. De naam Deba staat voor, DE Bellie Alfons. Deba keukens biedt u kwalitatieve keukens en 10 jaar garantie op meubelen. Bent u benieuwd? Bekijk dan de website van Deba keukens voor meer informatie, tips en de openingstijden.

Uniek aan Deba keukens

Het bedrijf staat bekend om te beste prijs-kwaliteitsverhouding sinds 1976. Uw keuken wordt van A tot Z ontworpen en geplaatst door eigen team, gedurende dit proces staat dezelfde keukenexpert u ter woord.

5 klantgetuigenissen

  1. john
    | Beantwoorden

    Niet voor herhaling vatbaar

    Eerste afspraak kon niet doorgaan omdat de keuken niet besteld was bij de fabriek. Mail niet verstuurd of niet aangekomen, wie zal het zeggen…
    Ter compensatie werd de oude keuken bij de volgende afspraak gratis uitgebroken en alle komende elektrisiteitswerken waren gratis.

    Tweede afspraak. oude keuken afgebroken en nog een extra elektrische leiding gelegd op kosten van Deba
    Dag erna levering van nieuwe keuken. Nadien bleek dat er stukken ontbraken en dat er ook foute afmetingen waren.
    Hetgeen er was al voorlopig geplaatst en aangesloten. Daarbij heeft hij ook een paar dingen beschadigd. 3 dagen later kwam er een vervang-kookvuur.
    Vaatwas werkte niet naar behoren. Deba liet een technieker van Bosh komen (garantie). Bleek dat de afvoer verstopt zat door een transportdopje (moest de plaatser normaal weggenomen hebben bij aansluiting). Geen garantie, maat Deba heeft de kosten op zich genomen.

    2 maanden later de volgende afspraak. Terug de zaken heropmeten en beschadigingen doorgeven.

    2 maanden later werd de keuken eindelijk afgewerkt. De plaatser van dienst had 3 dagen nodig om het vorige geklungel op te lossen. Maar nu is het in orde, op een paar kleine details na. Die herstel ik dan zelf wel. Heb het gehad met Deba :-/

    In het totaal heeft het dus iets meer dan 6 maand geduurd eer de keuken af was.

    Hopelijk gaat de keuken nu heel lang mee. De kwaliteit van de kasten is nog af te wachten natuurlijk….

  2. Gery D
    | Beantwoorden

    duur en slechte service!
    Wij kochten een nieuwbouwappartement in de laatste fase en hadden geen keuze meer qua keuken, maar mochten op speciale vraag toch enkele toestellen omwisselen tegen betere modellen + bijkomende kasten bestellen. We kregen hiervoor een korting door de terugname van de bestaande modellen. De minprijs komt echter overeen met de verkoopprijs van de losse toestellen bij andere firma’s! (bvb: 2000 euro bij deba tov 1200 euro bij een elektro zaak) In plaats van een voordeel te doen zijn wij dus in het zak gezet geweest. Het komt neer dat wij onze oude toestellen hebben weg gegeven ivm de voordeligste concurrent (minprijs terugname bij deba 800 euro)! Bij de productie van extra kasten had deba een communicatiefout gemaakt. Deze kasten zullen met 2 maand vertraging worden geleverd. Als compensatie wou men wel an de toestellen komen brengen. Er werd speciaal gewacht op het op voorraad zijn van de oven, bij installatie (8u smorgens, als eerste post, wij mosten weg) kwam de technieker 3 kwartier te laat en was er geen oven. Wij kregen bericht dat de plaatsing vandaag zonder fout zou plaats vinden tussen 7 en 8u smorgen. Om half 8 kregen wij telefoon dat de technieker wou vertrekken, maar de oven zich in een magazijn bevond dat maar om 8u30 open ging… Er werd afgesproken voor deze avond… to be continued?

    • Gery D
      | Beantwoorden

      In navolging van mijn eerdere negatieve reactie mag het ook worden gezegd wanneer de zaken goed verlopen. Wij zagen nadien dat Deba een ‘laagste prijsgarantie’ aanbied. De tijdspanne was normaal al verlopen maar toch deed de directie ons een heel mooi gebaar met een cadeaubon ter compensatie! Wij zijn dus zeker tevreden met de manier waarop de zaak werd behandeld. Overigens was dit de enige mindere ervaring. Wij kochten eerder ook onze zetel bij Deba, welke zelfs voor de voorziene termijn geleverd was! Ook de ophaling en huren van een bestelwagen verliep vlot. Wij zijn nu in volle verwachting van onze extra keukenkasten die normaal vanaf deze week zouden kunnen geleverd worden!

  3. Dominique
    | Beantwoorden

    Slechte service … niks in orde en de betaling moest volledig gebeuren voordat de levering gelost werd!!!

  4. Van steenlandt
    | Beantwoorden

    verkeerde kast , vanalles kapot,
    Maten kloppen niet zoals gevraagd

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Optionally add an image (JPEG only)