Deba keukens ervaringen? Bekijk hier alle Deba keukens ervaringen. Gaat u binnenkort bij Deba keukens langs in Belsele? Bekijk dan eerst de reviews en recensies over Deba keukens.

Deba keukens ervaringen? Hoe was uw ervaring met Deba keukens in Belsele
Uw ervaring met Deba keukens plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over Deba keukens in Belsele.

 

Advertenties

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Uw keuken tekenen of berekenen?

Teken uw keuken zelf in 3D of bereken direct uw keukenprijs binnen 5 minuten geregeld!

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis

 

Deba keukens algemene informatie

Deba Keukens heeft één vestiging gevestigd in Belsele, in België. Deba keukens is opgericht door Alfons De Belie in 1950 als een meubelwinkel in Sint-Niklaas. Alfons verkocht eerst alleen stoelen, tafels en Kasten. De naam Deba staat voor, DE Bellie Alfons. Deba keukens biedt u kwalitatieve keukens en 10 jaar garantie op meubelen. Bent u benieuwd? Bekijk dan de website van Deba keukens voor meer informatie, tips en de openingstijden.

Uniek aan Deba keukens

Het bedrijf staat bekend om te beste prijs-kwaliteitsverhouding sinds 1976. Uw keuken wordt van A tot Z ontworpen en geplaatst door eigen team, gedurende dit proces staat dezelfde keukenexpert u ter woord.

Openingsuren

maandag
10:00–18:30
dinsdag
Gesloten
woensdag
10:00–18:30
donderdag
10:00–18:30
vrijdag
10:00–18:30
zaterdag
10:00–18:30
zondag
13:30 – 18:30

 

13 klantgetuigenissen

  1. Amelien Vanacker
    | Beantwoorden

    Net een keuken aangekocht bij C. van Debakeukens. Na het eerste gesprek al volledig overtuigd van de kwaliteit van de keuken en van het deskundige advies die we kregen! Er werd naar elke vraag die we stelden goed geluisterd en overal kregen we een duidelijk antwoord op.
    Tot zover zijn we heel tevreden van het verloop van alles, ook naar communicatie toe (antwoorden van mails of telefoons) verloopt alles perfect!
    We hebben er alle vertrouwen in dat onze keuken met oog voor detail zal geplaatst worden.
    We posten sowieso het resultaat van de afgewerkte keuken in een latere post!
    Een aanrader om langs te gaan als je op zoek bent naar een nieuwe keuken!

  2. Jelle
    | Beantwoorden

    Heel goed geholpen door C. tijdens het samenstellen van de keuken. Heeft veel kennis van zaken. Tot zover heel tevreden. Ook het opmeten van de keuken verliep vlot.

  3. Gunther - Aalst
    | Beantwoorden

    Hallo,
    3 maanden geleden beslisten we om een nieuwe keuken te laten plaatsen.
    We bezochten 3 grote keukenzaken, zodat we duidelijk konden vergelijken.
    Deba Keukens is dan niet meteen de grootste maar ze moeten op geen enkel vlak onderdoen. We kregen professionele uitleg door Dirk en Kristof. Zeer duidelijke offerte. Geen meerprijzen of supplementen achteraf. Geen opdringerige verkopers wat we bij de “grotere keukenzaken” wel gevoeld hebben.
    Tot nog toe kan ik geen enkel minpunt opnoemen. We kijken dan ook enorm uit naar de plaatsing binnen 3 weken.
    Wordt vervolgd

    • Schelfhout wim
      | Beantwoorden

      Eind 2020 hebben we onze keuken besteld bij DEBA.We zijn daar in contact gekomen met c. C. heeft ons door heel het proces van begin tot het einde fantastisch goe bijgestaan, niks was teveel alles is tot in de details besproken.20 maart zijn ze onze keuken dan komen plaatsen. H. de keukenplaatser heeft ons bij de hele plaatsing betrokken,alles is tot in de puntjes geplaatst,er was zelfs een beetje schade aan de hangkast dat ons helemaal niet was opgevallen maar H. ziet alles(dit gaat opgelost worden).We hebben een super ervaring achter de rug zowel met c als met H. Bij elk probleem of vraag heeft c. ons altijd goed geholpen en opgelost.We zijn super tevreden van onze keuken en in het bijzonder van c. en H. jullie zijn topkerels en iedereen mag het weten.

  4. Shaunii Fonteyne
    | Beantwoorden

    Super professioneel advies gekregen wanneer wij onze keuken wouden samenstellen. Bij verschillende grote merken geweest maar Deba stak er met kop en schouders bovenuit. Nu is onze keuken geïnstalleerd en ik moet zeggen WAW! Bedankt voor jullie advies , naadloze plaatsing en de follow-up nadien

  5. BDB
    | Beantwoorden

    Wij hadden alvast een héél fijne ervaring bij DEBA meubelen, op de keukenafdeling. Het belangrijkste voor ons was dat verkoper Christophe de tijd nam tot we echt zeker waren van elk onderdeel. Van het keuken eiland tot de kleur van de spotjes. We zijn dan ook heel tevreden met ons ontwerp van de op maat gemaakte keuken, die best wel uniek zal zijn. Het persoonlijke accent zorgt ervoor dat het geen dertien-in-dozijn-keuken geworden is, echt super! We kijken dan ook erg uit naar de nieuwe keuken die al binnen enkele weken zal geplaatst worden.

  6. Marc & Els Van Oost - Smet
    | Beantwoorden

    Super tevreden over Deba keukens Belsele!
    Het ontwerp, de opmeting, de levering, de plaatsing alles verliep heel vlot!
    We zijn heel blij met onze nieuwe keuken. Een echte aanrader!

  7. Kenny
    | Beantwoorden

    Frigo/vriezer is al kapot (2,5jaar) slechte service, hebben de keuken zelf niet eens afgewerkt na veel maal bellen nog niet afgewerkt zelf dan maar gedaan want wij wouden ook vooruit.

    Zal zeker hier nooit meer iets aankopen en andere informeren hoe ze hier te werk gaan poeslief in heb begin tot je krabbel gezet hebt voor aankoop. Dan hoor je ze niet meer of teggen hun zin.

  8. john
    | Beantwoorden

    Niet voor herhaling vatbaar

    Eerste afspraak kon niet doorgaan omdat de keuken niet besteld was bij de fabriek. Mail niet verstuurd of niet aangekomen, wie zal het zeggen…
    Ter compensatie werd de oude keuken bij de volgende afspraak gratis uitgebroken en alle komende elektrisiteitswerken waren gratis.

    Tweede afspraak. oude keuken afgebroken en nog een extra elektrische leiding gelegd op kosten van Deba
    Dag erna levering van nieuwe keuken. Nadien bleek dat er stukken ontbraken en dat er ook foute afmetingen waren.
    Hetgeen er was al voorlopig geplaatst en aangesloten. Daarbij heeft hij ook een paar dingen beschadigd. 3 dagen later kwam er een vervang-kookvuur.
    Vaatwas werkte niet naar behoren. Deba liet een technieker van Bosh komen (garantie). Bleek dat de afvoer verstopt zat door een transportdopje (moest de plaatser normaal weggenomen hebben bij aansluiting). Geen garantie, maat Deba heeft de kosten op zich genomen.

    2 maanden later de volgende afspraak. Terug de zaken heropmeten en beschadigingen doorgeven.

    2 maanden later werd de keuken eindelijk afgewerkt. De plaatser van dienst had 3 dagen nodig om het vorige geklungel op te lossen. Maar nu is het in orde, op een paar kleine details na. Die herstel ik dan zelf wel. Heb het gehad met Deba :-/

    In het totaal heeft het dus iets meer dan 6 maand geduurd eer de keuken af was.

    Hopelijk gaat de keuken nu heel lang mee. De kwaliteit van de kasten is nog af te wachten natuurlijk….

  9. Gery D
    | Beantwoorden

    duur en slechte service!
    Wij kochten een nieuwbouwappartement in de laatste fase en hadden geen keuze meer qua keuken, maar mochten op speciale vraag toch enkele toestellen omwisselen tegen betere modellen + bijkomende kasten bestellen. We kregen hiervoor een korting door de terugname van de bestaande modellen. De minprijs komt echter overeen met de verkoopprijs van de losse toestellen bij andere firma’s! (bvb: 2000 euro bij deba tov 1200 euro bij een elektro zaak) In plaats van een voordeel te doen zijn wij dus in het zak gezet geweest. Het komt neer dat wij onze oude toestellen hebben weg gegeven ivm de voordeligste concurrent (minprijs terugname bij deba 800 euro)! Bij de productie van extra kasten had deba een communicatiefout gemaakt. Deze kasten zullen met 2 maand vertraging worden geleverd. Als compensatie wou men wel an de toestellen komen brengen. Er werd speciaal gewacht op het op voorraad zijn van de oven, bij installatie (8u smorgens, als eerste post, wij mosten weg) kwam de technieker 3 kwartier te laat en was er geen oven. Wij kregen bericht dat de plaatsing vandaag zonder fout zou plaats vinden tussen 7 en 8u smorgen. Om half 8 kregen wij telefoon dat de technieker wou vertrekken, maar de oven zich in een magazijn bevond dat maar om 8u30 open ging… Er werd afgesproken voor deze avond… to be continued?

    • Gery D
      | Beantwoorden

      In navolging van mijn eerdere negatieve reactie mag het ook worden gezegd wanneer de zaken goed verlopen. Wij zagen nadien dat Deba een ‘laagste prijsgarantie’ aanbied. De tijdspanne was normaal al verlopen maar toch deed de directie ons een heel mooi gebaar met een cadeaubon ter compensatie! Wij zijn dus zeker tevreden met de manier waarop de zaak werd behandeld. Overigens was dit de enige mindere ervaring. Wij kochten eerder ook onze zetel bij Deba, welke zelfs voor de voorziene termijn geleverd was! Ook de ophaling en huren van een bestelwagen verliep vlot. Wij zijn nu in volle verwachting van onze extra keukenkasten die normaal vanaf deze week zouden kunnen geleverd worden!

  10. Dominique
    | Beantwoorden

    Slechte service … niks in orde en de betaling moest volledig gebeuren voordat de levering gelost werd!!!

  11. Van steenlandt
    | Beantwoorden

    verkeerde kast , vanalles kapot,
    Maten kloppen niet zoals gevraagd

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Optionally add an image (JPEG only)