Eggo keukens ervaringen

Eggo keukens ervaringen? Alle Eggo Keukens ervaringen. Zit u te denken om bij Eggo Keukens langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over Eggo Keukens.

Eggo keukens ervaringen? Hoe was uw ervaring met Eggo keukens
Uw ervaring met Eggo keukens plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over Eggo keukens.

 

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Teken zelf uw keuken in 5 minuten. Teken uw keuken zelf in 3D

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. Krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis 

 

Eggo Keukens algemene informatie

Het bedrijf is opgericht in 2007 door Philippe Taminiaux. Op dat moment had hij ruim 20 jaar ervaring op het gebied van distributie en elektronische huishoudapparatuur. Zoon Frédéric is werkzaam als operationele leiding binnen het bedrijf.

In nog geen 10 jaar tijd is deze keukenzaak uitgegroeid tot één van de grootsten van België, met haar 46 vestigingen. Daarnaast is het bedrijf nu ook gevestigd in Luxemburg en Spanje. Eggo maakt gebruik van diverse materialen als, laminaat, massief hout, kwartscomposiet, natuursteen, Keramiek en Fenix.

Eggo Keukens heeft vestigingen in Waver, Bouge, Oudergem, Ganshoren, Sint-Pieters-Leeuw, Sint-Stevens-Woluwe, Aarlen, Ath, Baileux, Bastenaken, Beauraing, Boix de Villers, Boncelles, Braine lÁleud, Ciney, Gembloers, Gosselies, Haccourt, Hoei,(Huy) Jemappes, La Louviere, Libramont, Malmedy, Philippeville, Marche en Famenne, Marcinelle, Erpent, Zinnik, Doornik, Borgworm, Aalst, Aartselaar, Brugge, Gentbrugge, Hasselt, Kortrijk, Leuven, Sint-Niklaas, Oostende, Roeselare, Merksem, Geel en Turnhout. Bekijk hier de website van deze keukenzaak.

Uniek aan Eggo keukens

Het bedrijf is gespecialiseerd in landelijke en trendy keukens. Alle keukens worden duurzaam geproduceerd in hun fabriek in Duitsland. Eggo investeert in de aanleg en het herstel van natuurgebieden, waar biodiversiteit wordt beschermd en tot stand komt. Daarnaast ondersteunt en neemt de keukenzaak deel aan het Namur Nature Festival. Dit is het grootste Europese festival rond natuur.

43 klantgetuigenissen

  1. Tosca
    | Beantwoorden

    Heel slechte plaatsing. Plaatser heeft geen respect in uw huis en staat steeds te roken en werkt niets deftig af.Beschadiging bij plaatsing van dampkap, leidingen, werkblad en spatgedeelte en nadien krijg je een heel slechte service. Weken moet je wachten op hulp en dan nog is niets opgelost. Onee keuken is onbruikbaar door hun slechte service.

  2. Stephanie
    | Beantwoorden

    Hallo, wij hebben lang getwijfeld na het lezen van negatieve reacties om een keuken te kopen bij Eggo. Uiteindelijk hebben we de stap toch gezet en ik moet zeggen dat bij ons echt alles verlopen is zoals het moet. Wij hadden voor de zwarte keuken met marmeren blad gekozen . Alles werd correct opgemeten en het is echt onze droomkzuken geworden. Ik had ook Eggo Gentbrugge een positieve commentaar beloofd wanneer alles zou goed gaan, bij deze… Dus mensen die ook twijfelen, niet doen!

  3. Martine van laeken
    | Beantwoorden

    Het materiaal is van goede kwaliteit
    Maar dat is het dan ook heb keuken besteld in finaal Merksem
    Bij samenstelling keuken liep het al fout ze luisteren niet naar klant
    Levering is correct gebeurt maar dat je dan al het volledige bedrach moet betalen vindt ik kunnen want bij verkeerd leveren heb je geen poot om op te staan
    En dan de plaatsing niet over te spreken verkeerd tafelblad na Derde keer juiste blad mits bijbetaling
    Dan komt er en bemiddelaar om de klachten is da de zelfde persoon die de keuken heeft geplaatst
    Dus nu zit ik met en tafelblad dat 20cm te groot is
    Is zeker geen goede service

  4. Anne
    | Beantwoorden

    Problemen met plaatsing van vaatwasser. Al bijna 1, 5 jaar aan het wachten tot mijn vaatwasser correct geplaatst gaat worden. Al meermaals een technieker aan huis gehad maar probleem blijft zich voordoen. Afspraak die gemaakt is gewoon annuleren zonder mijn toestemming. Dag vrij gehouden om om technieker te wachten. Komt niet opdagen. Nieuwe afspraak maken. Fout in het systeem zeggen ze. Nu weer 2 weken wachten waarschijnlijk. Mensen, denk na voor je een leverancier kiest. Met een sorry koop je niets. Een compensatie kennen ze ook niet.

  5. Dhondt Maarten
    | Beantwoorden

    De slechtste service in heel mijn leven!!
    Onze keuken moest oorspronkelijk geplaatst worden op 12/12/17. Door nalatigheid van Eggo daagde er gewoon NIEMAND op die dag. Na veel gebel, discussies en uitvluchten konden ze toch dezelfde week nog komen. 17/12/17 uiteraard na betaling van het volledige bedrag. (Anders zetten ze de keuken gewoon niet af!) de keuken werd die dag dus geplaatst. Sinds die dag wachten we nog steeds tot ze 2 nieuwe deurtjes komen plaatsen. 1 met schade en 1 die maar liefst 20cm te kort was door een fout in hun systeem.
    We hebben al meermaal contact gehad met eggo, maar hun antwoord is steed… “uw probleem is in behandeling. Al bijna 5 maand???!!??? Verkopen en geld ontvangen, daar zijn ze goed in! En als ze hun geld hebben, laten ze hun klant achter met slecht afgewerkte keuken.
    In raad eggo aan iedereen af!

  6. Simon Westende
    | Beantwoorden

    Zeer tevreden over onze Eggo keuken. Steffen Van Steenberge van Eggo Oostende ontwierp een mooie en praktische keuken.Dossierbeheerder Patricia was zeer vriendelijk en behulpzaam. Tom Decaesstecker die de keuken geplaatst heeft is een zeer bekwame vakman en Rik van de interne dienst die de oude koelkast kwam afhalen, bood spontaan zijn hulp aan om de nieuwe goed af te stellen.

  7. Sansos
    | Beantwoorden

    Boomsesteenweg: Zeer slechte ervaring met eggo keukens.zij vroegen de betaling voor de levering wat niet klantvriendelijk is.De plaatsing is zeer slecht gebeurd, stukken kapot en de wasbak was zelfs niet vast, toevallig door ons gezien.een controlleur is alles komen bevestigen, zelf de steen moest veranderd worden want met lijm geplakt dus grote vlekken die niet weggingen.deur zonder vijzen, slechte metingen en hoeken van deuren ingedeukt . In november 2017 gekocht en vandaag nog altijd niet in orde, herstellingen moeten nog altijd gebeuren.Na herhaalde mails, na herhaalde tel horen wij altijd : ik ga het verder vragen ik ga het nazien ik ga verder horen …….de dossiers worden absoluut niet gevolg en nooit een excuse van EGGO

  8. Christine
    | Beantwoorden

    Niet zo heel veel reacties over Eggo. Vraag mij dan af, zijn de mensen die bij Eggo gekocht hebben dan tevreden? Anders ging je hier toch veel meer klachten lezen …

    Nu, ik heb vorige week getekend voor een nieuwe keuken. Hopelijk geen problemen bij de levering en plaatsing…

  9. Van Dessel
    | Beantwoorden

    Vandaag langs Eggo te Geel geweest. Ik ben verbolgen over de manier van betalen!
    30% op voorhand en 70% bij levering!
    Alles dient dus betaald te worden VOOR de plaatsing.
    Iedereen weet dat het aartsmoeilijk is om bij problemen nog iemand bij je thuis te krijgen zeker als alles al betaald is en dan wetende dat ze met zelfstandige plaatsers werken….
    Ik kan echt niet begrijpen dat iemand op deze basis in zee wil gaan met EGGO!
    Mensen, denk aub twee keer na!

  10. Kat
    | Beantwoorden

    We zijn ongeveer 2 jaar geleden na het bezoeken van batibouw en dergelijke bij enkele keukenbouwers binnengesprongen. We vonden niet meteen onze zin en zijn dan toevallig nog bij Eggo binnengewandeld. Qua stijl en ontvangst zat het daar meteen goed, niet opdringerig, heel vriendelijk en behulpzaam. We hebben dan in een andere winkel dichter bij huis een afspraak gemaakt op een zaterdag (wat bij Kvik onmogelijk bleek want zaterdag is een drukke dag, dan doen we geen afspraken…). Geholpen door een zeer bekwame vriendelijke man, we hebben daar lang gezeten, veel opties bekeken, daarna nog eens teruggegaan een week later. Door wat vertragingen in onze bouw zijn we dan een jaar later nog eens teruggegaan voor de definitieve bestelling, nog veel aangepast, allemaal geen probleem. Plaatsing was via lokale schrijnwerkers waar ze mee samenwerkten, is heel erg vlot verlopen. Alles volgens afspraak, alles pico bello. Ondertussen gebruiken we de keuken al enkele maanden, en helemaal tevreden. Alles lijkt heel kwalitatief te zijn, nog geen mankementen gevonden, heel stevig en goed geplaatst en netjes afgewerkt. Aanrader!

  11. Familie Spijkers
    | Beantwoorden

    Bij diverse keukenboeren geweest en veel gelezen, al snel is duidelijk dat er altijd mensen zijn die pech hebben met hun keueken ongeacht waar deze gekocht werd.
    We hadden een keuken besteld en getekend maar bij thuiskomst alles nog eens nagelopen en het voelde totaal niet goed dus hebben we deze geannuleerd de dag erop.
    Vervolgens wilde we bij keukenchef gaan kijken in Turnhout maar op de vraag om een offerte werd er getekend met een telmachine en daar kwam dan een prijs uit, in onze ogen nergens op gebaseerd en totaal geen interesse om een keuken te verkopen, ik denk dat de zaken dan heel goed gaan maar keukenchef valt onder de Mandenmakergroep uit Nederland en daar is echt meer dan genoeg op internet over te vinden.
    Met een vervelend gevoel naar buiten gekomen en toen zagen we dat Eggo hier langs zat dus daar ook maar binnen gelopen.
    We moesten even wachten maar werden weldra te woord gestaan door Meike, wat een verademing als je een verkoper tegenover je krijgt die weet waar ze het over heeft en ook pro actief oplossingen aandraagt.
    Ze heeft dezelfde dag nog de 3d tekeningen gestuurd met een extra variant uitgetekend in verband met de symmetrie.
    Niet 1x het idee gehad dat de dame aan het pushen was om te verkopen, sterker nog er is met geen woord over gerept.
    Alles nog eens overdacht en nog een aanpassing laten doen en vervolgens met een heel tevreden gevoel de koop gesloten.
    Ze kreeg het zelfs voor elkaar om de opmeer een dag later langs te laten komen zodat alles op donderdag naar productie kon wat ook gelukt is.
    De inmeter is ook de plaatser en komt echt over als een zeer ervaren persoon die zeker weet waar hij mee bezig is dus we zijn vol vertrouwen.
    Tot nu toe zijn we heel tevreden en we zullen op 12 april de plaatsing beschrijven.
    We danken in elk geval Meike voor het luisteren en meedenken en natuurlijk het geduld.
    Wordt vervolgt.

    UPDATE 12 April:

    Hier de update van de plaatsing van de keuken op 12 april, de levering was stipt en alles met de grootste zorg behandeld.
    De dag erna was de plaatser om 07:00 uur aanwezig en de ervaring zie je als je de man bezig ziet, een genot om naar te kijken.
    Ook hier de grootste zorg voor deuren en dergelijke welke netjes op karton uit het voeten getrapt werden geplaatst.
    Helaas is aanrechtblad niet juist gemaakt, de plaatser heeft hiervoor gelijk gebeld en het bleek dat de maten correct waren doorgegeven maar dat er bij het maken iemand een foutje heeft gemaakt, vervelend maar het is niet anders en fouten maakt iedereen wel eens dus wat dat betreft geen ramp, vervelend is enkel dat het nog een week of 5 duurt voordat het nieuwe blad er is maar voor nu is het foutieve blad toch geplaats zodat we de keuken gewoon kunnen gebruiken.
    Alles is netjes en vlot gezet en alles werd meteen opgeruimd, wij waren echt super tevreden.
    Komende vrijdag komt er nog iemand van Eggo kijken naar de kwaliteit van het plaatsen, het enige minpuntje wat we achter hebben ontdekt is da de vaatwasser iets teveel naar links is geplaatst maar ik ben er van overtuigd dat dit ook netjes wordt opgelost.
    Voor nu enkel lof, ik kan geen slechte zaken benoemen maar enkel positieve.

  12. Willy
    | Beantwoorden

    Gentbrugge: Sinds half november probeer ik een probleem te melden bij eggo maar zonder resultaat. Het probleem is namelijk dat de lak van de kastdeurtjes begint te springen maar ja zoals we geregeld lezen of horen we zijn er mee bezig en daar is de kous af. Klantendienst adngesproken nog niemand gezien of gehoord

  13. fam. Boon Halle vlaams brabant
    | Beantwoorden

    keuken geplaatst eind oktober zoals afgesproken was een klein probleem met ons kastje voor de flessen en hebben dat moeten opnieuw bestellen alles onder garantie, ongeveer 4 weken daarna was alles in orde , controleur van eggo zelf 2 maal komen kijken of alles in orde was . wij zijn heel tevreden .

  14. Yves
    | Beantwoorden

    Goed advies, goede uitleg in de toonzaal, veel geduld voor de tal van wijzigingen en opties die wij in gedachten hadden!
    Plaatsing en levering: alles zoals op voorhand afgesproken. Zeer degelijke installateur. Enkel probleem met de koolstoffilter van de dampkap die niet correct bleek te zijn. Stond verkeerde bestelnummer in de catalogus van de fabrikant. Fabrikant is dit zelf op vraag van Eggo komen oplossen.
    Nazorg: Had plots geen spanning meer op de stopcontacten in het eiland. (Geplaatst door Eggo) Installateur is enkele dagen later langs gekomen en bleek dat we per ongeluk de stekker uit het stopcontact hadden getrokken onder in de kast. Probleem opgelost, niets voor moeten betalen.
    Voor ons echt een TOP bedrijf.

  15. Cuyvers viviane
    | Beantwoorden

    Hallo,mensen maak mij niet bang…uit welke regio kwamen al die problemen ?heb een appartement gekocht en moeten bij eggo keukens kiezen…heb er niet op tegen maar ze volgens de regels van de kunst werken…geen vakwerk,geen geld…ik hoop dat ik meer geluk heb ,vind het heel erg voor jullie…Je werkt en spaart om iets mooi te kunnen kopen en dan hebben ze dat op 1,2,3 van je afgenomen,in ruil voor rommel…wens jullie het beste toe en hoop dat het allemaal inorde komt…

  16. Wuyts_Peeters
    | Beantwoorden

    Levering keuken op het afgesproken tijdstip. Plaatsing keuken ook op afgesproken tijdstip en zeer goed geplaatst en zeer goed afgewerkt door de ploeg van Sacha. En als er iets was ze verwittigde op tijd en doen er alles aan om het in orde te brengen.
    Dus voor team Hasselt een dikke pluim

  17. Wouters
    | Beantwoorden

    Keuken geplaats in april, 6 maanden later nog altijd aan het wachten op de afwerking. Zou eggo aan niemand aanbevelen. Opvolging na levering 0/100. We worden echt aan het lijntje gehouden.

  18. Strackx Gilbert
    | Beantwoorden

    Herstelling scharnieren ingebouwde frigo.
    Via het Immokantoor te Nieuwpoort werden op 8 augustus 2 scharnieren besteld bij de centrale onderhoudsdient van EGGO. Men bericht dat de levering +/- 3 weken op zich zou laten wachten maar dat de scharnieren gratis worden toegezonden. Na 4 weken neemt de technieker van het Immokantoor terug contact op met jullie dienst waar hij als antwoord krijgt dat de herstelling buiten de waarborgperiode valt, EGGO zich hier niet mee bezighoudt en men rechtstreeks moet contact opnemen met Whirepool.
    Vraag: waarom belooft men initieel ons te helpen, laat ons dan gedurende 4 weken in het ongewisse om finaal mee te delen dat we het zelf moeten oplossen

  19. Kaat
    | Beantwoorden

    Heel goede, correcte service, zowel tijdens het plannen als tijdens het leveren en plaatsen.
    Alles is volledig zoals afspraak verlopen.
    Bedankt, Eggo!

  20. Geert
    | Beantwoorden

    De vriendelijke verkoopster (Hasselt) gaf ons alle uitleg die we nodig hadden, zonder zich op te dringen.
    Heel snel hadden we een goed ontwerp en ook een prijsopgave. Zelfs de afmetingen kregen we door.
    Bij de finale plannen/prijsopgave zijn er nog kleine aanpassingen uitgevoerd.
    Beter kan je niet begeleid worden naar je ideale keuken.
    Afwachten naar de installatie.

    • Koala
      | Beantwoorden

      En content na levering ?

  21. ontevreden klant
    | Beantwoorden

    Onze aankoop bij eggo sleept ook alweer een heel verhaal achter zich mee…
    de keuken is geplaatst op 7/6 (een vrouw aan de telefoon dreigde nog even met een meerprijs moesten wij er niet zijn…) ondertussen zijn we bijna vier weken verder.
    Wij moesten ondertussen op 6 momenten tijd maken om mensen binnen te laten,.. en nog steeds is het niet in orde.
    Ik voel me enorm in t zak gezet omdat we alles moesten betalen voor levering. Het is nu bang afwachten of het uiteindelijke in orde zal komen. Medewerkers blijven vriendelijk maar een compensatie zou ondertussen toch wel op zijn plaats zijn.

    • Gedupeerde klant
      | Beantwoorden

      Keuken besteld in januari, vandaag 4/7 nog steeds niet afgewerkt. Ik heb al ontelbare mails met fotomateriaal gestuurd maar ik heb de indruk dat men ons aan het lijntje houdt. Wij overwegen een klacht want de keuken is al maanden geleden volledig betaald. Ik ken nog een aantal mensen die ik over onze problemen heb aangesproken en die hadden dezelfde afschuwelijke ervaring. Na 2 jaar wachten uiteindelijk de hoop opgeven en een andere keuken kopen. Misschien moeten alle ontevreden klanten overwegen om een groepsklacht tegen deze oplichters in te dienen. Ik doe alleszins mee.

    • Sanne
      | Beantwoorden

      Inderdaad …. in het begin wat een service . Vriendelijk en dan onderteken je het contract . Dan begint de miserie .. verkeerde opmetingen halve keuken waar je moet in leven .verkeerde stukken die moeten vervangen worden … de miserie is dat elk stuk dat veranderd moet worden 3 maand duurt . De verkoper die je aan het lijntje houd .
      Ik vind eigelijk niet dat ze het geld volledig mogen krijgen voor de keuken afbetaald is .
      Voor mij staat eggo voor de mensen te laten ondertekenen en ze in miserie laten wentelen .had ik geweten op voorhand dar we bijna 2 jaar zouden sukkelen bij eggo …..nooit

  22. van eynde jozef
    | Beantwoorden

    vandaag keuken geplaatst zeer tevreden nette en zuivere afwerking alles tiptop
    in orde plaatsers zeer behulpzaam en vlotte plaatsing samenwerking ok en alles
    volgens afgesproken datums en uren
    mag men ook laten weten dat we zeer tevreden zijn over eggo keukens met dank aan
    het team van geel

  23. ster
    | Beantwoorden

    Ik heb net getekend voor een keuken bij eggo merksem. Iemand hier ervaringen?

  24. Louis
    | Beantwoorden

    Keuken geleverd en geplaatst midden januari nu 3 maanden later nog steeds niet afgewerkt. Reeds 4 maal kontakt genomen maar nog steeds volledig .
    Van service gesproken

  25. Sophie Devriese
    | Beantwoorden

    Ze zouden maandag de keuken leveren en de mannen van de lift kwamen wel, maar EGGO was spoorloos.
    Dinsdag weer van het zelfde
    Woensdag kwam Eggo weer niet opdraven. En uiteindelijk onder het dreigement dat ik mijn geld terug wilde zouden ze zaterdag komen. Uiteraard was Eggo pas 1.5 u na afgesproken tijd pas aanwezig. Verder komen ze hun beloftes niet na,
    ik kon kiezen tussen uitgang naar buiten afzuigkap of koolstoffilter, maar dat was normaal inbegrepen in de prijs. Blijkt dus dat ik weer op voorhand moet storten om de koolstof filters te bemachtigen. Echt waar wat een brol service…1/20

  26. Sigrid Maertens
    | Beantwoorden

    Gisteren werd onze Eggo-keuken geleverd. We moesten een document ondertekenen waarin we verklaarden dat de keuken compleet en er niets beschadigd was. Gelukkig stond er “onder voorbehoud van controle door de installateur ”
    Deze morgen stelt de installateur quasi onmiddellijk vast dat 1 grote kast ontbreekt. Hij contacteert Eggo en daar zegt men dat de kast bij levering beschadigd werd en de arbeiders de kast dus weer meegenomen hebben. Wij hebben niets gezien en veronderstellen dat dit “ongeluk” tijdens het transport gebeurd is. Wat later stelt de installateur vast dat een tweede kast erg beschadigd is, waarschijnlijk tijdens hetzelfde transportongelukje maar dat de arbeiders dit niet gemerkt hebben. Waarom maakten ze ons dan wijs dat de levering van alle keukenonderdelen compleet was, goed wetende dat ze sowieso een beschadigde kast mee terug hadden moeten nemen? En dit voor ons verzwegen hadden! Je reinste bedrog!
    Dit is echter nog niet alles: nog wat later stelt de installateur vast dat het werkblad verkeerd gezaagd is. De installateur verzekert ons dat de ontbrekende (beschadigde) kasten en nieuw werkblad binnen drie weken vervangen en geplaatst zullen zijn. Ik heb er eerlijk gezegd mijn twijfels over. Ondertussen moeten we het maar doen met een onafgewerkte keuken. Alles is al betaald, dus hebben we geen poot om op te staan en kunnen we niet anders dan kamperen in ons huis en hopen dat alles binnen drie weken in orde zal zijn maar ik geloof er niets van. Verkopen is allemaal goed en wel maar kwaliteit leveren…..
    We zijn in elk geval zeer ontevreden over onze aankoop! Bovendien worden we verplicht om, hopelijk, binnen 3 weken opnieuw verlof te nemen. Een compensatie voor deze afschuwelijke ervaring zou hier zeker op zijn plaats zijn!

  27. murray
    | Beantwoorden

    keuken 2 jaar geleden geinstalleerd maar nog altijd niet afgewerkt.
    ik ben het helemaal beu
    onvriendelijke manager van de eggo keuken op de breda baan

  28. Gerry
    | Beantwoorden

    Vandaag eggo keuken geplaatst , door een echte vakman !!! Tot op de millimeter nog nooit gezien , als het goed is mag het ook gezegd , geen enkele negatieve opmerking , vanaf de winkel tot en met de plaatsing !!! Wa ne service !!!

  29. Amanda
    | Beantwoorden

    Als je een herstelde keuken wil waar ze 10 maanden hebben over gedaan (14 bezoekjes) dan ben je zeker bij Eggo op het goede adres.
    Je vraagt een No frost koelkast, je krijgt een Low frost.
    Damkamp ging los en gaat soms niet aan in stand 1.
    Al 3 keer de vaatwasser laten herstellen. We hebben nu wel een andere gekregen (het enigste positieve, ik kan noemen).
    Je besteld een keramieken werkblad met spoelbak en wandbekleding van 5172,51 euro. Wat krijg je bij levering. Een plastieken spoelbak en het werkblad pas na 4 weken geleverd. Hadden ze ons waarschijnlijk vergeten te melden.
    Bij de spoelbak mocht je kiezen. Klein bak links of rechts. Bij levering verkeerd geleverd. Oei er is maar 1 mogelijk, waarom geven ze je dan de keuze?
    Het ergste van al is dat de plaatser heel veel schade heeft aangebracht aan onze keuken. De keuken stond helemaal scheef. Kasten hangde scheef, raakten elkaar waardoor nog meer schade. Hier en daargaatjes misboord. Vezelplaat rond de geboorde vijzen afgesprongen. De 2 kasten waar de kookplaat in moest is verschrikkelijk uitgezaagd. Die mens had dat wss nog nooit gedaan, dat kan niet anders.
    Wat is de oplossing van eggo: we plakken een plakkertje op de rand, zodat de kast niet voortdurend met zaagsel ligt.
    De kolomkasten zijn standaard met schade.
    De reden: ze boren plastiek op vanboven zodat ze tijdens het transport geen schade maken. Bij afkomst doen ze die er af en heb je lelijke gaten waar de vezelplaat bloot ligt. Ik kan zo nog een tijdje doorgaan…
    Vanaf dat je betaald heb, word er gestopt met te luisteren. Klantenservice 0,0. Ik heb nog geschreven, gebeld naar Eggo zelf maar die stuurt de klacht door naar de winkel en er word niet meer gereageerd…
    Als we ooit nog een keuken doen, ga ik zeker eens langs bij Dovy, al heel veel positieve reacties gehoord. En de plaatsers zijn van Dovy zelf ?

  30. marc
    | Beantwoorden

    koop nooit een keuken bij eggo onze keuken was besteld en volledig betaald en heb geen poot meer om op te staan keuken werd geplaatst maar niet volledig te weinig stukken 5 weken moeten wachten en daarbij komt nog dat de tafelpoot in inox 5centimeter te kort was ze hebben dan maar een houten blok van die dikte er onder gestoken dat doen ze altijd kreeg ik als antwoord want een poot van 92cm kunnen ze niet krijgen bij de leverancier alhoewel het zo allemaal getekend was op voorhand en besteld voor mijn part koopt er nooit nog iemand een eggo keuken

  31. Guy Vandevelde
    | Beantwoorden

    Beste, ik kan alleen maar beamen wat ik lees in de bovenstaande reacties: KOOP NOOIT EEN KEUKEN EGGO !!
    Ik had mijn keuken besteld op 08/09/2016 … werd geplaatst op 10/02/2017.
    De installateur was een Totale Ramp ! 1x heeft hij het gewoon opgegeven, 2x geknoeid tot en met.
    EGGO heeft 2 troeven: zeer goed opgeleide verkopers + goede prijzen, maar daar stopt alles:
    Je moet 100% betalen VOOR de plaatsing en eenmaal betaald stopt de service. Verschillend mails gestuurd: de verkoper antwoord niet meer en mijn mail naar het hoofdkantoor blijft onbeantwoord … EGGO zou moeten gedagvaard worden.

  32. Francky fertein
    | Beantwoorden

    Zeer tevreden van aankoop tot plaatsing alles tip top

  33. Eggo klant
    | Beantwoorden

    Betaal nooit iets volledig op voorhand voor het volledig in orde is. Bij ons is de plaatsing niet in orde wegens het ontbreken van enkele onderdelen en een volledige kast die fout was. Nu kunnen we 6 weken wachten op nieuwe onderdelen. Naservice verloopt zeer traag omdat de betaling al volledig in orde is. Klant heeft geen poot meer om op te staan…

  34. van den borre etienne
    | Beantwoorden

    Het probleem is de dampkap.airforce .De verdeler wil niet komen kijken omdat ze niet bij hen gekocht is.Ze heeft maar 2 dagen gewerkt.Duitsland doet niets.Kunnen jullie dit probleem oplossen aub.Ik heb een nieuwe keuken maar kan ze niet gebruiken.

  35. Klant eggo
    | Beantwoorden

    We hebben22juli een keuken besteld bij Eggo in Leuven.Ging geplaatst worden 29sept,Dat was volgens afspraak ongeveer gebeurt .Fout bij de opmeting,het zou binnen de twee weken opgelost worden. Na twee weken nog wat gewacht.Dan gebeld,gemaild.We moesten maar geduld hebben.Je moet alles vooraf betalen.Het is nu al november,en er is nog niets hersteld,ze antwoorden niet eens.Een goede raad koop geen keuken bij Eggo in Leuven ,want je blijf zitten met een onafgewerkte keuken .

  36. Cindy
    | Beantwoorden

    Slechte service! Wij zijn ondertussen al drie maanden( zou maximaal 5 weken duren) aan het wachten op afwerking van onze keuken. Bovenkast was beschadigd bij transport en onderplint kapot bij doorzagen.

  37. Diny
    | Beantwoorden

    Tot je de keuken bestelt gaat alles goed, heel vriendelijk, goede service, veel uitleg tot het moment dat je handtekening staat en de eerste betaling binnen is. De eerste technische fiche was volledig fout! De keuken werd geplaatst, dat ging goed. Het werkblad kwam 1 week later omdat dit op maat gemaakt werd opzich heel normaal en geen probleem. Na 2 weken nog niets gehoord. Uiteraard bel ik even om te informeren daar kreeg ik de nummer van de onderaannemer en daar moest ik zelf naar bellen (service?), 5 keer gebeld naar de onderaannemer maar geen gehoor. Dan maar terug naar eggo en zij zouden het voor mij opnemen. Uiteraard krijg ik pas een week later iets te horen, uiteindelijk een maand na de plaatsing van de keuken is het werkblad geplaatst. Nu 1 jaar later is er een schilfer van de spoelbak, ik krijg telefonisch bevestigd dat deze onder garantie vervangen wordt. Hij zou besteld worden. Ik vraag hier direct een bevestiging van via e-mail maar ik krijg deze niet. Na een maand wachten op mijn spoelbak en niets te horen besluit ik toch nog eens een mailtje te sturen. Daar krijg ik 4 dagen later antwoord op dat er weer iets mis is gegaan in de communicatie en dat het geen garantie is en dat ze mij wel zeker een offerte willen maken voor een nieuwe… Ik dacht het niet!!!

    • Hanne
      | Beantwoorden

      Bij welke vestiging van Eggo was deze keuken besteld Diny?

  38. Klant eggo
    | Beantwoorden

    Over de service en de medewerker in de eggo winkel zelf zijn we tevreden. Hij nam uitgebreid de tijd voor een plan volgens onze wensen. De afhandeling nadien is echter GEEN AANRADER!

    Er is de beloofd dat de levering en plaatsing van de keuken op zaterdag kan bij aankoop. Wat van belang is als je beide werkt en in bepaalde periodes geen verlof kan opnemen (zeker niet voor een keuken die blijkbaar steeds vòòr de plaatsing geleverd wordt i.p.v. op de dag van de plaatsing, dit kwamen we achteraf pas te weten).
    Bij de opmeting door de plaatser is al het duidelijk dat plaatsingen op zaterdag not done zijn. Hier besluiten we ons bij neer te leggen.
    Na de eindafspraak in de winkel ter finalisatie van het plan, volgt een telefoon van het hoofdkantoor van Eggo dat de levering zal plaatsvinden op 3 mogelijke aaneensluitende dagen, do-vrij-za. Hiervan mag je één dag laten vallen. Na meermaals aandringen dat enkel de zaterdag mogelijk is, blijft Eggo volharden dat het alsnog op een weekdag geleverd kan worden.
    Aangezien deze boodschap 2 maanden (!!!) vòòr levering doorgegeven wordt, verwachten we toch enige flexibiliteit aangezien ze hoe dan ook leveringen doen op zaterdagen.

    We wachten dus met een bang hard af wanneer ze besluiten te leveren.
    Twee weken vòòr de levering volgt een telefoon met de exacte leverdatum, die niet wijzigbaar is. Bij de onmogelijkheid tot levering volgt er een boete als klant. DIT VINDEN WIJ GEEN SERVICE EN GEEN RECLAME VOOR EGGO!

    Wordt vervolgd…

  39. Chris
    | Beantwoorden

    Degelijke service en uiterst behulpzame medewerker

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Optionally add an image (JPEG only)