Franssen keukens ervaringen
Franssen keukens ervaringen? Alle Franssen keukens ervaringen. Zit u te denken om bij Franssen keukens langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over Franssen keukens.
Franssen keukens ervaringen? Hoe was uw ervaring met Franssen keukens
Uw ervaring met Franssen keukens plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over Franssen keukens.
Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.
Uw keuken tekenen of berekenen?
Ontwerp zelf je droomkeuken met de 3D keukenplanner of bereken je keuken prijs in 5 eenvoudige stappen.
Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?
Wilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis
Franssen keukens algemene informatie
Franssen keukens heeft vestigingen in Hasselt, Maasmechelen, Merkplas, Overpelt, Lommel en Geel. Het bedrijf heeft al meer dan 30 jaar ervaring in de keukenbranche. Momenteel heeft de derde generatie de leiding, zonen Alain en Patrick Franssen. Bent u benieuwd? Bekijk hier de website van Franssen keukens voor meer informatie, tips en openingstijden.
Uniek aan Franssen keukens
Alle producten worden in België geproduceerd, in eigen atelier. Het bedrijf is gespecialiseerd in alle stijlen keukens en hebben een groot gamma aan materialen en kleuren.
18 klantgetuigenissen
Kristel Vermaerke
voor genomen ..de keuken is samen gezet met de badkamer, de samenwerking tussen de 2 firma ’s verliep heel vlot…mijn keuken en badkamer stonden op 3 weken tijd..de werkmannen waren heel erg vriendelijk en niks was hen teveel..de keuken werd perfect geplaatst, de afwerking ook ondanks ik een oud huis heb waar uiteraard niet alle muren recht zijn…hier was achteraf niets meer van te merken.
Ik ben super kontent met mijn nieuwe keuken en wil hen hiervoor erg bedanken!
Toch ook effe reclame maken voor de mannen van badkamer firma C-Dillisen die ook top werk leverde en mede door hen verliep alles op schema! TOP
Kristel Vermaerke geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Franssen Keukens
Bedankt voor de lovende woorden, dat doet ons plezier!
Groeten,
Team Franssen Keukens
Franssen Keukens geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Claudia
Claudia geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Franssen Keukens
Jammer om te horen. We delen jouw klacht graag met de servicedienst zodat er hier rekening mee gehouden kan worden.
Voor andere vragen of opmerkingen mag je altijd contact met ons opnemen.
Groeten,
Team Franssen Keukens
Franssen Keukens geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Caeyers-Janssen
De ‘bijwerken’ die moesten gebeuren (muurtje verwijderen, verleggen elektriciteit en chauffage, verplaatsen af– en aanvoer van water, stukje vloer bijleggen, …) hebben we laten uitvoeren door de zusteronderneming ‘Just Franssen’, die zorgde voor een vlotte opvolging van de verschillende fases. Ook over deze samenwerking zijn we heel tevreden. Onze vorige keuken werd ook heel proper afgebroken, verpakt en geleverd bij een familielid die deze nog een tweede leven zal geven.
Samengevat, wij zijn heel tevreden over het ontwerp, de plaatsing en kwaliteit van onze nieuwe keuken van Franssen Keukens in Lommel. Wij raden deze firma zeker aan.
Familie Caeyers-Janssen uit Balen
Caeyers-Janssen geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Ben
We beseffen heel goed dat er zaken kunnen mislopen, wat voor ons een goede indruk nalaat is als die misgelopen zaken correct worden afgehandeld of rechtgezet. En dat is nu net waar het schoentje wringt.
Eens de bestelling van de keuken in kannen en kruiken was zijn we met onze kleurstaal op pad gegaan om een bijpassende vloer te kiezen. Op 12 augustus 2020 kwamen de installateurs netjes op tijd aan en begonnen vol goede moed aan de installatie. Helaas zagen we al snel dat de kleur niet de kleur was die we besteld hadden. Bleek dat de code op het kleurstaal niet overeenkwam met de kleur. Sterker nog, die kleur zat helemaal niet in hun assortiment. Dit werd ridderlijk toegegeven en ze gingen aan de slag om een nieuwe keuken te bouwen in de juiste kleur. Helaas zette ons dat wel een heel aantal weken achteruit, maar goed, shit happens, belangrijk is hoe het opgelost wordt, nietwaar?
Maar toen:
– Issue met lijmresten die door de lak drongen; moesten weer opnieuw beginnen
– 3 weken later is de keuken klaar voor installatie werd ons verteld. Afspraak gemaakt en verlof genomen maar niemand kwam opdagen
– Weer 2 weken later nieuwe afspraak voor installatie. Helaas met niet afgewerkt werkblad en een aantal scharnieren die niet uitgefreesd waren
– Tijdje later wordt het afgewerkte werkblad geleverd samen met de deur, maar die staat bol en kan niet correct geplaatst worden
– Nadat de deur (1 deel van 2 hoge indraaiende deuren) werd meegenomen naar het fabriek om te “rechten” kwamen ze langs om deze te plaatsen. In plaats daarvan werd de andere indraaiende deur meegenomen om in de achterkant horizontale groeven te frezen.
– Weer nieuwe afspraak gemaakt om de deuren te installeren, maar staat helaas nog steeds bol.
Nu komen we op het moment dat Franssen in plaats van oplossingsgericht denken (en we staan/stonden voor heel veel open) de uitvluchten naar voor kwamen:
– Maar zo’n grote deuren gaan altijd wel wat werken (bij de verkoop vertelden ze ons een heel ander verhaal helaas; en “wat werken” is mogelijk normaal, maar bijna 1,5 cm bol staan is toch wel heel erg veel)
– Die deur die tegen jullie oven klemt? Nee, dat is normaal hoor, zo leveren wij altijd een keuken af
– Het feit dat de speling tussen zowat alle deurtjes anders is is ook normaal hoor, zo staan ze ook in de toonzaal
– Ah, jullie luifel boven het eiland hangt 3 (!!!) cm teveel naar links? Nee, daar kunnen wij niets aan doen, is ook heel moeilijk om dat mooi recht te hangen
– Dat 1 keukenwand 6 cm scheef staat tov de voegen van de vloer en het keukeneiland dat ernaast staat? Tja, dat moeten we volgende keer wat beter proberen te doen
– …
Om dan nog maar te spreken van de verborgen gebreken, namelijk een lek in de aansluiting van de Amerikaanse koelkast op de waterleiding. Dat merkten we pas na een jaar toen de filter vervangen moest worden. Meneer Franssen himself zou dat komen oplossen, samen met de andere mankementen. Na 2 maanden wachten, bellen, reminders, … was het dan zover en wordt er helemaal niets opgelost. Jawel, de aansluiting werd even losgemaakt en opnieuw geïnstalleerd en “verder konden ze er niets aan doen”. En eerlijk, het lekt niet meer, maar we zitten wel met nat pleisterwerk en de bijhorende schade. En verder wachten we nog altijd op het beloofde nieuwe systeem om de hoge deuren recht te krijgen. Ondertussen ook al een maand…
Vandaar dat ook wij onze constructieve mindset in deze hebben laten varen. Via teleurstelling en frustratie heeft deze plaatsgemaakt voor gelatenheid. Er rest ons enkel nog te aanvaarden dat we een premium prijs betaald hebben voor sub-ikea kwaliteit.
Als jullie nieuwgierigheid geprikkeld is -we wonen in regio Limburg- kom gerust eens langs om een kijkje te nemen alvorens het contract te tekenen…de koffie staat klaar.
Oh ja, als er een kookpannenset beloofd wordt, ook niet teveel op rekenen, die hebben we na herhaaldelijk vragen ook nog niet ontvangen.
Ben geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Griet
Ben al 2 jaar wachtende op mijn offerte voor maatkasten in slaapkamers, badkamer.
Binnen gekomen in Lommel, vroeg de man die Nu op TV komt in hun reclamespot,
Van waar we waren, Van Geel zeiden we.
Hij zei waarom gaan jullie dan niet naar de winkel in Geel ?
Hij zou moeten blij zijn, den stommerik, niet dus.
Onze wensen en tekeningen toch daar gelaten bij de vrouwelijke medewerker onder zijn toeziend oog.
Nooit van zijn leven zien ze ons nog, dat die gast nog niet bankroet is, misschien binnenkort wel, anders moet je geen klanten ronselen op TV.
Groetjes aan de Sukkels in Lommel.
h
Fransen , korte reactie van 1 medewerkster meer waren er niet , 1 vraag gesteld , hoek keukens?
Ben met een andere klant bezig maar die daar staat is 6000 euro maar was een rechthoekig
keukenblok. Verdere reactie , nee geen verstand van andere modellen en prijzen, maak maar een afspraak of vraag een offerte ? Voor wat , een bij benadering geschatte grootte, kleur of indeling?
Daaaaaag Fransen , mij zie hier NOOOOOOIT meer.
Tinne
Franssen keukens Hasselt: Wij hebben 5 keukenfirma’s bezocht en vergeleken op alle vlakken (prijs, kwaliteit, afwerking, service, mogelijkheden, maatwerk) en Franssen Keukens kwam er als beste uit. In de winkel in Hasselt heeft Dirk ons geholpen met het ontwerpen van onze droomkeuken. Wij willen hem bedanken voor zijn geduld en voor het meedenken om tot een ideaal ontwerp te komen. De plaatsing is heel vlot verlopen. De plaatsers hebben vakkundig en netjes gewerkt. Na plaatsing waren er enkele zaken die nog opgelost/bijgesteld dienden te worden maar Franssen heeft dit professioneel aangepakt en alles tot in de puntjes in orde gebracht. Wij zijn heel blij dat we met deze firma in zee zijn gegaan en dat we nu kunnen genieten van een kwalitatieve, degelijke keuken. Een aanrader!
Michel vanrusselt
Na verschillende keukenwinkels te hebben bezocht terecht gekomen bij Franssen Keukens te Hasselt.
Dadelijk goed en vriendelijk geholpen door Melina vragen niet achter je budget, juiste uitleg van verschil in materialen en prijzen en niet opdringerig en het plan getekend zoals wij het in gedachten hadden. Na een 3 tal bezoeken bij Franssen keuken gekocht.Zijn ze komen plaatsen 15/10/2018 ook hier geen problemen alle afspraken van levering tot einde plaatsing correct verlopen. Geplaatst door een vakman. Er waren een paar kleine mankementen maar deze waren dezelfde dag al opgelost. We hebben de keuken nu een maand in gebruik en zijn super tevreden en ook van de toestellen.
Goede prijs -kwaliteit en top service .
Bedankt.
viviane deckers
Beste,
Dit wil ik kwijt, onze eerste indruk ,super, mijn ontwerp heb ik via mail gestuurd zijkanten van de kasten tot op de grond eiland zijkanten tot op de grond,prijsofferte gekregen, afspraak gemaakt ,wij hebben de keuken gekocht identiek zoals in de toonzaal zie bijlage ?als we tekende kregen we inductie potten gratis erbij, ok wij hebben getekend en waren gelukkig.
Enkele maanden later kwamen ze de keuken plaatsen en er was van alles mis, kasten niet tot op de grond ,eiland niet op de grond ,witte plastieken toppen op de vijzen zelfs niet uitgefreest,handgrepen geplaats waar druktoetsen moesten komen,er komt iemand ter plaatse Jan Noelanders kijken en ja inderdaad eiland was verkeerd,maar de rest wilden ze niet veranderen want we hadden getekend voor akkoord en op het plan waren er onder te toestellen stippellijnen getekend waarvan wij dachten dat het een betekenis had voor de toestellen open en toe te doen omdat we daar ook druktoetsen hadden staan op plan wat ze dan weer niet hebben gedaan,enz ,en er komt maar geen oplossing,en de zijkant hebben ze en sokkel geplaatst in plaat van op de grond,terwijl ik dat op mail zo had gevraagd,van dit alles heb ik bewijs en zelfs die jan zei dat waarschijnlijk de verkoper met de tekening te maken de handgrepen onder de toestellen vergeten te verwijderen is maar je hebt getekend ,kei erg dat ze dit niet willen oplossen 21000 euro voor een nieuwe klant,ben dus niet te spreken over franssens keukens.In bijlage de keuken hoe ze moest zijn die we hadden gekozen en ik zal in de volgende recencie foto sturen hoe ik ze heb gekregen waar ze niks willen aan doen.
viviane deckers
vervolg van mijn vorige recencie
Gijs van den Oever
Na een bezoek aan de batibouw vandaag bezocht. Verkoopt u ook keukens? Nou, we hebben ze wel, maar verkopen doen we ze niet. Wat een desinteresse bij het personeel. Ik zou ze vandaag nog ontslaan. Mijn eigen ontwerp was klaar incl. een complete lijst met Studioline van Siemens. We werden niet eens welkom geheten. Het leek zelfs dat men het maar lastig vond dat we ze bezochten . Hadden we soms audientie moeten aanvragen? Hoort zegt het voort. Ons budget gaan we daar in 3 termijnen achterlaten. Nu niet, dan niet en nooit niet.
Franssen Keukens
Beste Gijs,
Wat jammer om te lezen. Mag ik vragen in welke showroom u bent langs geweest? Dan kunnen we het intern bespreken wat er juist is verkeerd gelopen.
Met vriendelijke groet,
Het Franssen Keukens-team
Franssen Keukens
Beste Gijs,
Wat jammer om te lezen. Mag ik vragen in welke showroom u bent langs geweest? Dan kunnen we intern bespreken wat er juist is verkeerd gelopen.
Met vriendelijke groet,
Het Franssen Keukens-team
Ellen Thielemans
Ik heb helaas net hetzelfde ervaren daarnet. Wij hadden al een idee van de indeling van onze keuken en eventuele toestellen en gingen geïnteresseerd naar Franssen Merksplas voor een prijsofferte en advies.
De ontvangst, het gesprek en de bendiening waren ronduit arrogant en onvriendelijk!
Rigo en Diana
Wij hadden 4 keukenwinkels bezocht met het oog op een aankoop van een landelijke keuken,eerst Dovy deze maken veel reclame maar bedriegen het hardst,het plan was goed de prijs trok op niets om uiteindelijk 10000 euro lager te belanden(Raar toch).De volgende was de keukenbouwer,plan trok op niets prijs nog minder.Dsm keukens minst vriendelijk en slecht verder geholpen.
Franssen keukens Merksplas was een echte verademing,de verkoper Dominique stelde een plan op en dat was meteen raak.De showroom is super mooi en eerst dachten we dit valt buiten ons budget maar zij geven een eerlijke prijs en geven de uitgave die andere in reclame steken rechtstreeks aan de klant.Super mooie keuken hebben wij ondertussen tegen een ongelooflijk mooie prijs.Service,opmeting noem maar op,allemaal top.Een absolute aanrader!Vergeet Dovy,Dsm en ga echt bij Franssen langs voor een eerlijke keukenprijs.
Franssen Keukens
Dag Rigo en Diana,
Wat fijn om te lezen! Daar doen we het tenslotte allemaal voor. Geniet van jullie nieuwe keuken!