Gopa keukens ervaringen

Gopa keukens ervaringen? Bekijk hier alle Gopa keukens ervaringen. Gaat u binnenkort bij Gopa keukens langs in Limburg? Bekijk dan eerst de reviews en recensies over Gopa keukens.
Gopa keukens ervaringen? Hoe was uw ervaring met Gopa keukens in Limburg
Uw ervaring met Gopa keukens plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over Gopa keukens in Limburg.
Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.
Uw keuken tekenen of berekenen?
Ontwerp zelf je droomkeuken met de 3D keukenplanner of bereken je keuken prijs in 5 eenvoudige stappen.
Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?
Wilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis
Gopa keukens algemene informatie
Gopa Keukens heeft één vestiging gevestigd in Maaseik, in België. In 1945 is Gopa keukens opgericht door Dhr. Goossens. Dit familiebedrijf heeft al ruim 40 een vaste waarde op de keukenmarkt. Bent u benieuwd? Bekijk dan de website van Gopa keukens voor meer informatie, tips en de openingstijden.
Uniek aan Gopa keukens
Het bedrijf is gespecialiseerd in moderne en landelijke keukens, uw keuken wordt in eigen atelier ontwikkelt en gelakt. Door de hoogstaande kwaliteit biedt Gopa u 15 jaar garantie. Er wordt alleen gewerkt met binnenhuisarchitecten en niet met verkopers.
15 klantgetuigenissen
Hugo
Echter over de service (eind 2024) zijn wij niet te spreken. Dit gaat over wat wel/niet opgelost moet worden en de aard van de service.
We hadden expliciet gevraagd of ons probleem een afstelprobleem was en dat werd door de service medewerker van Gopa telefonisch ontkend. We gingen er dan ook vanuit dat het defect onder de 15 jaar op eigen fabricage onderdelen viel. Vervolgens bleek in het werk dat het toch met afstelwerk oplosbaar was door de monteur, waardoor er opeens kosten aan verbonden waren.
Verder kwam de monteur niet opdagen op de gevraagde dag en werden we hiervan ook niet op de hoogte gesteld. We hebben vervolgens zelf een nieuwe datum moeten vastleggen, ook hierin ontbrak het initiatief van Gopa zijde.
Tenslotte ging de monteur de gehele keuken afstellen zonder dat daarom gevraagd was, en zijn hiervoor kosten in rekening gebracht. Omdat hij met de oorspronkelijke vraag binnen het kwartier klaar was leek het er op dat hij het uur wilde vol maken.
Het bovenstaande hebben we gecommuniceerd met Gopa, echter op geen enkele manier hebben ze excuses aangeboden. Ze bleven standvastig dat we moesten betalen. De service van Gopa vinden wij ver beneden peil wat we van deze firma verwachtten.
Hugo geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Gopa
Beste Heer Boesten,
Wij betreuren uw standpunt hetgeen overigens niet klopt!
In onze voorwaarden kan u lezen dat GOPA een fabrieksgarantie van 15 jaar geeft op eigen fabricageonderdelen, dat wil zeggen het plaatmateriaal en de constructie hiervan, scharnieren zijn niet van ons eigen fabricaat, maar kopen wij zelf ook aan, hier geldt dan de fabrieksgarantie van de fabrikant, meestal is dit de wettelijke garantie die op 2 jaar bepaald is. BLUM geeft bijvoorbeeld ‘meubellange’ garantie, maar niet op afstelling, enkel het scharnier zelf. Gebruiksschade valt ook nooit onder garantie, bijstellen scharnieren is een gevolg van gebruik. Na 5 jaar zullen wij voor elke interventie, of deze onder garantie valt of niet, voorrijkosten en werkuren aanrekenen. Ik weet niet waar u het haalt dat wij na 14 jaar volledig kosteloos een herstelling zouden moeten uitvoeren?
Daarenboven verwacht u dat onze medewerkers helderziend zijn, en aan telefoon het probleem kunnen detecteren en juist inschatten, dat is helaas niet altijd mogelijk. U zegt daarenboven zelf, ik citeer: “we gingen ervan uit dat het defect onder de fabrieksgarantie viel”, als u ervan uitgaat, dan is het zo?.
Wij begrijpen uw redenatie dan ook niet dat indien het probleem verholpen is met afstellen dat het dan kosteloos zou zijn!?!
Wij zijn in ieder geval blij dat onze monteur het probleem heeft kunnen verhelpen en dat u nu verder kan genieten van uw vakkundig geleverde keuken, waar na 14 jaar wel eens een herstelling aan te pas kan komen.
De kosten die wij aangerekend hebben zijn dan ook zeker niet buiten proportie.
Wij concluderen uit uw recensie dat u de service ondermaats vind omdat u ervoor moet betalen? Maar niet dat de herstelling niet goed is uitgevoerd.
Hierbij willen wij het dossier graag afsluiten en wachten uw betaling tegemoet.
Met vriendelijke groeten
Gopa
GOPA
Beste Heer Boesten,
Wij betreuren uw standpunt hetgeen overigens niet klopt!
In onze voorwaarden kan u lezen dat GOPA een fabrieksgarantie van 15 jaar geeft op eigen fabricageonderdelen, dat wil zeggen het plaatmateriaal en de constructie hiervan, scharnieren zijn niet van ons eigen fabricaat, maar kopen wij zelf ook aan, hier geldt dan de fabrieksgarantie van de fabrikant, meestal is dit de wettelijke garantie die op 2 jaar bepaald is. BLUM geeft bijvoorbeeld ‘meubellange’ garantie, maar niet op afstelling, enkel het scharnier zelf. Gebruiksschade valt ook nooit onder garantie, bijstellen scharnieren is een gevolg van gebruik. Na 5 jaar zullen wij voor elke interventie, of deze onder garantie valt of niet, voorrijkosten en werkuren aanrekenen. Ik weet niet waar u het haalt dat wij na 14 jaar volledig kosteloos een herstelling zouden moeten uitvoeren?
Daarenboven verwacht u dat onze medewerkers helderziend zijn, en aan telefoon het probleem kunnen detecteren en juist inschatten, dat is helaas niet altijd mogelijk. U zegt daarenboven zelf, ik citeer: “we gingen ervan uit dat het defect onder de fabrieksgarantie viel”, als u ervan uitgaat, dan is het zo?.
Wij begrijpen uw redenatie dan ook niet dat indien het probleem verholpen is met afstellen dat het dan kosteloos zou zijn!?!
Wij zijn in ieder geval blij dat onze monteur het probleem heeft kunnen verhelpen en dat u nu verder kan genieten van uw vakkundig geleverde keuken, waar na 14 jaar wel eens een herstelling aan te pas kan komen.
De kosten die wij aangerekend hebben zijn dan ook zeker niet buiten proportie.
Wij concluderen uit uw recensie dat u de service ondermaats vind omdat u ervoor moet betalen? Maar niet dat de herstelling niet goed is uitgevoerd.
Hierbij willen wij het dossier graag afsluiten en wachten uw betaling tegemoet.
Met vriendelijke groeten
GOPA
Wendy
Wendy geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Gopa
Beste Wendy
Wat ontzettend fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn met de keuken! Bedankt voor het vertrouwen in Gopa en de complimenten. We zijn blij dat we samen jullie droomkeuken hebben kunnen realiseren. Geniet van het prachtige resultaat!
Met vriendelijke groeten
Gopa
Marc
Marc geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Ronald
In het jaar 2020 een Gopa keuken laten plaatsen , daarbij kregen we een levenslange garantie van 25 jaar . Nu hebben wij één keer beroep moeten doen voor een kleinigheidje aan de keuken en moesten wij de kosten betalen , omdat er nu nog maar 15 jaar garantie is Ik denk nu wel na over een nieuwe keuken van Gopa .
Gopa
Beste Roland
Wij hebben bieden levenslange service aan maar geen levenslange garantie. Klanten die een keuken van 20,30,40 jaar oud hebben kunnen altijd beroep op ons doen voor een herstelling, een onderdeel of aanpassing aan de keuken wij proberen altijd de klant verder te helpen.
De garantie op het meubel is 15 jaar op eigen fabricage onderdelen waaronder gebruikersschade hier uiteraard niet onder valt. Op mechanische onderdelen (scharnieren) van BLUM heeft u levenslange garantie. Waarschijnlijk was uw herstelling geen fabricagefout maar een gebruikersschade.
U moet ook begrijpen dat in de huidige tijd het ook niet meer haalbaar is om alles kosteloos te doen. Vakmensen zijn moeilijk te vinden, lonen zijn enorm gestegen de afgelopen jaren door indexverhogingen, energiekosten en materiaalkosten zijn ook alleen maar de hoogte ingegaan.
Mocht u nog vragen hebben of problemen ondervinden met je keuken mag je ons altijd contacteren.
Met vriendelijke groeten
Gopa
Gopa
Wat fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn met de keuken en de plaatsing! Bedankt voor jullie vertrouwen in Gopa.
We waarderen het ook dat jullie begrip hadden voor de productiefout en dat we dit snel hebben kunnen oplossen.
Het is geweldig dat jullie nu volop genieten van jullie nieuwe leefkeuken!
Nogmaals bedankt voor de mooie woorden en het vertrouwen.
We wensen jullie veel plezier met de keuken!”
Met vriendelijke groeten
Gopa
Angelo S
Angelo S geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Josiane
Na een kleine herstelling is ze weer zo goed als nieuw.
Bedankt Gopa !
Josiane geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Jonckers
Wij hebben onze gopa-keuken nu 12 jaar staan. Ze wordt heel goed onderhouden, er wordt nooit gerookt bij ons maar toch hebben we vergeelde randen. We hebben nu dus een 2 kleurige lelijke keuken.
wimmie
Wij hebben wel 3 keukenzaken bezocht alvorens iemand ons wees op Gopa keukens. Wij werden geadviseerd door Pierre. Dit was / is onze 5e keuken in ons leven, en we hebben alleen maar lof!
Zowel in de ontwerp fase als de oplevering staat service voorop en, ondanks de corona perikelen, vooral ook in België, zijn we uitstekend geholpen.
Wat een prettig bedrijf en goede service!!!
Gelissen
Beste Wimmie,
Zou ik zo vrij mogen zijn wat u voor de keuken ongeveer heeft betaald. We zijn zelf ook met Gopa keukens bezig en weten eigenlijk niet in welke richting we moeten denken qua prijs. Ik hoop dat u mij kunt helpen.
Mvg. Ivo
Ivan
We hebben een badkamermeubel laten ontwerpen en plaatsen door Gopa keukens.
Het is een mooi ontwerp geworden met zeer praktische lades en onderhoudsvriendelijk blad met wasbakken uit één stuk.
De plaatsing is vakkundig en volgens afspraak gebeurd.