keukenhuis ervaringen

Keukenhuis ervaringen? Alle Keukenhuis ervaringen. Zit u te denken om bij Keukenhuis langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over Keukenhuis.

Keukenhuis keukens ervaringen? Hoe was uw ervaring met Keukenhuis keukens
Uw ervaring met Keukenhuis keukens plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over Keukenhuis keukens.

 

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Teken zelf uw keuken in 5 minuten. Teken uw keuken zelf in 3D

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. Krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis 

 

Keukenhuis vestigingen

Keukenhuis heeft vestigingen in Sint-Amandsberg, Aartselaar, St. Stevens-Woluwe. Het familiebedrijf is opgericht door huidige zaakvoerders Geert Deceunynck en Leen Welters. Bekijk hier de website van deze keukenzaak.

Uniek aan Keukenhuis keukens

Het bedrijf heeft een breed aanbod aan diverse stijlen. In Duitsland is het Keukenhuis uitgeroepen tot beste keukenzaak van België. Uw keuken wordt ontworpen en geplaatst door eigen vakmannen.

8 klantgetuigenissen

  1. Björn
    | Beantwoorden

    Wij hebben ook een negatieve ervaring met het keukenhuis (al lag dat volgens ons ook aan de monteur en de leverancier Siematic). In juni 2013 onze keuken laten installeren. 2 deuren van kolomkasten waren niet goed gemonteerd met gevolg dat de kolomkasten eruit moesten en dit tot 2 maal toe (gratis maar wel miserie). Frontlades van 4 schuikasten en 4 onderkasten moeten laten vervangen wegens blaasvorming aan de onderste randen (gratis maar transportkosten betaald). Ondertussen ook een herstelling aan onze inbouwfriteus (Kupperbusch) moeten laten doen (zelf betalen >€200). Hierbij bleek het gebruikte model al veel ouder te zijn dan oorspronkelijk aangegeven en was de prijs lager geraamd dan oorspronkelijk opgegeven. Dit jaar nog 2 deuren van kolomkasten laten verstevigen omdat deze bol kwamen te staan maar het heeft niet veel geholpen dus binnenkort weer bellen voor een oplossing.
    Ondertussen merk ik dat de toonzaal in Oostakker definitief gesloten is en dat deze in Sint-Stevens-Woluwe al sinds april 2018 aan het verhuizen is. Hopelijk wordt ik nog verder geholpen!

  2. Rws
    | Beantwoorden

    Een ramp ! Inderdaad bedrijf is op de rand van faillissement. Keuken staat gedeeltelijk en nu horen wij niets meer ! geen antwoord op mails en telefoons en als we toch iemand aan de lij krijgen vertellen ze de ene leugen na de andere.Ben echt boos zitten nu al 2 maanden te wachten op een afgewerkte keuken. Goede raad blijf daar voorlopig weg !!!

  3. Jean-Marie
    | Beantwoorden

    we maken hetzelfde mee als Frederik. maatwerk is gepruts, tijdens de plaatsing werden panelen beschadigd, werkblad met spoelbak ontbreekt en wachten we al 4 maand op, geen opvolging, enz

    bedrijf staat op rand van faillissement, vrees ervoor dat we het juridisch mogen oplossen. blijf daar voorlopig weg!

  4. Frederik
    | Beantwoorden

    Dit is een bedrijf in moeilijkheden dat op de rand van het failliet heeft gestaan en geen moeite doet voor een correcte afhandeling van bestaande dossiers. Er wordt bespaard op o.a. bladafwerking waardoor er voegen zitten waar er geen zouden moeten zijn. Afdruipbladen niet correct afgewerkt. Diverse fouten in mijn geplaatste keuken maar helaas geeft men niet meer thuis, niet bij mailen en niet bij telefoon. “Wij zullen even kijken en u zodadelijk terugbellen”, waarna je ze vervolgens niet meer hoort. Divers personeel niet langer werkzaam en enkele vestigingen werden afgesloten. Eén advies: blijf hier weg. Ga naar een andere keukenplaatser die vermoedelijk in dezelfde prijscategorie (zeker niet de laagste) een betere dienst na verkoop levert.

  5. Maryse Casier
    | Beantwoorden

    Idem hier, kast op maat besteld, na drie maanden wachten, kwamen ze eindelijk, ik moest alles op voorhand betalen, ik vroeg en als het niet in orde is, welk verhaal heb ik dan ? Hun antwoord, we zullen onze verantwoordelijkheid dan wel nemen. Een maand na datum nog altijd geen steunen voor mijn planken in de kast, geen ongeschonden plint en een gerafelde keukenkast. Een kast op maat waar vier uur aan gezaagd werd, 230 euro extra betaald. Op mijn vraag om die prijs te delen, kreeg ik geen antwoord. Een kast op maat die verzaagd moet worden ??? De steunen werden op 2 mei besteld door het Keukenhuis, volgens mij moeten die steunen van de andere kant van de wereld komen ….

  6. Antje
    | Beantwoorden

    1 maand voor onze keuken ging geplaatst worden, belde Het Keukenhuis ons op dat ze onze keuken niet meer konden plaatsen doordat ze niet langer samenwerken met het merk van onze keuken. 1 maand later hebben we nog altijd ons voorschot van 30% niet teruggekregen! We voelen ons opgelicht!

  7. Ingeborg
    | Beantwoorden

    Oei, Kevin 66, ik heb eigenlijk net het omgekeerde meegemaakt.9 jaar geleden keuken gekocht bij keukenhuis, perfect geplaatst, alles netjes op tijd geleverd, prima kwaliteit en na al die jaren was er nog steeds niets mis met de keuken. Alle schuiven werkten nog als nieuw en ze bleef er ook zo uitzien. Met heel veel spijt in ons hart hebben we ze moeten afgeven omdat we het huis hebben gekocht. Nu , voor ons nieuwe huis hebben we terug een keuken nodig. Vreesde dat het te duur ging zijn om nog eens zo een kwalitatieve keuken te kopen en had dus al min of meer vastgelegd om bij Ixina een keuken te kopen. Ook mooi maar minder goede kwaliteit, wat door Ixina zelf ook bevestigd werd. Omdat het mijn tweede keuken zou zijn die ik daar aankoop en omdat ik ook nog vrienden een keukeneiland daar heb laten kopen heb ik wat extra korting gekregen en kan ik toch een keuken bij hen bestellen. De zaakvoerster Leen, in Aartselaar is top ! Ik kijk er naar uit om terug te mogen genieten van een Keukenhuiskeuken !! Als je het mij dus vraagt : allen daarheen … (je ziet, meningen kunnen ver uiteenlopen blijkbaar) Groetjes !

  8. Kevin66
    | Beantwoorden

    Ik ben enorm, enorm, enorm teleurgesteld bij KEUKENHUIS!!!!
    Niets was juist verlopen en geplaatst! Eerst waren wij opgelucht, daarna beloofden ze ons om het goed te maken en zo ging van kwaad naar erger! Deze tekstveld is te veel om op te noemen en te zwaar voor mijn emoties… Doe uzelf een gunst en ga naar een andere keukenbedrijf. Alvast mijn gouden raad!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Optionally add an image (JPEG only)