Keukenhuis ervaringen? Alle Keukenhuis ervaringen. Zit u te denken om bij Keukenhuis langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over Keukenhuis.
 
 

Beste bezoeker, geachte klant van Keukenhuis,

Het spijt ons te constateren dat het faillisement van Keukenhuis de gemoederen hoog doet oplopen. Dat u boos of verontrust bent is begrijpelijk maar we kunnen als platform niet overgaan tot het plaatsen van naam en toenaam van betrokkenen die mogelijk de veiligheid van deze mensen in gevaar brengt, noch kunnen we deelgenoot worden in een dreigende karaktermoord op privépersonen. Dergelijke berichten gaan de strekking van een slechte review ver te buiten.

Om de communicatie te vergemakkelijken en geen verdere hetze te laten ontstaan verwijzen wij u graag naar de opgerichte Facebookgroep Keukenhuis gedupeerden. Wij roepen iedereen op de kalmte te bewaren en hopen dat de kwestie zo goed mogelijk kan worden opgelost.

*nieuwe reviews zullen om veiligheidsredenen níet meer worden geplaatst*

 
 

Keukenhuis keukens ervaringen? Hoe was uw ervaring met Keukenhuis keukens
Uw ervaring met Keukenhuis keukens plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over Keukenhuis keukens.

 

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Teken zelf uw keuken in 5 minuten. Teken uw keuken zelf in 3D

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. Krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis 

 

Keukenhuis vestigingen

Keukenhuis had vestigingen in Sint-Amandsberg, Aartselaar, St. Stevens-Woluwe. Het familiebedrijf is opgericht door huidige zaakvoerders.

Keukenhuis is failliet verklaard.

Uniek aan Keukenhuis keukens

Het bedrijf heeft een breed aanbod aan diverse stijlen. In Duitsland is het Keukenhuis uitgeroepen tot beste keukenzaak van België. Uw keuken wordt ontworpen en geplaatst door eigen vakmannen.

24 klantgetuigenissen

  1. Ik heb inmiddels wat informatie ingewonnen. Momenteel staat het nog niet gepubliceerd in het Belgische staatsblad maar dit zou waarschijnlijk binnen enkele dagen verschijnen. Ze hebben op 8/01/2019 nog een laatste reddingspoging gedaan door extra geld te investeren maar blijkbaar is ook dit mislukt. Website en Facebook pagina zijn offline, winkel is gesloten (juist nog geweest). Het is nu wachten tot er een curator wordt aangesteld. Het enige dat wij nu kunnen doen is het volgende: alle gedupeerden samenbrengen, 1 advocaat nemen en hopen dat we ooit nog iets terug zien van de betaalde voorschoten. Graag zou ik willen voorstellen om ergens in Aartselaar af te spreken met alle gedupeerden die mee in de verhaal willen stappen. Een lijst te maken van iedereen, met de nodige documenten en overeen komen dat we 1 advocaat nemen.

    • Kathleen Bauwens
      | Beantwoorden

      Ik probeer mijn mailadres hier bij te zetten in een reactie maar helaas krijg ik dan heel de tijd een foutmelding. Ik heb op Facebook snel een groep aangemaakt: Keukenhuis Gedupeerden – zoek deze even op en klik op “lid worden”.

      • Kathleen Bauwens
        | Beantwoorden

        Foto’s van deze middag van de toonzaal staan inmiddels ook op Facebook.
        Er hangt een blad: Faillissement

  2. Jeannine Poppe
    | Beantwoorden

    Volgens mij is er nog geen definitieve faillietverklaring , de vorige gegevens dateren van 2018 . Afwachten dus ….

  3. G.
    | Beantwoorden

    Keukenhuis NV is officieel failliet. Staat in staatsblad. Ik hoop dat alle mensen hun krachten bundelen. Zoveel mensen de dupe. Hebben ze geen schaamte, zo de mensen bestelen. Voorschotten vragen aan klanten en dan met de noorderzon vertrekken. Plaatsers en personeel niet uitbetalen, lonen die maanden achter stand hadden. Liegen, liegen en nog eens liegen. Pure fraude, Ik hoop op karma. Karma is a bitch.

  4. Caro
    | Beantwoorden

    Beste,

    Is het mogelijk van de foto’s die je hebt door te sturen naar mijn e-mail adres?
    Mijn mailadres is carov1910 at hotmail.com
    Zo hebben wij ook meer bewijs.

    Bedankt alvast voor de moeite!

  5. Angel
    | Beantwoorden

    MAN MAN MAN wat zielige mensen de rijke jan uithangen met het geld van een ander. Maanden wachten op levering, voorschot kwijt en nu opnieuw de toer op honderd. Boontje komt om zijn loontje, vroeg of laat worden jullie gestraft, een verwittigd mens is er twee waard… Denk niet dat iedereen gek is!!!

  6. Jan
    | Beantwoorden

    Ook wij hebben een voorschot betaald en nooit iets in ruil gekregen.
    Momenteel zijn ze alles netjes aan het voorbereiden door de laatste showroom keukens in het zwart te verkopen. Zolang er geen officieel faillisement is zijn dit oplichtingspraktijken… Zaakvoerder is niet meer te bereiken en heeft heel veel mensen voorgelogen. Zijn zoon doet netjes mee.

  7. Caro
    | Beantwoorden

    Beste allen,

    Mijn schoonmama heeft naar de politie gebeld om te vragen of er klacht kan ingediend worden. Zij hebben verteld dat er nog geen pv kan opgesteld worden omdat er nog geen strafrechtelijk feit is gepleegd, van het moment dat dit wel gebeurd, kan er een pv opgemaakt worden. Wat we wel al kunnen doen is een bij de lokale politiezone hiervan een melding laten opmaken. Hoe meer mensen dit doen, hoe beter in mijn inziens. Wij zullen dit alleszins doen. Volgens mijn opzoekingen zijn de boeken van het Keukenhuis nog steeds niet neergelegd. Wel is de Facebook pagina en de website van het internet gehaald… Volgens mij zullen we dus moeten wachten tot ze de boeken neerleggen en er een curator aangesteld zal worden.

    Mvg

  8. Luigi Vicari
    | Beantwoorden

    Wij hebben ook een keuken besteld , voorschot betaald , en nu niks meer ….
    Gemaild, gebeld, enz.. Onbereikbaar . Samen sterk ?

  9. Ritje
    | Beantwoorden

    Onze keuken van ruim 26000 euro begint overal te trekken en te blazen reeds vanaf de 5e maand…waterschade wordt niet gedekt, echter zit ikzelf in immobilien en nog nooit heb ik geweten dat een keuken niet tegen water kan , laat staan een “beetje” water om ze te poetsen… BELLEN HIELP NIET… MAILEN NOG MINDER EN BIJ BEZOEK AAN DE TOONZAAL WAS DE VERANTWOORDELIJKE NIET BESCHIKBAAR EN DIENDEN WE MAAR EEN “MAAIL” TE STUREN…. en zo waren we weer rond… We willen echter wel een oplossing, kunnen al de mensen die hetzelfde voorhebben niet samen een claim indienen bij curator of zo ????

  10. erica burm
    | Beantwoorden

    Beste Cedric,

    Wij zijn zeer verontrust daar wij ook een keuken hebben besteld en een voorschot van ong. 7000 euro hebben betaald. Van wie weet jij dat ze failliet zijn. Weet je de curator ?

    Ken jij nog andere gedupeerden ? Misschien dan een gezamelijke vordering instellen?

    Marc en Erica

  11. Cederic
    | Beantwoorden

    Heb vernomen, dat het Keukenhuis definitief FAILLIET zou zijn!
    Denk dat we allemaal niets meer moeten verwachten.

  12. Ann
    | Beantwoorden

    Hetzelfde als Björn hier. Twee jaar geleden laten plaatsen, eigenlijk niks dan miserie.
    Kasten langs de zijkant niet goed afgekit: resultaat: opstijgend vocht. Die zijn na wat aandringen dan toch vervangen. Maar ook hier onderranden van àlle lades en kasten die boebels geven, scharnieren (ondanks het feit dat het Blum is) die op niks trekken dus deuren die ik permanent moet bijschroeven.
    Voor de kasten zeggen ze: “waterschade, daar komen we niet tussen”. Er is nooit waterschade in onze keuken geweest, keuken is steeds netjes onderhouden zoals het hoort.
    Eén keer, nooit meer. Maar dat zal inderdaad toch niet kunnen, want op het randje van faillissement.

  13. Björn
    | Beantwoorden

    Wij hebben ook een negatieve ervaring met het keukenhuis (al lag dat volgens ons ook aan de monteur en de leverancier Siematic). In juni 2013 onze keuken laten installeren. 2 deuren van kolomkasten waren niet goed gemonteerd met gevolg dat de kolomkasten eruit moesten en dit tot 2 maal toe (gratis maar wel miserie). Frontlades van 4 schuikasten en 4 onderkasten moeten laten vervangen wegens blaasvorming aan de onderste randen (gratis maar transportkosten betaald). Ondertussen ook een herstelling aan onze inbouwfriteus (Kupperbusch) moeten laten doen (zelf betalen >€200). Hierbij bleek het gebruikte model al veel ouder te zijn dan oorspronkelijk aangegeven en was de prijs lager geraamd dan oorspronkelijk opgegeven. Dit jaar nog 2 deuren van kolomkasten laten verstevigen omdat deze bol kwamen te staan maar het heeft niet veel geholpen dus binnenkort weer bellen voor een oplossing.
    Ondertussen merk ik dat de toonzaal in Oostakker definitief gesloten is en dat deze in Sint-Stevens-Woluwe al sinds april 2018 aan het verhuizen is. Hopelijk wordt ik nog verder geholpen!

  14. Rws
    | Beantwoorden

    Een ramp ! Inderdaad bedrijf is op de rand van faillissement. Keuken staat gedeeltelijk en nu horen wij niets meer ! geen antwoord op mails en telefoons en als we toch iemand aan de lij krijgen vertellen ze de ene leugen na de andere.Ben echt boos zitten nu al 2 maanden te wachten op een afgewerkte keuken. Goede raad blijf daar voorlopig weg !!!

  15. Jean-Marie
    | Beantwoorden

    we maken hetzelfde mee als Frederik. maatwerk is gepruts, tijdens de plaatsing werden panelen beschadigd, werkblad met spoelbak ontbreekt en wachten we al 4 maand op, geen opvolging, enz

    bedrijf staat op rand van faillissement, vrees ervoor dat we het juridisch mogen oplossen. blijf daar voorlopig weg!

  16. Frederik
    | Beantwoorden

    Dit is een bedrijf in moeilijkheden dat op de rand van het failliet heeft gestaan en geen moeite doet voor een correcte afhandeling van bestaande dossiers. Er wordt bespaard op o.a. bladafwerking waardoor er voegen zitten waar er geen zouden moeten zijn. Afdruipbladen niet correct afgewerkt. Diverse fouten in mijn geplaatste keuken maar helaas geeft men niet meer thuis, niet bij mailen en niet bij telefoon. “Wij zullen even kijken en u zodadelijk terugbellen”, waarna je ze vervolgens niet meer hoort. Divers personeel niet langer werkzaam en enkele vestigingen werden afgesloten. Eén advies: blijf hier weg. Ga naar een andere keukenplaatser die vermoedelijk in dezelfde prijscategorie (zeker niet de laagste) een betere dienst na verkoop levert.

  17. Maryse Casier
    | Beantwoorden

    Idem hier, kast op maat besteld, na drie maanden wachten, kwamen ze eindelijk, ik moest alles op voorhand betalen, ik vroeg en als het niet in orde is, welk verhaal heb ik dan ? Hun antwoord, we zullen onze verantwoordelijkheid dan wel nemen. Een maand na datum nog altijd geen steunen voor mijn planken in de kast, geen ongeschonden plint en een gerafelde keukenkast. Een kast op maat waar vier uur aan gezaagd werd, 230 euro extra betaald. Op mijn vraag om die prijs te delen, kreeg ik geen antwoord. Een kast op maat die verzaagd moet worden ??? De steunen werden op 2 mei besteld door het Keukenhuis, volgens mij moeten die steunen van de andere kant van de wereld komen ….

  18. Antje
    | Beantwoorden

    1 maand voor onze keuken ging geplaatst worden, belde Het Keukenhuis ons op dat ze onze keuken niet meer konden plaatsen doordat ze niet langer samenwerken met het merk van onze keuken. 1 maand later hebben we nog altijd ons voorschot van 30% niet teruggekregen! We voelen ons opgelicht!

  19. Ingeborg
    | Beantwoorden

    Oei, Kevin 66, ik heb eigenlijk net het omgekeerde meegemaakt.9 jaar geleden keuken gekocht bij keukenhuis, perfect geplaatst, alles netjes op tijd geleverd, prima kwaliteit en na al die jaren was er nog steeds niets mis met de keuken. Alle schuiven werkten nog als nieuw en ze bleef er ook zo uitzien. Met heel veel spijt in ons hart hebben we ze moeten afgeven omdat we het huis hebben gekocht. Nu , voor ons nieuwe huis hebben we terug een keuken nodig. Vreesde dat het te duur ging zijn om nog eens zo een kwalitatieve keuken te kopen en had dus al min of meer vastgelegd om bij Ixina een keuken te kopen. Ook mooi maar minder goede kwaliteit, wat door Ixina zelf ook bevestigd werd. Omdat het mijn tweede keuken zou zijn die ik daar aankoop en omdat ik ook nog vrienden een keukeneiland daar heb laten kopen heb ik wat extra korting gekregen en kan ik toch een keuken bij hen bestellen. De zaakvoerster Leen, in Aartselaar is top ! Ik kijk er naar uit om terug te mogen genieten van een Keukenhuiskeuken !! Als je het mij dus vraagt : allen daarheen … (je ziet, meningen kunnen ver uiteenlopen blijkbaar) Groetjes !

  20. Kevin66
    | Beantwoorden

    Ik ben enorm, enorm, enorm teleurgesteld bij KEUKENHUIS!!!!
    Niets was juist verlopen en geplaatst! Eerst waren wij opgelucht, daarna beloofden ze ons om het goed te maken en zo ging van kwaad naar erger! Deze tekstveld is te veel om op te noemen en te zwaar voor mijn emoties… Doe uzelf een gunst en ga naar een andere keukenbedrijf. Alvast mijn gouden raad!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Optionally add an image (JPEG only)