krefel keukens ervaringen

Krefel keukens ervaringen? Alle Krefel keukens ervaringen. Zit u te denken om bij Krefel keukens langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over Krefel keukens.

Krefel keukens ervaringen? Hoe was uw ervaring met Krefel keukens
Uw ervaring met Krefel keukens plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over Krefel keukens.

 

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Teken zelf uw keuken in 5 minuten. Teken uw keuken zelf in 3D

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. Krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen. Ontvang keukencatalogi direct in huis 

 

Krefel keukens algemene informatie

Krëfel werd in 1958 opgericht, de naam komt van de Duitse stad Krefeld. Deze stad is belangrijk voor de stichter Auguste Marcel Poulet, hij had hier jaren gewerkt. Het bedrijf staat voor duurzaamheid en kwaliteit. Krëfel is de afgelopen 60 jaar uitgegroeid tot een gezonde onderneming met meer dan 1.100 werknemers. Inmiddels zijn er circa 40 filialen verspreid over heel België. U kunt hier terecht voor keukenonderdelen en gehele keukens. Bekijk hier de website van deze keukenzaak.

Uniek aan Krëfel keukens

U kunt kiezen uit circa 60 verschillende modellen keukens, in meer dan 200 kleuren. De keukens stonden bekend onder het merknaam MFK, wat staat voor Made For Krëfel. Tegenwoordig heten de keukens “Krëfel keukens”.

16 klantgetuigenissen

  1. AD
    | Beantwoorden

    27/08 onze keuken zou geleverd en geplaatst worden (orderbevestiging getekend op 05/06). Dag is geeindigd met onbruikbare keuken .
    – spoelbak = verkeerd model en verkeerd kleur, 6 tot 8 weken wachten voor die dat we willen . Gelukkig waren we thuis of deze (verkeerde) spoelbak ging geïnstalleerd zijn.
    – zijwanden barmeubel verkeerd kleur, 6 tot 8 weken wachten op juiste kleur
    – achterwand barmeubel tekort
    – werkblad thv barmeubel te diep
    – voor aanvang installatie vragen we aan de plaatser of de aansluiting voor de AEG kookplaat voldoet . Hij zegt ‘ja’. Hij zaagt gat voor kookplaat . Hij wil kookplaat aansluiten en dan stelt hij vast dat onze AEG kookplaat een trifase is . Noch bij verkoop noch bij opmeting is ons hier iets van uitleg over gegeven. Wij bellen naar onze contactpersoon bij krefel om te vragen of we kunnen verwisselen met een andere kookplaat. Er is maar 1kookplaat op de markt met de juiste minimum afmetingen (want gat is gezaagd) en aansluitbaar op monofase nl SIEMENS. Krefel verkoopt dit model ook . Wij zijn ook bereid om de meerwaarde van dit model te betalen. Maar het antwoord bleef ‘neen’. Wij moeten de AEG maar zelf zien te verkopen en de SIEMENS zelf aankopen.
    Eind van het verhaal :
    -doordat barmeubel (dat vasthangt aan keuken) niet kan geplaatst worden, kan het wandpaneel niet geplaatst worden, kunnen de hangkasten met dampkap niet geplaatst worden
    – geen spoelbak
    – geen kookplaat
    En dit nog voor een 6 à 8 weken.
    Na het lezen van de vele ervaringen denken we dat dit veel langer zal duren .

  2. Karin
    | Beantwoorden

    Neen Kathy. Onze keuken is in dec 2017 besteld ( een volledige ) en volledig betaald. Wel, … ik wacht nog steeds op verdere afwerking. Ze zijn NIET klantwaardig !!!! Ze hebben het minste respect, denken dat ze telkens een tegemoetkoming doen, en denken dat jij zelf niets anders te doen hebt, dan je telkens vrij te maken zodat de technieker kan langs komen, om nog wat extra fouten en je nog wat extra ellende te bezorgen. MENSEN, GOEDE RAAD, BLIJF WEG BIJ KREFEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. Kathy Van Lierde
    | Beantwoorden

    Een schande! Wij hebben in maart een keukeneiland besteld bij krefel keukens. Deze werd op 16 mei geleverd en op 18 mei geplaatst door een andere firma waar krefel mee samen werkt. De plaatser vertelde mij dat er kleine stukken ontbraken, dus hij kon het eiland niet volledig afwerken. Hij ging de stukken bestellen (door een foto te trekken en door te mailen van het ontbrekende stuk aangeduid in de handleiding zodat men zeker niet kon missen). We zijn nu bijna 3 maand verder en mijn keukeneiland is nog steeds niet verder afgewerkt! Ik heb op 29/6 al een mailtje gestuurd waarom het zo lang duurt om kleine stukjes te leveren die zij vergeten bij te voegen zijn?? Op 3/7 krijg ik een antwoord dat hun leverancier helaas de verkeerde stukken heeft geleverd, dus dat de juiste stukken opnieuw besteld zijn en van zodra ze die hebben dat ze met mij contact opnemen. Hoe kan dit in godsnaam 3 maanden duren??? Je moet alles op voorhand betalen, maar mijn eiland is nog niet volledig! Slechte reclame krefel keukens! Als ik van plan ben om mijn keuken ook te vernieuwen (wat ik normaal bij jullie wou doen om hetzelfde te hebben als mijn eiland) ben ik er nu al zeker van dat dit zeker niet bij krefel zal gebeuren! Krijg ik zo een slechte service omdat ik enkel een eiland heb besteld misschien??!!

  4. Dirk
    | Beantwoorden

    Ik herken al deze negatieve punten …
    Om een lang verhaal kort te maken ; BLIJF WEG BIJ KREFEL !!!!!!!!!!!

  5. René
    | Beantwoorden

    Veel mooie woorden, veel beloven, alles kan ….
    Uiteindelijk respectloos naar klanten, van beloftes komt niets, en niets kan ….
    Kortom, doe GEEN zaken met Krefel !!!
    Het wordt nooit de keuken van je dromen, maar de stress van je leven !!!

  6. Rutger
    | Beantwoorden

    Eind 2017 een keuken besteld bij krefel. Na enkele weken begon de leidensweg al. Hoek was zogezegd geen 90 graden (was 90,8 gemeten met digitale hoekmeter) daarvoor veranderde ze zonder toestemming en aantal kastjes omdat dat makkelijker voor hun uitkwam wat mij een hoop meer koste plus ze rekende plus minis 850 euro aan omdat het keukenblad gewoonweg schuin moest aangesneden worden. Gewoon absurd. Na lang mailen en langsgaan in de winkel het dan toch klaar gekregen om de eerste en juiste opstelling van de keuken terug te krijgen zonder meerkost. De opmeter is een amateur die zichzelf een vakman noemt. Hij zit een vals plafond en houd geen rekening met de bevestigingspunten, is te lui om even te checken waar er draagbalken zitten ofniet om de uitgan van de dampkap te voorzien, met gevolg ik volg de technische fiche van de dampkap waar opstaat uitgang 150, rekening houdende met het valse plafond constructie en de draagbalk kan ik hem niet tegen de muur boren maar 3 cm eraf. Gevolg is gat komt onder de dampkap uit. Bij krefel langsgeweest en daar krijg je dan te horen meneer het is uw fout, u had die berekening moeten doen om een kleiner gat te boren. Daar heb ik redelijk kwaad en geirriteerd op geantwoord dat dat het werk van de opmeter is om zulle dingen op te meten en te melden, daar betaal je uiteindelijk een kant en klare keuken voor die serieus wat geld kost. Conclusie, keuken is mooi, tot nu toe werkt alles nog, maar uit mijn ervaring ga erges anders kijken voor een keuken. Zodra krefel het grootste deel van het bedrag ontvangen heeft trekken zij zich volledig trug en steken de schuld volledig op plaatsen en koper, zelf doen zij niets voor hun klanten. Heel triestige zaak voor zo een winkel. Een keer en nooit meer, zulke slechte service heb ik nog nergens gehad en ik werk zelf in een winkel waar klanten bedoend moeten worden

  7. DVVMark
    | Beantwoorden

    De verkoper die wij hadden in Schoten (Kevin) zocht nog mee naar een oplossing voor de problemen bij de planning/uitwerking van de keuken.
    Maar de uitvoering/plaatsing laat veel te wensen over. Plaatser heeft amper verstand van schrijnwerk en nu na 2 maanden zijn er al 3 toestellen defect, sluit de pottenschuif niet mooi meer, sluit de koelkast slecht en springt vanzelf terug open. Op de naservice moet je telkens lang wachten. Fouten in hun plaatsing willen ze enkel verbeteren na enkele aangetekende brieven of juridische procedure

  8. Rik Van der Auwera
    | Beantwoorden

    Een absolute aanrader. Nochtans hadden wij zeer specifieke eisen, want mijn echtgenote zit in een rolstoel en de keuken diende dus aan dit gebruik aangepast te worden. Door vele negatieve commentaren hadden we de grootste voorbehoudendheid omtrent Krefel, maar geheel ten onrechte.
    De verkoopster – Lieve – etaleerde van de eerste moment af een zeer grote productkennis, was zeer behulpzaam bij het kiezen van de producten zonder iets op te dringen, dacht constructief mee voor oplossingen allerhande, en gaf zeer goede tips ivm zaken, waar wij zelf niet aan dachten. Verder verliep alles punctueel bij Krefel hoofdzetel. Afspraken werden 100 % correct en tijdig nagekomen. Ook de plaatser – Luc – was zeer correct en zeer professioneel.
    Toch verliep alles niet vlekkeloos zoals je misschien zou denken : op de hoofdzetel werd de vlakbouw spoelbak doorgegeven als onderbouw naar de keukenbladproducent. Een nieuw keukenblad diende dus gemaakt te worden en dit nam zo’n 14 dagen in beslag. Foutjes komen nu eenmaal voor bij mensen, maar als dit correct wordt rechtgezet heb ik daar geen probleem mee.
    Ook de kwaliteit is zeer degelijk zowel van meubels als van beslag en toebehoren, maar we moeten wel toegeven dat we kozen voor het duurste type.

    Kortom, wat mij betreft : na een débâcle van onze dochter bij Ixina is Krefel voor mij dik in orde !

  9. Ekeren
    | Beantwoorden

    Wel meer dan 5 maanden geleden een keuken besteld, om de keuken te verkopen doen ze bijna alles. Keukenprijs +/- 19.000€
    Levering op afgesproken tijdstip maar dan beginnen de problemen. Want er ontbreekt een stuk, er is een stuk beschadigd en de bodemplaat onder koelkast heeft uitsparingen voor verluchting en plaatser durft geen uitsparing maken voor een dampkap in de luifel. Op het ontbrekende en beschadigde stuk moet je opnieuw 5 weken wachten. De koelkast geen reactie al bezorg je hen het onderdeelnummer dat je zelf ontving via de fabrikant van de koelkast. En uw dampkap die plaats je maar zelf en je moet geen tussenkomst verwachten want de plaatsing was gratis.

  10. Andreas
    | Beantwoorden

    Ervaring Krefel keukens Genk: vriendelijk

  11. Jan
    | Beantwoorden

    Geen zaken doen met Krëfel voor keukens, zo simpel is het.

    Tenzij je graag maanden aan een stuk aan het lijntje wordt gehouden met loze beloftes, doorsturen van de sales naar de dienst na verkoop, naar de installateur, terug naar de dienst na verkoop, etc…

    We zijn intussen bijna 3 maanden na de installatiedatum en dit zijn de mankementen:
    – frigo past niet want ze hebben verkeerd gemeten. Frigo staat nu dus lekker gezellig in het midden van de keuken
    – afwasmachine nog steeds niet in gebruik kunnen nemen want er mankeert iets om dat machien op te zetten
    – onafgewerkt keukeneiland, ziet er ellendig uit
    – de vervangkeukenset heeft verder 2 maanden in onze living gestaan, omdat de installateur die zou komen halen (maar dat dus niet deed…)
    – last but not least…. de dampkap…. ongetwijfeld het grootste pijnpunt waar de mensen van Krefel en hun installateurs ofwel compleet incompetent zijn, ofwel van slechte wil. Of mogelijk beiden. We zijn intussen bijna 3 maand verder en nog steeds niet geplaatst. Eerst was het gat verkeerd geboord, moest 90 cm meer naar links terwijl daarover niets op het technisch plan stond. Reactie Krefel: “als we niet zeker waren, hadden we maar moeten vragen” tja… nu plots na bijna 3 maand wordt ook plots ontdekt dat er nog een prise mankeert. En nog een verstevigingsplaatje of zo….

    soit, probeer maar eens te zoeken naar een positieve evaluatie van Krefel keukens op het internet, je zal veel geduld moeten hebben, net zoals met de service van Krëfel zelf.

    Samengevat:
    – als je zin hebt om jezelf eens deftig te koeioneren, dan ben je bij Krëfel aan het juiste adres.
    – als je liever met professionals werkt en graag op tijd een keuken op maat wil, ga dan aub bij iemand anders langs !

    De slogan van die leuke Donald Muylle “ik maak keukens alsof ze voor mezelf zijn” gaat in elk geval niet op voor Krëfel.
    Bij Krëfel is het eerder “Ik maak keukens op papier, om dan veel geld te krijgen, en dan mijn klanten een paar maanden te kloten”

  12. Hulya
    | Beantwoorden

    Geen aanrader. Na de zoveelste mankementen blijkt nu een gaslek te zijn aan de leiding van de gasfornuis. Keuken is vorige jaar geplaatst

  13. Nina
    | Beantwoorden

    Ik heb mijn keuken ook bij Krëfel gekocht maar ben echt wel tevreden. Wel in Sint-Denijs, niet in Oudenaarde. De verkoopster heeft echt haar tijd genomen. Super geduldig, ook na de bestelling konden mijn man en ik daar steeds terecht met onze vragen, en dat waren er best veel omdat onze verbouwingen niet zonder problemen verlopen zijn. De plaatser was een beetje kort van stof maar eens de keuken af was waren wij heel erg blij, er was een greepje beschadigd maar na twee maanden heeft de verkoopster me zelf opgebeld, ik ben het gaan ophalen en zelfs dan heeft ze mij nog geholpen met mijn kleurenkeuze voor de muren in mijn keuken. Misschien had ik gewoon een heel gedreven verkoopster te pakken?

  14. Van Lancker A.
    | Beantwoorden

    Beste mensen,

    Na alle negatieve ervaringen die ik van anderen gehoord heb, heb ik toch mijn keuken bij krefel besteld waarvan ik echt spijt van heb! Ik heb voor de keuken die geen centje waard is -/+20.000 euro gegeven. De service is dikke 0! De werknemers vòor de contract zijn ze super lief en altijd bereid om de klant te helpen en nadat de klant de contract getekend heeft is de klant niet meer belangrijk. Ik versta niet hoe een grote winkel zoals krefel zo domme fouten kan maken?!

    Groetjes,

  15. fanke001
    | Beantwoorden

    Ervaring Krefel Oudenaarde: Helemaal niet tevreden. Na 5 maand is de keuken nog steeds niet in orde En het wordt weeral 6 weken wachten op zijn minst. En als je de klantendienst belt, kunnen ze je niet helpen of gooien ze de telefoon dicht. Mails worden gewoon niet beantwoord. We zijn zeker geen moeilijke mensen maar als klant ben je daar een dikke zero.

    • fanke
      | Beantwoorden

      Mijn keuken is vandaag volledig en naar behoren afgewerkt. Bedankt Krefel. Ik ben dik tevreden nu. En bedankt aan het team van Oudenaarde om het dossier goed op te volgen!! De plaatser heeft de aanpassing naar behoren uitgevoerd!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Optionally add an image (JPEG only)