pascha keukens ervaringen

Pascha keukens ervaringen? Bekijk hier alle Pascha keukens ervaringen. Gaat u binnenkort bij Pascha keukens langs in Eeklo? Bekijk dan eerst de reviews en recensies over Pascha keukens.

Pascha keukens ervaringen? Hoe was uw ervaring met Pascha keukens in Eeklo
Uw ervaring met Pascha keukens plaatsen? Hieronder kunt u zelf uw ervaring plaatsen, dit is makkelijk en snel gedaan. Help ons en anderen en deel uw ervaring over Pascha keukens in Eeklo.

 

Vergelijk goedkope keukens op basis van prijs en kwaliteit.

 

Teken zelf uw keuken in 5 minuten. Teken uw keuken zelf in 3D

 

Gratis keukenmagazines uit toonzalen thuis ontvangen?

Keuken-ErvaringenWilt u meer dan 320 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukencatalogi staan vol met keukenopstellingen, prijzen van keukens en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukencatalogi aanvragen. krijg meer inspiratie door onze uitgebreide keukenbrochures. Deze catalogi komen rechtstreeks uit de showrooms van de toonzalen.   Ontvang keukencatalogi direct in huis 

 

Pascha keukens algemene informatie

Pascha Keukens heeft één vestiging gevestigd in Eeklo, in België. Bent u benieuwd? Bekijk dan de website van Pascha keukens voor meer informatie, tips en de openingstijden. De website van Pascha keukens is momenteel niet beschikbaar, excuses voor het ongemak.

2 klantgetuigenissen

  1. janssens
    | Beantwoorden

    Twee jaar geleden lieten we een keuken plaatsen in onze verbouwing. We waren heel tevreden van de plaatsing en service. Maar we lieten een Bellingvuur zetten, en daar zijn problemen mee. De grill werkt – ook volgens de handleiding – enkel als het deurtje openstaat. Dat is vreemd, want dat blijkt nu als gevolg te hebben dat de folie van de laden er vlak naast gesmolten en beschadigd zijn. Het lijkt ons een structurele fout van het vuur. We wachten nu af wat de keukenleverancier Pascha I-builders van Eeklo hieraan gaat doen, alsook Belling. Aangezien we van beiden een goede service kregen, ben ik hoopvol, hoewel de antwoorden toch wel op zich laten wachten.

    • Klantenservice Belling
      | Beantwoorden

      Beste mevrouw Janssens,

      Allereerst vinden wij het heel vervelend dat u niet tevreden bent over uw fornuis!
      Wij hadden een service bezoek gepland om uw klachten op te kunnen lossen, we hebben echter niet de kans gekregen om dat te doen, omdat u dit bezoek geannuleerd heeft.
      Dat vinden we erg jammer, omdat we op deze manier uw klachten niet kunnen behandelen.
      Wij betreuren het dat u op https://www.keukenervaringen.be uw grieven uit, zonder dat u ons de kans geeft met een oplossing te komen.

      Hoe kunnen wij met u tot een vergelijk komen?

      In afwachting van uw antwoord.

      Klantenservice Belling

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Optionally add an image (JPEG only)